آیا جراحی بینی بدون بیهوشی می‌شود

آیا جراحی بینی بدون بیهوشی می‌شود

آیا جراحی بینی بدون بیهوشی می‌شود

در سایر مواقع با توجه به شرایط فرد بیمار عمل جراحی بینی بدون بیهوشی صورت می‌گیرد که در آن تنها با تزریق بی حسی موضعی و آرام بخش برای عمل جراحی اقدام می‌شود.

از آنجایی که سایر اشخاص ترس  و وحشت از بیهوشی دارند و تمایل دارند تا عمل جراحی خود را با کمک بی حسی موضعی نیز انجام بدهند، از این رو ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب در خصوص عمل جراحی بینی با بی حسی توضیحات کامل و مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

عمل بینی بدون بیهوشی چگونه است؟

برخی افراد بیمار امکان دارد به علت های گوناگونی نظیر ترس و استرس از بیهوشی عمومی و یا داشتن شرایط جسمی خاص نتوانند تحت بیهوشی عمومی نیز عمل جراحی بینی خود را انجام بدهند.

از این رو پزشک متخصص با بررسی و ارزیابی شرایط آن‌ ها، عمل جراحی بینی با بی حسی موضعی را نیز پیشنهاد می‌دهد که در ان تنها از دارو های تزریقی بی حس کننده برای فرد بیمار استفاده می‌شود.

در عمل جراحی تیپ پلاستی فرد بیمار می‌تواند تمامی صدا ها و یا روند عمل جراحی بینی را به راحتی درک کند ولی هیچ گونه احساس درد و ناراحتی و استرس نداشته باشد.

در حقیقت پزشک جراح با بی حس کردن بینی و پیرامون آن موجب می‌شود تا اعمال تغییرات بر روی بینی افراد بدون هیچ گونه ناراحتی و درد و رنج انجام گردد.

این مدل از عمل جراحی برای اشخاصی که ترس و وحشت از بیهوشی و عوارض و خطرات جانبی پس از آن دارند بسیار مناسب می‌باشد.

پزشک عمل بینی بدون بیهوشی باید از تجربه و مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید شکل ظاهری بینی خود را تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

آیا عمل بینی بدون بیهوشی امکان دارد؟

امروزه با توجه به پیشرفت‌ های تکنولوژی که در علم پزشکی و جراحی‌ های زیبایی مواجه هستیم می‌توانیم بگوییم که عمل جراحی بینی بدون بیهوشی کاملا امکان پذیر می‌باشد و شخص می‌تواند به آسانی از طریق این شیوه عمل جراحی بینی خود را نیز انجام بدهد.

انجام این نوع عمل جراحی به میزان مهارت و تجربه پزشک متخصص در این زمینه نیز بستگی دارد تا بتواند بهترین عملکرد و نتیجه را در زمان عمل جراحی داشته باشد و نتیجه و عملکرد ایده آل را برای فرد بیمار خود فراهم آورد.

انجام عمل جراحی بینی بدون بیهوشی کامل هنگامی انجام می‌شود که شخص دارای شرایط خاص و ویژه باشد و پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌ و ارزیابی های لازم تشخیص بدهد که انجام این عمل جراحی برای وی امکان پذیر می‌باشد.

در حقیقت هنگامی که بینی نیاز به اعمال تغییرات بسیار گسترده‌ای داشته باشد امکان دارد پزشک متخصص انجام عمل جراحی بینی با بیهوشی عمومی را توصیه کند چرا که علاوه بر دشواری و سختی عمل نیاز به مدت زمان بسیار بیشتری برای انجام عمل جراحی دارد.

 بیهوشی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه- بیهوشی

مراحل عمل بینی بدون بیهوشی (با بیحسی):

روند انجام این عمل جراحی نظیر عمل جراحی بینی با بیهوشی کامل عمومی می‌باشد با این تفاوت که به جای استفاده از دارو های بیهوشی از مواد بی حس کننده در قسمت های مورد نظر استفاده می‌شود.

فرآیند عمل جراحی بینی بدون بیهوشی به صورت زیر می‌باشد:

۱- مراجعه به بهترین و حرفه ای ترین پزشک عمل بینی بدون بیهوشی برای دریافت وقت عمل جراحی

۲- انجام آزمایشات و عکس‌ های آتلیه پیش از عمل جراحی بینی

۳- مراجعه به بیمارستان و یا کلینیک مورد نظر در روز عمل جراحی

۴- آماده سازی فرد بیمار با تزریق بی حسی موضعی برای انجام عمل جراحی

۵- بررسی و ارزیابی به طور مداوم علائم حیاتی فرد بیمار و تزریق آرام بخش در صورت نیاز

۶- اعمال تغییرات لازم بر روی بینی و در نهایت گچ و آتل گرفتن بینی

مزایای عمل بینی بدون بیهوشی:

از مزیت های عمل زیبایی بینی بدون بیهوشی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

▪︎عدم داشتن عوارض و خطرات جانبی بیهوشی

▪︎کم خطر و ایمن بودن عمل جراحی بینی

▪︎عدم احساس درد و ناراحتی و استرس

▪︎عدم داشتن حالت تهوع پس از عمل جراحی

▪︎امکان انجام عمل جراحی در مطب پزشک متخصص

✓ همچنین می‌توان گفت که مواد بی حسی در زیر پوست فرد بیمار تزریق می‌شود در صورتی که مواد بیهوشی در داخل رگ فرد تزریق می‌شود، از این رو می‌تواند عوارض جانبی بسیار کمتری را به دنبال داشته باشد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار عمل بینی بدون بیهوشی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه زیر نظر دکتر متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض عمل بینی بدون بیهوشی چیست؟

عمل جراحی بینی با بیحسی و بدون بیهوشی می‌تواند نظیر عمل جراحی بینی با بیهوشی عمومی عوارض و خطراتی را به دنبال داشته باشد که برخی از آن‌ ها به صورت زیر می‌باشد:

▪︎ایجاد کبودی و التهاب پس از عمل جراحی

▪︎احساس خشکی و گرفتگی در بینی فرد

▪︎احساس کمی درد و ناراحتی پس از عمل جراحی

بروز این عوامل پس از عمل جراحی بینی کاملا طبیعی و نرمال می‌باشد و با گذشت زمان و بدون نیاز به درمان نیز بهبود می‌یابد .

در صورت تدوام این علائم می‌توانید برای بهبودی سریع‌ تر و درمان آن به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

شما می توانید عمل بینی بدون بیهوشی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کاندیدای انجام عمل بینی بدون بیهوشی چه کسانی هستند؟

اشخاصی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی با بی حسی موضعی را دارند بایستی دارای شرایطی باشند که این موارد به صورت زیر است:

▪︎اشخاصی که ترس و وحشت از بیهوشی و عوارض جانبی پس از آن دارند.

▪︎افرادی که نیاز به تغییرات جزئی و بسیار کوچک در بینی خود دارند.

▪︎اشخاصی که دارو های بیهوشی برای آن‌ ها مضر می‌باشد.

▪︎افرادی که دارای استرس و اضطراب بسیار کمتری هستند.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب جراحی بینی بدون بیهوشی به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید.

همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

جراحی بینی بدون بیهوشی برای چه کسانی مناسب نیست؟

عمل جراحی بینی با بی حسی برای زن های باردار و شیرده به هیچ وجه توصیه نمی‌گردد.

در صورتی که از دارو های خاص و ویژه ای استفاده می‌کنید باید حتما پیش از عمل  جراحی بینی بدون بیهوشی پزشک متخصص خود را در جریان بگذارید.

بیهوشی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-بیهوشی

ماندگاری جراحی بینی بدون بیهوشی چقدر است؟

تیپ پلاستی یا عمل جراحی بینی با‌ بی حسی نتایج و عملکرد دائمی و ماندگار ندارد و برای ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری و دوام دارد که این زمان برای هر شخص با توجه به شرایطی که دارد متفاوت می‌باشد و بهتر است هر چند ماه یکبار ترمیم و بازسازی شود.

شما می توانید از اثرات و نتایج جراحی بینی بدون بیهوشی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

نکات مهم قبل از جراحی بینی بدون بیهوشی کامل:

یک روز پیش از عمل جراحی بینی بهتر است کمی پیاده روی کنید.

در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنید حتما پزشک جراح خود را در جریان قرار دهید.

مصرف غذای سبک پیش از عمل جراحی بینی بهتر است غذای سبک میل نمایید.

مراقبت های بعد از عمل بینی بدون بیهوشی:

رعایت مراقبت های پس از عمل جراحی بینی بدون بیهوشی الزامی می‌باشد تا روند بهبود سریع‌ تر نیز صورت گیرد که در ادامه به این موارد اشاره شده است:

▪︎سعی کنید تا ۱ ماه پس از عمل جراحی بینی از زدن عینک روی بینی پرهیز کنید.

▪︎سعی کنید روز های اول پس از عمل جراحی بینی فعالیت‌ های بسیار سنگین ورزشی انجام ندهید.

▪︎تا یک هفته پس از عمل جراحی بینی در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید و از رفتن به استخر و سونا پرهيز کنید.

▪︎درمان‌ های پوستی خود را به حداقل دو هفته بعد از عمل جراحی بینی بدون بیهوشی موکول کنید.

▪︎تا یک هفته بعد از عمل جراحی بینی با بی حسی از آرایش کردن خودداری کنید.

عمل بینی بدون بیهوشی بهتر است یا بیهوشی؟

اکنون با مطالعه این مطلب این پرسش برای شما عزیزان به وجود آمده است که عمل جراحی بینی بدون بیهوشی بهتر است یا اینکه به سراغ عمل بینی با بیهوشی برویم؟

این وظیفه پزشک متخصص می‌باشد که براساس شرایط شما، بهترین شیوه را برای شما انتخاب کند.

اگر شما مشکلی قلبی نداشته باشید و بتوانید ترس و وحشت خود را کنترل کنید قطعاً رفتن به سراغ عمل جراحی بینی با بیهوشی، بهتر خواهد بود.

چون در این صورت علاوه بر این که می‌توان ساختار بینی را درمان کرد، امکان تغییر فرم بینی نیز وجود خواهد داشت.

اما در عمل بینی بدون بیهوشی شما نمی‌توانید از پزشک متخصص بخواهید که فرم بینی را تغییر دهد.

به عبارت دیگر عمل رینوپلاستی بدون بیهوشی هنگامی مناسب می‌باشد که فقط ساختار بینی دچار اختلال باشد و پزشک متخصص نمی‌تواند بخش های ظاهری بینی شما را تغییر دهد مگر اینکه عارضه‌ های بسیار خفیف در قسمت ظاهری وجود داشته باشد که در این عمل جراحی می‌توان آن را رفع نمود.

ولی به طور کلی در عمل جراحی بینی بدون بیهوشی امکان تغییر سایز بینی به حد چشمگیر، وجود نخواهد داشت.

هزینه عمل بینی بدون بیهوشی:

هزینه عمل جراحی بینی بدون بیهوشی به فاکتور های گوناگونی بستگی دارد که از جمله آن‌ ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

▪︎هزینه دستمزد پزشک متخصص بر اساس میزان تخصص و تجربه

▪︎هزینه کلینیک خصوصی و یا بیمارستان دولتی

▪︎هزینه پرسنل اتاق عمل و کادر درمان

▪︎میزان پیچیدگی عمل جراحی بینی

▪︎زمان مورد نیاز برای عمل جراحی

▪︎هزینه آزمایشات

▪︎سن فرد بیمار

با توجه به این موارد هزینه عمل بینی بدون بیهوشی برای یک شخص می‌تواند افزایش و یا کاهش پیدا کند، از این رو برای اطلاع از هزینه دقیق عمل جراحی بینی خود بایستی به صورت حضوری به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت‌ و گو داشته باشید و از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید.

مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد،همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری:

عمل جراحی بینی بدون بیهوشی، با استفاده از بیهوشی موضعی صورت می‌گیرد عمل جراحی بینی بدون بیهوشی عمومی در مقایسه با عمل جراحی بینی با استفاده از بیهوشی بسیار خطر و عوارض کمتری دارد.

از مواد بیهوشی بهتر است در مواقعی استفاده شود که هنگام جراحی طولانی می باشد.

به عنوان مثال عمل جراحی انحراف تیغه بینی که زمان بر است. گاهی پیش می آید که اشخاص جراحی بینی را به علت ترس و وحشت از بیهوشی انجام نمی دهند.

اما دانستن این موضوع که جراحی بدون بیهوشی نیز وجود دارد به آن ها کمک شایانی میکند.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش جراحی بینی بدون بیهوشی را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید.

انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:https://aparat.com/v/Zibs1

نماشا:https://www.namasha.com/v/aA4y4X1y

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.