انواع مدل سینه در کلینیک زیبایی الهیه تهران 

انواع مدل سینه در کلینیک زیبایی الهیه تهران 

انواع مدل سینه در کلینیک زیبایی الهیه تهران

سینه ها دائما تحت تاثیر نیروی جاذبه زمین قرار دارند و همین مساله باعث می شود که با کمی افزایش وزن ویا تغییر در سایز دچار افتادگی شود. عواملی مانند سنگین بودن سینه ویا فرم افتاده آن در تغییر حالت و افتادگی سینه ها نقش مهمی دارند که باعث می شود علاوه بر این عارضه سینه ها دچار بدفرمی و تغییر حالت نیز بشوند.

امروزه جراحی لیفت سینه کمک بزرگی در از بین بردن افتادگی سینه ها دارد که می تواند تاثیرات ناشی از افزایش وزن و یا چاقی در سینه ها را اصلاح نماید. این جراحی که با بالاکشیدن سینه های افتاده همراه است فرم و اندازه ی بسیار ایده آلی را ایجاد می نماید که می تواند در زیبایی اندام و ساختار زیبای سینه تاثیرگذار باشد.

همانطور که بیان شد لیفت سینه یا همان ماستوپکسی، از جمله جراحی هایی است که به کشیده شدن سینه ها به سمت بالا و جوانسازی بافت سینه کمک می کند.

همه انواع جراحی هایی که به نحوی موجب زیباتر شدن سینه می شوند در دسته جراحی زیبایی سینه قرار دارند. عمل پروتز سینه از همه بیشتر شناخته شده است چرا که با توجه به معیارهای زیبایی شناختی امروزه سینه های بزرگتر زیباتر محسوب می شوند.

جراحی های دیگری از جمله کوچک کردن سینه، بازسازی سینه و لیفت سینه وجود دارند که به روش های مختلف برای زیباتر شدن سینه انجام می شوند.

بسیاری از افراد از سایز سینه خود راضی نیستند و دوست دارند سینه های بزرگتری داشته باشند بنابراین از این عمل جراحی استفاده می کند. برخی زنان نیز به دلیل سرطان سینه، بافت سینه خود را از دست داده اند و با این عمل جراحی می توانند به حالت طبیعی بازگردند.

برخی خانم ها از عدم تقارن سینه خود گلایه دارند که با جراحی زیبایی این تقارن ایجاد می شود. برخی نیز سینه های بزرگی دارند که موجب درد کمر و سنگینی برای آنها می شود که با جراحی کوچک می شود. بیشتر خانم ها بعد از شیردهی دچار افتادگی سینه می شوند که با جراحی لیفت سینه می توان آن را بهبود بخشید.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

انواع مدل سینه

تا حالا شده با خودتون فکر کرده باشید که چرا فرم سینه هاتون با بقیه فرق داره؟ یکی به سمت پایینه یا یکی متمایل به سمت راسته یکی به چپ، همون موقع اس که مقایسه کردن و فرم دادن با دست هاتون رو شروع میکنید و بعضی وقتا فکر میکنید نکنه من مشکلی دارم!!؟

همین جا صبر کن هیچ ایراد و مشکلی نداری البته توی پرانتز ( باید به این نکته توجه کنید که تغییر حالت سینه ها اون هم بصورت ناگهانی اصلا عادی نیست، برای مثال اگه قبلا نوک سینه های شما برآمده بود و در طی یک مدت کوتاه فرو رفته یا تغییر شکل عجیبی داده و یا ترشحاتی داشته باشه اگه با این حالت مواجه شدید بدون درنگ به پزشک مراجعه کنید چون ممکنه علائم سرطان سینه باشه)

سینه ها فرم و شکل های متفاوتی دارن حتی سینه های خودتون هم دقیقا شبیه هم نیستند یکی کوچیکتر از  اون یکی دیگه است و حتی ممکنه فرم متفاوتی هم داشته باشه. شکل و فرم سینه ها گاها به عواملی مانند ژنتیک، تغذیه و سبک زندگی هر شخص مربوط میشه.

بر اساس مطالعات تقریبا 12 فرم سینه متفاوت وجود داره که البته با قاطعیت نمیشه گفت 12 فرم چون همونطور که قبل تر بهش اشاره شد بدن هر شخص متفاوته دقیقا مانند اثر انگشت یکتاس پس ممکنه 100 فرم متفاوت اما شبیه بهم وجود داشته باشه.

طاقی شکل

سینه های طاقی شکل کاملا گرد هستند و نوک سینه ها به سمت بالاست و سینه از هم فاصله دارند.

غیر همسان

بیش از نیمی از زنان سینه های غیرهمسان دارند و یکی از سینه های نسبت به دیگری سایز متفاوتی دارد که این تفاوت سایز گاها نیم تا دو سایز ممکن است متفاوت باشد.

ورزشکار

سینه های ورزشکاری که اغلب سینه های عضلانی هستند و در عرض قفسه سینه کشیده شده اند و نوک سینه ها دقیقا در مرکز سینه ها قرار میگیرد و فرم بیضی شکل دارد.

زنگوله ای

سینه های زنگوله ای در قسمت بالایی باریک هستند و در قسمت پایین کاملا گرد و کروی شکل میشوند و شکل غالب خانم هایی با سایز بزرگ هستند.

نزدیک بهم

سینه های نزدیک بهم کاملا فرم گرد دارند و متمایل به مرکز قفسه سینه هستند و فاصله خیلی کمی باهم دارند و از زیر بغل ها فاصله محسوسی دارند.

مخروطی

سینه های مخروطی در میان زنانی که سایز کوچک تری دارند رایج هستند و فرم کاملا گردی ندارند و شبیه مخروط هستند.

شرقی و غربی

سینه های شرقی و غربی در عرض قفسه سینه کشیده شدن و نوک سینه ها به سمت بیرون کشیده شده و هر دو سینه از مرکز فاصله زیادی دارند.

مدل سینه
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-مدل سینه

ریز اندام

سینه های ریز اندام همونطور که از اسمشون هم مشخصه کوچک هستند و افتادگی ندارند و در عرض قفسه سینه کشیده شده اند و نوک سینه ها متمایل به پایین هستند.

گرد و کروی

سینه های گرد و کروی همونطور که از اسمشون مشخص هست بصورت کاملا یکسان و مساوی گرد هستند و در قسمت مرکز سینه ها فاصله کمی از هم دارند و نوک سینه ها در مرکز دارند.

خواهران جدا از هم

خواهران جدا از هم شباهت خیلی زیادی به شرق و غربی ها دارند با تفاوت که که گردتر و گر تر هستند و فاصله آن ها نسبت به هم زیاد است.

ریلکس

این نوع سینه ها بافت چربی بیشتری دارند و بسیار باریک هستند و نوک سینه ها به سمت پایین است.

قطره اشکی

سینه های قطره اشکی در قسمت پایین کاملا گرد و پر هستن اما تفاوت آشکاری با فرم زنگوله ای دارند که این تفاوت در قسمت بالای سینه ها است.

در سینه های زنگوله ای قسمت بالایی به نسبت پایین سینه باریک تر است اما در قطره اشکی قسمت بالایی تنها کمی با قسمت پایین سینه ها تفاوت دارد.

انواع روش های زیباسازی سینه

برای زنانی که از اندازه و فرم سینه‌های خود ناراضی هستند، داشتن اعتماد به نفس در موقعیت‌های گوناگون و برخورد با دیگران می‌تواند بسیار مشکل باشد. بهبود ظاهر و فرم سینه‌ها با لیفت سینه و یا بزرگ کردن سینه‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی در بازیابی اعتماد به نفس بیماران داشته باشد و موجب شود که آنها احساس خوبی نسبت به بدن خود پیدا کنند.

علاوه بر این بازسازی کردن سینه‌ها، بعد از عمل جراحی ماستکتومی (خارج کردن سینه) دارای مزایای بسیار ارزشمندی است. امروزه جراحی‌های زیبای سینه با متدهای زیادی هم برای زنان و هم مردان انجام می‌شود که تاثیرات مثبت زیادی نه تنها بر ظاهر آن‌ها بلکه بر اعتماد به نفس آن‌ها دارد.

در صورتی که از اندازه و یا فرم سینه‌های خود ناراضی هستید، می‌توانید با یک جراح پلاستیک مشاوره کنید. اگر فکر می‌کنید سینه‌های شما بی از حد بزرگ یا کوچک و یا حالت افتادگی دارند و یا اگر به خاطر بیماری خاصی یکی یا هر دو سینه‌ی خود را از دست داده اید، می‌توانید با انجام جراحی زیبایی پستان تمامی این مشکلات را برطرف کنید. خانه پوست پیشرفته‌ترین روش‌های جراحی زیبایی سینه را انجام می‌دهند، از جمله:

بزرگ کردن سینه‌ها با کاشت پروتز

بزرگ کردن سینه‌ها با پروتز یکی از عمل‌های جراحی زیبایی بسیار محبوب در بین زنان است که طی آن پروتزی از جنس سالین یا سیلیکون در سینه‌ها قرار داده می‌شود.

در انجام این عمل گزینه‌های بسیار مختلفی برای انتخاب نتایج نهایی جراحی وجود دارد که این گزینه‌ها بر اساس شرایط و نیاز هر بیمار انتخاب می‌شوند، از جمله اندازه و شکل پروتز و الگوی ایجاد برش روی سینه برای انجام جراحی. در این جراحی، پروتز‌ها از طریق برش‌های بسیار کوچکی درون سینه جای داده می‌شوند و در زیر بافت سینه قرار می‌گیرند.

کوچک کردن سینه‌ها

زنانی که سینه‌های بسیار بزرگی دارند، اغلب در قفسه سینه‌ی خود احساس درد یا خارش و حساسیت پوستی (عرق سوز شدن) می‌کنند و به خاطر این علائم ناراحت بوده و از ظاهر خود نیز ناراضی هستند. عمل جراحی کوچک کردن سینه این مشکل را حل می‌کند و هم به لحاظ زیبایی و به لحاظ درمانی، وضعیت بیمار را بهبود می‌دهد.

با انجام این جراحی علاوه بر این که شکل سینه‌ها زیبا می‌شوند، ناراحتی و درد بیمار به خاطر وجود بافت اضافه نیز برطرف می‌شوند. در این جراحی بافت اضافه‌ی سینه برداشته می‌شود و قسمت نوک سینه به موقعیت بالاتری انتقال داده می‌شود تا سینه‌ها ظاهر زیباتر و جوانتری پیدا کنند.

لیفت سینه‌ها یا ماستوپکسی

ماستوپکسی یا لیفت سینه‌ها جراحی است که طی آن شل شدگی و افتادگی سینه‌ها برطرف می‌شود. میزان شل‌شدگی پوست سینه و افتادگی بافت آن در زنان مختلف فرق می‌کند و ممکن است بسیار خفیف، متوسط و یا شدید باشد. یک جراح پلاستیک می‌تواند بعد از ارزیابی وضعیت سینه‌ها، تکنیک مناسب برای انجام جراحی پستان را طرح ریزی کند.

جراحی لیفت سینه به طور معمول با ایجاد یک برش در اطراف‌ هاله‌ی نوک سینه و یک برش در قسمت زیر سینه، انجام می‌شود و بدین ترتیب جراح می‌توان هم بافت اضافه و هم پوست اضافی سینه‌ها را بردارد. این جراحی موجب بالا رفتن سینه‌ها و ایجاد ظاهری جوان و زیبا در سینه‌ها می‌شود.

تزریق ژل یا چربی در سینه‌ها

با تزریق چربی در سینه می‌توان فرم و سایز سینه‌ها را بهبود داد و یا هر گونه عدم تقارن یا بدشکلی در سینه را اصلاح کرد. برای تزریق چربی در سینه، ابتدا با استفاده از دستگاه لیپوستکشن با فشار کم، از ناحیه ای دیگر از بدن، چربی استخراج می‌شود. این چربی سپس با سالین پاکسازی می‌شود و در نواحی از سینه که برجستگی کمتری دارند تزریق می‌شود.

این تکنیک دارای خطرات و محدودیت‌هایی است، اما در صورتی که بیمار شرایط مناسب برای این عمل را داشته باشد و کاندید خوبی برای این عمل باشد، نتایج آن بسیار رضایت‌بخش واهند بود و انجام عمل نیز ایمن است. از روش تزریق ژل نیز برای افزایش حجم سینه‌ها استفاده می‌شود.

بازسازی سینه

با انجام عمل بازسازی سینه بعد از برداشتن سینه، می‌توان به زنان کمک کرد که دوباره حس خوبی نسبت به بدن خود داشته باشند و فرم سینه‌های خود را بازیابند. خانه پوست در انجام چنیدین تکنیک مختلف بازسازی سینه، تجربه و مهارت بالایی دارد.

هر کدام از این تکنیک‌ها دارای مزیت‌های خاص خودش است و می‌توان به زنان کمک کند با بازسازی سینه‌ی خود دوباره اعتماد به نفس خود را بازیابند. خانه پوست با تعامل موثر با پزشکان بیمار که مسئول درمان بیماری سرطان هستند، بهرین و ایمن‌ترین روش برای بازسازی سینه‌ها را مدنظر می‌گیرد.

این تعامل و همکاری همچنین به خانه پوست این امکان را می‌دهد که در صورت دلخواه بیمار، عمل بازسازی سینه را بلافاصله بعد از ماستکتومی انجام دهد.

علاوه بر این خانه پوست می‌توانند ناحیه نوک سینه‌ها را نیز بازیابی کنند که بخش مهم و حساسی از پروسه‌ی بازسازی سینه است و باعث می‌شود که نتایج بازسازی سینه‌ها تا حدود بسیار زیادی طبیعی باشد.

جراحی ترمیمی سینه‌ها

هرچند پروتز‌های سینه بدین منظور طراحی شده‌اند که تا مدت زمان بسیار طولانی دوام بیاورند اما در هر صورت بیمارانی که این عمل جراحی را انجام می‌دهند باید انتظار این را داشته باشند که زمانی در آینده لازم است که جراحی ترمیمی انجام دهند.

طی جراحی ترمیمی ممکن است پروتز سینه تعویض شود و با یک پروتز با شکل یا سایز متفاوت عوض شود و یا و یا برای داشتن ظاهری جوانتر در سینه، تغییراتی در فرم سینه ایجاد شود. این جراحی ممکن است تنها یک تنظیم ساده‌ی پروتز باشد و یا جراحی پیچیده‌تری باشد که این موضوع به علت انجام جراحی بستگی دارد.

جراحی برداشتن پروتز سینه

جراحی بزرگ کردن سینه یا کاشت پروتز سینه یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین جراحی‌های زیبایی در بین زنان است. گاهی اوقات لازم است که پروتز کاشته شده، برداشته شود. جراحی برداشتن پروتز سینه با ایجاد یک برش کوچک (معمولا در جای برش قبلی) و بیرون کشیدن پروتز انجام می‌شود.

این کار را معمولا می‌توان در مطب یا کلینیک و با اعمال بیحسی موضعی انجام داد. بسته سایز پروتز و میزان کشیدگی پوست بعد از گذاشتن پروتز، ممکن است شما بخواهید بعد از برداشتن پروتز، عمل لیفت سینه را انجام دهید.

البته تمامی افراد بعد از برداشتن پروتز سینه‌ی خود نیاز به لیفت سینه ندارند. خانه پوست بعد از برداشتن پروتز سینه، مشاوره‌ی تکمیلی با شما خواهد داشت و به شما خواهد گفت که بعد از برداشتن پروتز سینه، نیاز به انجام لیفت سینه دارید یا خیر.

کوچک کردن سینه‌ی مردان

ژنیکوماستی یا بزرگی بیش از حد سینه‌ها، مشکلی است که ممکن است در هر سنی برای مردان ایجاد شود. نشانه اصلی این مشکل وجود بافت اضافی در سینه‌ها است که ممکن است دردناک یا حساس باشد. در صورتی که بزرگی بیش از حد سینه‌ها با ورزش و رژیم غذایی یا دارودرمانی برطرف نشود، خانه پوست عمل جراحی کوچک کردن سینه یا ژنیکوماستی را انجام می‌دهد.

در این جراحی، چربی‌ها و یا بافت‌های اضافی سینه توسط لیپوساکشن یا با برش جراحی، برداشته می‌شوند. برش‌های جراحی، نزدیک به‌هاله‌ی تیره رنگ نوک سینه ایجاد می‌شوند و به همین علت، جای زخم جراحی به خوبی از نظر پنهان می‌شود. این عمل در حدود یک ساعت طول می‌کشد و بیمار به مدت یک یا دو هفته ریکاوری را باید پشت سر بگذارد.

انواع مدل لیفتینگ سینه

لیفتینگ هلالی

در این روش یک برش کوچک در نیمه بالای لبه سینه ایجاد می شود. اغلب اوقات خانم هایی از این روش استفاده می کنند که سینه کوچک تری دارند.

لیفتینگ سینه بدون قرار دادن پروتز

همان طور که از عنوان این روش مشخص است ، پروتزی در سینه قرار نمی گیرد و برای فرم دهی از بافت طبیعی سینه استفاده می گردد. در واقع پوست اضافه سینه برداشته می شود و بافت های داخلی نیز مورد اصلاح قرار می گیرند.

لیفتینگ سینه با لیزر

لیفت سینه با لیزر را نمی توان یک تکنیک مستقل جراحی دانست چرا که به صورت ترکیبی با جراحی لیفت سینه کاربرد دارد. جراح با این روش می تواند بافت سینه را لیفت دهد و از همین رو موجب موفقیت آمیز بودن جراحی لیفت سینه می گردد.

لیفتینگ سینه بدون اسکار

لیفتینگ سینه بدون اسکار بیشتر برای خانم هایی کاربردی است که افتادگی سینه اندکی دارند. در این روش با ایجاد برش روی سینه بیمار اقدام به برداشتن سلول های چربی نمی شود بلکه جراح با استفاده از جریان الکتریکی یا فراصوت به این سلول ها و پوست سینه حرارت می دهد. این عمل باعث سفت شدن بافت سینه و در نهایت بالا رفتن آن می شود.

لیفتینگ سینه دوناتی

لیفتینگ دوناتی معمولا برای افرادی مناسب است که دارای افتادگی جزئی و متوسطی هستند. برش لیفتینگ سینه دوناتی در اطراف هاله سینه اعمال می گردد.

گاهی این شیوه همراه با عمل زیبایی و بزرگ کردن سینه نیز همراه است. خانم هایی که قصد کاهش ناحیه تیره نوک سینه را دارند ، می خواهند نوک دو سینه را قرینه سازی نمایند و یا سینه آن ها حالت بالا کشیده ای به خود بگیرد ، با تشخیص جراح ، می توانند از این روش استفاده نمایند. لازم به ذکر است که زخم های ایجاد شده در ناحیه دوره سینه ، به طور مطلوبی پوشیده می گردند.

لیفتینگ سینه با برش لنگری

تکنیک لیفت لنگری برای خانم هایی که افتادگی شدید پستان و نوک آن را دارند ، مناسب است. در واقع این افراد اگر روش های دیگر را امتحان کنند، ممکن است نتیجه مطلوبی کسب ننمایند.

لیفت لنگری با 3 برش دوره هاله سینه، برش عمودی از هاله سینه تا چین طبیعی آن و برش افقی موازی با چین زیر سینه، روشی محسوب می شود که بیشترین میزان برش را دارد.

لازم به ذکر است که معمولا رد زخم ها در این روش عیان هستند.

لیفتینگ سینه با برش عمودی

می توان لیفت با برش عمودی سینه را از متداول ترین جراحی ها در این زمینه دانست که علاوه بر رفع افتادگی ، می تواند موجب تغییر شکل سینه نیز شود.

در این تکنیک ، یک برش از زیر هاله پستان تا چین زیر آن و برش دیگر در اطراف هاله پستان ایجاد می شود که موجب حذف پوست اضافی سینه و فرم دادن دوباره به آن می گردد.

برای آن دسته از علاقه مندانی که در مورد زخم این روش نگران هستند باید بگوییم که میزان زخم ایجاد شده توسط این روش ، متوسط می باشد.

لیفتینگ سینه با برش افقی

خانم هایی که قصد بالا بردن نوک سینه خود را دارند ، می توانند از این روش استفاده نمایند که برای افتادگی های گسترده مناسب است. همان طور که از نام این تکنیک مشخص است ، برش ها به صورت افقی اعمال می شوند و زخم ایجاد شده در طول ناحیه تیره و خط سینه کمتر به چشم می خورد.

لیفتینگ سینه با پروتز سینه

برخی از خانم هایی که اقدام به لیفت سینه می کنند ،  تمایل به افزایش حجم آن  نیز دارند. برای این کار از پروتز یا ایمپلنت استفاده می شود.

به طور کلی این روش موجب می شود که پوست کمتری از سینه حذف گردد و با افزایشی که در حجم پستان ایجاد می کند ، زیباسازی سینه های افتاده را انجام می دهد. تنها نکته ای که وجود دارد این است که اگر این پروتز یا ایمپلنت در قسمت بالایی سینه بیمار قرار گیرد ، می تواند در آینده موجب افتادگی بیشتر سینه او شود.

زیباسازی سینه با تزریق ژل چیست؟

روش تزریق ژل به سینه یک روش غیر تهاجمی میباشد که نیاز به  بیهوشی و بستری شدن ندارد.  همچنین این روش باعث می شود که در نهایت  ظاهر سینه طبیعی به نظر برسد.  این روش موجب افزایش سایز سینه بین یک تا دو سایز  خواهد شد.

در این روش از ژل حاوی هیالورونیک اسید استفاده می‌شود که این ماده به طور طبیعی در بدن وجود دارد. از این نظر روش تزریق ژل نسبت به روش جراحی که یک پروتز در داخل سینه قرار  می‌گیرد، روش کم خطر تر و کم عارضه تری می باشد و بدن به سرعت با ژل تزریق شده سازگار می شود. این ماده پس از مدتی در بدن جذب میشود و خطری ندارد.

تزریق ژل حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد. البته این زمان برای این است که پزشک به آرامی و با تمرکز کافی تزریق را انجام دهد. نتایج تزریق ژل بلافاصله پس از انجام آن مشخص می شود و تنها ممکن است کمی کبودی یا تورم وجود داشته باشد که طبیعی بوده و بعد از چند روز برطرف می شود.

مراحل انجام تزریق ژل به سینه

تزریق ژل به سینه یکی از روش های افزایش و بزرگ کردن سایز سینه است. تزریق ژل یک روش غیر تهاجمی است یعنی نیاز به عمل جراحی نداشته و جای هیچگونه زخم و برش بر روی بدن باقی نمی گذارد. به همین دلیل خانم ها علاقه بیشتری به این عمل دارند و دوره نقاهت طولانی و خاصی نیز ندارد.

به دلیل پروسه ساده تر و بدون نیاز به بیهوشی، خانم های زیادی برای اصلاح فرم سینه خود به تزریق ژل به سینه روی می آورند ولی نیاز است که از تمام جنبه های این روش به خوبی آگاه باشند. بزرگ کردن سینه با ژل ماندگاری بین یک تا دو سال دارد و روشی با هزینه نه چندان مناسب بوده و می تواند برای برخی متقاضیان سنگین باشد.

مخصوصا با توجه به این مطلب که ماندگاری همیشگی وجود ندارد. سینه های برجسته و خوش فرم علاوه بر زیبایی ، اعتماد به نفس بالایی به افراد می‌دهد که آرزوی بیشتر خانم ها است.

روند تزریق ژل به سینه به این گونه است که محل تزریق با مواد ضد میکروبی یا الکل تمیز می شود، سپس ماده بی حس کننده مانند لیدوکائین به سینه تزریق می شود و در مرحله بعد ژل که همان هیالورونیک اسید یا فیلر است، با سرنگ مخصوص و سوزن های ظریف با زاویه دقیق که به هدف عمل بستگی دارد، به سینه تزریق می شود.

در این روش نیاز به بیهوشی و جراحی نیست و فقط با بی حسی موضعی انجام می شود. ممکن است پزشک بعد از تزریق با ماساژ مخصوص ژل تزریق شده را در سطح کلی سینه پخش کند تا از تجمع و گلوله گلوله شدن آن جلوگیری شود.

انواع ژل قابل تزریق

برندهای مختلفی، ژل‌ مورداستفاده برای تزریق به سینه را تولید می‌کنند. در ادامه دو نوع پرکاربرد آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

ژل سینه  Aqua Filling

این متد جدید یک روش تزریق است که برای افزایش اندازه و فرم سینه انجام می‌شود. جزء اصلی موجود در Aqua Filling آب است که 98٪ ماده تزریقی را تشکیل می‌دهد و 2٪ باقی‌مانده آن پلی آمید است. بزرگ‌کردن سینه به روش Aqua Filling به‌عنوان یک روش ایمن شناخته می‌شود، زیرا 98، آن از مواد طبیعی تشکیل شده است.

این روشی غیر تهاجمی و نسبتا دائمی به‌منظور بزرگ‌کردن و لیفت سینه انجام می‌شود. علاوه بر این، این روش دارای اثر طولانی‌مدتی است که می‌تواند بدون نیاز به بازبینی مجدد تا 8 سال دوام بیاورد.

امکان حرکت ژل و ایجاد تکه‌‌های سفت در زیرپوست وجود ندارد. ازآنجاکه این ماده تا حد زیادی متشکل از آب است، با بافت انسان سازگار بوده، هیچ‌گونه واکنش آلرژیک ایجاد نمی‌کند و می‌تواند 5 تا 8 سال دوام بیاورد.

تزریق ژل Aqua Filling چگونه انجام می‌شود؟

Aqua Filling با استفاده از یک سوزن 1.5 میلی‌متری به مناطق موردنظر سینه تزریق می‌شود. این عمل فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و در طی درمان، هیچ دردی احساس نمی‌شود، زیرا قبل از درمان از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود.

بزرگ‌کردن سینه با استفاده از Aqua Filling به روش زیر انجام می‌شود:

مشاوره و معاینه توسط متخصص مربوطه انجام خواهد شد.

مناطقی که نیازمند افزایش حجم است مشخص می‌شوند.

در صورت تمایل بی‌حسی موضعی اعمال می‌شود.

ژل پرکننده Aqua به نواحی مشخص‌شده تزریق می‌شود.

به‌منظور ارزیابی نتیجه (برای تأیید رضایت) بیمار در مقابل آینه قرار می‌گیرد.

تغییرات موردنیاز را می‌توان در همان جلسه اعمال کرد.

مزایای بزرگ‌کردن سینه با تزریق ژل Aqua Filling

نتایج طولانی‌مدت برای مدت 5 تا 8 سال (طولانی‌تر از ژل اسید هیالورونیک)

غیر تهاجمی (بدون برش)

عوارض بسیار نادر

احساس نرمی و همراه با ظاهر طبیعی

روش ایمن

بدون بازگشت.

همچنین لازم به ذکر است که:

نتایج این درمان بلافاصله پس از عمل قابل‌مشاهده است.

این درمان نسبتا بدون درد است زیرا تزریق‌‌ها تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

پس از عمل، سینه‌‌ها حساسیت، احساس طبیعی و ظاهر خود را حفظ می‌کنند.

همچنین این روش هیچ تاثیری روی غربالگری سرطان پستان یا شیردهی ندارد. این روش تزریق باعث ایجاد سرطان سینه و هیچ‌گونه توده‌ای در بافت بدن نمی‌شود.

پس از حداقل یک ماه از انجام درمان، می‌توانید بدون هیچ آسیبی به بافت‌‌های سینه آفتاب بگیرید و بدن خود را برنزه کنید.

عوارض تزریق ژل Aqua Filling

ممکن است تا 3 روز کبودی و تورم موقت مشاهده شود.

امکان خونریزی داخلی موقتی پس از درمان وجود دارد.

نرمی ژل Aqua Filling به چه علت است؟

فاقد کپسول بافتی است: گاها بدن ایمپلنت را به‌عنوان عامل بیگانه می‌شناسد، در نتیجه پاسخ ایمنی بدن باعث ایجاد یک کپسول محافظ در اطراف آن است. این کپسول‌‌های بافتی هم نرم و هم سفت هستند، اما در برخی موارد ممکن است دردناک و سفت باشند.

تزریق ژل اسید هیالورونیک هم می‌تواند منجر به تشکیل کپسول‌‌های بافتی و سفت شدن سینه‌‌ها شود. ژل پرکننده آکوا ماهیت آشنایی برای بافت‌‌های اطراف محل تزریق دارد و به‌عنوان عامل “خارجی” شناخته نمی‌شود؛ بنابراین همواره ایمن بوده و بسیار نرم است.

98٪ مواد تشکیل دهنده آب است: بیشتر بدن انسان از آب تشکیل شده است و ازآنجاکه aqua filling هم بیشتر از آب تشکیل شده است، با بافت‌‌های اطراف همخوانی داشته و ظاهری طبیعی به بدن می‌بخشد.

تزریق ژل هیالورونیک اسید

تزریق ژل هیالورونیک اسید اکثرا به‌منظور صاف کردن چین‌وچروک‌‌های صورت استفاده می‌شود و بسیار محبوب است. در حال حاضر در برخی کشورها از این ژل برای افزایش حجم سینه و سایر اندام‌ها هم استفاده می‌شود.

تزریق این ماده یک جایگزین ساده و ایمن برای زنانی است که می‌خواهند سینه خود را بزرگ کنند، اما آمادگی انجام جراحی ایمپلنت سینه را ندارند. تزریق ژل هیالورونیک اسید با ایجاد کمترین ناراحتی، نتایج فوری را ارائه می‌دهد.

ژل هیالورونیک اسیدی که برای تزریق در سینه استفاده می‌شود، از نوع ماکرولان است و برای استفاده در اروپا تأیید شده است، اما در حال حاضر تأییدیه FDA برای استفاده در ایالات متحده را ندارد.

در واقع ماکرولان ژلی است که به بافت بدن حجم می‌دهد. همچنین می‌توان از آن برای پرکردن ناهنجاری‌‌ها و زخم‌‌های فرورفته استفاده کرد و به همان اندازه برای گرد شدن و فرم دهی به سینه‌‌های کوچک یا صاف هم مفید است. نتایج تزریق ماکرولان فورا پس از تزریق قابل مشاهده است.

ژل هیالورونیک اسید به سینه نتایج طولانی‌مدتی دارد پس نیازی به جراحی پلاستیک پرهزینه و وقت‌گیر نیست. ماکرولان خود یک نسخه تثبیت‌شده از اسید هیالورونیک است، یعنی همان ماده شیمیایی که به تشکیل غضروف در بدن کمک می‌کند.

به گفته سازنده این ماده، ماکرولان یک ژل خالص و غیرحیوانی است. نتایج درمان تزریق ماکرولان فوری و طولانی‌مدت است، اما دائمی نیست. به طور معمول نتایج تا 12 ماه دوام می‌آورند و بعد از آن برای حفظ نتایج زیبایی، انجام تزریق مجدد ضروری است.

پس از اعمال بی‌حسی موضعی، ماکرولان به مناطق موردنظر تزریق می‌شود. بیمار می‌تواند تفاوت ظاهر سینه‌ها را قبل و بعد از عمل مشاهده کند.

استفاده از ماکرولان به‌جای ایمپلنت دائمی سینه مزایای زیادی دارد. این مزایا شامل:

استفاده از مواد غیر خارجی

استفاده از بی‌حسی موضعی به‌جای بیهوشی عمومی

سرعت بهبود بالا.

Macrolane چگونه عمل می‌کند؟

ماکرولان از اسید هیالورونیک تثبیت‌شده غیرحیوانی (NASHA) ساخته شده است و ساختاری بسیار شبیه به رستالین دارد. بااین‌حال، ماکرولان بسیار ضخیم‌تر است و باعث حجیم شدن بافت موردنظر می‌شود و ماندگاری خوبی دارد.

این ژل را می‌تواند به ساق پا، باسن، سینه و سایر نواحی حجم دهد یا شکل دهد و همچنین می‌تواند پوست آسیب دیده از لیپوساکشن، اسکارهای جراحی و دیگر فرورفتگی‌های عمیق را از بین ببرد.

درست مانند تزریق اسید هیالورونیک صورت، ماکرولان با حفظ رطوبت در پوست می‌شود تا حجم آن را چندین برابر افزایش دهد. در نهایت، بعد از حدود دوازده تا هجده ماه اسید هیالورونیک تجزیه می‌شود و به‌صورت طبیعی از بدن خارج می‌شود و مجدد نیاز به ترمیم دارید.

چرا استفاده از ماکرولان (Macrolane) برای بزرگ‌کردن سینه بحث‌برانگیز است؟

بحث اصلی در مورد استفاده از ماکرولان برای افزایش سینه، از سوی برخی رادیولوژیست‌ها مطرح شد. این پزشکان نگران بودند که وجود پرکننده پوستی در پستان‌ها می‌تواند در تصویربرداری ماموگرافی اختلال ایجاد کند.

پرکننده ممکن است باعث دیده نشدن توده پستان شود. البته ایمپلنت‌های سیلیکونی یا نمکی و تزریق چربی هم می‌تواند مانعی بین بافت عمیق‌تر پستان و تجهیزات تصویربرداری ایجاد کند.

داده‌های بالینی نشان می‌دهند که اگرچه ماکرولان ممکن است با ماموگرافی تداخل داشته باشد، اما ممکن است به اندازه سایر روش‌های درمانی مانند تزریق چربی، تداخل نداشته باشد، زیرا Macrolane از 98٪ آب تشکیل شده است.

یک مطالعه خاص نشان داد که ترکیب ماموگرافی و سونوگرافی می‌تواند برای معاینه کافی است. البته داده‌ها تا حدودی محدود هستند و ممکن است به داده‌های بیشتری برای اثبات ایمنی Macrolane برای بزرگ‌کردن سینه نیاز باشد.

مزایای تزریق ژل به سینه

این روش یک روش مناسب برای افرادی است که از ظاهر سینه های خود راضی نیستند، در عین حال از جراحی ترس دارند و با توجه به لاغری بیش از اندازه، تزریق چربی نیز در آن ها امکان پذیر نیست. برخی از مزایای تکنیک تزریق ژل به منظور فرم دهی و افزایش سایز سینه ها عبارت هستند از:

یک روش کم تهاجمی و بدون ایجاد جای زخم و اسکار است؛

نیازی به بیهوشی عمومی فرد نیست؛

دوران نقاهت بعد از درمان کوتاه است و افراد بلافاصله بعد از جلسه درمان از کلینیک مرخص می شود؛

امکان ایجاد حجم دلخواه از طریق تعیین مقدار ژل تزریقی فراهم است؛

ترکیب ژل از مواد طبیعی است که در بدن وجود دارند. بنابراین با بافت بدن سازگاری بالایی دارد؛

تزریق ژل، اختلالی در نتیجه ماموگرافی برای شناسایی سرطان سینه ایجاد نمی کند؛

معایب تزریق ژل به سینه

ژل های مورد استفاده برای تزریق به سینه، عمدتا بر پایه اسید هیالورونیک هستند. این ژل ها ماندگاری در حدود 18 ماه الی 2 سال دارند. در صورتی که تزریق چربی به سینه ماندگاری حدود 5 الی 7 سال دارد؛

احتمال بروز عفونت، هرچند کم وجود دارد؛

در صورتی که تزریق به درستی انجام انجام نشود، عوارض برای افراد به دنبال دارد؛

هزینه تزریق ژل نسبت به تزریق چربی بیشتر است.

با وجود روند ساده این روش و کوتاه بودن پروسه آن، عوارض خاصی به دنبال تزریق ژل به سینه قابل انتظار است که در ادامه گفته می شود.

برخی از انواع ژل های مورد استفاده ممکن است برای فرد ایجاد حساسیت پوستی و آلرژی کنند و باید قبل از تزریق روی فرد تست شود.

ممکن است بعد از عمل در نقطه تزریق، عفونت‌های جزئی یا شدید ایجاد شود. در عفونت های شدید نقطه های تزریق برش داده شده و ژل از بدن خارج می شود که این امر نیاز به عمل جراحی است.

ژل هایی که نامرغوب و فاقد محلول مناسب باشند ممکن است به مرور و گذشت زمان تجمع پیدا کرده و به صورت توده درآیند که در نهایت نیاز به تخلیه ژل خواهد بود.

بر اثر سازگار نبودن ژل به بدن امکان جوش زدن و قرمزی پوست وجود دارد.

در صورت تزریق اشتباه امکان آسیب به لایه های زیرین پوست وجود دارد.

مقداری کبودی و تورم بعد از تزریق ژل به سینه قابل انتظار است.

در آخر باید گفت تزریق ژل به سینه عوارض بالایی دارد و به دلیل جذب بالا و ماندگاری محدود، روش‌های جایگزین افزایش حجم سینه که در ادامه به آنها می پردازیم، پیشنهاد می شود.

کاندیدا مناسب تزریق ژل به سینه

افرادی که شرایط زیر را دارند می‌توانند برای تزریق ژل سینه اقدام کنند:

نیاز به حجم‌دهی به سینه به‌صورت ایمن و مؤثر دارند.

دوست دارند فرم سینه خود را تغییر دهند.

مایل به افزایش حجم سینه هستند.

می‌خواهند سینه‌هایشان را بزرگ‌تر کنند و دوست دارند سینه‌‌های خود را به ایمن‌ترین روش ممکن لیفت کنند.

مایل به بهبود شکل و اندازه سینه خود به روشی غیرتهاجمی و دائمی هستند.

افراد بالای 18 سال

افراد مبتلا به افتادگی سینه

بیمارانی که سینه خود را تخلیه کرده‌اند.

از نظر جسمی آمادگی بالایی قرار دارند و از نظر روحی پایدار هستند.

از هیچ بیماری جدی مانند آسم، سرطان و غیره رنج نمی برند.

باردار یا مادر شیرده نباشند.

انتظار عملی و واقع‌بینانه‌ای در مورد نتایج تزریق ژل سینه دارند.

هزینه های تزریق ژل به سینه

وقتی صحبت از تزریق و پروتز می شود خیلی از افراد نگران هزینه های عمل و هزینه‌های جانبی انجام این کار هستند. قیمت تزریق ژل به سینه به عواملی مانند نوع ژل، مقدار ژل مصرفی، دستمزد متخصص و هزینه های کلینیک بستگی دارد. هر چه متخصص و جراح دارای تجربه و مهارت بالایی باشد دستمزد و هزینه جراحی نیز  بالاتر می‌رود.

مراقبت های قبل از تزریق ژل به سینه

قبل از اقدام به استفاده از این روش درمانی به نکات زیر توجه شود:

لازم است که افراد متقاضی، یک کلینیک درمانی معتبر انتخاب کنند. مهارت در تزریق ژل و استفاده از مواد استاندارد و مرغوب، علاوه بر اینکه برای حفظ سلامتی فرد مهم است در کیفیت نتیجه نهایی نیز تاثیرگذار است؛

لازم است که فرد با مشاهده عکس های مراجعین و مشاهده نتایج قبل و بعد از تزریق، توقعات منطقی از درمان داشته باشد. نقش پزشک در این زمینه بسیار مهم است، پزشک با توضیح فرآیند درمان، مزایا و معایب آن، به شما کمک می کند که انتظارات واقع بینانه ای از درمان داشته باشید؛

لازم است که اطلاعات دقیقی از سوابق پزشکی و داروهای مصرفی خود در اختیار پزشک قرار دهید؛

مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات مدتی قبل از درمان متوقف شود؛

به منظوری پیشگیری از بروز خونریزی، 10 روز الی 2 هفته قبل از درمان، مصرف آسپیرین و داروهای ضد التهابی از قبیل ژلوفن، ایبوبروفن، ادویل و ویتامین E متوقف شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به سینه

بعد از عمل احتمالا احساس ضعف خواهید کرد. ممکن است به مدت ۲ تا ۳ هفته احساس درد کنید و احتمالاً تورم زیادی خواهید داشت. ممکن است در ناحیه سینه خود احساس کشش داشته باشید. همچنین ممکن است برای یک یا دوهفته به داروهای مسکن نیاز داشته باشید.

سینه‌‌های جدید شما ممکن است سفت‌تر شده و گردتر به نظر برسند. همچنین ممکن است پوست سینه‌‌ها تا مدتی بی‌حس باشد. شرایط با گذشت زمان بهتر می‌شود. هر شخص با سرعت متفاوتی بهبود می‌یابد. برای افزایش سرعت بهبودی پس از عمل، مراحل زیر را دنبال کنید:

برای مدتی فعالیت‌هایتان را محدود کنید.

زمانی که احساس خستگی می‌کنید استراحت کنید. خواب کافی به بهبود سریع‌تر شما کمک می‌کند.

حدود 2 تا 3 هفته از بلندکردن هر چیزی که باعث واردآمدن فشار به شما می‌شود خودداری کنید.

احتمالاً در عرض 1 تا 2 هفته می‌توانید به سر کار یا روال عادی زندگی خود بازگردید.

رژیم غذایی خوبی داشته باشید.

می‌توانید رژیم معمولی خود را داشته باشید. اگر معده شما ناراحت است، غذاهای کم چرب مانند برنج ساده، مرغ کبابی، نان تست و ماست مصرف کنید.

مایعات فراوان بنوشید (مگر اینکه پزشک به شما بگوید این کار را نکنید).

ممکن است متوجه شوید که بعد از جراحی مدفوعتان منظم نیست. این امر رایج است. مکمل فیبر مصرف کنید و اگر بعد از چند روز مدفوع نکردید، از یک ملین ملایم استفاده کنید.

داروها را طبق دستور پزشک مصرف کنید.

اگر آسپرین یا داروی رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنید، از پزشک خود بپرسید که چه موقع باید دوباره آن را شروع کرد.

داروهای مسکن را دقیقاً طبق دستور مصرف کنید.

اگر داروی تهوع به شما داده شد، آن را طبق دستور پزشک مصرف کنید.

کمی ورزش کنید.

سعی کنید هر روز پیاده‌روی کنید و کم‌کم میزان پیاده‌روی خود را افزایش دهید. پیاده‌روی جریان خون را افزایش می‌دهد و از پنومونی و یبوست جلوگیری می‌کند.

تا مدتی از فعالیت‌‌های سنگین مانند دوچرخه سواری، دویدن، بلند کردن وزنه یا ورزش‌‌های هوازی خودداری کنید.

پزشک به شما می‌گوید که چه موقع می‌توانید تمرینات کششی و فعالیت‌‌های عادی خود را از سر بگیرید.

اثرات و نتایج تزریق ژل به سینه

باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس می‌شود.

سینه را لیفت می‌کند.

اندازه، شکل و تقارن مورد نظر بیمار را تا حد ممکن ایجاد می‌کند.

دوره نقاهت کوتاهی دارد و به‌ندرت دارای عوارض جانبی است.

حالت کلی بدن را بهبود می‌بخشد.

سینه‌ها را متناسب با سایر اعضای بدن می‌کند.

دوره نقاهت زیباسازی سینه با تزریق ژل

عمل بزرگ کردن سینه با ژل به صورت سرپایی انجام می شود و فرد بلافاصله می تواند به منزل بازگردد. معمولاً در سینه و نواحی تزریق مقداری درد احساس می شود. بهتر است فرد یک تا دو روز بعد از عمل استراحت کرده و از اعمال فشار خودداری کند.

با گذشت یک هفته از تزریق ژل به سینه می توان فعالیت های عادی و روزمره مثل ورزش را از سر گرفت. بعد از گذشت یک هفته درد و تورم اندکی در سینه باقی می ماند که نسبت به سایر جراحی های زیبایی بسیار کمتر است.

ورم و کبودی سینه بعد از تزریق فیلر یا هیالورونیک اسید به مرور زمان و با گذشت یک هفته از بین می رود. بعد از عمل پزشک متخصص برای تورم کیسه یخ و کمپرس سرد، همچنین برای برای نقاط تزریق که متورم هستند، آنتی بیوتیک تجویز می کند.

در کل دوره نقاهت تزریق ژل به سینه کوتاه و آسان است. بهتر است بیمار پس از دو روز بعد عمل پیاده روی نرم و آهسته را شروع کند زیرا اندک تورم سینه ها را کاهش می دهد.

ماندگاری اثرات ژل به سینه

ماندگاری اسیدهیالورونیک در سینه معمولا  18 ماه و گاهی بیش از 2 سال است.  ژل به مرور جذب بدن می شود و سپس دفع می شود. به این ترتیب اثرات آن از بین می رود و برای حفظ اندازه و فرم مطلوب سینه ها، نیاز به تزریق مجدد است.

زمانی که هنوز نیمی از ژل در زیر پوست است و تجزیه نشده، اثرات آن مشاهده می شود. ژل های تهیه شده از ترکیبات طبیعی، سازگاری بالایی با بافت های بدن دارند و به همین دلیل عوارض کمی بعد از تزریق به دنبال دارند؛ اما از آنجایی که این ژل ها تجزیه می شوند، ماندگاری کمی دارند که این موضوع نوعی عیب برای این ترکیبات محسوب می شود.

برخی از انواع ژل های تزریقی به بدن، ماندگاری بالایی دارند. حتی ژل هایی با اثرات دائمی نیز وجود دارند؛ اما معمولا ژل های دائمی معمولا حاوی مواد سرطان زا هستند. در صورتی که این مواد جذب بدن شوند و به جریان خون راه پیدا کنند، عواقب جبران ناپذیری شما را تهدید می کند.

یکی دیگر از معایب ژل های دائمی این است که در صورت نارضایتی فرد از نتیجه تزریق، اثرات آن قابل برگشت نیست.

تعداد جلسات تزریق ژل به سینه

جلسات مورد نیاز برای تزریق ژل برای افراد مختلف متفاوت است. ممکن است تزریق در یک جلسه انجام شود و همچنین ممکن است که لازم باشد پس از گذشت چند ماه  مجددا مقدار کمتری ژن به سینه تزریق شود تا تقارن و حالت آن به خوبی حفظ شود. انجام مجدد تزریق به فاصله چند ماه یکبار می تواند ماندگاری این روش را بیشتر کند.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هزینه ، مراحل و روش های لیفت سینه

انواع پروتز سینه عوارض مراقبت ها و هزینه ها

تزریق چربی به سینه

نتیجه گیری

تزریق ژل سینه قدمی آسان برای شما است تا به سینه هایی با فرم و سایز ایده آل خود برسید. از سال 1990 به لطف تزریق ژل سینه، خانم ها به عمل های جراحی بدرود گفته و بدون درد و خونریزی به سایز سینه دلخواه رسیدند.

حجم دادن سینه از این طریق بین خانم ها بسیار محبوب تر از انجام پروتز و تزریق چربی است. میزان عوارض آن بسیار پایین است و این روش در تشخیص سرطان اختلالی ایجاد نمی کند. در این روش نیاز است زیبا جویان هر چند وقت یک بار برای ترمیم به پزشک مراجعه کنند.

تزریق ژل سینه نیز مانند تزریق ژل باسن در بین خانم ها در سال های اخیر بسیار رایج شده است. اما زیاد شدن تقاضا باعث شده تا افرادی سودجو، بدون هیج دانشی در مراکزی نامعتبر این نوع خدمات را ارائه دهند که منجر به عوارض و آسیب های شدیدی خواهد شد.

بنابراین برای اینکه نتیجه دلخواه خود را در مدت کوتاه و بدون هیچ عوارضی دریافت کنید، بهتر است در انتخاب کلینیک دقت کنید.

نمی توان بازه زمانی مشخصی را به عنوان ماندگاری ژل در بدن مشخص کرد. با توجه به نوع مراقبت، کیفیت تزریق، کار و ساز و شرایط بدنی شما این زمان از 1 تا 8 سال متغیر است. بنابراین بهتر است زمان انتخاب برند درباره ماندگاری آن از پزشک خود سوال کرده و در نهایت به توصیه ها و دستورات پزشک خود جهت افزایش ماندگاری ژل عمل نمایید.

این روش برای خانم‌های دارای سینه‌های کوچک، مناسب است. زیرا اثر ژل در بدن، افزایش حجم است. این افزایش معمولاً به اندازه 1 تا 2/1 کاپ سینه است که در خانم‌های دارای سینه‌های کوچک‌تر بسیار نمود خواهد داشت.

خانم‌هایی که مقدار کمی بافت سینه دارند، سینه‌های خود را در بالای ژل احساس خواهند کرد.

ایده‌آل‌ترین وضعیت برای تزریق ژل‌ به سینه برای خانم‌هایی است که می‌خواهند به اندازه 1 کاپ، افزایش سایز سینه داشته باشند. دلیلش این است که با تزریق مقدار کم، دیگر ژل در زیر سینه احساس نخواهند شد، که این باعث می‌شود سینه‌ها ظاهر بسیار طبیعی داشته باشند.

برای خشک و تمیز نگداشتن زخم‌های در حال التیام و جلوگیری از عفونت، باید پانسمان انجام شود. مراقبت‌های پس از عمل بسیار ساده است.

شما می‌توانید بلافاصله به زندگی روزمره خود بازگردید، با این حال ممکن است به مدت 2 هفته یا تا زمانی که ژل به‌خوبی در سینه مستقر می‌شود، نیاز به استفاده از گن فشرده‌ساز و یا سینه‌بند ورزشی داشته باشید.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات:https://aparat.com/v/1IsYR

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/OrFdhwWm

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.