بهترین دکتر برای لیفت بینی با نخ درتهران

بهترین دکتر برای لیفت بینی با نخ درتهران

بهترین دکتر برای لیفت بینی با نخ درتهران

اگر در فکر ایجاد تغییراتی در چهره خود با کمی لیفت بینی هستید، شما تنها نیستید. در واقع این روزها اعمال تغییراتی جزئی در بینی، به خواسته‌ای رایج تبدیل شده است. ایجاد تغییرات یا لیفت بینی می‌تواند به رفع مسائل جزئی متعددی کمک کند.

در برخی موارد به این خاطر است که بینی نقش به سزایی در ترکیب بندی صورت ایفا می‌کند. تا حدی به خاطر شکل آن و تا حدی هم به خاطر قرار گرفتنش در مرکز صورت، بینی مسئول نگه داشتن همه چیز کنار هم است. تغییر کوچکی در بینی، می‌تواند در ظاهر شما تغییر بزرگی ایجاد کند.

امروزه پزشکان عمل‌ زیبایی بینی بدون جراحی را پیشنهاد می‌دهند. نتایج سریع خواهد بود و فیلرهای بینی معمولا 6 تا 12 ماندگاری خواهند داشت.

سالانه افراد بسیار زیادی برای داشتن چهره‌ای زیبا و بینی خوش فرم تن به انجام عمل‌های جراحی زیبایی می‌دهند. متاسفانه تمامی افراد بعد از انجام عمل جراحی بینی از نتیجه کار راضی نبوده و شاهد عوارض جانبی بسیاری در نتیجه انجام آن می‌شوند.

در چند سال اخیر لیفت بینی با نخ توانسته جایگزین خوبی برای عمل‌های جراحی پرهزینه و خطرناک باشد. به این صورت که کاندیدهای انجام عمل جراحی بینی می‌توانند به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کرده و بدون نیاز به ایجاد برش و بیهوشی ایرادهای بینی خود را به کمک لیفت بینی برطرف کنند.

هزینه لیفت بینی با نخ در مقایسه با عمل‌های جراحی تهاجمی خیلی کمتر بوده و دارای ماندگاری بالایی است.

یکی از روشهایی که به تازگی برای اصلاح برخی از نواقص بینی در نظر گرفته شده است؛ و قابل انجام می‌باشد؛ لیفت بینی با نخ است.

لیفت بینی با نخ از روش‌های بدون جراحی بینی است، که برای مشکلات و نقایصی چون قوز بینی و افتادگی نوک بینی مناسب می‌باشد.

از آنجا که جراحی رینوپلاستی بینی که با برش و بخیه صورت می‌گیرد؛ دارای عوارض خاص خود می‌باشد؛ روشهای غیر جراحی مانند لیفت بینی با نخ به دلیل عدم ایجاد عوارض جراحی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

البته ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که همه نقایص بینی با تزریق ژل قابل رفع نخواهند بود و این پزشک است که می‌تواند تشخیص دهد این روش تا چه حد مفید و موثر است.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

لیفت بینی با نخ چیست؟

لیفت با نخ روشی است که در آن از نخ های به خصوصی که قابل جذب هستند به جهت فرم دهی بینی استفاده می شود. در لیفت با نخ بینی از نخ های بسیار کوتاه که بین 5 تا 7 سانتی متر هستند استفاده شده و به بینی فرم دلخواه داده می شود.

ازجمله روش های بسیار سریعی است که نتایج آن به سرعت قابل مشاهده است. البته روش لیفت بینی با نخ ماندگار نیست و نهایتا پس از 12 ماه مجددا باید تکرار شود.

اما به صورت کلی نسبت به عوارض محدودی که روش لیفت با نخ دارد، برای بسیاری از افراد پیشنهاد می شود که به عنوان جایگزین عمل بینی به آن نگاه کنند.

البته عمل جراحی بینی نیز مزیت ها و معایب مختص خود می باشد و بهتر است قبل تصمیم گیری در رابطه با انتخاب این روش ها آگاهی و اطلاعات کاملی از مراحل و جوانب این دو روش بدست آورید.

کاربرد لیفت با نخ به جهت فرم دهی و شکل دهی برخی از انواع مدل های بینی است. در نتیجه این روش برای برخی از فرم های بینی کاربرد نخواهد داشت.لذا به افرادی که قصد ایجاد تغییرات عمده و بسیاری در بینی خود هستند توصیه می شود که از این اقدام جهت دست یابی به انتظارات و خواسته های خود اقدام نکنند.

توصیه می شود علاوه بر موارد ذکر شده در زیر حتما با یک پزشک متخصص و بادانش در این زمینه مشورت کرده تا به خوبی شما را از بابت مزیت ها و همچنین معایب انجام این اقدام مشاوره دهد تا در تصمیم گیری بهتر عمل کنید.

بیشترین کاربرد لیفت با نخ در افرادی است که نوک بینی آنها افتاده است و می خواهند بینی شان سربالا شود.این دسته از افراد می توانند با استفاده از این اقدام به نتایج مطلوب و دلخواه خود دست یابند.

انواع لیفت بینی

با روی کار آمدن تکنیک‌های نوین، دیگر داشتن بینی زیبا و متناسب با فرم صورت یک رویا نیست. راهکارهای متعددی پیشنهاد شده‌اند که هر یک برای گروهی از افراد مناسب هستند. بنا به آنچه بیان شد، تکنیک‌های لیفت بینی را به دو دسته تقسیم می‌کنند که در ادامه، معرفی کلی از هر یک ارائه خواهیم داد.

جراحی لیفت بینی : این جراحی گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که قصد دارند تغییرات قابل توجهی را در صورت خود ایجاد کنند. به کمک این تکنیک، شاهد تغییر دائمی اندازه، شکل و عملکرد بینی خواهیم بود. اگرچه این جراحی بیشتر با هدف زیبایی انجام می‌شود، این روش می‌تواند به اصلاح مشکلات تنفسی نیز کمک کند.

به کمک این تکنیک، حتی آسیب‌های وارد شده به بینی که در اثر ورزش یا تصادف اتفاق افتاده‌اند نیز قابل اصلاح هستند.

تکنیک‌های غیرجراحی لیفت بینی : روش‌های غیرجراحی که تحت عنوان تکنیک‌های غیرتهاجمی نیز شناخته می‌شوند، گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که از زیر تیغ رفتن هراس دارند. به کمک این روش اصلاح برخی از ناهنجاری‌های بینی مانند برجستگی‌ها و ناهمواری‌ها امکان‌پذیر است.

تغییر نوک بینی و رفع سایر نواقص آن نیز به کمک این تکنیک ممکن به نظر می‌رسد. خبر خوش درباره این تکنیک‌ها، نتایج آنی و فوری آن هاست. با این وجود باید بدانید که تکنیک‌های غیرتهاجمی ماندگاری طولانی مدتی ندارند و معمولاً نیاز به تکرار آنها وجود دارد.

دو تکنیک مطرح شده، یعنی جراحی لیفت بینی و تکنیک‌های غیرتهاجمی از پروسه کار گرفته تا نتایج نهایی، تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر دارند. جراحی بینی معمولاً 1 تا 3 ساعت طول می‌کشد، در حالی که تکنیک غیرتهاجمی تنها 30 تا 45 دقیقه به طول می‌انجامد.

بهبودی بعد از جراحی بینی و امکان مشاهده نتایج نهایی ممکن است بین 6 تا 8 هفته طول بکشد. در حالی که به کمک تکنیک‌های غیرتهاجمی، فوراً به زندگی روزمره خود باز می‌گردید. از طرفی نتایج حاصل از این تکنیک در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده هستند.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت بینی

بررسی روش‌های غیرتهاجمی لیفت بینی

حال که آشنایی اولیه‌ای با انواع روش‌های غیرتهاجمی پیدا کردیم، نوبت به بررسی انواع تکنیک‌ها به همراه مزایا و معایب آن می‌رسد. درباره انواع تکنیک‌های غیرجراحی لیفت بینی چه می‌دانید؟ کدام راهکار مناسب شماست؟

لیفت بینی به کمک تزریق ژل و فیلر

یکی از ساده‌ترین راهکارهای لیفت بینی، فرم دهی بینی با فیلر به حساب می‌آید. به کمک این تکنیک، انواع مختلفی از ناهنجاری‌های بینی قابل اصلاح هستند. رفع برجستگی، اصلاح نوک بینی و لیفت آن، برجسته کردن قسمت‌هایی از بینی و هموار کردن پل بینی از جمله کاربردهای تزریق ژل به شمار می‌آید.

با وجود کاربردهای متعدد این تکنیک، تزریق فیلر برای همه افراد مناسب نیست. به عنوان مثال اگر مایل هستید که بینی شما کمی کوچکتر به نظر برسد یا غوز بینی برداشته شود، بهتر است به سراغ روش‌های دیگر بروید. در این تکنیک از انواع فیلرها به منظور اصلاح فرم بینی استفاده می‌شود که برخی از مشهورترین آنها شامل موارد زیر می‌شود:

هیالورونیک اسید

پلی اتیل متیل اکریلات

ژل پلی آکریل آمید

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم

پیش از تصمیم‌گیری در خصوص این تکنیک، بیایید نگاهی به معایب و مزایای آن بیندازیم.

مزایا و معایب تزریق فیلر به بینی

آنچه باید در رابطه با تزریق ژل به بینی بدانید، موقتی بودن این راهکار است. ماندگاری فیلرهای مورد استفاده در این روش بین چند ماه تا دو سال تخمین زده شده است. بعد از این مدت، به منظور اصلاح و ترمیم مجدد، باید نزد پزشک مراجعه کنید.

مهم‌ترین مزیت لیفت بینی به کمک این تکنیک را باید قابلیت اصلاح آن دانست. به این معنی که اگر از نتایج نهایی تزریق ژل رضایت نداشتید، این امکان وجود دارد که در جلسات بعدی فرم آن را اصلاح کرد.

مزیت دیگر این روش را باید هزینه نسبتاً معقول آن بدانیم؛ تزریق فیلر نسبت به سایر تکنیک‌ها هزینه پایین‌تری دارد و نتایج نهایی حاصل از آن، بعد از نهایتاً یک هفته قابل مشاهده خواهد بود.

در نهایت نمی‌توان عوارض ناچیز این تکنیک را نادیده گرفت. بعد از تزریق ژل، معمولاً با کبودی و تورم خفیف مواجه خواهید شد که در مقایسه عوارض سایر تکنیک‌ها می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

در رابطه با تزریق فیلر برای لیفت بینی، باید انتظارات خود را در حد معقول نگه دارید و از این تکنیک، انتظار معجزه نداشته باشید!

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی به کمک نخ، تکنیکی به‌روز است که این روزها طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است. این تکنیک غیرتهاجمی برای لیفت نوک بینی کاربرد دارد. جالب است بدانید که در این روش از نخ‌هایی استفاده می‌شود که بعد از مدت زمان کوتاهی جذب می‌شوند. اما لیفت بینی با نخ چگونه انجام می‌شود؟

برای شروع فرایند، ابتدا بی‌حسی موضعی اعمال می‌شود. در ادامه پزشک نخ را از قسمت فوقانی، وارد بینی کرده و آن را از نوک بینی خارج می‌کند. شاید تصور کنید که بعد از جذب نخ، این احتمال وجود دارد که بینی به حالت اولیه خود بازگردد، اما این اتفاق نمی‌افتد.

درواقع نخ مورد استفاده در این تکنیک، سلول‌های پوستی را تحریک به تولید کلاژن می‌کند. به این ترتیب ماندگاری این روش افزایش پیدا خواهد کرد.

نگاهی به مزایای لیفت بینی با نخ

حتماً شما هم بارها درباره لیفت بینی به کمک نخ و محبوبیت آن شنیده‌اید، اما مگر این تکنیک چه مزایایی برای ما به دنبال دارد؟

این تکنیک، آسیب زیادی به بافت بینی و عروق آن وارد نمی‌کند؛

نتایج حاصل از لیفت بینی با نخ به مدت دو سال ماندگار است؛

نخ‌های مورد استفاده در این تکنیک، سبب بروز آلرژی یا حساسیت نمی‌شوند؛

امکان تنظیم نوک بینی با توجه به سلیقه شما وجود دارد؛

فرایند لیفت با نخ تنها به مدت 15 دقیقه به طول می‌انجامد؛

عوارض ناشی از انجام این تکنیک، ناچیز و کوتاه مدت هستند.

آیا لیفت بینی با نخ، عوارضی به هم دنبال دارد؟

از آنجا که لیفت بینی به کمک نخ‌های قابل جذب انجام می‌شود، ظرف 6 تا 8 ماه این نخ‌ها جذب می‌شوند. از جمله عوارضی که ممکن است بعد از انجام این تکنیک شاهد آن باشیم می‌توان به درد و تورم خفیف اشاره کرد. با این حال، عوارض مطرح شده طی مدت دوره 2 تا 3 روزه برطرف می‌شوند.

خطر بروز عفونت بعد از انجام این تکنیک کم است، با این حال احتمال آن صفر نیست. با استفاده از آنتی بیوتیک‌ها می‌توان به راحتی از بروز هر گونه عفونت پیشگیری کرد.

جراحی لیفت بینی

اگر امکان لیفت بینی از طریق راهکارهای غیرتهاجمی وجود نداشته باشد یا هیچ یک از این راهکارها برای فرد مناسب نباشد، در ایستگاه آخر به جراحی لیفت بینی می‌رسیم.

این جراحی برخلاف تصور عموم مردم، تکنیکی است که در مدت زمان کوتاهی اجرا شده و حتی گاهی بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود. با این حال قصد داریم هر آنچه باید در رابطه با این تکنیک بدانید را مطرح کنیم و از همه جوانب آن را مورد بررسی قرار دهیم.

ریسک‌ها و خطرات جراحی لیفت بینی

در این جراحی، اندازه، شکل یا فرم بینی تغییر می‌کند و البته مانند هر تکنیک تهاجمی دیگری خطرات مخصوص به خود را دارد. از جمله ریسک‌های این تکنیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خون‌ریزی

عفونت

واکنش بدن به ماده بیهوشی یا بی حسی

بروز مشکلات تنفسی

تغییر رنگ پوست و تورم بینی

اگرچه ممکن است هر یک از خطرات فوق، سلامت فرد متقاضی را تهدید کند، اما در بیشتر موارد این مشکلات به هیچ عنوان اتفاق نمی‌افتند.

نگاهی به مزایای جراحی لیفت بینی

هنگامی که صحبت از جراحی و زیر تیغ رفتن می‌شود، افراد زیادی گارد می‌گیرند. با این حال هیچ گاه نمی‌توان منکر نتایج طولانی مدت و مثبت این تکنیک شد.

افزایش اعتماد به نفس و نتایج مطلوب حاصل از این تکنیک، افرادی زیادی را به انجام این فرایند تشویق کرده است. با این حال اگر به دنبال دلایلی بیشتری برای قانع شدن می‌گردید، نگاهی به مزایای انجام این تکنیک بیندازید.

امکان افزایش یا کاهش اندازه بینی،

امکان شکل دادن به سوراخ‌های بینی،

امکان لیفت نوک بینی و اصلاح فرم آن،

امکان کوتاه کردن پل بینی،

امکان ایجاد تناسب و هماهنگی میان اجزای صورت و بینی.

همه این مزایا به کمک این جراحی ساده قابل دستیابی هستند. تنها کافی است که از یک متخصص باتجربه در این حوزه کمک بخواهید.

 در این مقاله تا انتها ما به یکی از روش های غیر تهاجمی لیفت بینی می پردازیم. که این روش در کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه انجام می شود این روش که به نام لیفت بین با نخ شهرت دارد.

یکی از روش های بسیار موثر در لیفت بینی با نخ می باشد. در ادامه این مقاله مراحل، مزایای و معایب، عوارض و هزینه های و مراقبت های ان را به طور کامل و جامع بازگو می کنیم.

مراحل انجام لیفت  بینی با نخ

مشاوره: در ابتدا یک جلسه مشاوره با پزشک خواهید داشت. در این جلسه، پزشک در مورد اینکه چه پیشرفت‌هایی برای بهبود ظاهر بینی شما لازم است و انتظار چه نوع نتایجی را باید از درمان لیفت بینی با نخ داشته باشید صحبت می‌کند.

ارزیابی اولیه: یک ارزیابی اولیه کامل از بینی گرفته می‌شود. این ارزیابی به پزشک کمک می‌کند تا تعداد نخ‌های مورد نیاز را تعیین کند.

وضعیت: در روز درمان، پزشک از شما می‌خواهد که طوری دراز بکشید که صورت شما به سمت بالا خم شود. پزشک یک بار دیگر تناسب و ساختار بینی را بررسی می‌کند و موقعیت نخ‌ها را برنامه‌ریزی می‌کند.

علامت‌گذاری: پزشک پس از انجام اندازه گیری‌های دقیق، صورت را علامت‌گذاری می‌کند.

ضد عفونی کردن پوست: به منظور کاهش خطر عفونت، پوست بینی به ویژه در نواحی که نخ‌ها وارد می‌شوند، ضد عفونی می‌شود.

بی‌حسی موضعی: بینی بی‌حس می‌شود تا این روش بدون درد باشد. برای بی‌حسی ناحیه از کرم بی‌حس کننده موضعی استفاده می‌شود.

 ایجاد نقاط ورود: از یک سوزن کوچک برای ایجاد یک نقطه ورودی کوچک در نوک بینی برای نخ‌ها استفاده می‌شود.

وارد کردن نخ‌ها: آخرین مرحله وارد کردن نخ‌ها در پل بینی و نوک بینی است. از یک کانول بلانت به منظور هدایت نخ‌ها برای قرارگیری صحیح استفاده می‌شود. پس از قرار دادن نخ‌ها، کانول برداشته می‌شود.

نخ هایی که در لیفت بینی مورد استفاده قرار می گیرد

استفاده از نخ PDO در لیفت

استفاده از نخ‌های قابل‌جذب PDO جدیدترین و بهترین روش برای لیفت بینی، صورت و بدن است. برخی از درمان‌ها با این روش قابل رقابت با روش جراحی هستند اما با این روش فرد با عوارض و دوره نقاهتی که در انجام عمل جراحی وجود دارد مواجه نمی‌شود.

زیرا این موارد در این تکنیک، بسیار کوتاه‌تر و آسان‌تر از عمل جراحی هستند. ماده اصلی این نخ‌ها، پلی دی اکسانون (Polydioxanone) است که سال‌هاست در جراحی‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بی‌ضرر بودن آن برای بدن به اثبات رسیده است

انجام این پروتکل درمانی نسبتاً آسان است و با یک جراح آموزش دیده و باتجربه خطر کمی دارد. این روش شامل قرار دادن تعدادی نخ است که هر کدام دارای خواص بی‌نظیری در قسمت‌های مختلف صورت هستند.

پس از وارد کردن نخ PDO در عمل لیفت بینی

پس از قرار دادن نخ، چیزهایی وجود دارد که باعث تحریک کلاژن سازی و سلول زایی در اطراف نخ می‌شود، اما این روش صرفاً یک روش کلاژن سازی نیست. این نخ‌ها قابل جذب هستند و بسته به نوع و مارک، زمان واجذبی متفاوتی دارند.

قرار دادن نخ‌های خاصی در زیر پوست باعث ایجاد واکنش التهابی خفیف می‌شود که منجر به ایجاد کلاژن و افزایش گردش خون می‌شود که به آن امبدینگ یا لیفت نخ گفته می‌شود. در روش امبدینگ، یک کاشت در زیر پوست ایجاد می‌شود که می‌تواند پوست را محکم نگه دارد.

در حدود 30٪ اثرات لیفت در چند روز اول قابل مشاهده است و بقیه اثرات حدود چهار ماه پس از قرار دادن نخ‌های تعبیه شده خود را نشان می‌دهند. پس از جذب نخ، کلاژن ساخته شده مسئول ادامه لیفت خواهد بود.

بسته به نوع نخ، نخ‌های قرار داده شده پس از چهار تا شش ماه کاملاً جذب می‌شوند، اما اثر لیفتینگ نخ‌های قرار داده شده، با کلاژن و بافت ایجاد شده در اطراف نخ، بین یک تا پنج سال باقی خواهد ماند.

بنابراین به راحتی می‌توانیم بگوییم که نوع و تعداد نخ‌های بکار رفته با دوام اثرات درمانی و لیفتینگ رابطه مستقیمی دارد.

نکته مهم این است که این نخ‌ها قابل جذب بوده و با نخ‌های غیرقابل جذب مانند نخ Silvit که قبلاً مورداستفاده قرار می‌گرفت و عوارض جانبی زیادی نیز دارد بسیار متفاوت است.

نخ‌های تعبیه شده، قابل جذب و بسیار ایمن هستند و جای نگرانی نیست.

در یک عمل لیفت با نخ، تعداد قابل توجهی نخ (به عنوان مثال بیش از 50 نخ درعمل لیفت صورت) در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف استفاده می‌شود.

بین 4 تا 8 نخ در هر طرف مورد نیاز است. نخ‌های PDO غیرخاردار نخ‌های ظریفی هستند که ظرفیت لیفت کمی ارائه می‌دهند و اصولا برای سفت کردن و جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. این نخ‌ها بسیار ارزان‌تر از نخ‌های PDO خاردار هستند.

انواع دیگر نخ ها

لیفت با نخ، فرایندی است که شامل بالا کشیدن قسمت‌های مختلف صورت با استفاده از نخ‌های خاص بوده و برخلاف لیفت کلاسیک صورت، به ایجاد برش‌های جراحی نیاز ندارد.

لیفت با نخ ممکن است به نام‌های مختلفی شناخته شود مانند، لیفت با نخ آپتوس، لیفت کانتور، لیفت با نخ ابریشم، لیفت با پر و غیره. در این روش دو نوع کلی از نخ‌ها یا بخیه‌ها استفاده می‌شوند:

نخ‌های خاردار یا دندانه‌ای با شناوری آزاد که نیازی نیست برای نگهداشتن لیفت معلق شوند و نخ‌های نرم یا معلق که باید به یک ساختار ثابت از صورت یا پوست سر متصل شوند.

این فرایند، بهترین گزینه برای بیمارانی است که دچار بافت‌هایی با آویزانی خفیف تا متوسط بوده و معمولاً کسانی هستند که در میانه‌ی دهه‌ی سی تا پنجاه سالگی قرار دارند. لیفت با نخ معمولاً با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. بهبود حاصل از آن عمدتاً سریع است. هزینه‌های اختصاصی آن با توجه به مناطق تحت درمان، متفاوت می‌باشد.

مزایای لیفت بینی با نخ

بهبود ظاهر بینی به واسطه کوتاه کردن ارتفاع بینی

از بین بردن انحنای بینی و ایجاد بینی صاف

عدم نیاز به مدت زمان طولانی به جهت بهبود ، در واقع شما می توانید پس از انجام nose lift با نخ به فعالیت روزمره خود بپردازید.

نتیجه طبیعی و پایدار تا 1 سال

ظاهری طبیعی اما متفاوت، در واقع هیچ کسی نمی تواند تغییر شما را تشخیص دهد و این موضوع در صورتی که ساختار بینی شما اصلاح یافته است.

سفت تر کردن پوست

عدم استفاده از بیهوشی کامل

زمان کوتاه به جهت انجام nose lift

عدم دردناک بودن لیفت بینی

عدم عوارض بسیار زیاد

امکان استفاده از مواد آرایشی پس از انجام nose lift به واسطه نخ

عدم حرکت نخ ها به مناطق متفاوت

 میزان رضایتمندی بالا در کسانی که از روش لیفت نخ بینی استفاده کرده اند.

کم هزینه بودن این روش نسبت به سایر روش های مشابه جهت تغییر در فرم بینی

نیاز به آمادگی های قبل از عمل خاصی نمی باشد و به سادگی برای هرکسی قابل انجام است

مزایای لیفت بینی با نخ بسیار بیشتر از مواردی است که در قسمت بالا ذکر شده است. در واقع مزیت های بی شمار لیفت با نخ سبب شده است که این روش به عنوان یکی از پرطرفدار ترین روش های بهبود فرم بینی مطرح شود.

معایب لیفت بینی با نخ

در صورتی که عمل زیبایی بینی با نخ به درستی انجام شود و مراقبت‌های بعد از آن به طور مناسب انجام شود، هیچگونه معایبی به جز تورم خفیف، قرمزی، حساسیت و کبودی نقطه‌ای در محل درمان ایجاد نمی‌شود. این عوارض تقریباً در تمام انواع درمان‌های زیبایی که شامل سوزن می‌شوند، رایج است.

با این حال، تکنیک اشتباه، رعایت نکردن مراحل استاندارد، انتخاب اشتباه نوع و تعداد نخ‌ها، قرار دادن نادرست نخ‌ها، عدم مهارت و دانش پزشکان در مورد آناتومی و مورفولوژی بینی و … می تواند باعث تشدید عوارض متعدد شود.

معایب  جانبی احتمالی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

عفونت پوست بینی

انحراف پل بینی

عدم توانایی در دستیابی به ارتفاع مطلوب بینی

بینی نامتناسب نسبت به صورت

بیرون آمدن نخ‌ها از پوست

بهترین کاندیدا لیفت بینی با نخ

کاندیدای مناسب برای انجام این روش، علاوه بر داشتن انتظارات معقول و نگرانی‌های قابل کنترل، باید دارای پوستی جوان باشند. اگر فردی پوست نازک و آسیب دیده ناشی از نور خورشید دارد، لیفت بینی با نخ برای او مناسب نیست، چرا که اگر درم به اندازه کافی برای حمایت از ضخامت نخ‌ها وجود نداشته باشد، نخ‌ها ممکن است قابل مشاهده یا قابل لمس باشند.

یکی دیگر از دلایلی که افراد مسن را برای انجام لیفت بینی با نخ دو به شک می‌کند، این است که بینی آنها احتمالاً به دلیل کاهش حجم مربوط به سن و تحلیل استخوان در آن ناحیه دچار افتادگی شده است. و اگر پزشک از دست دادن حجم زمینه‌ای را با فیلر جبران نکند، نتیجه‌ای ماندگار یا به خصوص طبیعی به دست نخواهد آورد.

در حالی که برخی از پزشکان از تزریق فیلر به بینی در بیمارانی که تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفته‌اند، خودداری می‌کنند، اما نخ‌های بینی معمولاً برای کسانی که جراحی بینی سنتی انجام داده‌اند بی‌خطر است (تا زمانی که از ایمپلنت بینی استفاده نشده باشد).

با این حال، قرار دادن نخ‌ها در بینی‌ای که قبلا عمل کرده‌اید می‌تواند به دلیل وجود بافت اسمار و پیوندهای غضروفی بسیار چالش برانگیز باشد.

به گفته کارشناسان ما، عوامل دیگری که ممکن است مانع انجام لیفت بینی با نخ شود شامل حساسیت به مواد بخیه، عفونت یا التهاب فعال در ناحیه درمان و بارداری یا شیردهی است.

هزینه های لیفت بینی با نخ

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین هزینه عمل لیفت بینی، کلینیکی است که در آن عمل انجام می دهید. کلینیک های معتبر قیمت های مناسبی دارند و هزینه کمتری برای جلسات مشاوره دریافت می کنند.

بررسی لیست قیمت لیفت بینی نشان می دهد که هزینه های عمل های غیر جراحی بسیار کمتر از جراحی است. البته باید هزینه های قبل از عمل شامل آزمایش، عکس و غیره را در نظر بگیرید.

در بعضی موارد، پزشک امکان دارد از چسب برای تثبیت نتایج استفاده کند. باید قیمت چسب لیفت بینی را به این لیست اضافه کنید. آنچه در مورد لیفت بینی مشخص است این است که هزینه این عمل بسیار کمتر از جراحی زیبایی بینی است و به همین خاطر می تواند گزینه خوبی برای بسیاری از افراد باشد.

در روش های غیر جراحی عواملی مثل نوع ژل یا بخیه مورد استفاده، مهارت پزشک، شهر محل زندگی و قیمت در تعیین قیمت مهم هستند. به عنوان مثال قیمت لیفت بینی در تهران با سایر استان های کشور کمی متفاوت است.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ

قبل از لیفت بینی با نخ باید مراقبت هایی را انجام دهید و رعایت این عناصر علاوه بر آمادگی برای عمل باعث کم شدن عواقب و ماندگاری نتایج بیشتر می شود. دانستن این موارد نیازی به شرکت در جلسات مشاوره قبل از لیفت صورت نمی کند.

زیرا در طول این جلسات، توصیه های پزشک بر اساس شرایط شخصی شما خواهد بود. می توانید همه سوالات خود را از پزشک بپرسید و ترس و نگرانی های خود را از بین ببرید. در ادامه با مراقبت های قبل از لیفت بینی آشنا می شوید :

اگر در جلسات مشاوره دارویی دریافت کردید آن را در اسرع وقت و به طور منظم استفاده کنید.

از ۲ هفته قبل از لیفت از سیگار و قلیان استفاده نکنید. استفاده از دخانیات باعث اختلال در فرایند اکسیژن‌رسانی شده و می‌تواند دوره درمان و نقاهت شما را بیشتر کند.

قبل از درمان استفاده از مواد غذایی و داروهای رقیق‌کننده خون را متوقف کنید. اگر امکان قطع داروها وجود ندارد، حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید تا دستورالعمل‌های موردنیاز را به شما بدهد.

اگر داروی خاصی مصرف می کنید یا به بیماری خاصی مبتلا هستید، قبل از انجام این روش به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های بعد از لیفت بینی با نخ

برای این که نتیجه مناسبی از این روش بگیرید باید مراقبت های را انجام دهید که در ادامه با مراقبت های بعد از لیفت بینی آشنا می شوید :

تا چند روز بعد از لیفت در زمان خوابیدن سر خود را بالاتر قرار دهید.

سعی کنید استفاده از سیگار و قلیان را متوقف کنید و از دود آن‌ها دوری کنید.

اگر لیفت بینی را با جراحی انجام دادید، باید ۱ هفته اسپلینت را روی بینی خود نگه دارید.

حتما بعد از انجام عمل برای بررسی نتیجه و وضعیت خود به پزشک مراجعه کنید.

از کمپرس سرد بر روی بینی خود استفاده کنید. این کار را ۶ تا ۸ بار در طول روز و هر بار به مدت ۱۵ دقیقه انجام دهید.

تا چند روز زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و از محیط‌های پر گرد و غبار دوری کنید.

از خوردن داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپیرین خودداری کنید. در برخی موارد امکان دارد خود پزشک این کار را به شما توصیه کند.

تا جایی که امکان دارد از انجام ورزش‌هایی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال که احتمال برخورد توپ به صورت و آسیب به بینی در آن‌ها زیاد است پرهیز کنید.

با توجه به توصیه‌های پزشک رژیم غذایی خود را متعادل کنید تا روند بهتر شدن سریع‌تر شود.

تا مدتی فعالیت‌های سنگین ورزشی و شنا را متوقف کنید.

اثرات و نتایج لیفت بینی با نخ

نتیجه این روش که یکی از روش های غیر جراحی لیفت بینی است، 1 تا 2 سال ماندگاری دارد و پس از آن نیاز به ترمیم دارد. در این روش پزشک از بخیه های کوچک داخل بینی استفاده می کند تا آن را به دلخواه شما بسازد.

پزشک با توجه به شکل بینی و محل درمان، بخیه ها را در جای مناسب قرار می دهد و با کشیدن و فیکس کردن آن ها، شکل بینی را اصلاح می کند. نخ های مورد استفاده در این روش از انواع بخیه ها بوده و ضخامت آن ها 0.12 میلی متر می باشد. این نخ ها پس از مدتی جذب بدن می شوند و به همین خاطر نتایج این روش ماندگار نیست.

پزشکان در این روش از بخیه های پیدوا، گاگ، پلیکولید یا هوریکان استفاده می کنند. لیفت بینی با نخ پیدوا جدیدترین روش است و در بعضی موارد نتیجه آن تفاوت چندانی با جراحی ندارد. استفاده از نخ های دیگر به تشخیص پزشک و ناحیه درمان بستگی دارد.

لیفت بینی با نخ عملی بدون درد است. زیرا پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند. زمان عمل با این روش حدود 15 دقیقه است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان و منزل ندارد. پس از لیفت بینی با نخ می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

لیفت بینی با نخ برای درمان انواع مشکلات بینی استفاده می شود و موثر است. می توان میزان موفقیت آن را بالا دانست. اما در بعضی موارد که آسیب در اثر شکستگی یا انحراف استخوان بینی باشد، نمی توان از این روش استفاده کرد. نتایج این روش خیلی زودتر از جراحی نشان داده می شود و دوره نقاهت بسیار کوتاهتر است. هزینه های آن بسیار کمتر از هزینه های جراحی است.

دوره نقاهت لیفت بینی با نخ

بعد از انجام لیفت بینی با تزریق ژل، امکان دارد در ناحیه تزریق احساس درد و تورم کرده و قرمزی را مشاهده کنید. در عرض 1 تا 2 ساعت قرمزی پوست کم کم می شود و نتیجه لیفت بینی دیده می شود. بعضی از پزشکان زیبایی بعد از تزریق از کیسه یخ برای کم کردن قرمزی و التهاب استفاده می کنند.

نتیجه اصلی بعد از 1 تا 2 هفته به وضوح دیده می شود و قرمزی یا کبودی به طور کامل از بین می رود. لیفت بینی یک دوره نقاهت نیست و پس از آن می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید. در روش لیفت با نخ، روند بهبودی مثل فیلر بینی است. امکان دارد متوجه تورم خفیف و کبودی گذرا شوید که 2 تا 7 روز بعد از بین می‌رود.

لیفت بینی با نخ چه تفاوتی با تزریق فیلر دارد؟

 در مقایسه با تزریق فیلر، نوک بینی به کمک لیفت بینی بیشتر و راحت تر بالا می آید.

 لیفت بینی دارای عوارض عروقی که ممکن است در تزریق فیلر در اثر جا به جایی یا ایجاد توده به وجود آید، نمی باشد.

 لیفت بینی بر خلاف تزریق فیلر سبب پهن شدن بینی نمی شود.

 امکان بهبودی بسیار مناسب در صورت انجام درست هر دو روش وجود دارد.

 ماندگاری هر دو روش بسیار خوب بوده و در صورت از بین رفتن نتایج، می توانند دوباره تکرار شوند.

 این روش به طور کلی از هم جدا نیستند و می توان با کنار هم قرار دادن نتایج این دو روش از نتایج خوشایند تر و ماندگاری بیشتر برخوردار شد. پزشکان همواره می توانند افراد در انتخاب بهترین گزینه برای این کار راهنمایی نمایند.

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ

یک جلسه درمان کافی است تا فرد نتیجه دلخواه خود را مشاهده نماید. این نتایج به عواملی مانند نوع و تعداد نخ ها وابسته است و تعداد جلسات درمانی زیاد تاثیری ندارد. تا زمانی که نخ های استفاده شده با کیفیت و تعداد آن ها مناسب باشد، با انجام یک جلسه درمانی نتایج مورد نظر ایجاد خواهند شد.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicelahieh.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی ژل و نخ

 فیلم لیفت بینی با نخ

نتیجه گیری

بهتر است شما قبل از هرگونه عمل زیبایی همه جوانب آن را به طور کامل در نظر بگیرید. اکثرا زیبا حویان عزیز به دنبال اطلاعاتی از نوع عمل و عمکرد آن هستند. همانطور که این اطلاعات در رابطه با عمل زیبایی مهم است، آکاهی در رابطه با مدت زمان عمل، مدت زمانی که شما نیاز به استراحت دارید و زمان مشاهده لیفت با نخ بسیار مهم است.

زیرا این اطلاعات می تواند در روند تصمیم گیری شما بر انتخاب نوع عمل زیبایی تاثیر بسزایی داشته باشد. به خصوص افرادی که شاغل هستند و به دنبال فرصت کمی برای استراحت در خصوص عمل زیبایی هستند باید در مورد زمان های این روش های درمانی تحقیقات کافی را انجام دهند.

تا بتوانند با انتخاب روش درمانی های کوتاه و موثر انتخاب درستی داشته باشند.

اگر شما شاغل هستید و به دنبال لیفت بینی با نخ خود هستید پیشنهاد می شود، روش درمانی لیفت با نخ را انجام دهید زیرا به مدت زمان کمی برای بهبود و مشاهده نتیجه ی کامل احتیاج خواهید داشت.

جالب است بدانید علاوه بر استفاده از نخ های تجزیه پذیر در عمل زیبایی لیفت نخ و ماندگاری نسبتا بالای این عمل، انجام آن نیز نسبت به سایر روش های پیشین و کلاسیک جراحی بینی هزینه کمتری را برای زیبا جویان عزیز در پی خواهد داشت.

به کمک بی حسی موضعی، افراد خیلی کم دچار درد می شوند. ممکن است حس وارد شدن فشار در زمان قرار گیری نخ ها ایجاد شود.

حتمال دارد بعد از تزریق ماده بی حسی، کمی تورم ایجاد شود که پس از گذشت چند ساعت رفع می شود. در مواقعی نیز ممکن است در پل بینی کبودی به وجود آید که این مورد نیز بعد از چند روز خود به خود از بین می رود. افراد بعد از لیفت بینی با هیچ محدودیتی روبرو نخواهند شد و می توانند به کارهای خود بازگشته و از لوازم آرایشی نیز استفاده نمایند.

پلی دیوکسانون ماده ای است که به طور معمول در نخ ها به کار برده می شود که به PDO نیز معروف است. این ماده در نخ هایی که به منظور بخیه استفاده می شوند وجود داشته و قابلیت جذب در بدن را نیز دارد. این نخ ها بعد از 6 ماه تا 1 سال جذب خواهند شد.

هنگام جذب شدن فیبر های پلی دیوکسانون در بدن، تحریک بافت نرم بینی برای کلاژن سازی و جایگزینی بافت همبند صورت می گیرد. به همین خاطر فرایند درمان فرم بینی در جریان می باشد. ماندگاری نتایج لیفت بینی بین 1 تا 2 سال می باشد.

دلایلی از جمله ایمنی بیشتر و عمر بیشتر نخ ها در مقایسه با تزریق ژل و فیلر باعث شده است تا میزان رضایت افراد از این روش در حدود 90 تا 95 درصد باشد.

عامل دیگری که لیفت بینی با نخ را بالاتر از تزریق ژل قرار می دهد این است که امکان جا به جایی فیلر ها در پل بینی وجود دارد که می تواند آن را پهن نماید. در حالی که چنین وضعیتی در لیفت بینی ایجاد نخواهد شد.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://www.doctorjaan.com/xqlh

لینک آپارات:https://aparat.com/v/k3TXH

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/1PhoY5sW

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.