عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان

عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان

عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان

در جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، آلت بلندتر و یا بزرگ‌تر می‌شود. در روش بلندتر کردن آلت تناسلی باید رباط‌هایی بریده شود که آلت را به بدن متصل می‌کند و  آلت پایین‌تر می‌آید و بلندتر به نظر خواهد رسید.

در روش افزایش قطر آلت و یا همان کلفت‌تر کردن آلت باید چربی به آلت تزریق شود. برای این که آلت پس از عمل طبیعی به نظر رسد باید هر دو عمل بلندتر و کلفت‌تر کردن همزمان انجام شود و بیمار باید انتظار واقع‌بینانه و منطقی نسبت به عمل افزایش سایز آلت داشته باشد.

جراحی بزرگ کردن و افزایش سایز آلت بهترین روش برای بزرگ کردن آلت خواهد بود. اگر شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عمل جراحی دستگاه تناسلی می باشید بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی

مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

تاثیر عمل جراحی دستگاه تناسلی

این روش نتیجه‌ای رضایت‌بخش و دائمی دارد. مهم‌ترین عامل که باید قبل از جراحی در نظر گرفته شود مهارت جراح است. مهارت و تجربه پزشک جراح تضمین کننده ایمنی عمل و داشتن نتیجه دائمی آن است.

اندازه معمول آلت تناسلی

اکثر آقایانی که فکر می‌کنند آلت آن‌ها کوچک می باشد در واقع آلتی با اندازه معمولی دارند‌. بسیاری از آقایان تصوری غلوآمیز از اندازه آلت تناسلی دارند.

واقعیت به دور از هر گونه اغراق به شرح زیر می باشد.

اندازه معمولی آلت بین 8 تا 13 سانتی‌متر در حالت شل و بین 13 تا 18 سانتی‌متر در حالت نعوظ می باشد.

آلتی  کوچک در نظر گرفته می شود که در حالت نعوظ کوتاه‌تر از 8 سانتی‌متر باشد.

مزایای جراحی

۱- استفاده از روش‌هایی که به پشتوانه ده‌ها سال تحقیق و پژوهش ابداع شده.

۲- داشتن ایمنی درمان

۳- دائمی بودن نتیجه درمان

۴- افزایش همزمان طول و قطر آلت تناسلی

۵- امکان رشد تدریجی و بزرگ‌ شدن آلت تناسلی  در آینده

جراحی بزرگ کردن آلت برای چه افرادی مناسب است؟

۱- افرادی که سن بالای 21 سال دارند.

۲- افرادی که به عارضه‌هایی مانند بیماری‌های عفونی شدید، دیابت کنترل نشده یا فشار خون بالا، مصرف مداوم و طولانی مدت داروهای رقیق کننده خون مبتلا نیستند.

۳- در صورت داشتن سابقه جراحی آلت تناسلی باید موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.

مشاوره جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جراحی

با توجه به تاثیرات روان‌شناختی این عمل پزشکان توصیه می‌کنند که بیمار قبل از عمل به مشاور مراجعه کند و شرایط خود را شرح دهد. گاهی مواقع کاهش وزن یا تراشیدن موهای پایه آلت برای ایجاد خطای دید و بلندتر نشان دادن آلت روش مناسبی خواهد بود.

اگر شما تمام روش‌ها رو امتحان کردید و به جز جراحی چاره دیگری نداشتید می‌توانید با انجام عمل بلندتر و کلفت‌تر کردن آلت به نتیجه دلخواه خود برسید و اعتماد به نفس خود را دوباره  به دست آورید.

درمان

عمل افزایش سایز آلت به دو روش انجام می‌شود:

۱- افزایش طول آلت

بهترین روش برای افزایش طول آلت تناسلی این است که جراح رباطی که آلت را به استخوان لگن متصل می‌کند ،قطع کند تا طول بیشتری از بدنه آلت دیده شود. جراح برای بلندتر کردن آلت تناسلی برش کوچکی بالای پایه آلت ایجاد می‌کند و رباط را می‌برد. به این ترتیب آلت تناسلی پایین می‌افتد و یک تا دو اینچ بلندتر می شود. مقدار افزایش طول برای بیماران یکسان نخواهد بود. در مرحله بعدی جراح رباط را به نقطه پایین‌تر متصل می‌کند و با لایه پوست گرفته شده از ناحیه شرم گاهی بخش جدید آلت را می پوشاند. در این روش از بخیه جذبی داخلی و خارجی استفاده می‌شود. برخی جراحان بخیه‌های معمولی را برای این عمل ترجیح می‌دهند و این بخیه ها باید پس از چند هفته کشیده شود.

۲- افزایش قطر آلت

از روش‌های حجیم کردن آلت تناسلی این است که چربی از بدن بیمار گرفته شود و پس از خالص کردن به آلت تناسلی تزریق شود. برای حجیم و یا کلفت کردن آلت ابتدا باید عمل لیپوساکشن برای تخلیه چربی بر روی شکم یا ران انجام شود.

در این عمل فقط چربی به آلت تناسلی  تزریق می‌شود جای زخم روی آلت باقی نمی‌ماند و این روش دوران بهبود کوتاهی دارد.

در این روش قطر آلت تناسلی یک تا دو اینچ افزایش می‌یابد. حجیم شدن آلت تناسلی شما در حالت شل و در حالت شق و راست مشخص خواهد بود. در روش بعد پوست آلت عقب کشیده خواهد شد تا جسم زیست تجزیه‌پذیر لوله مانند را بپوشاند که با سلول‌های بافتی اطراف بدنه آلت تناسلی پر شده.

مراقبت های  پس از عمل جراحی

مراقبت پس از جراحی شامل موارد زیر است:

۱- مسکن‌های تجویز شده را مصرف کنید.

۲- آلت تناسلی خود را هر روز با وازلین یا مواد مشابه ماساژ دهید.

۳- پس از جراحی از اکستندر استفاده کنید تا آلت تناسلی بلندتر شود.

۴- سه تا چهار هفته پس از جراحی ورزش نکنید.

۵- یک ماه پس از انجام جراحی رابطه جنسی ممنوع است.

دوران بهبود عمل جراحی

شما باید به مدت یک هفته پس از عمل استراحت کنید و اجازه دهید ناحیه جراحی شده بهبود یابد. عملکرد آلت پس از عمل افزایش سایز آلت از نظر ادرار کردن و از نظر قابلیت نعوظ و شق شدن عادی خواهد بود.

عوارض جانبی

در این روش مانند هر عمل جراحی دیگر احتمال بروز عوارض جانبی وجود دارد. از عوارض این روش می‌توان به خونریزی، عفونت، واکنش به بی‌حسی، جمع شدن خون یا مایع زیر پوست، آسیب عصبی و غیرطبیعی یا نامتقارن شدن شکل آلت پس از عمل اشاره کرد. تغییر شکل آلت پس از عمل نتیجه‌ی تزریق نامناسب چربی و انباشته شدن چربی در بعضی از قسمت‌های آلت تناسلی خواهد بود این مشکل با ماساژ دادن بدنه آلت برطرف می‌شود. پس از عمل‌ افزایش طول آلت احتمال باقی ماندن جای زخم دائمی و کوچک در پایه آلت وجود دارد.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی

مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

سخن آخر

اگر شما عزیزان به دنبال افزایش طول و قطر آلت تناسلی خود می باشید با استفاده از روش های مختلف درمانی می توانید سایز مورد نظر خود را به دست بیاورید. یکی از روش های درمانی جراحی می باشد که باید توسط متخصص با تجربه برای شما انجام شود. با تشکر از شما عزیزان که تا پایان این مقاله با ما همراه بوده اید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.