مهتمرین مزایای عمل چشم گربه ای چیست؟

مهتمرین مزایای عمل چشم گربه ای چیست؟

مهتمرین مزایای عمل چشم گربه ای چیست؟

یکی از راه های زیبایی چشم عمل چشم گربه ای است که در این مطلب راجع به آن با شما سخن خواهیم گفت:قطعا وقتی به دنبال راهی برای اصلاح فرم چشم‌هایتان می‌گردید، از اهمیت چشم‌ها در زیبا دیده شدن خودتان خبر دارید. یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث میشه جذاب دیده شوید، حالت و مدل چشم‌هاست، به همین خاطر زیبا جویان عزیز زیادی از راهکارهای مختلف درمانی برای اصلاح فرم چشم‌هایشان استفاده می‌کنند.

عمل چشم گربه ای یا کانتوپلاستی از جمله عمل‌های زیبایی است که توانسته است محبوبیت زیادی را در بین زیباجویان بدست بیاورد. اساس این روش اصلاح پلک‌های افتاده می باشد که باعث می شود چشم‌ها درشت‌تر و کشیده‌تر به نظر بیایند.

امروزه عمل جراحی چشم‌ گربه ای به عنوان یکی از محبوب‌ترین و شایع‌ترین عمل‌های زیبایی شناخته می‌شه. در این عمل زیبایی معمولا پزشک تغییراتی رو در فرم پلک پایینی چشم‌ها ایجاد می‌کنه و باعث می‌شه که چشم‌ها درشت‌تر و کشیده‌تر از حد معمول دیده بشن.

در عمل جراحی چشم گربه‌ای پزشک از گوشه‌های داخلی چشم تغییراتی را ایجاد می‌کند و این امکان برای زیباجو عزیز وجود دارد که علاوه بر درشت و کشیده‌تر کردن چشمهایش ، افتادگی پلک‌ها و پف زیر چشمهایش را  از بین ببرد.

عمل چشم گربه‌ای بیشتر کاربرد زیبایی داره نه درمانی. قطعا تناسب چشم‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی به حساب میاد، به همین دلیل زیبا جویان عزیز زیادی میل به انجام این عمل جراحی دارند، اما آشنا نبودن با مهمترین مزایا و معایب یا هزینه‌های این عمل ممکن است زیبا جویان عزیز رل  برای تصمیم‌گیری با مشکلاتی همراه کند.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

تغییرات پس از جراحی چشم گربه ای

کانتوپلاستی (Canthoplasty) یا عمل چشم گربه ای یکی از انواع جراحی‌های زیبایی چشم است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این عمل معمولا با جراحی پلک پایینی چشم همراه بوده و باعث درشت‌تر شدن و کشیده‌تر شدن چشم‌های شما می‌شود. علاوه بر آن با استفاده از این عمل می‌توانید چشم‌های خود را زیباتر کرده و حالتی جذاب‌تر به چهره خود ببخشید.

باوجوداینکه عمل چشم گربه ای چند سالی است که رایج شده و کلینیک‌های معتبری آن را انجام می‌دهند، هنوز نگرانی‌های زیادی دراین‌باره وجود دارد. نگرانی‌هایی که بیشتر مربوط به عوارض این عمل و امکان ایجاد آسیب در چشم‌ها و بینایی افراد می‌شود. در این مطلب قصد داریم با بررسی کامل این عمل و شیوه انجام آن، نقاط تاریک را روشن ساخته و نگرانی‌های شما را برطرف کنیم.

چشم‌ها یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای زیبایی هستند. اما متاسفانه عوامل گوناگونی مانند افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آفتاب، پیروی از یک شیوه نادرست زندگی، عوامل ارثی یا وارد شدن ضربه به چشم‌ باعث تغییر فرم چشم‌ها خواهد شد.

اگر به دنبال تکنیکی کم تهاجمی برای تغییر فرم چشم‌هایتان هستید؛ اگر از نتیجه جراحی قبلی خود راضی نیستید و قصد دارید از یک روش ترمیمی برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده کنید؛ ما روش کانتوپلاستی «Canthoplasty » را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در این تکنیک، یک شیب رو به بالا در گوشه خارجی چشم ایجاد می‌شود و چشم‌ها جلوه‌ای مطلوب‌تر و شاداب‌تر به خود می‌گیرند. در اصطلاح می‌گویند ظاهر چشم‌ها گربه‌ای شده است. تا آخر این مطالب همراه ما باشید تا شما را با تکنیکی برای رفع افتادگی چشم‌ها و روشی برای داشتن چشمانی جوان‌تر و باطراوت‌تر آشنا کنم. روشی که با ایجاد تغییرات جزئی و ظریف باعث زیبایی طبیعی چشم‌ها خواهد شد.

پزشکان و کادر متخصص و ماهر کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد می تواند بهترین نتیجه ای که دلخواه زیبا جویان عزیز می باشد برای انها به ارمغان بیاورد.

عمل پلک چشم گربه ای(کانتوپلاستی)چیست؟

کانتوپلاستی به عنوان یک عمل زیبایی بازسازی یا تغییر شکل کانتوس جانبی (گوشه بیرونی چشم) است. اگر شما می خواهید چشم‌های کشیده و گربه ای داشته باشید می توانید این عمل را انجام دهید.

کانتوپلاستی در گوشه بیرونی چشم (کانتوس)، در قسمتی که پلک پایین و پلک بالایی به هم می‌رسند، انجام می‌شود که از نظر پزشکی به آن کانتوس جانبی گفته می‌شود که منجر به یک شیب مایل به سمت بالا می شود و چشم حالت بادامی پیدا می کند.

کانتوپلاستی ممکن است در صورت لزوم با سایر جراحی های پلک و دور چشم مانند بلفاروپلاستی، جراحی پتوز، لیفت ابرو و لیفت میانی صورت ترکیب شود.

همچنین این عمل ممکن است برای افرادی که پلک‌هایش افتادگی دارند یا پلک‌هایش ناصاف به نظر می‌رسند، مناسب باشد.

این روش ممکن است برای اهداف زیبایی یا پزشکی انجام شود و می تواند شکل چشم را  بادامی یا گربه ای کند یا اثر افتادگی چشم (پتوز) یا کیسه های چشمی را که با افزایش سن ایجاد می شود کاهش دهد. همچنین ممکن است برای اصلاح ناهنجاری پلک تحتانی یا شلی ناشی از ضربه یا جراحی قبلی پلک (بلفاروپلاستی) انجام شود.

با افزایش سن، پوست اطراف چشم به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و در نتیجه باعث افتادگی پلک پایینی (اکتروپیون) می شود که ناشی از شلی تاندون پلک پایین است. این مشکل مرتبط با افزایش سن اغلب با کیسه های زیر چشم همراه است که می تواند افراد را خسته یا غمگین نشان دهد.

فقط روند پیری نیست که می تواند باعث افتادگی پلک ها شود، سایر عوامل ممکن است شامل قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید بدون محافظت کافی از پوست و همچنین انتخاب سبک زندگی مانند سیگار کشیدن یا مصرف زیاد الکل باشد یا شرایط ارثی، ضربه به چشم باعث این مشکلات شود.

علاوه بر این، برخی از بیمارانی که نیاز به کانتوپلاستی دارند، این کار را برای اصلاح یک عمل جراحی قبلی چشم انجام می دهند که باعث ایجاد عوارض پلک تحتانی آن ها شده است.

عمل چشم گربه ای
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-عمل چشم گربه ای

روش‌های مختلف عمل چشم گربه ای

برای لیفت یا کشیدن چشم‌ها که به عمل چشم گربه ای نیز معروف است، روش‌های مختلفی وجود دارد. پزشک با توجه به انتظارات فرد و ویژگی‌های فردی او یکی از این روش‌ها را به بیمار پیشنهاد خواهد داد. بنابراین با شرکت در جلسات مشاوره پیش از عمل به پزشک کمک کنید که بهترین روش را برای زیباتر کردن چشمان شما انتخاب کند.

کانتوپلاستی

جراحی کانتوپلاستی معمولا با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام‌شده و حدود ۲ تا ۴ ساعت زمان می‌برد. البته در بعضی موارد پزشک ممکن است از بیهوشی عمومی نیز استفاده کند. در این روش ابتدا برش کوچکی در عضله حلقوی چشم داده می‌شود.

پس از آن تاندون کانتال خارجی را که در کناره کاسه چشم قرار گرفته، کمی از استخوان جدا کرده و آن را می‌برند. در ادامه این عمل باید ساختار داخلی پلک پایینی را به محل برش تاندون برسانند. برای این کار این ساختار کمی به سمت بالا کشیده می‌شود تا به استخوان کاسه چشم برسد. پس از اتصال این دو بخش پوست‌های اضافه بریده‌شده و برش ایجادشده بخیه می‌شود.

این عمل باعث می‌شود که حالت خستگی و خماری چشمان شما برطرف شده و کشیدگی جذابی در آن‌ها ایجاد شود. باوجودآنکه نتایج کانتوپلاستی برای مدتی طولانی باقی می‌مانند، ممکن است به دلایل مختلفی نظیر افزایش سن یا نامناسب بودن رژیم غذایی و سبک زندگی، پس از چند سال نیاز به ترمیم وجود داشته باشد.

ازآنجایی‌که در این عمل بخشی از پوست پلک برداشته می‌شود، ممکن است در حین عمل ترمیمی بافت کافی برای رفع افتادگی پلک پایینی وجود نداشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد پزشکان برای کسانی که تابه‌حال جراحی چشم گربه ای یا کشیدن چشم را انجام نداده‌اند، روش کانتوپکسی است.

همچنین اگر برخی مشکلات ساختاری در پلک شما وجود دارد بهتر است از روش دیگری برای جراحی چشم گربه ای استفاده کنید. درواقع پزشکان از این روش بیشتر برای جراحی‌های ترمیمی استفاده می‌کنند. روش کانتوپلاستی خود دارای انواع مختلفی است که در ادامه درباره هریک از آن‌ها توضیح خواهیم داد.

لترال کانتوپلاستی یا کشیدن گوشه خارجی چشم

این جراحی معمولا برای برطرف کردن افتادگی پلک بالایی و کشیدن چشم‌ها استفاده می‌شود. البته در بعضی موارد می‌توان برای از بین بردن افتادگی پلک‌های پایینی نیز از روش لترال کانتوپلاستی استفاده کرد. اگر نگاهی به عکس‌های مدل‌های کره‌ای بیندازید، می‌توانید نتایج این عمل را به‌طور واضحی ببینید.

مدل‌های کره‌ای برای رفع افتادگی پلک بالای خود و درشت‌تر کردن چشم‌ها از این روش استفاده می‌کنند. علاوه بر بالا کشیدن پلک‌ها و صاف کردن ناحیه اطراف چشم، در این روش گوشه‌های خارجی چشم نیز به سمت بالا کشیده می‌شود تا چشم‌های شما حالت گربه ای داشته باشند.

اپیکانتوپلاستی یا کشیدن گوشه داخلی چشم

شما می‌توانید برای رسیدن به ظاهر جذاب‌تر و چشمان کشیده‌تر این روش را با کانتوپلاستی خارجی نیز ترکیب کنید. اما اگر دوست دارید تنها گوشه داخلی چشم خود را بکشید، استفاده از اپیکانتوپلاستی برایتان کافی است. توجه کنید که هردو روش نیازمند دقت و مهارت زیادی است. بنابراین اگر قصد دارید از ترکیب دو روش استفاده کنید، حتما از تخصص پزشک خود مطمئن شوید.

کانتوپکسی

ممکن است در برخی مراکز از نام کانتوپکسی به‌جای کانتوپلاستی استفاده کنند، اما این دو روش متفاوت هستند. در عمل کانتوپکسی دیگر برشی در عضله حلقوی داده نمی‌شود. در این روش هیچ بخشی از تاندون بریده نمی‌شود. برای کشیدن چشم‌ها در کانتوپکسی با استفاده از بخیه عضله حلقوی و تاندون کانتال خارجی را به یکدیگر نزدیک کرده و جمع می‌کنند.

به‌این‌ترتیب در پلک پایین کمی پوست اضافه ایجاد می‌شود. در ادامه عمل این پوست‌ها نیز برداشته خواهند شد تا پلک شما ظاهر شل و افتاده‌ای نداشته باشد. از این روش می‌توان برای برطرف کردن افتادگی پلک پایینی نیز استفاده کرد.

اکتروپیون یا رفع افتادگی پلک پایین

با بالا رفتن سن و کاهش کلاژن‌های پوستی، پوست کم‌کم شل شده و حالت افتادگی پیدا می‌کند. این شل شدگی در نواحی اطراف چشم که پوست نازک‌تر و حساس‌تری دارد زودتر دیده خواهند شد.

اگر افتادگی پلک پایینی هنوز خیلی شدید نشده باشد، می‌توانید از روش‌های دیگر لیفت چشم یا جراحی چشم گربه ای برای رفع افتادگی و کشیدن چشم‌ها استفاده کنید. اما اگر چشمان افتادگی به‌گونه‌ای است که پلک پایینی پشم به سمت خارج برگشته است، روش اکتروپیون مناسب‌ترین روش برای شما است.

مراحل انجام عمل پلک چشم گربه ای (کانتوپلاستی)

روشهای جراحی تغییر زاویه چشم

اپیکانتوپلاستی یا جراحی چشم آسیای شرقی

در سمت داخلی چشم با توجه به وجود مجاری اشکلی، دستکاری خاصی روی کانتوس امکان پذیر نمی‌باشد؛ و بیشتر، در افرادی که فرم چشم آسیای شرقی دارند؛ یعنی یک فولد یا چین پوستی اضافه در قسمت کانتوس داخلی و کناره بینی آنها وجود دارد؛ تحت عملی به نام اپیکانتوپلاستی که یکی از زیر مجموعه های کانتو است؛ قرار می‌گیرند.

این عمل باعث می‌شود چین آسیای شرقی چشم آنها حذف شده یا کاهش یابد. حدف یا کاهش چین آسیای شرقی موجب می‌‌گردد؛ چشم در ظاهر با فرم درشت تری، در سمت داخل دیده شود.

انواع جراحی های زیبایی و درمانی چشم، از جمله کانتوپلاستی جزو اقداماتی هستند که توسط پزشکان و کادر متخصص و ماهر کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد انجام می گردد.

کانتوپلاستی

کانتوپلاستی در سمت خارجی رواج بیشتری نسبت به کانتوپلاستی در قسمت داخلی چشم دارد و عمل شایع تری می‌باشد. جراحی کانتوپلاستی به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود که عبارتند از :

کانتوپلاستی با اهداف درمانی : همانطور که گفته شد کانتوپلاستی به معنای دستکاری و بازسازی کانتوس است که بازسازی کانتوس ممکن است به علل متفاوتی انجام شود و اغلب با اهداف درمانی صورت می‌پذیرد. در ادامه به برخی از دلایل انجام کانتوپلاستی درمانی آنها اشاره خواهد شد :

علل انجام جراحی کانتوپلاستی با اهداف درمانی

افرادی که به دلیل برداشت تومور پلکی دچار از بین رفتن کانتوس می‌شوند و لازم است که بازسازی کانتوس انجام دهند.

افرادی که در سنین بالا به دلیل شل شدن پلک، دچار اشک ریزش می‌شوند و پلک آنها به خوبی بسته نمی‌شود؛ و به ناچار باید با جراحی کانتوپلاستی، پلک خارجی آنها را در ناحیه تحتانی کوتاه و سفت نمود.

جراحی کانتوپلاستی

کانتوپلاستی زیبایی :

کانتوپلاستی یا دستکاری کانتوس، الزاماً برای همه نژادها مناسب نیستند. یکی از انواع کانتوپلاستی زیبایی روشی است که در کانتوس خارجی برای درشت کردن چشم انجام می‌شود.

این روش که تکنیک های مختلفی دارد؛ بیشتر برای افرادی که در واقع فرم چشم آسیای شرقی دارند و فاصله کانتوس آنها تا استخوان خارجی حدقه زیاد است؛ مناسب می‌باشد. این افراد میتوانند با این عمل، کانتوس را بازتر کنند که به بازتر شدن شکاف عرضی چشم می‌انجامد.

بنابراین آنچه که به عنوان کانتوپلاستی یا درشت کردن چشم در نژاد ایرانی مطرح است؛ روش مناسبی برای این افراد، که اغلب شکاف عرضی نرمالی در پلک خود دارند؛ نمی‌باشد و معمولا فاصله مناسبی بین زاویه خارجی کانتوس و استخوان برای این عمل در این افراد وجود ندارد.

درباره کانتوپلاستی، جراحی چشم گربه ای یا چشم روباهی و چشم آسیای شرقی بیشتر بدانید …

کانتوپلاستی جابجایی کانتوس

کانتوپلاستی جابجایی کانتوس به معنای تغییر محل لبه خارجی کانتوس است. در حالت عادی و به طور معمول زاویه خارجی چشم نسبت به زاویه داخلی حدود 2 میلیمتر بالاتر است. تعدادی از افراد هستند که به طور مادرزادی زاویه خارجی چشم آنها در محل پایین تری قرار دارد.

یعنی کناره خارجی چشم به سمت پایین متمایل است و به این دلیل چهره آنها افسرده و غمگین به نظر می‌رسد که به آنها آنتی مونگولویید گفته می‌شود. همچنین در صورتی که کانتوس خارجی نسبت به کانتوس داخلی بیش از 2 میلیمتر پایین تر باشد؛ به آنها مونگولویید اسلنت گفته می‌شود.

متخصص جراحی پلاستیک چشم برای این افراد می‌تواند لیگامان های کانتوس را به طور کامل از استخوان جدا کند و کل لیگامان ها را به مکان بالاتری جابجا نماید. این عمل موجب می‌گردد زاویه خارجی چشم کمی بالاتر رود. با این وجود، جراحی جابجایی کانتوس عمل پیچیده‌ای است و به دلیل درگیری کلی لیگامان ها و امکان چسبندگی ، همچنین اسکاری که در محل جراحی باقی می‌ماند؛ نیاز به انتخاب دقیق و درست افراد مناسب برای این عمل دارد.

کانتوپلاستی چشم گربه ای یا چشم روباهی

کانتوپلاستی دیگری که امروزه طرفداران زیادی هم دارد؛ چشم گربه ای (Cat eyes) یا چشم روباهی (Fox eyes) است. در هر دو اصطلاح مفهوم این است که کانتوس خارجی چشم نسبت به کانتوس داخلی بیش از 2 میلیمتر بالاتر باشد. این جراحی نیز به سه روش زیر قابل انجام است :

روش اول جراحی چشم گربه ای یا چشم روباهی : در این روش نیز مانند کانتوپلاستی جابجایی کانتوس، که در بخش قبل توضیح داده شد؛ کانتوس خارجی برش خورده و با جابجایی، به مکان بالاتری انتقال می‌یابد.

عوارض این روش عبارتند از :

این روش معمولاً بدون بازگشت می‌باشد و در صورت اصلاح نامتقارن یا بیش از حد و درپی آن ایجاد زاویه نامناسب چشم، امکان برگرداندن فرم چشم به حالت اولیه وجود ندارد.

روش دوم جراحی چشم گربه ای : در این روش با انجام جراحی بلفاروپلاستی کانتوس خارجی به سمت بالاتر هدایت می‌شود. در انجام این جراحی با بکارگیری سوچر می‌توان بطور موقت حالت چشم گربه ای را ایجاد کرد.

روش سوم جراحی ایجاد چشم گربه ای : روش دیگری که برای ایجاد یک چشم گربه ای خفیف وجود دارد که پذیرفته شده و بدون ایجاد اسکار نیز می‌باشد؛ آزاد کردن بافتهای اطراف تاندون های کانتوس خارجی در حین لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو است.

در واقع جراح در حین لیفت آندوسکوپی ابرو و پیشانی، ‌می‌تواند تاندون ها را از برشی که داخل موها، از سمت شقیقه ایجاد شده است؛ آزاد کرده و پس از آزاد سازی تاندون ها، با ایجاد بخیه های مخصوصی که در سمت شقیقه، زیر جلد زده می‌شود؛ می‌تواند کناره خارجی چشم را به شکلی زیبا و خفیف به سمت بالا متمایل نماید؛ بدون آنکه تاندون های اصلی در لبه خارجی حریم حدقه کات شود.

امروزه اگر بخواهیم به یک روش پذیرفته شده و مورد تایید برای ایجاد چشم گربه ای اشاره نماییم؛ جراحی لیفت آندوسکوپی ابرو و پیشانی مناسب ترین گزینه است که می‌تواند همراه با لیفت ابرو با کاهش خطوط اخم و پیشانی، بالا رفتن دم ابرو در حدی منطقی و متقارن با بخش های دیگر ابرو و بالا رفتن زاویه خارجی چشم همراه باشد.

با توجه به توضیحات مذکور، برای ایجاد چشم گربه ای با حداقل عوارض و نتایجی ایده آل، روش لیفت آندوسکوپی ابرو و پیشانی، گزینه مناسب تری نسبت به کانتوپلاستی می‌باشد؛ هرچند که کانتوپلاستی مستقیم نیز می‌تواند با چنین نتایج همراه باشد.

چگونه بدون عمل چشم گربه ای داشته باشیم؟

روش‌های بدون جراحی هم برای لیفت چشم وجود دارد. این روش‌ها موقت بوده و باید هرچند وقت یک بار تمدید شوند. اگر به دنبال لیفت چشم گربه ای هستید، لیفت با نخ گزینه خوبی است. در این روش از نخ‌های مخصوص قابل‌جذب استفاده می‌شود. متخصص نخ را داخل پوست قرار داده و چشم‌ها را به سمت بالا می‌کشد. معمولا حدود 6 ماه بعد از انجام این روش زیبایی باید برای تمدید مجدد به کلینیک مراجعه کنید.

روش دیگر بوتاکس چشم گربه ای است. در این روش بوتاکس به نواحی اطراف چشم تزریق شده و با فلج شدن ماهیچه‌های مربوطه، چشم حالت بهتری می‌گیرد. بوتاکس چشم گربه ای روشی موقتی بوده و حدود 3 تا 6 ماه بعد اثر آن از بین می‌رود.

عمل چشم گربه ای با نخ

یکی از روش‌هایی که بالاتر هم در مقدمه به آن اشاره کردیم، لیفت چشم با نخ است. می‌دانیم که چشم یکی از حساس‌ترین و زیباترین اعضای بدن است. بسیاری از افراد از ترس آسیب دیدن چشمان خود تمایلی به انجام جراحی ندارند.

زمانی که می‌خواهید تحت عمل جراحی قرار بگیرید، باید خود را آماده‌ی بسیاری از عوارض جانبی آن جراحی بکنید. زمانی که پای چشم‌ها به میان می‌آید، ترس ما بیشتر هم می‌شود. چرا که چشمان یکی از مهم‌ترین حس‌های ما یعنی بینایی را مهیا می‌کنند.

علاوه بر آن اگر به خاطر جراحی زیبایی چشمان شما آسیب ببیند، مسئله‌ی بسیار خطرناک و ناراحت کننده‌ای است. در واقع اگر آسیب به چشم به علت یک جراحی مهم و حیاتی باشد، چندان ناراحت نمی‌شویم که اگر چشم ما به خاطر عمل چشم گربه‌ای آسیب ببیند!

به هر حال اگر شما هم تمایل ندارید که تحت جراحی قرار بگیرید و ریسک‌ها و خطرات عمل جراحی چشم را به جان بخرید، می‌توانید به روش‌های غیرجراحی زیبایی مانند لیفت چشم با نخ بیندیشید. در این فرایند بدون اینکه نیازی باشد که تحت جراحی تهامی چشم قرار بگیرید، توسط سوزن‌هایی بلند یا همان نیدل‌ها، نخ‌هایی به زیر پوست شما وارد می‌شود که با کشیدن آن‌ها حالت خاصی به چشم داده می‌شود.

اگر این کار با هدف چشم گربه‌ای کردن انجام شود، نخ‌ها در جهتی کشیده می‌شوند که چشم‌های شما حالت گربه‌ای بگیرند. عوارض این فرایند زیبایی بسیار کم‌تر از جراحی است. البته در عین حال که این فرایند عوارض کم‌تری دارد، نسبت به جراحی هزینه و ماندگاری کم‌تری هم دارد. معمولا از ۶ ماه تا ۲ سال تجزیه شدن این نخ‌ها و از بین رفتن اثر آنها طول می‌کشد و به همین دلیل باید آن را تمدید کنید و یا به فکر استفاده از روش‌های دیگری باشید.

انجام لیفت چشم با نخ نیازی به بستری در بیمارستان و مراقبت‌های اضافی ندارد. معمولا بعد از یک هفته اثرات کبودی و خونریزی هم از بین می‌روند.

بوتاکس چشم گربه ای

در صورتیکه تمایل به انجام جراحی نداشته باشید یا نخواهید که از لیفت با نخ استفاده کنید، می‌توانید از بوتاکس استفاده کنید. این روش از دو روش قبلی که به شما معرفی شدند هزینه‌ی کم‌تری دارد و دوره‌ و ماندگاری بوتاکس بستگی به نوع بوتاکس استفاده شده دارد. اما بین ۲ تا ۶ ماه می‌تواند چشمان شما را گربه‌ای نگه دارد و در صورت نیاز باید آن را تمدید کنید.

در این روش از سمی استفاده می‌شود که ماهیچه‌های شما را فلج می‌کند و ماهیچه حرکت نمی‌کند و در زیر پوست شکل ثابتی به خود می‌گیرد. در این مورد، اگر بخواهید چشمان گربه‌ای داشته باشید، بوتاکس در جهت‌های خاصی به زیر و بالای چشمان شما تزریق می‌شود (نقاط خاص از پیش تعیین می‌شوند) تا چشم شما در حالت گربه‌ای فیکس شود.

البته برخی افراد نمی‌توانند از این روش استفاده کنند زیرا به بوتاکس حساسیت دارند. بنابراین باید به فکر روش‌های دیگری باشند و یا از خیر داشتن چشمان گربه‌ای بگذرند.

چسب لیفت چشم

گاهی برخی از متقاضیان چشم گربه‌ای تمایلی به انجام روش عمل پلک چشم گربه ای و غیرجراحی که ماندگاری داشته باشند، ندارند و تمایل به به کار گرفتن روش‌هایی دارند که در آن چشم‌ها به هیچ عنوان دستخوش تغییر دائمی و حتی نیمه دائمی نشود. اما تمایلی هم به استفاده از آرایش روزانه ندارند. در این موارد یکی از بهترین پیشنهادهایی که به این دسته از افراد می‌کنیم، استفاده از چسب لیفت است.

همان طور که از اسم این روش پیداست، برای به کار بردن این روش، از نوعی چسب بی‌رنگ و یا همرنگ پوست استفاده می‌شود که با کشیدن پوست و نگه داشتن آن در جای خود، چشمان شما را کشیده‌تر و گربه‌ای نشان می‌دهد.

می‌توانید این چسب را بر روی پوست خود بچسبانید و سپس با زدن کرم بر روی آن، آن را طبیعی‌تر نشان بدهید. این روش دائمی نیست و بهتر است که چسب روی پوست شما از 12 ساعت بیشتر نماند. چسب لیفت چشم را می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین و یا داروخانه‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی خریداری کنید.

انجام لیفت چشم با نخ نیازی به بستری در بیمارستان و مراقبت‌های اضافی ندارد.

کاشت مژه

شاید تنها راهی که برای چشم گربه‌ای داشتن پیش روی شماست را انجام فرایندی بر روی خود چشم‌ها در نظر بگیرید. اما اینطور نیست. گاهی می‌توان با کاشت مژه و یا انجام لیفت و جراحی بر روی بخش‌های دیگر صورت، به مقصود خود برسید و چشمان گربه‌ای و زیبایی داشته باشید. یکی از این روش‌ها کاشت مژه است.

کاشت مژه در حالتی که گوشه‌های چشم‌ها را کشیده‌تر و گربه‌ای نشان دهد می‌تواند در گربه‌ای کردن چشم‌ها موثر باشد. کاشت مژه یکی از روش‌هایی است که بسیار طبیعی به نظر می‌رسد و معمولا رضایت بالایی در بین متقاضان خود دارد.

این روش نسبت به روش های دیگر تهاجم کمتری دارد و انواع کاشت مژه با جراحی، لیفت مژه و مژه مصنوعی در دسترس شما وجود دارد و می‌توانید متناسب با اولویت‌ها و شرایط خود هر کدام را که خواستید، انتخاب کنید.

لیفت شقیقه

یکی دیگر از فرایندهای زیبایی جذابی که می تواند از آن برای داشتن چشم‌های گربه‌ای کمک بگیرید و در عین حال نیازی به انجام جراحی مستقیم بر روی چشم‌ها نیست، لیفت شقیقه است. می‌دانید که شقیقه در دو طرف صورت و در ادامه‌ی چشم‌ها و بالای آنها قرار دارد. اگر شقیقه به سمت بالا کشیده شود (لیفت) در حالت چشم‌ها و ابروها هم موثر خواهد بود.

لیفت شقیقه یکی از زیباترین لیفت‌هایی است که می‌توانید آن را انجام دهید و با یک تیر چند نشان بزنید. لیفت شقیقه هم مانند لیفت پلک، به دو روی انجام می‌شود؛ روش جراحی و لیفت شقیقه با نخ.

اینکه کدام روش را انتخاب کنید به اولویت‌های شما بستگی دارد. در صورتیکه تمایل به ماندگاری روش دارید و برای شما اهمیت دارد که لیفت شقیقه‌تان دائمی باشد، همچنین چندان به جراحی توجهی نمی‌کنید، می‌توانید از لیفت شقیقه با جراحی کمک بگیرید.

اما اگر برای شما کم‌تهاجم بودن روش و هزینه کمتر اهمیت دارد، لیفت شقیقه با نخ و بوتاکس توصیه می‌شود. در لیفت شقیقه با نخ، مانند لیفت چشم با نخ، از نیدل و نخ استفاده می‌شود.

مزایای عمل پلک چشم گربه ای(کانتوپلاستی)

با وجود اینکه اغلب متقاضیان صرفاً برای زیباتر شدن عمل زیبایی چشم گربه‌ای را انجام می‌دهند، اما کشیدن چشم‌ها با این روش مزایای دیگری هم به همراه دارد. از دیگر مزایای این عمل زیبایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رسیدن به چشم‌های گربه‌ای و کشیده

افرایش اعتماد به نفس

مناسب برای تمامی سنین‌

مناسب برای هر جنسیت

آثاری دائمی و ماندگار

مدت زمان جراحی و درمان کوتاه

زمان ریکاوری بسیار کم

عوارض بسیار نادر

ترمیم پلک افتاده

رفع شل شدگی پوست چشم

معایب عمل پلک چشم گربه ای(کانتوپلاستی)

عمل زیبایی چشم چون یک نوع جراحی است و برش های خاص خود را دارد امکان عوارض و صدمات عصبی هست.

این عمل چون عمدتا به دست افراد غیر کارشناس زیبایی انجام میشود به همین خاطر احتمال صدمه زدن به اعصاب صورت و باقی ماندن جای زخم در ناحیه پلک وجود دارد و همچنین احتمال دارد با ریزش مو و ابرو در محل و اطراف محل جراحی مواجه شویید .

حتی به غیر اصولی انجام شدن این جراحی ،پوست ناحیه عمل گرم شده و حتی گندیدگی پوست در ناحیه جراحی در برخی افراد دیده شده ، در صورت اسیب بسیار جدی در برخی از جراحی ها کوری هم دیده شده است.

اگر در جراحی ،پوست پلک برداشته شود احتمال به روز عوارض بیش تری هم است،احتمال اینکه فرد در پلک خود دچار مشکل شود هم هست .

عمل زیبایی چشم معمولا با اعمال بیهوشی موضعی انجام می شود به همین خاطر بهبودی بعد از جراحی کوتاه مدت است .

بهبودی کامل در این جراحی از بیماران مختلف متفاوت است اما عموما بین 2 تا 4 هفته زمان میبرد .

جراح وظیفه دارد بعد از عمل تمامی اطلاعات لازم درباره اقدامات و دستورالعمل های پس از جراحی و همچنین دارو های لازم برای مداوا کردن جای زخم را در اختیار شما قرار دهد .

بعد از جراحی امکان دارد پلک ها و چشم شما کمی درد و دچار تورم و کبودی شود به همین خاطر تا جاییکه امکان دارد شما باید استراحت کنید و برای کم شدن تورم سر خود را بالا نگه دارید .

اگر جراحی شما توسط یک متخصص با تجربه و کار بلد باشد خطر به جا مانده از جراحی بسسیار کم است.

اگر جای زخمی معمولا روی پوست شما باقی میماند و از بین نمیرود این موضوع را به جراح خود حتما اطلاع دهید که پس از جراحی دچار مشکل نشوید .

عوارض احتمالی عمل پلک چشم گربه‌ای(کانتوپلاستی)

عوارض احتمالی لیفت چشم گربه‌ای، مانند هر عمل زیبایی اگرچه نادر است اما ممکن است در برخی بیماران نمایان شود. احتمال بروز این عوارض کاملا به فرد بیمار و شرایط خاص او بستگی خواهد داشت. مراقبت‌های پس از عمل نیز تاثیر بسیاری در بروز هر یک از این علائم خواهند داشت. همچنین اگر در انتخاب پزشک و مرکز درمانی دقت نکنید ممکن است نتیجه جراحی باب میل شما پیش نرود.

از جمله عوارضی که ممکن است در این شرایط رخ دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هماتوم

تورم

کبوی

احساس درد

احساس سوزش

احساس سوزن سوزن شدن

خارش

احساس کرخی

عفونت

خونریزی

عدم تقارن بین دو چشم

بازگشت به حالت اولیه و افتاده شدن پوست چشم

کاندیدا مناسب عمل پلک چشم گربه ای(کانتوپلاستی)

اولین و مهم‌ترین نکته برای داوطلبان عمل چشم گربه ای، داشتن سلامت عمومی است. ازآنجایی‌که این عمل معمولا با بیهوشی عمومی انجام می‌شود، شما نباید منعی در این خصوص داشته باشید. همچنین درصورتی‌که بیماری خاصی دارید، حتما آن را با پزشک در میان بگذارید تا در آینده مشکلی برای شما پیش نیاید.

درصورتی‌که تنها قصد دارید عمل کانتوپلاستی را انجام دهید، پلک‌های شما نباید افتادگی، پف یا چروک داشته باشد. البته این به این معنا نیست که افراد دارای این مسائل نمی‌توانند این عمل را انجام دهند. بلکه منظور این است که درصورتی‌که چنین مشکلی دارید، باید با استفاده از لیفت چشم و ابرو آن‌ها را نیز برطرف کنید.

توصیه ما این است که پیش از هر اقدامی برای انجام عمل چشم گربه ای حتما در جلسات مشاوره با پزشک شرکت کنید. در این جلسات پزشک با نشان دادن عکس‌ها یا فیلم عمل چشم گربه ای انتظارات شما را واقعی‌تر کرده و نتایج عمل را به شما نشان خواهد داد.

ضمن اینکه در این جلسات پزشک همه توضیحات لازم در خصوص شیوه انجام عمل، محدودیت‌ها و مراقبت‌های قبل و بعد از آن را نیز به شما خواهد داد. همچنین مناسب‌ترین روش برای جراحی نیز انتخاب‌شده و پزشک در طول جراحی دقیقا می‌داند که شما چه چیزی می‌خواهید.

هزینه های عمل پلک چشم گربه ای(کانتوپلاستی)

باید گفت هزینه این جراحی ممکن است از پزشکی به پزشک دیگر متفاوت باشد. برخی از پزشکان مبالغ غیر منطقی و بسیار زیادی را مطالبه می کنند. البته باید توجه داشته باشید که نباید صرفا به دلیل ارزان بودن یک مرکز و یا یک پزشک خاصی را انتخاب نمایید.

انجام کانتوپلاستی نیاز به مهارت خاصی است که تنها باید به دست جراحان پلاستیک متخصص انجام گردد. در کل این جراحی نسبت به سایر جراحی های زیبایی کم هزینه تر است و می توان با هزینه ی متوسط آن را انجام داد.

به دلیل قرار داشتن کانتوپلاستی در گروه عمل های زیبایی شامل بیمه تکمیلی نمی شود و فرد باید به طور آزاد آن را پرداخت نماید. بعد از انجام این جراحی ممکن است یک اسکار نازک و خطی بالای چشم شما باقی بماند که نیازی به نگران شدن ندارد و بعد از مدت کوتاهی به طور کلی از بین خواهد رفت.

در صورتی که کانتوپلاستی توسط افراد متخصص انجام نگردد، ممکن است بعد از جراحی دچار عوارضی گردید که گاهی جبران شدن آن ها تقریبا غیر ممکن می باشد. باقی ماندن اسکار، عفونت کردن زخم و یا چشم، خشکی چشم و غیره از جمله عوارضی است که انجام جراحی به دست افراد غیر حرفه ای اتفاق خواهد افتاد. در صورتی که کانتوپلاستی را در مرکز معتبری انجام دهید یک جراحی بسیار کم خطری خواهید داشت.

مراقبت های قبل از عمل پلک چشم گربه ای(کانتوپلاستی)

کانتوپلاستی یک جراحی زیبایی و درمانی سرپایی است. عموما با دو روش بی‌هوشی کامل یا بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. این موضوع کاملا به خواسته بیمار، شرایط جسمی او، احتمال چند جراحی همزمان و تشخیص پزشک بستگی خواهد داشت.

پیش از شروع جراحی از شما خواسته می‌شود تا به نکات زیر عمل کنید:

مصرف هر دارویی که ممکن است خون شما را رقیق و احتمال خونریزی را افزایش دهد را قطع کنید.

روز قبل از جراحی یک وعده غذایی سبک بخورید.، بهتر است معده شما برای جراحی، سبک باشد.

در صورت نیاز به مصرف داروهای مخصوص خود، آن را با آب بسیار کمی مصرف کنید.

هیچ آرایشی در زمان عمل، روی صورت نداشته باشید.

اطمینان حاصل کنید، فردی برای همراهی شما تا منزل، با شما خواهد بود.

مصرف سیگار و الکل را از یک هفته قبل محدود و قطع کنید.

از یک هفته قبل در معرض تابش شدید خورشید قرار نگیرید تا پوست دچار آفتاب سوختگی نشود.

مراقبت های بعد از عمل پلک چشم گربه ای(کانتوپلاستی)

استراحت کافی داشته باشید.

بدون تجویز پزشک از داروهای مسکن یا سایر داروها استفاده نکنید.

داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف کنید.

هنگام خواب، سر خود را بالاتر از حد معمول بالا بیاورید تا به چشمان خود فشار نیاورید.

برای چند روز به صفحه نمایش گوشی، لپ تاپ یا کامپیوتر خود نگاه نکنید و مطالعه نکنید.

از نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

سعی کنید تا حد امکان از خانه خارج نشوید. در صورت خروج از خانه حتما از عینک آفتابی استفاده کنید.

تا چند هفته پس از جراحی از لنزهای طبی یا زیبایی در چشم خود استفاده نکنید.

تا 8 ساعت بعد از عمل به توالت نروید.

تا زمان بهبودی کامل از رفتن به استخر یا دوش گرفتن با آب پرفشار خودداری کنید.

بیماران معمولاً چند ساعت پس از جراحی به خانه فرستاده می شوند.

بخیه ها معمولاً 2 روز پس از جراحی برداشته می شوند و بیشتر تورم ها در عرض 2 هفته از بین می روند.

بیماران زمانی که روی 2 بالش دراز می کشند باید سر خود را بالا نگه دارند.

کمپرس سرد را می توان چندین بار در روز روی چشم ها گذاشت.

برای جلوگیری از آسیب چشم باید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام شود.

بیماران نباید اجسام سنگین را بلند کنند یا سر خود را کج کنند.

بیماران باید از قطره های چشمی، پمادها و سایر داروهای تجویز شده توسط جراح استفاده کنند.

اثرات و نتایج عمل پلک چشم گربه ای(کانتوپلاستی)

جراحی زیبایی چشم گربه ای چشم ها کشیده و بزرگ می شوند و بزرگ شدن چشم ها باعث می شود صورت فرد جذاب تر شود.اما در اینجا باید به این نکته نیز اشاره شود که زیبا بودن علمی با آن چیزی که به صورت عرف و مد بیان می شود تفاوت دارد.زیبایی در علم به معنی تناسب داشتن اعضای صورت در کنار یکدیگر است. طبیعتا برای صورت کوچک داشتن چشم های بسیار بزرگ و کشیده مناسب نیست.

با اینکه شاید در جامعه داشتن چشم های گربه ای مد باشد اما افراد زیادی هستند که بعد از انجام جراحی زیبایی چشم گربه ای نه تنها زیبا نشده است بلکه از این عمل پشیمان شده اند.از این رو بهترین کار گرفتن مشاوره از پزشکان دلسوز است. پزشکانی که برای داشتن منافع مالی دست به هر عملی نمی زنند و زیبایی بیمار را در اولویت کاری خود می دانند.

ایجاد تناسب به وسیله ابزار دقیق اری است که پزشک متخصص می تواند انجام دهد ، اگر در مشاوره پزشکی به شما گفته شد که داشتن چشم گربه ای شکل برای شما مناسب نیست بهتر است به مشاوره پزشک اعتماد کنید چرا که بعد از این عمل پشیمانی سودی نخواهد داشت.

دوره نقاهت پلک عمل چشم گربه ای(کانتوپلاستی)

پس از جراحی، اگر شیلدهای محافظ چشم خود را بردارید، متوجه خواهید شد که دید شما تار شده است. این اتفاق به دلیل پماد آنتی‌بیوتیکی است که روی چشم‌های شما استفاده می‌شود تا از خشک شدن آنها در حین جراحی جلوگیری کند. شما را با این پماد به خانه می‌فرستند و برای استفاده از آن، چند بار در روز در داخل چشم و بر روی برش به منظور جلوگیری از عفونت، دستورالعملی دریافت خواهید کرد.

به شما توصیه می‌شود فردی را به همراه داشته باشید تا پس از عمل جراحی شما را به خانه ببرد. همچنین توصیه می‌شود یک تا دو روز اول بعد از عمل، کسی در کنار شما بماند، زیرا بهتر است تا از شیلدهای محافظ استفاده کنید.

بهبودی پس از عمل زیبایی چشم گربه ای ، مشابه سایر جراحی‌های پلک است؛ دوره بهبودی معمولاً بین دو تا سه هفته طول می‌کشد. اکثر بیماران تورم و کبودی را تجربه می‌کنند که در دو هفته اول تا حد زیادی کاهش می‌یابد، اما ممکن است چندین هفته دیگر طول بکشد تا به طور کامل برطرف شود. نتایج نهایی بعد از چند ماه مشخص خواهد شد.

پیروی از دستورالعمل‌های پزشک در این دوران برای جلوگیری از عوارض و زخم بافت نرم و ظریف اطراف چشمان شما بسیار مهم است. برای جلوگیری از عفونت، علاوه بر اشک مصنوعی، ممکن است برای شما پماد یا قطره چشم تجویز شود. قطره‌های استروئیدی ممکن است برای رفع تورم چشم ضروری باشد.

بهبودی ممکن است در ابتدا کمی ناراحت کننده باشد. در صورت لزوم، پزشک می‌تواند داروی ضد درد تجویز کند.

به شما توصیه می‌شود حداقل تا یک ماه پس از جراحی حمام نروید و از پاشیدن آب به صورت خود و همچنین مالیدن چشم‌ها خودداری کنید. حداقل دو هفته یا تا زمانی که پزشک شما را در مرحله پیگیری چک کند و بگوید انجام این کار بی خطر است، باید از ورزش شدید اجتناب کرد. آرایش چشم‌ها معمولاً بعد از دو هفته مجاز است.

تعداد جلسات عمل پلک چشم گربه ای(کانتوپلاستی)

جراحی چشم گربه ای در یک جلسه انجام می‌شود معمولاً این عمل جراحی دو تا چهار ساعت زمان نیاز دارد.در کلینیک بین‌المللی پوست ، مو و زیبایی آراد انواع روش‌های زیبایی و درمانی پوست و مو توسط پزشکان ماهر و باتجربه صورت می‌گیرد همچنین در این کلینیک تخصصی عمل چشم روباهی امکان‌پذیر است.

تفاوت بین کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی چیست ؟

کانتوپلاستی ( جراحی چشم گربه ای ) و بلفاروپلاستی ( جراحی پلک ) ؛ هر دو مجموعه مزایای منحصر به فرد خود را داشته و به جوانسازی کل چهره بیمار کمک می کنند.

با این وجود ، درک تفاوت های بین این دو فرآیند جراحی ؛ به منظور تعیین موثر بودن هریک از آن ها در دستیابی به اهداف شخصی ، حائز اهمیت است.

بلفاروپلاستی ، اغلب به عنوان یک روند ضد پیری در نظر گرفته شده و می توان آن را برای ارتقاء دادن پلک های بالا و پایین از طریق تکنیک های مختلف مورد استفاده قرار داد.

بیشتر اوقات بلفاروپلاستی ، شامل پیرایش و برداشتن پوست اضافی پلک بالا و برداشتن چربی پف کرده زیر چشم جهت خلق ظاهری جوان تر و شاداب تر انجام می گیرد.

از طرف دیگر کانتوپلاستی ، معمولا در بیماران جوانی انجام می شود که مایل به درشت تر کردن چشم ها و داشتن چشم هایی روباهی یا بادامی می باشند.

با این وجود ؛ بیماران در تمام سنین می توانند از بلفاروپلاستی ، کانتوپلاستی یا هر دو بهره مند شوند.

در واقع بسیاری از بیماران در طول یک جلسه جراحی ؛ به منظور صرفه جویی در هزینه ها و دستیابی به نتایجی جذاب تر ، قرار گرفتن تحت چند اعمال زیبایی صورت و چشم را بر می گزینند.

عمل چشم گربه ای
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-عمل چشم گربه ای

تفاوت اپی کانتوپلاستی و کانتوپلاستی

هر دو عمل زیبایی برای اصلاح زاویه چشم می باشند که توسط جراح پلاستیک انجام می شود (این جراحی ها را با نام جراحی درشت کردن چشم نیز می شناسند) و ما قصد داریم در این مقاله به تفاوت اپی کانتوپلاستی و کانتوپلاستی بپردازیم پس با ما همراه باشید.

مقایسه کانتوپلاستی با اپیکانتوپلاستی

در کانتوپلاستی گوشه بیرونی چشم برش می خورد تا فاصله بین دو پلک بالا و پایین را بیشتر می کند و چشم ها درشت دیده شوند

اپیکانتوپلاستی جراحی زاویه داخلی چشم می باشد

با عمل کانتوپلاستی می توان چشم را کشیده کرد که اصطلاحا چشم گربه ای گفته می شود و بسیار پرطرفدار است

اپیکانتوپلاستی بیشتر برای چشم های بادامی (شرقی) و به منظور درشت کردن چشم انجام می شود

برای درمان عدم تقارن چشم ها کانتوپلاستی پیشنهاد می شود

جراحی اپیکانتوپلاستی معمولا همراه با بلفاروپلاستی انجام می شود

یکی از نقاط ضعف اپی کانتوپلاستی مشخص بودن محل زخم جراحی پس از عمل است

درصورتی که فولد اپی کانتال تأثیر نامطلوب جدی روی چین طبیعی پلک در قسمت میانی داشته باشد، اپی کانتوپلاستی توصیه می شود.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

نتیجه گیری

عمل چشم گربه ای یا کانتوپلاستی یک روش جراحی ترمیمی است که برای اصلاح افتادگی یا شلی پلک پایینی چشم، با سفت کردن ماهیچه‌ها یا رباط‌هایی که از گوشه‌های خارجی پلک حمایت می‌کنند، استفاده می‌شود. این جراحی اساساً شکل چشم‌ها را تغییر داده و آن‌ها را درشت‌تر و کشیده‌تر می‌کند.

عوارض عمل چشم گربه ای ناچیز از و معمولاً بعد از یک تا دو هفته از بین می‌رود، اما برای اینکه عوارض عمل چشم گربه ای را به حداقل برسانید، پیشنهاد می‌کنیم که پزشک متخصص باتجربه‌ای را انتخاب کنید تا از نتایج نیز راضی باشید.

عمل چشم گربه ای یکی از ترندهای زیبایی پرطرفدار در دنیاست. روش‌های مختلفی برای رسیدن به این چهره وجود دارد. شما می‌توانید از روش جراحی چشم گربه ای یا کانتوپلاستی برای داشتن چشم‌هایی کشیده استفاده کنید. این عمل برای کسانی که چشم‌های افتاده‌ای دارند و یا به‌دنبال بزرگ ‌کردن چشم‌هایشان هستند، روش مناسبی است. برای دریافت نوبت بهترین جراح چشم گربه ای می‌توانید همین الان اقدام کنید.

این عمل حدود 1 تا دو ساعت طول می‌کشد و عموما تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. مدت نقاهت این عمل حدود 7 تا 10 روز است و بعد ازعمل باید یک سری مراقبت‌های توصیه‌شده توسط پطکش را رعایت کنید. اما اگر طرفدار روش‌های جراحی نیستید و به ددنبال روش‌های بی‌خطرتری هستید لیفت با نخ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چشم‌ها پنجره روح هستند. هر چشم با توجه به جنسیت، ژنتیک، منطقه جغرافیایی و سن با یکدیگر متفاوت است. اگر دوست دارید برخلاف قومیت خود، چشمانی درشت و کشیده داشته باشید. اگر به دنبال چشمانی شفاف و جذاب هستید. اگر کشیدگی چشم برای شما مهم است. اگر به دنیال تغییرات مثبت در چهره خود هستید، می‌توانید جراحی لیفت چشم گربه‌ای را، امتحان کنید.

جراحی چشم گربه‌ای برای همه افراد مناسب است. فرقی نمی‌کند چند سال دارید. مرد باشید یا زن، جوان باشید یا مسن. هر زمانی به دنبال زیبایی بیشتر باشید، این جراحی مناسب شما خواهد بود. اما مانند هر جراحی زیبایی نیز ممکن است عوارض احتمالی داشته باشد.

اگر عمل کشیدن چشم با روش‌های جراحی، با دستان با مهارت یک جراح فوق‌تخصص پلاستیک و زیبایی انجام شود، نه تنها نتیجه برای شما تضمین شده‌ است. بلکه احتمال بروز هرگونه مشکل در ظاهر و بینایی برای شما به حداقل می‌رسد.

هزینه عمل بسته به روشی که برای کانتوپلاستی استفاده می کنید متفاوت خواهد بود. همچنین اگر بخواهید از عمل های ترکیبی یا ترکیبی از جراحی چشم گربه ای و لیفت ابرو و ابرو استفاده کنید، هزینه شما بیشتر خواهد بود.

همچنین حقوق پزشک، کلینیک و بیمارستان بابت عمل، هزینه های دارو و ویزیت های بعدی نیز به لیست هزینه های عمل اضافه می شود. از این که ما را تا آخر این مقاله همراهی کردید از شما سپاس گزاریم ، همچنین اگر نظر و یا پیشنهادی در این زمینه دارید ممنون می شویم که با ما نیز در میان بگذارید .

در این مطلب شما را با عمل چشم گربه ای، مزایا، عوارض و نحوه انجام آن آشنا کردیم. امیدواریم این مطلب، مطلبی مفید برای شما بوده باشد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در این عمل زیبایی یا هر عمل زیبایی دیگر، در نظر داشته باشید این است که جراحی را نزد چه پزشکی و کجا انجام بدهید.

پزشکان متخصص جراحی پلاستیک که دارای رزومه‌ای قوی در عمل مورد نظر شما باشند، بهترین گزینه برای شما هستند.

پیشنهاد ما به زیبا جویان عزیز، پزشکان متخصص کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد است. در ضمن پزشکان حاضر در این مرکز، از بهترین متخصصان پوست، زیبایی و جراحان پلاستیک کشور هستند که در هر زمینه‌ای، آماده خدمت رسانی به زیباجویان عزیز می‌باشند.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://www.doctorjaan.com/u7ll

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.