علت جمع شدن دستگاه تناسلی مردان چیست؟

علت جمع شدن دستگاه تناسلی مردان چیست؟

علت جمع شدن دستگاه تناسلی مردان چیست؟

جمع شدن دستگاه تناسلی مردان در واقع به دلیل کوچک شدن آلت صورت می گیرد. در این مقاله به شما می گوییم که دلیل کوچک شدن دستگاه تناسلی مردان چیست و برای درمان کوتاهی آلت تناسلی آقایان چه باید کرد؟ بسیاری از مردان نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند و تصور میکنند اندازه آلت در میزان رضایت جنسی خود یا شریک جنسی شان تاثیر گذار است. بسیاری از مردان نیز به خاطر اندازه آلت تناسلی شان اعتماد به نفس کافی برای برهنه شدن را ندارند.

در مورد رابطه جنسی باید بدانید این تصور که هر چه طول الت بزرگتر باشد بهتر است، صدق نمیکند. در حقیقت قطر الت تناسلی برای رضایت جنسی مهم‌تر از طول الت است.

برداشت مردان از آلت تناسلی خود میتواند بر اعتماد به نفس آنها و ذهنیت مثبت از بدن خود تاثیر بگذارد. مردانی که اعتماد به نفس کافی برای اندازه آلت تناسلی خود ندارند و از آن خجالت میکشند، ممکن است دچار اختلال نعوظ ناشی از اضطراب یا مشکلات احساسی دیگر شوند.

روان درمانگرهایی که با مردانی که دچار این مشکلات هستند کار میکنند، میگویند این برداشت مردان از خیلی کوچک بودن آلت تناسلی شان با چیزی که تحقیقات نشان میدهد، تطابق ندارد.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

چه زمانی طول آلت تناسلی بسیار کوچک است؟

شاید بهترین معیار برای تعیین کوچکی اندازه الت تناسلی مرد، آستانه ای است که توسط پزشکان برای عمل افزایش طول آلت استفاده می شود. محققان در نشریه Urology اندازه آلت تناسلی 80 مرد با سلامت فیزیکی کامل را قبل و بعد از نعوظ ناشی از استعمال دارو اندازه گیری نمودند. پس از اندازه گیری آلت تناسلی آنها، میانگین سایز آلت طبق نتایج زیر دست به دست آمد:

اندازه آلت تناسلی به طور متوسط در حالت عادی و غیر نعوذ 8.8 سانتیمتر است.

اندازه آلت تناسلی به طور متوسط در حالت نعوذ 9.12 سانتیمتر است.

فقط مردان با طول آلت کمتر از 4 سانتیمتر و یا طول آلت در حالت نعوذ کمتر از 7.5 سانتی متر کاندید عمل افزایش طول آلت تناسلی هستند.

این تحقیق همچنین نشان داد که اندازه الت تناسلی در حالت نعوذ مستقیما با اندازه آن در حالت عادی و غیر نعوذ ارتباطی ندارد. این به این معنی است که مردان با اندازه های متفاوت آلت تناسلی در حالت غیر نعوذ ممکن است دارای اندازه آلت یکسانی در حالت نعوذ باشند.

همچنین در این تحقیق رابطه ای بین سن مردان و اندازه آلت تناسلی یافت نشد. پس می توان نتیجه گرفت که برخی باورها در مورد سایز الت و سایز مورد علاقه زنان نمی تواند درست باشد.

اندازه گیری دستگاه تناسلی چگونه است ؟ اندازه گیری آلت تناسلی

برای اندازه گیری طول آلت تناسلی، یک خط کش را در ابتدای آلت (پایه آلت تناسلی) قرار دهید و طول آلت را تا نوک آن اندازه گیری کنید. برای اندازه گیری عرض آلت (محیط آلت تناسلی)، با استفاده از متر نواری بزرگترین بخش آلت تناسلی را اندازه گیری کنید. اگر متر پارچه ای در اختیار ندارید می توانید این کار را به کمک یک نخ انجام دهید و سپس طول نخ را با خطکش اندازه گیری کنید.

سایز مورد علاقه زنان (زنان کمتر از مردان به اندازه الت توجه دارند)

تا اینجا دیدیم که به نظر می رسد مردان در مورد سایز مورد علاقه زنان برداشت اشتباهی دارند و فکر می کنند آلت آنها نیاز زنان را برآورده نمی کند. این دید اشتباه مردان نسبت به اندازه الت تناسلی خود می تواند نگرانی ها در مورد ناکارامد بودن آن را تشدید کند.

نگاه کردن به آلت تناسلی از بالا در مقایسه با جهات دیگر می تواند موجب کوچکتر جلوه دادن آلت شود و تصویری غلط در ذهن مردان شکل دهد. بنابراین مشاهده آلت تناسلی خود از این زاویه و مقایسه آن با سایز آلت های مردانه از زوایای دیگر ممکن است، این تصور کاذب یعنی کوچکی آلت تناسلی را تقویت کند.

اما آیا زنان هم به همین مقدار به طول آلت اهمیت می دهند؟ بر اساس تحقیق منتشر شده در مجله بین المللی British Journal of Urology International، اکثریت زنان (حدود 85 درصد) از اندازه و نسبت آلت تناسلی همسرشان راضی بودند. این در حالی است که همسران آنها نسبت به اندازه آلت خود از اعتماد بنفس کمتری برخوردار بودند.

در این تحقیق تقریبا نیمی از مردان (حدود 45 درصد) معتقد بودند که آلت تناسلی کوچکی دارند، اما محققان گزارش دادند که حقیقتا اندازه آلت تناسلی آنها طبیعی است.

در مطالعه ای دیگر حدود 170 زن پرسشنامه هایی در مورد سایز مورد علاقه زنان را پر کردند که نشان داد سایز آلت برای آنها به این مقدار مهم نیست. در حالی که اندازه آلت تناسلی برای زنان اهمیت دارد، اما این موضوع نسبت به دیگر مسائل از اهمیت کمتری برخوردار است.

 مطالعه ای دیگر نشان می دهد، در حالی که بیشتر نگرانی های مردان عمدتا نسبت به طول آلت تناسلی است، بیشتر زنان علاقه مند به عرض بیشتر آلت هستند.

همچنین مطالعه روی 50 زن با تحصیلات دانشگاهی نشان داد که برای اکثریت زنان (9 نفر از 10 زن) عرض آلت تناسلی نسبت به طول آن نقش مهم تری در رضایت جنسی بازی می کند. در واقع سایز مورد علاقه زنان فقط مربوط به طول آلت نیست و برای آنها بیشتر عرض و قطر آلت مهم است زیرا کمک می کند با واژن آنها اصطکاک بیشتری داشته و راحت تر ارضا شده و به ارگاسم برسند.

تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-تناسلی

زنان مردان با آلت تناسلی بزرگ را دوست ندارند

یک تحقیق منتشر شده در مجله PLOS ONE در نوامبر سال 2015، روش جدیدی را برای پرسش از زنان انتخاب کرد. در این مطالعه برای یافتن سایز مورد علاقه زنان از 33 مدل سه بعدی با ابعاد مختلف استفاده شد. تمام 75 زن منتخب برای این تست، سایز دلخواه خود را بزرگ تر از آنچه فکر می کردند سفارش داده بودند. سایز های ساخته شده در مجموع با تفاوت بسیار کمی بالاتر از حد متوسط طول و محیط آلت طبیعی اعلام شده بود.

اندازه گیری های بیشتر آلت تناسلی

تا بحال تعداد مطالعات بسیاری به دنبال تعیین اندازه متوسط آلت تناسلی صورت گرفته است. مطالعه ای که در سال 2001 روی 3300 مرد ایتالیایی جوان بین 17 تا 19 سال انجام گرفت نشان داد که: متوسط طول آلت تناسلی مردانه در حالت غیر نعوذ 9 سانتیمتر و محیط آن (در وسط آلت) 10 سانتیمتر است.

در مطالعه ای دیگر روی جمعیت 301 نفری از مردان معمولی هندی بررسی ها نشان داد که متوسط طول و محیط آلت تناسلی در این مردان در حال نعوذ و غیر نعوذ به شرح زیر می باشد:

حالت غیر نعوذ: طول متوسط 8.2 سانتیمتر و محیط متوسط آن 9.1 سانتی متر بود.

حالت نعوذ: طول متوسط 13.0 سانتیمتر و محیط متوسط آن 11.5 سانتیمتر بود.

جدول زیر نتایج مطالعات روی ابعاد متوسط آلت تناسلی در کشورهای مختلف را گزارش می دهد.

نگرانی های شدید، خواسته های اشتباه برای بزرگ کردن آلت

مطالعات نشان می دهد نارضایتی مردان در مورد سایز آلت تناسلی و سایز مورد علاقه زنان رو به افزایش است. بسیاری از مردان به دنبال عمل بزرگ کردن آلت تناسلی و افزایش طول آن هستند. این در حالی است که مردان عمدتا تصور غلطی از اندازه نرمال آلت تناسلی دارند. در مطالعات انجام شده روی 67 مرد که از طول آلت تناسلی کوتاه شکایت داشتند، مشخص شد که در واقع هیچ کدام از آنها آلت خیلی کوتاهی ندارند.

تأثیر کم سن و چاقی روی اندازه آلت در حالت نعوذ

در سال 2015، محققان در عربستان سعودی، مطالعات خود را روی 778 مرد با میانگین سنی 43.7 سال (20 تا 82 سال) منتشر کردند. در این تحقیق افراد با سن زیر 18 سال، آلت تناسلی کوچک یا کوتاه، بیماری Peyronie، انحنای آلت مادرزادی، هیپوگنادیسم بالینی، جراحی قبلی یا ترومای آلت یا ترکیبی از هر یک از موارد ذکر شده وجود نداشتند. پس از انجام نعوذ مصنوعی، محققان با اندازه گیری های خود به نتایج زیر دست یافتند:

طول متوسط آلت تناسلی 12.53 سانتی متر از پوست ناحیه شرمگاهی تا نوک آلت

طول متوسط آلت تناسلی 14.34 سانتی متر از استخوان زیرین ناحیه شرمگاهی تا نوک آلت

محیط متوسط آلت تناسلی 11.50 سانتی متر

همچنین محققان در این تحقیق شاخص توده بدنی مردان BMI  را که با چاقی افزایش می یابد اندازه گیری کردند. این تحقیق نشان داد رابطه ضعیفی بین BMI بیشتر و طول کمتر آلت تناسلی در حالت نعوذ وجود دارد. همچنین بررسی ها رابطه ضعیف بین افزایش سن و ابعاد آلت تناسلی را نشان می دهد. این در حالی است که میانگین طول آلت تناسلی مردان رده سنی 70 سال تنها کمتر از 1 سانتی متر کوچکتر از مردان رده سنی 20 سال بود.

استفاده از کاندوم مناسب سایز آلت

یکی از نکاتی که می تواند در حس شما نسبت به اندازه آلت خود تاثیر بگذارد، استفاده از کاندومی است که مناسب سایز آلت شما نیست. اگر در هنگام استفاده از کاندوم با این مشکل مواجه هستید که مداما کاندوم لیز می خورد و یا اینکه روی هم تا می خورد، به این دلیل است که اصلا سایز مناسب خود را انتخاب نکرده اید.

برای یک تجربه جنسی بهتر، باید به سراغ خرید کاندوم متناسب با سایز آلت که در انواع کاندوم کوچک (small)، متوسط (medium) و بزرگ (large) یافت می شود بروید.

همچنین شما می توانید از همسر خود در مورد سایز مورد علاقه زنان سوال کنید تا مطمئن شوید بخش بزرگی از نگرانی های شما در مورد اندازه الت تناسلی خود، اصلا از نظر آنها مهم نیست و واقعیت ندارد.

افزایش طول آلت تناسلی

برخی افراد روش های فیزیکی را برای افزایش طول آلت تناسلی پیشنهاد می دهند که به وسیله تمرین های کشیدن آلت در حال عدم نعوظ و نعوظ انجام می شود. این کار هم به صورت دستی و هم به کمک دستگاه ساده مکانیکی که آلت را تحت کشش می گذارد انجام می شود. پیشنهاد می کنیم در مورد عوارض افزایش طول آلت تناسلی و میزان تاثیر آن تحقیق کافی را انجام دهید و سپس اقدام به این کار کنید.

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

افزایش قطر آلت مردان به کمک استفاده از روغن خراطین یا داروهای مشابه آن انکان پذیر است. شما می توانید از روغن خراطین برای افزایش قطر آلت به شکل موقت و دائم استفاده کنید. با هربار مصرف این روغن، خون بیشتری در آلت شما جمع می شود و به طور موقت افزایش سایز دارد. اگر این کار را طبق یک روال چند ماهه و به طور پیوسته انجام دهید، افزایش سایز آلت تناسلی شما به صورت دائمی خواهد بود.

علت جمع شدن دستگاه تناسلی مردان

افزایش سن

با افزایش سن مردان، رسوبات چربی در شریان ها تجمع یافته و باعث کاهش جریان خون آلت تناسلی می شود. درنتیجه سلول های عضلانی در لوله های نعوظی آلت تناسلی ضعیف خواهند شد.

لوله های نعوظی آلت تناسلی با پر شدن توسط خون باعث فرآیند نعوظ میشوند، به همین دلیل جریان خون کمتر به معنی نعوظ کوچک تر میباشد.

یکی درگیر از علل محتمل کاهش اندازه ی آلت تناسلی، به وجود آمدن بافت های اسکار با گذشت زمان در طی رابطه ی جنسی و ورزش میباشد. این تجمع از بافت اسکار، روی بافت اسفنجی نعوظی آلت تناسلی تاثیر میگذارد و باعث کاهش اندازه ی آلت تناسلی و محدود شدن اندازه ی نعوظ آن خواهد شد.

افزایش وزن عامل اصلی کوچک شدن آلت مردانه

تاثیر افزایش وزن به ویژه در اطراف معده، یکی از نگرانی های اصلی بسیاری از مردان است. گرچه آلت تناسلی ممکن است با افزایش وزن کوچک تر به نظر برسد، اما اندازه ی آن تغییری نکرده است. علت این که آلت تناسلی کوچک تر به نظر میرسد این است که آلت تناسلی به دیواره ی شکمی متصل شده است و زمانی که شکم بزرگ میشود، آلت تناسلی را به سمت درون خود میکشد. اگر مردی وزنش را کم کند، آلت تناسلی اش به اندازه و شکل سابق برمی گردد.

جراحی پروستات

تحقیقات نشان داده است مردانی که سابقه ی جراحی پروستات سرطانی داشته اند، ممکن است دچار کاهش اندازه ی آلت تناسلی شوند. یکی دیگر از مطالعات نشان داد، ۷۱ درصد از مردانی که سابقه ی برداشتن پروستات داشتند، دچار کاهش اندازه ی آلت تناسلی شدند.

اما محققان به درستی نمیدانند چرا بعد از جراحی برداشتن پروستات این اتفاق می افتد. بعضی از محققان معتقدند این موضوع ممکن است با طول مجرای ادراری مرتبط باشد، لوله ای که به مثانه متصل میشود و در طی برداشتن پروستات کوچک میشود.

۴- بیماری پیرونی

در این بیماری، بافت اسکار فیبروزه که درون آلت تناسلی تشکیل میشود، باعث میشود که آلت تناسلی در طی نعوظ کج شود. در بیشتر مواقع، نباید نعوظ کج باعث ایجاد نگرانی شود، اما برای بعضی از مردان، خم شدگی ممکن است مهم یا دردناک باشد.

بر اساس مطالعات، بیماری پیرونی( کج بودن آلت تناسلی ) بیشتر از 23% مردان بین 40 تا 70 سال را تحت تاثیر قرار میدهد. درحالی که پیرونی با افزایش سن پیشرفت میکند، این بیماری در افراد جوان تر از 30 سال نیز مشاهده میشود.

پیرونی میتواند باعث کاهش طول و اندازه ی آلت تناسلی مردان شود. بعضی اوقات، پیرونی خود به خود برطرف میشود، اما در بیشتر مواقع یا به همان حالت باقی میماند یا حتی بدتر میشود.

پزشکان تنها زمانی این بیماری را درمان میکنند که کجی آلت تناسلی دردناک باشد یا باعث اختلال در رابطه ی جنسی شود. در طی جراحی بافت اسکاری که سبب کاهش اندازه، کجی یا دردناکی آلت تناسلی شده است، برداشته میشود.

درمان دارویی پروستات

بعضی از داروها میتوانند باعث کاهش اندازه ی آلت تناسلی مردان شوند. داروهایی شامل آدرال، که برای اختلال کمبود توجه یا بیش فعالی تجویز میشود، بعضی داروهای ضد افسردگی و ضد روانپریشی و بعضی از داروهایی که برای درمان بزرگی پروستات تجویز میشوند، می توانند منجر به این امر شوند.

یک مطالعه در سال 2012 نشان داد بعضی از مردانی که برای بزرگی پروستات از داروی فیناستراید استفاده کرده بودند، دچار کاهش اندازه ی آلت مرد و کاهش میل جنسی شده بودند.

یک مطالعه در سال 2014 نشان داد 41 درصد مردانی که از دوتاسراید برای درمان بزرگی پروستات استفاده کرده بودند دچار اخلال در فعالیت جنسی شده بودند.

سیگار دشمن آلت مردانه

مواد شیمایی موجود در سیگار میتوانند باعث اختلال خونرسانی به آلت تناسلی، ایجاد صدمه به عروق آلت تناسلی و جلوگیری از خونگیری و کشش آن شوند. بدون در نظر گرفتن محرک ها و تاثیر آن ها روی مغز، اگر عروق خونی آسیب ببینند آلت تناسلی قادر به نعوظ نخواهد بود.

در یک مطالعه، آلت تناسلی در حال نعوظ 200 مرد مورد بررسی قرار گرفت. براساس یکی از گزارش ها، مردان سیگاری در مقایسه با افرادی که سیگاری نبودند اندازه ی آلت کوچک تری در حالت نعوظ داشتند. محققان بیان کردند ممکن است کاهش طول به علت محدود شدن جریان خون آلت تناسلی به خاطر سیگار کشیدن و جلوگیری از کشش آلت تناسلی باشد.

همچنین سیگار کشیدن با اختلال نعوظ در ارتباط میباشد. این اختلال باعث جلوگیری از نعوظ کامل شده و ممکن است افراد سیگاری نتوانند به نعوظ برسند.

سایر تغییرات آلت تناسلی در مردان

مانند سایر اعضای بدن، آلت تناسلی با افزایش سن از نظر ظاهر، عملکرد و سلامتی تغییر می کند. اکثر این تغییرات طبیعی هستند و نیازی به مراقبت پزشکی ندارند. در بسیاری از موارد، آلت تناسلی به دلیل شرایطی که بر بقیه بدن مردان  تأثیر می گذارد، مانند کاهش گردش خون، تغییرات هورمونی، تغییر پوست مردان  و سایر عوامل تغییر می کند.

اما علائمی وجود دارد که می تواند بر عملکرد جنسی و ادراری آلت تناسلی مرد ممکن است تاثیر بگذارد تا حدی که نیاز به ارزیابی پزشکی باشد.

هنگامی که آلت تناسلی رشد و بلوغ خود را متوقف می کند (معمولاً در اوایل ۲۰ سالگی) تا چند سال آینده تغییر چندانی نمی کند. اما با شروع تجمع پلاک در شریان های بدن و کاهش سطح تستوسترون (معمولاً در چهل سالگی)، تغییرات در آلت تناسلی می تواند آشکار شود.

تغییر در ظاهر فیزیکی آلت تناسلی مردان

کوچک شدن آلت تناسلی می تواند با افزایش سن اتفاق بیفتد، اما این بر عملکرد آلت تناسلی مرد تأثیر نمی گذارد و نیازی به درمان ندارد مگر اینکه نگران عملکرد آلت تناسلی خود باشید.

آتروفی بیضه (کوچک شدن بیضه ها) نیز جزء طبیعی پیری است. همراه با از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست در سراسر بدن و اثرات گرانش، کیسه بیضه و آلت تناسلی هم می تواند افتاده و با افزایش سن چروکیده تر به نظر برسد.

تغییر در عملکرد جنسی

با افزایش سن، ممکن است متوجه تغییراتی در عملکرد جنسی، به ویژه در تعداد و ماهیت نعوظ ها شوید.

ناتوانی در دستیابی و حفظ نعوظ به اندازه کافی برای شرکای جنسی، یا اختلال نعوظ (ED)، در میان افراد سالمند شایع تر است. همچنین ممکن است که نعوظ مردان  مانند دوران جوانی محکم نباشد که جنبه دیگری از ED بوده و جای نگرانی نیست.

آلت تناسلی نیز با گذشت سالها تا حدودی کمتر حساس می شود. این بدان معناست که ممکن است زمان بیشتری برای تحریک و تحریک مردان  نسبت به سالهای پیش نیاز باشد.

حساسیت زدایی شایع است و معمولاً منجر به ED و همچنین مشکلات بیشتری در رسیدن به ارگاسم می شود. گاهی اوقات، این ارگاسم ها نیز ممکن است احساس رضایت کمتری داشته باشند. و بزرگ شدن طبیعی پروستات با افزایش سن همچنین می تواند حجم مایع منی مردان  را کاهش دهد و باعث شود احساس کنید مانند گذشته قوی نیستید.

بر اساس مطالعه ای در مجله بین المللی تحقیقات ناتوانی جنسی، احتمال ایجاد انحنای آلت تناسلی – بیماری که به بیماری پیرونی معروف است – با رسیدن به ۵۰ سالگی افزایش می یابد. اما بیماری پیرونی تقریباً در هر سنی می تواند رخ دهد.

تغییر در عملکرد ادراری

با بالا رفتن سن، پروستات در حال رشد می تواند به مثانه و پیشابراه مردان فشار بیاورد.

ممکن است تعداد دفعات ادرار مردان  بیشتر شود، اما متوجه جریان ضعیف تر با ادرار کمتر هنگام خروج ادرار شوید.

بیماری های موثر بر آلت تناسلی با افزایش سن شایع تر می شود. ممکن است هنگام ادرار کردن یا هنگام نعوظ دچار درد شوید، که هر دو می تواند ناشی از تعدادی از بیماری های مزمن یا موقتی باشد.

ضایعات یا دانه پوستی آلت تناسلی می تواند نشانه های عفونت یا سایر نگرانی های سلامتی باشد. به همین ترتیب، ظهور لکه های تیره روی آلت تناسلی می تواند ملانوز آلت تناسلی بی ضرر یا در موارد نادرتر، علائم سرطان آلت تناسلی باشد.

سرطان پروستات

این شایع ترین سرطان در آلت تناسلی است جدا از سرطان پوست است. در صورت عدم درمان، سرطان پروستات می تواند تغییرات زیر را ایجاد کند:

وقتی سن مردان  بیش از 50 سال است، باید حداقل سالی یکبار برای غربالگری سرطان پروستات به پزشک مراجعه کنید. اگر سابقه خانوادگی سرطان پروستات یا سایر عوامل خطر را دارید، ممکن است این غربالگری ها را زودتر شروع کنید.

سرطان آلت تناسلی

سرطان آلت تناسلی یک عارضه نادر است که تقریباً در سالمندان با آلت تناسلی ختنه نشده اتفاق می افتد. علائم اولیه شایع سرطان آلت تناسلی عبارتند از:

پوست ختنه گاه نمی تواند از روی محور آلت تناسلی جمع شود.

به نظر می رسد پوست ختنه گاه در جای خود گیر کرده است.

زخم یا ضایعه ای در پوست ختنه گاه یا قسمت جلویی آلت تناسلی ظاهر می شود.

در صورت مشاهده هر یک از این علائم فوراً به پزشک مراجعه کنید.

علت تغییر آلت تناسلی با افزایش سن چیست؟

تغییر در آلت تناسلی در سالمندان طبیعی است و ناشی از عوامل زیر است:

کاهش جریان خون ناشی از تجمع پلاک در عروق و از دست دادن خاصیت ارتجاعی عروق خونی در سراسر بدن با افزایش سن

از دست دادن سلول های ماهیچه ای صاف در آلت تناسلی – بر اساس تحقیقات انجام شده، این سلولها تا حد زیادی با سلولهای کلاژن جایگزین می شوند

کاهش سطح تستوسترون – هورمونی که میل جنسی، خلق و خوی مثبت و بسیاری از عملکردهای بدن را افزایش می دهد

درد شدید و مزمن در آلت تناسلی می تواند نشان دهنده مشکلی باشد که نیاز به معاینه پزشکی دارد. اگر هنگام ادرار کردن درد ایجاد شود، علت ممکن است شامل موارد زیر باشد:

عفونت

سنگ کلیه یا مثانه

بیماری مقاربتی

سرطان آلت تناسلی

پریاپیسم (نعوظ که 4 ساعت یا بیشتر طول بکشد)

بیماری پیرونی، که باعث انحنای آلت تناسلی می شود، معمولاً بعد از سالها تجمع بافت ناشی از رابطه جنسی خشن، آسیب های ورزشی یا سایر حوادث ایجاد می شود و آلت تناسلی را خم می کند.

توقف انزال

با افزایش سن میزان انزال کاهش می یابد. اما اگر متوجه تغییر ناگهانی، بخصوص در بافت، رنگ و میزان انزال خارج شده در حین یک انزال شدید، با پزشک مشورت کنید. به طور کلی، این تغییر به تدریج رخ می دهد که نتیجه افزایش سن است.

تغییر دیگری که ممکن است با افزایش سن مشاهده کنید، هماتوسپرمی است. این وضعیت زمانی رخ می دهد که مایع منی مردان  رنگ خون می گیرد و قرمز رنگ به نظر می رسد. این می تواند نشان دهنده التهاب یا عفونت پروستات ( پروستاتیت ) باشد.

اگر دیگر نمی توانید به نعوظ برسید یا از نظر جنسی تحریک شوید، ممکن است انزال نیز دیگر ممکن نباشد.

اما با درمان اختلال نعوظ، توانایی انزال در اواخر عمر هنوز برای اکثر افراد بیمار ممکن است.

با تغییر آلت تناسلی در مردان چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

با مشاهده علائم زیر به پزشک یا متخصص اورولوژی مراجعه کنید:

تغییرات ناگهانی در میل جنسی یا عملکرد جنسی

خونریزی همراه با ادرار یا انزال

ضایعات، دانه پوستی، برآمدگی ها یا سایر تغییرات قابل توجه در ظاهر آلت تناسلی

خم شدن غیر طبیعی در آلت تناسلی

ترشح از آلت تناسلی

درد در آلت تناسلی یا کیسه بیضه

روش های بدست اوردن سایز مناسب الت تناسلی

همان‌طور که اشاره کردیم، روش‌های زیادی برای بزرگ کردن الت جنسی مردان وجود دارد. با وجود این، بسیاری از این روش‌ها تایید نشده‌اند و بیشتر جنبه تجاری و تبلیغاتی دارند.

از جمله روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی می‌توان به روش :

جلکینگ

روش پنیمور

قرص افزایش سایز آلت مردان

ژل افزایش سایز اندام تناسلی

تزریق چربی به اندام تناسلی

داروی افزایش سایز آلت

آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی و موارد دیگری اشاره کرد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

روش جلکینگ برای بزرگ کردن آلت تناسلی

تمرینات جلکینگ، تمریناتی هستند که برای کلفت کردن آلت تناسلی به کار می‌روند. در این روش بزرگ کردن کیر، آلت تناسلی باید به‌صورت نیمه راست باشد.

برای شروع تمرینات لازم است تا انگشت شست و اشاره را دور آلت تناسلی حلقه کنید. سپس انگشتان خود را از ابتدای آلت تا سر آن بکشید. در واقع می‌توان گفت این عمل شبیه به دوشیدن است.

این کا را با دست دیگر خود نیز انجام دهید. توجه کنید که آلت شما نباید به‌صورت کامل راست شود. در صورتی که این اتفاق افتاد، باید کمی صبر کنید تا آلت به‌حالت نیمه راست در بیاید.

تکرار تمرینات در هفته اول بین 200 تا 300 بار و در هفته دوم بین 300 تا 500 بار باشد. از هفته‌ دوم به بعد نیز می‌توانید تعداد دفعات تمرین را به بیشتر از 500 بار افزایش دهید.

در حین تمرین به این دلیل که جریان خون در سر آلت تناسلی افزایش پیدا می‌کند، این ناحیه بسیار حساس می‌شود. به همین خاطر باید مواظب باشید تا با دست‌تان به سر آلت ضربه وارد نکنید.

در آخر بعد از انجام تمرینات، به آلت خود استراحت دهید و آن را با یک حوله گرم بپوشانید یا با آب گرم شستشو دهید.

بزرگ کردن آلت تناسلی به روش پنیمور

این روش، یکی از روش‌های امن و معتبر برای بزرگ کردن الت است. روش پنیمور سال‌های زیادی است که در آمریکا و اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکثر افرادی که به‌طور دقیق این روش طبیعی ‌را اجرا کردند، نتایج خوبی از آن گرفتند.

در این روش بزرگ کردن الت، ابتدا لازم است تا آلت تناسلی خود را به مدت ۱ دقیقه به کمک حوله‌ای گرم کنید که از قبل گرم شده است. برای گرم کردن آلت نیز می‌توانید آن را به مدت ۳۰ ثانیه زیر آب گرم بگیرید.

دلیل گرم کردن آلت، افزایش گردش خون در این ناحیه است. بعد از گرم شدن آلت، سر آن را بگیرید و به جلو بکشید. دقت کنید که سر آلت را محکم فشار ندهید تا خون رسانی به‌درستی انجام شود.

آلت را نیز باید به‌نحوی بکشید که احساس درد در آن به وجود نیاید. این کار را 1 دقیقه انجام دهید و بعد از آلت را به مدت 10 ثانیه رها کنید و به آن استراحت دهید. این کار را می‌توانید 15 تا 20 بار تکرار کنید.

بعد از تمام شدن این مرحله، به مدت 10 دقیقه به آلت خود استراحت دهید. وقتی 10 دقیقه استراحت تمام شد، نوبت به تمرینات گردش خون و رشد می‌رسد. در این مرحله سر آلت تناسلی را بگیرید و با دست دیگر خود، ضرباتی را به ‌آرامی به آن بزنید.

دقت کنید که نباید به نقاط حساس مثل بیضه‌ها ضربه‌ای وارد شود. علاوه بر این شدت ضربات نیز باید آرام باشد تا آسیبی به آلت تناسلی نرسد. شما می‌توانید این تمرین را 30 بار تکرار کنید. در آخر آلت تناسلی خود را با کمک لوبریکنت یا یک ماده لیزکننده ماساژ دهید.

در روش پنیمور، آلت تناسلی نباید سفت باشد و تمام تمرینات باید در حالتی انجام شوند که آلت تناسلی به نعوظ نرسیده است. انجام این روش به‌صورت مداوم می‌تواند تاثیر زیادی در بزرگ شدن آلت بگذارد. بنابراین بهتر است این تمرینات را به‌طور مداوم انجام دهید و اثرات آن را بعد از یک ماه مشاهده کنید.

قرص بزرگ کردن سایز آلت مردان

برای بزرگ کردن الت، قرص‌های زیادی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مگنارکس پلاس اشاره کرد. این قرص به افزایش طول و قطر آلت تناسلی کمک می‌کند، در توان‌بخشی آلت تناسلی موثر است و زود انزالی مردان را بهبود می‌بخشد.

از دیگر قرص‌های افزایش سایز آلت می‌توان قرص وایمکس را نام برد. این قرص بهترین داروی افزایش سایز آلت است که توسط بسیاری از مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. مردانی که از قرص وایمکس استفاده می‌کنند می‌توانند شاهد بزرگ شدن آلت، رفع اختلال در نعوظ و زود انزالی، افزایش اسپرم و کلفت شدن آلت باشند.

قرص‌های ویاگرا و سیالیس نیز برای افرادی است که از اختلال نعوظ رنج می‌برند و به همین دلیل آلت آن‌ها کوچک می‌ماند و راست نمی‌شود. این افراد با مصرف این قرص‌ها می‌توانند اختلال نعوظ خود را رفع کنند و آلت تناسلی آن‌ها به بزرگ‌ترین حالت ممکن در بیاید.

قرص ال آرژینین نیز یکی دیگر از قرص‌هایی است که برای بزرگ کردن الت مردان کاربرد دارد. عملکرد این قرص شبیه به ویاگرا است و می‌تواند باعث نعوظ بهتر شود.

ال آرژینین نوعی اسید آمینه است و در تولید پروتئین‌های بدن نقش اساسی دارد. بعضی از این پروتئین‌ها نیز به نیتریک اسید تبدیل می‌شوند.

نیتریک اسید یکی از اجزای خون است و در عملکرد رگ‌های خونی تاثیر زیادی می‌گذارد. این ماده باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی می‌شود و می‌تواند قطر و طول آلت تناسلی را افزایش دهد.

توصیه می‌کنیم پیش از مصرف خودسرانه این قرص‌ها، برای جلوگیری از عوارضی که ممکن است داشته باشند با مشاوران متخصص سلامت جنسی پذیرش 24 صحبت کنید که در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شما هستند.

ژل بزرگ کردن سایز اندام تناسلی

یکی دیگر از روش‌های بزرگ کردن الت، استفاده از ژل موضعی است. به همین دلیل ژل‌های موضعی زیادی برای این کار در بازار وجود دارند.

برای این‌که ژل مورد نظر بتواند به‌خوبی روی آلت تاثیر بگذارد و قطر و طول آن را افزایش دهد، باید طبق دستور مصرف شود.

با این‌حال داروی افزایش سایز آلت و بیشتر ژل‌ها تاثیر چندانی روی بزرگ کردن الت تناسلی ندارند. علاوه بر این ممکن است عوارضی را نیز به همراه داشته باشند.

تزریق چربی به اندام تناسلی مردان

این روش برای افرادی مناسب است که آلت کوچکی دارند یا قطر آلت آن‌ها کم است. مردانی که به چنین مشکلاتی دچار هستند، می‌توانند با تزریق ژل، آلتی کلفت‌تر و بلندتر داشته باشند.

آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی

این آمپول‌ها حاوی ژل‌هایی هستند که از هیالورونیک اسید تشکیل شده‌اند. پزشک به ‌آرامی ژل‌ها را در بدنه و سر آلت تناسلی تزریق می‌کند. این ژل‌ها با جذب آب اطراف ناحیه تزریق، باعث بزرگ شدن آلت و کلفتی آن می‌شوند.

این ژل‌ها برای افرادی مناسب است که آلتی کج دارند و دچار اختلالات نعوظ هستند. به همین دلیل تزریق ژل می‌تواند کج بودن آلت و خم شدن آن در هنگام برقراری رابطه جنسی را از بین ببرد.

با این‌حال در مواردی نیز دیده شده است که تزریق ژل می‌تواند باعث کج شدن آلت شود و شکل آن را تغییر دهد. بنابراین باید برای انجام این تزریق بسیار مراقب باشید.

بزرگ کردن طول اندام تناسلی با طب سنتی

علاوه بر روش‌های شیمیایی که برای بزرگ کردن الت وجود دارد، روش‌های دیگری نیز هستند که به‌طور طبیعی عمل می‌کنند و خطرات کمتری نسبت به روش‌های شیمیایی دارند.

طب سنتی با استفاده از گیاهان و روش‌های طبیعی می‌تواند با تاثیر گذاشتن روی هورمون‌های جنسی در بزرگ کردن الت موثر باشد. از جمله گیاهان مورد استفاده در طب سنتی برای افزایش اندازه آلت تناسلی عبارت هستند از:

قارچ کوردیسپس: این قارچ که شبیه به کرم است، در ناتوانی جنسی، افزایش میل جنسی، درمان اختلال نعوظ تاثیر می‌گذارد.

علاوه بر این، قارچ کوردیسپس می‌تواند باعث افزایش اسپرم سازی شود. این قارچ می‌تواند روی گردش خون نیز اثر بگذارد و ترشح تستسترون در خون را افزایش دهد. تستسترون نیز می‌تواند باعث افزایش طول آلت تناسلی شود.

کارلا: این گیاه تاثیر زیادی در رفع و بهبود اختلالات جنسی و مشکلات دستگاه تناسلی دارد.

علف اپیمدیوم: علف اپیمدیوم در درمان اختلال نعوظ موثر است. علاوه بر این مصرف همزمان اپیمدیوم با چند داروی گیاهی دیگر می‌تواند باعث بزرگ کردن الت تناسلی مردان شود.

کلپ: کلپ گیاهی است که در سواحل اقیانوس‌های آرام و اطلس رشد می‌کند. این گیاه حاوی مقادیر زیادی ید، منیزیم، کلسیم و پتاسیم است و خاصیت ضد باکتریایی دارد.

کلپ به همراه آن همچنین می‌تواند روی ترشح هورمون‌های جنسی تاثیر بگذارد و باعث بهبود نعوظ، بزرگ شدن آلت و سلامت جنسی مردان شود.

جینکو: این گیاه حاوی مواد مغذی و غنی است. به همین خاطر می‌تواند انرژی مردان را افزایش دهد و باعث افزایش میل جنسی در این افراد شود.

جینکو می‌تواند آلت مردان را کلف‌تر و بلندتر نیز کند.

تزریق ژل الت تناسلی چیست؟

تزریق ژل درمانی غیرجراحی برای بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی مردان است. با تزریق ژل می‌توان آلت را بلندتر یا کلفت‌تر کرد یا هم طول و هم قطر آن را همزمان افزایش داد. هرچند اندازه آلت موضوع ممنوعه‌ای است که بسیاری از آقایان از صحبت درباره آن اجتناب می‌کنند، اما واقعیت این است که مردان بسیاری به دلیل کوچک بودن آلت احساس شرمندگی می‌کنند.

در این بین داشتن آلتی بزرگ‌تر خواسته بسیاری از آقایان در سراسر جهان است. روش‌های مختلفی برای بزرگ کردن آلت ابداع شده است، اما تنها روش برای به دست آوردن یک نتیجه ایمن تزریق ژل است. به تازگی روش‌های جراحی جدیدی برای بزرگ و قطور کردن آلت ابداع شده است، اما دوران بهبود این جراحی‌ها طولانی‌تر از تزریق ژل است و عوارض و خطرهای متعددی را به دنبال دارد.

بزرگ کردن آلت تناسلی مزایای متعددی دارد که در جنبه‌های مختلف زندگی نمود می‌یابد. با بزرگ شدن آلت تناسلی انگیزه جنسی مرد نیز افزایش می‌یابد و با بیشتر لذت بردن از روابط و افزایش اعتماد به نفس با شور و اشتیاق مضاعفی زندگی خود را دنبال می‌کند.

مراحل انجام تزریق ژل به الت تناسلی

با پیشرفت تکنولوژی ژل‌های تزریقی، پزشکان شاهد پیشرفت در بزرگ‌کردن آلت تناسلی به روش غیر‌جراحی هستند.  بدین منظور پزشکان از همان محصولاتی استفاده می‌کنند که FDA استفاده از آنها را برای بهبود وضعیت گونه‌ها و لب‌ها تأیید کرده است اما این بار پزشکان این محصولات را به آلت تناسلی و گلان یا سر آلت تزریق‌می‌کنند تا به میزان قابل توجهی حجم و طول آلت تناسلی را افزایش‌دهند. مطالعات نشان‌می‌دهد که بزرگی آلت مطلوب‌ترین چیز از لحاظ ظاهر و صمیمیت در ارتباط است.

تزریق ژل جهت افزایش سایز و حجم آلت بیشترین تاثیر را بر روی قطر آن دارد. در تزریق ژل به آلت از بیهوشی موضعی استفاده‌می‌شود بطوری که فرد در طول تزریق هوشیار است و حدودا 30 الی 45 دقیقه به طول‌می‌انجامد. فرد بلافاصله پس از درمان می‌تواند فعالیت‌های روزمره‌ی خود را از سربگیرد و نیازی به بستری‌شدن ندارد.

در اکثر موارد با کمک تکنیک میکرو کانولا تنها دو یا چهار مرحله تزریق صورت‌می‌گیرد. میکرو کانولا باعث افزایش ایمنی تزریق سوزن چند مرحله‌ای شده و کبودی و آسیب‌دیدگی  اندام را به حداقل می‌رساند.

تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-تناسلی

از چه ژل‌هایی برای بزرگ کردن اندازه آلت تناسلی استفاده‌می‌شود؟

دو گروه اصلی از ژل‌های تزریقی وجود دارد که عبارتند از: ژل‌های مصنوعی و ژل‌های طبیعی برگرفته شده از هیالورونیک اسید. هرکدام ازاین ژل‌ها طرفداران خاص خود را دارند، ژل‌های طبیعی در نهایت جذب بدن می‌شوند اما ژل‌های مصنوعی بسته به نوع آنها اثری دائمی دارند.

از طرف دیگر، ژل‌های مصنوعی ممکن‌است باعث حساسیت و آلرژی شده و اگر حرکت‌کرده و یا منقبض شوند حذف آنها بسیار دشوار است. از آنجا که معمولا بیشتر این ژل‌ها در حجم‌های کوچک و برای اصلاح چین‌وچروک مورد استفاده قرارمی‌گیرند لذا در این شرایط جابجایی یا برآمدگی زیاد معمول نیست.

اما ضرورتا این مسئله در مورد افزایش سایز آلت تناسلی نیز صدق‌نمی‌کند زیرا اولا برای افزایش اندازه‌ی آلت به مقدار ژل زیادی (بسته به اندازه‌ آلت 10 تا 40 میلی لیتر) نیاز هست و همچنین از آنجایی که شکل و اندازه‌ی آلت تناسلی در طول فعالیت جنسی متغییر است لذا خطر انقباض و جابجایی بسیار بالا است. به همین دلیل معمولا پزشکان از ژل‌های طبیعی که اثری دائمی ندارند استفاده‌می‌کنند تا در صورتی که نتیجه رضایت‌بخشی حاصل نشد ژل جذب بدن شود.

ثانیا، می‌توان با تزریق پادتن، هیالورونیک اسید را متلاشی کرد بدین معنی که  هر چند تاثیر هیالورونیک اسید نسبت به سایر ژل‌های مصنوعی از ماندگاری کمتری برخوردار است اما خطرات آن به مراتب کمتر از ژل‌های مصنوعی است. لذا این اقدامات خطر عدم کسب نتیجه‌ی نامطلوب در هر فردی را کاهش‌می‌دهد.

مزایای تزرق ژل به الت تناسلی

افزایش اعتماد به نفس

رضایت داشتن از وضعیت ظاهری حس رضایت از خویشتن و تقویت روحیه را به دنبال دارد. اما ظاهر زیبا تاثیر انکارناپذیری بر اعتماد به نفس و حس احترام به خود دارد. آقایانی که دل به دریا می‌زنند و برای بزرگ کردن آلت اقدام می‌کنند، با قدم‌هایی استوار و اعتماد به نفس بیشتر کلینیک را ترک می‌کنند و در روابط خود نیز پرشورتر و باانگیزه‌تر عمل می‌کنند.

کوشش بیشتر برای حفظ سلامتی

بزرگ کردن آلت با تزریق ژل ردکسیس مانند هر درمان دیگری که باعث شود حس بهتری نسبت به خود داشته باشید، سبب می‌شود که بیشتر مراقب خود و سلامتی‌تان باشید. معمولاً وقتی آقایان به دلیل کوچک بودن آلت به سلامت جنسی خود توجه بیشتری می‌کنند، متوجه وجود مشکلات دیگری در روابط‌شان می‌شود و برای بهبود آنها نیز اقدام می‌کنند.

در این شرایط معمولاً آقایان به فکر می‌افتند که خود را تقویت کنند و میل و شهوت جنسی‌شان را افزایش دهند تا روابط شادتر و لذت‌بخش‌تری را تجربه کنند و از یک زندگی سالم و رضایت‌بخش برخوردار گردند. فراموش نکنید که داشتن آلتی بزرگ فقط بخش کوچکی از زندگی جنسی آقایان را تشکیل می‌دهد.

تقویت اراده برای بهبود دیگر جنبه‌های زندگی

موفقیت در یک زمینه و دستیابی به نتیجه دلخواه اراده و انگیزه آدمی را برای حفظ نگرش مثبت و پیشروی در جاده موفقیت افزایش می‌دهد. در مورد بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی می‌توان گفت که آقایان پس از بلندتر و یا کلفت شدن آلت انگیزه پیدا می‌کنند که تناسب اندام خود را حفظ کنند، رژیم غذایی مناسب و سالمی داشته باشند و برای ارتقاء سلامتی خود یا مبارزه با مشکلات تهدید کننده سلامتی وقت بگذارند.

انگیزه و اراده زیربنای هر پویشی است که با هدف بهبود وضعیت دنبال می‌شود. تقویت حس رضایت از خویشتن و احساس موفقیت پس از بزرگ شدن آلت نیروی محرکه‌ای می‌شود که روند بهبود را به دیگر جنبه‌های زندگی نیز می‌کشاند، درست مانند نوری که همه جا را روشن می‌کند.

معایب تزریق ژل به الت تناسلی

قبل از انجام تزریق ژل باید نسبت به حساسیت خود نسبت به داروهای بی‌حسی و ژل‌ها مطمئن شوید، چون ممکن است پس از تزریق دچار حساسیت شدید شوید.

مقداری کبودی و حساسیت به لمس: کبودی غالباً در یک تا دو روز پس از تزریق واضح‌تر است.

آلت تا چند روز به نحو قابل توجهی متورم است. البته جایی برای نگرانی نیست، چون این ورم برطرف می‌شود و داروی ضد ورم نیز در اختیارتان گذاشته می‌شود.

در صورت مواجهه با درد شدید یا دشواری در دفع ادرار به سرعت با متخصص تماس بگیرید.

ژل در ابتدا اندکی نرم و منعطف است. این خاصیت یک مزیت است که امکان برطرف کردن ناهنجاری‌های جزیی را فراهم می‌کند. اگر بخواهید ژل را به سمت سر یا پایه آلت حرکت دهید، می‌توانید آلت را به سمت نقطه مورد نظر ماساژ دهید، اما مراقب باشید زیاده‌ روی نکنید.

ژل با ویتامین E ، داروهای ضدالتهاب و آسپرین تداخل دارد و باعث خونریزی و کبودی می‌شود. این داروها را نباید قبل، در طول و بعد از درمان مصرف کرد.

کاندیدا مناسب تزریق ژل به الت تناسلی

بسیاری از مردانی که به دنبال راه‌حل‌هایی برای اندازه کوچک آلت تناسلی هستند، اغلب دیدگاهی تحریف شده از آنچه در واقع دارند دارند. بنابراین، درک شما از اندازه و انتظارات واقع بینانه از افزایش سایز آلت تناسلی باید در طول مشاوره مورد بحث قرار گیرد. قبل از درمان، شما باید تمام سوالات و نگرانی‌های خود را با هم تطبیق دهید و انتظاری واقع بینانه از نتایج به دست آورید. (نمونه عکس‌های قبل و بعد ممکن است در طول مشاوره شما مشاهده شود.)

شکل و اندازه آلت تناسلی مردانه در یک محدوده متفاوت است. از بسیاری از مطالعات منتشر شده، داده های زیر محدوده اندازه متوسط ​​است:

طول شل: 2.8-3.9 اینچ (7 تا 10 سانتی متر)

طول‌های ایستاده: 4.7 تا 6.3 اینچ (12 تا 16 سانتی متر)

دور شل: 3.5 تا 3.9 اینچ (9 تا 10 سانتی متر)

دور عمودی: 4.7 اینچ (12 سانتی متر)

یک کاندیدای خوب برای روش‌های افزایش آلت تناسلی، کسی است که یک یا چند مورد از شرایط زیر را داشته باشد:

اندازه آلت تناسلی کمتر از حد متوسط

عدم اعتماد روانی به اندازه آلت تناسلی

مبتلا به انزال زودرس

انتظارات واقع بینانه از نتایج درمان داشته باشید

کاندیدهای نامناسب تزریق ژل به الت تناسلی

همه داوطلبان مرد باید دارای شرایط زیر باشند:

سن بالای 18 سال

عدم ابتلا به بیماری‌های جدی (مانند بیماری‌های عفونی شدید، عوارض عروقی یا لنفاوی و غیره)

عدم ابتلا به عفونت‌های مقاربتی فعال

نداشتن شرایط فیموزیس یا پارافیموزیس

عدم ابتلا به بیماری پپرونی فعال

نداشتن سابقه ایمپلنت دائمی تزریقی مانند روغن سیلیکون در حجم بالا

حساس به هیچ پرکننده مبتنی بر HA یا PMMA نیست (ممکن است نیاز به آزمایش‌های حساسیت داشته باشد).

لطفاً جراحی قبلی یا بهبود آلت تناسلی خود را با پزشک در میان بگذارید تا مناسب بودن شما برای درمان مشخص شود.

همچنین توجه داشته باشید که تقویت مردانه برای رفع خم شدن یا انحنای آلت تناسلی نیست.

هزینه های تزریق ژل به الت تناسلی

تزریق ژل

هزینه تزریق ژل برای افزایش قطر آلت تناسلی مردانه، بسته به میزان درمان متفاوت است. این قیمت‌ها شامل هزینه‌های مواد بی‌حسی و هزینه‌های جراحی است. هزینه‌ی دقیق هر درمان را فقط پس از مشاوره کامل می‌توان تعیین کرد.

مراقبت های قبل از تزریق ژل به الت تناسلی

قبل از شروع روند درمانی بایستی موارد زیر رعایت‌شود:

چند روز قبل از درمان موهای زائد اطراف آلت زده شود.

در روز درمان، محل مربوطه را با آب و صابون تمیزکنید.

یک هفته قبل از درمان از مصرف آسپرین، ویتامین E، داروهای ضدالتهابی خودداری‌کنید تا از خپنریزی، کبودی و یا سایر عوارض احتمالی پیشگیری‌شود. لطفا از مصرف داروهای ذکرشده چه در طول درمان و چه پس از آن اجتناب‌کنید.

روز درمان

حدودا 30 دقیقه قبل از تزریق ژل، پزشک بر روی قسمت‌هایی که قرار است در آنجا تزریق صورت‌بگیرد کرم‌ بیحس‌کننده میمالد. تمامی تزریق به وسیله‌ی یک سرنگ یا کانولا‌ی باریک و دایره‌ای شکل انجام‌می‌گیرد. تزریق ژل با کمترین درد ممکن همراه است که این درد به راحتی قابل تحمل است.

دومینیک با استفاده از نوع خاصی از پرکننده پوستی که قبلا با لیدوكائین مخلوط شده است فورا به بدن وارد می‌شود. در برخی از شرایط ممکن‌است که پزشک ابتدا دارویی به فرد تزریق‌کند که باعث برانگیختگی آلت او شود.

در این حالت پزشک بهتر می‌تواند به هنگام تزریق، ژل را در اطراف آلت توزیع‌ و شکل‌دهی کند. این برانگیختگی آلت ممکن‌است تا یک ساعت پس از جراحی نیز ادامه داشته باشد. چنانچه که مدت زمان برانگیختگی آلت بر اثر این تزریق بیش از این باشد بایستی بلافاصله با پزشک تماس‌بگیرید.

در صورت لزوم برای کسب ظاهری نسبتا ایده‌آل، شاید پزشک مجبور باشد که 2 تا 3 میلی ژل را به کلاهک آلت تناسلی تزریق‌کند. معمولا این روند درمانی بسته به مقدار حجم تزریق 30 تا 60 دقیقه طول‌می‌کشد. پس از تزریق آلت تناسلی در داخل یک باند کشی پیچیده‌می‌شود. توصیه‌ی پزشک این است که این نوار باند تا 12 ساعت بر روی آلت باقی‌بماند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به الت تناسلی

هرچند که امنیت این روش درمانی قبلا به اثبات رسیده است اما احتمال وقوع برخی عوارض جانبی جزئی بصورت موقتی وجود دارد که عبارتند از:

ممکن‌است که تا حدی بدن فرد دچار کبودی و یا حساسیت شود. گاهی‌اوقات کبودی یک یا دو روز بعد از تزریق خود را نشان‌می‌دهد.

احتمال دارد که تا چند روز پس از تزریق شاهد ورم باشید. گاهی‌اوقات و در صورت لزوم پزشک داروهای ضد ورم برای شما تجویزمی‌کند تا کاهش آن کمک‌کند.

درد شدید و یا مشکل در ادرارکردن از عوارض شایع تزریق ژل به آلت نیست لذا در صورت مشاهده‌ی این موارد حتما با پزشک تماس‌بگیرید.

ممکن‌است برخی ناهنجاری‌های کوچک به‌ وجود بیاید. ژل‌های تزریقی در ابتدا دارای خاصیت نرم‌کنندگی و منعطف هستند. این خاصیت یک مزیت است که امکان برطرف کردن ناهنجاری‌های جزئی را فراهم‌می‌کند. اگر بخواهید، می‌توانید از طریق ماساژ‌دادن ژل را به سمت کلاهک یا پایه‌ی آلت حرکت دهید.

تا چند هفته‌ی اول از برقراری رابطه جنسی و یا تحریک آلت خودداری‌کنید. به مدت حداقل سه هفته از برقراری رابطه‌ی معقدی غیرایمن بپرهیزید. در هفته‌ی اول روزانه حداقل دوبار آلت خود را بشویید. چنانچه در هفته‌ی اول رابطه‌ی جنسی داشتید پس از اتمام حتما آلت خود را بشویید.

می‌توانید پس از تزریق، فعالیت‌های عادی خود را مجددا از سربگیرید.

لازم است که 2 تا 4 هفته‌ی اول پس از تزریق برای بررسی وضعیت و در صورت نیاز درمان‌های بعدی به مطب وی مراجعه‌کنید. معمولا پس از گذشت 2 هفته، نتایج حاصل از تزریق به بهترین حد خود می‌رسند زیرا ژل‌های هیالورونیک اسید در این مدت آب را ثابت و جذب‌می‌کنند.

اثرات و نتایج تزریق ژل به الت تناسلی

بیماران می‌توانند بلافاصله پس از تزریق  شاهد نتیجه‌ی آن باشند. البته نتایج نهایی تزریق ظرف مدت یک تا هفته بعد از تزریق نمایان‌می‌شوند. مدت زمان لازم برای ظهور نتایج به نوع محصولات بکاربرده شده در تزریق بستگی‌دارد. فراموش‌نکنید که پس از تزریق بایستی انتظار ورم موقتی و متوسط و احتمالا کبودی را داشته باشید.

محبوب‌ترین و ماندگارترین ژل تزریقی برای افزایش سایز آلت تناسلی ژل هالالورونیک اسید با Voluma  XCاست. در حالی که تزریق‌های معمولی به صورت یا لب به 1 تا 3 تزریق نیاز دارد برای بزرگ‌کردن آلت تناسلی با ژل Voluma XC به 5 تا 15 تزریق به بدنه‌ی آلت و کلاهک نیازهست که معمولا در یک مرحله صورت‌می‌گیرد. نتایج حاصل از ژل برای هر فرد بسته به آناتومی موجود متفاوت خواهد بود.

دوره نقاهت تزریق ژل به الت تناسلی

تزریق ژل نیاز به استراحت ندارند و شما می‌توانید به‌راحتی فعالیت‌های روزانه خود را ادامه دهيد. کبودی و تورم ناشی از تزریق ژل  پس از چند ساعت برطرف می‌شود.

تعداد جلسات تزریق ژل به الت تناسلی

تزریق ژل در یک جلسه انجام می‌شود مدت‌زمان آن به میزان تزریق ژل و مهارت پزشک بستگی دارد. معمولاً برای تزریق ژل 30 تا 60 دقیقه زمان نیاز است.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

نتیجه گیری

نتایج حاصل از تزریق به اندازه‌ی اولیه‌ی آلت و ژل تزریق‌شده بستگی دارد و ممکن‌است متغییر باشد. تزریق اولیه معمولا حجمی بین 5 تا 18 میلی لیتر است. حجم تزریق به طرز قابل توجهی مهم است آنچه که از آن مهم‌تر است استفاده از یک روش تزریق با تجربه خوب برای کسب نتیجه رضایت‌بخش است.

استفاده از کانولا یا سرنگ‌های کوچکتر برای تزریق و پخش‌کردن ژل به طور یکنواخت باعث تغییر زیادی می‌شود. برای اینکه دیدگاهی واقع‌بینانه پیداکنید بایستی گفت که تزریق 15 میلی لیتر ژل در یک جلسه نتیجه‌ای نسبتا بزرگتر به همراه دارد بطوری که ۱۵قطر بدنه‌ی آلت 15 تا 30 درصد افزایش پیدامی‌کند.

تزریق حجم زیادی از ژل ، 15 میلی لیتر و یا بیشتر، علاوه بر افزایش قطر آلت به دلیل وزن اضافی باعث افزایش طول آن نیز می‌شود. پس از تزریق ژل به آلت فرد، آلت او کمتر دچار “جمع‌شدگی آلت” می‌شود. در بسیاری از مردان، آلت تناسلی آنها در حالت خوابیده در شرایط خاصی مانند پس از شناکردن، به هنگام احساس سردی کردن و یا خجالت‌کشیدن کوچک‌می‌شود. تزریق ژل باعث‌می‌شود که فرد اعتمادبنفس بیشتری پیداکند.

پس از تزریق ژل به آلت تناسلی می‌توان افزایش چشمگیری در کلفتی (نسبت به حجم تزریق‌شده) آن در حالت نعوض مشاهده‌کرد اما شاید این افزایش قطر در حالت خوابیدگی آلت به همان اندازه مشهود نباشد.

تزریق ژل به آلت تناسلی در بیشتر افرادی که از زودانزالی رنج‌ می‌برند باعث بهبود کنترل و افزایش مدت زمان انزال می‌شود. با این همه لازم به ذکر است که انزال با سایر عوامل روانشناختی ارتباط دارد.

مطالعات اخیر نشان داده است که 90٪ شرکای جنسی مرد افزایش قطر آلت تناسلی (عرض) را بر افزایش طول ترجیح می‌دهند. علاوه بر این، مطالعات بالینی نشان داده است که 85٪ بیماران به طور کامل یا بیشتر از نتایج خود راضی هستند. 90٪ از بیماران پس از بیش از 1 سال هیچ گونه عارضه ای را در اثر استفاده از ماده پرکننده گزارش نکرده اند. از همه مهم تر، نتایج نهایی عمل در بسیاری از افراد بسیار مناسب و خوب می‌باشد.

روش تقویت قطر آلت تناسلی فقط باید توسط متخصص پزشکی بسیار ماهر و دارای گواهینامه تحت استانداردهای سخت گیرانه پزشکی انجام شود. قبل از شروع درمان، سابقه پزشکی بیمار به طور کامل بررسی می‌شود. هنگامی که بیمار مناسب تشخیص داده شد، پزشک با استفاده از کرم بی حسی آلت تناسلی را بی حس می کند.

سپس ماده پرکننده زیبایی بر پایه اسید هیالورونیک به آرامی و دقیقاً در زیر لایه سطحی درم تزریق می‌شود. این کار باعث افزایش قطر آلت تناسلی و کاهش حساسیت انتهای عصب می‌شود. از آنجا که بسیاری از مواد پرکننده با لیدوکائین ادغام شده اند، بیماران باید در طول عمل هیچ گونه درد و ناراحتی نداشته باشند.

در این مقاله به روش تزریق ژل به الت تناسلی که برای افزایش حجم و طول آلت تناسلی مناسب است اشاره کردیم، همانطور که گفته شد تزریق ژل به الت تناسلی برای کدام از زیبا جویان عزیز مناسبتر است و کدام یک از انها می توانند از این روشها استفاده کنند در ضمن این روشها بسیار بی خطر است و کاملاً ایمن بوده و شما می توانید با خیال راحت این تزریق ها را انجام دهید.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://www.doctorjaan.com/oqc6

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.