بهترین مرکز لیزر فوتونا

بهترین مرکز لیزر فوتونا

بهترین مرکز لیزر فوتونا

همیشه به طور کامل اولین نشانه های میانسالی در صورت افراد نمایان می شود، علاوه بر مراقبت های مهم عمومی و استفاده از ضد آفتاب و کرم های گوناگون، این روز ها بکارگیری فناوری روش درمانی لیزر در جوانسازی و زیباسازی و جلوگیری از پیری زودرس پوست صورت رواج بسیار زیادی در بین افراد پیدا کرده است. روش درمانی لیزر فوتونا شاهکار پزشکی در زمینه رسیدن به زیبایی طبیعی و نرمال ،جوانسازی و زیباسازی تناسب اندام می‌باشد . این دستگاه به عنوان یکی از بهترین دستگاه های چند منظوره در سال ۲۰۱۵ نیز انتخاب شده است و در سطح بین المللی از اعتبار و محبوبیت بسیار فراوانی در بین پزشکان متخصص عرضه زیبایی برخوردار می‌باشد .

دستگاه لیزر فوتونا ترکیب دو لیزر اربیوم و ان دی یگ را بطور همزمان دارا میباشد. مهمترین خاصیت فوق‌العاده این دستگاه انجام جوانسازی و زیباسازی عالی و هوشمندانه پوست در عین طبیعی و نرمال بودن آن است.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

لیزر فوتونا چیست؟

میل به همیشه جوان و زیبا ماندن، بازار بسیار بزرگی از درمان‌ های ضد پیری و چین و چروک را ایجاد کرده که هر یک به دنبال شیوه ای ماندگار و بادوام برای بهبود علائم پیری و چین و چروک پوست هستند.

تحولات اخیر در فناوری پیشرفته لیزر اکنون شیوه ای بادوام، ماندگار و علمی را جهت بازگرداندن زیبایی طبیعی و نرمال پوست نیز ارائه داده است که برخلاف شیوه های درمانی سنتی نظير درم آبریژن و لایه‌برداری‌ های شیمیایی، امکان کنترل بسیار دقیق‌ تر را در فرآیند درمان با لیزر فوتونا فراهم می‌سازد.

درمان لیزر فوتونا یک رویکرد انقلابی در مراقبت از پوست افراد است که از لیزر های بسیار قدرتمند برای جوانسازی و زیباسازی پوست در چهار بعد متفاوت استفاده می‌کند. نتایج و عملکرد این درمان موارد زیر را شامل می‌شود:

▪︎تحریک پوست فرد به کلاژن سازی و تولید سلول‌ های جدید و تازه

▪︎افزایش انعطاف‌پذیری و حجم دهی پوست افراد

▪︎کم شدن خطوط ظریف و چین‌ و چروک پوست صورت

▪︎بهبود بافت و رنگ پوست صورت

لیزر فوتونا خود یک فناوری بسیار پیشرفته می‌باشد که قدرت دو طول‌ موج متفاوت را برای افزایش قابلیت انعطاف‌پذیری و حجم دهی پوست پوست، ترکیب می‌کند که در کنار هم یک رویکرد ملایم و جامع را جهت جوانسازی و زیباسازی پوست ارائه می‌دهند. اشخاصی که از فوتونا برای جوانسازی پوست خود استفاده کردند اذعان داشتند که این شیوه درمانی توانسته سر سخت‌ ترین نگرانی‌ و استرس های آن‌ ها را بدون عمل جراحی و بریدگی رفع سازد.

رنگ‌ های گوناگونی از نور درمانی با لیزر فوتونا وجود دارد که در جوانسازی و زیباسازی پوست با لیزر فوتونا استفاده می‌شود. سه نور قرمز، آبی و سبز از نور های اصلی در لیزر فوتونا می‌باشند که هر یک با توجه به چگونگی نفوذ طول‌ موج به پوست افراد با مزایا و کاربرد های متعددی همراه خواهند بود.

نور قرمز به عمق پوست شخص نفوذ کرده، التهاب و تورم را کم می‌کند، گردش خون افراد را بهبود می‌بخشد و پوست را سفت و صاف و یکدست می‌کند. در صورتی‌ که نور آبی لیزر فوتونا، اثرات و نتایج ضد باکتریایی داشته و برای درمان آکنه مفید است.

همچنین بهترین شیوه درمانی برای بهبود بثورات و تحریکات پوستی افراد نیز به شمار می‌رود. نور سبز، پوست را آرام کرده، خطوط ریز و چین‌ و چروک را صاف و یکدست می‌کند، اثرات ضد پیری و چین و چروک داشته و در کم شدن درد و ناراحتی و التهابات پوستی تأثیرگذار است.

همچنین می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید می‌توانید این روش درمانی را، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

مزایای لیزر فوتونا

درمان با لیزر فوتونا بدون درد و ناراحتی است و اغلب ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. همچنین بدون نیاز به استراحت طولانی مدت و بلافاصله پس از درمان می‌توانید فعالیت‌ های روزانه خود را مجددا از سر بگیرید. در جوانسازی و زیباسازی پوست با لیزر فوتونا، لیزر به‌ آرامی به سطح و عمق پوست افراد نفوذ کرده و پوست را تحریک به کلاژن سازی می‌کند که معمولاً نتایج و عملکرد آن بعد از چند هفته نمایان می‌شود. برخی از مزایای این شیوه درمانی را در ادامه لیست کرده‌ایم:

▪︎فوتونا، بدون درد و ناراحتی، بدون جراحی و غیرتهاجمی و ایمن است.

▪︎تقویت تولید کلاژن زیاد و خاصیت ارتجاعی پوست

▪︎کم شدن خطوط و چین‌ و چروک پوست صورت

▪︎کم شدن ظاهر سلولیت

▪︎بالا رفتن گردش خون

▪︎سفت و محکم کردن و لیفت چانه و گردن

▪︎رفع نمودن تحریکات پوستی

▪︎به حداقل رساندن منافذ پوست

▪︎بهبود رنگ و بافت پوست صورت

▪︎فوتونا درمانی ایمن و مؤثر و بدون تهاجمی است.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار لیزر فوتونا در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر دکتر متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض ناشی از درمان با فوتونا چیست؟

البته که عوارض و خطرات جانبی ناشی از درمان با لیزر فوتونا ۴ بعدی کم میباشد اما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

▪︎قرمزی و التهاب پوست

▪︎خشکی بیش از حد پوست

▪︎استفاده از دارو های گوناگون در جهت برطرف نمودن دو مورد بالا

شما می توانید با خیالی آسوده لیزر فوتونا را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی مجموعه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

مراقبت های قبل از لیزر فوتونا

اولین قدم جهت مهیا شدن شخص مراجعه کننده برای لیزر درمانی، انتخاب یک کلینیک معتبر و  قابل اعتماد همراه با پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاه‌ ها و اپراتور های متخصص و کار بلد و حرفه‌ای است.

دو هفته پیش از درمان لیزر، حتما از مصرف دخانیات (سیگار )و نوشیدن الکل خودداری کنید تا از بروز هر گونه عارضه‌ای پیشگیری شود. تلاش کنید پیش از آغاز حداقل یک لیتر آب بنوشید تا دمای بدن شما تنظیم شود. همچنین باید دو ماه پیش از درمان با لیزر فوتونا، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون ضد آفتاب پرهیز کنید.

در روز جلسه از هیچگونه محصولی جهت تمیز نگه داشتن قسمت مورد نظر پیش از لیزر درمانی استفاده نکنید.

حتماً انتظارات خود از لیزر درمانی و سابقه پزشکی خود را با پزشک متخصص در میان بگذارید. این موارد شامل دارو هایی که در گذشته و حال استفاده کرده‌اید یا هر عمل زیبایی که قبلاً انجام داده‌اید، می‌شود.

لیزر فوتانا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد – لیزر فوتانا

مراقبت‌ های بعد از درمان با فوتونا

پس از جوانسازی و زیباسازی پوست با لیزر فوتونا تا ۲۴ ساعت امکان دارد پوستتان کمی قرمز و ملتهب به نظر برسد. همچنین تا ۵ روز پس از درمان نیز به علت لایه‌برداری، امکان دارد خشکی پوست را تجربه کنید.

حتی‌الامکان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و تا 48 ساعت پس از درمان از هیچگونه محصولات جآرایشی‌ استفاده نکنید. تا ۲۴ ساعت پس از درمان، ورزش نکنید. هنگام بیرون رفتن از منزل حتماً از ضد آفتاب با SPF بالای ۵۰ استفاده کنید.

جهت شستشوی صورت از پاک‌کننده‌ های ملایم فومی نیز استفاده کنید و از لوسیون­ های اسیدی استفاده نکنید. قسمت مورد نظر را همیشه مرطوب نگه دارند.

کلام آخر اینکه اگر از نتایج و عملکرد موقتی‌و کوتاه مدت درمان‌ های خانگی و سایر شیوه های درمانی زیبایی خسته شده‌اید و به دنبال شیوه ای ماندگار آر و بادوام تر برای تازگی و بهبود علائم پیری پوست می‌باشید، وقت آن است که جوانسازی و زیباسازی پوست با لیزر فوتونا را تجربه کنید. با این شیوه درمانی، برای 5 تا 6 ماه از داشتن پوستی شاداب لذت خواهید برد.

کاربرد لیزر فوتونا

موارد کاربرد لیزر فوتونا در جوانسازی و زیباسازی پوست و برطرف نمودن اختلالات پوستی عبارت است از:

▪︎برطرف نمودن جاى آکنه

▪︎لایه بردارى سطحى

▪︎درمان واریس

▪︎جوانسازى و زیباسازی پوست

▪︎لیفت و سفت کردن پوست صورت و بدن

▪︎برطرف نمودن خط خنده

▪︎برطرف نمودن خط اخم

▪︎برطرف نمودن چین و چروک دور چشم

▪︎برطرف نمودن چروک پیشانی

▪︎برطرف نمودن لکه‌ های پوستی

▪︎ عمل جراحی بلفاروپلاستى

▪︎برطرف نمودن ترک هاى پوستى

▪︎برطرف نمودن اسکار پوست

▪︎برطرف نمودن زگیل

▪︎جوانسازی و زیباسازی واژینال بانوان

▪︎درمان ضایعات عروقى

نتیجه درمان با فوتونا چیست؟

  1. تحریک پوست صورت به کلاژن سازی و تولید سلول‌ های جدید و تازه
  2. افزایش قدرت انعطاف‌ پذیری و حجم دهی پوست صورت افراد
  3. کم شدن خطوط ظریف و چین‌ و چروک و شل شدگی پوست
  4. بهبود بافت و رنگ پوست

شما هم می‌توانید از آثار و نتایج لیزر فوتونا در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه انجام می گیرد که می توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را افزایش دهید.

جوانسازی پوست با لیزر فوتونا چگونه انجام میشود؟

این شیوه طبق درخواست افراد هم از طریق سطح خارجی پوست صورت و هم از طریق مخاط دهان نیز صورت می‌گیرد. در این درمان از 2 طول موج گوناگون لیزر فوتونا استفاده شده و اثرات ضد پیری و حجم دهی پوست آن از کاربرد و مزایای این دو طول موج لیزر در 4 سطح گوناگون شامل لایه‌ های عمقی، میانی، مخاط دهان و بالاخره سطح پوست نیز حاصل می‌گردد.

به طور معمول میزان نتایج و عملکرد به دست آمده و زمان لازم برای دستیابی به این نتایج و عملکرد، در اشخاص گوناگون متفاوت است؛ اما اغلب افراد بیمار ضمن احساس خوشایند بهبودی نسبی، ظرف مدت بسیار کوتاهی پس از درمان، نتایج و ماندگاری واضح آن را در حدود 2 تا 3 ماه بعد تجربه خواهند نمود.

فرآیند انجام لیزر فوتونا

  1. لیفت از داخل دهان

گرما دهی ملایم از داخل بافت دهان با انقباض کلاژن ها موجب حجم دهی و سفت و لیفت شدن پوست ناحیه خط خنده نیز میگردد.

  1. جوانسازی

با تأثیر گذاری بر لایه‌ های زیرین پوست و تکمیل تأثیر فرآیند خط خنده موجب بازگرداندن استحکام به بافت پوست افراد می شود.

  1. فرم دهی پوست

گرما دهی به عمق پوست از روی پوست، برای حجم دهی و لیفت پوست که به هم‌افزایی دو مرحله قبل کمک شایانی میکند.

  1. لایه برداری سطحی

لایه‌برداری سطحی که سبب جلادهی پوست و ظاهر شفاف و یکدست و بهتر آن میگردد. در درمان‌ هایی که حالت لایه برداری بسیار بیشتری دارند تا چند روز حالت خشکی، التهاب و پوسته ریزی دیده خواهد شد.

نکات مهم درباره جوانسازی پوست با فوتونا

معکوس سازی سیر تغییرات پیری و چین‌وچروک پوست در همه اشخاص امکان پذیر نیست.

میزان بهبودی به دست آمده و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به عوامل متعددی از قبیل نوع سیستم مورد استفاده، پارامتر‌ های لیزر و البته توانایی پویت برای بهسازی و موارد بسیار دیگر نیز دارد.

برای حصول نتیجه و عملکرد مناسب رعایت مراقبت‌ های پس از لیزر نظیر پرهیز از نور خورشید و استفاده از ضد آفتاب مناسب و برخی موارد تجویز شده توسط پزشک متحصص بسیار ضروری است. در غیر این صورت امکان بروز عوارض و خطرات بعدی نظیر ایجاد تیرگی در قسمت لیزر وجود دارد.

ماندگاری لیزر فوتونا

این روش درمانی لیزر را بین 2 تا 3 مرحله در فواصل یک ماه یک بار باید انجام داد و حداقل یک سال ماندگاری و دوام دارد.

پیکرتراشی و لاغری موضعی با لیزر فوتونا

پیکرتراشی یا لیزر فوتونا یک رویکرد غیرتهاجمی و ایمن چهار بعدی می‌باشد که در آن از دو لیزر بسیار پیشرفته در هر جلسه درمان نیز استفاده می‌شود. انرژی‌ های پالسی از دستگاه Dynamis Fotona به وجود آمده و به صورت درمانی فوق‌العاده برای بافت های مورد نظر استفاده می‌شوند. در نتیجه و عملکرد اثر انرژی لیزر بدون کوچکترین صدمه ای به اپیدرم موجب بازسازی و ترمیم، سفت و لیفت سازی و جوانسازی پوست می‌شود و نهایتا به فرم ایده آل شما برای بدنتان نزدیک‌ تر شده و شما احساس راحتی بسیار بیشتری خواهید کرد.

در حقیقت ردش درمانی لیزر فوتونا بدون خطر و این و به سرعت پوست شما را گرم می‌کند، انرژی را به سطح زیرین پوست شما می‌رساند و نقش سفت و لیفت کنندگی و جوان کنندگی برای آن منطقه دارد.

اولین قسمت درمان شامل گرم کردن قسمت مورد نظر برای درمان است. ابتدا، شما امکان دارد یک گرم شدن تدریجی را احساس نمایید و پس از چند دقیقه امکان دارد احساس گرم شدن بسیار ملایمی را نیز تجربه نمایید. احساس کلی می‌تواند چیزی شبیه به ماساژ سنگ داغ و یا یک سونای خشک باشد.

قسمت دوم شامل احساس گرم شدن سطحی بسیار بیشتری است. بسته به سطح تحت درمان، تولید گرما کمی شدید تر، ولی همچنان قابل تحمل می‌باشد. بعد از درمان پوست شما گرم شده و گاهاً برای یک یا دور روز صورتی و یا حتی قرمز می‌شود.

لازم به ذکر میباشد که واکنش بدن هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است، اما شما می‌توانید انتظار کمترین ناراحتی و نگرانی را در طول دوره درمان داشته باشید. بلافاصله پی از شروع روند درمان، امکان دارد میزانی از قرمزی و و یا ورم‌ های جزئی و کوچک را تجربه نمایید که پس از چند ساعت کاهش خواهد یافت. شما می‌توانید فعالیت‌ های روزمره خود را بلافاصله بعد از اتمام درمان ادامه دهید، چنانچه شما می‌خواهید که یک درمان تهاجمی‌تر را داشته باشید، امکان دارد که قرمزی را برای یک یا دو روز تجربه نمایید.

لیزر فوتانا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد – لیزر فوتانا

هزینه فوتونا چقدر است؟

هزینه این لیزر بسته به قسمت های انتخابی و وسعت آن متغیر می‌باشد و نمی‌توان مبلغی دقیق را ذکر کرد. مجموعه  دکتر جان با داشتن بیش از یه دهه تجربه در حوزه زیبایی و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا شما را جوان خواهد کرد. این کلینیک که یکی از مجهزترین کلینیک‌ های کشور است، دارای دستگاه‌ های مختلف برای ارائه انواع خدمات از جمله کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق ژل و بوتاکس، پاکسازی و جوانسازی به مراجعه کنندگان عزیز است.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این مجموعه تماس بگیرید ، با آنها گفت‌وگو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این مجموعه به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این مجموعه از آنها نیز بهره‌مند شوید.

بهترین مرکز لیزر فوتونا

عارضه های پوستی همیشه هم در اثر پیری ظاهر نمی شوند. امکان دارد شما در اثر چاق و لاغر شدن و ورزش های باشگاهی حرفه ای دچار خطوط استرچ مارک روی بدن خود شوید، ممکن است در اثر آفتاب سوختگی دچار لکه های تیره شده باشید، ممکن است در اثر استفاده از محصولات آرایشی نامناسب دچار جوش و جای جوش شده باشید و یا حتی به علت عدم استفاده از ضد آفتاب چروک های ریزی دور چشم تان پدیدار شده باشد.

عدم داشتن تغذیه مناسب، اختلالات هورمونی، ژنتیک و عدم رسیدگی به پوست نیز می تواند شما را به سمت درمان های پوستی سوق دهد. به کمک لیزر فوتونا می توان تمام این عارضه ها را به شکلی نچرال درمان کرد. لیفت و درمان پوست به روش جراحی نیاز به دوره ریکاوری دارد در حالی که بعد از انجام لیزر فوتونا می توانید از فردای درمان به کار های روزمره تان بپردازید. درمان هایی که روی پوست خود به کمک لیزر فوتونا انجام می دهید بر حسب دو بعدی، سه بعدی، چهار بعدی یا شش بعدی بودن می توانند نتایج و عملکرد را در طولانی مدت برای شما حفظ کنند.

مجموعه زیبایی دکتر جان آراد به عنوان بهترین مرکز لیزر فوتونا خدمات درمانی را با بهترین کیفیت برای شما انجام می دهد. ما در مجموعه دکتر جان آراد برای شما جلسات مشاوره پوستی با متخصصین پوست تنظیم خواهیم کرد تا قبل از شروع درمان بتوانید تمام اطلاعات کافی را در مورد روند درمان، تعداد جلسات و هزینه لیزر فوتونا کسب کنید. استفاده از دستگاه های لیزر فوتونای اصل و اورجینال به همراه خدمات حرفه ای و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در این مرکز از جمله مزیت های دریافت خدمات از مجموعه دکتر جان آراد می باشد.

نتیجه گیری

لیزر فوتونا یک روش درمان غیر تهاجمی و ایمن برای جوانسازی پوست است که به رفع مشکلات پوستی مانند چین و چروک، کک و مک، لکه‌ های پیری، رگ‌ های واریسی و غیره کمک می‌کند. برای انجام این لیزر سعی کنید موارد ذکر شده را قبل از درمان رعایت کنید و پس از درمان نیز از قسمت لیزر شده نهایت مراقبت را داشته باشید تا پوست شما دچار مشکل نشود.

شما می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش لیزر فوتونا را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۰۳۲۳۲۹۲

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/PxRZe

نماشا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.