تزریق چربی به ناحیه تناسلی آقایان

تزریق چربی به ناحیه تناسلی آقایان

تزریق چربی به ناحیه تناسلی آقایان:

تزریق چربی روشی است که با کمک  ذخایر چربی در بدن باعث بزرگ شدن دستگاه تناسلی می‌شود.

در این روش پزشک با خارج کردن چربی های اضافه از نقاط مختلف بدن مانند شکم یا ران آن را به درون آلت تناسلی تزریق خواهد کرد تا اندازه مورد نظر حاصل شود. تخلیه و آماده سازی چربی طی مدت کوتاه صورت می گیرد و بر خلاف روش های جراحی برای افزایش قطر آلت تناسلی، فرد متقاضی درد بسیار کمی را تحمل می کند و دوره بهبودی نیز به سرعت پشت سر گذاشته می شود.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی الهیه

مزایای تزریق چربی به ناحیه تناسلی آقایان

. افزایش طول و قطر آلت تناسلی

. بهبود اعتماد به نفس

. افزایش حس مردانگی

. افزایش توانایی جنسی

. ایمنی بالا نسبت به روش‌های دائمی مانند کاشت پروتز سیلیکونی و پارافین

. استفاده از لیپوساکشن برای خارج کردن چربی

. جذب شدن بخش زیادی از چربی

. افزایش طول آلت تناسلی به دلیل اضافه وزنی که چربی ایجاد کرده و عدم نیاز به انجام جراحی جهت افزایش طول آلت تناسلی.

کاندیدای مناسب تزریق چربی به ناحیه تناسلی چه کسانی هستند؟

موارد زیر دلایل شایع می باشد که خیلی از افراد به مطب پزشک مراجعه می‌کنند و به بزرگ کردن آلت تناسلی خود می پردازند:

. افرادی که از طول و قطر آلت تناسلی خود ناراضی هستند و متناسب با شرایط جسمی آنها نیست.

. افرادی که دچار بعضی اختلالات پزشکی هستند که سبب کوچک شدن سایز آلت تناسلی آنها شده.

. افرادی که برای بهبود اعتماد به نفس و افزایش عملکرد جنسی قصد بزرگ کردن آلت تناسلی خود را دارند.

. افرادی که آلت تناسلی آنها بیش از اندازه کوچک است یا دچار نعوظ دردناک می‌شوند.

جلسه اول مشاوره با پزشک

شما می توانید در جلسه مشاوره اولیه با پزشک خود در خصوص هدف و دلیل بزرگ کردن آلت تناسلی خود صحبت داشته باشید، پزشک شرایط جسمانی شما را مورد ارزیابی قرار خواهد داد تا به این نتیجه برسد که آیا شما متقاضی مناسب برای تزریق چربی به شما میروید یا خیر؛ با توجه به اهداف و آناتومی آلت تناسلی به شما ابتدا انجام روش‌های غیر جراحی را توصیه خواهد کرد سپس در صورت لزوم شما را تحت جراحی قرار خواهد داد، پزشک برای این منظور ضمن در نظر گرفتن اهداف شما و همچنین سابقه پزشکی شما موارد دیگری را نیز مورد بررسی قرار خواهد داد.

در جلسه مشاوره سطح سلامت جسمانی شما را بررسی خواهد کرد و دلایل شما را برای افزایش آلت تناسلی تحلیل خواهد کرد .سپس نحوه انجام این روش را برای شما توضیح می دهد و در مورد مراقبت های قبل و بعد از انجام درمان و همچنین عوارض و نتایج این روش درمانی با شما صحبت خواهد کرد، پزشک قصد دارد همه اطلاعات لازم در خصوص این روش درمانی را در اختیار شما قرار دهد تا شما بتوانید با دید بازتر تحت درمان قرار گیرید.

شما باید در جلسه مشاوره به طور کامل اطلاعات مربوط به سابقه پزشکی خود را در اختیار پزشک قرار دهید تا پزشک بتواند تصمیم نهایی را بگیرد.

چگونه باید برای بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی آماده شد؟

پزشک در جلسه مشاوره اطلاعات کاملی را به شما ارائه خواهد داد, به همه سوالات شما پاسخ می‌دهد، سابقه پزشکی شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و به انجام معاینه جسمانی خواهد پرداخت تا از مناسب بودن این روش برای شما اطمینان حاصل کند؛

پزشک برای کسب نتایج بهتر از جراحی از شما میخواهد که موارد زیر را رعایت کنید:

. برای سرعت بخشیدن به روند بهبودی از مصرف دخانیات باید خودداری کنید.

. از مصرف داروهای رقیق کننده خون، ضد التهابی و داروهای گیاهی باید خودداری کنید این داروها احتمال خونریزی را می تواند افزایش دهد.

. قبل و بعد از انجام جراحی باید آب فراوان بنوشید تا دوره بهبودی به خوبی پشت سر گذاشته شود.

معمولاً تزریق چربی به صورت سرپایی انجام خواهد گرفت اما بهتر است که بعد از انجام عمل یک فرد شما را به منزل برساند و حداقل برای چند ساعت از شما مراقبت کند.

مراحل تزریق چربی به ناحیه تناسلی آقایان چگونه انجام می‌شود؟

. در اکثر موارد تزریق چربی برای ناحیه تناسلی آقایان حدود یک تا یک و نیم ساعت زمان نیاز دارد اما گاهی اوقات این روند درمانی می تواند کمی طولانی تر شود.

. متخصص شما به منظور جلوگیری از ایجاد حساسیت و درد از آرامبخش استفاده می کند.

. برای حفظ سلامت شما از دستگاه های مختلف به منظور بررسی ضربان قلب، فشارخون، تنفس، نبض و همچنین اندازه گیری مقدار اکسیژن موجود در خون شما استفاده خواهد کرد.

. جراح دقیقا همان اقداماتی را برای شما انجام خواهد داد که در جلسه مشاوره برای شما به طور کامل توضیح داده است.

چربی مورد نیاز برای ناحیه تناسلی آقایان چگونه تهیه می‌شود؟

پزشک می تواند از چربی نقاط مختلف بدن برای افزایش سایز آلت تناسلی استفاده کند. برخی از این چربی‌ها می‌تواند از شکم، پهلو، باسن و ران باشد بعضی از پزشکان علاوه بر بزرگ کردن آلت تناسلی همزمان به کمک لیپوساکشن به پیکرتراشی بدن فرد متقاضی نیز می‌پردازند.

چربی های تخلیه شده از نقاط مورد نظر بدن برای بزرگ کردن آلت تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد در این حالت علاوه بر افزایش سایز آلت تناسلی چربی های اضافه در ناحیه مورد نظر نیز تخلیه خواهد شد.

برای بزرگ کردن آلت تناسلی تزریق چربی به کدام ناحیه انجام می گیرد؟

چربی خارج شده از بدن توسط دستگاه مخصوص خالص شده و برای تزریق به درون آلت تناسلی آماده خواهد شد. تزریق چربی در مقادیر بسیار کوچک انجام می گیرد و فقط چند سوراخ بسیار ریز روی آلت تناسلی ایجاد می‌شود با تزریق چربی زیر سطح پوست اندازه آلت تناسلی افزایش پیدا خواهد کرد و ظاهر آن کاملاً طبیعی خواهد بود و پزشک اطمینان حاصل می‌کند که چربی تزریق شده به مقدار کافی خون و مواد مغذی را دریافت خواهد کرد تا سلامت آن تضمین شود این امر بدین معناست که شما باید برای تزریق چربی و بزرگ کردن آلت تناسلی و کسب نتایج مورد نظر به یک جراح با تجربه و حرفه ای مراجعه نمایید.

 بعد از اتمام فرآیند درمان شما به بخش ریکاوری می روید تا از نزدیک تحت نظر پزشک قرار گیرید، بعد از اینکه کاملاً هوشیار شدید و شرایط برای مرخص شدن را داشتید پزشک شما را در خصوص مراقبت های مورد نیاز مطلع می کند و شما می توانید دوره نقاهت را در خانه پشت سر بگذارید.

دوره بهبودی

بعضی از افراد متقاضی بعد از بزرگ کردن آلت تناسلی خود دغدغه شروع مجدد فعالیت های خود را دارند اگرچه شما بعد از انجام این درمان بلافاصله نمی توانید فعالیت های خود را آغاز کنید اما باید گفت که در مقایسه با سایر روش های درمانی به سرعت می توانید روال  عادی زندگی خود را آغاز کنید.

خطرات تزریق چربی به ناحیه تناسلی آقایان

اگرچه بزرگ کردن آلت تناسلی یک روش بسیار ساده است و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد اما باید بدانید که این عمل جراحی زیبایی نیز همانند تمام عمل های جراحی می‌تواند حساس باشد و احتمال بروز خطر و عوارض جانبی می تواند در آن حاصل شود .اگرچه عوارض حاصل از تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی بسیار نادر است اما ممکن است که شما دچار خونریزی، عفونت یا واکنش های منفی به داروهای بی حسی شوید.

بعضی از افراد متقاضی بعد از انجام این روش دچار تورم، بی حسی و کبودی می شوند که معمولا بعد از گذشت چند روز بهبود پیدا می‌کنند.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی

اثرات و نتایج

اگرچه نتایج به دست آمده از این درمان در تمام افراد یکسان نخواهد بود و معمولاً همه افراد شاهد افزایش طول آلت تناسلی خود خواهند شد افرادی که تحت درمان با تزریق چربی قرار گرفتند می توانند شاهد افزایش ۳۰ درصدی اندازه آلت تناسلی خود شوند این افراد فورا نتایج مورد نظر را می‌توانند مشاهده کنند، شانس موفقیت در عمل جراحی نیز بسیار بالا می باشد و شما می توانید هر چه سریع‌تر فعالیت های روزمره خود را آغاز کنید و شاهد افزایش اعتماد به نفس خود باشید.

هزینه تزریق چربی به ناحیه تناسلی آقایان

هزینه تزریق چربی به ناحیه تناسلی آقایان با توجه به مهارت و تخصص پزشک و همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیک مشخص خواهد شد.

نتیجه گیری

تزریق چربی روشی است که با کمک از آن می‌توانید از ذخایر چربی در بدن برای بزرگ کردن ناحیه تناسلی خود استفاده کنید در این روش پزشک به خارج کردن چربی های اضافه از نقاط مختلف بدن مانند ران یا شکم می‌پردازد و سپس آن را به درون الت تناسلی تزریق خواهد کرد تا بتواند اندازه مورد نظر را ایجاد کند.

تخلیه و آماده سازی چربی در زمان بسیار کوتاه انجام می‌شود و بر خلاف روش های جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی فرد ناراحتی و درد کمی را احساس خواهد کرد همچنین دوره نقاهت و ریکاوری این روش نیز بسیار آسان و کوتاه می‌باشد، از مزایای این روش می‌توان به افزایش طول و قطر آلت تناسلی، بهبود اعتماد به نفس، افزایش حس مردانگی و افزایش توانایی جنسی اشاره کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.