بهترین دکتر لیفت صورت در اصفهان

بهترین دکتر لیفت صورت در اصفهان

بهترین دکتر لیفت صورت در اصفهان

ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دکتر لیفت صورت آشنا کنیم. یکی از بهترین روش ها برای جوان سازی صورت، کشیدن پوست یا همان لیفت است که باعث می‌ شود صورت شما جوان تر به نظر برسد و حالت شل و افتادگی پوست از بین رود. اما چرا پوست بعد از مدتی زیبایی خود را از دست می دهد؟ برای این کار باید بهترین دکتر لیفت صورت را انتخاب کنید. اگر شما هم فکر می کنید پوست تان نیاز به جوان سازی دارد و برای رفع افتادگی پوست باید عمل لیفت انجام دهید، اما نمی دانید کجا و توسط چه دکتری این کار را به بهترین صورت ممکن به نتیجه برسانید، با ما در این مقاله همراه باشید. مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد آماده ارائه کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی به شما زیباجویان محترم در ایام عید نوروز می باشد.

مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

لیفت صورت چیست ؟

لیفت یا همان عنوان ریتیداستومی، یک عمل جراحی زیبایی است که با هدف بهبود ظاهر پوست صورت و گردن از طریق حذف پوست اضافی و افزایش مواد پایه موجود، انجام می‌شود. از کشیدن پوست صورت، برای درمان ناحیه میانی و گردن استفاده می شود. برای مشخص کردن انتظاری که از لیفت می توانید داشته باشید، جراح در طی جلسه اول مشاوره ، نیازهای شما را براساس انتظارات و ساختار صورت و مناسب بودن برای جراحی لیفتینگ ارزیابی می کند.. مرکز تخصصی دکتر جان آراد، بهترین مرکز لیفت، آماده ارائه انواع خدمات زیبایی به شما عزیزان میباشد. اگر به دنبال جوانسازی صورت خود هستید روش های متفاوتی وجود دارد یکی از این روش ها لیفت صورت می باشد.

نحوه انتخاب بهترین دکتر لیفت

اگر قصد دارید، لیفت صورت را توسط بهترین جراح لیفت انجام دهید، لازم است به نکاتی هنگام انتخاب دکتر در نظر بگیرد. در نظر گرفتن این نکات باعث می‌شود شما نسبت به دکتر اطمینان کامل داشته باشید و نتیجه ایده آلی را مشاهده کنید. در ادامه به ویژگی های بهترین پزش لیفت می پردازیم:

▪︎درک کامل از زیبایی شناسی

کمتر کسی به این ویژگی توجه می کند. اما داشتن این ویژگی مهم ترین اصل انجام عمل های زیبایی است. اگر دکتری که انتخاب می کنید مسائل زیباشناسی را به خوبی نداند و به درک کاملی از این نکته نرسیده باشد، نمی تواند شما را به نتیجه مطلوب از انجام عمل زیبایی برساند.

‌پس زمانی لیفت به نتیجه مطلوب می‌ رسد که دکتر مورد نظر شما دارای درک زیبایی شناسی باشد و بداند صورت نیاز به چه تغییری دارد و چه تغییری نباید انجام شود.

▪︎با اخلاق

دکتری را به عنوان بهترین جراح لیفت انتخاب کنید که با بیماران خود بهترین رفتار را داشته باشند و برای معاینه آن ها حوصله کافی را داشته باشد. رفتار خوب جراح باعث می شود بیماران اعتماد کامل به دست بیاورند و با احساس بهتری برای انجام لیفت صورت آماده شوند.

▪︎تجربه و مهارت

سعی کنید به دنبال دکتری باشید که در زمینه لیفت مهارت کافی داشته و سال های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت انجام داده باشد. برای این کار می توانید نمونه های کاری دکتر را بررسی کنید و از حرفه ای بودن فعالیت کاری او مطمئن شوید.

مزایای لیفت

▪︎سفت‌تر شدن پوست

▪︎حفظ شادی و طراوت پوست صورت

▪︎جوان‌سازی چهره و افزایش اعتماد به نفس

▪︎از بین بردن چروک های سطحی نواحی مختلف صورت و چهره

▪︎از بین بردن غبغب

▪︎روشی ایمن با عوارض جانبی کم یا بدون عوارض جانبی

شما هم می توانید از مزایای بیشمار روش های بدون جراحی و با جراحی لیفت صورت در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی این مجموعه بهره مند شوید و همواره جذابیت را ب چهره خود بازگردانید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

خطرات و عوارض لیفت

روش‌های مختلف لیفت غیرجراحی عوارض زیادی ندارند و عموما پس از انجام لیفت می‌توان فعالیت‌های روزانه را انجام داد. در برخی روش‌ها عموما ورم بعد از لیفت مشاهده می‌شود. ضرر لیفت با تزریق بوتاکس ممکن است، شامل موارد زیر باشد:

▪︎قرمزی

▪︎ورم

▪︎کبودی

▪︎سردرد

▪︎افتادگی پلک

▪︎در موارد نادر امکان پخش شدن سم از محل تزریق

لیفت صورت با تزریق ژل عوارضی مانند کبودی و ورم در پی دارد. در مواقعی ممکن است، فرد دچار عفونت شود. یکی از عوارض بسیار نادر و خطرناک آن احتمال نابینایی است. به دلیل احتمال چنین خطری حتما لیفت صورت خود را به دکتر زیبایی مجرب و دارای مجوز بسپارید. در کلیه روش‌های لیفت غیرجراحی عوارض بیشتر شامل قرمزی و کمی ورم است و عوارض شدیدی مثل روش جراحی مشاهده نمی‌شود.

شما می توانید لیفت را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی مجموعه تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر جان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

مراقبت های قبل از عمل لیفت

اگر قصد فیس لیفت از طریق جراحی را دارید، حتما باید پیش از عمل جراحی تمامی سوابق پزشکی خود را با جراح در میان بگذارید. اگر از داروها و مکمل‌های رقیق‌کننده خون استفاده می‌کنید، ممکن است پس از جراحی توانایی لخته شدن خون را تحت تاثیر قرار دهد و دچار هماتوم (جمع شدن خون زیر پوست) شوید. داروهایی مثل آسپرین و داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی از این دست هستند. پس حتما باید مصرف این داروها را به پزشک متخصص زیبایی اطلاع دهید.

بیماری‌هایی مثل دیابت کنترل نشده و فشار خون بالا از لخته شدن خون جلوگیری می‌کنند. در این صورت زخم‌ها به خوبی بهبود پیدا نکرده و احتمال عوارض قلبی افزایش می‌یابد. به همین دلیل متخصصان زیبایی به این افراد توصیه می‌کنند، عمل لیفت صورت انجام ندهند.

پیش از انجام عمل جراحی سعی کنید، وزن خود را ثابت نگه دارید. افزایش و کاهش وزن به طور مکرر می‌تواند بر شکل صورت و وضعیت پوست تاثیر بگذارد.

در مجموعه دکتر جان آراد با بهترین جراح پلاستیک آشنا شوید، با آنها مشورت کنید و در صورت نیاز برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

مراقبت‌های بعد از لیفت چیست؟

در لیفت با جراحی مراقبت‌های بعد از عمل بسیار مهم است:

▪︎در چند روز اول بیمار باید سر بالا بخوابد.

▪︎طبق توصیه پزشک از دارو‌های تسکین‌دهنده درد استفاده کند و از کمپرس سرد استفاده کند.

▪︎پس از عمل زیبایی از فشار بیش از حد بر زخم‌ها و حرکت زیاد جلوگیری کنید.

▪︎تا ۳ هفته در معرض مستقیم آفتاب قرار نگیرید و تا ۶ ماه موهای خود را رنگ نکنید.

▪︎در سایر روش‌های لیفت غیرجراحی مراقبت‌های خاصی نیاز نیست.

▪︎عموما در روش لیفت با تزریق بوتاکس به بیمار توصیه می‌شود در روز اول سر خود را پایین نگیرد.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد – لیفت صورت

کانديدای مناسب لیفتینگ صورت

لیفت صورت و گردن برای افرادی که نیاز به جوانسازی پوست دارند، بسیار مناسب است. به طور کلی افراد با مشکلات زیر می‌توانند از روش‌های مختلف لیفت استفاده کنند:

▪︎افتادگی در قسمت گونه‌ها

▪︎پوست اضافی در ناحیه فک پایین

▪︎عمیق شدن خط لبخند

اگر شما هم فکر می‌کنید از کاندیدای مناسب لیفت هستید، می‌توانید با مراجعه به مجموعه تخصصی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص قرار گیرید و در عید نوروز پوستی جذاب و زیبا به خود هدیه دهید.

اثرات و نتایج فیس لیفت

نتیجه نهایی لیفت پس از رفع تورم و کبودی آشکار می شود. البته این نتایج دائمی نیست و نمیتواند جلوی روند پیری را بگیرد. ولی صورت فرد، همیشه سالها جوان تر از آن چیزی خواهد بود که ممکن بود بدون عمل جراحی به نظر برسد. گاهی برای دستیابی به نتایج مطلوب ممکن است جراحی دیگری لازم باشد.

به طور کلی پیش بینی می شود که نتایج تا ۱۰ سال ماندگار باشد. مراقبت مداوم از پوست و حفظ سبک زندگی سالم، نتایج لیفت را طولانی تر می کند. برای حفظ طولانی تر نتایج توجه به نکات زیر اهمیت دارد:

▪︎حفظ وزن سالم و پایدار

▪︎پیروی از یک برنامه منظم، با کیفیت و مداوم مراقبت از پوست

▪︎محافظت از چهره در برابر آفتاب با استفاده از کلاه پهن، عینک و ضد آفتاب مناسب

بانداژ بعد از لیفت صورت: پس از عمل لیفت و کشیدن پوست صورت، سر و صورت پانسمان می‌شود و لوله‌های تخلیه (درن) در صورت لزوم درون برش‌ها قرار داده می‌شود. این لوله‌ها معمولاً یک روز پس از جراحی کشیدن پوست صورت درآورده می‌شود. بروز مقداری کبودی، ورم و درد بعد از جراحی لیفت صورت طبیعی است. بیماران غالباً در صورت و گردن احساس انقباض و کشیدگی دارند. درد را می‌توان با مسکن و دارو آرام کرد. بخیه‌ها نیز معمولاً ۷ روز پس از جراحی کشیده می‌شود و بیمار می‌تواند وظایف شغلی و فعالیت‌های سبک را حدوداً ۲ هفته پس از عمل ازسر بگیرد.

شما هم می توانید از اثرات و نتایج لیفت صورت را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

دوره نقاهت لیفت

اکثرا عمل لیفتینگ صورت به صورت سرپایی انجام می شود، از آنجایی که بعد از تسکین یافتن شما باید به خانه برگردید، باید یک فرد مورد اطمینان شما را به منزل برساند و شب را در کنار شما بماند تا فردا دوباره برای بازکردن بانداژ، شما را تا مطب همراهی نماید.

هزینه لیفتینگ صورت چقدر است؟

قیمت لیفتینگ صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد. تجربه پزشک متخصص و محل کلینیک یا بیمارستان در تعیین هزینه بسیار تاثیرگذار است. در روشی مانند لیفتینگ با تزریق ژل، نوع ماده استفاده شده در قیمت گذاری تاثیر دارد. در روش‌هایی که نیاز به لیفت با دستگاه خاصی است، باید مدل دستگاه بررسی شود. اصولا کلینیک‌ها برای دستگاه‌های جدید هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.

از آن‌جایی که لیفتینگ صورت یک عمل زیبایی بوده و برای درمان از آن استفاده نمی‌شود، بیمه هزینه لیفت را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. به همین دلیل باید تمام هزینه کلینیک یا بیمارستان را شخص پرداخت کند.

مجموعه زیبایی دکتر جان آراد با استفاده از کادری مجرب و با داشتن چندین سال تجربه و مواد عالی در اختیار شما عزیزان میباشد همواره زیبایی را به چشمان خود بازگردانید.

در مجموعه زیبایی دکتر جان آراد با هزینه‌ای مناسب و بهترین مواد جذابیت را به چشمانتان هدیه دهید و زندگی لذت بخش به خود ببخشید.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد – لیفت صورت

سوالات متداول شما

۱. آیا لیفت صورت با درد همراه است؟

لیفت با جراحی ممکن است با کمی درد همراه باشد که با تجویز دارو این درد کنترل می شود ، در روش بدون جراحی معمولا درد خیلی خفیفی وجود دارد اما پزشک در صورت نیاز برای شما مسکن تجویز خواهد کرد.

۲. لیفت پوست صورت برای چه کسانی مناسب نیست؟

کاندیدای مناسب برای جراحی لیفت کسانی هستند که سیگاری نیستند، بیماری های زمینه ای ندارند و انتظارات واقع گرایانه از جراحی زیبایی دارند.

نتیجه گیری

لیفتینگ صورت و گردن که یکی از عوامل رفع افتادگی پوست و چین و چروک است از مهمترین خدمات لیفت به حساب می آید.

لیفت صورت و گردن با روش های مختلفی انجام میشود مانند تزریق ژل، تزریق چربی، کربوکسی تراپی، هایفوتراپی و … که همه این روش ها به جوانسازی پوست شما در صورت و گردن کمک میکند.

توصیه ما به شما این است که برای دریافت خدمات بهتر در زمینه لیفت صورت و گردن برای انجام این کار حتما به متخصصین زیبایی مراجعه کنید و در این مطلب سعی بر این بود که شما عزیزان را با تمام نکات مهم در مورد این موضوع آشنا کنیم و روش های مختلف لیفت صورت را بیان کنیم.

می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر کاندیدای مناسب لیفت صورت به شمار می روید به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۰۰۴۳۶۳۰

۰۲۱۹۱۰۱۲۷۵۶

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۲ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/RUyjP

لینک نماشا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.