لیفت صورت با نخ صدرصد تضمینی تهران

لیفت صورت با نخ صدرصد تضمینی تهران

لیفت صورت با نخ صدرصد تضمینی تهران

پوست انسان با گذشت زمان و تحت عوامل بیرونی تغییر می کند.

این تغییرات پوست شامل افتادگی و شل شدگی و کاهش قابلیت ارتجاعی می شود.

بهترین راه این است که با انجام کارهایی چون تزریق بوتاکس دور چشم و پیشانی و لیفت صورت نشانه های افزایش سن و پیری خود را کاهش دهید،اما برای کسانی که قصد دارند لیفتینگ پوست انجام بدهند، این سوال پیش می آید که  سن مناسب لیفت صورت چه سنی خواهد بود.

ما در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم، اما قبل از پاسخ دهی به سوال چه سنی برای انجام لیفت صورت مناسب است بهتر است با مزایا و تضمینی بودن این روش بیشتر آشنا شوید.

مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

لیفت صورت با نخ چیست؟

با استفاده از روش لیفت با نخ، پزشک پس از بررسی پوست و با توجه به سن و سال و سایر مشکلات اقدام به انجام لیفت با نخ می کند.

در این روش، پزشک با توجه به منطقه‌ای که نیاز به انجام لیفت دارد، با انتخاب نخ هایی با ضخامت های مختلف و با کمک گرفتن از سوزن کانولا به قرار دادن این سوزن هایی که حاوی نخ های قابل جذب می باشند، در زیر پوست اقدام می‌کنند و پس از آن با کشیدن نخ ها به میزان لازم موجب لیفت و از بین بردن افتادگی و چین و چروک پوست می کند و پس از آن با خارج کردن سوزن ها انتهای نخ را گره خواهد زد.

انجام مراقبت های قبل و بعد از انجام لیفت می تواند تأثیر زیادی در ماندگاری لیفت با نخ داشته باشد. معمولاً دوره نقاهت بعد از انجام لیفت به علت عدم خونریزی، عدم درد و عدم بی حسی بسیار کوتاه مدت می باشد و افراد دچار عوارض پس از آن نخواهند شد.

همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت مو و زیبایی دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر علاقه دارید فرم و شکل ظاهری صورت خود را تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

مراحل لیفت صورت با نخ در تهران:

لیفت با نخ روشی غیرتهاجمی می‌باشد، این عملیات به‌ صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است کل فرایند حدود 1 ساعت طول می‌کشد.

عملیات لیفت با نخ شامل ایجاد برش‌ های کوچک در مکان‌ های کلیدی پوست، عمدتا خط مو، بوده و سپس سوزن در زیر پوست به‌ منظور لیفت و بالا کشیدن پوست قرار خواهد گرفت.

با توجه به شرایط بیمار و تشخیص پزشک، ممکن است تغییراتی در این عملیات اعمال ‌گردد.

معمولا بین 2 تا 20 نخ در این پروسه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لیفت با نخ روشی نسبتا جدید می‌باشد.

اگر چه قبلا از نخ‌ های دائمی استفاده می‌شد، اما  امروزه جراحان ترجیح می‌دهند از نخ‌ های خاردار جذب‌ شدنی استفاده کنند.

خار های روی نخ‌ ها به منظور تقویت فیبروز ها و تولید کلاژن تعبیه می‌شوند.

لازم است بدانید، پوست به‌ طور طبیعی با گذشت زمان و به‌ دلیل از بین رفتن الاستین و کلاژن میل به از دست دادن استحکام و خاصیت ارتجاعی خود دارد، سلول‌ ها در پاسخ به فیبروز ها هیالورونیک اسید تولید می‌کنند که رطوبت را در پوست جذب می‌کند.

رگ‌ های کوچک در پوست به‌ واسطه نخ‌ های مورد استفاده ضربه خورده، باز می‌شوند و خون جدید همراه با اکسیژن و مواد مغذی به‌ منظور ترمیم درون آن جریان می‌یابند که موجب جوانسازی و شادابی پوست خواهد شد.

مزایای لیفت صورت با نخ:

▪︎برای بسیاری از بیماران، بزرگ ترین مزیت لیفت با نخ به جای لیفت صورت، کاهش بسیار زیاد زمان بهبودی مرتبط با لیفت با نخ است.

هنگامی که بیمار جراحی لیفت صورت انجام می دهد، باید به میزان معینی آرام بخش مصرف کند.

به این ترتیب، بیمار حتی زمانی که میخواهد از بیمارستان به خانه برود باید از کسی کمک بگیرد.

اکثر بیماران لیفت صورت، حداقل سه روز پس از عمل جراحی نیاز به کمک شبانه روزی از یک مراقب و همراه دارند.

علاوه بر این، اگر بیمار بچه کوچک در خانه داشته باشد، ممکن است به کسی برای مراقبت از کودک خود نیز نیاز داشته باشد.

بیماران لیفت صورت معمولاً برای بهبودی نیاز به یک تا دو هفته مرخصی از کار نیز دارند.

▪︎از طرف دیگر، ریکاوری از لیفت با نخ نسبتاً آسان است.

لیفت با نخ را می توان تحت بیهوشی موضعی به جای بیهوشی عمومی انجام داد، به این معنی که بیماران لیفت با نخ می توانند بلافاصله پس از انجام عمل خود را به خانه برسانند و از خود مراقبت کنند.

اما این نکته قابل بیان است که برخی از بیماران پس از کشیدن نخ کمی درد، قرمزی و تورم را تجربه می کنند و بنابراین مایل اند بقیه روز را از محل کار خود مرخصی بگیرند، اما اکثر آنها می توانند فوراً به سر کار بازگردند.

پس از لیفت با نخ به ندرت به دارو های ضد درد قوی نیاز است و این امر باعث می شود که بیماران راحت تر به روال عادی زندگی خود بازگردند،بنابراین این روش برای افرادی که در خانه بچه دارند یا کسانی که مشاغل پرمشغله و سختی دارند ایده آل است.

▪︎با توجه به این که ریکاوری لیفت با نخ از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست، بیماران همچنان باید در حین بهبودی اقدامات احتیاطی جزئی را انجام دهند.

مهم است که اطمینان حاصل کنید که هنگام تمیز کردن یا استفاده از مرطوب کننده حداقل یک هفته پس از قرار دادن نخ ها، صورت خود را به شدت مالش ندهید.

همچنین باید سعی کنید سر خود را کمی بالا نگه دارید تا هنگام خواب مستقیماً روی صورت خود غلت نزنید.

▪︎لیفت با نخ به دلیل غیرتهاجمی بودن آن نسبت به موارد مشابه کم خطر‌ تر است و عملاً هیچ خطری برای زخم، کبودی شدید، خونریزی یا سایر عوارض پس از لیفت با نخ وجود ندارد.

در موارد نادر، بیماران ممکن است دچار سوزش، عفونت یا دیده شدن بخیه‌ هایشان در زیر پوست شوند. با این حال، اگر این اتفاق بیفتد، بخیه ها را می توان به سادگی برداشت و صورت بیمار به حالت قبلی خود باز خواهد گشت و جای نگرانی وجود ندارد .

▪︎در نهایت، از آنجایی که انجام لیفت با نخ بسیار آسان تر از جراحی لیفت صورت است، بسیار مقرون به صرفه تر نیز میباشد.

▪︎اگرچه لیفت با نخ مفید است، اما برای بیماران مهم است که انتظارات واقع بینانه از این روش را بدانند. در حالی که لیفت با نخ مطمئناً تغییرات قابل مشاهده ای ایجاد می کند،اما باید بدانید به طور کلی فقط چند میلی متر پوست صورت را  کشیده تر می کند.

به این ترتیب، لیفت صورت با نخ  نتیجه نهایی ظریف تر و طبیعی تر از جراحی لیفت صورت ایجاد می کنند.

بنابراین لیفت با نخ برای بیمارانی مناسب است که با علائم شلی پوستی خفیف تا متوسط ​​و نه شدید سر و کار دارند.

▪︎سن ایده آل لیفت با نخ معمولا در اواخر دهه سی تا اوایل پنجاه سالگی است، این در حالی است که اکثر بیماران بالای 55 سال از جراحی لیفت صورت رضایت بیشتری دارند.

لیفت با نخ می‌تواند جایگزینی برای لیفت صورت از طریق جراحی برای بیماران مسن‌ تری که به دلایل پزشکی قادر به انجام عمل جراحی نیستند، فراهم کند.

از آنجایی که لیفت با نخ را می توان تحت بی حسی موضعی انجام داد، بسیاری از افرادی که شرایط مرتبط با سن بالا یا بیماری های خاص  را دارند که آنها را واجد شرایط جراحی نیستند (مانند فشار خون بالا، دیابت نوع دو و بیماری های قلبی عروقی) می توانند با خیال راحت این درمان را انجام دهند.

اگر شرایط یا بیماری خاصی دارید، مطمئن شوید که با پزشک خود در مورد اینکه آیا لیفت با نخ برای شما مناسب است یا خیر صحبت کنید.

▪︎درک این نکته مهم است که در حالی که هیچ تکنیک لیفتینگ نمی تواند نتایج دائمی ایجاد کند، جراحی لیفت صورت معمولاً نتایج طولانی تری نسبت به لیفت با نخ ایجاد می کند.

نتایج جراحی لیفت صورت می تواند تا یک دهه دوام داشته باشد، در حالی که ماندگاری لیفت صورت با نخ به طور کلی بین یک تا سه سال طول می کشد.

با این حال، از آنجایی که روش لیفت با نخ بسیار کم خطر است، بیمارانی که نتایج لیفت با نخ را دوست دارند، معمولاً می توانند پس از جذب بخیه های قدیمی توسط بدن، مجموعه جدیدی از بخیه های موقت را قرار دهند.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار لیفت صورت با نخ در مجموعه تخصصی دکتر  جان الهیه زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-لیفت صورت

عوارض لیفت صورت با نخ:

۱- کبودی و پرخون شدن قسمتی از پوست که لیفت با نخ بر روی آن انجام شده است:

اگر چه لیفت با نخ نیاز به جراحی ندارد ولی با این حال یک روش تهاجمی محسوب می‌شود و ممکن است که بافت محل مورد نظر را دچار التهاب نماید.

در این روش، پوست صورت سوراخ می‌شود و به همین دلیل، امکان ورود باکتری‌ ها و عوامل بیماری‌ زا به بافت پوست افزایش می‌یابد.

با ورود این عوامل عفونی به بافت پوست، سیستم ایمنی آن‌ ها را مورد شناسایی قرار می‌دهد و منجر به شروع التهاب می‌شود.

در فرآیند التهاب خون و سلول‌ های سیستم ایمنی بیشتر از حالت عادی به بافت مورد نظر هدایت می‌شوند و از این طریق موجب ایجاد تورم و قرمزی در پوست می‌گردند.

البته لازم به ذکر است که عفونتی که به واسطه‌ی لیفت با نخ ایجاد می‌شود از نوع موقتی است و جای نگرانی در رابطه با آن وجود ندارد و آثار این التهاب بعد از گذشت ۱ هفته از بین خواهد رفت.

همچنین، امروزه برخی از پزشکان قبل از انجام لیفت با نخ برای بیماران آنتی‌بیوتیک تجویز می‌کنند و از این طریق احتمال وقوع التهاب را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.

۲- خونریزی طولانی‌ مدت:

پوست صورت از نظر تراکم عروق خونی و لنفاوی یکی از متراکم‌ ترین قسمت‌ های بدن محسوب می‌شود و به همین دلیل است که لیفت با نخ می‌تواند منجر به ایجاد خونریزی طولانی مدت شود.

در این روش، پوست صورت به صورت کامل سوراخ می‌شود و به علت، احتمال وارد شدن آسیب به عروق خونی و لنفاوی پوست به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

در برخی از موارد ممکن است که یکی از عروق خونی اصلی صورت با استفاده از این روش آسیب ببیند و خونریزی حاصل از این روش کمی طولانی‌ تر شود.

البته لازم به ذکر است که خونریزی مشکل اصلی شما محسوب نمی‌شود و وارد شدن آسیب به عروق به معنای تورم و قرمزی بیشتر در بافت پوست می‌باشد و این مسئله ممکن است که میزان ماندگاری لیفت نخ را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

با این حال، احتمال این رخداد بسیار پایین است و تنها در برخی از زیباجویان مشاهده شده است.

۳- احتمال ایجاد حساسیت به نخ در روش لیفت با نخ:

سیستم ایمنی بدن انسان توانایی شناسایی عوامل بیگانه را دارا می‌باشد و این مسئله می‌تواند مشکلات بزرگی را برای افراد ایجاد کند.

نخی که برای لیفت با نخ استفاده می‌شود در برخی از افراد ایجاد حساسیت می‌کند و این مورد می‌تواند خبر ناگواری برای شما محسوب شود و شما باید پس از مشاهده‌ی این علائم سریعاً برای خارج کردن نخ‌ ها اقدام نمایید زیرا سیستم ایمنی به تدریج موجب تشدید علائم خواهد شد و این مسئله می‌تواند زیبایی شما را با خطرات جدی مواجه نماید.

۴- حرکت نخ‌ هایی که برای لیفت با نخ استفاده شده است:

این مشکل نیز به میزان زیادی به میزان مهارت پزشک مربوط می‌شود و می‌تواند موجب ایجاد درد و احساس ناراحتی در بافت مورد نظر شود.

همچنین، در برخی از افراد مشاهده شده است که حرکت نخ‌ های استفاده شده برای لیفت با نخ موجب ایجاد عدم تقارن شده است و در این حالت باید با استفاده از سایر روش‌ ها این عدم تقارن را برطرف کرد.

۵- بی حسی پوست:

پوست صورت از جمله قسمت‌ هایی است که از سیستم عصبی گسترده و ظریفی برخوردار است و وارد شدن آسیب به این اعصاب می‌تواند مشکلاتی را برای زیباجویان ایجاد نماید.

لیفت با نخ احتمال وارد شدن آسیب به اعصاب زیر پوست را افزایش می‌دهد و ممکن است که در موارد شدید موجب بی حسی بافت مورد نظر شود، بنابراین، قبل از استفاده از این روش تمامی احتمالات و شرایط را با دقت زیادی مورد بررسی قرار دهید و سپس برای انجام این روش زیبایی اقدام نمایید.

شما می توانید لیفت صورت با نخ را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی مجموعه دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی این مجموعه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

مراقبت های قبل از لیفت صورت با نخ:

▪︎تمامی انتظاراتی که از نتیجه دارید را با پزشک تان در میان بگذارید.

▪︎در صورت مصرف دارو های خاص یا ابتلا به بیماری های مزمن حتماً این موضوع را با پزشک خود مطرح کنید.

▪︎بهتر است هنگام مراجعه به مطب اقدام به آرایش نکنید و با صورتی بدون آرایش به مطب مراجعه نمایید.

▪︎مصرف دارو های رقیق کننده خون همچون آسپرین، الکل و دخانیات را حدود 1 هفته قبل از لیفت قطع نمایید.

اقدامات قبل از لیفت با نخ دربرگیرنده نکات و دستورالعمل هایی است که افراد با انجام آن ها پیش از این روش جوانسازی پوست نه تنها تا حد زیادی رضایت بخش بودن نتایج به دست آمده را تضمین می نمایند بلکه از بروز عوارض احتمالی بعد از آن جلوگیری می نمایند.

■بهترین پزشک را انتخاب کنید

▪︎با توجه به فراگیر شدن روش های جوانسازی پوست همچون روش لیفت با نخ ، پزشکان زیادی اقدام به برپایی مطب ها و کلینیک های زیبایی و ارائه خدمات جوانسازی به افراد می پردازند که البته همه آن ها از تخصص لازم برخوردار نیستند.

حتی امروزه با برخی سالن های زیبایی و آرایشی مواجه می شویم که روش هایی همچون لیزر مو های زائد ، تزریق بوتاکس، ژل و غیره را با هزینه های کمتر برای افراد انجام می دهند که در بیشتر موارد به دلیل عدم بهره گیری از تکنیک های مناسب و مواد مرغوب با نتایج مخرب و عوارض وحشتناکی برای افراد همراه می باشد.

▪︎از همین رو در صورتی که خواستار دستیابی به نتایج درخشان از این روش هستید باید زمان لازم را برای انتخاب پزشک خود صرف نمایید که در ذیل به تعدادی از ویژگی های یک پزشک خوب اشاره کرده ایم.

■ویژگی های بهترین پزشک

▪︎با وجدان بوده و صرفاً به منافع مالی خود فکر نمی کند.

او این روش را تنها برای افرادی انجام می دهد که از مطلوب بودن نتایج برای آن ها اطمینان داشته باشد.

▪︎زمان لازم را برای آگاهی از توقعات بیمار صرف نموده و از او در مورد انتظاراتش از نتیجه این روش جوانسازی سوال می نماید.

▪︎وضعیت سلامت روحی و جسمی بیمار را بررسی می کند.

▪︎علاوه بر اینکه قدرت تصور بالایی دارد بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی نیز به طور کامل اشراف دارد.

▪︎مطب یا کلینیک او محیط تمیز و آرامی داشته و در آن از به روزترین و پیشرفته ترین ابزار ها و دستگاه های روز دنیا بهره گرفته می شود.

▪︎از مرغوب ترین و بهترین برند های مواد برای انجام انواع روش های جوانسازی استفاده می کند.

▪︎با صبوری به سوالات بیماران پاسخ داده و برخورد خوبی با آن ها دارد.

▪︎سابقه درخشانی در زمینه انجام این روش دارد و غیره.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ:

▪︎پس از انجام لیفتینگ ، به بیماران توصیه می شود تا مدتی از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری کنند ؛ چرا که مصرف این موارد سبب کاهش خونرسانی به بافت های درمانی می شود.

▪︎بعد از انجام لیفت صورت با نخ ، بیماران باید تا مدتی از انجام برخی از فعالیت ها که سبب افزایش فشار خون می شود ، خودداری کنند.

▪︎در اکثر مواقع افرادی که عمل لیفتینگ به روش نخ را انجام داده اند ، پس از گذشت 1 روز می توانند به انجام فعالیت های شخصی خود بپردازند.

▪︎بیماران باید توجه کنند که جهت رفع کبودی و تورم ناشی از عمل لیفت با نخ ، از قرار دادن مستقیم کمپرس های یخ و حرارتی بر روی صورت خود پرهیز کنند ؛ چرا که انجام این کار به بافت های تشکیل شده بر روی پوست آسیب خواهد رساند.

تعداد جلسات مورد نیاز لیفت صورت با نخ در تهران:

گذراندن تنها یک جلسه زاویه سازی صورت با نخ برای لیفت با نخو جوانسازی بافت پوست کافیست و در صورت اتمام زمان ماندگاری تاثیرات نخ لیفت (به طور میانگین بین ۲ سال و نیم الی ۳ سال)، نیاز به ترمیم و لیفت مجدد پوست صورت وجود خواهد داشت.

دوره نقاهت لیفت صورت با نخ:

پس از انجام لیفت صورت با نخ شما به یک روز استراحت نیاز دارید تورم و کبودی ممکن است یک تا دو هفته وجود داشته باشد.

روند بهبودی در همه افراد متفاوت است که به توانایی بدن و مراقبت های قبل و بعد لیفت با نخ صورت بستگی دارد.

لیفت با نخ چه کاربردی دارد؟

▪︎سفت کردن پوست

در این روش هیچ گونه جراحی انجام نخواهد شد.

تنها پزشک با اعمال تغییراتی در زیر بافت ها، سبب سفتی و لیفت شدن پوست صورت می شود،این فرایند توسط نخ و بدون ابزار های جراحی سبب درمان افتادگی نواحی مختلف صورت افراد خواهد شد.

▪︎کلاژن سازی

نخ های لیفت علاوه بر سفتی و کشیدگی پوست در کاهش روند پیری نیز بسیار مؤثر است.

در این روش درمانی ناحیه بخیه خورده طی یک فرایند ترمیمی، کلاژن بسیار زیادی تولید می کند.

کلاژن نوعی پروتئین در عمق بافت ها بوده که در ترمیم زخم ها، افزایش طراوت و سرزنده بودن پوست کمک بسیاری می کند.

نکته: بهتر است بدانید، که با افزایش سن میزان کلاژن تولید شده پوست به مرور کاهش می یابد.

لیفت با نخ به چه افرادی توصیه نمی شود؟

▪︎افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی

▪︎افرادی با مصرف دارو های ضد انعقاد خون

▪︎افراد تحت درمان، به روش شیمی درمانی

▪︎افراد مبتلا به بیماری ها و عفونت های پوستی

▪︎زمینه به وجود آمدن برآمدگی بعد از التیام زخم

▪︎افراد مبتلا به اختلالات خونی، ناهنجاری های پلاکت

کاندیدای مناسب لیفت صورت با نخ:

با توجه‌ به اثرات این روش درمانی، بهترین کاندید برای لیفت پوست با نخ، افراد با پوست نسبتاً شل و افتاده بوده که به‌ دنبال روشی کوتاه‌ مدت و در عین‌ حال مؤثر هستند.

همچنین بهترین سن برای انجام لیفت صورت با نخ برای مردان یا زنان، 35 سال یا بیشتر است که در اکثر موارد به‌ دنبال لیفت قسمت‌ های یک سوم میانی یا پایینی صورت و افزایش جوان‌سازی چهره خود هستند.

توجه‌ به این نکته خالی از لطف نیست که بهترین کاندید ها برای لیفت با نخ، بیمارانی هستند که به تازگی متوجه کاهش کلاژن پوست خود شده و می‌خواهند ساختار پوست خود را تقویت کنند.

همچنین این روش درمانی برای بیمارانی که احساس می‌کنند پوست‌شان در حال از دست‌ دادن بخشی‌ از کشش طبیعی خود است نیز ایده‌آل است.

برای آن دسته از افرادی که پوست آن‌ ها به‌ طور مشهودی افتاده است و نیاز‌ به کشش پوستی عمیق دارند، ممکن است پزشک درمان‌ های دیگری را که با جراحی همراه است، تجویز کند.

به‌ طور کل نامزد های ایده آل برای درمان لیفت با نخ عبارت‌ اند از:

▪︎افرادی که علائم پیری قابل‌ مشاهده مثل افتادگی پوست، چین‌ و چروک، خط لبخند، غبغب آویزان، افتادگی پلک زیر چشم و گردن بوقلمونی دارند.

▪︎زنان و مردان در محدود سنی ۳۵ تا ۵۵ سال

▪︎افرادی که به روش‌ های تهاجمی و سنتی لیفت صورت علاقه ندارند.

اگر شما هم جز کاندیدای مناسب لیفت صورت با نخ به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به مجموعه تخصصی دکتر جان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

انواع نخ در لیفت:

در این روش، به وسیله استفاده کردن از نخ‌ های فلزی، داربستی را در زیر پوست برای جوانسازی درست می‌کنیم.

ابعاد و مقدار ضخیم بودن این نخ‌ ها به اندازه یک تار مو است.

این نخ‌ ها احتمال دارد از فلزات گران قیمت همچون پلاتینیوم، طلا یا فیبر های سنتتیک مثل پلی استر یا کاپرون یا ترکیبی از پلیمر های صنامی با سایر موارد باشد.

لیفت صورت با نخ با سه نوع نخ انجام می‌شود:

▪︎نخ های جذبی

نخ‌ های جذبی پس از گذر مدتی جذب بدن خواهند شد.

این نخ‌ ها از جنس مواردی زیست سازگار ساخته شده‌اند. بافت‌ های بدن انسان به آن‌ ها در طول زمان اتصالشان، واکنش نشان نمی‌دهد.

سلول‌ های پوست در نزدیکی با داربست تشکیل شده از این نخ‌ ها، تقسیم و مستقر خواهند شد، به همین دلیل حتی بعد از جذب نخ‌ ها اثرات آن ماندگار و قابل مشاهده است.

▪︎نخ های ترکیبی

نخ‌ های ترکیبی به نحوی است که بخشی از آن‌ ها به پوست جذب می‌شود.

خوب است بدانید که بخشی از نخ به شکل تکه‌ های ریز در زیر پوست باقی خواهد ماند.

معروف‌ ترین برند این نخ‌ های چینی نخ silhouette instalift نام دارد.

ساختار این نخ‌ ها به این صورت است که خودشان جذب پوست خواهد شد ولی در طول آن‌ ها تکه‌ های مخروطی شکل قرار دارد که این‌ ها جذب پوست نخواهند شد و همیشه در زیر پوست باقی خواهند ماند.

به علاوه این مخروط‌ ها بسیار ریز و کوچک هستند و از بیرون دیده نمی‌شود.

علاوه بر همه این نکات، پس از طی مدتی در زیر پوست آن‌ ها را احساس نخواهید کرد.

مشکلی که این نخ‌ ها ممکن است داشته باشد، بعد از جایگذاری به سختی می‌توان آن‌ ها را تکان داد.

▪︎نخ های غیر جذبی

این نوع نخ همان گونه که از اسمش مشخص است، غیر جذبی می‌باشد و بافت بدن امکان جذب آن‌ ها را ندارد و بعد از استفاده از این نخ‌‌ ها باید از بدن جدا شود.

اثرات و نتایج لیفت صورت با نخ:

▪︎رفع افتادگی پوست

بهتر است بدانید که این پروسه جوانسازی با هیچ گونه برشی انجام نمی شود،به همین منظور تنها پزشک متخصص با ایجاد برخی تغییرات لازم در زیر پوست ، پوست صورت افراد را به سمت بالا می کشد.

در این فرایند پزشک به جای برش و جدا کردن پوست های اضافی ، با استفاده از نخ های مخصوص باقی مانده پوست زیبا جو را جمع کرده و در نهایت سفت می کند.

▪︎افزایش کلاژن سازی پوست

یکی دیگر از مزیت های این نخ ها علاوه بر کشش و سفت کردن پوست ، کند کردن روند پیری و مبارزه با عوامل مؤثر آن نیز می باشد.

در این پروسه، پوست به علت تحریک شروع به کلاژن سازی و ترمیم بافت ها خواهد کرد.

نکته: این مرحله از لیفت صورت با نخ برای زیبا جو و پزشک اهمیت بسیاری دارد زیرا کلاژن یک فاکتور مهم و اساسی در جوانسازی و زیبایی پوست می باشد.

شما می توانید از اثرات و نتایج لیفت صورت با نخ را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید، همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

سن مناسب برای لیفت صورت با نخ:

این روش در سنین ۳۰ الی ۵۰ برای آقایون و بانوان برای رفع چین و چروک‌ های سطح پوست صورت و گردن بسیار مناسب می‌باشد.

همچنین افراد مسن می‌توانند این روش را جایگزین جراحی‌ های سنگین کنند.

همچنین این روش برای افرادی که قبلا جراحی (Surgery) لیفتینگ انجام داده‌ اند و اکنون دچار افتادگی شده‌ اند بسیار مناسب می‌باشد.

تمام خانم‌ ها و آقایانی که دچار خطوط، چین و چروک و افتادگی خفیف تا ملایم پوست شده‌ اند می‌توانند عمل لیفت صورت را انجام دهند.

آیا می توان باعث دائمی شدن نتایج لیفت با نخ شد؟

برای این که بتوانیم نتایج نزدیک به دائمی بگیریم ملزم به رعایت برخی نکات هستیم این نکات علاوه بر آسان بودن و نداشتن سختی به گونه ای می باشد که انجام آن ها نیاز به کمترین زحمت دارد و هر فردی می تواند آن ها را انجام دهد.

معمولا پزشک متخصص در زمینه لیفت با نخ پس از انجام عمل این نکات برای گرفتن نتایج دائمی برای فرد بیمار ارائه می کند.

از نکاتی که باید به آن اشاره کنیم این است که پس از مدت زمانی بین ۱۲ تا ۱۸ ماه هر زمان که احساس شد عمل لیفت با نخ از بین می رود و اثرات آن خنثی می شود و لازم است دوباره این عمل را تکرار کنیم.

این نکته معمولا جزء اولین نکاتی است که پزشک متخصص برای فرد بیمار طی مشاوره ای ارائه می کند و فرد بیمار از این اتفاق آگاه می سازد تا فرد بیمار دچار استرس و نگرانی نشده و آرامش خود را حفظ کند.

همچنین در زمانی که عمل لیفت با نخ را انجام داده اید نباید حرکاتی را که باعث فشار دادن صورت و ناحیه هایی که عمل لیفت با نخ بر روی آن ها صورت گرفته انجام دهید.

این کار باعث می شود تا نظم عمل و همچنین ظرافت هایی را که پزشک متخصص برای انجام عمل به خرج داده است از بین برود و سبب نتیجه نگرفتن فرد بیمار از انجام عمل لیفت با نخ شود.

هزینه لیفت صورت با نخ در تهران:

هزینه این خدمات، موردی است که به تمایل شما عزیزان نسبت به انتخاب نواحی مورد نظر برای لیفت و جوانسازی بستگی دارد.

هر چه نواحی انتخاب شده از حساسیت بیشتری در لیفت برخوردار باشند یا تعداد نواحی انتخاب شده برای لیفت و زاویه سازی بیشتر باشند، برآورد نهایی هزینه‌ ها بیشتر خواهد بود.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت‌وگو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید.

مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-لیفت صورت

سوالات متداول شما:

۱. آیا تکنیک ليفت با نخ دردناک می باشد ؟

این پروسه ممکن است مقداری درد را به همراه داشته باشد، زیرا ابتدا نخ را به زیر پوست می فرستند و سپس آنها را می کشند اما با استفاده از مواد بی حسی معمولا پزشکان میزان درد را به حداقل می رسانند.

۲. آیا بعد از انجام لیفت با نخ می توان مجددا ورزش انجام داد ؟

بعد از اینکه لیفتینگ با نخ انجام می دهید ، می توانید بعد از گذشت هفت روز همچنان فعالیت های سبک را ادامه دهید اما سعی کنید فشاری را به نواحی صورت وارد نکنید.

از انجام ورزش هایی که نیاز به تحرک بالا دارند مانند بدنسازی باید تا زمانی که پزشک به شما اجازه نداده خودداری کنید.

۳. چه زمان پس از ليفت با نخ می توان آرایش کرد ؟

معمولا با تشخیص پزشک حدود دو روز بعد از انجام لیفت با نخ می توانید از تمامی مواد آرایشی استفاده کنیدف البته همچنان باید از مالش یا فشار دادن بی جای صورت خودداری کنید.

۴. آیا می توان بعد از انجام لیفت صورت با نخ خیلی زود به روتین پوستی بازگشت؟

معمولا بعد از گذشت 48 ساعت از روند لیفت با نخ ایرادی ندارد که صورت خود را شست و شو دهید،اما حتما به این نکته توجه کنید که از محصولات لایه بردار نمی توانید تا مدت زمانی که بهترین پزشک پوست و مو در تهران اجازه دهد روی پوست استفاده کنید.

۵. آیا نخ های لیفت زیر پوست برای من مشکلی ایجاد نمی کنند؟

بعد از اینکه لیفت با نخ را انجام می دهید ، نخ های زیر پوست می توانند موجب کلاژن سازی پوست شوند، اما نگران نباشید زیرا در نهایت طی فرآیندی به نام هیدرولیز حل می شوند.

نگران نباشید زیرا انجام این روش با نخ یک تکنیک بسیار خوب و کم تهاجم برای جوانسازی است و خطرناک نیست.

۶. بهترین زمان لازم برای انجام لیفت با نخ کی است؟

زمان مورد نیاز برای رفع مشکلات پوستی افراد به میزان چین و چروک، افتادگی و عمق آن بستگی دارد.

به طور کلی انجام لیفتینگ با نخ حدود 20 الی30 دقیقه زمان خواهد برد که نسبت به موارد ذکر شده این زمان متغیر است.

۷. آیا نخ های لیفت قابل جذب می باشند؟

نیازی به نگرانی نخواهد بود، زیرا نخ های لیفت زیر پوست باقی می مانند.

آنها تشکیل رشته های فیبری جدید که تشکیل دهنده و تحریک کننده کلاژن هستند را آسان می کنند و در کل، در طی چند ماه از طریق یک فرآیند طبیعی به نام هیدرولیز حل می شوند.

استفاده از این نخ های جذبی باعث می شوند که شما دیگر هیچ دردی را برای از بین بخیه ها تجربه نکنید.

عمل تجزیه و هیدرولیز نخ در پوست، روندی کاملا بدون درد می‌باشد و به سادگی صورت می گیرد.

بعد از حل شدن نخ ها، کلاژن جدید و بافت های فیبری از قبل در مناطق تحت درمان شکل گرفته اند، بازسازی و اثر خود را در مناطق تحت درمان با لیفتینگ نشان می دهند و جوانی را به ناحیه مورد نظر باز می گردانند.

۸. لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

نتایج این روش سه ماه پس از لیفت، کاملا واضح است و طی هشت ماه پس از لیفت به حداکثر می رسد و تا حدود یک و نیم تا دو سال باقی می ماند.

سن مراجعه کننده، جنس پوست ، میزان کشیدن فاشیا ها و عضلات زیر پوستی همگی در ماندگاری لیفت صورت با نخ موثرند.

نتیجه گیری:

لیفت نخ با جراحی جایگزین مؤثری برای جراحی معمولی است و می تواند نتایج طولانی مدت را به همراه داشته باشد.

نخ های مخصوص طراحی شده منحصر به فرد هستند و می توان از آن ها برای کشیدن پوست گردن، بالا کشیدن ابرو ها، از بین بردن چین و چروک های پوستی و کشیدن پوست گونه ها استفاده کرد.

البته یک مقاله معتبر در زمینه مربوط به لیفت با نخ به این نتیجه رسید که تحقیقات بیشتری برای فهمیدن اثرات بلند مدت این روش لازم است، زیرا تکنولوژی و روش های ارائه و انجام لیفت با نخ همچنان در حال پیشرفت است.

می توانید با مراجعه به مجموعه تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر جان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر کاندیدای مناسب لیفت صورت با نخ به شمار می روید به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

نماشا:https://www.namasha.com/v/BWIvP4YC

آپارات:https://aparat.com/v/AQuxs

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.