اثر هایفوتراپی روی پوست

اثر هایفوتراپی روی پوست

اثر هایفوتراپی روی پوست

با بالا رفتن سن و تغییرات بسیار دژنراتیو بافت های پوست صورت ، به صورت کوچک شدن حجم استخوانی جمجمه ، کاهش یافتن حجم بافت های نرم پوست از قبیل عضلات صورت ، از دست رفتن چربی زیر پوستی ، نازک و ظریف شدن پوست فرد و از طرف دیگر جاذبه زمین در طی سال های بسیار طولانی عمر موجب افتادگی و شل شدگی بافت های پوست و عضلات صورت شده و نظیر لباس گشادی که بر تن شخص نحیفی می کنیم ، پوست نیز بر روی حجم کمتر عضله و استخوان صورت حالت افتادگی و شل شدگی پیدا می کند . معمولاً علائم و نشانه های افتادگی صورت از سنین چهل سالگی آغاز می شود و پیش از پنجاه سالگی این علائم قابل مشاهده می‌شود. در حال حاضر برطرف نمودن این نواقص و عیب ها با روش های گوناگونی انجام می گردد. نظیر تزریق بوتاکس ، بوتاکس ، لیزر درمانی ، تزریق ژل ، هایفوتراپی ، لیزر اندولیفت ، تزریق چربی ، آنزیم تراپی پوست ، کربوکسی تراپی و عمل جراحی و …. با توجه به شدت افتادگی و شل شدگی پوست سن و شرایط شخص مورد نظر هر کدام از شیوه های گفته شده کاربرد بسیار فراوان دارند . در این  مطلب با بررسی و ارزیابی دو شیوه هایفوتراپی و جراحی لیفت ، تاثیر این دو شیوه را در لیفت افتادگی و شل شدگی صورت بررسی و ارزیابی می کنیم. و اینکه آیا هایفو می تواند جای عمل جراحی را در درمان افتادگی و شل شدگی ها را بگیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

هایفوتراپی چگونه انجام می شود ؟

جهت انجام روش درمانی هایفوتراپی ، پزشک متخصص قسمت مورد نظر را با دقت تمیز کرده ، سپس با زدن ژل به کار خود ادامه می دهد. سپس با استفاده از یک دستگاه دستی هایفوتراپی ، امواج فراصوت را در فواصل کوتاه روی پوست افراد ارسال می کند که بنا به قسمت مورد نظر بین 30 تا 90 دقیقه طول می‌کشد. در مجموع روش درمانی هایفوتراپی معمولاً بدون درد و ناراحتی بوده یا با درد و ناراحتی اندک و قابل تحمل می باشد که نیاز به بی حسی عمومی نداشته و عوارضی نیز بروز پیدا نمی کند. در نهایت شخص پس از پایان یافتن کار می تواند به فعالیت های روزمره خود برگردد، به شرط اینکه زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرند.

همچنین می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید می‌توانید این روش درمانی را، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

هایفوتراپی چه مزایایی دارد ؟

هایفوتراپی از شیوه های جوانسازی و زیباسازی پوست برای لیفت صورت و درمان شلی و افتادگی پوست افراد می باشد که بر خلاف شیوه های تهاجمی و غیرایمن بودن جراحی لیفت و لیزر ، مؤثر ، ایمن ، غیر تهاجمی ، بدون آسیب و صدمه به پوست یا ایجاد زخم و برش و کبودی ، بدون دوره نقاهت و ریکاوری می باشد و توسط سازمان FDA تایید شده می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های شیوه هایفوتراپی تک جلسه ای بودن آن می باشد که ماندگاری و دوام نتایج و عملکرد از 1 تا 3 سال را در بر دارد و نیازی به تکرار مجدد چند ماهه نخواهد داشت.

از طرف دیگر روش درمانی هایفوتراپی یک شیوه درمانی جوانسازی و زیباسازی پوست می‌باشد که به علت اینکه از امواج فراصوت همچون دستگاه سونوگرافی استفاده می کند ، هیچگونه اشعه ای نداشته و کاملاً بی خطر و ایمن می باشد. همچنین هایفوتراپی بدون درد و ناراحتی یا با درد خفیف و قابل تحمل همراه می باشد که حتی به بی حسی هم نیازی ندارد و بصورت سرپایی و بدون بستری صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که این شیوه هیچ نوع عوارض و خطر جانبی نداشته و منجر به ایجاد لکه های پوستی و زخم و … روی پوست نخواهد شد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار هایفوتراپی در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر دکتر متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – هایفوتراپی

عوارض هایفو صورت

هایفوتراپی شیوه درمانی بسیار ایمن و غیرتهاجمی شمرده می‌شود اما در صورتی که توسط پزشکین متخصصین کار آزموده و مجرب و حرفه ای انجام شود. نظیر تمامی شیوه های درمانی، مهارت پزشک متخصص یا تکنسین اهمیت بسیار فراوانی در پیشگیری ی از ایجاد عوارض جانبی و افزایش اثر گذاری درمان دارد.

بهترین ویژگی‌ و عملکرد این شیوه درمانی این است که بعد از پایان جلسه، شما قادر خواهید بود که بلافاصله کلینیک را ترک کرده و به انجام فعالیت‌ های روزمره خود بپردازید. کمی قرمزی یا تورم پط از درمان طبیعی و نرمال است و باید طی چند ساعت رفع گردد. حس خفیف و قابل تحمل سوزن سوزن شدن نیز امکان دارد طی چند هفته باقی بماند. البته در حدی نیست که شما را اذیت کند.

در موارد نادر، کبودی یا بی‌حسی موقت و کوتاه مدت ناحیه انجام درمان مشاهده شده است. این دست عوارض جانبی نیز معمولاً طی چند هفته برطرف می‌شوند.

شما می توانید با خیالی آسوده درمان هایفوتراپی را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی مجموعه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

مراقبت های بعد از هایفو

برای کم شدن عوارض و خطرات جانبی روش درمانی هایفوتراپی ، باید مراقبت هایی را که توسط پزشک متخصص و کارشناس مجرب زیبایی گفته می شود ، رعایت نمود. به عنوان نمونه دوری از نور مستقیم از آفتاب، عدم مصرف مشروبات الکلی ، خودداری از خارش پوست ، نوشیدن آب بسیار زیاد حتی بیشتر از پیش ، مصرف میوه ها و سبزیجات به میزان بسیار زیاد ، پرهیز از دوش گرفتن با آب بسیار داغ و … را می توان مثال زد. افزون بر این چنانچه گفته شد ، انتخاب کلینیک زیبایی معتبر و مجهز با دستگاه هایفو پیشرفته که دارای پزشک مجرب و حرفه‌ای باشد در جلوگیری ی از ایجاد عوارض و خطرات هایفوتراپی بسیار اثرگذار است.

تعداد جلسات هایفوتراپی

تعداد جلسات روش درمانی هایفوتراپی مورد نظر به تشخیص پزشک متخصص می‌باشد . حدود 3 تا 4 سال بیشتر نباید از این شیوه درمانی استفاده کنید که موجب تخریب سلول های زیر پوست افراد نشود. یعد از انجام یک جلسه، احتمالا آثار بهبودی و خوب شدن را مشاهده نمی کنید اما نتیجه و عملکرد پایانی معمولا پس از 4 تا 6 هفته قابل مشاهده می شود. مدت زمان مورد نیاز جهت بهبود پوست صورت و بدن با توجه به طول زمان ریکاوری محاسبه می شود.

تأثیرات هایفو چه زمانی مشخص می‌شود؟

بعد از انجام روش درمانی هایفوتراپی می‌توانید بدون هیچگونه مشکلی به منزل یا محل کار خود برگردید و مانند روز های ثابت دیگر کار کنید. بعد از پایان جلسات هایفوتراپی حدود ۸ الی ۱۲ هفته طول می‌کشد تا اندک‌اندک نتیجه و عملکرد هایفو هویدا شود. از آخرین جلسه هایفوتراپی تا حدود ۶ ماه پس از آن پوست در حال ساخت کلاژن برای برگرداندن جوانی به پوست شماست. پس انتظار نداشته باشید بلافاصله بعد از ترک جلسه هایفوتراپی سریع نتیجه و عملکرد تغییرات را ببینید.

ماندگاری هایفو چقدر است؟

ماندگاری و دوام روش درمانی هایفوتراپی بر روی پوست‌ های گوناگون فرق می‌کند و همچنین امکان دارد شخصی با رعایت تمام نکات مراقبتی و نگهداری پس از روش درمانی هایفوتراپی موجب ماندگاری و دوام بسیار بیشتر هایفو روی پوست خود شود ولی شخصی با عدم رعایت این نکات مدت زمان ماندگاری و دوام آن را پایین بیاورد. از طرفی عواملی مانند سن و سال، نوع پوست، میزان عمق چروک‌ های پوست نیز در ماندگاری و دوام عمر روش درمانی هایفوتراپی بی تأثیر نیستند. ام در کل می‌توان گفت ماندگاری و دوام روش درمانی هایفوتراپی برای انواع پوست حدود ۳ سال است اما بستگی به بعضی عوامل ممکن این مدت زمان کاهش یابد.

کاندید مناسب هایفوتراپی

این شیوه درمانی برای اشخاص بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج بسیار زیاد می‌برند و می‌خواهند روند پیری و چین و چروک پوست را به تاخیر بیندازند، بسیار مناسب می‌باشد.

هدف اصلی و اساسی از شیوه هایفوتراپی کم شدن سرعت پیری و پیم و چروک است، لذا در افراد متقاضیان جوان‌ تر و شاداب تر، پاسخ‌دهی بسیار بیشتری را به درمان شاهد هستیم. افراد متقاضیان بالای ۲۵ سال نیز می‌توانند از این شیوه درمانی به عنوان یکی از مؤثرترین شیوه هایی از پیری پوست استفاده کنند. اشخاصی که پوست‌شان دچار آسیب‌ و صدمه هایی ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض نور آفتاب و اشعه‌ی فرابنفش شده یا شل شدگی و افتادگی پوست‌شان بسيار شدید‌ تر است، برای رسیدن به نتایج و عملکرد دلخواه نیاز به چندین جلسه‌ی درمانی دارند.

اشخاص مسن‌تر که از شل‌ شدگی و افتادگی بسیار شدید پوست در قسمت گردن رنج بسیار  می‌برند به طور معمول کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نیستند و احتمالاً نیاز به جراحی خواهند داشت. این شیوه برای افرادی که در ناحیه‌ی هدف درمان دچار زخم و اسکار، عفونت، آکنه‌ های کیستی و ایمپلنت‌ های فلزی هستند، مناسب نیست.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب درمان هایفوتراپی به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – هایفوتراپی

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

با توجه به بی خطر و ایمن بودن اشعه و امواج هایفوتراپی ولی پزشکان متخصص به‌کارگیری این شیوه زیبایی را برای بعضی اشخاص به طور کامل ممنوع می‌دانند. در مواردی که نباید هایفو انجام داد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

▪︎در صورت داشتن دندان ایمپلنت شده

▪︎قرار داشتن دستگاه‌ هایی الکترونیکی در بدن نظیر ضربان ساز

▪︎کسانی که شیمی درمانی انجام می‌دهند

▪︎داشتن بیماری‌ های پوستی مثل خشکی شدید پوست، آکنه

داشتن بیماری‌ های مثل دیابت، تیروئید

▪︎داشتن سابقه تزریق ژل و یا بوتاکس

▪︎خانم‌های باردار و شیرده

▪︎داشتن سن بیش از ۶۰ سال

هزینه هایفو

هزینه‌ی دقیق روش درمانی هایفوتراپی در جلسه‌ی مشاوره و پس  از انجام معاینات لازم به شما اعلام می‌شود. توجه داشته باشید که درمورد بهترین دستگاه هایفوتراپی و همچنین مجرب‌ و حرفه ای ترین تیم درمان استفاده می‌کنیم. با این حال همواره تلاش کردیم که از تعیین هزینه های نجومی خودداری کنیم و هزینه‌ای استاندارد و معقول برای مراجعین در نظر بگیریم.

برخی از مجموعه ها با گذاشتن نام‌ های خاص بر شیوه درمانی هایفوتراپی سعی در متفاوت جلوه دادن آن و افزایش هزینه ها دارند. نام‌ هایی نظیر اولترا پلاس، هایفو پلاس، هایفو لیفت، یو لیفت، هایفودبلیو و غیره همگی همان هایفوتراپی هستند و از یک تکنولوژی و روش درمانی استفاده می‌کنند. مراقب فریب‌ و دروغ های تبلیغاتی باشید.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این مجموعه تماس بگیرید ، با آنها گفت‌وگو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این مجموعه به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این مجموعه از آنها نیز بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

در این مقاله با هایفو صورت یا همان هایفوتراپی صورت و مزایای آن آشنا شدید. این شیوه طرف‌داران بسیار زیادی دارد و نظرات مردم در مورد هایفوی صورت مثبت است. هایفو برخلاف شیوه های مبتنی بر جراحی، جای زخم و درد ناشی از برش را به دنبال ندارد. قبل از انجام هایفوتراپی حتماً با متخصص مشورت کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. چنانچه تجربه هایفو صورت را دارید، نظرات خود را در مورد تأثیر هایفو بر صورت، برای ما بنویسید.

شما می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش درمانی هایفوتراپی صورت را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.