مردان اندام چه زنانی را دوست دارند؟

مردان اندام چه زنانی را دوست دارند؟

مردان اندام چه زنانی را دوست دارند؟

 زنان در جامعه براساس طرز لباس پوشیدن، رفتار کردن و به ویژه فرم اندام به طور ناعادلانه ای مورد قضاوت قرار می گیرند. برنامه های رژیم غذایی زنان را مخاطب قرار می دهند و مجلات و وبلاگ های بی شمار وجود دارد که به زنان می گوید چنان چه لاغر نیستند به بهترین شکل خود به نظر نمی رسند و به چشم مردان جذاب تلقی نمی شوند. با ما همراه باشید تا در خصوص اندام مورد پسند مردان اطلاعاتی صحیح بدست آورید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

آیا مردها زنانی با اندام چاق را دوست دارند؟

گاهی می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است علاوه بر مزخرف بودن دروغ است. فقط به این دلیل که می بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زن چاق است.

دلیل آن این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است. مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. شاید با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بماند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود. اگر همه شرایط یکسان باشد همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب می کنند.

آیا مردها زنانی با اندام لاغر را دوست دارند؟

اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و سالم به نظر نمی‌رسند. در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌ تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند. این کار اصلاً سالم نیست باید سعی کنید که متناسب بمانید.

شکل برای مردان بسیار مهم‌تر از سایز است؟

 وزن‌های مختلف جذاب شمرده می‌شوند. به فرم بدن و قد بستگی دارد. حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان 0.7 است برای مردان جذاب‌ هستند. این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند.

مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برایشان مهم نیست. نسبت 0.7 کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی از سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد به‌طور اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد. چیز دیگری که مردان در زنان بسیار دوست دارند این است که بدنشان فرم داشته باشد و سفت باشد. کمی چربی داشتن اشکالی ندارد. وقتی مردها می‌گویند دوست دارند زنشان یک پرده گوشت داشته باشد منظورشان داشتن عضله است.

چطور اندام ایده آلتان را به دست آورید؟

نگران چیزهای از بدنتان که قادر به کنترل آن نیستید نباشید مثل استخوان‌بندی. روی انرژیتان برای خوش‌فرم شدن و رساندن نسبت دور کمر و دور باسن به 0.7 تمرکز کنید. شکمتان را صاف کنید. تنها راه آن این است که چربی‌های این ناحیه را از بین ببرید. باسنتان را فرم داده و گرد کنید. این تفاوت بین کمر و لگن را بیشتر نشان می‌دهد. بالاتنه‌ را باریک تر کنید مخصوصا در ناحیه بازوها و سرشانه این باعث می‌شود که کمرتان باریک‌ به نظر برسد. اگر بدنتان را متناسب و خوش‌فرم کنید اندام زنانه شما خود را آشکار خواهد کرد.

۶ قسمت از بدن زن که مردان را دیوانه می کند

 اول از همه مردان جذب زیبایی بیرونی زنان می شوند.  اولویت مهم این است که با ظاهر بتوانید توجه آن‌ها را جلب کنید. از آنجا که زیبایی یک مفهوم ذهنی و نسبی است ویژگی های مشترکی وجود دارد مثل تاثیر لبخند زنان بر مردان که توجه هر مردی را به جلب می کند. حال  ببینیم مرد بیشتر از کجای زن خوشش می آید.

اندام
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد – اندام

 مرد از کدام قسمت اندام زن خوشش میاد؟

اکثر آقایان می توانند با یک نگاه مشخص کنند که آیا این دختر را دوست دارند یا نه. در این ثانیه ها مرد البته نمی تواند جزئیات فردی را  ببیند بلکه فرد مورد نظر به عنوان یک کل در نظر گرفته می شود. مردان زنانی را دوست دارند که ویژگی های جنسیتی متمایز دارند. یعنی سینه متناسب و برجسته، کمر مشخص و جدا شده از بالاتنه و باسن، باسن برجسته و گرد و مو بلند. بسیاری از مردان می گویند که آن‌ها دختران را با لباس زنانه ترجیح می دهند. اکثر زنان معتقدند که مردان فقط به سینه، باسن زن و پا ها نگاه می کنند. ویژگی های دیگری در زنان وجود دارد که مردان دوست دارند و دختران حتی از آن خبر ندارند.

دستها و انگشتان

دستهای محبت آمیز با حرکات نرم در بین مردان محبوب هستند. هنگامی که او دست شما را گرفته می خواهد حساسیت را احساس کند و نه خشن و زبری. یک کرم مغذی با رایحه و لایه بردار دلپذیر یک بار در هفته راز دستان جذاب می باشد.

از هر ۱۰ مرد مورد بررسی ۸ مرد هنگام برخورد به انگشتان توجه می کنند. یک شکل ناخن انتخاب کنید که از نظر بصری انگشتان را کشیده نشان دهد. ناخن های خود را با بدلیجات، الگو، برچسب مختلف بیش از حد شلوغ نکنید. در میان مردان این باور وجود دارد که هر چه مانیکور زن ساده تر باشد در کنار او بودن راحت تر است.

کمر زن

 به عقیده اکثر آقایان نمره کمتری از سینه ندارد. به همین دلیل دختران باید مراقب وضعیت کمر خود باشند. و اگر زنان می خواهند با کمر اغوا کننده جلوه ای ماندگار ایجاد کنند پس باید لباسی انتخاب کنند که کمر را به بهترین شکل نشان دهد.

 قوس کمر

 از قسمت های جذاب بدن زن قوس کمر است. کمر  به طور معمول  توسط لباس پنهان می شود و باعث جلب توجه بیشتر مردان می شود. ظاهر کمر با عملکرد باروری در زنان همراه می باشد. اگر زنان به همان اندازه مردان کمر صاف و بدون قوس داشتند دوران بارداری با درد کمر شدید همراه بود. ستون فقرات زن مرکز ثقل کمی تغییر یافته دارد. در سطح ناخودآگاه قوس کمر در زنان توسط مرد به عنوان توانایی تحمل بارداری درک می شود و جذاب است.

مچ پا

خمیدگی کوچک و زیبای پای زن  قلب مردان را شیفته می کند. نکته اصلی این است که پا ها آراسته باشند. پدیکور منظم را فراموش نکنید. حتی اکنون که هیچ یک از دختران مچ پا ی خود را پنهان نمی کنند مردان واقعا این قسمت از بدن زن را دوست دارند. به همین دلیل شلوارهای کمی کوتاه که کمی مچ پا را نشان می دهد محبوبیت زیادی کسب کرده. پابند های مخصوص پا به لطف آن‌ها مچ پا باریک تر دیده می شود.

لاله گوش

 گوش بسیار جالب است زیرا ساختار گوش در خانم ها و آقایان یکسان است. لاله گوش زنانه در مردان بسیار محبوب است و برای تاکید بر زیبایی این قسمت از بدن دختران گوشواره هایی به گوش می اندازند.

کشیدگی زیبای گردن

 کشیدگی زیبای گردن بسیار جذاب به نظر می رسد. مردان به خصوص به گودی کوچکی که جلو گردن وجود دارد جذب می شوند.

ناف

 ناف زنانه ترین قسمت بدن نیست زیرا همه افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت آن را دارند. ناف های زنانه برای مردان بسیار جذاب به نظر می رسد. اکثر دختران فکر می کنند که مردان حلقه و نگین روی ناف را دوست دارند این تزئینات می تواند باعث احترام شود اما تحسین برانگیز نیست. به نظر زنان چین بوجود آمده از چربی بعید است که جذاب به نظر برسد. اما مردان در صورتی که شکم برآمده نباشد ولی دارای خطوط نرم باشد به معنای آیتم طلایی در نظر می گیرند.

گودی پشت گردن

گودی پشت گردن بخشی از ستون فقرات که در مو پنهان است. مردان دوست دارند پشت سر زنان را نگاه کنند و اگر فرصتی برای بوسه زدن این قسمت از بدن بود با احساس عطر و بوی مو زنان به یک لذت کامل می رسند.

پشت

پشت مستقیم با یک منحنی زیبا اغوا کننده است. برای تن دادن به عضلات کمر  و برای شکم و باسن انجام تمرینات در سالن ورزشی را فراموش نکنید.

چند پوند اضافه

 برای مردان بیش از حد لاغر بودن مدل که در دنیای مد و تجارت نشان می دهند بسیار مورد پسند نیست. مردان  گونه، شکم کوچک و باسن اشتها آور و زنان نرم را دوست دارند. به خاطر داشته باشید که این فقط چند کیلوگرم است و چاقی یا پهلو آویزان نیست.

سینه باید زیبا باشد. این قسمت از بدن را بدون استثنا   همه مردان دوست دارند. نیازی نیست که از اندازه خارج شوید بعضی از مردان کوچک و دیگران بزرگ را دوست دارند. به ناحیه دکلته توجه زیادی داشته باشید تا هیچ چین و چروکی ایجاد نشود.

شما باید خود را دوست داشته باشید اما بهبود را فراموش نکنید. اطرافیان شما می توانند آن‌چه را که شما در بدن خود بدتان می آید زیبا بدانند. و شاید با این روش ضرر را به برگ برنده تبدیل کنید. به برجسته ساختن شایستگی های خود تمرکز کنید.

مردان آن قسمت های بدن زن را واقعاً دوست دارند که آن را از مردان متمایز می کند. آن‌ها به پارامترهای بدنی ایده آل احتیاج ندارند. یک دختر حتی اگر طبق قوانین مدرن زیبایی دارای پاهای کوتاه باشد یا دارای اضافه وزن باشد توسط مردان دوست داشته می شود. نکته اصلی این است که او باید زنانه و مرتب باشد.

 اندام
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد – اندام

مردان عاشق چه زنانی می شوند؟

مردها نسبت به زنان به‌سادگی جذب و تحت تأثیر محرک‌ بصری قرار می‌گیرند. مردها دوست دارند تا به یک زن زیبا خیره شوند یا زمانی که زن متوجه نگاه آن‌ها می‌شود این کار را دوباره تکرار کنند. این موضوع می‌تواند دلیل این‌که مردها تماشای فیلم‌های اروتیک را بیشتر از زنان دوست دارند. آن‌ها به‌سادگی توسط چنین اشارات بصری تحریک می‌شوند. مردها توجه زیادی به لبخند، چشم‌، مو، لب‌، سینه‌، باسن و پاهای زنان دارند. شاید شیء انگاری به نظر رسد اما برخی از متخصصان اعصاب بر این باورند که تحریک بیولوژیکی مرد پیش از هر چیزی با درجه تمایل زن‌ نسبت به ویژگی‌ فیزیکی‌شان برابر است.

ویژگی زنانی که مردها عاشقشان هستند؟

مردها عاشق زن‌هایی هستند که موی بلند دارند.

موی بلند برای قرن‌ها به‌عنوان یک استاندارد زیبایی در نظر گرفته شده. تاریخ نشان داده است که موی بلند به‌عنوان یک نماد از جذابیت زنان در فرهنگ‌ مختلف در نظر گرفته شده.

جدا از جذابیت ظاهری موی بلند به‌عنوان نشانه‌ای از سلامتی و بهزیستی خوب یک فرد در نظر گرفته می شود. در طول جنگ داخلی زنان ثروتمند کلاه گیس‌ بلند و براق به سر می‌کردند زیرا این‌گونه به نظر می‌رسید که آن‌ها پول، زمان و منابع کافی برای مراقبت از سلامتی را در اختیار دارند. در دنیای مدرن امروزی دیدگاه کلی که مردها زنانی با موهای بلند را جذاب‌تر از زنانی با مو کوتاه می‌دانند هنوز متداول می باشد. این بدان معنی نیست که زنانی با مدل موهای پیکسی با جذابیت کمتری دارند. زنانی هستند که با مو کوتاه بسیار جوان‌ و بهتر به نظر می‌رسند.

مردها جذب زنانی با دندان‌ های سفید می‌شوند.

 رنگ دندان‌ها بر دیدگاه مرد در مورد جذابیت او تاثیرگذار می باشد. متخصصان متوجه شدند که برخی از مردان سفیدی دندان‌ یک زن را با توانایی زایش او برابر می‌دانند. مردانی وجود دارند که ظاهراً زنانی با دندان‌ سفید را به‌ عنوان گزینه‌ جوان‌تری در نظر می‌گیرند که هنوز می‌توانند فرزند به دنیا آورند. روش‌های مختلفی برای زنان یا هر فرد دیگری وجود دارد تا بتواند دندان‌ های سفیدی داشته باشد.

مردها صدای زیر زنان را بسیار جذاب می‌دانند.

 مردها بیشتر جذب زنانی با صدای زیر می‌شوند. درصورتی‌که زنی شبیه به یک بانو با صدای نازک، لطیف و زیر به نظر رسد پس او به احتمال زیاد دارای سطح بیشتری از استروژن یا هورمون زنانه است. این دلیل تمایل بیشتر مردها به آن زن به حساب می‌آید. مردها زنانی با صدای زیر را دوست دارند زیرا به نظر جوان‌تر می‌رسند. آن‌ها می‌توانند اندام لاغر و کوچک یک زن را تنها با شنیدن صدای او تصور کنند. صدای کلفت یک زن جذابیت چندان زیادی برای مردان ندارد.

مردها به اندام و انحنای بدن زنان توجه زیادی می‌کنند.

شکل انحنای کمر یک زن موجب جلب توجه مردان می شود. به‌خصوص مردها جذب انحنای بدن یا برآمدگی‌ ستون فقرات تا باسن می‌شوند.

مردها قطعاً جذب کمر و اندازه باسن زنان می‌شوند.

 مردها دوست دارند به زنانی با اندام باریک نگاه کنند. مردها زنانی با کمر باریک اما باسن بزرگ را ترجیح می‌دهند زیرا این بهترین شکل بدن برای فردی است که می‌تواند دردها و مشکلات زایمان را تحمل کند.

مردها، زنانی با بازوهای کشیده را به زنانی با پاهای بلند ترجیح می‌دهند.

این زنان هستند که فکر می‌کنند داشتن پاهای کشیده و بلند مانند سوپر مدل‌ها جذاب است، مردها بازوهای کشیده را به پاهای بلند ترجیح می‌دهند.

مردان تقارن صورت یک زن را برای تعیین جذابیت او در نظر می‌گیرند.

در یک سطح ناخودآگاه مردان  توجه بسیار زیادی به تقارن صورت یک زن دارند. آن‌ها به دنبال یافتن نقایص و کمالات صورت یک زن هستند. این امر می‌تواند نمایانگر کیفیت ژن‌های او باشد.

اگر شما عزیزان هم به دنبال کلینیک معتبر جهت درمان خود زیر نظر متخصصان باتجربه می باشید، پیشنهاد ما به شما عزیزان مراجعه به کلینیک تخصصی آراد است.

آشنایی بیشتر با کلینیک تخصصی آراد

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آراد یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی در سطح جهانی آماده ارائه هرگونه خدمات زیبایی به شما عزیزان می باشد. شما با مراجعه به کلینیک تخصصی آراد می توانید از تخفیفات این کلینیک جهت کاهش هزینه های درمانی خود و دریافت بهترین نوع درمان استفاده نمایید.

همچنین کلینیک تخصصی آراد دارای محیطی تمیز و آرام بخش می باشد تا شما عزیزان در حین درمان و پس از درمان دچار استرس اضطراب و عوارض درمانی نشوید. با مراجعه حضوری به کلینیک تخصصی آراد از مشاورین این کلینیک در خصوص درمان خود بهره مند شوید. با مراجعه به کلینیک تخصصی آراد از زیبایی بیشتری بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۰۳۲۳۲۹۲

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/MXfP0

نماشا:

https://www.namasha.com/v/zBTddoko

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.