بهترین روش ها برای لیفت بینی کدام است؟

بهترین روش ها برای لیفت بینی کدام است؟

بهترین روش ها برای لیفت بینی کدام است؟

در این مقاله درمورد لیفت بینی باشما صحبت خواهیم کرد:جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های جراحی زیبایی در ایران است. با این وجود، بسیاری از افرادی که خواهان اصلاح ظاهر بینی خود هستند، توانایی مالی انجام این جراحی را ندارند. گاهی نیز تغییرات مورد نیاز برای شکل و ابعاد بینی آنقدر کوچک هستند که انجام جراحی به صرفه نیست.

از این رو پزشکان به سراغ زیبایی بینی بدون عمل جراحی و با استفاده از پرکننده‌ها رفته‌اند. همه افراد دوست دارن که بینی صاف و کوچکی داشته باشند. حال برخی از آن ها به سراغ عمل های زیبایی بینی میروند که بسیار پر دردسر و پر هزینه خواهد بود. در این بین افرادی نیز هستند که به دلایلی دوست ندارند عمل های زیبایی انجام دهند و حوصله دردسر آن را ندارند.اینجاست که باید به فکر یافتن روشی موقت و کم دردسر باشند.

لیفت بینی بدون جراحی یکی از این روش ها است که کمک زیادی به افرادی می کند که دوست ندارند جراحی های پر ضرر زیبایی را تحمل کنند. به نوعی می توان گفت که این روش جزو عمل های زیبایی جدید است که در سراسر دنیا نیز استفاده می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

بینی برخی از افراد دارای نواقصی است که کاملا به چشم می آید و باعث کاهش زیبایی چهره می شود. از این رو پزشکان به فکر از بین بردن این نواقص و ایجاد هماهنگی هایی بین صورت و بینی افراد افتادند که غیر از عمل جراحی باشد.

لیفت بینی که بیشتر از طریق نخ لیفت یا ژل صورت می گیرد به ایجاد هماهنگی و افزایش زیبایی چهره شما کمک می کند. از این رو برای افرادی که دوست ندارند تن به عمل جراحی بدهند یا از تغییراتی غیر قابل بازگشت می ترسند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

عمل لیفت بینی را روی نقاط مختلف بینی مانند نوک، قوز، پره، تیغه وغیره انجام می دهند که فرم دلخواهی را برای شما به وجود آورند. البته باید دقت داشته باشید که انتخاب روش لیفت بستگی به نظر پزشک شما دارد و در صورت تجویز می توانید از این روش استفاده کنید.

زیرا در مواقعی بسیاری از افراد مناسب برای انجام عمل لیفت نیستند و حتما باید جراحی برای آن ها صورت بگیرد و مشکل حاد بینی آن ها حل شود.

اگر دوست دارید درباره لیفت بینی اطلاعات بیشتری به دست آورید، تا پایان مقاله همراه ما باشید و از مطالبی که در اختیارتان قرار می دهیم نهایت استفاده را ببرید.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

انواع لیفت بینی بدون جراحی

همانطور که گفته شد روش های زیادی برای انجام لیفت بینی بدون جراحی وجود دارد که بسته به نوع تشخیص پزشک صورت می گیرد. در این بخش به معرفی این روش ها می پردازیم و هریک را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

لیفت با نخ

لیفت با نخ یکی از روش های غیر جراحی و موقت است که توسط پزشک تشخیص داده می شود. در این روش پزشک با استفاده از نخ های بخیه مخصوص فرم بینی را به صورت دلخواه شما در می آورد. به بیانی دیگر پزشک ابتدا اشکالات بینی را بررسی می کند و سپس نخ ها را در نقاط مشخص شده قرار می دهد و به سمت بالا می کشد که فرم بینی تغییر کند.

این نخ های بخیه پس از مدتی جذب بدن می شوند و اثر آن ها تا یکی دو سال باقی می ماند. پس از آن در صورت تمایل شما باید این نخ ها را ترمیم کنید. بنابراین کسانی که دوست ندارند عمل های جراحی دائمی را تجربه کنند لیفت بینی با نخ برای آن ها گزینه مناسبی خواهد بود.

دقت داشته باشید که این روش نیازی به بیهوشی ندارد و پزشک آن را به وسیله بی حسی های موضعی و در ۱۵ دقیقه انجام می دهد. لیفت با نخ جزو جدیدترین روش های زیبایی محسوب می شود و نتیجه ن تفاوت چندانی با عمل های جراحی ندارد.

همچنین پس از عمل نیز شما نیازی به استراحت نخواهید داشت و به راحتی می توانید به همه کارهای روزمره خود رسیدگی کنید. تنها دقت کنید که فعالیت سنگین نداشته باشید و بینی خود را ماساژ ندهید. زیرا باعث تغییر فرم آن می شود.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت بینی

لیفت با ژل

یکی دیگر از روش های غیر جراحی که طرفداران زیادی دارد لیفت با ژل محسوب می شود. این روش برای برطرف کردن قوزها یا افتادگی بینی استفاده می شود و برای رفع مشکلات جدی مناسب نخواهد بود. همانطور که مشخص است پزشک پس از بررسی مشکلات بینی با استفاده از ژل های مخصوص یا فیلر آن ها را برطرف می کند.

این روش نیز اثر دائم ندارد و پس از یک تا یک سال و نیم دیگر باید آن را ترمیم کنید. از طرفی دیگر اگر بعد از انجام عمل پشیمان شدید، امکان بازگشت بینی به مدل اولیه برای شما وجود دارد. بنابراین جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود و می توانید با خیال راحت این کار را انجام بدهید.

لیفت با ژل نیز نیاز به مراقبت های خاصی ندارد و به راحتی می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید. تنها نباد فشاری به بینی خود وارد کنید که آسیب ببیند یا تغییر شکل بدهد.

لیفت با جراحی

شاید با شنیدن نام جراحی فکر کنید که این روش با جراحی های متداول بینی یکی است. باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید. زیرا در این روش معمولا نیازی به بیهوشی کامل نیست و با یک بی حسی موضعی انجام می شود. مگر در شرایط خاصی پزشک تشخیص به بیهوشی کامل بیمار بدهد.

در لیفت با جراحی پزشک برش کوچکی را روی بینی بیمار ایجاد می کند و با توجه به جلسات مشاوره آن را به صورت دلخواه شما تغییر می دهد. در آخر بخیه روی برش ایجاد شده انجام می گیرد و شما پس از یک یا دو ساعت می توانید به منزل بروید.

درحالیکه برای انجام عمل های زیبایی شما نیاز به مراقبت در بیمارستان را خواهید داشت و نمی توانید به منزل بروید. به نوعی می توان گفت که عمل های زیبایی بینی برای اصلاح مشکلات جدی یا تغییرات دائمی انجام می شود، اما روش های لیفت برای تغییرات کوچک یات اصلاحات جزئی خواهد بود که اثر آن نیز دائمی نیست.

لیفت بینی بدون جراحی چیست؟

روشی است که از زیر بینی چند نخ مخصوص قابل جذب، زیر پوست بینی جاگذاری می‌شود و ساختار طبیعی بینی نیز حفظ شده و برش و شکستن استخوان ندارد و آسیب نمی‌بیند. نخ در چند دقیقه بعد از بی‌حسی موضعی کار گذاری می شود و با بالا کشیدن بینی و جلو کشیدن پوست ناحیه قوز بینی ظاهر بینی را جذاب می‌کند و فرد مراقبت‌های بعد از جراحی را نخواهد داشت.

لیفیت بینی به طور گسترده برای تغییر بینی طراحی شده است، به طوری که باعث می‌شود که بیمار جوان‌تر شود. به خاطر همین در حال حاضر بیش‌تر مردم جهان از این تکنیک استفاده می‌کنند.

لیفت بینی با نخ چیست؟

لیفت بینی با نخ، یکی از روش‌های پرطرفدار برای لیفتینگ بینی به شمار می‌رود. این روش نسبت به روش تزریق ژل از ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و مراجعه کننده می‌تواند بینی خود را کاملا به شکل دلخواه خود در آورد، همچنین استفاده از نخ یکی از بهترین روش‌ها برای ترمیم بینی اشخاصی است که پس از عمل  رینوپلاستی از فرم بینی خود راضی نبوده و قصد تغییر آن را دارند.

در این روش پزشک پس از تزریق آمپول بی‌حسی به بینی فرد، چند سوراخ بسیار کوچکی در نوک بینی ایجاد می‌کند تا از طریق آن‌ها بتواند نخ‌ها را زیر پوست شخص قرار ‌دهد.

این نخ ها از جنس پروتئین‌ بوده و کاملا سازگار با بافت بدن انسان طراحی و تولید شده اند، به همین دلیل در حدود 2 سال پس از این عمل، نخ‌ها بدون هیچ عوارضی جذب بدن شخص شده و بینی شخص به حالت اولیه خود بازمی‌گردد. پس از بازگشت کامل ظاهر بینی، می‌توان به راحتی با یک عمل ترمیمی فرم جدیدی را برای بینی تعیین نمود.

از این روش نیز علاوه بر لیفتینگ بینی، برای برطرف نمودن افتادگی سر بینی یا قوزبینی استفاده می‌شود. دوران نقاهت این عمل کمی بیشتر از لیفتینگ با ژل است و شخص باید در حدود سه روز طبق توصیه‌های پزشک خود برخی مراقبت ها را انجام دهد.

مراحل لیفت بینی با نخ

در روش زیبایی لیفت بینی با نخ در ابتدای کار پماد های بی حسی به محل تحت دمان زده می شود و بعد از آن آمپول های بی حسی موضعی در افراد بینی های افراد تزریق می شود و به همین دلیل درد ناشی از این عمل جراحی برای افراد کاملا قابل تحمل می باشد و افراد بیمار به راحتی می توانند با این درد کنار بیایند ، بعد از آن پزشک جراح زیبایی نخ ها را به صورت افقی بر روی دیواره های بینی و به صورت کاملا عمودی در نوک بینی افراد قرار می گیرد .

این روش زیبایی زمان زیادی را نمی گیرد ، این نخ ها بعد از بی حسی های موضعی بر روی بینی افراد جاگذاری می شود و برای انجام این کار از سوزن های مخصوصی استفاده می شود و به همین شکل برش های بزرگ و همچنین زخم های گسترده در سطح پوست بینی افراد ایجاد نمی شود ، همچنین برخی از پزشکان جراح از نخ های هایتک رشته ای کوتاه استفاده می کنند که نتیجه ضعیفی را برای شما ارائه می دهد ، نخ هایی مرسوم به کاگ بسیار مناسب تر از نخ های صاف می باشند .

مزایای لیفت بینی با نخ

در ادامه قصد داریم شما را با مزایای انجام این روش زیبایی آشنا کنیم ممنون می شویم که ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید.

این روش زیبایی ترکیبی از تاثیرات تزریق فیلر ها و یا همان ژل و بوتاکس و عمل زیبایی بینی که همان رینوپلاستی می باشد را در خود دارد ، لیفت بینی با نخ یک روش غیر جراحی بوده پس ایمن تر از عمل جراحی بینی می باشد و اثرت طولانی مدتی را برای افراد ایجاد می کند .

این روش زیبایی فرم و کشیدگی بینی را بهتر می کند و ظاهر بینی را بهبود می بخشد و ظاهر کلی صورت را تقویت خواهد کرد .

موجب از بین رفتن خمیدگی و انحنا در بینی افراد می شود و بینی فرد را زیبا و صاف تر می کند .

به هیچ وجه لازم نیست که زمان بسیاری را برای بهبودی و دوران درمان بعد از عمل خود صرف کنید ، در واقع شما می توانید درست بعد از عمل جراحی بینی به کار های قبلی خود برگردید .

به شرطی که تورم ایجاد شده شما را آزار ندهد دیگر نیاز نیست که برای مدتی از کار و کار های روزمره خود دور بمانید.

نتیجه این روش زیبایی برای افراد کاملا طبیعی و پایدار می باشد ، خانواده و دوستان شما متوجه این موضوع نمی شوند که شما کاری بر روی بینی خود را انجام داده اید .

به این دلیل که نخ های استفاده شده در لیفت بینی جذب پوست شما می شوند نتیجه برای شما پایدار می شود و موجب تحریک تولید کلاژن در شما می شود ، این کار نه تنها پوست شما را کاملا سفت تر می کند بلکه اثر نگه دارندگی نخ ها نیز باقی می ماند .

لیفت با نخ را می تواند در هر نقطه از صورت و بدن از جمله شکم ، ساعد ، پیشانی ، گونه ها، گوشه چشم و همچنین خطوط خنده مورد استفاده قرار می گیرد ، بر خلاف تکنیک های سنتی لیفت که کاربرد های محدودی برای افراد داشته است .

هیچ نیازی به استفاده از بی حسی های عمومی و یا موضعی در افراد نیست .

این عمل زیبایی برای افراد کاملا بدون درد می باشد .

این روش زیبایی به مدت 30 دقیقه طول می کشد .

فرد می تواند بلافاصله در منطقه تحت درمان از مواد های آرایشی استفاده نماید .

بر خلاف روش دیگر همان فیلر ها نخ ها بعد از قرار دادن در بینی به طرفبن حرکت نخواهد کرد و موجب پهن تر شدن بینی افراد نمی شود ، حتی اگر شما به آن کمی فشار وارد کنید به هیچ وجه حرکت نمی کنند و به نواحی دیگر بینی پخش نمی شوند.

این روش زیبایی بیشتر برای افراد مناسب می باشد که قبلا از فیلر بینی استفاده کرده اند و نتیجه آن ها از این روش مثبت نبوده است ، همچنین برای افرادی که قصد ندارند عمل جراحی بینی را انجام دهند بسیار مناسب می باشد .

میزان رضایت از این عمل جراحی با استفاده از نخ حدود 90 تا 95 درصد می باشد که این میزان بیشتر از دیگر عمل های فرم دهی بینی می باشد .

معایب لیفت بینی با نخ

به طور کلی تمامی عمل های جراحی زیبایی به تناسب یک سری تغییرات و مزایایی را در چهره افراد ایجاد می کند که معایبی را نیز برای شما به همراه دارد ، گرچه بالا کشیدن پوست بینی با استفاده از نخ صورت یکی از بی خطر ترین و امن ترین عمل های زیبایی برای افراد می باشد که تا به الان هیچ عوارض جدی برای این عمل گزارش داده نشده است اما باز هم در موارد بسیار نادر و بسته به عوامل گوناگون ممکن است که شاهد برخی از عوارض های خاص شوید .

برخی اوقات این معایبی هم فقط و فقط به مهارت پزشک جراح و نوع پاسخ دهی فرد بیمار به درمان محدود نمی باشد و به عوامل بسیاری بستگی دارد که از جمله آن ها را می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بعد از انجام این عمل زیبایی احتمال تورم و قرمزی در پوست بینی دیده می شود.

برای درمان تورم و قرمزی خود بهتر است که 3 تا 4 روز حتما استراحت داشته باشید .

نتیجه بعد از درمان کاملا مشخص می باشد ولی با جذب کامل این نخ ها و ترشح کلاژن نتیجه در صورت بهتر هم می شود .

احتمال کبودی در صورت و بینی نیز وجود دارد .

احتمال کبودی در افراد هر چند بسیار کم است اما در افراد وجود دارد .

احتمال مشخص بودن نخ از زیر پوست فرد در صورتی که یک نخ نا مناسب انتخاب شده باشد و عمق قرار دادن نخ ها کم می باشد نیز وجود دارد .

احتمال نا متقارن شدن لبه های تیغه بینی در صورت قرار گرفتن نا درست نخ ها نیز برای افراد وجود دارد که پزشک جراح مجرب از بروز این عوارض را تا حد زیادی جلوگیری می کند .

درد در نواحی درمانی در روز های اول کاملا طبیعی است و پزشک جراح برای حل این مشکل مسکن هایی را تجویز می کند .

بیشتر افراد مراجعه کننده از نتیجه این عمل جراحی نا راضی می باشند .

مدت زمان ماندگاری لیفت بینی با استفاده از نخ های غیر قابل جذب به هیچ عنوان به مدت چند سال نمی باشد و تنها بینی 1 یا 2 سال در افراد متغیر می باشد .

در برخی از مواقع گره نخ واکنش می دهد و یک حالت برآمدگی را در زیر پوست افراد ایجاد می کند که در چنین حالتی باید نخ از بینی افراد خارج شود .

افرادی که پوست بینی آن ها نازک می باشد نخ از پوست آن ها ممکن است که دیده شود و در چنین شرایطی نخ باید از آن خارج شود .

ایجاد فرورفتگی و یا چین خوردگی در سطح پوست

احتمال پارگی نخ در شما وجود دارد .

ترمیم باید هر چند ماه یک بار انجام شود .

ایجاد عفونت در محل گره بسیار وجود دارد .

صدمه های عصبی و پرش های عضلانی

بعد از مشاهده این معایب که نخ ها در بینی غیر قابل جذب می باشند نخ هایی روانه بازار شده اند که قابلیت جذب در بینی را داشتند.

که امروزه بسیاری از این نخ های قابل جذب برای لیفت بینی با استفاده از نخ مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از این نخ های لیفت بینی تا حدودی مشکلاتی مانند چین خوردگی ، فرورفتگی های سطح پوست و نمایان شدن نخ را از زیر پوست به خوبی رفع کرده است.

اما مشکلی که در این نخ ها وجود دارد این است که مدت زمان ماندگاری این مدل از نخ ها از نخ های غیر قابل جذب کمی کمتر می باشد اما به طور کلی حداقل به مدت 3 ماه نوک بینی را بالا نگه می دارد و بعد از آن نیز نوک بینی یک حالت افتاده پیدا می کند.

یکی از دلایلی که بسیاری از بیماران را به کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی سوق می‌دهد، اجتناب از خطرات همراه با انجام جراحی است. دانستن این مهم بسیار ضروریست که هر چند عمل‌ زیبایی بینی بدون جراحی، عملی با حداقل تهاجم و عوارض نسبتاً پایین به حساب می‌آید.

ولی مانند سایر عمل‌های بینی، خالی از خطر نخواهد بود. عوارض جانبی ناخواسته‌ی این عمل مانند کبودی، کاملاً قابل اجتناب نخواهند بود اما با انجام مراقبت‌های مناسب قابل مدیریت و کم شدن هستند.

خطر کبودی وجود خواهد داشت، کبودی همراه با عمل زیبایی بینی بدون جراحی معمولاً بسیار ناچیز است. در مقایسه با جراحی رینوپلاستی، درد و ناراحتی انجام عمل زیبایی بینی بدون جراحی، بطور قابل ملاحظه‌ای کمتر خواهد بود.

دلیل این امر به وجود یک ماده‌ی بی‌حس کننده در ترکیب پرکننده‌‌های پوستی بازمی‌گردد که می‌تواند ناحیه‌ی تحت عمل را برای 1 تا 2 ساعت کرخت کند. با این حال اندکی سوزش در ابتدای تزریق حس خواهد شد. هر گونه ناراحتی بعدی معمولاً خفیف بوده و پس از چند ساعت برطرف می‌شود.

بهترین کاندیدا لیفت بینی با نخ

به طور کلی این روش زیبایی برای بینی هایی که پره های بزرگ تر و یا نوک بینی افتاده تری را دارند بسیار مناسب می باشد ، اما برای انحرافات بسیار شدید تر این روش زیبایی کاربرد خاصی را ندارد ، لیفت بینی برای بالا کشیدن نوک بینی و یا تغییر شکل در پره های بینی کاربرد بسیاری را دارد.

که این درمان بدون هیچ گونه تغییر صدا و یا مشکلات رایج دیگر در عمل جرحی بینی صورت می گیرد ، این روش زیبایی بر روی استخوان های صورت هیچ اثری ندارد و این تغییرات به وجود آمده توسط نخ کاملا طبیعی می باشد .

غیر قرینگی نوک بینی و یا انحراف نوک بینی در افراد

افرادی که تو رفتگی و یا غیر قرینگی بر روی بینی خود دارند.

افرادی که مایل هستند نوک بینی آن ها یک حالت سر بالا داشته باشد.

افرادی که قصد دارند قوس بینی و یا قوز بینی خود را محو کنند .

افرادی که قصد دارند که بینی خود را تو رفته دارند و بینی آن ها کوتاه به نظر می رسد .

افرادی که در گذشته عمل جراحی بینی را انجام داده اند و از ظاهر بینی خود ناراضی هستند و قصد داریم بدون عمل جراحی اصلاحاتی را در بینی خود ایجاد کنند ، برای مثال تورفتگی و یا ناصافی ها را به خوبی درمان کنند می توانند از این روش زیبایی استفاده کنند .

هزینه های لیفت بینی با نخ

قیمت لیفت بینی در هر فرد با شرایط مربوط به خود شخص متفاوت می باشد. و  در آخر نتیجه می گیریم هزینه لیفت کاملا مناسب و مقرون به صرفه است .

طبق گزارش هفته نامه همشهری جوان در مورد هزینه جراحی فرد میگوید : ««جراح متخصص باید شما راببیند بعد معاینه با هم در مورد هزینه جراحی به توافق می رسیم»»

«« هزینه مطب جداگانه حساب می شود»»««قبل از هر جراحی شما باید در مورد جراحی انجام شده مشاوره شوید»» همه این موارد حرف های مشترک کلینیک ها و مطب ها برای قیمت گذاری انواع عمل های زیبایی هست و در ضمن هزینه ها به انتخاب  محل کلینیک و روش جراح متخصص متفاوت است.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ

برای انتخاب لیفت بینی با نخ باید قبل از انجام این روش اقداماتی را مد نظر خود قرار دهید که عبارت است از:

ابتدا باید یک پزشک متخصص را برای این کار در نظر بگیریم زیرا که عمل لیفت بینی با نخ باید زیره نظره یک متخصص ماهر و با تجربه انجام گیرد.

قبل از انجام لیفت از پزشک خود بخواهید تا عکسهای قبل و بعد عمل شما را برای شما نگه دارد

تعداد عمل هایی که انجام داده است را از ایشان هست بپرسید.

تعداد نخ هایی که به کار می برد را نیز بپرسید

و حتماً در مورد عوارض که تاکنون برای بیماران رخ داده از ایشان بپرسید و هر آنچه که لازم است در مورد لیفت بینی با نخ بدانید را از دکتر متخصص خود قبل از انجام روش حتماً بپرسید.

مراقبت های بعد از لیفت بینی با نخ

حتماً به فکر انجام اولین عمل بینی خود هستید و مشتاقید تا این عمل شروع شود، اما همچنین شاید از خودتان سؤال می‌کنید که پس از آن چه خواهد شد. اکثرا شاید فقط این را بدانند که هنگامی که از مطب خارج می‌شوند، همه چیز تمام نشده است. مدت نقاهت بخش مهمی از روند این عمل است و باید توصیه‌های پزشکتان را جدی بگیرید. توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بسیاری دراین‌باره وجود خواهد داشت.

به همان اندازه که این روش بی‌ضرر است، نکاتی وجود دارد که باید برای جلوگیری از عفونت‌ها و تسریع در بهبودی رعایت کنید، به همین دلیل به نفع شماست که دستورالعمل‌ها را مو به مو دنبال کنید. در اینجا به مهم‌ترین نکات مربوط به مراقبت از عمل زیبایی لیفت بینی با نخ که شما باید بدانید اشاره می‌کنیم.

24 تا 48 ساعت اول

بلافاصله بعد از عمل، ممکن است تمایل پیدا کنید که کمپرس سردی را روی ناحیه سوزن زده شده قرار دهید تا تورم و کبودی را تسکین دهد.

اگر درد دارید، پاراستامول یا داروهای مسکن دیگری را مصرف کنید. بهتر است از داروهای ضد التهاب – مانند داروهایی که تحت عنوان ناپروکسن، ایبوپروفن و آسپیرین هستند – خودداری کنید، مگر اینکه برای علائم بالینی مورد نیاز باشند. شما به این بخش التهاب احتیاج دارید زیرا این التهاب است که باعث تولید کلاژن می‌شود. نگران این درد و ناراحتی نباشید، این عارضه برای مدتی طولانی نخواهد ماند.

اجازه ندهید که نور خورشید به پوست شما برسد. از یک کرم ضد آفتاب با SPF 30 درصد به بالا به عنوان یک پوشش محافظ استفاده کنید که آن قسمت‌های حساس را از صدمه حفظ کند. بهتر است هرگونه روش برنزه کردن در آفتاب را لغو کنید، زیرا این کار ممکن است منجر به افزایش فشارخون پس از التهاب (PIH) شود.

اگر پزشک آنتی بیوتیک برای شما تجویز کرده است، باید تا زمانی که به شما گفته شد این دارو را مصرف کنید.

اگر درد بعد از دو روز همچنان باقی بماند، با کلینیک و پزشک خود تماس بگیرید.

هفته اول

اکنون می‌توانید مواد آرایشی مینرال (بر پایه مواد معدنی و طبیعی) را استعمال کنید.

ممکن است برای مدتی طولانی، لبخند زدن یا زیاد باز کردن دهان برای شما کمی مشکل باشد بدون این که احساس کششی در ناحیه بینی داشته باشید. اشکالی ندارد؛ این مشکل به سرعت برطرف خواهد شد.

در دوره‌ی بهبودی باید از انجام هرگونه فعالیت بدنی شدید خودداری کنید. در این زمان بدن شما نیاز به استراحت بیشتری نسبت به حالت عادی دارد تا بتواند سریع‌تر بهبود یابد.

یکی دیگر از دلایل منع انجام کارهای سنگین این است که ممکن است به خودتان صدمه بزنید یا حتی بدتر – کاری کنید که باعث جابجایی نخ‌ها شود. این باعث می‌شود که نخ‌ها شل شوند و نتایج عمل به خطر بیفتد.

به همان دلایل فوق، باید از ساییدن و مالیدن شدید بینی‌تان یا پوست اطراف آن و همچنین ماساژ دادن و یا اعمال فشار بر محلی که نخ‌ها در آن تعبیه شده است خودداری کنید.

از ویتامین‌های E، A و C خودداری کنید زیرا این ویتامین‌ها رقیق‌کننده‌های طبیعی خون هستند. در این شرایط این ویتامین بجای سودبخشی باعث آسیب و ضرر می‌شوند، یعنی باعث خونریزی شوند.

از مصرف داروهای ضد انعقاد خون (مانند آسپیرین) خودداری کنید، مگر در مواردی که متخصص زیبایی شما تجویز کرده باشد.

ممکن است همه شما این نکته را بدانید اما این نکته شایان ذکر است که تا یک هفته بعد از لیفت بینی، الکل مصرف نکنید.

هنگام خوابیدن، مراقب باشید که صورتتان رو به بالا باشد تا فشاری روی ناحیه عمل شده وارد نشود. از دو یا چند بالش برای بالا نگه داشتن سر خود استفاده کنید، این کار به کاهش فشار خون در منطقه کمک می‌کند. مراقب باشید که به پهلو نخوابید.

14 روز بعد

بینی (و صورت) خود را در معرض دمای خیلی بالا قرار ندهید قرارهای سونا و آب گرمتان را برای زمان‌های بعدتر موکول کنید. در این زمان از هر گونه حمام گرم، سونا، جکوزی یا دستگاه‌های تولید گرما مانند IPL و لیزرها خودداری کنید. می‌توانید بعد از دو هفته، آن‌ها را انجام دهید.

شما همچنان باید از قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب خودداری کنید. در هنگام بیرون رفتن و قرار گرفتن در فضای باز کرم ضد آفتاب کافی استعمال کنید.

در صورت نیاز دیگر می‌توانید داروهای ضدالتهابی مصرف کنید.

احساس کشیدن و سوزن سوزن شدن در ناحیه تحت درمان شروع به فروکش کردن خواهد کرد.

احساس خراشیدن کاهش می‌یابد.

فراموش نکنید که مطابق برنامه ریزی پزشکتان، برای معاینه پیگیری نزد او مراجعه کنید.

3 تا 4 هفته بعد از لیفت بینی با نخ

صرف‌نظر از این که شما یک عمل بینی داشتید، توصیه می‌شود که از انجام درمان‌های دندانپزشکی یا جراحی اجتناب کنید، به خصوص مواردی که مجبور هستید ساعت‌ها دهان خود را باز نگه دارید؛ این کار بر بینی شما تأثیر خواهد گذاشت.

ماساژ صورت هنوز یک چیز بزرگ است.

اثرات و نتایج لیفت بینی با نخ

اصلاح و بلند کردن نوک بینی که با جراحی زیبایی بینی به دست می آید، مطمئناً ظاهر بینی را بهبود می بخشد. با این حال، مداخله جراحی پلاستیک، فرد را در معرض یک دوره نسبتاً مهم پس از عمل همراه با تورم، درد و ناتوانی در انجام کارهای عادی و فعالیت های روزمره قرار می دهد. این دوران نقاهت بعد از عمل در برخی افراد بسیار طولانی و اغلب با زندگی اجتماعی آنها ناسازگار است.

با تزریق اسید هیالورونیک متراکم در نوک بینی و در پایه سوراخ های بینی می توان به صورت گذرا همین اثر اصلاحی زیبایی را به دست آورد که نتیجه آن بالا کشیدن نوک بینی است که مطمئنا در زیبایی آن تاثیر دارد اما این اثر قطعی نخواهد بود.

دوره نقاهت لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ یک روش غیرتهاجمی جهت فرم دهی بینی است و به همین دلیل دوره نقاهت خاصی ندارد. درواقع شما پس از انجام لیفت بینی با این روش به سرعت می‌توانید به کارهای روزمره خود بازگردید. اما بهتر است هفته اول مراقبت های بعد از امبدینگ را انجام دهید.

دوره نقاهت لیفت بینی با نخ معمولا یک هفته طول می کشد، اما برخی مراقبت های ویژه برای رسیدن به نتیجه دلخواه لازم است رعایت شوند. در 24 ساعت پس از لیفت بینی با نخ، بیشترین مراقبت از بینی نیاز است. در صورت داشتن درد، می توانید از قرص های تجویز شده توسط جراح متخصص زیبایی خود استفاده کنید؛

اما توصیه می شود به صورت سر خود از هیچ دارویی استفاده نکنید. بهتر است تا سه روز در معرض نور مستقیم و داغ آفتاب قرار نگیرید و در صورت بیرون رفتن از خانه مرتبا از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

تا حدودا دو هفته پس از لیفت بینی با نخ نباید در معرض گرمای شدید قرار بگیرید و به همین دلیل رفتن به سونا و جکوزی در این مدت توصیه نمی شود. فعالیت های شدید بدنی که باعث تعریق زیاد و بالا رفتن دمای بدن می شوند نیز بهتر است تا مدتی انجام نشوند.

از بینی خود در برابر فشار های مختلف و مالش به سطوح دیگر مراقبت کنید. استفاده از عینک و ماسک های که به بینی فشار وارد می کنند، ممنوع است. از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند ویتامین های E، A و C یا داروهای ضد انعقادی مانند آسپیرین خودداری کنید. در صورت داشتن هر گونه درد یا علائم غیر طبیعی و آزار دهنده بهت است سریعا با جراح متخصص خود تماس بگیرید.

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ

قط یک جلسه لازم است! نتایج به نوع نخ ها، تعداد انها و تجربه پزشک زیبایی بستگی دارد. اگر این روش زیبایی به خوبی انجام شود، نتایج درست پس از انجام لیفتینگ قابل مشاهده خواهد بود.

ماندگاری لیفت با نخ به چه مواردی بستگی دارد؟

لیفت با نخ در حالت عادی ماندگاری بین 12 تا 18 ماه را دارا می باشد؛ که این ماندگاری بنا به شرایطی می تواند کم تر یا بیش تر باشد این شرایط معمولا بستگی به فرد بیمار دارد که در بهترین شرایط رعایت شود و یا اصلا رعایت نشود که در این صورت نتایج خوبی به دست از نظر ماندگاری به دست نخواهد آمد بنابراین برای دریافت نتایج های خوب باید دستوراتی را رعایت کنیم.

انتخاب پزشک متخصص در زمینه لیفت نخ می تواند باعث ماندگاری این عمل شود به طوری که پزشک متخصص با انجام وظایفی که در عمل لیفت با نخ دارد می تواند باعث ماندگاری بیشتر لیفت نخ شود چرا که این عمل نیاز به ظرافت ها و مهارت های خاصی دارد که یک پزشک متخصص در زمینه لیفت با نخ باید از آن برخوردار باشد تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

دستوراتی که پزشک پس از انجام عمل برای افراد ارائه می کند جز نکاتی است که باید به آن اشاره کنیم. مراقبت های قبل و بعد از عمل توسط پزشک متخصص در زمینه ی لیفت نخ ارائه خواهد شد و فرد بیمار باید این دستورات برای گرفتن نتایج مثبت به خوبی انجام دهد زیرا با انجام این دستورات فرد می تواند از نظر ماندگاری نتایج خوبی را برای خود رقم خواهد زد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که فرد در زمان سپری کردن دوره ی نقاهت ود نیز باید هوشیار بوده و بتواند مراقبت هایی را که برای دوره ی نقاهت او توسط پزشک متخصص در زمینه لیفت نخ گوش زد شده است را انجام داده و دوره ی نقاهت خود را به راحتی و با موفقیت طی کند. طی کردن این دوره زمانی که با موفقیت پشت سر گذاشته می شود می تواند نتایج خوبی را برای فرد بیمار داشته باشد.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب برای شما جذاب باشد:

زیبایی بینی با لیفت توسط بهترین دکتر بدون درد و جراحی :

بهترین دکتر برای لیفت بینی در اصفهان :

انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی

نتیجه گیری

اول از همه، باید بدانید که لیفت بینی با نخ نمی‌تواند ساختار یا شکل بینی را تغییر دهد. بلکه تنها قادر به تغییر بافت بینی است. در واقع، این روش فقط کاری می‌کند که قسمت‌های خاصی از بینی شما، باریک‌تر یا سر بالاتر به نظر برسد. در نتیجه، ماندگاری لیفت بینی با نخ زیاد نیست.

در این روش، جراح با محدودیت‌های بسیاری مواجه است. چرا که بینی، یک عضو نسبتاً سنگین صورت محسوب می‌شود. به همین دلیل، با بخیه‌های کوچک و قابل جذب، خیلی قابل تغییر نیست. بنابراین، انتظار نداشته باشید که ماندگاری لیفت بینی با نخ طولانی‌مدت باشد یا این‌که نتایج این روش، تغییر چشمگیری در صورت شما ایجاد کند.

زیبایی بینی یکی از مسائلی است که امروزه زن و مرد را درگیر کرده ولی اکثر افراد بدلیل هزینه‌های بالای عمل‌های جراحی بینی یا عوارض و دوره نقاهت طولانی آن‌ها، بدنبال راه‌های طبیعی و بدون دردسر برای لیفت و فرم دهی بینی خود هستند.

روش توضیح داده شده در این مقاله یکی از روش های فرم دهی و لیفت بینی بطور طبیعی با نرخ بازدهی و رضایت 95 درصدی مراجعان است.

این درمان ممکن است هیچ عوارض جانبی نداشته باشد فقط شاید عفونتی ایجاد شود که بندرت اتفاق می‌افتد. از این گذشته، شما هرگز نمی‌دانید که سیستم شما بدن چه واکنشی نسبت به جسم خارجی که یک نخ بینی می‌باشد نشان می‌دهد. با استفاده از تکنیک‌های استریل در طی عمل و استفاده از آنتی بیوتیک ها بعد از آن می‌توان از بروز عفونت جلوگیری کرد.

شاید بزرگ‌ترین چالشی که پیش رو خواهید داشت، تخصص پزشک انتخابی‌تان باشد. اگر پزشک هیچ تجربه‌ای در انجام این عمل را نداشته باشد یا به اندازه کافی واجد شرایط نباشد، ممکن است نخ‌ها را در جایی و به روشی نادرست قرار دهد. ازاین‌رو نتیجه همان‌طور که انتظار می‌رفت نخواهد بود و از نتایج کار بسیار ناراضی خواهید بود.

بزرگ ‌ترین مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که خارج کردن و برداشتن نخ ها دشوار است و باید منتظر ماند تا آن‌ها به خودی خود حل شوند. دو سال سر کردن با یک بینی بدفرم حتماً آن چیزی نیست که هنگام تصمیم ‌گیری برای این عمل تصور می‌کردید.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://www.doctorjaan.com/mdpl

لینک آپارات:https://aparat.com/v/B43Wb

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/aunDfNU8

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.