تأثیر بلفاروپلاستی بر زیبایی

تأثیر بلفاروپلاستی بر زیبایی

تأثیر بلفاروپلاستی بر زیبایی

این روز ها عمل جراحی پلک یا جراحی بلفاروپلاستی به یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی در سراسر دنیا نیز تبدیل شده است و تقاضا برای آن روز به روز در حال افزایش می باشد. عمل جراحی پلک با هدف برداشتن پوست زائد پیرامون چشم، برطرف نمودن پف و افتادگی پلک ها صورت می‌گیرد و تأثیر بسیار مطلوب و بالایی روی زیباتر شدن چهره شما دارد. از لحاظ زیبایی چشم ها یکی از تأثیرگذار ترین اجزای چهره افراد می باشند و همیشه مورد توجه همگان می باشند. از زمان های گذشته تاکنون نیز اشعار بسیار زیادی راجع به چشم ها و نگاه نافذ سروده شده است. متاسفانه این عضو تأثیرگذار بسیار حساس بوده و نیاز به مراقبت های ویژه و مخصوصی دارد.

با بالا رفتن سن، نخستین علائم پیری و چین و چروک پیرامون چشم ظاهر می شوند و زیبایی و جذابیت را تحت تأثیر فراوانی قرار می دهند. از جمله علائمی که موجب می شود اشخاص پیرتر به نظر برسند افتادگی پلک، چین و چروک عمیق، پف پلک پایین و تیرگی آن و … می باشد. البته گاهی پف یا تیرگی زیر چشم مربوط به دلایل داخلی و یا ژنتیکی بوده و لزوما به معنی پیری و چین و چروک نمی باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

جراحی پلک چیست؟

با بالا رفتن سن و پیر شدن، پوست افراد به مرور خصلت ارتجاعی خود را از دست می دهد. فقدان کشش مناسب در کنار کشش پیوسته ی ناشی از نیروی جاذبه، سبب انباشته شدن پوست زائد در پلک های بالا و پایین می‌گردد.

در پلک های فوقانی، چین و چروک های اضافی روی پوست پلک می تواند حالت آویزانی به خود بگیرد و مانع دیدن گردد.

چربی های بالشتک کره چشم نیز می توانند سبب تورم و کبودی در پلک های فوقانی و پایین شوند. غشای ضعیفی که چربی را در جای خود نگه می دارد با افزایش سن ضعیف می شود و سبب می شود چربی نظیر فتق به جلو و پایین متمایل شود.

عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی شیوه ای بسیار مناسب و مطلوب جهت برطرف نمودن دائمی و همیشگی افتادگی پلک ها، پف زیر چشم و … می‌باشد که نام دیگر آن عمل جراحی لیفت چشم هم می باشد.

همچنین می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید می‌توانید این روش درمانی را، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

کاندیدای مناسب جراحی پلک ( بلفاروپلاستی )

بهترین کاندیدای لیفت چشم اشخاصی هستند که از سلامتی بسیار خوبی برخوردار هستند کاندیدای مناسبی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی می باشند. اغلب افراد بیمار متقاضی جراحی بلفاروپلاستی یا عمل جراحی پلک بالای 35 سال هستند، اما اگر پلک های گشاد یا افتادگی پلک شما ارثی و ژنتیکی می باشد، شاید نیاز باشد زودتر از 35 سال اقدام به انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی نمایید.

عمل جراحی زیبایی پلک تحت عنوان بلفاروپلاستی شناخته می شود، در اشخاصی که دچار چین و چروک پلک بسیار بالا هستند و پوست اضافه بر روی مژه آنها کشیده می شود مناسب می‌باشد.

در صورتی که افتادگی و شل شدگی پلک به قدری باشد که میدان دید محیطی شخص تحت تأثیر فراوان قرار گرفته باشد این عمل جراحی گزینه مناسبی خواهد بود. اشخاصی که نیاز به برطرف نمودن افتادگی پلک و جوانسازی چشم ها دارند می‌توانند از این  عمل جراحی استفاده بکنند.

مراحل عمل بلفاروپلاستی

اولین فرآیند بیهوشی : معمولا این عمل جراحی طبق دستور پزشک متخصص به منظور عمل جراحی آرامبخش داخل وریدی و یا به صورت بیهوشی عمومی صورت می‌گیرد.

دومین مرحله برش : در این عمل جراحی خطوط برش های پلک بالا و پایین بلفاروپلاستی طوری طراحی می شوند که اسکار و زخم های حاصل از این عمل به صورت واضح در پلک مشخص نباشند.

سومین مرحله بخیه زدن: بعد از اتمام عمل برش ها با بخیه بسته می شوند. در خصوص جای بخیه ها هیچ نگران نباشید چرا پس از گذشت مدتی برطرف می‌شوند.

کاربردهای جراحی پلک

  1. رفع نمودن پف و تورم زیر چشم
  2. برطرف نمودن چین، چروک و برداشتن پوست اضافی پلک پایینی
  3. برطرف نمودن مشکل در بینایی که در اثر سنگینی پوست اضافه رخ می دهد.
  4. حذف کیسه های زیر چشم
  5. افزایش اعتماد به نفس
  6. جوانسازی و زیباسازی پوست

مزایای جراحی پلک

بلفاروپلاستی شیوه جراحی موثر و ایمن و غیرتهاجمی برای احیا و تجدید پوست پیرامون چشم و یکی از شایع ترین شیوه های جوانسازی صورت می‌باشد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار جراحی پلک در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر دکتر متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
– بلفاروپلاستی

عوارض بعد از عمل بلفاروپلاستی

بعد از عمل جراحی امکان دارد به طور موقت:

▪︎تاری دید

▪︎آبریزش چشم

▪︎حساسیت به نور آفتاب

▪︎دوبینی

▪︎بی حسی و پف پلک ها

▪︎تورم و کبودی

▪︎درد یا ناراحتی

این عوارض و خطرات جانبی پس از این عمل جراحی کاملا طبیعی و موقتی و گذرا هستند و پس از گذشت چندین روز برطرف می شوند.

شما می توانید با خیالی آسوده عمل جراحی بلفاروپلاستی را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی مجموعه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

تاثیرات بلفاروپلاستی

هیچ شخصی نمی خواهد پیرتر یا فرسوده به نظر برسد، با این حال امکان دارد ظاهر برای تعداد بسیار زیادی از اشخاص اولویت بیشتری داشته باشد.

بارز ترین دلیل اینکه اشخاص به دنبال عمل جراحی پلک فوقانی هستند، جوان و زیبا به نظر رسیدن می‌باشد.

همه ما پوستی ظریف و نازک بالای پلک فوقانی داریم. با گذشت زمان، پوست کلاژن کمتری می سازد. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، پوست نمی تواند جاذبه زمین را تحمل کند بنابراین افت می کند و زیبایی را تحت تأثیر فراوان قرار می دهد.

عمل جراحی بلفاروپلاستی یا جراحی پلک تنها راه موثر و قابل اطمینان و ایمن برای خلاص شدن از شر پوست اضافی و جوانسازی و زیباسازی چشم می باشد.

در حقیقت با کمک عمل جراحی پلک میتوان جوان تر و شاداب تر نیز به نظر رسید و نگاهی نافذ و گیرا داشت.

همانگونه که اشاره شد در تعدادی از افراد بیمار، عمل جراحی پلک ضمن داشتن جنبه های زیبایی و جوانی، جنبه ی درمانی هم دارد و سبب تقویت و بهبود بینایی می‌گردد.

علاوه بر تأثیر عمل جراحی پلک بر زیبایی، روی اعتماد به نفس نیز بسیار تأثیرگذار می‌باشد و به طرز شگفت انگیزی سبب افزایش اعتماد به نفس افراد خواهد شد.

با این حال بهتر است قبل از انجام عمل جراحی پلک توقعات واقع بینانه ای نیز داشته باشید، تا بعد از عمل جراحی دچار احساسات ناخوشایند نشوید.

همانگونه که اشاره شد عمل جراحی پلک تأثیر بسیار بالایی در ظاهر اشخاص دارد و برای انجام آن بایستی به پزشک متخصص و خبره و کاربلد مراجعه نمود. با این حال تنها مراجعه به پزشک متخصص خوب برای عمل جراحی بلفاروپلاستی کافی نمی‌باشد. مراقبت های پس از عمل جراحی بلفاروپلاستی تأثیر بسیار زیادی روی نتیجه و عملکرد نهایی و زیبا تر شدن دارند.

نتایج جراحی پلک

پس از انجام جراحی پلک امکان دارد مقداری تورم و کبودی در چشم ها دیده شود. همچنین مقداری درد و ناراحتی در ناحیه عمل شده احساس می شود اما این عوارض به تدریج کمتر شده و در عرض یک الی دو هفته کبودی ها به صورت کامل نیز برطرف می‌شود.

حدوداً یک ماه پس از عمل بلفاروپلاستی می توانید نتیجه و عملکرد عمل زیبایی را مشاهده کنید.

بسیاری از اشخاص نگران جای برش و یا بخیه ای هستند که در پشت پلک دیده می شود این اسکار و زخم ها به مرور زمان کمرنگ و کمرنگ تر شده و به طور کامل رفع می گردد.

بنابراین جای نگرانی و اضطراب نیست چرا که پس از عمل بلفاروپلاستی از کرم های ترمیم کننده پوست برای برطرف نمودن جای عمل جراحی استفاده می شود.

شما هم می‌توانید از آثار و نتایج عمل جراحی بلفاروپلاستی در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه انجام می گیرد که می توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را افزایش دهید.

اقدامات قبل از بلفاروپلاستی چیست؟

اولین اقدامات پیش از عمل جراحی بلفاروپلاستی که نقش بسیار مهمی را در نتیجه و عملکرد عمل جراحی پلک ایفا می نماید انتخاب بهترین پزشک جراح پلاستیک پلک می باشد. بعضی اقدامات لازم پیش از انجام این عمل شامل موارد زیر می شود:

▪︎به مدت دو هفته پیش از عمل جراحی بلفاروپلاستی از مصرف دارو هایی از جمله آسپرین و بروفن که سبب ایجاد مشکل در انعقاد خون می گردد پرهیز نمایید. همچنین از خوردن قرص های ویتامین E خودداری کنید.

▪︎پیش از انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی از پلک ها عکس برداری انجام دهید تا پس از عمل جراحی پلک با هم مقایسه کنید.

▪︎شخص باید 2 هفته پیش از عمل جراحی بلفاروپلاستی از استعمال دخانیات (سیگار) و نوشیدن هر گونه مشروب الکلی اجتناب نماید.

▪︎در جلسه مشاوره راجع به مراقبت های پس از عمل جراحی پلک پرس و جو کند و در مورد نتیجه و عملکرد عمل جراحی پلک با جراح پلاستیک مشورت نماید.

▪︎اگر بیماری خاصی دارید و داروی خاصی استفاده می کنید یا حتی به داروی خاصی حساسیت دارید پزشک جراح پلاستیک را مطلع سازید.

▪︎آزمایشاتی که لازم میباشد در جلسه مشاوره پیش از عمل جراحی پلک برای شخص تجویز می شود و شخص موظف است آن ها را انجام دهد و در روز عمل جراحی پلک همراه خود داشته باشد.

▪︎شب پیش از عمل جراحی استحمام نمایید و بدون هیچگونه آرایشی برای انجام عمل جراحی پلک مراجعه نمایید.

▪︎شام سبکی میل کنید و حدود 6 الی 8 ساعت ناشتا باشید تا معده حین جراحی زیبایی پلک خالی باشد.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد – بلفاروپلاستی

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک بالا

▪︎از کمپرس یخ در صورت تورم و درد و ناراحتی بسیار شدید استفاده کنید.

▪︎پس از عمل جراحی تا چند روز از مسکن استفاده کنید.

▪︎از مصرف دارو های ضد التهاب و آسپرین خودداری کنید.

▪︎از انجام دادن کار های بسیار سنگین خودداری کنید.

▪︎از رانندگی کردن در هفته های اولیه پس از عمل جراحی خودداری کنید.

▪︎مرتبا قسمت زخم های خود را شستشو دهید.

▪︎در صورت بروز درد و ناراحتی شدید یا هرگونه اتفاق غیر عادی به پزشک متخصص خود مراجعه کنید.

▪︎برای انجام کار ها و فعالیت های روزمره و عادی خود از یک شخص دیگر کمک بگیرد و به خودتان فشار وارد نکنید.

▪︎از کمپرس آب گرم در هفته دوم دوران نقاهت و ریکاوری به جهت تسکین درد و تورم استفاده کنید.

▪︎از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب پرهیز کنید.

هزینه جراحی پلک

هزینه عمل جراحی پلک بسته به نوع و محل عمل جراحی که پلک بالا می‌باشد یا پایین و شرایط و وضعیت پلک شخص در اشخاص گوناگون متغیر می باشد و در جلسه مشاوره پس از معاینه بالینی به شخص اعلام می گردد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این مجموعه تماس بگیرید ، با آنها گفت‌وگو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این مجموعه به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این مجموعه از آنها نیز بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

عمل جراحی بلفاروپلاستی نوعی جراحی است که پوست اضافی پلک شما را از بین می برد. با افزایش سن، پوست و چربی اضافی می تواند در بالا و زیر پلک شما جمع شود و باعث افتادگی ابرو ها، افتادگی پلک های فوقانی و کیسه های زیر چشم شما شود. بلفاروپلاستی می تواند این مشکلات را کاهش دهد یا  شما را از شر آن خلاص کند. علاوه بر انتخاب جراح اقدامات قبل و بعد این عمل تاثیر بسزایی در نتیجه ی عمل دارد.

چشم و پلک زود تر از سایر اجزای صورت چروک و آثار پیری را نشان می دهد. جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی شیوه ای ساده، ایمن و موثر به منظور رفع افتادگی و پف چشم و اصلاح موقعیت پلک نیز انجام می شود. جراحی پلک روی یکی از دو پلک یا هر دو پلک فوقانی و تحتانی انجام می گیرد.

عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک جزو جراحی های زیبایی حساس محسوب می شود به این دلیل که پلک نزدیک به عصب های بینایی قرار دارد، به همین خاطر برای انجام جراحی زیبایی پلک به جراح متخصص مراجعه نمایید.

شما می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش جراحی بلفاروپلاستی را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۰۳۲۳۲۹۲

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/iqUPf

نماشا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.