صابون اندام خصوصی

صابون اندام خصوصی

صابون اندام خصوصی

اگر نگران رنگ تیره در ناحیه تناسلی خود هستید بهترین صابون سفید کننده واژن می تواند به روشن و سفید کردن ناحیه تناسلی کمک کند واژن یکی از ظریف ترین قسمت های بدن است و رعایت کردن اصول بهداشتی مناسب برای تمیز نگه داشتن آن بسیار ضروری می باشد البته این ناحیه در مقایسه با قسمت های دیگر بدن تیره تر به نظر می رسد و نیاز به مراقبت‌ های بیشتری نیز دارد حتماً برای خلاص شدن از تیرگی واژن مجموعه ای از محصولات را امتحان کرده باشید با این حال اگر از محصولات حاوی مواد شیمیایی خشن استفاده کنید می تواند به پوست واژن آسیبی برساند و آن را حساس کند و برای شما خطرناک باشد و همچنین می تواند باعث آلرژی و حساسیت شود اما چرا زمانی که می توان از صابون های طبیعی استفاده کرد به چنین مواد شیمیایی متوسل می شوید؟ ما در این مقاله در خصوص تیرگی در ناحیه شرمگاهی برای شما مطالبی را بیان می کنیم و شما را با روش های روشن کردن این ناحیه توسط صابون های اندام خصوصی آشنا می کنیم و همچنین روش‌ های موثر و کلینیکی جهت جوانسازی و زیبایی این قسمت از بدن را برای شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

چرا پوست واژن تیره می شود؟

از اصلی ترین دلایل ایجاد تیرگی در ناحیه شرمگاهی می‌تواند موارد زیر باشد:

. پیری: افزایش سن می تواند تاثیرات زیادی روی قسمت‌ های مختلف بدن داشته باشد از جمله تغییر در رنگ پوست زیرا سلول های پوست تغییر می کند و طراوت خود را از دست می دهند.

. عدم تعادل هورمونی: اختلال در تعادل هورمون‌ ها در خانم ها زمانی به وجود می‌آید که چرخه قاعدگی در آنها قطع شود همچنین ممکن است در موارد خاصی در دوران بارداری سطح هورمون های استروژن باعث کاهش استروژن شود که این امر می‌تواند باعث از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست در ناحیه تناسلی و در نتیجه مشکلاتی در این قسمت می شود.

. دیابت: ابتلا به دیابت نیز می تواند سبب تیره شدن قسمت هایی از بدن مانند ناحیه های حساس زیر بغل و گردن شود.

. عدم رعایت بهداشت شخصی: عدم توجه به بهداشت و نگرانی برای تمیز کردن این ناحیه به طور مداوم می‌تواند منجر به تکثیر میکروب ها در آن قسمت شود و تغییراتی را برای پوست واژن به دنبال داشته باشد.

. انتخاب اشتباه لباس زیر: پوشیدن لباس زیر که رطوبت را جذب نمی‌ کند و لباس‌ های تنگ مانع از تنفس پوست می‌شوند و می‌توانند منجر به آلوده شدن محل و تحریک مداوم شوند.

. عادات بد: استفاده از محصولات یا پودر های موبر که حاوی مواد شیمیایی تحریک کننده هستند می توانند از دلایل تغییر رنگ در ناحیه تناسلی باشند.

بهترین صابون اندام خصوصی

صابون های معمولی حاوی مقدار زیادی مواد شیمیایی هستند که تحمل آن برای پوست غیر ممکن است و استفاده چند باره از آن می‌تواند سبب خشک شدن و سوزش پوست شود پوست بدن نسبت به مواد شیمیایی حساس است پس بنابراین باید از شوینده های سالم و گیاهی استفاده کرد ، صابون های گیاهی اصل بر پایه روغن های مختلف گیاهی درست شده اند و دارای مجوز بهداشت می باشد شما می توانید صابون های گیاهی را در مناطق خاصی از بدن خود بدون ایجاد خارش و حساسیت استفاده کنید زیرا در آن ها مواد شیمیایی استفاده نشده است؛ صابون های گیاهی برای مناطق حساس می تواند سرشار از مواد طبیعی باشد و می تواند به تسکین پوست شما کمک کند این صابون ها می توانند انواع مشکلات پوستی و آلودگی ها را از بین ببرند و همچنین با از بین بردن باکتری ها به تمیز کردن پوست کمک کنند.

اطلاعات در مورد روش های شستشوی اندام خصوصی

خیلی از خانم ها از مشکلات مکرر در ناحیه تناسلی و مناطق حساس رنج می برند و این موضوع چندین دلیل می‌تواند داشته باشد برخی از افراد از صابون های گیاهی برای مناطق حساس استفاده نمی‌ کنند اگر صابون های شیمیایی که حاوی مواد شیمیایی زیاد است را استفاده کنید در این صورت صدمات زیادی را می توانید به ناحیه واژن خود وارد کنید به خصوص که PH صابون های غیر گیاهی می تواند سبب ایجاد محیط نامناسب برای رشد باکتری ها در ناحیه خصوصی شود واژن دارای اسید خاصی می باشد که می تواند اسپرم را در زمان تخمگذاری کنترل کند بنابراین اگر به هر دلیلی تغییر ایجاد شود متوجه مشکلات زیاد خواهید شد و ممکن است روی تخمک گذاری تاثیر گذار باشد با توجه به شرایطی که بیان کردیم صابون های اندام خصوصی گیاهی برای مناطق حساس از اصلی‌ ترین مواد گیاهی هستند و بسیار موثر می باشند و شما می‌توانید بدون نگرانی به طور مداوم در این ناحیه از آنها استفاده کنید.

بعضی از خانم‌ ها نیز به دلایلی مانند افزایش سن ، زایمان های مکرر و یا به دلیل لاغری زیاد دچار افتادگی و تیرگی زیاد در ناحیه واژن هستند و این امر برای آنها آزاردهنده است آنها می‌توانند برای رفع انواع مشکلات در اندام خصوصی از روش های مختلف کلینیکی استفاده کنند ما در این قسمت از مقاله در خصوص این روش ها توضیحاتی را برای شما بیان خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

تزریق ژل به اندام خصوصی بانوان چیست؟

رابطه زناشویی اصلی ترین معیار بنیان خانواده است متاسفانه خیلی از زوجین اهمیت زیادی به زیبایی نواحی تناسلی خود نمی دهند و این مسئله می‌تواند رابطه را به سردی بکشاند این زیبایی می تواند در حجم ناحیه تناسلی زنان و سایز آلت مردان خلاصه شود که به علت پیشرفت علم و تکنولوژی امکان زیباسازی در این ناحیه وجود خواهد داشت تزریق ژل برای ناحیه تناسلی و مصرف دارو های حجم دهنده آلت مردانه این امر را درمان خواهد کرد. دستگاه تناسلی بانوان با گذشت زمان ، افزایش سن و دیگر مسائل می‌تواند شادابی خود را از دست بدهد و از حالت ارتجاعی خارج شود این موضوع می تواند برای اغلب زنان آزار دهنده باشد و اصلی تر از آن شریک جنسی را با دلسردی همراه کند امری که ممکن است اعتماد به نفس بانوان را به طرز عجیبی کاهش دهد اما با پیشرفت علم و تکنولوژی جوانسازی اندام خصوصی از طریق پروتز واژن و تزریق ژل به لابیا میسر است و همین مسئله می‌تواند کمک بسیار زیادی به استحکام رابطه زناشویی کند در این روش پزشک متخصص زنان و زایمان با تزریق ژل به ناحیه خصوصی بانوان اقدام به افزایش چربی در لابیا ماژور می کند.

علت تزریق ژل به لابیا چیست؟

لبه های خارجی اندام خصوصی که همان لابیای بزرگ یا لابیا ماژور نامیده می شوند با گذشت زمان می تواند شادابی خود را از دست بدهد این بخش از بدن در زیبایی واژن تاثیر بسیار زیادی دارد و در صورتی که افتادگی و شل شدگی در آن ایجاد شده باشد می تواند اعتماد به نفس افراد را کاهش دهد به همین دلیل دکتر زنان و زایمان با تزریق چربی و ژل به این قسمت اقدام به جوانسازی آن خواهد کرد به طور کلی تزریق ژل به ناحیه تناسلی بانوان به منظور زیر انجام می شود:

. برطرف کردن چین و چروک در ناحیه تناسلی

. رفع لاغری واژن

. رفع افتادگی پوست ناحیه تناسلی

. رفع شل شدگی پوست واژن.

خانم ها با انجام این کار ضمن اینکه می‌توانند به افزایش حجم و شادابی در ناحیه تناسلی خود بیفزایند اعتماد به نفس از دست رفته خود را نیز دوباره بدست می آورند رابطه جنسی فاکتور مهمی در رابطه زناشویی می باشد و هر دو برای ارضای یکدیگر باید همکاری داشته باشند در غیر این صورت به مرور زمان رابطه دچار دلسردی و در نهایت به جدایی ختم خواهد شد.

کاندیدای مناسب تزریق ژل به اندام خصوصی

همانطور که بیان کردیم تزریق ژل به واژن برای خانم هایی که از مشکل لاغری و افتادگی در لابیا رنج می برند مناسب خواهد بود بنابراین اگر که فکر می کنید ناحیه تناسلی شما نیاز به انجام این کار ندارد پس به سراغ آن نروید زیرا می تواند مشکلاتی در ناحیه تناسلی برای شما ایجاد کند به طور کلی افراد زیر می توانند کاندیدای تزریق ژل به واژن خود باشند:

. زنانی که به دلیل افزایش سن دچار افتادگی واژن شده اند.

. زنانی که بعد از زایمان های طبیعی دچار کشیدگی در واژن و از بین رفتن لابیا ماژور شده اند.

. زنانی که به دلیل ژنتیکی زیبایی این ناحیه را از دست داده اند.

. زنانی که به طور ژنتیکی از لاغری لابیای واژن رنج می برند.

بهتر است قبل از اقدام به انجام این روش درمانی حتماً با یک پزشک متخصص زنان و زایمان یک جلسه مشاوره برقرار کنید تا راهنمایی های لازم را به دست آورید جلسه مشاوره می تواند درک کامل تری از شکل ظاهری ناحیه تناسلی شما به پزشک بدهد.

کاندیدای نامناسب تزریق ژل به اندام خصوصی

بعضی از خانم ها با وجود آنکه از لاغری و افتادگی ناحیه تناسلی رنج می‌ برند اما به دلیل بعضی بیماری ها قادر به تزریق ژل نخواهند بود این افراد باید بیماری های زمینه خود را به طور کامل درمان کنند و سپس به روش هایی برای زیبایی اندام های خصوصی خود بپردازند به طور کلی افراد زیر نباید به عمل پروتز واژن بپردازند:

. زنانی که مبتلا به بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس آرتریت روماتوئید آسم آلرژی هاشیموتو هستند

. زنانی که سابقه سکته های مغزی و قلبی دارند

. زنانی که بیماری هایی مانند سرطان دارند

. افرادی که به زگیل تناسلی فعال مبتلا هستند

. زنانی که سابقه لختگی خون دارد

. زنان باردار و شیرده.

باید بدانید تنها در صورتی می توانید به تزریق ژل بپردازید که پزشک شما را بررسی و سلامت شما را تایید کرده باشد البته اگر پزشک زنان و زایمان حتی با مشاهده موارد بیان شده تشخیص دهد که بعد از تزریق ژل هیچگونه خطری شما را تهدید نمی‌کند می‌توانید به انجام این روش بپردازید.

فواید و مزایای تزریق ژل به اندام خصوصی چیست؟

تزریق ژل به واژن زمانی که می تواند باعث ایجاد اعتماد به نفس در بانوان شود می تواند به اهدای جوانی واژن و یک سری فاکتور های دیگر نیز کمک کند که ما در ادامه به مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

. جوانسازی واژن و لابیا

. سفت کردن ناحیه واژینال

. افزایش حجم لبه های واژن

. کمک به آتروفی واژن که همان درمان خشکی واژن است

. سفید کردن ناحیه تناسلی

. برطرف کردن افتادگی و شلی واژن

. از بین بردن چین و چروک در اطراف واژن.

مزایای تزریق ژل به اندام خصوصی

. غیر تهاجمی بودن این روش درمانی و نیاز نداشتن به هیچگونه برش و جراحی

. سبک بودن ژل ها و عدم احساس آن توسط فرد

. رسیدن به نتایج فوری و فوق العاده

. با کمترین درد و خونریزی

. کوتاه بودن دوره نقاهت و ریکاوری.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – اندام خصوصی

عوارض تزریق ژل به اندام خصوصی

هر عملی بدون عوارض نخواهد بود به همین دلیل بعضی از افراد ممکن است که بعد از تزریق ژل به واژن دچار عوارض و مشکلاتی شوند البته باید بیان کنیم که شدت عوارض به وجود آمده در این نوع جراحی بستگی به مهارت و تجربه پزشک خواهد داشت به طوری که هر چه جراح زنان و زایمان از تجربه و مهارت بالایی برخوردار باشد متقاضی با عوارض کمتری روبرو خواهد شد اما در ادامه این مطلب با بعضی از رایج ترین عوارض تزریق ژل در اندام خصوصی بانوان شما را آشنا خواهیم کرد:

. التهاب و قرمزی در ناحیه تحت درمان

. سفت شدن موقت در محل تحت درمان

. ایجاد عفونت سطحی در محل تحت درمان

. ایجاد تورم و کبودی جزئی

. ایجاد حساسیت و آلرژیک

. ایجاد احساس درد جزئی

. بروز لکه های قرمز

. حالت تهوع

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که عوارض بیان شده موقت هستند و بعد از اتمام دوره نقاهت به طور کامل بهبودی می یابید البته باید متذکر شویم که حتما این روش درمانی را در کلینیک معتبر و زیر نظر متخصص با تجربه و حرفه ای انجام دهید تا از هرگونه عوارض بعد از تزریق در امان باشد و بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید اگر شما علاقه به استفاده از این روش برای جوانسازی و زیبایی اندام خصوصی خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک درمان مناسب را انجام دهید و به نتیجه مناسب آن دست پیدا کنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه آن انجام می شود.

آمادگی قبل از تزریق ژل به اندام تناسلی

قبل از تزریق ژل در ناحیه تناسلی بانوان باید به یک سری نکات توجه داشته باشید توجه کردن به این نکات بسیار ضروری می باشد زیرا می تواند شما را از هرگونه عوارض احتمالی در امان بدارد و بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند:

. در صورتی که از داروی خاصی استفاده می کنید قبل از تزریق ژل به اندام خصوصی حتما پزشک خود را در جریان آن بگذارید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا به موادی حساسیت دارید حتماً پزشک را در جریان بگذارید.

. از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و بروفن تا ۵ روز قبل از تزریق ژل باید خودداری شود.

. اگر که دچار عفونت و یا زگیل تناسلی هست قبل از تزریق ژل به اندام خصوصی باید بیماری شما درمان شود.

. قبل از تزریق ژل حتماً به اندازه کافی آب بنوشید.

. قبل از مراجعه به کلینیک محل مورد نظر را با آب و صابون تمیز بشویید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی نیز خودداری کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی

بعد از تزریق ژل به اندام خصوصی پزشک توضیحات لازم در این زمینه و نحوه مراقبت را به شما گوشزد خواهد کرد توجه کردن به این نکات می‌تواند بهترین نتیجه را از درمان برای شما رقم بزند:

. داروهای تجویز شده از طرف پزشک را به موقع و تا آخر استفاده کنید از مصرف هرگونه داروی مشابه خودداری کنید.

. تا یک هفته بعد از تزریق ژل به اندام خصوصی از برقراری رابطه جنسی باید خودداری شود.

. تا یک هفته بعد از تزریق ژل از مصرف الکل و کشیدن سیگار باید خودداری شود.

. تا یک ماه بعد از تزریق ژل از هرگونه فعالیت ورزشی سنگین خودداری کنید.

. تا یک هفته بعد از تزریق ژل از دستکاری کردن واژن و ماساژ دادن آن خودداری کنید.

. از انجام فعالیت هایی که ممکن است موجب تحریک شما برای برقراری رابطه جنسی شود دوری کنید.

. تا دو روز بعد از تزریق ژل از رفتن به حمام پرهیز کنید.

. تا یک هفته بعد از تزریق ژل از مصرف دارو های رقیق کننده خون خودداری کنید.

. آب فراوانی بنوشید.

هزینه تزریق ژل به اندام خصوصی بانوان

هزینه تزریق ژل در ناحیه تناسلی بانوان می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد از جمله عواملی که می‌تواند روی هزینه این درمان تاثیر گذار باشد کلینیکی است که انتخاب می کنید ، دستمزد پزشک و کادر اتاق عمل ، میزان افتادگی و لاغری واژن ، نوع ژل مصرف شده و مقدار آن همگی می توانند در هزینه انجام درمان تاثیر گذار باشند بنابراین قبل از ویزیت هرگز نمی توان رقم دقیقی برای انجام این روش درمانی بیان کرد به همین دلیل بهتر است یک جلسه مشاوره را برای اطلاع از قیمت ها با پزشک خود ترتیب دهید شما می توانید جهت اطلاع از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد با مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما تماس حاصل کنید و نوبتی را برای معاینه و مشاوره رزرو کنید و از هزینه انجام این درمان و هر سوال دیگری که در خصوص آن دارید اطلاعات کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید همچنین تخفیفات ویژه‌ای در این کلیپ به مناسبت های خاصی انجام می گیرد که با اطلاع پیدا کردن از آنها می توانید از آنها نیز بهره مند شوید.

دوره نقاهت تزریق ژل به اندام خصوصی بانوان

استفاده از ژل برای جوانسازی و زیبا سازی ناحیه تناسلی بانوان دوره نقاهت طولانی و بلند مدت با خود به دنبال ندارد شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت های روزمره خود را آغاز کنید فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص خود توجه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود رقم بزنید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک و پزشک نیز نقش مهمی در نداشتن دوره نقاهت دارد هر چه پزشک با تجربه تر باشد بهترین نتیجه را می تواند برای شما رقم بزند و شما را از داشتن هرگونه دوره نقاهت و ریکاوری در امان بدارد شما می توانید تزریق ژل را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و نتایج مطلوبی را از این روش درمانی برای خود رقم بزنید.

تعداد جلسات تزریق ژل به اندام تناسلی بانوان

تزریق ژل به اندام خصوصی بانوان در یک جلسه انجام خواهد گرفت که مدت زمان آن نیز بستگی به میزان تزریق ژل و مهارت و تجربه پزشک شما دارد اما به طور معمول زمان بسیار کوتاهی نیاز است تا شما بتوانید به نتیجه مورد نظر از این روش درمانی دست پیدا کنید البته باید بیان کنیم که تزریق ژل به اندام خصوصی ماندگاری طولانی مدت با خود به دنبال نخواهد داشت و بعد از گذشت دوره ماندگاری نیاز به تمدید مجدد دارید ؛ اگر شما نیز جزو آن دسته از عزیزانی هستید که از این روش درمانی می خواهید برای رفع مشکلات ناحیه تناسلی , جوانسازی و زیبایی آن استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد زیر نظر بهترین متخصصان با تجربه و حرفه ای کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و اگر که کاندیدای مناسب برای انجام این روش درمانی و زیبایی هستید به آن بپردازید ، زمان را برای شما مشخص می کنند تا شما بتوانید برای درمان به کلینیک مراجعه کنید و بعد از انجام آن از نتایج به دست آمده لذت ببرید.

اثرات و نتایج تزریق ژل به اندام خصوصی بانوان

تزریق ژل به اندام های خصوصی بانوان یکی از آسان‌ ترین و کم دردسر ترین روش هایی است که می توان برای جوانسازی و زیبایی واژن استفاده کرد و می توان مشکلات زیادی در این ناحیه را به راحتی از بین برد و سبب اعتماد به نفس در بانوان شد انجام این روش درمانی می‌تواند سبب شود که رابطه زناشویی بهتر شود و مشکلات آنها از بین برود اما باید گفت که نتایج تزریق ژل ماندگاری زیادی با خود به دنبال نخواهد داشت و بعد از پایان دوره دوباره نیاز به تمدید دارد ، دوره ماندگاری این نتایج می تواند به نوع ژل استفاده شده بستگی داشته باشد که می تواند بین ۶ تا ۹ ماه با خود ماندگاری داشته باشد و بعد از پایان دوره دوباره برای تمدید به کلینیک مراجعه کنید شما می توانید از اثرات و نتایج تزریق ژل به اندام خصوصی خود به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد مراجعه فرمایید همچنین در این کلینیک  انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌ توانید از نتایج این خدمات نیز استفاده کنید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

مراحل تزریق ژل به اندام تناسلی بانوان

بعد از مراجعه به کلینیک و معاینه و بررسی توسط متخصص و مشخص شدن اینکه آیا شما کاندیدای مناسب برای تزریق ژل هستید و هیچ گونه عارضه و مشکلی برای شما حاصل نشود شما می توانید به تزریق ژل بپردازید پزشک توصیه های لازم را به شما ارائه خواهد داد که رعایت این توصیه ها قبل از تزریق ژل می تواند نتایج بهتری از این درمان را برای شما رقم بزند همچنین زمانی را برای شما مشخص خواهد کرد که برای تزریق ژل می توانید به کلینیک مراجعه کنید:

. در روز مراجعه به کلینیک ناحیه تناسلی شما ضدعفونی خواهد شد و با کمک کرم های بی حسی آماده برای تزریق می شوید.

. تزریق ژل به ناحیه تناسلی با کمک از سوزن‌ های بسیار ظریف و مخصوص انجام خواهد شد که دوز مصرفی آن بستگی به نظر پزشک متخصص خواهد داشت بعد از پایان درمان که می‌تواند حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان ببرد شما می توانید به راحتی کلینیک را ترک کنید ولی باید به توصیه‌ های بیان شده از سوی پزشک توجه داشته باشید تا بعد از تزریق ژل هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نیاید.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – اندام خصوصی

پرسش و پاسخ پزشکی متخصص

آیا تزریق ژل به اندام خصوصی بانوان درد دارد؟

انجام این عمل غیر تهاجمی می باشد و پزشک هیچگونه شکاف یا برشی در محل تزریق انجام نخواهد شد پس هیچ گونه درد و ناراحتی حاصل نخواهد شد در زمان تزریق ژل نی پزشک از بی حسی های موضعی استفاده می کند تا فرد متقاضی با کمترین درد و ناراحتی همراه شود و بتواند به نتیجه مورد نظر برسد.

آیا تزریق ژل به اندام خصوصی زنان ضرر دارد؟

در صورتی که تزریق ژل به اندام خصوصی زنان توسط یک پزشک ماهر و با تجربه در این زمینه انجام شود هیچ گونه خطری برای فرد متقاضی ایجاد نخواهد کرد و می تواند در زمان کوتاه به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کند و از آن لذت ببرد.

تزریق ژل به اندام خصوصی برای چه افرادی توصیه می شود؟

زنانی که به دلایل افزایش سن با افتادگی در واژن روبرو هستند و زنانی که زایمان های طبیعی انجام داده اند و دچار کشیدگی واژن و از بین رفتن لابیا ماژور شده‌اند و زنانی که دارای لابیا ماژور های لاغر هستند بهترین افرادی هستند که میتوانند از تزریق ژل در این ناحیه استفاده کنند.

تزریق ژل به اندام خصوصی چگونه موجب جوانسازی آن می شود؟

ژل برای جوانسازی واژن ، حجم دادن ناحیه اطراف آن و همچنین به خشکی آن استفاده خواهد شد با توجه به اینکه این روش تهاجمی نیست و در دسته عمل های غیر جراحی قرار دارد برای افرادی که ترس از عمل جراحی دارند می تواند گزینه ای مناسب باشد ماده اصلی در ژل های به کار رفته شده اسیدهیالورونیک می باشد که یک ماده طبیعی است که میزان احتباس آب در آن بسیار بالا است با توجه به اینکه این ماده به صورت طبیعی نیز در بدن وجود دارد احتمال آنکه تاثیر بدی روی پوست داشته باشد بسیار کم خواهد بود سایر آنتی اکسیدان های موجود در پر کننده ها نیز اثر آبرسانی را می تواند افزایش دهد و همچنین تورم ناشی از تزریق را به حداقل خواهد رساند قبل از تزریق ژل به اندام خصوصی از یک ماده بی حس کننده برای کاهش درد ناشی از تزریق استفاده خواهد شد فرایند این روش بسیار سریع می باشد و این باعث خواهد شد که گزینه بسیار خوبی برای زنان پرمشغله و شاغل باشد.

نتیجه تزریق ژل به اندام تناسلی چه زمانی مشخص می شود؟

یکی از اصلی‌ ترین مزایای این روش درمانی جوانسازی ناحیه تناسلی می باشد که عملاً دوره نقاهت با خود به دنبال ندارد و فرد می‌تواند سریعاً به انجام امور روزانه خود بپردازد نتیجه این تزریق در بسیاری از افراد معمولاً بلافاصله بعد از تزریق خود را نشان می دهد.

آیا تزریق ژل به واژن همان لابیاپلاستی است؟

انجام عمل لابیاپلاستی برای اصلاح لابیا ماژور و لابیا مینور صورت می‌گیرد که به دو روش جراحی و لیزر و با لیزر مونالیزا تاچ انجام می شود.

آیا تزریق ژل به ناحیه تناسلی سبب روشن سازی واژن می شود؟

بهترین راه برای روشن سازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ می باشد البته تزریق فیلر خیلی کم می تواند در تغییر رنگ ناحیه تاثیر گذار باشد.

تزریق ژل به اندام خصوصی بهتر است یا تزریق چربی؟

ژل و چربی هر دو خاصیت پرکنندگی با خود به دنبال دارند یعنی هر دو فیلر هستند اینکه کدام روش برای شما گزینه بهتری است بستگی به تشخیص پزشک شما دارد در روش تزریق چربی از چربی های بدن فرد گرفته خواهد شد و بعد از انجام عملیات خاصی به ناحیه تناسلی تزریق خواهد شد ولی در تزریق ژل از ژل های آماده شده موجود در بازار استفاده خواهد شد.

نتیجه گیری

رابطه زناشویی یکی از اصلی ترین معیار های بنیان خانواده می باشد متاسفانه خیلی از زوجین اهمیتی به زیبایی این ناحیه خود نمی دهند و این مسئله می‌تواند سبب سردی در رابطه ی آنها شود این زیبایی می تواند در حجم ناحیه تناسلی زنان و سایز آلت تناسلی آنها خلاصه شود خیلی از خانم ها از صابون‌ های اندام خصوصی برای روشن کردن و حجم دهی به اندام های خصوصی استفاده می‌کنند اما روش‌ هایی نیز مانند تزریق ژل به ناحیه تناسلی به راحتی و در زمان کوتاه می تواند آنها را به نتیجه مورد نظر برساند. دستگاه تناسلی بانوان با گذشت زمان و افزایش سن می تواند شادابی خود را از دست بدهد و از حالت ارتجاعی خارج شود این موضوع می‌تواند برای زنان آزار دهنده باشد و از همه مهم تر شریک جنسی آنها را با دلسردی روبرو کند همچنین می‌تواند سبب کاهش اعتماد به نفس بانوان شود ، تزریق ژل به لابیا می‌تواند تمام این مشکلات را برطرف کند و جوانسازی و زیباسازی برای این ناحیه را به دنبال داشته باشد و می تواند کمک شایانی به استحکام رابطه زناشویی کند تزریق ژل به راحتی می‌تواند به رفع چین و چروک ناحیه تناسلی ، رفع لاغری واژن و رفع افتادگی پوست ، رفع شل شدگی و روشن کردن ناحیه تناسلی بپردازد اگر شما نیز جزو افرادی هستید که نیاز به استفاده از این روش برای جوانسازی و زیبایی اندام های خصوصی خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد درمان قرار گیرید و نتایج خوبی را از این روش درمانی برای خود رقم بزنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه انجام می شود که می توانید از انواع این خدمات بهره مند شوید.

مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۰۰۴۳۶۳۰

۰۲۱۹۱۰۱۲۷۵۶

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۲ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/lljGstJT

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.