نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

تعرق جهت متعادل سازی دمای بدن افراد می‌باشد و به کم شدن گرمای بدن کمک شایانی نیز می کند. اما در سایر اشخاص، غدد تعریق بیشتر از حد معمول در بدن نیز فعالیت می کند. این تعرق بسیار زیاد به بوی بدن و ظاهر نامناسب در اشخاص منجر می شود که موجب نارضایتی شخص و اطرافیانش نیز خواهد شد. تعرق بسیار زیاد که با نام علمی هایپرهیدروز در بین افراد شناخته میشود به دنبال گرمای زیاد، هیجان و استرس و ترس و اضطراب بسیاری پیش می آید که در دست ها، زیر بغل و پا ها رخ می‌دهد. این تعریق با تعریق ناشی از بقیه بیماری ها تفاوت بسیاری دارد. تزریق بوتاکس زیر بغل یکی از راه حل هایی می‌باشد که در چند سال اخیر به کمک این اشخاص نیز آمده است که با انجام آن می توانند، تعرق زیاد زیر بغل خود را به طور کامل حل کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

تعداد بسیاری از متقاضیان زیباجویان و علاقمندان به تزریق بوتاکس تمایل دارند که اطلاعات بسیار کاملی راجع به طریقه تزریق بوتاکس زیر بغل افراد بدست آورند. تزریق بوتاکس زیر بغل بدین صورت می‌باشد که تزریق بوتاکس با مقدار مشخص شده ای توسط پزشک متخصص به سرنگ به ۵ ناحیه مهم زیر بغل توسط پزشک متخصص زیبایی نیز تزریق می‌گردد که اگر علاقه دارید اطلاعات بسیار کامل و جامعی راجع به طریقه تزریق بوتاکس زیر بغل بدست آورید، کافی است در دوره آموزش مشاوره تزریق بوتاکس زیر بغل شرکت کنید که هم آموزش کاملی راجع به تزریق بوتاکس در محل های متفاوت بدن افراد بدست آورید و هم یک مدرک بین المللی برای کار در کلینیک های زیبایی و مطب های پوست و مو بدست آورید.

▪︎فرآیند اول آماده سازی پیش تزریق بوتاکس زیر بغل

باید به فرد بیمار توصیه شود که از دارو های ضد تعریق، دئودورانت ها یا هر گونه داروی موضعی در روز عمل جراحی پرهیز کند. افراد همچنین باید حداقل 24 ساعت پیش از عمل جراحی از اصلاح یا اپیلاسیون زیر بغل خود پرهيز کنند.

▪︎فرآیند دوم ضد عفونی کردن زیر بغل

زیر بغل افراد باید با محلول های حاوی الکل و ضد عفونی کننده کاملا تمیز و ضد عفونی گردد تا خطر عفونت شدید به حداقل برسد.

▪︎فرآیند سوم استفاده از بی حس کننده موضعی در زیر بغل

یک کرم بی حس کننده موضعی را می توان جهت بی حسی در محل درمان استفاده کرد تا ناراحتی و درد در طول تزریق بوتاکس به حداقل برسد.

▪︎فرآیند چهارم ناحیه های تزریق را علامت گذاری کنید

پزشک متخصص از یک نشانگر جهت نشان دادن ناحیه‌ های تزریق بوتاکس در زیر بغل استفاده نمایید. تعداد نقطه های تزریق بوتاکس امکان دارد بسته به نیاز های شخصی بیمار مختلف باشد.

▪︎فرآیند پنجم تزریق بوتاکس به زیر بغل

با استفاده از یک سوزن ظریف و کوچک، پزشک متخصص مقادیر کمی بوتاکس را در هر ناحیه تعیین شده تزریق می کند. مقدار تزریق بوتاکس به نیاز های شخصی فرد بیمار بستگی دارد.

▪︎مرحله ششم تحت نظر گرفتن بیمار

بعد از تزریق بوتاکس، فرد بیمار باید از نظر هرگونه واکنش نامطلوب و منفی یا عوارض و خطرات جانبی تحت نظر باشد. آنها باید در 24 ساعت ابتدایی بعد از عمل از فعالیت بدنی فرد، گرما یا قرار گرفتن در معرض نور آفتاب دوری کنند.

همچنین می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید بوتاکس زیر بغل خود را تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

تزریق بوتاکس به زیر بغل چه تاثیری دارد؟

هنگامی که از ماهیت تزریق بوتاکس صحبت کردیم، این ترکیب میکروبی را به عنوان یک فلج کننده عضلات نیز معرفی کردیم. این ترکیب قرار می‌باشد سایر عضلات و سیستم‌ های عصبی فعال در سطح پوست افراد را به شکل موضعی فلج سازد. به این صورت، با محدود کردن قدرت حرکتی و یا تأثیرات عصبی قسمتی از سطح پوست افراد قادر به درمان سایر بیماری‌ ها و یا اختلالات بدن افراد هستیم.

سایر اختلالات ما در اثر کارکرد قدرتمند و یا بیش از اندازه عضلات ما می‌باشند. مانند حضور غده‌ های بسیار قدرتمند در عمق پوست افراد می‌باشد که موجب می‌شود تا بیش از حد معمول عرق کنیم.

با تزریق بوتاکس زیر بغل اجازه نمی‌دهیم که این غدد فرمان تولید عرق را نیز دریافت کنند.

تحرک بسیار سنگین و یا حضور در یک محیط بسیار گرم موجب بالا رفتن حرارت داخلی بدن افراد خواهد شد. سیستم بدنی ما به گونه ای تنظیم شده است که در مقابل این بالا رفتن حرارت عکس العمل نیز داشته باشد.

به صورتی که در پاسخ به آن فرمان‌ های ترشح عرق بسیار زیاد توسط سیستم عصبی افراد صادر می‌شود. این فرمان‌ ها در پایانه‌ های عصبی به غدد تولید کننده عرق نیز داده می‌شوند. به این ترتیب، یک تعادل طبیعی و نرمال در پاسخ به بالا رفتن دمای بدن افراد وجود دارد؛ تعادلی که سعی دارد با تعریق زیاد، سطح دمای بدن را پایین بیاورد.

بوتاکس زیر بغل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – بوتاکس زیر بغل

مزایای تزریق بوتاکس زیر بغل

▪︎تأثیرگذاری بالا و بسیار طولانی مدت؛ تزریق بوتاکس زیر بغل تأثیرگذاری بسیار بالایی دارد و نتایج و عملکرد آن تا مدت زمان بسیار طولانی ای باقی می ماند.

▪︎غیرتهاجمی بودن؛ تزریق بوتاکس زیر بغل نوعی جراحی غیرتهاجمی و بدون درد می‌باشد، که با کمترین عوارض و خطرات جانبی همراه می‌باشد. این شیوه درمانی کاملا بی خطر و بدون درد است و افراد بیمار نیازی به داروی بیهوشی عمومی ندارند. مقداری بی حسی موضعی پیش از عمل جراحی جهت تزریق بوتاکس زیر بغل کفایت می کند.

▪︎بدون درد و ناراحتی؛ تزریق بوتاکس زیر بغل غالبا بدون درد و ناراحتی صورت می‌گیرد. پزشک متخصص جهت اطمینان بیشتر پیش از عمل جراحی از بی حسی موضعی استفاده مینماید تا درد و ناراحتی را به کمترین حد ممکن برساند. با وجود اینکه تمام افراد بیمار درد و ناراحتی را تجربه نمی کنند اما سایر اشخاص امکان دارد درد و ناراحتی بیشتری حس کنند.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تزریق بوتاکس زیر بغل در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه تحت نظر دکتر متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض احتمالی تزریق بوتاکس زیر بغل

با وجود اینکه تزریق بوتاکس زیر بغل بسیار کم خطر و بدون تهاجمی است، اما سایر افراد بیمار امکان دارد دچار عوارض و خطرات جانبی شوند. پزشک متخصص معمولا جهت کنترل این عوارض و خطرات، یک تا دو هفته پس از تزریق بوتاکس زیر بغل قرار ملاقات بعدی را مشخص می کند، تا عوارض و خطرات تزریق بوتاکس زیر بغل را بررسی و ارزیابی و درمان کند. با وجود بی خطر و بدون تهاجمی بودن تزریق بوتاکس زیر بغل، امکان دارد سایر افراد بیمار عوارض و خطرات زیر را تجربه کنند:

▪︎ضعف و ناتوانی عضلانی،

▪︎آنافیلاکسی،

▪︎اختلال در تنفس، بلع یا گفتار،

▪︎بثورات پوستی و کهیر،

▪︎اختلالات بینایی،

▪︎سرگیجه،

▪︎از دست دادن و بی اختیاری کنترل مثانه،

▪︎خشکی دهان،

▪︎سردرد،

▪︎خستگی،

درد و ناراحتی در نواحی تزریق.

تزریق بوتاکس نیز نظیر بسیاری از شیوه های درمانی دیگر، مزایا و معایبی به همراه دارد. با وجود تأثیرگذاری بالای تزریق بوتاکس زیر بغل، برای موارد درمانی متفاوت، امکان دارد برخی اشخاص به علل های مختلف با این شیوه موافق نباشند. در ادامه مهم ترین مزایا و معایب این شیوه درمانی را بررسی و ارزیابی می کنیم.

شما می توانید با خیالی آسوده بوتاکس زیر بغل را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی مجموعه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس

پیش از تزریق بوتاکس زیر بغل، حتما با پزشک متخصص خود راجع به طریقه تزریق و مواردی که باید حتما رعایت کنید مشورت کاملی بگیرید. در صورت داشتن هرگونه بیماری زمینه ای و خاص یا مصرف دارو های خاص، پزشک متخصص خود را مطلع کنید. دستورالعمل های پزشک متخصص در این زمینه، می تواند به کم شدن عوارض و خطرات جانبی کمک شایانی کند.

پیش از تزریق بوتاکس، زیر بغل خود را شیو و اصلاح نکنید. افراد بیماری که می خواهند جهت کنترل تعریق، بوتاکس تزریق کنند ۲ تا ۴ روز پیش از درمان نباید زیر بغل خود را شیو کنند.

پیش از عمل جراحی از مصرف الکل و دارو های رقیق کننده خون نظیر آسپرین دوری کنید. این می تواند به کم شدن کبودی و تورم کمک شایانی کند.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب بوتاکس زیر بغل به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

بلافاصله پس از تزریق بوتاکس زیر بغل، می توانید به منزل بروید و زندگی عادی خود را از سر بگیرید اما:

▪︎پس از انجام این عمل، باید از انجام هرگونه فعالیت سنگین و ورزش های سخت خودداری کنید.

▪︎تا چند ساعت پس از تزریق بوتاکس، از حمام گرم خودداری کنید.

اثرات و نتایج بوتاکس زیر بغل

بعد از سه روز، اشخاص نشانه های بهبودی را به وضوح مشاهده می کنند. البته جهت دست یابی به نتیجه و عملکرد مطلوب باید 7 تا 14 روز صبوری به خرج داد. در صورتی که بعد از زمان ذکر شده، همچنان ناحیه های زیر بغل، عرق می کرد باید پزشک متخصص مربوطه را در جریان بگذارید تا در صورت نیاز تزریق بوتاکس در محل های درخواستی مجددا انجام شود.

شما هم می‌توانید از آثار و نتایج بوتاکس زیر بغل در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه انجام می گیرد که می توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را افزایش دهید.

بوتاکس زیر بغل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – بوتاکس زیر بغل

هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل چقدر است؟

هزینه های درمانی تزریق بوتاکس برای کنترل تعریق بدن افراد، به عوامل متفاوتی بستگی دارد. میزان تزریق بوتاکس، نوع ماده بوتاکس، محل مورد درمان و دستمزد پزشک متخصص از جمله عوامل تاثیرگذار در هزینه تزریق بوتاکس هستند.

بطور معمول برای تعریق در ناحیه زیر بغل، به هر طرف ۵۰ واحد از ماده بوتاکس نیز تزریق می شود و جمعا ۱۰۰ واحد بوتاکس برای هر دو زیر بغل مورد استفاده قرار می‌گیرد. تزریق بوتاکس برای تعریق در کف دست ها و پا ها و نقاط دیگر بدن، بسته به تشخیص پزشک متخصص متفاوت است.

بنابراین هزینه ها در هر بیمار بسته به عوامل متفاوت متغیر است. علاوه بر این، تزریق بوتاکس برای کم شدن تعریق، اثربخشی موقتی و کوتاه مدت دارد. تزریق بوتاکس بطور میانگین می تواند بین ۴ تا ۱۲ ماه از تعریق پیشگیری کند، اما اثر آن دائمی نیست. بیمارانی که دچار تعریق شدید هستند، باید تزریق بوتاکس را هر چندوقت یکبار تمدید کنند.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این مجموعه تماس بگیرید ، با آنها گفت‌وگو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این مجموعه به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این مجموعه از آنها نیز بهره‌مند شوید.

سوالات متداول شما

۱. هیبروهیدوز زیر بغل چیست؟

در اصطلاحات پزشکی، به تعرق بیش از حد زیر بغل هیپرهیدروز نیز می‌گویند که گاها بر روی ناحیه های متفاوت دیگر بدن افراد از جمله دست و پا تأثیرگذار است. هیپرهیدروز در دوران بلوغ ظاهر شده (به خصوص هایپریدروزیس زیر بغل)، سپس بین 30 تا 40 سالگی به اوج خود می رسد.

۲. ماندگاری و دوام بوتاکس زیر بغل چقدر است؟

بوتاکس زیر بغل معمولا تا 6 ماه دوام و ماندگاری دارد. البته در برخی از اشخاص 9 ماه تا یک سال ماندگاری و دوام بوتاکس زیر بغل نیز مشاهده شده است. در صورت ادامه بوتاکس با فواصل زمانی معین، اثر بهبودی تا پایان عمر نیز امکان پذیر است.

۳. آیا بعد از تزریق بوتاکس می توان حمام کرد؟

اگر بدن و صورت بعد از تزریق بوتاکس در معرض آب داغ قرار بگیرد احتمال بروز کبودی افزایش می یاید. علاوه بر عدم استفاده از وان آب داغ، سونا و موارد مشابه دیگر، حداقل تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس نباید از حمام آب داغ استفاده کنید.

نتیجه گیری

تعریق بیش از حد چیزی به‌ جز کلافگی را به‌ همراه ندارد و هیچ چیزی نظیر یک درمان قطعی برای آن نمی‌تواند شخص را خوشحال کند. امروزه بوتاکس یک شیوه نوین و کم‌ خطر می‌باشد که نه‌ تنها چین و چروک‌ ها را محو می‌کند، بلکه در درمان تعریق نیز تأثیرگذار ظاهر می‌شود. تزریق بوتاکس زیر بغل که با کمترین عوارض و بهترین اثرگذاری همراه می‌باشد، آراستگی و آرامش را به شخص بازمی‌گرداند.

در صورتی که هنوز با ابهامات و سوالاتی در ذهن خود درباره بوتاکس زیر بغل روبرو هستید، کافی است در قسمت دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.همچنین اگر تصور می کنید این مطلب می تواند برای دوستان و آشنایان شما مفید واقع شود، در شبکه های اجتماعی خود با آنها به اشتراک بگذارید.

شما می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش برای بوتاکس زیر بغل را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۰۰۴۳۶۳۰

۰۲۱۹۱۰۱۲۷۵۶

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۲ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

نماشا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.