بهترین روش افزایش قطر

بهترین روش افزایش قطر

بهترین روش افزایش قطر:

خیلی از آقایان امروزه به کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند و از حجم و طول آلت تناسلی خود شکایت می‌کنند و می‌خواهند که به افزایش قطر آلت تناسلی خود بپردازند در حالی که در اکثر موارد مشکلی برای آنها وجود ندارد و این احساس ناخوشایند فرد نسبت به طول آلت است که باعث بروز ناراحتی در آن می‌شود. آقایانی که از طول آلت تناسلی خود ناراحت هستند قبل از هزینه کردن برای مصرف دارو و ابزار های گران و بی‌فایده حتماً باید با یک پزشک متخصص اورولوژی یا فوق تخصص مشورت داشته باشند تا در خصوص درمان تصمیم گیری کنند همچنین از بهترین روش برای افزایش قطر آلت تناسلی استفاده کنند.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی

مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

اقدامات اولیه در فرد برای بزرگ کردن آلت تناسلی

. افزایش وزن زیاد می‌تواند سبب کوتاه و یا کوچک به نظر رسیدن آلت تناسلی شود، توصیه می کنیم رژیم غذایی و ورزش برای کاهش وزن را انجام دهید زیرا روش موثری می‌باشد.

. تحریک و پیشنوازی پیش از دخول روش خوب و موثری در تحریک همسر می‌باشد و در خیلی موارد نیاز به عمل جراحی را می تواند از بین ببرد.

. از بین بردن موهای زائد در ناحیه مورد نظر که باعث ایجاد حس بهتر در هنگام رابطه جنسی می‌شود.

بهترین دارو برای افزایش قطر آلت تناسلی

هیچ دارو یا پمادی که بتواند به صورت دائمی و حتی در کوتاه مدت تاثیر گذاری در افزایش قدرت و حجم آلت تناسلی داشته باشد وجود ندارد جدیداً بر روی روغن خراطین تبلیغاتی صورت گرفته که هیچگونه اثری ندارد و می‌توان آن را کاملاً بی فایده شمرد.

آیا استفاده از دستگاه های کشنده یا پمپی وکیوم می‌تواند در افزایش حجم آلت تناسلی موثر باشد؟

استفاده از این ابزار که به صورت پمپ مکش یا وکیوم است علاوه بر اینکه هیچ گونه تاثیری در حجم یا طول آلت تناسلی ایجاد نخواهد کرد بلکه می‌تواند عوارض و خطراتی را در آلت تناسلی ایجاد کنند؛ کجی آلت تناسلی و یا کاهش حس آلت تناسلی؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که از این موارد استفاده نکنید.

در چه مواردی نیاز به عمل جراحی افزایش قطر در آلت تناسلی است؟

اگر فرد در رابطه جنسی با همسر خود دچار مشکل است و باعث اختلال در رابطه جنسی آنها شده می‌تواند با مشاوره با فوق تخصص های اورولوژی یا متخصصین مجاری ادرار، عمل افزایش قد در آلت تناسلی را انجام دهد البته همانطور که اشاره کردیم درصد زیادی از افراد متقاضی ،مشکلی از نظر طول و قطر اندام خصوصی خود ندارند و فقط این تصور ذهنی آنهاست.

بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی

روش های زیادی برای افزایش قطر آلت تناسلی در آقایان وجود دارد که به تزریق چربی داخل آلت تناسلی، تزریق ژل و انتقال بافت چربی از مناطق  دیگر بدن به آلت تناسلی می توان اشاره کرد ولی بهترین روش برای افزایش قطر اندام خصوصی آقایان برداشت چربی با لیپوساکشن از مناطقی است که چربی انباشته شده در آن وجود دارد و تزریق آن به اندام خصوصی فرد می باشد.

. تزریق چربی جهت افزایش قطر آلت تناسلی

تزریق چربی از روش‌های مورد تایید و همچنین کم عارضه برای افزایش قطر آلت تناسلی در آقایان می باشد، این روش به اینگونه است که از چربی های اضافه در مناطق مختلف بدن مانند شکم و پهلو برداشته خواهد شد این چربی طی فرایند مخصوصی خالص سازی و آماده سازی می شود و سپس به دور آلت تناسلی تزریق خواهد شد. نکته مهم اینجاست که حتماً چربی باید از بدن خود فرد خارج شود دلیل این کار این است که فرد به چربی خودش هیچ گونه حساسیتی نشان نخواهد داد.

 نکته مهم دیگر این روش خالص سازی چربی ها است چون احتمال دارد به دلیل وجود ناخالصی که این عملکرد نوعی پیوند به شمار می‌رود با آلت هماهنگی نداشته باشد و سلول‌های طبیعی از بین برود و همچنین در صورت خالص سازی نکردن درست ،امکان ایجاد عفونت نیز وجود دارد.

. تزریق ژل به آلت تناسلی مردان

در این روش از نوعی ژل به نام ردکسیس استفاده می‌شود که پایه آن هیالورونیک اسید است که برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی آقایان استفاده می شود، این روش بسیار ساده است و شبیه استفاده از پرکننده های تزریقی به قسمت های دیگر بدن می‌باشد، تزریق ژل به اندام خصوصی درمان نسبتاً سریعی است که تقریباً حدود یک ساعت و یا کمی بیشتر زمان می‌برد. برای افزایش آلت تناسلی مردان ،پزشک ژل را به بدنه آلت تناسلی آنها تزریق خواهد کرد برای بزرگ کردن آلت با تزریق ژل یک سوزن بسیار کوچک استفاده می‌شود که در این روش هیچ گونه درد و ناراحتی وجود ندارد و معمولاً برای تزریق ژل نیاز به بی حسی موضعی وجود ندارد.

. مقایسه تاثیر تزریق ژل و چربی برای افزایش قطر آلت تناسلی

با توجه به اینکه چربی بافت سازگار با بدن است و ماندگاری آن بیشتر و همچنین هزینه کمتر نسبت به ژل دارد بهترین ماده برای تزریق می تواند چربی باشد مضاف بر اینکه در انجام این روش چربی های اطراف اندام خصوصی و شکم نیز برداشته می‌شود و این خود می‌تواند احساس بهتر و اعتماد به نفس بیشتری را برای آقایان ایجاد کند.

چند جلسه تزریق چربی جهت افزایش قطر آلت تناسلی نیاز است؟

ممکن است دو یا سه جلسه برای تزریق چربی برای رسیدن به نتیجه مورد نظر نیاز باشد اما در تزریق ژل هر زمان نیاز داشته باشید می‌توانید به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

. مراقبت های بعد از تزریق چربی برای افزایش قطر آلت تناسلی

ممکن است که بعد از تزریق چربی دچار کبودی شوید، این عارضه طبیعی است و بعد از گذشت حدود چند روز برطرف می‌شود در این مدت می توانید برای کاهش این کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.

. آلت شما تا چند روز می‌تواند به نحو قابل توجهی دچار تورم شود این تورم به زودی برطرف می‌شود ممکن است پزشک برای شما داروهای ضد تورم را تجویز کند.

. اگر درد بسیار شدید در زمان دفع ادرار داشتید باید پزشک را در جریان قرار دهید.

. تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق نباید رابطه جنسی داشته باشید.

دوره نقاهت و ریکاوری

همانطور که گفتیم بهترین روش برای افزایش قطر آلت تناسلی می تواند تزریق چربی و ژل باشد که بسته به نظر پزشک متخصص و همچنین شما، می‌تواند یکی از این روش ها به کار گرفته شود هر کدام از این روش‌ها غیرجراحی هستند و دوره نقاهت و ریکاوری بسیار کوتاهی نیز با خود به دنبال دارند. بعد از تزریق ژل و چربی می توانید بلافاصله فعالیت‌های خود را آغاز کنید فقط باید طی چند روز از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید تا روند بهبودی برای شما حاصل شود و از بروز هرگونه عوارض جلوگیری شود.

نتیجه گیری

خیلی از آقایان امروزه از حجم و طول آلت تناسلی خود شکایت دارند و علاقه دارند به افزایش قطر آلت تناسلی خود بپردازند در حالی که در اکثر آنها مشکلی وجود ندارد و فقط احساس ناخوشایندی در آنها بروز کرده است. افرادی که از طول آلت تناسلی خود ناراضی هستند می‌توانند از روش های مختلف البته زیر نظر یک پزشک متخصص با تجربه به انجام درمان بپردازند، ما در این مقاله در خصوص بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی برای شما توضیحاتی را بیان کردیم گفتیم که تزریق ژل و چربی می تواند کمک کننده باشد البته باید این روش را در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی

مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.