درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان

درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان

درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان

ناتوانی جنسی یا ضعف دستگاه تناسلی مردان به حالتی گفته می شود که مرد به علت آن می تواند نعوظ خود را در مدت کوتاهی برای انجام رابطه جنسی حفظ کند و به طور کلی نمی تواند به نعوظ برسد در این حالت در فرد قدرت ارضا شدن و میل جنسی برای ایجاد رابطه وجود دارد اما دستگاه تناسلی و به دلیل بعضی مشکلات قادر به راست شدن نخواهد بود که  به این مشکل از مردی افتادن گفته می‌شود.

این ناتوانی از مشکلات جنسی شایع در بین آقایان است و در بیشتر افراد نیز دیده می‌شود. ناتوانی جنسی در بیشتر مردان به صورت نقص  مشاهده می شود و در اکثر مواقع می توان آن را درمان کرد و در بعضی مواقع این ناتوانی جنسی به صورت دائمی می‌شود و نمی‌توان آن را درمان کرد.
با این حال اکثر ناتوانی های جنسی باید تحت درمان قرار بگیرند تا برطرف شود. ناتوانی جنسی یکی از مسائلی است که ذهن مردان را می توانند مشغول کند. زندگی افرادی که دچار این مشکل هستند بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و در موارد شدید می تواند زندگی زناشویی را از هم بپاشد.
آقایانی که با مشکلات جنسی روبرو هستند دچار افسردگی استرس اضطراب از دست دادن اعتماد به نفس و مشکلاتی مشابه آن خواهند شد و به مرور زمان آثار اجتماعی و روحی  روانی و ناتوانی به سراغ شان خواهد رفت. با افزایش سن این ناتوانی افزایش پیدا می‌کند به طوری که افراد بالای ۵۰ سال بیشتر از افراد کم سن با  با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با ناتوانی های آقایان و درمان ضعف دستگاه تناسلی آقایان درمان های گیاهی برای ناتوانی آنها و نکات مهم دیگر و روش‌های مختلف آشنا کنیم تا در صورت بروز این مشکل راه حل مناسبی را استفاده کنید. بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه

نعوظ چیست و چگونه ایجاد میشود؟

به راست یا شق شدن اندام خصوصی آقایان نعوظ گفته می شود. برای اینکه  اندام جنسی به نعوظ برسد باید قسمت‌های مختلف در بدن هماهنگی داشته باشند. این نعوظ نرسیدن از مشکلات جنسی است که می‌تواند در آقایان ایجاد شود.
آقایان تنها به این دلیل که  نمی‌توانند به نعوظ برسند  برای رسیدن به نعوظ باید تمام  شریان ها و ورودی  جریان خون به آلت تناسلی از  هورمون های خونی با هم هماهنگی داشته باشند.  تا  زمانی که تمام  قسمت ها با یکدیگر هماهنگ باشند به طور هماهنگ کار خواهند کرد و دو جسم اسفنج مانند که در آلت تناسلی وجود دارد پر از خون می شود و سبب سفت شدن آلت تناسلی خواهد شد.
وجود هرگونه مشکل در این قسمت سبب می‌شود که نعوظ فرد به درستی صورت نگیرد و فرد دچار ناتوانی جنسی گردد. برای مثال در صورتی که فرد دچار استرس باشد یا به افسردگی مبتلا باشد نمی تواند عمل دخول را انجام دهد به این نوع از ناتوانی جنسی ناتوانی جنسی روانی گفته می شود.

نشانه های ضعف دستگاه تناسلی مردان

ضعف دستگاه تناسلی مردان نشانه هایی دارد که فرد با دانستن آنها می تواند متوجه شود که آیا با این مشکل روبرو شده یا خیر . عدم ناتوانی جنسی در آقایان عبارتند از:

. کم شدن میل جنسی
. مشکل در نعوظ
. به وجود آمدن مشکل در حفظ نعوظ
در صورتی که هریک از نشانه‌های بیان شده در شما مشاهده شد باید برای درمان اقدام کنید و از متخصص درمان نعوظ کمک بگیرید.

دلایل ضعف دستگاه تناسلی مردان

دلایل زیادی سبب می‌شود تا مردان به ناتوانی جنسی دچار شود در ادامه هر کدام از این دلایل را به طور مختصر برای شما شرح خواهیم داد.

اختلالات عصبی:

بعضی بیماری های عصبی هستند که می‌تواند خطر ابتلا به مشکلات جنسی از جمله ضعف در دستگاه تناسلی مردان را افزایش دهند . یکی از این عواملی که می‌تواند روی مغز تاثیر بگذار در شرایط عصبی است. این شرایط می‌تواند روی نعوظ فرد تاثیرات منفی به جا بگذارد و او را از رسیدن به نعوظ باز دارد . از جمله اختلالات عصبی که می‌تواند سبب ضعیف شدن دستگاه تناسلی مردان شود عبارتند از:

. بیماریهای خود ایمنی
. پارکینسون
. سکته
. آلزایمر
. تومورهای نخاعی و مغزی
دیابت:
داشتن دیابت  در دستگاه تناسلی آقایان یکی از عوارض بسیار جدی است  که در آقایان مشاهده می‌شود . هرچه مدت زمان بیماری دیابت در مردان افزایش داشته باشد خطر ابتلا به اختلال در نعوظ نیز در این افراد افزایش بیشتری می‌گیرد.
در افرادی که دچار دیابت هستند کنترل قند خون اهمیت بسیار بالایی دارد کنترل شدن قند خون و بالا نرفتن آن روی اختلال در نعوظ تاثیر گذار است به طوری که در آقایانی که قند خون بالایی دارند اختلال در نعوظ مشاهده می شود  که از مشکلات جنسی به حساب می‌آیند. خیلی از افراد نمی دانند که برای درمان ضعف دستگاه تناسلی خود که دچار دیابت هستند به کجا مراجعه کنند.
سوال اکثر افراد این است که برای درمان نعوظ باید به چه پزشکی مراجعه کنیم؟
خیلی از آقایان دیابتی برای درمان اختلالات نعوظ از قرص ویاگرا استفاده می‌کنند.  این افراد فکر می‌کنند که با مصرف این قرص مشکلات آنها برطرف خواهد شد.  اما این کاملاً تصور اشتباهی است و  طبق تحقیقاتی که پزشکان اورولوژیست انجام داده‌اند مشخص شده  آقایانی که دچار دیابت هستند درمان خیلی سخت تر از افراد معمولی انجام می‌شود.  به همین دلیل این افراد برای درمان مشکلات جنسی خود از جمله ناتوانی و ضعف دستگاه تناسلی خود باید به یک متخصص مراجعه کنند‌

افرادی که علاقه ندارند به صورت حضوری از خدمات متخصصان سکس تراپی استفاده کنند و از بیان حضوری خجالت می‌کشند می‌تواند خدمات غیر حضوری و آنلاین را استفاده کنند.

بیماری های قلبی:

زمانی که قلب نتواند به درستی خون را پمپاژ کند ممکن است فرد دچار ضعف در دستگاه تناسلی شود. همانطور که بیان کردیم خونرسانی به آلت تناسلی از اهمیت زیادی برخوردار است .
اگر قلب شما نتواند خون کافی را به اندام خصوصی تان برساند دچار ناتوانی جنسی خواهید شد و در نعوظ  اختلالات ایجاد می شود.  علاوه بر این در صورتی که فرد به بیماری های همچون گرفتگی رگهای خونی مبتلا باشد  ممکن است که اختلال در نعوظ ایجاد شود.
فشار خون و کلسترول نیز می‌تواند در ایجاد ضعف در دستگاه تناسلی مردان تاثیر بگذارد. با توجه به تحقیقات صورت گرفته مشخص شده افراد سالم که مبتلا به مشکلات جنسی از جمله ناتوانی جنسی هستند بعد از گذشت ۵ سال به بیماری‌های قلبی مبتلا شده اند.
با توجه به نکات بیان شده در صورتی که دچار بیماری خاصی نیستید ولی ضعف دستگاه تناسلی پیدا کرده اید برای پیشگیری و بیماری های قلبی حتماً به یک متخصص مراجعه کنید.

مصرف دخانیات:

همانطور که میدانید مصرف دخانیات برای بدن بسیار مضر میباشد و اثرات غیر قابل جبرانی را می تواند روی بدن به جای بگذارد . یکی از مضرات مصرف دخانیات ناتوانی جنسی و ضعف دستگاه تناسلی می باشد .
سرعت جریان خون در افرادی که دخانیات استفاده می‌کند بسیار کاهش پیدا می‌کند و وقتی سرعت جریان خون کاهش پیدا کرد خون کافی به اندام تناسلی نخواهد رسید و مشکلات جنسی ایجاد می‌شود از جمله اختلال در نعوظ که یکی از این مشکلات  نا توانی جنسی به وجود می آید. در افرادی که دخانیات استفاده می کند در صورتی قابل برگشت است که فرد دخانیات را کنار بگذارد و وضعیت جسمی خود را تقویت کند.

پایین بودن سطح تستسترون:

تقریبا تسترون طبیعی ۱۴درصد  مردان نسبت به سایر افراد کمتر می باشد در صورتی که سطح تستسترون  در مردان می تواند آنها را دچار مشکلات زیادی کند از جمله اختلال در نعوظ. کاهش میل جنسی ریزش مو و بی خوابی هرچه سطح تستسترون کمتر باشد عوارض ناشی از این مشکلات  نیز افزایش پیدا می‌کند .
برای اینکه بدانید سطح تستسترون شما چقدر است فقط کافی است یک آزمایش ساده خون انجام دهید و با پزشک خود مشورت داشته باشید. زمانی که سطح تستسترون به حالت عادی خود باز گردد مشکلات جنسی به وجود آمده نیز در فرد از بین  خواهد رفت.

پیشگیری از ناتوانی جنسی

با این که  ناتوانی جنسی دلایل زیادی می تواند با خود به دنبال داشته باشد با این حال برای پیشگیری و درمان ضعف دستگاه تناسلی روش های زیادی وجود دارد که ما در ادامه این مطلب تعدادی از این روش ها را برای شما بیان خواهیم کرد:

. ترک دخانیات سیگار و مشروبات الکلی و مواد مخدر
. داشتن خواب کافی در شبانه روز
. مصرف غذاهای سالم و دوری از انواع فست فودها و غذاهای چرب و مضر
. کاهش استرس اضطراب و افسردگی
. شرکت کردن در برنامه های ورزشی که می تواند در روند بهبودی ناتوانی جنسی تاثیر گذار باشد.

درمان ضعف دستگاه تناسلی آقایان

راه ها و روش های متعددی برای درمان ضعف دستگاه تناسلی آقایان وجود دارد در ادامه شما را با تعدادی از روش‌های درمانی آشنا خواهیم کرد.

. استفاده از داروهای شیمیایی:

پزشکان می‌توانند با تجویز انواع دارو های گوناگون رفع مشکلات دستگاه تناسلی مردان بپردازند آنها می توانند با توجه به دلیل ایجاد این ناتوانی داروهایی را تجویز کنند.  یا برای بهتر شدن گردش خون در اندام خصوصی عمل های جراحی را انجام دهند. از جمله داروهایی که برای درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان می توان استفاده کرد آوانا فیل،واردنافیل،تادالافیل،و قرص سیلید نافیل می باشد‌.

. درمان گیاهی برای ضعف دستگاه تناسلی مردان:

از جمله داروهای گیاهی که میتوان برای درمان نعوظ مردان استفاده کرد عبارتند از:
. جینسینگ قرمز
. آب انار
.سرکه سیب
استفاده خودسرانه از هر کدام از داروهای بیان شده ممنوع می باشد و حتماً باید برای درمان با پزشک متخصصی در این زمینه مشورت داشته باشید .

شما می توانید جهت درمان ضعف دستگاه تناسلی خود به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به درمان مناسب بپردازید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان با پمپ خلاء آلت تناسلی

استفاده از این پمپ برای افرادی توصیه می شود که  مشکل خاص ندارند . و این مورد  به عنوان درمان های تهاجمی به شمار نمی‌رود. این افراد می‌توانند با کمک از پمپ ها آلت تناسلی مشکلات جنسی و نعوظ خود را برطرف کنند.

این پمپ قفل با باتری کار خواهد کرد و به صورت دستی می باشد. برای استفاده از این پمپ باید لوله آن را روی آلت تناسلی قرار داده و به هوای را که درون لوله است به بیرون بکشید. در این صورت درون لوله هوایی وجود ندارد و خلاء ایجاد می‌شود .
با استفاده از این پمپ خون درون آلت تناسلی به جریان خواهد افتاد و در نتیجه حالت نعوظ ایجاد می‌شود. افرادی که از این وسیله کمک می گیرند می توانند به مدت نیم ساعت در حالت نعوظ خود را حفظ کنند . استفاده کردن از این دستگاه عوارضی نیز دارد از جمله آن که می‌تواند سبب کبودی و درد در ناحیه تناسلی شود.

استفاده از روش های کلینیکی برای درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان

تزریق چربی و ژل به اندام خصوصی یک جراحی پلاستیک نیمه تهاجمی است که برای بزرگ کردن آلت تناسلی افزایش طول و قطر آن استفاده می گردد.

در این روش پزشک از روش لیپوساکشن برای برداشتن چربی از مناطق بدن کمک خواهد گرفت.
این روش می تواند برای درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان کمک کننده باشد.
آقایانی که از کوچکی آلت تناسلی خود ناراضی هستند می توانند با کمک تزریق ژل یا چربی به نتایج خوبی از این روش درمانی دست پیدا کند.

درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان با تزریق ژل

آخرین تحقیقات در خصوص درمان جنسی نشان داده که برای رضایت در حین رابطه جنسی آلت تناسلی در مردان نسبت به طول آن اهمیت بیشتری دارد . بنابراین این تحقیقات با توجه به توصیفات و نظر زنان در خصوص لذت جنسی تایید شده است.
انواع مختلفی از روش های جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارند اما  باید عواقب منفی ناشی از عمل جراحی را تحمل کرد .
در حالی که به راحتی میتوان با افزایش قطر آلت تناسلی از  روش های کم تهاجمی و بی خطر استفاده کرد .
تزریق ژل برای افزایش حجم آلت تناسلی یک روش بسیار آسان است و توسط یک سوزن کوچک در زیر پوست آلت تناسلی انجام می گیرد.
تزریق پرکننده های مخصوص برای  این امر می تواند  باعث افزایش تولید کلاژن در پوست  گردد و منجر به افزایش ضخامت آلت تناسلی نیز شود.
با تزریق ژل  در یک جلسه می‌توان به نتایج خوبی از جهت افزایش حجم  آلت تناسلی شد.
این روش دارای نتایج کاملا پیش بینی شده می باشد و ماندگار  و روند درمانی خوب و  قابل تحمل‌ را دارد .
اگر جهت بزرگ کردن آلت تناسلی و درمان ضعف دستگاه تناسلی خود می‌خواهد از تزریق ژل استفاده کنید در این صورت نیاز است که به یک متخصص زیبایی مراجعه کنید که آگاهی کامل در این زمینه را داشته باشد.
این روش بسیار ساده است و با استفاده از پرکننده های تزریقی در دیگر قسمت‌های بدن میباشد.
متخصصین کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه این روش را برای بیمارانی که ممکن است در ابتدا خواهان انجام عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی نباشند توصیه خواهد کرد.
بنابراین استفاده از تزریق ژل میتواند سبب افزایش قطر آلت تناسلی شود.

کاندیدای مناسب درمان

متقاضیان مناسب برای تزریق ژل برای درمان ضعف دستگاه تناسلی باید شرایط زیر را داشته باشد:

. قدرت یا ضخامت آلت تناسلی آنها کمتر از حد طبیعی باشد.
. اعتماد به نفس خود را به دلیل کوچک بودن الت تناسلی خود از دست داده اند.
. دچار علائم زود انزالی در دوره زندگی هستند.

. داشتن انتظارات واقع بینانه از آنچه می توانند به دست آورند دارند.

با توجه به طیف وسیعی از تحقیقات منتشر شده به این نتیجه رسیدند که متوسط اندام خصوصی آقایان به صورت زیر می باشد:

. طول آلت تناسلی آنها در زمان خوابیده ۷ و ۱۰ سانتی متر است.
. دوره آلت تناسلی آنها در زمان خوابیده بین ۹تا ۱۲ سانتی متر است.

. طول آلت تناسلی آنها در حالت راست شده بین ۱۲ تا ۱۶ سانتی متر است.

. دوره آلت تناسلی آنها در حالت راست حدود ۱۲ سانتی متر است.

افرادی که به دنبال راه حلی برای رفع  کوچک بودن الت تناسلی خود هستند اغلب تصور نادرستی از آنچه واقعیت است  دارند .  بنابراین بحث در خصوص درک شما از اندازه آلت تناسلی و داشتن انتظارات واقع بینانه از آنچه که با روشهای بزرگ کردن حالت تناسلی قابل دستیابی است مهم می باشد.  این موضوع می‌تواند در دوره جلسه مشاوره مورد بررسی قرار گیرد و شما می توانید تمام سوالات و دغدغه های خود را قبل از انجام درمان بپرسید.

درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان با تزریق ژل

بزرگ کردن الت تناسلی و درمان ضعف در دستگاه تناسلی با کمک ژل ردکسیس انجام می‌گیرد که درمان نسبتاً سریعی است و حدود یک ساعت یا کمی بیشتر زمان خواهد برد.
متخصص باتجربه و حرفه‌ای با دقت  به سر کلاهک آلت تناسلی و بدنه‌ی آن برای افزایش اندازه ژل  تزریق خواهد کرد .
یک سوزن بسیار کوچک برای تزریق استفاده می‌شود و بدان معناست که این روش از روش های ساده و بدون خطر است و با حداقل درد و ناراحتی همراه خواهد بود .
معمولاً برای این درمان نیازی به هیچ بی حس کننده موضعی نخواهید داشت. این روش برای بزرگ کردن الت تناسلی سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج بسیار رضایت بخش و طبیعی را برای افراد متقاضی به دنبال داشته است.
به طور معمول افزایش قطر آلت تناسلی بسیار قابل توجه می باشد اما  ممکن است از  فرد به فرد دیگر متفاوت باشد. این افزایش حجم به مدت حدود یک سال و در بعضی مواقع  بیشتر می تواند ماندگاری داشته باشد اما باید توجه کنید که تمام این افزایش حجم دائمی نیست و برای حفظ آن باید درمان های بیشتر انجام شود.

در شرایط زیر تزریق ژل مناسب نیست:

. مشکلات جدی سلامتی مانند بیماری های عفونی عوارض عروقی یا لنفانی و …
. دچار بیماری‌های آمیزشی فعال
. سابقه حساسیت به ژل های حاوی هیالورونیک
. سابقه سایر جراحی های آلت تناسلی.

کدام نوع ژل بهتر است؟

انواع مختلفی از محصولات تزریقی در بازار وجود دارند که در کلینیک های مختلف اغلب به دلیل هزینه از یکی از این محصولات خاص استفاده می شود .
با اینکه هر محصول می تواند مزایا خاص خود را داشته باشد اما تجربه نشان داده که ژل ردکسیس برای آلت تناسلی توانست بهترین نتیجه را به جای بگذارد.

پس از درمان

این درمان کاملا محرمانه خواهد بود و هیچ موردی در خصوص شما با شخص دیگری در میان گذاشته نخواهد شد و درمان ضعف دستگاه تناسلی محرمانه باقی می ماند.
بعد از انجام درمان شما نیاز به استراحت نخواهید داشت و بدین معناست که به محض اتمام درمان می توانید فعالیت های خود را آغاز کنید .
ممکن است در حد بسیار جزئی دچار کبودی شوید که احتمال دارد برطرف شدن آن چند روز زمان ببرد . با این حال توصیه می‌کنیم که به مدت حداقل دو روز بعد از درمان با کمک ژل از انجام رابطه جنسی و دیگر فعالیت های جنسی خودداری کنید.

عوارض جانبی

ممکن است که دچار تورم خفیف،  قرمزی درد و سفتی در نواحی تحت درمان شوید این علائم معمولاً خفیف یا متوسط هستند و بعد از گذشت هفت روز بهبود پیدا می‌کند .
اگر ورم دارید می‌توانید از کمپرس یخ بر روی ناحیه تحت درمان استفاده کنید و در صورت درد نیز می توانید از داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.
همچنین در این مدت نباید مصرف ویتامین e داروهای ضد التهابی آسپرین یا بروفن را داشته باشید . زیرا این داروها احتمال خونریزی و کبودی را می‌تواند افزایش دهد.
قبل از انجام درمان و در دوره درمان و بعد از آن نباید از این داروها استفاده کنید و اگر علائم باقی ماندن یا ناراحتی خاصی برای شما حاصل شد از تماس با پزشک خود دریغ نکنید.

ماندگاری این روش چقدر است؟

سازندگان ژل ردکسیس ادعا می کنند ماندگاری محصول می تواند تا یک سال و حتی بیشتر باشد در خیلی از افراد متقاضی می‌توان تا یک سال باقی بماند . اما در بعضی دیگر فقط چند ماه این ماندگاری وجود دارد.
بدن هر فرد به طور متفاوت ژل را تجزیه می کند و ضخامت بافت پوست و عضلات هر یک  با دیگری متفاوت است به طور معمول می‌توان ماندگاری ژل ها را  بین ۲ تا ۶ ماه بیان کرد و سپس به تدریج به وضعیت قبل از عمل برمیگردد.

هزینه تزریق ژل برای آلت تناسلی

قبل از تزریق ژل به الت تناسلی باید توسط پزشک تخمینی از تعداد سرنگ های مورد نیاز برای رسیدن به نتایج مورد نظر به شما ارائه شود . هزینه ژل های لازم جهت افزایش آلت تناسلی خیلی زیاد نخواهد بود.

آیا این درمان با درد همراه است؟

درد جزئی می‌تواند همراه با این درمان وجود داشته باشد. ژل مورد استفاده با لیدوکائین ترکیب شده است تا بلافاصله ناحیه تحت درمان را بی حس کند . همچنین ناحیه سرد می شود که می تواند به کاهش درد آن کمک کند و با منقبض کردن رگ های خونی سبب جلوگیری از کبودی خواهد شد با استفاده از آرنیکا قبل و بعد از تزریق می توانیم میزان کبودی را به حداقل خود برسانید.

درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان با تزریق چربی

یکی دیگر از روش هایی که می توان به درمان ضعف دستگاه تناسلی در مردان پرداخت تزریق چربی است. تزریق چربی به اندام تناسلی آقایان برای افزایش حجم و طول آنها انجام می گیرد.
در این روش مانند دیگر روش های تزریق چربی با روش لیپوساکشن یا لیپوماتیک تخلیه چربی انجام می گیرد و بعد از آماده سازی چربی تخلیه شده به ناحیه تناسلی آقایان تزریق خواهد شد.

مراحل تزریق چربی

نیم ساعت قبل از انجام این عمل در قسمت هایی که قرار است تخلیه چربی انجام شود بی حس کننده های موضعی زده می شود ‌
تخلیه چربی با کمک دستگاه‌های لیپوماتیک و لیپوساکشن انجام خواهد شد.
بعد از آن که چربی مورد نظر با کمک این دستگاه ها از بدن خارج شود با دستگاه‌های دیگری به نام سانتریفیوژ خالص‌سازی خواهد شد.
ناحیه تناسلی نیز برای جلوگیری از هر گونه درد و ناراحتی با کمک پمادهای موضعی بی‌حس می‌شود و در نهایت چربی آماده شده توسط سرنگ های مخصوص به ناحیه تناسلی تزریق خواهد شد .
این تزریق زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت و می‌تواند نتایج خوبی را نیز برای شما رقم بزند.

مزایای تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان

. افزایش اعتماد به نفس
. ماندگاری بالا
. با کمترین درد و خونریزی
. رضایت جنسی
. درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان به دلیل کوچک بودن آلت تناسلی آنها.

از کاربردهای تزریق چربی نیز می‌توان به افزایش قطر آلت تناسلی، افزایش طول آلت تناسلی و زیباسازی ناحیه تناسلی اشاره کرد.

اگر شما نیز نیاز دارید که از این درمان برای رفع مشکلات کوچکی و زود انزالی دستگاه تناسلی خود استفاده کنید. می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبای الهیه تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک با انجام این روش بپردازید. این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

کاندیدای مناسب تزریق چربی

کاندیدای مناسب به این روش درمانی افراد زیر می باشند :

. افرادی که اندازه طول آلت تناسلی آنها از حد نرمال کمتر باشد.

. افرادی که اعتماد به نفس کافی از نظر روحی و روانی ندارند.

. افرادی که از زود انزالی رنج می برند.

. افرادی که قصد تزریق چربی به دستگاه تناسلی خود را دارند بالا باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشد.

. هیچگونه بیماری جنسی و عفونت جنسی نداشته باشند.

. هیچگونه حساسیت به مواد بی حس کننده یا ژل های حاوی هیالورونیک نداشته باشد.
قبل از انجام تزریق می توانید تست عدم حساسیت انجام دهید.

. افرادی که قصد انجام تزریق چربی به دستگاه تناسلی خود را دارند اگر قبل از انجام این تزریق روش‌های مشابهی را برای افزایش طول یا قطر آلت تناسلی خود انجام دادند باید به پزشک خود اطلاع دهد.

عوارض

تزریق چربی برای دستگاه تناسلی مردان عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت و فقط در محل هایی که تخلیه چربی انجام گرفته میتواند احساس سوزش یا درد خفیفی ایجاد شود و همینطور احتمال کبودی نیز وجود دارد که بعد از گذشت چند رود و با رعایت مراقبت های ارائه شده به طور کامل برطرف خواهد شد.

دستگاه تناسلی مردان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – دستگاه تناسلی مردان

مراقبت های قبل از تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان

قبل از انجام تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان موهای زائد در ناحیه اطراف آلت تناسلی باید اصلاح شود.
از یک هفته قبل از تزریق باید از خوردن داروهای مانند آسپرین و ایبوپروفن که سبب رقیق شدن خون میشود جلوگیری کنید.
قبل از تزریق چربی باید غذای سبک میل کنید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان

بعد از تزریق چربی به دستگاه تناسلی آقایان حداکثر تا دو هفته باید از برقراری رابطه جنسی خودداری کنند.
و اگر در هفته اول رابطه جنسی برقرار کردن حتما آلت تناسلی خود را تمیز با آب بشویند .

اگرچه بعد از انجام تزریق به اندام تناسلی مردان مشکلی در دفع ادرار ایجاد شده  پزشک را در جریان قرار دهید. زیرا هیچ یک از این عوارض از موارد جز عمل جراحی تزریق چربی نمی باشد.

بعد از تزریق ترمیم ممکن است تا چند روز دچار تورم و کبودی در ناحیه تناسلی شوید که با استفاده از کمپرس سرد و داروهای تجویز شده میتوانید به رفع آنها بپردازید .
تزریق چربی می تواند روی زود انزالی افراد تاثیر مثبت بگذارد.

هزینه تزریق چربی

عمل تزریق چربی در دستگاه تناسلی مردان جز عمل های زیبایی شناخته می‌شود و بیمه هزینه های مربوط به این درمان را نمی پردازد.  بنابراین هزینه این جراحی کاملاً بر عهده خود فرد می باشد.
هزینه این جراحی بسته به مهارت و تجربه پزشک همچنین مقدار چربی خارج شده و آماده برای تزریق دارد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبای الهیه می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان میباشد.

دوره نقاهت و ریکاوری

دوره نقاهت تزریق چربی بین ۳ تا ۵ روز از فرد متقاضی در این دوران حتماً باید به توصیه ها و نکات ارائه شده توسط پزشک توجه داشته باشد تا بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود رقم بزند و از بروز هرگونه عوارض جانبی و ناخواسته میتواند جلوگیری کنند.

تعداد جلسات تزریق چربی روی دستگاه تناسلی مردان

تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان معمولا نیاز به یک جلسه درمان دارد تا بتواند به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کند در صورتی که دوره درمان کامل شود می تواند نتایج این روش را دائمی دانست

نتیجه گیری

همانطور که در این مقاله برای شما بیان کردیم  مشکلات زیادی می‌تواند سبب ضعف در دستگاه تناسلی مردان شود. همچنین روش های مختلفی نیز وجود دارد که با کمک آنها می توانید به درمان ضعف دستگاه تناسلی بپردازید.
اگر با مشکل در ناتوانی جنسی و ضعف در دستگاه تناسلی رو به رو هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه  زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و با توجه به مشکلی که در دستگاه تناسلی شما وجود دارد درمان مناسب را انجام دهید و بار دیگر سلامت و جوانی خود را به دست آورید. در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو انجام می گیرد که با توجه به مشکلاتی که برایتان ایجاد شده می توانید از انواع این روش ها برای رفع مشکلات خود کمک بگیرید.

کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۰۰۴۳۶۳۰

۰۲۱۹۱۰۱۲۷۵۶

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۲ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/y1fM5

نماشا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.