معایب مزایا و هزینه مراقبت‌های فیلر چیست؟

معایب مزایا و هزینه مراقبت‌های فیلر چیست؟

از جمله عواملی که باعث می‌شود تا پوست صورت دچار چین‌وچروک  شود بالا رفتن سن می‌باشد که به کمک تزریق فیلر می‌توان به داشتن پوستی جوان و شاداب بدون داشتن خطوط  روی پوست کمک کرد. ولی باید قبل از انجام  مراقبت‌های تزریق فیلر اطلاع کامل را به دست آوریم

چگونه می‌توان به کمک تزریق فیلر به رفع مشکلات پوستی کمک کرد؟

عواملی مثل قرار گرفتن در برابر نور خورشید و سبک زندگی می‌تواند باعث شود تا سلامتی پوست شما به خطر افتد و باعث ایجاد چین‌وچروک شود که  امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می‌توان به کمک تزریق فیلر و هزاران روش دیگر باعث شد تا این چین‌وچروک‌هایی که بر روی پوست به وجود می‌آید از بین برود ولی باید قبل از انجام تزریق مراقبت‌های فیلر را فراگیرید.

به کمک تزریق فیلر می‌توان به رفع چین‌وچروک روی پوست کمک کرد که فیلرها ترکیباتی هستند که باعث پرکنندگی و حجم دهنده‌ای زیرپوست هستند که به دو صورت دائمی و موقت وجود دارد.

ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید تا شما را از خدمات کامل انجام تزریق فیلر آگاه کنیم.

مراحل انجام کار

قبل از انجام فیلر شما توسط پزشک متخصص مورد معالجه قرار می‌گیرید،و پوست شما مورد ارزیابی  قرار می‌گیرد . و مراقبت‌های فیلر برای شما توسط پزشک مورد معالجه توضیح داده می‌شود و از سلامت شما برای انجام این کار اطمینان حاصل می‌کند.

بعد محل‌هایی که قرار است تزریق فیلر در آن انجام گیرد مثل ابروها دهان و یا خطوط عمیق مشاهده می‌شود و تزریق فیلر صورت می‌گیرد.

مزایا انجام تزریق فیلر

  • نتایج ایده آل و فوری
  • انجام تزریق سریع
  • بهبودی سریع
  • مدت‌زمان ماندگاری مطلوب

کاندیدای مناسب انجام تزریق

کاندیدای مناسب برای انجام تزریق فیلر همه افرادی هستند که ازنظر سلامت روحی و روانی تائید دکتر پوست شده باشند. استفاده از تزریق فیلر می‌تواند مناسب افرادی باشد که جراحی پلاستیک نمی‌خواهند انجام بدهند ولی قبل از انجام تزریق باید مراقبت‌های فیلر را توسط پزشک متخصص جویا شوید تا بعد از انجام تزریق به توانید به‌راحتی مراقبت‌های فیلر را انجام دهید.

معایب و عوارض انجام تزریق فیلر

استفاده از هر روش برای زیبایی پوست می‌تواند دارای عوارض و معایبی باشد که استفاده از تزریق فیلر می‌تواند عوارضی نظیر  کبودی و قرمزی بعد از تزریق داشته باشد ،که این عوارض می‌تواند بعد از مدت‌زمان کوتاه از بین برود. ولی باید حتماً مراقبت‌های فیلر را رعایت کنید تا دچار عوارض بعد از انجام تزریق نشوید.

مراقبت‌های فیلر

هزینه‌های مربوط به انجام تزریق فیلر

هزینه‌های مربوط به انجام خدمات تزریق فیلر  به موارد متعددی نظیر مهارت پزشک متخصص و لوازم مورداستفاده برای تزریق ، موقعیت مکانی کلینیک‌های زیبایی بستگی دارد.

شما می‌توانید جهت اطلاع‌رسانی از هزینه‌های کلینیک بین‌المللی آراد با شماره‌های مربوط تماس حاصل فرمایید. همچنین در این کلینیک خدمات مربوط به انجام مشاوره قبل از انجام تزریق و مراقبت‌های فیلر توسط مشاوران حرفه‌ای این کلینیک به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شوند.

مراقبت‌های فیلر قبل از انجام تزریق

  • قبل از انجام تزریق فیلر یک پزشک متخصص را برای انجام ا تزریق در نظر بگیرید.
  • در صورت ابتلا به تبخال حتماً پزشک را در جریان قرار دهید و داروی ضد تبخال از یک هفته قبل استفاده کنی.
  • از مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون می‌شود و مصرف روغن ماهی و ویتامین ای خودداری کنید.
  • مصرف سیگار و دخانیات باید قبل از انجام تزریق کنار گذاشته شود.

مراقبت‌های فیلر بعد از تزریق

  • از لمس کردن و فشار دادن مناطقی که تزریق انجام داده‌اید اجتناب کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب به مدت ۳ روز اجتناب کنید.
  • قبل از شروع تزریق فیلر و بعدازآن آب زیادی بنوشید.
  • بعد از تزریق فیلر تورم و کبودی طبیعی می‌باشد و با انجام مراقبت‌های فیلر به رفع سریع‌تر تورم‌ها کمک کنید.

اثرات و نتایج

اثرات و نتایج انجام تزریق فیلر می‌تواند بستگی داشته باشد به نوع کلاژن و نوع هیالورونیک اسید  که برای تزریق در نظر می‌گیریم که عواملی از جمله سن بیمار و میزان ماده تزریق می‌تواند بر نتایج تزریق فیلر تأثیرگذار باشد.

دوره نقاهت

انجام تزریق فیلر و رعایت مراقبت‌های فیلر می‌تواند دوره نقاهت این روش را کاهش دهد که دوره نقاهت انجام تزریق فیلر می‌تواند دو تا سه روز بعد از تزریق باشد.

تعداد جلسات انجام تزریق فیلر

انجام تزریق فیلر اگر تزریق چربی باشد برای نتیجه بهتر گرفتن از انجام این کار باید طی چند جلسه صورت گیرد.

تمامی خدمات مربوط به انجام تزریق فیلر را می‌توانید در کلینیک بین‌المللی آراد تحت درمان پزشکی متخصصین کلینیک جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید.

همچنین در این کلینیک خدمات مربوط مراقبت‌های پوست نیز انجام می‌گیرد که شما می‌توانید برای اطلاع گرفتن از این خدمات مربوط  به مقاله موردنظر درمان پوست شل و افتاده و توضیحات دکتر علیزاده مراجعه کنید.

شما می‌توانید جهت رزرو نوبت در مشاوره شدن و خدمات این کلینیک با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

شعبه مرکزی تهران سعادت‌آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

 https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه: https://www.doctorjaan.com/0ygt

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین‌المللی الهیه توسط کادر حرفه‌ای انجام می‌شود که می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

همچنین شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد معایب مزایا و هزینه مراقبت‌های فیلر چیست ؟در کلینیک بین‌المللی الهیه به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک آپارات : http://m.aparat.com/v/eqjlT

لینک یوتیوب: https://youtube.com/shorts/jaaejMh_YRM?feature=share

لینک تماشا :

لینک فیلمو :

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.