مراقبت های قبل از لیفت غبغب

مراقبت های قبل از لیفت غبغب

مراقبت های قبل از لیفت غبغب:

افتادگی پوست بر اثر افزایش سن و کم شدن وزن از مشکلاتی است که سبب می‌شوند نواحی مختلف صورت و گردن از حالت طبیعی و زیبای خود خارج شود.
این موضوع  حالت  غبغب را بسیار ناخوشایند  و حتی در بعضی موارد می‌تواند  باعث نارضایتی و  آزار فرد گردد.
خوشبختانه پیشرفت علم می تواند این مسئله آزاردهنده را به طور کامل از بین ببرد و بار دیگر زیبایی و جوانی را به چهره بازگرداند.
لیفت غبغب روشی برای خلاص شدن از شر پوست و چربی های اضافه در این ناحیه می باشد که فرم چهره را می تواند بر هم بزند و ممکن است آزاردهنده باشد.

در خصوص لیفت غبغب نگرانی های زیادی وجود دارد.

بعضی از افراد فکر می‌کنند که لیفت غبغب عملی بسیار دردناک و خطرناک می باشد و در نهایت حالت  نامقارن و ناخوشایندی را می تواند برای چهره ایجاد کند.

همچنین فکر می‌کنند که می‌تواند سبب آسیب به عصب های آنها و در بعضی موارد سبب  فلج اعصاب آنها شود، اما باید بیان کنیم که هیچ گونه نگرانی در خصوص این روش درمانی وجود ندارد زمانی که به یک مرکز معتبر و پزشک متخصصی مراجعه کنید .

اگر شما می خواهید در خصوص این روش درمانی مراقبت های قبل از لیفت و مزایا و معایب آن و همچنین مراقبت های بعد از آن آگاهی کامل به دست آورید و همچنین با خیالی آسوده به این روش درمانی بپردازید با ما در این مطلب همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه

مراقبت های قبل از لیفت غبغب:

. در قدم اول باید در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید به نتیجه مورد نظر در زمان کوتاه دست پیدا کنید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی این روش  در امان باشید.

. بعد از انتخاب کلینیک با پزشک در این خصوص جلسه مشاوره را برگزار کنید تا پزشک به طور کامل شما را مورد معاینه و بررسی قرار دهد و بداند که لیفت غبغب با کدام روش برای شما گزینه مناسب تری است .  همچنین شما را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد .
در این جلسه اگر دچار بیماری خاصی  یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید حتماً با پزشک مشورت داشته باشید تا پزشک توضیحات لازم قبل از لیفت غبغب را به شما گوشزد کند تا در حین عمل و بعد از آن از هرگونه عوارض ناخواسته و مشکل بتواند جلوگیری کرد و بهترین نتیجه بعد از دوره نقاهت برای شما رقم بخورد.

. از مصرف مشروبات الکلی به مدت  یک هفته قبل از لیفت غبغب باید خودداری کنید .
مصرف اینگونه موارد می‌توانند باعث اختلال در روند بهبودی و از بین رفتن زود هنگام نتایج درمان شود.

. از مصرف بعضی داروها و مواد غذایی باید اجتناب کنید مصرف داروهای ضد انعقادی مانند آسپیرین وارافین دیکلوفناک ویتامین e امگا ۳ و همچنین مصرف دمنوش های گیاهی مانند زنجبیل، چای سبز، قهوه و دارچین از جمله داروهای و مواد غذایی هستند که قبل از لیفت باید از آنها خودداری کرد.

. قبل از مراجعه به کلینیک جهت لیفت غبغب استحمام کنید و هرگونه آرایش روی صورت را پاک کنید.

. قبل از استفاده از روش های مناسب برای جوانسازی و زیبایی پوست از قرار گرفتن در معرض نور خورشید باید جلوگیری کنید همچنین باید از کرم‌های برنزه کننده یا سولاریوم استفاده کنید.

. چند روز قبل از انجام درمان از روش های لایه بردار که می‌تواند پوست را حساس کند باید خودداری کنید.

. قبل از انجام درمان آب و مایعات به مقدار کافی بنوشید هیدراته بودن پوست می‌تواند روند درمان را آسان‌تر و دوره نقاهت را کوتاه کند.

لیفت غبغب چیست؟

غبغب ممکن است که بر اثر افزایش سن و از بین رفتن حالت ارتجاعی پوست به وجود آید،اما در بعضی موارد چاقی، کاهش وزن، ارثی بودن و بعصی بیماری‌ها نیز می‌تواند سبب ایجاد این مشکل در صورت شود.

سیگار کشیدن ،پرخوری، کم تحرکی، آسیب‌های نور خورشید و آلودگی‌های محیطی نیز می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به روند پیری پوست شود و در نتیجه از بین رفتن حالت ارتجاعی پوست و ایجاد غبغب می شود .
در همه این موارد می توانید از لیفت غبغب به عنوان یک روش مطمئن برای از بین بردن این مشکل استفاده کنید .
پوست  این ناحیه را جمع و از بین ببریم که این کار باعث ظاهر شدن زاویه چانه و خط فک می شود و می تواند چهره را طبیعی تر نشان دهد.
در بعضی موارد لیفت غبغب باعث میشود که صورت لاغر تر و جمع تر به نظر برسد.

اصلی ترین نکته در خصوص کاندیدای مناسب برای لیفت غبغب سلامت عمومی می باشد.

علاوه بر آن اگر پوست صورت شما بر اثر افزایش سن شل شده و افتاده است می توانید از روش های لیفت برای رفع افتادگی کمک بگیرید .

همچنین اگر در اثر کاهش وزن  چربی های غبغب از بین رفته است اما پوستتان هنوز جمع شده است می توانید کاندیدای مناسب لیفت غبغب باشید.

علاوه بر این موارد،برای افرادی که ورزش یا رژیم غذایی نتوانسته تأثیر روی این قسمت از چهره ی آنها بگذارد مناسب این درمان خواهند بود.

در واقع در مواقعی که چربی های غبغب در برابر این عوامل مقاوم هستند و از بین نمی روند می توانید از لیفت غبغب، لیزر یا لیفت غبغب با جراحی استفاده کنید.

همچنین می تواند برای افرادی که قصد دارند چهره یشان جوانتر شود ،زاویه فک آنها واضح تر شود، فاصله چانه و گردن آنها مشخص شود و پوست اضافه و چین و چروک ها در گردن آنها از بین برود روش مناسبی می باشد.

لیفت غبغب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-لیفت غبغب

روشهای انجام لیفت غبغب:

لیفت غبغب را می توان با کمک  روش‌های بدون جراحی و جراحی انجام داد.
هر کدام از این روش ها برای افراد خاص می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد به همین دلیل پزشک قبل از تصمیم‌گیری در خصوص روش مورد استفاده شما را به طور دقیق مورد معاینه و بررسی قرار خواهد داد تا مطمئن شود که نتیجه روش همان چیزی است  که شما انتظار آن را دارید .
درر روش های بدون جراحی معمولاً پزشک از بی‌حسی موضعی کمک می‌گیرد اما در روش های جراحی فرد باید به طور کامل بیهوش شود.

در ادامه این مقاله روشهای را برای شما دقیق تر توضیح خواهیم داد.

لیفت غبغب با هایفو تراپی:

هایفوتراپی غبغب روش نسبتاً جدید است و خیلی از افراد شناخت درستی از این روش درمانی ندارند به همین دلیل خیلی راحت شایعات پیرامون آن را باور میکند و ترس و نگرانی به خود راه می دهند .
شایعاتی مانند ایجاد جای سوختگی و زخم در پوست بعد از انجام هایفوتراپی ،بروز حساسیت‌های پوستی ،فلج صورت ، بازگشت دوباره به  قبل از درمان یا بدتر و چیزهایی از این دست را باور میکنند.
در هایفوتراپی غبغب امواج فراصوت با شدت بالا سلول های پوستی را گرم و آنها را جمع می کند در نتیجه اگر قبلا در اثر افتادگی پوست ایجاد شده باشد از بین خواهد رفت .
در واقع در این روش گرم شدن سلول‌های پوستی سبب تحریک پوست برای تولید کلاژن نیز می‌شود و در نتیجه تجمع کلاژن در گردن و زیر چانه پوست را محکم خواهد کرد و خاصیت ارتجاعی پوست دوباره باز می گردد.

. لیفت غبغب با ساکشن:

در بعضی از افراد در قسمت زیر چانه و روی گردن چربی های اضافی وجود دارد که سبب ایجاد چاله مضاعف در آنها می شود که به آن غبغب نیز گفته می شود .
غبغب می تواند به دلایل مختلفی مانند اضافه وزن، ارثی ،آناتومی و موقعیت مجاری هوایی ایجاد شود .
اگر دچار مشکل هستید و ظاهر خود ناراضی هستید یه کلینیک بین المللی پوست و مو زیبای الهیه تماس بگیرید تا بهترین راهکار به شما پیشنهاد داده شود.

ساکشن غبغب می تواند ظاهر گردن را بهبود ببخشد و خط غبغب را به طرز چشمگیری بهبود ببخشد .
ساکشن غبغب با برش بسیار کوچک انجام می گیرد که اسکار آن به خوبی پنهان می شود و تقریباً غیر قابل مشاهده می باشد و نتایج طبیعی ایجاد خواهد کرد.

ساکشن و برطرف کردن غبغب را میتوان با سایر روش‌های جراحی زیبایی در ناحیه چانه و گردن از جمله لیفت گردن سفت کردن عضلات گردن پروتز چانه نیز درگیر کرد و نتیجه بهتر و موثرتری را حاصل کرد.

ساکشن غبغب و گردن در واقع یک بخش کاملاً استاندارد از لیفت صورت است.

ساکشن غبغب

هیچکس غبغب بزرگ را دوست ندارد.

برای رفع عقب می توانید از ساکشن کمک بگیرید که این  روش با بی حسی موضعی انجام می گیرد .
با این روش، چربی های موجود در زیر پوست چانه از بین می‌رود و چانه و گردن کانتور می‌شود.
در این روش یک برش کوچک روی پوست ایجاد خواهد شد و به کمک یک لوله نازک فلزی چربی اضافه ساکشن خواهد شد .

در این روش جراحی به طور معمول از بی‌حسی موضعی استفاده می شود در خیلی از مواقع پوست منقبض و سفت می‌شود و در نتیجه یک خط فک مشخص تر  ایجاد خواهد شد.

. لیفت غبغب با لیزر:

این روش نیز یکی دیگر از روش‌های غیرتهاجمی برای از بین بردن غبغب و مشخص کردن خط فک می باشد.

در این روش با کمک گرفتن از لیزر چربی ها و پوست اضافه برطرف می شود و پوست صاف و محکم تر خواهد شد.
لیفت غبغب با کمک لیزر را میتوان جایگزین مناسبی برای لیفت غبغب با جراحی دانست .
در مرحله اول لیفت غبغب با لیزر چربی های اضافه در زیر پوست به طور کامل آب می شود و در مرحله دوم با کمک امواج فراصوت افتادگی پوست برطرف می‌شود.

این روش را می‌توان یکی از موثرترین روش برای جوانسازی و از بین بردن خطوط و چین و چروک های اضافه در ناحیه چانه دانست.
توجه کنید که چربی های آب شده در مرحله اول لیزر معمولا چند روز بعد از انجام درمان با استفاده از سیستم زهکشی از بدن خارج خواهد شد .
پس از خارج شدن چربی های اضافه امواج التراسونیک تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند و سبب رفع افتادگی در پوست خواهد شد.

این موضوع سبب جوانسازی پوست می شود و به مرور غبغب از بین خواهد رفت و با کمک لیزر نیاز به ۳۰ دقیقه زمان دارد.
به علاوه این کار نیازی به استفاده از بی حس کننده های موضعی نیز ندارید.
نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده می باشد اما نتایج  دقیق در یک هفته بعد از لیزر خود را نشان می‌دهد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن غبغب:

استفاده از لیزر به تصمیم پزشک بستگی دارد، اما برای خیلی از افراد این کار در ۴ جلسه کوتاه ۳۰ دقیقه ای انجام میشود.
بعد از لیفت غبغب با لیزر نیازی به استراحت نخواهید داشت و بلافاصله می‌توانید به فعالیت های روزمره خود بپردازید.

البته بهتر است تا مدتی از  انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
ماندگاری نتایج لیفت غبغب با لیزر بسیار زیاد است و در بعضی موارد با رعایت یک رژیم غذایی مناسب و تغییر سبک زندگی می‌تواند نتایج آن را دائمی کنید.

. لیفت غبغب با جراحی:

لیفت غبغب با جراحی معمولاً با بیهوشی کامل انجام می گیردف اما در مواردی ممکن است که پزشک از بیحسی های موضعی نیز استفاده کند ‌.
به منظور لیفت غبغب با جراحی برشهای در پشت و جلوی گوش زده میشود .
این برش ماهیچه های گردن و زیر چانه در بافت های زیرین به طرف بالا کشیده خواهند شد تا غبغب به طور کامل از بین برود و چین و چروک در این ناحیه برطرف شود .

برش های ایجاد شده در این جراحی بسیار ظریف هستند.
پزشکی این برش ها را نیز در محل‌هایی که کمتر در معرض دید باشد  ایجاد می‌کند، بنابراین بعد از انجام جراحی آثار بخیه در چهره شما باقی نخواهد ماند و مدتی بعد از کشیدن بخیه جای آن به سختی قابل مشاهده است.
عمل جراحی لیفت غبغب حدود ۲ ساعت زمان می‌برد و بعد از آن نیازی به بستری شدن نخواهید داشت تنها باید به اثرات داروی بیهوشی خودتان توجه کنید به دلیل اثرات داروی بیهوشی خودتان می توانید به تنهایی به منزل بازگردید ولی باید حتماً یک همراه با خود داشته باشید .
دوره نقاهت این روش بسیار کوتاه و نتایج آن بعد از گذشت سه هفته به طور قابل لمسی ظاهر می‌شود.

معمولاً پزشک برای تثبیت نتایج و جلوگیری از هرگونه فشار به این ناحیه تا چند روز به شما پیشنهاد می‌کند که از گردنبند های طبی استفاده کنید .
بر خلاف دوره نقاهت ماندگاری لیفت غبغب با جراحی بسیار طولانی می باشد در صورتی که شما به پزشک متخصص و باتجربه مراجعه کرده باشید و دستورات پزشک و مراقبت های قبل از لیفت غبغب و بعد از آن را به خوبی انجام داده باشید، نتایج آن می‌تواند تا آخر عمر برای شما باقی بماند.

. لیفت غبغب با ورزش

با استفاده از بعضی ورزش های صورت می توانید غبغب خود را جمع کنید و تا حدودی آن را از بین ببرید.

توجه داشته باشید که این روش فقط برای افراد جوانتر که افتادگی جزئی درغبغب دارن یا غبغب آنها بسیار کوچک است کارساز خواهد بود،بنابراین افرادی که دچار غبغب های بزرگ با افتادگی های شدید هستند باید به فکر روشهای دیگر باشد برای درمان خود باشند.
جهت انجام ورزش تا حدی این روش  را ادامه دهید  که کشش به خوبی در چانه شما احساس شود برای لیفت غبغب با کمک  ورزش این حرکات را باید هر روز چند بار در سه ست ۱۵ ثانیه انجام دهید.

. لیفت غبغب با تزریق ژل:

غبغب یکی از مشکلاتی است که هم آقایان و هم خانم ها می توانند با آن روبه‌رو شوند .
انباشته شدن بافت چربی در زیر چانه عاملی است  که سبب به وجود آمدن این مشکل می شود .
در گذشته برای از بین بردن غبغب عمل های جراحی گران قیمتی انجام می‌شده  اما امروزه با کمک درمان های جدید مانند تزریق ژل کیبلا می توانیم مشکل را به راحتی رفع کرد .
(کیبلا دارویی است که برای درمان و کاهش غبغب مورد تایید سازمان غذا و دارو ایالات متحده قرار گرفته است .عوارض جانبی آن بسیار کم و میزان موفقیت و تاثیرگذاری آن بسیار بالا است.  این دارو اساساً از قواعد طبیعی انحلال چربی در بدن پیروی می‌کند و در ماده ای به نام  دئیو کسی کولیک تولید می کند که مسئول تخریب بافتهای چربی اضافه در بدن است .

این اسید و غشای سلول چربی را مورد هدف قرار می‌دهد این ماده به سلول‌های چربی نفوذ می کند و سبب فروپاشی آن ها خواهد شد.

نحوه عملکرد این ژل نیز به همین منوال می‌باشد.

بنابراین تزریق این ژل باعث فروپاشی سلول‌های چربی و کاهش چربی های انباشته شده در زیر چانه می شود.

. لیفت غبغب با نخ:

این روش از جمله روش‌های برای لیفت غبغب است  که در مدت زمان ۳۰ تا ۴۵ دقیقه و با بیحسی های موضعی می تواند انجام شود.
در این روش از نخ های قابل جذب استفاده می شود.

این نخ ها  از اسید پلی اتلین ساخته شده اند و به همین دلیل می‌توان گفت که ماندگاری لیفت غبغب با نخ بین ۱ تا ۲ سال و حتی بیشتر است.
برای انجام این روش نخ ها با کمک  سوزن های ظریف در محل مشخص شده وارد می‌شوند و پوست این ناحیه را به اندازه مورد نیاز خواهند کشید.
این کار سبب  تولید کلاژن در پوست نیز می شود و پوست می تواند مجدد حالت ارتجاعی خود را به دست آورد.
در نتیجه این عمل افتادگی در ناحیه غبغب از بین میرود و چهره جوان تر جذاب تر و  لاغرتر به نظر می رسد.

از آنجایی که سوزن های مورد استفاده در این روش بسیار ظریف هستند سوراخ ها  فقط به شکل روزنه های ریزی مشاهده می شود که بعد از چند روز به طور کامل برطرف می‌شوند.
این روش دوره نقاهت طولانی ندارد و شما بلافاصله بعد از لیفت می‌توانید فعالیتهای سبک روزانه  خود را آغاز کنید .
به علاوه نخ هایی  که از  زیر پوست رد می‌شوندهیچ گونه آسیبی به بافت ها و اعصاب چهره شما وارد نخواهند کرد و حتی  می‌توان گفت که این روش یک روش ایمن و موثر برای درمان غبغب به شمار می رود.

مزایای لیفت غبغب:

به کمک  روش های مختلف لیفت غبغب  ماهیچه ها در دور چانه شما جمع و چهره شما حالت جوانتری و شاداب تری به خود خواهد گرفت.
علاوه بر آن لیفت غبغب می‌تواند چین و چروک و پوست های اضافه در چانه و گردن را به طور کامل از بین ببرد،بنابراین باعث جذاب شدن گردن شما خواهد شد.

با کمک  لیفت غبغب می توانید چربی های اضافه در این ناحیه را برطرف پوست اضافه ایجاد شده بر اثر افزایش سن را نیز از بین ببرید .

روش‌های مختلفی برای لیفت غبغب دارای عوارض بسیار کمی هستند و ماندگاری بسیار زیادی با خود به دنبال دارند. بنابراین شما می توانید برای طولانی مدت از زیبایی و جوانی دوباره چهره خود لذت ببرید.

اگر علاقه به لیفت غبغب با هر کدام از روش های بیان شده را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به درمان مناسب بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید.

معایب لیفت غبغب:

در صورتیکه لیفت غبغب را در یک مرکز معتبر و توسط پزشک متخصص انجام دهید عوارض خیلی کمی را تجربه خواهید کرد .
حتی اگر از لیفت غبغب با جراحی استفاده کرده باشید باز هم می‌توان آن را یکی از روش های کم خطر برای رفع افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه غبغب دانست.
قرمزی، تورم، کبودی  و التهاب در ناحیه لیفت از شایع ترین   عوارض می باشد .
این عوارض بعد از چند روز به طور کامل از بین خواهند رفت اما اگر عوارض بیشتر از دو هفته طول کشید باید حتماً به پزشک اطلاع دهید و پیش از رویت غبغب برای کمتر کردن و از بین بردن عوارض احتمالی موارد زیر را باید رعایت کنید.

. حتماً یک  جلسه مشاوره با پزشک  داشته باشید در این جلسه پزشک مورد معاینه بررسی قرار خواهد داد و با توجه به سن،  نوع پوست، میزان افتادگی و وضعیت سلامت شما بهترین روش ها به شما پیشنهاد خواهد داد.

. در صورتی که دچار بیماری آلرژی هستید حتما از پزشک را مطلع کنید.

مراقبت ها و نکات بعد از لیفت غبغب:

. از هرگونه   ماساژ دادن ناحیه تحت درمان باید خودداری شود.

. در صورتی که پزشک برای شما دارو یا کرم خاصی را تجویز کرد آن را باید به موقع و  بدون تاخر مصرف کنید.

از مصرف هرگونه داروی مشابه به طور خودسرانه پرهیز کنید.

.بعد از انجام لیفت از کمپرس سرد استفاده کنید این کار را برای مدت دو روز هر دو ساعت یک‌بار انجام دهید. در هر بار استفاده کمپرس سرد را می توانید به مدت ۲۰ دقیقه روی گردن خود قرار دهید.

. تا دو هفته بعد از لیفت غبغب از رفتن به استخر دوش گرفتن با آب داغ و پرفشار رفتن به سونا و جکوزی خودداری کنید.

. تا دو هفته بعد از انجام لیفت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دوری کنید و از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

. تا سه هفته بعد از لیفت از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

هزینه لیفت غبغب:

اینکه شما در چه شهری زندگی می کنید کدام کلینیک را انتخاب می‌کنید می‌تواند از عوامل موثر بر روی هزینه انجام این درمان باشد.
علاوه بر آن میزان تخصص و مهارت پزشکی باعث متفاوت بودن هزینه لیفت میشود.
در کنار این ها میزان افتادگی در پوست فرد متقاضی ،سن ،نوع پوست  و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان و رسیدن به نتیجه مورد نظر از مهمترین عوامل تعیین کننده هزینه لیفت غبغب می باشد .
این موارد سبب می‌شود که روش های مناسب برای هر فرد نیز متفاوت باشند .
حتی در روش‌های جراحی نیز متناسب با ویژگی های فردی و  شرایط جراحی متفاوت خواهد بود.  بنابراین هزینه لیفت غبغب با توجه به شرایط شما تعیین خواهد شد.
جهت دریافت وقت مشاوره و جراحی می توان خرید با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه تماس حاصل فرمایید.

آیا روشی برای جلوگیری از ایجاد غبغب وجود دارد؟

مهمترین روش برای جلوگیری از ایجاد غبغب اصلاح سبک زندگی  و داشتن رژیم غذایی سالم است، چرا که چربی در ناحیه غبغب معمولاً به دلیل پرخوری و چاقی ایجاد خواهد شد .
علاوه بر دوری از مصرف دخانیات مراقبت از پوست استفاده از کرم‌های ضدآفتاب و محصولات مراقبتی می‌تواند باعث جلوگیری از ایجاد غبغب شود.

. بهترین روش برای لیفت غبغب کدام است؟

انتخاب روش مناسب برای انجام لیفت به شرایط هر فرد بستگی خواهد داشت.
در طول جلسه مشاوره پزشکی به طور کامل شما را مورد معاینه و بررسی قرار خواهد داد و با توجه به سن و وضعیت سلامت شرایط افتادگی و شل شدگی پوست و انتظاراتی که از روش درمانی دارد  روش مناسب را به شما پیشنهاد خواهد داد.

علاوه بر اینها پزشک استخوان بندی و آناتومی صورت شما را نیز مورد معاینه کامل قرار خواهد داد و در نهایت روش را به شما پیشنهاد می‌دهد که بهترین نتیجه را روی چهره شما به جای می گذارد.

چه عواملی بر ماندگاری اثرات لیفت غبغب تاثیرگذار خواهد بود؟

زمان ماندگاری نتایج لیفت غبغب در روش‌های مختلف متفاوت می باشد و از این روش ها مانند لیفت با تزریق فیلر روشهای موقت به شمار می‌رود که نتایج آن ها حداکثر تا یک سال می تواند باقی بماند.
اما نتایج دیگر روش های لیفت غبغب به مانند لیفت با نخ یا لیزر  طولانی مدت خواهد بود نتایج جراحی نیز می‌تواند تا آخر عمر باقی بماند .
توجه کنید که در روش‌های موقت نمی‌توان زمان ماندگاری نتایج را افزایش داد، اما در روش هایی که ماندگاری بیشتری دارند با تغییر در سبک زندگی داشتن رژیم غذایی سالم دوری از مصرف دخانیات استفاده از محصولات مراقبتی پوست حفاظت از پوست در مقابل نور خورشید و آلودگی ها می توانید مدت ماندگاری آن را افزایش دهید.

لیفت غبغب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-لیفت غبغب

آیا انجام لیفت غبغب محدودیت سنی دارد ؟

به طور کلی از نظر سنی محدودیتی برای انجام این روش جوانسازی صورت وجود ندارد، اما پزشکان توصیه می‌کنند تا هنگامی که هورمون‌های شما به تعادل نرسیدن اقدام به انجام این درمان نکنید .

معمولاً پزشکان انجام لیفت غبغب برای جوانتر های زیر ۲۰ سال را هرگز توصیه نمی کند و علاوه در جوان ها کمتر از روش‌های غیر جراحی استفاده خواهد شد.

لیفت غبغب با جراحی یا لیزر بیشتر برای افراد میانسال و مسن استفاده می‌شود که افزایش سن تاثیرات زیادی روی پوست آنها گذاشته و از حالت ارتجاعی پوست آنها از بین رفته است.
اما از روش‌های دیگر می توان برای افراد جوان تر استفاده کرد.

دوره نقاهت لیفت غبغب:

اگر شما بخواهید از لیفت غبغب بدون جراحی استفاده کنید باید گفت روش‌های متنوع آن هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد .
شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و به روال روزمره خود ادامه دهید .
در خصوص لیفت با جراحی نیز باید بیان کنیم که این روش نیاز به استراحت مطلق ندارد فقط به دلیل اثرات داروی بیهوشی خودتان می توانید به منزل بروید و باید یک همراه با خود داشته باشید.

دوره نقاهت در این روش کوتاه است و نتایج آن بعد از سه هفته به طور قابل مشاهده‌ مشخص می‌شود و معمولاً پزشک برای تثبیت نتایج و جلوگیری از هرگونه فشار در این ناحیه از گردنبند های طبی استفاده خواهد کرد.
ماندگاری لیفت با جراحی بسیار طولانی است اگر شما این روش را در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام دهید و مراقبت های قبل از لیفت غبغب و بعد از آن را به خوبی و مو به مو انجام دهید .

تعداد جلسات لیفت غبغب:

اگر شما بخواهید برای جوانسازی و از بین بردن غبغب از روش‌های غیر تهاجمی استفاده کنید بسته به میزان افتادگی و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست شما و میزان چربی های انباشته شده در زیر چانه شما و روش در نظر گرفته ممکن است که چندین جلسه برای شما مشخص شود تا شما بتوانید به نتیجه مورد نظر برسید.

اما اگر پزشک تشخیص دهد که لیفت غبغب با جراحی برای شما گزینه مناسب تر است بر شما را به نتیجه بهتری می رساند این جراحی در یک جلسه انجام میگیرد و مدت زمان آن می‌تواند تا حدود ۲ ساعت باشد.

برای لیفت غبغب به کجا مراجعه کنیم؟

شما می‌توانید به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه  مراجعه و  در این کلینیک انواع روش های لیفت غبغب با تکیه بر دانش پزشکان متخصص و با تجربه انجام می‌شود.
بنابراین شما بهترین نتیجه را می توانید از درمان در این کلینیک به دست آورید علاوه بر آن هزینه لیفت غبغب در این کلینیک نسبت به کلینیک‌های دیگر کمتر خواهد بود.

نتیجه گیری

افتادگی پوست بر اثر افزایش سن و کم کردن وزن از مشکلاتی است که سبب می‌شود نواحی مختلف صورت و گردن از حالت طبیعی و زیبای خود خارج شود که این موضوع می‌تواند برای خیلی از افراد ناخوشایند باشد.

خوشبختانه به راحتی و با کمک روش‌های جوان‌سازی می توانید مشکلات را برطرف کنید و بار دیگر زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانید.

غبغب ممکن است که بر اثر افزایش سن از بین رفتن حالت ارتجاعی پوست چاقی کاهش وزن موارد ارثی بعضی بیماری ها ایجاد شود.

مصرف دخانیات، پرخوری و کم تحرکی آسیب‌های نور خورشید و آلودگی‌های محیطی نیز می‌تواند سبب سرعت بخشیدن به روند پیری پوست شوند که در نتیجه پوست از حالت ارتجاعی خود خارج می شود.

تمامی موارد می توانند با کمک لیفت غبغب از بین برود.

همان طور که گفتیم روش‌های مختلفی برای لیفت در این ناحیه وجود دارد از جمله هایفوتراپی لیزر ساکشن و جراحی که هر کدام بسته به شرایط هر فرد می‌تواند به مزایای خود را به دنبال داشته باشد.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که با مشکل چاقی و افتادگی غبغب در زیر چانه روبرو هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک نوبت دهی معاینه و مشاوره قرار گیرد و بهترین روش ها برای درمان انتخاب از نتایج به‌دست‌آمده آن تا مدت های طولانی بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:https://aparat.com/v/S9MKV

نماشا:https://www.namasha.com/v/lm1C6jND

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.