جراحی پلک چگونه است؟

جراحی پلک چگونه است؟

جراحی پلک چگونه است؟

همیشه چشم ها نشان دهنده ی بسیاری از حالت های انسانی هستند، این چشم ها هستند که خوشحالی و شادی و یا ناراحتی و غم را بروز می نمایند. چشم ها اعضای مهمی در چهره هستند که می توانند سن شما را نیز نشان دهند.با دقت در چهره و چشم های یک فرد می توان حدس زد که وی چند سال سن دارد. افتادگی پلک و چشم ها یکی از دلایلی است که باعث می شود شما پیر تر از آنچه در واقع هستید به نظر بیایید. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از تکنیک های بسیار کار آمد برای ایجاد جوانسازی و شادابی در حالت چشم ها است که می تواند جوانی ، زیبایی و جذابیت را به شما ارائه نماید. مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه آماده ارائه کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی به شما بانوان محترم در ایام عید نوروز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه

جراحی پلک چیست؟

به کمک جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی پوست آویزان و افتاده پلک ها ( پلک بالا و پلک پایین) برش داده می شود و مجدد در محل مناسبی بخیه زده می شود. این جراحی تاری دید و پیری چهره را بر طرف می نماید و به عنوان یک روش مؤثر برای جوانسازی مورد استفاده قرار می گیرد . جراحی پلک به صورت کاملا تخصصی توسط جراح پلک انجام می شود که تأثیرات آن در روز های ابتدایی بعد از عمل به خوبی نمایان می شود.

بلفاروپلاستی، یکی از جراحی هایی است که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. مجموعه فوق تخصصی دکتر جان جراح پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت و جراح پلک در مورد سبک جراحی های امروز بیان داشته اند که بسیاری از جراحی های انجام شده در ایران به روش های قدیمی انجام می شود که از دید علمی مورد تائید نیست.

مراحل جراحی پلک چیست؟

▪︎مرحله اول – بیهوشی

دارو هایی برای راحتی و عدم احساس درد در طول عمل جراحی برای شما تجویز خواهند شد. این دارو ها شامل آرام بخش های وریدی و یا داروی بیهوشی عمومی می شوند. پزشک شما بسته شرایط شما بهترین انتخاب را به شما توصیه خواهد کرد.

▪︎مرحله دوم – برش

خطوط برش در جراحی بلفاروپلاستی طوری طراحی می شوند که جای زخم به خوبی در ساختار های طبیعی ناحیه پلک پنهان شود. پلک فوقانی را می توان از طریق ایجاد برش درون چین طبیعی پلک اصلاح کرد. این کار امکان حذف یا تغییر مکان رسوبات چربی، سفت کردن ماهیچه ها و برداشتن پوست اضافی پلک را فراهم می کند.

پف، افتادگی و دیگر مشکلات پلک پایین را می توان از طریق ایجاد یک برش درست زیر خط مژه تحتانی اصلاح کرد. از طریق این برش، پوست اضافی پلک پایین برداشته می شود و می توان چربی اضافی موجود برداشته و یا به قسمت دیگری منتقل کرد.

برش بین ملتحمه ای که در داخل پلک پایین ایجاد می شود، یک روش متناوب برای اصلاح شرایط پلک پایین و توزیع مجدد و یا حذف چربی اضافی است. در این تکنیک هیچ پوستی برداشته نمی شود.

مزایای جراحی پلک چیست‌؟

یکی از مزیت های این عمل این است که بسیار راحت و بی دردسر صورت می گیرد. برای انجام این عمل نیازی به بیمارستان رفتن و بستری شدن ندارید؛ چرا‌ که این عمل به سهولت در مطب پزشک قابل انجام است و حتی نیازی به بیهوشی نیست. یکی از امتیازات ویژه عمل جراحی پلک این است که بعد از آن نیاز به اختصاص مدت زمان زیادی برای استراحت ندارید. این عمل در بسیاری از موارد از طریق بی حسی موضعی قابل انجام است و نیاز به فرآیند بیهوشی‌ نیست. این امر موجب شده است که توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

▪︎از‌ بین‌ بردن افتادگی و پف پلک ها،

▪︎درمان چروک های ایجاد‌ شده بر پلک هنگام خنده،

▪︎بهره مندی از ظاهری زیبا تر، جوان‌ تر و شاد تر،

▪︎بهبود میدان دید جانبی،

▪︎مقابله با افتادگی ابرو و بالا کشیدن آن،

▪︎دارای نتایج ماندگار.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار روش های بدون جراحی و با جراحی پلک در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی این مجموعه بهره مند شوید و همواره در ایام عید نوروز جذابیت را ب چشمان خود بازگردانید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

خطرات و عوارض احتمالی جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

تصمیم گیری برای انجام جراحی پلاستیک امری بسیار شخصی است و بیمار باید مزایای بالقوه در رسیدن به اهداف خود را با خطرات و عوارض احتمالی جراحی پلک بسنجد و متناسب با خواسته ها و شرایط خود تصمیم نهایی را بگیرید.

زمان مراجعه ی شما برای انجام جراحی از شما خواسته می شود که فرم های رضایت نامه را امضا کنید تا اطمینان حاصل شود که شما به درستی از روش و خطرات و عوارض احتمالی جراحی آگاهی دارید و همه چیز را در این رابطه به طور کامل درک کرده اید.

▪︎حساس شدن چشم ها به نور خورشید یا سایر نور های شدید

▪︎تورم و کبودی پلک ها که بعد از چند روز رفع خواهد شد.

▪︎تغییر در حس پوستی یا بی حسی در قسمت پوست زیر مژه ها

شما می توانید جراحی پلک را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی مجموعه تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر جان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه – جراحی پلک

کاندیدای مناسب جراحی پلک چه کسانی هستند؟

جراحی پلک می تواند ظاهر شما را جوان تر و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. بهترین افراد برای لیفت چشم افرادی هستند که از سلامت کامل برخوردار بوده و تصور واقع بینانه ای از آنچه می خواهند دارند. جراحی پلک در درجه اول توسط افرادی که به دنبال درمان های ضد پیری هستند انجام می شود، اما برای برخی از افراد، بلفاروپلاستی فرا تر از نگرانی های زیبایی است و بینایی محیطی چشم توسط پوست اضافی پلک بالا مختل شده و این افراد می توانند جزء داوطلبان بلفارو پلاستی باشند.

اگر شما هم فکر می‌کنید از کاندیدای مناسب جراحی پلک هستید، می‌توانید با مراجعه به مجموعه تخصصی دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص قرار گیرید و در عید نوروز چشمانی جذاب و زیبا به خود هدیه دهید.

اقدامات قبل از جراحی پلک چیست؟

بهتر است قبل از جراحی پلک معاینه و مشاوره کامل در مورد بلفاروپلاستی را انجام داده و آگاهی کافی از مزایا و خطرات احتمالی را داشته باشید. ضروری است قبل از جراحی پلک دستور العمل های زیر را رعایت کنید:

▪︎انجام آزمایشات قبل از جراحی

▪︎عدم استفاده از دخانیات

▪︎عدم استفاده از مکمل های گیاهی

▪︎عدم استفاده آسپرین، بروفن، پیروکسیکام، ایندومتاسین و مفنامیک اسید

▪︎ارائه سوابق پزشکی و دارویی

مراقبت های پس از جراحی پلک چه می‌باشد؟

یکی از عواملی که تأثیر بسیار زیادی در موفقیت آمیز بودن نتیجه جراحی زیبایی پلک دارد، آگاهی از مراقبت هایی است که باید بعد از انجام این جراحی زیبایی رعایت نمایید. مراقبت های بعد از جراحی پلک عبارتند از:

▪︎استفاده از کمپرس آب یخ، 4 تا 5 بار در روز برای کنترل تورم

▪︎تمیز کردن پلک ها با قطره یا پماد تجویز شده

▪︎بالا نگه داشتن سر در هنگام خواب یا استراحت

▪︎انجام فعالیت های سبک مانند پیاده روی برای تسریع در بهبود

▪︎خودداری از از بلند کردن وسایل سنگین

▪︎خودداری از فعالیت های سریع مانند دویدن و ایروبیک به مدت یک هفته

▪︎عدم استفاده از دخانیات

▪︎عدم استفاده از لنز های تماسی به مدت دو هفته پس از جراحی

▪︎محافظت از پوست پلک در برابر آفتاب و باد با عینک آفتابی های رنگ تیره

▪︎عدم مصرف آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن سدیم، ناپروکسن (ناپروسین) و سایر دارو ها یا مکمل های گیاهی که ممکن است خونریزی را افزایش دهند، به مدت یک هفته.

در صورت بروز هر یک از موارد زیر بلافاصله به پزشک مراجعه کنید:

▪︎تنگی نفس

▪︎درد قفسه سینه

▪︎ضربان قلب غیر معمول

▪︎درد شدید چشم جدید

▪︎خون ریزی

▪︎مشکلات بینایی

کبودی‌ های بلفاروپلاستی تا چه مدت باقی می‌ماند؟

بعد از جراحی بلفاروپلاستی تا حدود ۱۰ تا 12  روز تورم و کبودی دیده می‌شود، اما با گذشت 2 هفته، اکثر کبودی‌ ها بهبود پیدا می‌کند.

بهترین سن جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین چه سنی است؟

بهترین سن برای انجام بلفاروپلاستی ۳۵ سالگی است، اما در صورتی ‌که سابقه افتادگی پلک و پف زیر چشم  ارثی باشد و در خانواده ‌تان وجود داشته باشد، می‌توانید زود تر اقدام کنید.

آیا نتایج بلفاروپلاستی دائمی است؟

نتایج بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین، در صورتی ‌که توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام شده باشد، می تواند دائمی باشد.

شما هم می توانید از اثرات و نتایج افتادگی جراحی پلک را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

آیا بلفاروپلاستی درد دارد؟

بعد از عمل ممکن است احساس درد یا ناراحتی داشته باشید که طبق دستور پزشک می توانید از دارو های مسکن استفاده کنید.

آرایش داشتن در روز عمل مانعی ندارد؟

در روز عمل صورت باید عاری از هرگونه مواد آرایشی و کرم مرطوب کننده باشد. همچنین توصیه می شود حتما یک عینک آفتابی تیره همراه خود داشته باشید.

پس از عمل آبریزش و خارش چشم طبیعی است؟

بله، این عوارض نشانه التیام و آغاز روند بهبودی پلک ها هستند.

آیا احتمال بازگشت افتادگی پلک وجود دارد؟

پس از انجام این جراحی احتمال بازگشت افتادگی پلک ها بسیار کم است. ولی نکته حائز اهمیت این است که با افزایش سن بافت های پوستی افراد نیز تغییر می کند و حالت افتادگی پوست برمی گردد؛ از این رو لازم است با رعایت نکات لازم این روند را به تأخیر بیندازند. رعایت نکاتی همچون اجتناب از مواجهه با اشعه های مضر آفتاب و دود سیگار بسیار موثر است.

جراحی پلک بالا و پایین چه مدت به طول می انجامد؟

از آنجایی که بدن هر فرد دارای آناتومی خاصی است؛ لذا مدت زمان این جراحی برای تمامی افراد یکسان نیست. در حالت کلی این جراحی از ۱ الی ۳ ساعت زمان می برد.

آیا پس از جراحی پلک جای اسکار می‌ماند؟

بعد از عمل های جراحی زیبایی شاهد جای اسکار یا زخم بر پوست هستیم. بعد از جراحی پلک نیز اسکار های کوچک که چندان هم نمایان نیستند، بر سطح پلک وجود دارند. البته از این رو که این اسکار ها در چین های طبیعی پلک وجود دارند، مشخص نیستند. باقی ماندن جای اسکار بر پلک مشکل لاینحلی نیست؛ چرا‌ که در صورتی که اسکار ها و بخیه ها را دستکاری نکنید و مراقبت های لازم را به عمل آورید، بعد از مدتی محو خواهند شد.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه – جراحی پلک

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

یکی از رایج‌ ترین سوالات در خصوص جراحی‌ های زیبایی، هزینه های آن است. معمولا افراد علاقه‌ مند هستند که بدانند چه میزان هزینه باید برای انجام عمل بلفاروپلاستی پرداخت کنند. شرکت های بیمه درمانی جراحی های زیبایی را پوشش نمی دهد، اما باید این موضوع را درنظر بگیرید که گاهی بلفاروپلاستی دید را دچار مشکل می‌کند و همین موضوع بلفاروپلاستی پلک بالا را در دسته بندی جراحی‌ های درمانی قرار می‌دهد. در چنین شرایطی گاهی بیمه بخشی از هزینه درمان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مجموعه زیبایی دکتر جان الهیه با استفاده از کادری مجرب و با داشتن چندین سال تجربه و مواد عالی در اختیار شما عزیزان میباشد همواره زیبایی را به چشمان خود بازگردانید.

در مجموعه زیبایی دکتر جان الهیه با هزینه‌ای مناسب و بهترین مواد جذابیت را به چشمانتان هدیه دهید و زندگی لذت بخش به خود ببخشید.

نتیجه گیری

چهره افراد بعد از انجام بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین، به بهترین شکل تغییر می‌کند. معمولا جوانسازی و زیبایی چشم‌ ها موجب پدیدار شدن جذابیتی کلی در چهره می‌شود. بهبود میدان دید، زیبایی چشم و ابرو به همراه تغییر فرم چشم به بهترین شکل ممکن، از اثرات بلفاروپلاستی خواهد بود. آنچه مهم است تحقیق و انتخاب پزشک متخصص است.

می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر کاندیدای مناسب جراحی پلک به شمار می روید به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۰۰۴۳۶۳۰

۰۲۱۹۱۰۱۲۷۵۶

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۲ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.