مشخصات مردان هات و افزایش لذت جنسی

مشخصات مردان هات و افزایش لذت جنسی

مشخصات مردان هات و افزایش لذت جنسی

آخرین تحقیقات در زمینه درمان جنسی نشان می‌دهند که به منظور رضایت در حین رابطه جنسی قطر آلت تناسلی مرد نسبت به طول آن اهمیت بیشتری دارد. نتایج این تحقیق با توجه به توصیفات و نظر زنان درباره لذت جنسی تایید می‌شود.

انواع مختلفی از روش‌های جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارند اما چرا باید عواقب منفی ناشی از عمل جراحی را تحمل کرد در حالی که می‌توان قطر آلت تناسلی را با روشی با حداقل تهاجم که بی خطر، موثر و طولانی مدت است، افزایش داد.

مزایای هر دو روش افزایش فوری قطر از طریق درمان‌های حجم دهنده لایه درم و افزایش تدریجی طول با استفاده از بسط دهنده فراهم می‌شود. یک سوزن کوچک در زیر پوست آلت تناسلی قرار داده می‌شود که امکان تزریق یک پرکننده مخصوص را فراهم می‌کند.

این امر تولید کلاژن طبیعی بدن را تحریک کرده و منجر به افزایش ضخامت آلت تناسلی می‌شود. میزان افزایش قطر آلت تناسلی را می‌توان با یک جلسه درمان دیگر بیشتر کرد. این روش دارای نتایج کاملاً قابل پیش‌بینی بوده، ماندگار می‌باشد و روند درمان نیز قابل تحمل است.

آلت بزرگ و کلفت نمادی از جذابیت مردانه است. بسیاری از آقایان از شکل و اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند، در واقع سه چهارم مردان تمایل به داشتن آلتی بزرگ‌تر و کلفت کردن آلت تناسلی دارند. امروزه به کمک قابلیت‌های جراحی زیبایی مدرن به راحتی می‌توان این آرزو را به واقعیت تبدیل کرد و هیچ دلیلی ندارد که آقایان خود را از لذت یک زندگی جنسی رضایت‌بخش و غرور مردانگی محروم کنند.

جراحی افزایش طول اندام تناسلی مردان جایگزین ایمن و بدون عوارضی نیز دارد که از طریق تزریق ژل حجم دهنده هیالورونیک اسید انجام می‌شود. محبوبیت تزریق ژل بزرگ کننده آلت رو به فزونی است، چرا که این تزریق عمل سرپایی ساده‌ای است که نیازی به جراحی یا بیهوشی عمومی ندارد و هیچ تاثیر نامطلوبی بر توانایی حفظ نعوظ نمی‌گذارد.

امروزه علاوه بر تزریق و جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی از روش‌های دیگری از جمله دارو و وسیله‌های افزایش طول آلت تناسلی نیز استفاده می‌شود . بنابراین با پیشرفت علم پزشکی نیازی به نگرانی برای این مسئله نیست.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

روش‌هایی برای افزایش لذت جنسی

همان‌طور که اشاره کردیم، روش‌های زیادی برای بزرگ کردن الت جنسی مردان وجود دارد. با وجود این، بسیاری از این روش‌ها تایید نشده‌اند و بیشتر جنبه تجاری و تبلیغاتی دارند.

از جمله روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی می‌توان به روش :

جلکینگ

روش پنیمور

قرص افزایش سایز آلت مردان

ژل افزایش سایز اندام تناسلی

تزریق چربی به اندام تناسلی

داروی افزایش سایز آلت

آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی و موارد دیگری اشاره کرد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

 جنسی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- جنسی

روش جلکینگ برای بزرگ کردن آلت تناسلی

تمرینات جلکینگ، تمریناتی هستند که برای کلفت کردن آلت تناسلی به کار می‌روند. در این روش بزرگ کردن کیر، آلت تناسلی باید به‌صورت نیمه راست باشد.

برای شروع تمرینات لازم است تا انگشت شست و اشاره را دور آلت تناسلی حلقه کنید. سپس انگشتان خود را از ابتدای آلت تا سر آن بکشید. در واقع می‌توان گفت این عمل شبیه به دوشیدن است.

این کا را با دست دیگر خود نیز انجام دهید. توجه کنید که آلت شما نباید به‌صورت کامل راست شود. در صورتی که این اتفاق افتاد، باید کمی صبر کنید تا آلت به‌حالت نیمه راست در بیاید.

تکرار تمرینات در هفته اول بین 200 تا 300 بار و در هفته دوم بین 300 تا 500 بار باشد. از هفته‌ دوم به بعد نیز می‌توانید تعداد دفعات تمرین را به بیشتر از 500 بار افزایش دهید.

در حین تمرین به این دلیل که جریان خون در سر آلت تناسلی افزایش پیدا می‌کند، این ناحیه بسیار حساس می‌شود. به همین خاطر باید مواظب باشید تا با دست‌تان به سر آلت ضربه وارد نکنید.

در آخر بعد از انجام تمرینات، به آلت خود استراحت دهید و آن را با یک حوله گرم بپوشانید یا با آب گرم شستشو دهید.

بزرگ کردن آلت تناسلی به روش پنیمور

این روش، یکی از روش‌های امن و معتبر برای بزرگ کردن الت است. روش پنیمور سال‌های زیادی است که در آمریکا و اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکثر افرادی که به‌طور دقیق این روش طبیعی ‌را اجرا کردند، نتایج خوبی از آن گرفتند.

در این روش بزرگ کردن الت، ابتدا لازم است تا آلت تناسلی خود را به مدت ۱ دقیقه به کمک حوله‌ای گرم کنید که از قبل گرم شده است. برای گرم کردن آلت نیز می‌توانید آن را به مدت ۳۰ ثانیه زیر آب گرم بگیرید.

دلیل گرم کردن آلت، افزایش گردش خون در این ناحیه است. بعد از گرم شدن آلت، سر آن را بگیرید و به جلو بکشید. دقت کنید که سر آلت را محکم فشار ندهید تا خون رسانی به‌درستی انجام شود.

آلت را نیز باید به‌نحوی بکشید که احساس درد در آن به وجود نیاید. این کار را 1 دقیقه انجام دهید و بعد از آلت را به مدت 10 ثانیه رها کنید و به آن استراحت دهید. این کار را می‌توانید 15 تا 20 بار تکرار کنید.

بعد از تمام شدن این مرحله، به مدت 10 دقیقه به آلت خود استراحت دهید. وقتی 10 دقیقه استراحت تمام شد، نوبت به تمرینات گردش خون و رشد می‌رسد. در این مرحله سر آلت تناسلی را بگیرید و با دست دیگر خود، ضرباتی را به ‌آرامی به آن بزنید.

دقت کنید که نباید به نقاط حساس مثل بیضه‌ها ضربه‌ای وارد شود. علاوه بر این شدت ضربات نیز باید آرام باشد تا آسیبی به آلت تناسلی نرسد. شما می‌توانید این تمرین را 30 بار تکرار کنید. در آخر آلت تناسلی خود را با کمک لوبریکنت یا یک ماده لیزکننده ماساژ دهید.

در روش پنیمور، آلت تناسلی نباید سفت باشد و تمام تمرینات باید در حالتی انجام شوند که آلت تناسلی به نعوظ نرسیده است. انجام این روش به‌صورت مداوم می‌تواند تاثیر زیادی در بزرگ شدن آلت بگذارد. بنابراین بهتر است این تمرینات را به‌طور مداوم انجام دهید و اثرات آن را بعد از یک ماه مشاهده کنید.

قرص بزرگ کردن سایز آلت مردان

برای بزرگ کردن الت، قرص‌های زیادی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مگنارکس پلاس اشاره کرد. این قرص به افزایش طول و قطر آلت تناسلی کمک می‌کند، در توان‌بخشی آلت تناسلی موثر است و زود انزالی مردان را بهبود می‌بخشد.

از دیگر قرص‌های افزایش سایز آلت می‌توان قرص وایمکس را نام برد. این قرص بهترین داروی افزایش سایز آلت است که توسط بسیاری از مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مردانی که از قرص وایمکس استفاده می‌کنند می‌توانند شاهد بزرگ شدن آلت، رفع اختلال در نعوظ و زود انزالی، افزایش اسپرم و کلفت شدن آلت باشند.

قرص‌های ویاگرا و سیالیس نیز برای افرادی است که از اختلال نعوظ رنج می‌برند و به همین دلیل آلت آن‌ها کوچک می‌ماند و راست نمی‌شود. این افراد با مصرف این قرص‌ها می‌توانند اختلال نعوظ خود را رفع کنند و آلت تناسلی آن‌ها به بزرگ‌ترین حالت ممکن در بیاید.

قرص ال آرژینین نیز یکی دیگر از قرص‌هایی است که برای بزرگ کردن الت مردان کاربرد دارد. عملکرد این قرص شبیه به ویاگرا است و می‌تواند باعث نعوظ بهتر شود.

ال آرژینین نوعی اسید آمینه است و در تولید پروتئین‌های بدن نقش اساسی دارد. بعضی از این پروتئین‌ها نیز به نیتریک اسید تبدیل می‌شوند.

نیتریک اسید یکی از اجزای خون است و در عملکرد رگ‌های خونی تاثیر زیادی می‌گذارد. این ماده باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی می‌شود و می‌تواند قطر و طول آلت تناسلی را افزایش دهد.

توصیه می‌کنیم پیش از مصرف خودسرانه این قرص‌ها، برای جلوگیری از عوارضی که ممکن است داشته باشند با مشاوران متخصص سلامت جنسی پذیرش 24 صحبت کنید که در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شما هستند.

ژل بزرگ کردن سایز اندام تناسلی

یکی دیگر از روش‌های بزرگ کردن الت، استفاده از ژل موضعی است. به همین دلیل ژل‌های موضعی زیادی برای این کار در بازار وجود دارند.

برای این‌که ژل مورد نظر بتواند به‌خوبی روی آلت تاثیر بگذارد و قطر و طول آن را افزایش دهد، باید طبق دستور مصرف شود.

با این‌حال داروی افزایش سایز آلت و بیشتر ژل‌ها تاثیر چندانی روی بزرگ کردن الت تناسلی ندارند. علاوه بر این ممکن است عوارضی را نیز به همراه داشته باشند.

تزریق چربی به اندام تناسلی مردان

این روش برای افرادی مناسب است که آلت کوچکی دارند یا قطر آلت آن‌ها کم است. مردانی که به چنین مشکلاتی دچار هستند، می‌توانند با تزریق ژل، آلتی کلفت‌تر و بلندتر داشته باشند.

آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی

این آمپول‌ها حاوی ژل‌هایی هستند که از هیالورونیک اسید تشکیل شده‌اند. پزشک به ‌آرامی ژل‌ها را در بدنه و سر آلت تناسلی تزریق می‌کند. این ژل‌ها با جذب آب اطراف ناحیه تزریق، باعث بزرگ شدن آلت و کلفتی آن می‌شوند.

این ژل‌ها برای افرادی مناسب است که آلتی کج دارند و دچار اختلالات نعوظ هستند. به همین دلیل تزریق ژل می‌تواند کج بودن آلت و خم شدن آن در هنگام برقراری رابطه جنسی را از بین ببرد.

با این‌حال در مواردی نیز دیده شده است که تزریق ژل می‌تواند باعث کج شدن آلت شود و شکل آن را تغییر دهد. بنابراین باید برای انجام این تزریق بسیار مراقب باشید.

بزرگ کردن طول اندام تناسلی با طب سنتی

علاوه بر روش‌های شیمیایی که برای بزرگ کردن الت وجود دارد، روش‌های دیگری نیز هستند که به‌طور طبیعی عمل می‌کنند و خطرات کمتری نسبت به روش‌های شیمیایی دارند.

طب سنتی با استفاده از گیاهان و روش‌های طبیعی می‌تواند با تاثیر گذاشتن روی هورمون‌های جنسی در بزرگ کردن الت موثر باشد. از جمله گیاهان مورد استفاده در طب سنتی برای افزایش اندازه آلت تناسلی عبارت هستند از:

قارچ کوردیسپس: این قارچ که شبیه به کرم است، در ناتوانی جنسی، افزایش میل جنسی، درمان اختلال نعوظ تاثیر می‌گذارد.

علاوه بر این، قارچ کوردیسپس می‌تواند باعث افزایش اسپرم سازی شود. این قارچ می‌تواند روی گردش خون نیز اثر بگذارد و ترشح تستسترون در خون را افزایش دهد. تستسترون نیز می‌تواند باعث افزایش طول آلت تناسلی شود.

کارلا: این گیاه تاثیر زیادی در رفع و بهبود اختلالات جنسی و مشکلات دستگاه تناسلی دارد.

علف اپیمدیوم: علف اپیمدیوم در درمان اختلال نعوظ موثر است. علاوه بر این مصرف همزمان اپیمدیوم با چند داروی گیاهی دیگر می‌تواند باعث بزرگ کردن الت تناسلی مردان شود.

کلپ: کلپ گیاهی است که در سواحل اقیانوس‌های آرام و اطلس رشد می‌کند. این گیاه حاوی مقادیر زیادی ید، منیزیم، کلسیم و پتاسیم است و خاصیت ضد باکتریایی دارد.

کلپ به همراه آن همچنین می‌تواند روی ترشح هورمون‌های جنسی تاثیر بگذارد و باعث بهبود نعوظ، بزرگ شدن آلت و سلامت جنسی مردان شود.

جینکو: این گیاه حاوی مواد مغذی و غنی است. به همین خاطر می‌تواند انرژی مردان را افزایش دهد و باعث افزایش میل جنسی در این افراد شود.

جینکو می‌تواند آلت مردان را کلف‌تر و بلندتر نیز کند.

تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل درمانی غیرجراحی برای بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی مردان است. با تزریق ژل می‌توان آلت را بلندتر یا کلفت‌تر کرد یا هم طول و هم قطر آن را همزمان افزایش داد. هرچند اندازه آلت موضوع ممنوعه‌ای است که بسیاری از آقایان از صحبت درباره آن اجتناب می‌کنند، اما واقعیت این است که مردان بسیاری به دلیل کوچک بودن آلت احساس شرمندگی می‌کنند.

در این بین داشتن آلتی بزرگ‌تر خواسته بسیاری از آقایان در سراسر جهان است. روش‌های مختلفی برای بزرگ کردن آلت ابداع شده است، اما تنها روش برای به دست آوردن یک نتیجه ایمن تزریق ژل است. به تازگی روش‌های جراحی جدیدی برای بزرگ و قطور کردن آلت ابداع شده است، اما دوران بهبود این جراحی‌ها طولانی‌تر از تزریق ژل است و عوارض و خطرهای متعددی را به دنبال دارد.

بزرگ کردن آلت تناسلی مزایای متعددی دارد که در جنبه‌های مختلف زندگی نمود می‌یابد. با بزرگ شدن آلت تناسلی انگیزه جنسی مرد نیز افزایش می‌یابد و با بیشتر لذت بردن از روابط و افزایش اعتماد به نفس با شور و اشتیاق مضاعفی زندگی خود را دنبال می‌کند.

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی روشی است که با استفاده از ذخایر چربی بدن باعث بزرگ شدن آلت تناسلی آقایان می‌شود. در این روش پزشک به خارج کردن چربی اضافی نقاط مختلف بدن از قبیل ران یا شکم می‌‌پردازد سپس آن را به درون آلت تناسلی تزریق می‌‌کند تا اندازه مورد نظر به دست بیاید.

تخلیه و آماده سازی چربی طی مدت کوتاهی انجام می‌‌شود و برخلاف روش‌های جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی بیمار دچار درد بسیار کمی خواهد شد و دوران بهبود را به سرعت سپری خواهد کرد.

تزریق چربی، به اندام تناسلی آقایان، برای بزرگ و قطور کردن آلت تناسلی آقایان انجام می شود که در این روش نیز مانند دیگر روش های تزریق چربی، روش لیپوماتیک یا لیپوساکشن برای تخلیه چربی استفاده می کند و پس از آماده سازی چربی آن را به ناحیه تناسلی آقایان تزریق می کنند.

تزریق چربی به آلت تناسلی، یک جراحی پلاستیک کم تهاجم است که برای بزرگ کردن آلت تناسلی (افزایش قطر آلت و طول آلت تناسلی) انجام می شود.

در این عمل، پزشک از روش لیپوساکشن برای برداشتن سلول‌ های چربی از یک منطقه از بدن فرد استفاده می ‌کند. سپس چربی استخراج شده، توسط دستگاه های مخصوصی پردازش می شود و چربی خالص مجددا به آلت تناسلی تزریق می‌ شود.

مراحل تزریق چربی و ژل

مراحل تزریق ژل

با پیشرفت تکنولوژی ژل‌های تزریقی، پزشکان شاهد پیشرفت در بزرگ‌کردن آلت تناسلی به روش غیر‌جراحی هستند.  بدین منظور پزشکان از همان محصولاتی استفاده می‌کنند که FDA استفاده از آنها را برای بهبود وضعیت گونه‌ها و لب‌ها تأیید کرده است.

اما این بار پزشکان این محصولات را به آلت تناسلی و گلان یا سر آلت تزریق‌می‌کنند تا به میزان قابل توجهی حجم و طول آلت تناسلی را افزایش‌دهند. مطالعات نشان‌می‌دهد که بزرگی آلت مطلوب‌ترین چیز از لحاظ ظاهر و صمیمیت در ارتباط است.

تزریق ژل جهت افزایش سایز و حجم آلت بیشترین تاثیر را بر روی قطر آن دارد. در تزریق ژل به آلت از بیهوشی موضعی استفاده‌می‌شود بطوری که فرد در طول تزریق هوشیار است و حدودا 30 الی 45 دقیقه به طول‌می‌انجامد. فرد بلافاصله پس از درمان می‌تواند فعالیت‌های روزمره‌ی خود را از سربگیرد و نیازی به بستری‌شدن ندارد.

در اکثر موارد با کمک تکنیک میکرو کانولا تنها دو یا چهار مرحله تزریق صورت‌می‌گیرد. میکرو کانولا باعث افزایش ایمنی تزریق سوزن چند مرحله‌ای شده و کبودی و آسیب‌دیدگی  اندام را به حداقل می‌رساند.

مراحل تزریق چربی

جراحی افزایش قطر آلت تناسلی بیشترین درخواست جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان است. اگرچه روش‌های جراحی مختلفی برای این کار پیشنهاد شده است، اما روشی که بیش از همه ترجیح داده می‌شود تزریق چربی اتولوگ است که شامل استفاده از چربی‌های دیگر اعضای بدن برای افزایش قطر آلت تناسلی مردان است.

تزریق چربی اتولوگ (یعنی از بیمار برداشت شده) برای افزایش قطر آلت تناسلی مردان پرکاربردترین روش و روش ارجح از نظر ایمنی و دستیابی به نتایج مورد نیاز است. این روش می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی انجام شود (اگرچه بیهوشی عمومی یا استفاده از آرام بخش ترجیح داده می‌شود) و از سه مرحله ساده تشکیل شده است:

مکش چربی شکم / ران (برداشت چربی اتولوگ)

این اولین مرحله است که در آن سلول‌های چربی از یک منطقه از بدن فرد (پزشک به درستی تشخیص داده که برای این کار مناسب است) از طریق برش‌های بسیار کوچک با استفاده از یک کانول مخصوص از بدن شما برداشت می‌شوند.

آماده‌سازی چربی

چربی پس از برداشت، به طور خاصی پردازش می‌شود تا هرگونه بافت غیر چربی از بین برود. این کار اطمینان می‌دهد که بقای چربی پس از جراحی در داخل آلت تناسلی به حداکثر می‌رسد و افزایش قطر آن حفظ می‌شود.

تزریق چربی در آلت تناسلی مرد

چربی از طریق یک برش کوچک روی آلت تناسلی تزریق می‌شود. این مرحله‌ای است که تخصص و تجربیات پزشک باعث ایجاد تفاوت در نتیجه کار می‌شود. نحوه تزریق چربی نتیجه زیبایی‌شناسی عمل را تعیین می‌کند. هدف این است که آلت تناسلی شما ظاهری طبیعی داشته باشد و چربی در قطر آن به طور مساوی توزیع شود.

مزایای تزریق چربی و ژل

مزایای تزریق ژل

افزایش اعتماد به نفس

رضایت داشتن از وضعیت ظاهری حس رضایت از خویشتن و تقویت روحیه را به دنبال دارد. اما ظاهر زیبا تاثیر انکارناپذیری بر اعتماد به نفس و حس احترام به خود دارد. آقایانی که دل به دریا می‌زنند و برای بزرگ کردن آلت اقدام می‌کنند، با قدم‌هایی استوار و اعتماد به نفس بیشتر کلینیک را ترک می‌کنند و در روابط خود نیز پرشورتر و باانگیزه‌تر عمل می‌کنند.

کوشش بیشتر برای حفظ سلامتی

بزرگ کردن آلت با تزریق ژل ردکسیس مانند هر درمان دیگری که باعث شود حس بهتری نسبت به خود داشته باشید، سبب می‌شود که بیشتر مراقب خود و سلامتی‌تان باشید. معمولاً وقتی آقایان به دلیل کوچک بودن آلت به سلامت جنسی خود توجه بیشتری می‌کنند، متوجه وجود مشکلات دیگری در روابط‌شان می‌شود و برای بهبود آنها نیز اقدام می‌کنند.

در این شرایط معمولاً آقایان به فکر می‌افتند که خود را تقویت کنند و میل و شهوت جنسی‌شان را افزایش دهند تا روابط شادتر و لذت‌بخش‌تری را تجربه کنند و از یک زندگی سالم و رضایت‌بخش برخوردار گردند. فراموش نکنید که داشتن آلتی بزرگ فقط بخش کوچکی از زندگی جنسی آقایان را تشکیل می‌دهد.

تقویت اراده برای بهبود دیگر جنبه‌های زندگی

موفقیت در یک زمینه و دستیابی به نتیجه دلخواه اراده و انگیزه آدمی را برای حفظ نگرش مثبت و پیشروی در جاده موفقیت افزایش می‌دهد. در مورد بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی می‌توان گفت که آقایان پس از بلندتر و یا کلفت شدن آلت انگیزه پیدا می‌کنند که تناسب اندام خود را حفظ کنند، رژیم غذایی مناسب و سالمی داشته باشند و برای ارتقاء سلامتی خود یا مبارزه با مشکلات تهدید کننده سلامتی وقت بگذارند.

انگیزه و اراده زیربنای هر پویشی است که با هدف بهبود وضعیت دنبال می‌شود. تقویت حس رضایت از خویشتن و احساس موفقیت پس از بزرگ شدن آلت نیروی محرکه‌ای می‌شود که روند بهبود را به دیگر جنبه‌های زندگی نیز می‌کشاند، درست مانند نوری که همه جا را روشن می‌کند.

مزایای تزریق چربی

جراحی سرپایی (عدم بستری شدن شبانه در بیمارستان)

زمان عمل 1 ساعت و 2-3 ساعت بهبود در کلینیک است

حداقل اسکار و ناراحتی بعد از عمل

نتایج دائمی – 30-50٪ افزایش در حالت شل و نعوظ آلت تناسلی

می‌تواند همزمان با جراحی افزایش طول آلت تناسلی مردان و ختنه برای بهبود نتایج همراه باشد

این تکنیکی است که به طور گسترده انجام می‌شود و پزشکان باتجربه می‌توانند همراه با حصول بهترین نتایج زیبایی‌شناسی، قطر آلت تناسلی را تا 30 درصد افزایش دهند

این روش کم تهاجمی است، می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی انجام شود و هیچ عارضه قابل توجهی ندارد

از سلول‌های خود بیمار استفاده می‌شود و به همین ترتیب خطر پس زدن مواد وجود ندارد

دوره بهبودی معمولاً بسیار کوتاه است و فعالیت‌های طبیعی جنسی می‌تواند حدود 4-6 هفته پس از عمل از سر گرفته شود.

تنها گزینه جایگزین برای تزریق چربی اتولوگ که پزشکان توصیه می‌کنند، تزریق فیلر در آلت تناسلی مردان است. در ادامه می‌توانید اطلاعات مربوط به سایر روش‌های جراحی را بخوانید. اگرچه پزشکان آن‌ها را توصیه نمی‌کنند، اما در صورت آگاهی کامل از جوانب مثبت و منفی هر نوع درمان، می‌توانند آن‌ها را به بیماران ارائه دهند.

معایب تزریق ژل

قبل از انجام تزریق ژل باید نسبت به حساسیت خود نسبت به داروهای بی‌حسی و ژل‌ها مطمئن شوید، چون ممکن است پس از تزریق دچار حساسیت شدید شوید.

مقداری کبودی و حساسیت به لمس: کبودی غالباً در یک تا دو روز پس از تزریق واضح‌تر است.

آلت تا چند روز به نحو قابل توجهی متورم است. البته جایی برای نگرانی نیست، چون این ورم برطرف می‌شود و داروی ضد ورم نیز در اختیارتان گذاشته می‌شود.

در صورت مواجهه با درد شدید یا دشواری در دفع ادرار به سرعت با متخصص تماس بگیرید.

ژل در ابتدا اندکی نرم و منعطف است. این خاصیت یک مزیت است که امکان برطرف کردن ناهنجاری‌های جزیی را فراهم می‌کند. اگر بخواهید ژل را به سمت سر یا پایه آلت حرکت دهید، می‌توانید آلت را به سمت نقطه مورد نظر ماساژ دهید، اما مراقب باشید زیاده‌ روی نکنید.

ژل با ویتامین E ، داروهای ضدالتهاب و آسپرین تداخل دارد و باعث خونریزی و کبودی می‌شود. این داروها را نباید قبل، در طول و بعد از درمان مصرف کرد.

معایب تزریق چربی

روش‌های تزریق ژل و چربی تقریبا عوارض و مزایای مشابه دارند. از عوارض این روش‌ها می‌توان به قرمزی، سفتی، درد، سوزش و التهاب و برآمدگی روی آلت اشاره کرد و اینکه در ابتدا ظاهر آلت کمی حالت غیر طبیعی دارد که به مرور با حل شدن چربی و ژل شکل طبیعی خود را به دست خواهد آورد. این عوارض معمولا بیشتر از یک هفته ماندگار نیستند و بعد از این مدت برطرف می‌شوند

کاندیدا مناسب تزریق چربی و ژل

کاندیدا تزریق ژل

یک کاندیدای خوب برای روش‌های افزایش آلت تناسلی، کسی است که یک یا چند مورد از شرایط زیر را داشته باشد:

اندازه آلت تناسلی کمتر از حد متوسط

عدم اعتماد روانی به اندازه آلت تناسلی

مبتلا به انزال زودرس

انتظارات واقع بینانه از نتایج درمان داشته باشید.

کاندیدا تزریق چربی

آقایان بالای ۱۸ سال

آقایانی که به بلوغ جنسی رسیده‌اند.

آقایانی که دوست دارند حجم اندام تناسلی  خود را افزایش دهند.

افرادی که از طول آلت تناسلی خود متناسب با شرایط جسمانی شان رضایت ندارند.

افرادی که دچار برخی اختلالات پزشکی هستند که باعث کوچک شدن سایز آلت تناسلی شده است.

افرادی که به منظور بهبود اعتماد به نفس یا افزایش عملکرد جنسی قصد بزرگ کردن‌ آلت تناسلی خود را دارند.

هزینه های تزریق چربی و ژل

هزینه تزریق چرب وژل برای افزایش قطر آلت تناسلی مردانه، بسته به میزان درمان متفاوت است. هزینه ها در این روش به میزان تخلیه و تزریق چربی،  وسایل و تجهیزات استفاده شده،  مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک بستگی دارد.

در تزریق ژل نیز این قیمت‌ها شامل هزینه‌های مواد بی‌حسی و هزینه‌های جراحی است. هزینه‌ی دقیق هر درمان را فقط پس از مشاوره کامل می‌توان تعیین کرد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی و ژل

قبل از تزریق چربی

پزشک در جلسه مشاوره اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد، به همه سوالات شما پاسخ می‌دهد، سابقه پزشکی تان را به طور دقیق ارزیابی می‌‌کند و به انجام معاینه جسمانی می‌‌پردازد تا از مناسب بودن شما برای جراحی اطمینان حاصل کند. پزشک برای کسب نتایج مطلوب از جراحی از شما می‌‌خواهد به رعایت موارد زیر بپردازید:

برای تسریع فرایند بهبودی از استعمال دخانیات خودداری کنید.

از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و داروهای گیاهی خودداری نمایید زیرا ریسک بروز خونریزی را افزایش می‌دهند.

پزشک صرف نظر از نوع عملی که قرار است انجام شود به شما توصیه می‌‌کند قبل و بعد از جراحی از کم آبی بدن خود جلوگیری نمایید تا دوران بهبودی به خوبی سپری شود.

معمولا تزریق چربی به صورت سرپایی انجام می‌شود اما بهتر است پس از عمل یک نفر شما را تا منزل برساند و حداقل یک شب پس از عمل از شما مراقبت نماید.

قبل از تزریق ژل

قبل از شروع روند درمانی بایستی موارد زیر رعایت‌شود:

چند روز قبل از درمان موهای زائد اطراف آلت زده شود.

در روز درمان، محل مربوطه را با آب و صابون تمیزکنید.

یک هفته قبل از درمان از مصرف آسپرین، ویتامین E، داروهای ضدالتهابی خودداری‌کنید تا از خپنریزی، کبودی و یا سایر عوارض احتمالی پیشگیری‌شود. لطفا از مصرف داروهای ذکرشده چه در طول درمان و چه پس از آن اجتناب‌کنید.

روز درمان

حدودا 30 دقیقه قبل از تزریق ژل، پزشک بر روی قسمت‌هایی که قرار است در آنجا تزریق صورت‌بگیرد کرم‌ بیحس‌کننده میمالد. تمامی تزریق به وسیله‌ی یک سرنگ یا کانولا‌ی باریک و دایره‌ای شکل انجام‌می‌گیرد. تزریق ژل با کمترین درد ممکن همراه است که این درد به راحتی قابل تحمل است.

دومینیک با استفاده از نوع خاصی از پرکننده پوستی که قبلا با لیدوكائین مخلوط شده است فورا به بدن وارد می‌شود. در برخی از شرایط ممکن‌است که پزشک ابتدا دارویی به فرد تزریق‌کند که باعث برانگیختگی آلت او شود.

در این حالت پزشک بهتر می‌تواند به هنگام تزریق، ژل را در اطراف آلت توزیع‌ و شکل‌دهی کند. این برانگیختگی آلت ممکن‌است تا یک ساعت پس از جراحی نیز ادامه داشته باشد. چنانچه که مدت زمان برانگیختگی آلت بر اثر این تزریق بیش از این باشد بایستی بلافاصله با پزشک تماس‌بگیرید.

در صورت لزوم برای کسب ظاهری نسبتا ایده‌آل، شاید پزشک مجبور باشد که 2 تا 3 میلی ژل را به کلاهک آلت تناسلی تزریق‌کند. معمولا این روند درمانی بسته به مقدار حجم تزریق 30 تا 60 دقیقه طول‌می‌کشد. پس از تزریق آلت تناسلی در داخل یک باند کشی پیچیده‌می‌شود. توصیه‌ی پزشک این است که این نوار باند تا 12 ساعت بر روی آلت باقی‌بماند.

مراقبت های بعد از تزریق چربی و ژل

بعد از تزریق چربی

از دست زدن به محل تخلیه و تزریق چربی خودداری کنید.

از انجام فعالیت‌های سنگین بپرهیزید.

از کمپرس سرد استفاده کنید.

از انجام رابطه جنسی تا یک ماه خودداری کنید .

داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنید.

بعد از تزریق ژل

هرچند که امنیت این روش درمانی قبلا به اثبات رسیده است اما احتمال وقوع برخی عوارض جانبی جزئی بصورت موقتی وجود دارد که عبارتند از:

ممکن‌است که تا حدی بدن فرد دچار کبودی و یا حساسیت شود. گاهی‌اوقات کبودی یک یا دو روز بعد از تزریق خود را نشان‌می‌دهد.

احتمال دارد که تا چند روز پس از تزریق شاهد ورم باشید. گاهی‌اوقات و در صورت لزوم پزشک داروهای ضد ورم برای شما تجویزمی‌کند تا کاهش آن کمک‌کند.

درد شدید و یا مشکل در ادرارکردن از عوارض شایع تزریق ژل به آلت نیست لذا در صورت مشاهده‌ی این موارد حتما با پزشک تماس‌بگیرید.

ممکن‌است برخی ناهنجاری‌های کوچک به‌ وجود بیاید. ژل‌های تزریقی در ابتدا دارای خاصیت نرم‌کنندگی و منعطف هستند. این خاصیت یک مزیت است که امکان برطرف کردن ناهنجاری‌های جزئی را فراهم‌می‌کند. اگر بخواهید، می‌توانید از طریق ماساژ‌دادن ژل را به سمت کلاهک یا پایه‌ی آلت حرکت دهید.

تا چند هفته‌ی اول از برقراری رابطه جنسی و یا تحریک آلت خودداری‌کنید. به مدت حداقل سه هفته از برقراری رابطه‌ی معقدی غیرایمن بپرهیزید. در هفته‌ی اول روزانه حداقل دوبار آلت خود را بشویید. چنانچه در هفته‌ی اول رابطه‌ی جنسی داشتید پس از اتمام حتما آلت خود را بشویید.

می‌توانید پس از تزریق، فعالیت‌های عادی خود را مجددا از سربگیرید.

لازم است که 2 تا 4 هفته‌ی اول پس از تزریق برای بررسی وضعیت و در صورت نیاز درمان‌های بعدی به مطب وی مراجعه‌کنید. معمولا پس از گذشت 2 هفته، نتایج حاصل از تزریق به بهترین حد خود می‌رسند زیرا ژل‌های هیالورونیک اسید در این مدت آب را ثابت و جذب‌می‌کنند.

اثرات و نتایج تزریق چربی و ژل

بیماران می‌توانند بلافاصله پس از تزریق ژل شاهد نتیجه‌ی آن باشند. البته نتایج نهایی تزریق ظرف مدت یک تا هفته بعد از تزریق نمایان‌می‌شوند. مدت زمان لازم برای ظهور نتایج به نوع محصولات بکاربرده شده در تزریق بستگی‌دارد. فراموش‌نکنید که پس از تزریق بایستی انتظار ورم موقتی و متوسط و احتمالا کبودی را داشته باشید.

محبوب‌ترین و ماندگارترین ژل تزریقی برای افزایش سایز آلت تناسلی ژل هالالورونیک اسید با Voluma  XCاست. در حالی که تزریق‌های معمولی به صورت یا لب به 1 تا 3 تزریق نیاز دارد.

برای بزرگ‌کردن آلت تناسلی با ژل Voluma XC به 5 تا 15 تزریق به بدنه‌ی آلت و کلاهک نیازهست که معمولا در یک مرحله صورت‌می‌گیرد. نتایج حاصل از ژل برای هر فرد بسته به آناتومی موجود متفاوت خواهد بود.

بعد از تزریق چربی ما می‌توانید پس از مدت کوتاهی رابطه جنسی خود را آغاز کنید. اگر شما برای بزرگ کردن آلت تناسلی تان به تزریق چربی پرداخته اید باید تا یک هفته از رابطه جنسی خودداری کنید.

پزشک با توجه به نوع عمل جراحی انجام شده به همه بیماران خود می‌گوید ممکن است حدود 3 الی 6 ماه طول بکشد تا آنها نتایج نهایی حاصل از درمان را مشاهده کنند. به این ترتیب شما باید کمی صبور باشید تا در نهایت به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

 پس از جراحی عملکرد آلت تناسلی شما به حالت عادی بر می‌گردد و شما هیچ گونه نگرانی در ارتباط با دفع ادرار یا نعوظ نخواهید داشت. ممکن است شما در هنگام نعوظ دچار درد خفیفی شوید که جای نگرانی وجود ندارد و به سرعت از بین خواهد رفت.

شما می‌‌توانید با رعایت کردن برخی نکات دیگر به بهبود خود در روزهای پس از عمل کمک کنید. ماساژ دادن آلت تناسلی در طول روز می‌تواند از تشکیل توده چربی یا نامتقارن شدن آلت جلوگیری کند. در برخی موارد پزشک برای افزایش طول آلت تناسلی استفاده از افزایش دهنده آلت را توصیه می‌کند تا نتیجه دلخواه ایجاد گردد. قبل از انجام هر روشی با پزشک خود صحبت کنید تا شما را راهنمایی کند.

دوره نقاهت تزریق چربی و ژل

تزریق ژل

تزریق ژل نیاز به استراحت ندارند و شما می‌توانید به‌راحتی فعالیت‌های روزانه خود را ادامه دهيد. کبودی و تورم ناشی از تزریق ژل  پس از چند ساعت برطرف می‌شود.

تزریق چربی

بسته به وسعت لیپوساکشن، طول دوران نقاهت ممکن است که طولانی باشد. افرادی که از این روش برای افزایش قطر آلت تناسلی خود استفاده می‌کنند بایستی حداقل به مدت 24 ساعت استراحت کامل کنند و تا گذشت 1 هفته از انجام هرگونه فعالیتی خودداری کنند.

این افراد معمولاً می‌توان پس از گذشت 1 الی 2 هفته انجام فعالیت‌های سبک و رابطه جنسی را از سر بگیرند. همچنین بهتر است بدانید که ممکن است پس از تزریق چربی به آلت فرد در حالت نعوظ احساس درد جزئی کند.

هیچ روش یا تکنیکی برای بزرگتر کردن قطر آلت تناسلی وجود ندارد که نتایج آن پایدار و بدون عوارض باشد.

تعداد جلسات تزریق چربی و ژل

تزریق ژل در یک جلسه انجام می‌شود مدت‌زمان آن به میزان تزریق ژل و مهارت پزشک بستگی دارد. معمولاً برای تزریق ژل 30 تا 60 دقیقه زمان نیاز است.

تزریق چربی هم در یک جلسه انجام می شود و زمان آن به میزان تخلیه چربی و آماده‌سازی آن بستگی دارد که معمولاً یک تا دو ساعت طول می کشد.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-2/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%b7%d8%b1-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d8%af%d8%b1/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%b1/

نتیجه گیری

نتایج حاصل از تزریق به اندازه‌ی اولیه‌ی آلت و ژل تزریق‌شده بستگی دارد و ممکن‌است متغییر باشد. تزریق اولیه معمولا حجمی بین 5 تا 18 میلی لیتر است. حجم تزریق به طرز قابل توجهی مهم است آنچه که از آن مهم‌تر است استفاده از یک روش تزریق با تجربه خوب برای کسب نتیجه رضایت‌بخش است.

استفاده از کانولا یا سرنگ‌های کوچکتر برای تزریق و پخش‌کردن ژل به طور یکنواخت باعث تغییر زیادی می‌شود. برای اینکه دیدگاهی واقع‌بینانه پیداکنید بایستی گفت که تزریق 15 میلی لیتر ژل در یک جلسه نتیجه‌ای نسبتا بزرگتر به همراه دارد بطوری که ۱۵قطر بدنه‌ی آلت 15 تا 30 درصد افزایش پیدامی‌کند.

تزریق حجم زیادی از ژل ، 15 میلی لیتر و یا بیشتر، علاوه بر افزایش قطر آلت به دلیل وزن اضافی باعث افزایش طول آن نیز می‌شود. پس از تزریق ژل به آلت فرد، آلت او کمتر دچار “جمع‌شدگی آلت” می‌شود. در بسیاری از مردان، آلت تناسلی آنها در حالت خوابیده در شرایط خاصی مانند پس از شناکردن، به هنگام احساس سردی کردن و یا خجالت‌کشیدن کوچک‌می‌شود.

تزریق ژل باعث‌می‌شود که فرد اعتمادبنفس بیشتری پیداکند. پس از تزریق ژل به آلت تناسلی می‌توان افزایش چشمگیری در کلفتی (نسبت به حجم تزریق‌شده) آن در حالت نعوض مشاهده‌کرد اما شاید این افزایش قطر در حالت خوابیدگی آلت به همان اندازه مشهود نباشد.

تزریق ژل به آلت تناسلی در بیشتر افرادی که از زودانزالی رنج ‌می‌برند باعث بهبود کنترل و افزایش مدت زمان انزال می‌شود. با این همه لازم به ذکر است که انزال با سایر عوامل روانشناختی ارتباط دارد.

نکته‌ای که نیاز می‌بینیم به آن اشاره کنیم این است که افرادی که برای بزرگ کردن آلت خود به پزشک مراجعه می‌کنند انتظار افزایش طول یا قطر دو برابری نداشته باشند. حداکثر میزان قطری که طی چندین جلسه اضافه می‎شود نهایتا 30 الی 40 درصد است. البته لازم به ذکر است که این نتیجه در افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

در واقع اگر تمامی مراحل و امور درست و استاندارد و توسط فرد با تجربه و متخصص انجام شود، می‌توان تضمین افزایش 30 الی 40 درصدی قطر آلت تناسلی را داد؛ لازم است بگوییم که تزریق ژل و چربی به اندام تناسلی نمی‌تواند طول آلت را بلندتر کند اما در زمان‌های غیر نعوظ آلت فرد بلندتر به نظر می‌رسد.

تزریق چربی یکی از معدود راه‌های مورد تایید و بی خطر برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه است. این روش بدین صورت است که از چربی‌های اضافی دور شکم و یا پهلوها ساکشن می‌شود. این چربی‌ها کمی فیلتر می‌شود و مواد زائد آن گرفته می‌شود و سپس به دور آلت تناسلی تزریق می‌شود.

نکته مهم این است که حتماً این چربی را از بدن خود فرد متقاضی لیپوساکشن می‌کنند، دلیل این کار این است که فرد به چربی فرد دیگر حساسیت ندهد.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://www.doctorjaan.com/1zqc

لینک آپارات:https://aparat.com/v/VdM3J

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/zPQeN5v6

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.