اگزیما بهتر است یا اسکالپشور

اگزیما بهتر است یا اسکالپشور

اگزیما بهتر است یا اسکالپشور

زمانی که حرف از تناسب اندام و لاغری در میان می‌آید خیلی از افراد از عمل‌های جراحی سخت و پرهزینه دوری می‌کنند و حتی شاید از آنها می‌ترسند این در حالی است که با کمک از روش‌هایی مانند استفاده از دستگاه اگزیما و اسکالپشور می‌توانید با کمترین هزینه و درد به اندام دلخواه و مورد نظر خود دست پیدا کنید با این حال شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش آید که اگزیما بهتر است یا اسکالپشور؟ و نمی‌دانند برای لاغری کدام گزینه را در نظر بگیرند ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله برای شما توضیحاتی را بیان کنیم تا بدانید کدام یک از این روش‌ها برای شما گزینه مناسب‌تری می‌باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

دستگاه لاغری اگزیما چیست؟

اگر می‌خواهید بدانید اگزیما بهتر است یا اسکالپشور و بین انتخاب این دو روش مردد هستید پس باید با کاربردهای این دستگاه آشنایی پیدا کنید؛ دستگاه اگزیما یکی از بهترین روش‌ها برای لاغری موضعی شناخته شده است که علاوه بر برطرف کردن چربی و سلولیت در پوست به کشیده شدن و سفت کردن پوست نیز بسیار کمک خواهد کرد از این رو می‌توانید از این دستگاه برای جوانسازی و برطرف کردن افتادگی در پوست نیز استفاده کنید فرقی ندارد چربی در کدام قسمت بدن شما وجود داشته باشد با استفاده از این دستگاه لاغری اگزیما به راحتی می‌توانید مورد درمان قرار بگیرید.

از این رو برای اینکه بدانید اگزیما بهتر است یا اسکالپشور و یکی از این دو روش را برای برطرف کردن چربی‌های انباشته شده در بدن خود استفاده کنید باید بدانید که اگزیما برای تمام قسمت‌های بدن می‌تواند کاربرد داشته باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه لاغری اگزیما این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.

دستگاه لاغری اسکالپشور چیست؟

از طرف دیگر برای شناختن اینکه دستگاه اگزیما بهتر است یا اسکالپشور و کدام می‌تواند تاثیر بهتری را ایجاد کند؟ باید بیان کنیم که اسکالپشور یکی از بهترین روش‌ها برای لاغری شناخته شده است که می‌تواند با برطرف کردن چربی‌های موضعی در بدن با کمک لیزر و ذوب کردن آنها را از بین ببرد، این روش نیز مانند اگزیما هیچگونه نیاز به بیهوشی ندارد و با خیالی آسوده و بدون دوره نقاهت می‌توانید درمان کوتاه مدتی را انجام دهید و برای از بین بردن چربی‌های انباشته شده در قسمت شکم، پهلو، بازو، داخل ران و حتی غبغب از دستگاه اسکالپشور استفاده کنید.

مقایسه دستگاه لاغری اگزیما با دستگاه اسکالپشور

برای اینکه بدانید اگزیما بهتر است یا اسکالپشور بو کدام یک می‌تواند برای لاغری شما موثر واقع شود باید تفاوت این دو روش را به خوبی با هم درک کنید با وجود تمام تفاوت‌ها، این دو روش شباهت بسیار زیادی را دارند و اصلی‌ترین شباهت آنها هم این است که هدف مشترکی را دنبال می‌کنند؛ هر دوی این روش‌ها درصدد هستند که بتوانند چربی‌های اضافه در قسمت‌های مختلف بدن را برطرف کنند و تناسب اندام را ایجاد کنند در اینجا بعضی از اصلی‌ترین تفاوت‌های این دو دستگاه را بیان می‌کنیم تا برای شما روشن شود که اگزیما بهتر است یا اسکالپشور و یکی از این دو روش را انتخاب کنید.

مقایسه نحوه عملکرد دستگاه اگزیما با اسکالپشور

دستگاه اگزیما چهار دسته دارد که هر یک از آنها تکنولوژی‌های مختلف به خود را دارند در اولین مرحله به پوست میکرودرم و لفیت اعمال می‌کنند تا میزان نفوذ پذیری در آن افزایش پیدا کند سپس برای کاهش حجم چربی در زیر پوست از لیزر پوریشن استفاده می‌کنند با شناخت مراحل این دستگاه‌ها می‌توانید بهتر متوجه شوید که کدام نوع بهتر است و راحت‌تر می‌توانید یکی از آنها را برای لاغری در نظر بگیرید.

قدم بعدی اعمال اندو-رادیو-مگ است که برای تحریک متابولیسم و ماساژ در پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد این مرحله کمک بسیار زیادی را به سفت و کشیده شدن پوست خواهد کرد، چهارمین و آخرین مرحله در استفاده از دستگاه اگزمیا هم اعمال رادیو لیفت است که به کلاژن سازی در پوست کمک خواهد کرد و سبب جوانسازی آن می‌شود. بعد از تمام مراحل چربی‌های اضافه در زیر پوست با روش‌های طبیعی مانند تعرق یا ادرار از بدن خارج خواهد شد

 برای اینکه بدانید اگزیما بهتر است یا اسکالپشور و یکی از آنها را برای لاغری در نظر بگیرید باید بیان کنیم که دستگاه اسکالپشور نیز برای برطرف کردن چربی‌ها به صورت غیر تهاجمی از لیزر کمک می‌گیرد این دستگاه با دادن حرارت به چربی‌ها سبب متلاشی شدن آنها خواهد شد مانند روش قبلی در دستگاه اسکالپشور بعد از متلاشی شدن چربی‌ها به صورت طبیعی از طریق تعرق یا ادرار از بدن خارج خواهد شد.

مقایسه ماندگاری نتایج لاغری با دستگاه اگزیما و اسکالپشور

برای اطلاع از اینکه اگزیما بهتر است یا اسکالپشور و انتخاب یکی از این روش‌ها میزان ماندگاری آنها را باید مورد بررسی قرار داد. به طور کلی مدت زمان ماندگاری نتایج استفاده از هر دو دستگاه نسبتا طولانی می‌باشد و تا حدی می‌تواند دائمی به شما رود برای افزایش مدت زمان ماندگاری هر یک از این روش‌ها پزشک متخصص توصیه دارد سبک زندگی سالمی را ادامه دهید و همچنین ماساژ درمانی می‌تواند به افزایش ماندگاری آن کمک کند با این حال طبیعتاً بعد از گذشت چند سال و با از بین رفتن خاصیت کلاژن سازی در پوست ممکن است حتی با رعایت رژیم غذایی هم پوست شما حالت افتاده به خود بگیرد که در دوران پیری کاملاً طبیعی می‌باشد.

مقایسه تعداد جلسات لاغری با دستگاه اگزیما و اسکالپشور

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که به شما کمک می‌کند که بدانید اگزیما بهتر است یا اسکالپشور و یکی از این دو را برای لاغری در نظر بگیرید تعداد جلسات مورد نیاز در آنها می‌باشد زیرا همانطور که می‌دانید هرچه تعداد جلسات بیشتر برای استفاده از این روش لاغری به پزشک مراجعه کنید باید هزینه بیشتری را نیز پرداخت کنید همچنین این موضوع می‌تواند از حوصله هر کسی خارج شود یا شاید وقت انجام آن را نداشته باشد.

برای اطلاع از اینکه اگزیما بهتر است یا اسکالپشور و انتخاب یکی از آنها باید بیان کنیم برای اینکه به نتایج مورد نظر برسید با کمک دستگاه اسکالپشور تنها یک الی دو جلسه درمان نیاز می‌باشد این در حالیست که برای اینکه به تناسب اندام برای استفاده از دستگاه اگزیما برسید باید حداقل تعداد جلسات درمانی شما بین ۱ تا ۷ جلسه باشد.

اگزیما
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه – اگزیما

برای لاغری دستگاه اگزیما بهتر است یا اسکالپشور؟

برای اینکه بدانید کدام یک از این روش‌ها برای شما گزینه مناسب‌تری است و دستگاه اگزیما بهتر است یا اسکالپشور؟ باید اولویت‌های خود را مورد توجه قرار دهید برای مثال اگر وقت زیادی ندارید و علاقه دارید در سریع‌ترین زمان ممکن به تناسب اندام دست پیدا کنید استفاده از دستگاه اسکالپشور می‌تواند عاقلانه‌تر باشد این در حالیست که اگزیما می‌تواند علاوه بر برطرف کردن چربی به برطرف کردن سلولیت و جوانسازی در پوست نیز کمک بسیار زیادی کند که سبب افزایش کارآمدی آن خواهد شد.

فراموش نکنید برای رسیدن به بهترین نتیجه برای استفاده از هر کدام از این روش‌ها حتماً باید به یک کلینیک معتبر و پزشکان متخصص و با تجربه مراجعه کنید. کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه یکی از بهترین مراکزی است که می‌توانید برای لاغری با کمک دستگاه‌های اگزیما یا اسکالپشور اقدام نمایید در این کلینیک متخصصین و مشاورین گوناگونی با کمک از تجارب و دانش بالایی که در این زمینه دارن شما را به خوبی راهنمایی خواهند کرد تا بدانید که اگزیما بهتر است یا اسکالپشور و یکی از آنها را انتخاب کنید و به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

لاغری با اسکالپشور

اسکالپشور یک درمان غیر جراحی پیکرتراشی است که با کمک از انرژی لیزر سلول‌های چربی مورد هدف قرار می‌گیرند و از بین خواهند رفت این روش برای کاهش چربی‌های ناخواسته در اطراف شکم، پهلو، پشت ران و زیر چانه می‌تواند استفاده شود و بین افرادی که به روش‌های تهاجمی مانند لیپوساکشن علاقه ندارند می‌تواند روش محبوب باشد.

این درمان لیزری سریع می‌باشد و به استراحت نیاز نخواهد داشت بنابراین بلافاصله بعد از پایان می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید بدون اینکه کسی متوجه شود شما اسکالپشور انجام داده‌اید. یک جلسه اسکالپشور می‌تواند تا ۲۴ درصد از سلول‌های چربی در نواحی مورد درمان را برطرف کند بنابراین ممکن است برای رسیدن به اهداف خود به دو جلسه یا بیشتر با فاصله زمانی دو ماه نیاز داشته باشید.

 انرژی لیزر اسکالپشور به پوست نفوذ می‌کند و چربی‌ها را مورد هدف قرار خواهد داد و دیگر بافت‌ها آسیبی نخواهند دید طی روزها و هفته‌های بعد این چربی‌ها توسط سیستم لنفاوی بدن دفع خواهند شد. شما باید در عرض ۶ هفته متوجه تغییرات و نتایج این روش درمانی شوید و نتایج کامل آن بعد از گذشت سه ماه خود را نمایان می‌کنند.

سلول‌های چربی که در این روش درمانی از بین رفته‌اند بر نخواهند گشت اما اگر وزن شما افزایش پیدا کند سلول‌های چربی باقیمانده می‌توانند که بزرگ شوند و یا سلول‌های جدید را تولید کنند بنابراین یک رژیم غذایی سالم و ورزش می‌تواند به حفظ نتایج این روش درمانی کمک کند.

کاندیدای مناسب برای اسکالپشور

این درمان برای افرادی که فعال هستند، از سلامت کامل برخوردار هستند و دارای چربی‌های سرسخت در بدن هستند که رژیم و ورزش نتوانسته آنها را از بین ببرد گزینه مناسب می‌باشد و باید شاخص توده بدنی شما از ۳۰ کمتر باشد افراد با درجات متفاوتی از خاصیت کشسانی پوست کاندیدای مناسب این روش درمانی به شمار می‌روند.

مزایا

. روش غیر تهاجمی بدون نیاز به استراحت است که دارای حداقل عوارض جانبی می‌باشد.

. می‌تواند باعث سفت شدن پوست شود.

. سلول‌های چربی تخریب شده بر نخواهد گشت.

معایب

. در مقایسه با لیپوساکشن نتایج آن به سرعت قابل مشاهده نخواهد بود و باید چند ماه صبر داشته باشید تا بتوانید نتایج این روش درمانی را به طور کامل مشاهده کنید.

. ممکن است برای رسیدن به اهداف مورد نظرتان به یک یا دو جلسه درمان نیاز داشته باشید.

. باید یک هفته قبل و بعد از انجام درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید زیرا خطر سوختگی می‌تواند حاصل شود.

. اسکالپشور روشی برای کاهش وزن به شمار نمی‌رود و باید شاخص توده بدنی ۳۰ یا کمتر باشد.

در طول درمان اسکالپشور چه اتفاقی می‌افتد؟

ابتدا باید با پزشک در این خصوص مشورت داشته باشید تا مشخص شود که آیا شما فرد مناسب برای این درمان به شمار می‌روید یا خیر؛ اگر شما و پزشک به این نتیجه رسیدید که اسکالپشور بهترین گزینه برای رسیدن به هدف مورد نظر شماست یک برنامه درمانی مطابق با نتایج مورد نظر شما و همچنین شاخص توده بدنی شما تنظیم خواهد شد.

برای درمان با کمک دستگاه اسکالپشور همانند کمربند ایمنی دور شما پیچیده می‌شود هر جلسه با کمک این دستگاه بسته به اندازه محل تحت درمان حدود ۲۵ دقیقه زمان می‌برد شما می‌توانید همزمان چند ناحیه را مورد درمان قرار دهید، شما در طی ۴ دقیقه اول خنک شدن فوری و گرم شدن تدریجی در منطقه مورد درمان را احساس خواهید کرد سپس به مدت ۲۱ دقیقه بین گرم و سرد شدن تغییر ایجاد خواهد شد سرما سطح پوست را از گرم شدن بیش از اندازه آن حفاظت می‌کند و سبب راحت‌تر شدن روند درمان می‌شود احساس سوزن سوزن شدن نیز برای بعضی از افراد حاصل می‌شود که اکثراً قابل تحمل می‌باشد اما تحمل درد در هر فرد متفاوت است.

اسکالپشور سلول‌های چربی را می‌تواند تا ۱۰۷ درجه گرم کند بعضی از افراد می‌گویند دردناک‌تر از چیزی بود که انتظار آن را داشتند بنابراین اگر نگران درد در مورد این روش درمانی هستید قبل از آن با پزشک خود مشورت داشته باشید تا در مورد گزینه‌های پیشگیری از درد به نتیجه برسید.

بعد از اسکالپشور چه اتفاقی می‌افتد؟

این روش عوارض جانبی بسیار کمی را با خود به دنبال دارد اثرات موقت در چند روز که شامل کبودی، قرمزی و تورم است از بین خواهد رفت ممکن است کمی احساس درد نیز وجود داشته باشد بنابراین پوشیدن لباس‌های راحت می‌تواند کمک کننده باشد این درد در ناحیه تحت درمان می‌تواند تا حدود دو هفته ادامه داشته باشد در طول این دو هفته برای کمک به برطرف کردن سلول‌های چربی از بدن مایعات و آب فراوان باید بنوشید.

برای به حداقل رساندن احتمال کبودی مصرف الکل، آسپرین و داروهای رقیق کننده خون باید کنار گذاشته شوند ممکن است که بعد از انجام اسکالپشور برآمدگی‌هایی ایجاد شود اما رایج نیست این برآمدگی‌ها با گذشت زمان از بین خواهند رفت. پزشکان معمولاً ماساژ را برای این مشکلات توصیه می‌کنند که شما باید دو بار در روز این ماساژ را انجام دهید تا به بهبود برآمدگی‌ها و توده‌های حاصل از سلول‌های چربی تخریب شده کمک کنید.

عوارض جانبی و خطرات اسکالپشور

اگرچه اسکالپشور یک روش کم خطر در نظر گرفته می‌شود اما می‌تواند با خود چند عارضه جانبی به دنبال داشته باشد از جمله:

. کبودی: برای کاهش احتمال کبودی یک هفته قبل از انجام درمان باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون، الکل و روغن ماهی خودداری کنید.

. آفتاب سوختگی: متخصص توصیه می‌کند که از یک هفته قبل از انجام این درمان نباید که ناحیه مورد نظر در معرض آفتاب قرار گیرد.

. توده سلول‌های چربی آسیب دیده: احتمال ایجاد توده و برآمدگی بعد از انجام درمان با کمک اسکالپشور وجود دارد اما زیاد رایج نیست اغلب پزشکان توصیه دارند که ناحیه مورد نظر روزی دو مرتبه ماساژ داده شود تا هرگونه توده ایجاد شده به خودی خود از بین برود.

نتایج اسکالپ شور چه زمانی مشاهده می‌شود؟

شما بین ۶ تا ۸ هفته پیشرفت را خواهید دید اما دیدن نتایج اصلی و کامل‌تر این روش درمانی می‌تواند تا ۱۲ هفته ادامه داشته باشد اگر به کاهش بیشتر چربی نیاز داشته باشید بعد از گذشت چند ماه دوباره می‌توانید همان منطقه را تحت درمان قرار دهید. از آنجایی که در هر جلسه اسکالپشور ۲۴ درصد از سلول‌های چربی نابود می‌شوند اغلب افراد برای اینکه بتوانند به نتایج مورد نظر از این روش درمانی دست پیدا کنند به دو یا چند جلسه درمان نیاز دارند.

نتایج اسکالپشور دائمی است؟

سلول‌های چربی که از بین رفتند دوباره احیا نخواهند شد بنابراین نتایج شما تا هنگامی که وزن شما ایده آل است حفظ خواهد شد و دوام خواهد آورد اگر دچار وزن بالا شدید سلول‌های ترمیم می‌تواند بزرگ شود و در افراد بزرگسال این سلول‌های چربی می‌تواند دوباره تولید شود.

هزینه اسکالپشور

هزینه انجام اسکالپشور بستگی به عوامل مختلفی دارد البته باید گفت که اسکالپشور یک روش درمان زیبایی به شمار می‌رود و بیمه هزینه آن را پوشش نخواهد داد. هزینه انجام این درمان به اندازه ناحیه تحت درمان، تعداد جلسات مورد نیاز، سطح تجربه و مهارت پزشک و محل کلینیک بستگی دارد. در بعضی موارد اسکالپشور به جای پزشک توسط یک فرد آموزش دیده انجام می‌گیرد قبل از درمان بپرسید که چه کسی این کار را برای شما انجام می‌دهد و مطمئن شوید که سطح تجربه و دانش او به اندازه کافی می‌باشد.

 جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفتگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد.

دستگاه اگزیما برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

همانطور که بیان کردیم لاغری با کمک دستگاه اگزیما می‌تواند روی نواحی حساس مانند باسن، شکم، پهلو، بازوها و گردن روش درمانی موثر باشد علاوه بر این‌ها تنظیم دستگاه می‌تواند بستگی به این داشته باشد که فرد به چه منظوری قصد استفاده از این دستگاه را دارد آیا برای کاهش وزن است یا کاهش چربی و برطرف کردن غبغب؟ به طور کلی دستگاه اگزیما برای موارد زیر می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد:

. کاهش فوری وزن:

به طور کلی دستگاه اگزیما سلول‌های چربی را می‌تواند مورد هدف قرار دهد و تا میزان بسیار زیادی می‌تواند از بروز سلولیت بکاهد، کاندیدای رفع سلولیت با کمک دستگاه اگزیما ممکن است برای رسیدن به هدف مورد نظر خود که در زمان مشاوره تعیین می‌شود به تعداد جلسات متعدد نیاز داشته باشند استفاده از این دستگاه برای کانتورینگ باسن، ران، پشت، شکم، پهلو، بازو، سینه و حتی صورت تایید شده است. اگر بعد از لاغری با دستگاه اگزیما از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید نتایج دائمی برای شما ایجاد می‌شود.

. رفع غبغب و مشکلات پوستی:

زمانی که دستگاه اگزیما برای لاغری موضعی در یک ناحیه خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد فقط برای آن ناحیه موثر خواهد بود البته لاغری موضعی با کمک دستگاه‌های دیگر مانند دستگاه لاغری شاک ویو در نواحی مثل زانو، باسن و ران امکان‌پذیر است هرچند که استفاده از دستگاه شاک ویو در نواحی سر و قفسه سینه ممنوع می‌باشد پس اگر نیاز دارید از شر غبغب چانه خلاص شوید، چین و چروک‌های نواحی مختلف پوست از بین خواهد رفت خاصیت ارتجاعی پوست افزایش پیدا می‌کند و لکه‌های پوستی درمان خواهد شد، نتایج چشمگیری با این روش درمانی حاصل می‌شود این دستگاه از طریق لیزر تکنولوژی خاص خود باعث می‌شود تا فرد به نتایج مورد نظر دست پیدا کند.

. کاهش چربی:

زمانی که چربی اضافه از بدن دفع می‌شود بدن می‌تواند لاغر شود، استفاده کردن از اگزسما برای برطرف کردن سلولیت، صاف کردن ناهمواری‌های ایجاد شده بعد از انجام عمل لیفت نواحی خاص بدن و کاهش چربی بسیار ایده آل می‌باشد طول موج دوگانه آن چربی‌های اضافه بدن را از بین خواهد برد و کانتور را افزایش می‌دهد در نتیجه کاندیدای مناسب این روش درمانی بدون هیچ گونه عارضه جانبی می‌توانند به زیبایی و تناسب اندام دست پیدا کنند.

آیا تمام افراد می‌توانند از دستگاه اگزیما برای لاغری استفاده کنند؟

به راستی چه افرادی برای استفاده از این دستگاه می‌توانند کاندیدای مناسب باشند؟ آیا تمام افرادی که علاقه دارند که لاغر شوند می‌توانند از این روش استفاده کنند؟

 جواب کوتاه خیر است همه نمی‌توانند از دستگاه اگزیما برای لاغری استفاده کنند اگه سبک زندگی شما سالم و وزنتان ایده آل باشد و وزن زیادی نداشته باشید و در برخی از نواحی بدن با افتادگی پوست روبرو نشوید، اگر از لحاظ سلامت بدن مشکلی ندارید و روزانه ورزش و فعالیت‌های بدنی مناسب انجام می‌دهید، علاقه به جراحی و کاهش حجم چربی‌های سرسخت را ندارید می‌توانید از لاغری با دستگاه اگزیما بهره‌مند شوید لازم است بیان کنیم که قبل از استفاده از این دستگاه باید وضعیت سلامت غدد خودتان را مورد بررسی قرار دهید و قبلاً در ناحیه مورد نظر هیچگونه عمل جراحی برای لاغری انجام نداده باشید در ضمن اگر الکل مصرف می‌کنید این روش نمی‌تواند برای شما مورد استفاده قرار گیرد.

اگزیما
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه – اگزیما

مراحل لاغری با دستگاه اگزیما

مراحل انجام لاغری با دستگاه اگزیما عبارتند از:

. مرحله اول تشخیص و شناسایی ناحیه مورد نظر

تشخیص در مرحله اول با کمک دستگاه‌های مخصوص تشخیص انجام می‌شود که آیا شما کاندیدای مناسب هستید و میزان چربی مورد نظر در بدن شما به چه اندازه است و چه نتیجه‌ای را از این دستگاه به دست می‌آورید.

. مرحله دوم میکرودرم لیفت

در این مرحله از دستگاه میکرودرم لیفت استفاده خواهد شد این دستگاه یک فعال کننده پوست می‌باشد و سلول‌های پوستی را از طریق لایه برداری بهبود خواهد بخشید و سبب فعال‌سازی طبیعی پوست و افزایش نفوذ پذیری آن خواهد شد.

. مرحله سوم لیزر پوریشن

برای تکمیل این مرحله از دستگاه‌ پوریشن استفاده می‌شود لیزر پوریشن یک فناوری خاص می‌باشد که برای لاغری با دستگاه اگزیما و همچنین یک جایگزین موثر برای انجام لیپوساکشن می‌باشد. ترکیب امواج لیزر و الکتروپوریشن به طور قابل توجهی می‌تواند بافت چربی را بدون اینکه مشکلی ایجاد کند به صورت انتخابی کاهش دهد.

 چگونه این کار انجام می‌شود؟ با ایجاد منافذ موقت در سطح غشای بافت چربی تحریک متابولیسم درون سلولی این اتفاق می‌افتد.

. مرحله چهارم اندورادیامگ

یک تحریک ویژه متابولیسم سلولی می‌باشد که در این مرحله به تمام اندام فرم می‌دهد این ماساژ چهار حرکت حتی در چالش برانگیزترین نواحی بدن به کاربرده می‌شود تحریک مغناطیسی آن به رگ‌های خونی انرژی وارد خواهد کرد، اکسیژن بیشتر وارد سلول‌های خونی می‌شود و متابولیسم طبیعی در بدن بهبود پیدا می‌کند و در نتیجه باعث می‌شود چربی سوزی به سرعت اتفاق بیفتد، درمان سفت‌سازی لیفتینگ و استرچ مارک با کمک از فناوری اندورادیامگ بلافاصله اثرات قابل توجه خود را ایجاد خواهد کرد.

. مرحله پنجم رادیو پریشن

آخرین مرحله برای لاغری با کمک دستگاه اگزیما انجام رادیو پریشن می‌باشد که کلاژن و الاستین را درمان می‌کند در این مرحله با افزایش قوام پوست از طریق رادیو لیفت، چروک‌ها کاهش پیدا می‌کند، رنگ پوست بهبود پیدا می‌کند و یک اثر لیفتینگ یا جوانسازی در نواحی مورد نظر در پوست ایجاد می‌شود.

هزینه لاغری با دستگاه اگزیما چقدر است؟

بستگی به این دارد که از این دستگاه برای چه منظوری استفاده کنید؛ برای کاهش وزن، کاهش چربی و برطرف کردن غبغب در ضمن باید بدانید که هزینه لاغری با دستگاه اگزیما ثابت نخواهد بود زیرا علاوه بر مواردی که بیان شد به عوامل دیگری نیز بستگی دارد از جمله:

. مهارت و تخصص پزشک

. محل کلینیک

. اندازه ناحیه مورد نظر برای درمان

. تعداد جلسات

. تکنیک‌ها و ابزار

. نتایج مورد نظر

سوالات متداول

آیا بعد از لاغری با دستگاه اگزیما نیاز است نکات یا دستورالعمل‌های خاصی را رعایت کنیم؟

بعد از درمان لاغری با اگزیما بعضی دستورالعمل‌ها و مراقبت‌های به افراد متقاضی داده خواهد شد از جمله:

. تا چند هفته بعد از انجام درمان از تمرینات سنگین، دویدن، شنا کردن و ورزش‌های تماسی خودداری کنید.

. برای کاهش تورم می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

. برای بازیابی فرم مورد نظر بدنتان از لباس‌های تنگ استفاده کنید.

. فقط از داروهایی که پزشک برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

مزایای لاغری با دستگاه اگزیما کدامند؟

. کاهش رسوبات و چربی‌های اضافه

. خلاص شدن از شر سلولیت

. افزایش تولید کلاژن و الاستین

. افزایش بهبود کوانتور بدن و کاهش برآمدگی‌های چربی

. احیا و جوانسازی پوست

. بدون درد و خونریزی

. عدم آسیب به بافت.

آیا استفاده از دستگاه اگزیما برای لاغری می‌تواند باعث عوارض هم شود؟

لاغری با کمک دستگاه اگزیما عوارض جانبی شدیدی را با خود به دنبال ندارد بیشترین عارضه‌ای که در این روش ایجاد می‌شود موقت هستند از جمله خارش، سوزش، تورم و درد خفیف؛ علاوه بر این، این عوارض دستگاه اگزیما را می‌توان به راحتی با داروهای تجویز شده کنترل کند.

تفاوت ترواسکالپ و اسکالپشور چیست؟

ترواسکالپ یک روش غیر جراحی است که برای فرم‌دهی به بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد که از انرژی رادیو فرکانسی rf برای تخریب سلول‌های چربی استفاده می‌شود در حالی که اسکالپشور از انرژی لیزر استفاده می‌کند. برای افرادی که شاخص توده بدنی بالایی دارند و عموماً واجد شرایط برای انجام اسکالپشور نیستند ممکن است که ترواسکالپ گزینه مناسب‌تری باشد.

تفاوت ام اسکالپ و اسکالپشور چیست؟

ام اسکالپ یک روش جدید است که برای پیکر تراشی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از یک میدان الکترومغناطیسی برای تحریک انقباضات عضلانی استفاده می‌کند در ابتدا برای سوزاندن چربی در باسن و شکم استفاده می‌شد اما در حال حاضر برای درمان عضلات دو سر، بازو، سه سر، ران و ساق پا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روش‌های جایگزین اسکالپشور چیست؟

در حال حاضر اسکالپشور از محبوبیت بالایی در بین روش‌های غیر جراحی برای از بین بردن چربی‌ها برخوردار می‌باشد.

اولتراشیب روش دیگری است که سلول‌های چربی را می‌تواند با کمک انرژی فرکانس اولتراسوند مورد تخریب قرار دهد اولتراشیب به طور معمول شکم و ران را می‌تواند هدف قرار گیرد دهد.

اگر برای جراحی حداقل تهاجمی آماده هستید می‌توانید لیپوساکشن را در نظر بگیرید در این روش جراحی از یک لوله بسیار نازک به نام کانولا برای ساکشن سلول‌های چربی استفاده می‌شود بنابراین این روش به برش کوچک نیاز دارد که ممکن است جای زخمی را ایجاد کند، هزینه آن بیشتر است و یک یا دو هفته نیز استراحت نیاز دارد اما نتایج چشمگیر و سریع‌تری را می‌تواند با خود ایجاد کند.

نتیجه گیری

ما در این مقاله در خصوص دستگاه لاغری اگزیما و اسکالپشور برای شما مطالبی را بیان کردیم و شما را در این زمینه راهنمایی کردیم در خصوص اینکه آیا اگزیما بهتر است یا اسکالپشور شما می‌توانید با یک متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید، مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و با توجه به مشکلاتی که دارید و انتظاری که از روش درمانی دارید می‌توانید یکی از این روش‌ها را برای رفع لاغری موضعی در بدن خود استفاده کنید.

شما می‌توانید جهت مشاوره و معاینه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی الهیع مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک بهترین روش را برای رفع چربی‌های موضعی و درمان مشکلات پوستی انتخاب کنید و در زمان کوتاه به بهترین نتیجه دست پیدا کنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۰۳۲۳۲۹۲

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/Gvgwh

نماشا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.