نخ های جذبی در لیفت بینی چیست؟

نخ های جذبی در لیفت بینی چیست؟

نخ های جذبی در لیفت بینی چیست؟

در این مقاله درمورد لیفت بینی با شما گفت و گو خواهیم داشت با ما همراه باشید:در اکثر خانم های آسیاییی، دیده می شود که صورت های پهنی دارند، چشمان ریز، و پل بینی شان کوتاه است.اولین چیزی که در مرکز صورت توجه می شود، بینی است، چون اولین مورد است که به چشم می آید.

یک بینی با پل بلند و نوک گرد، در اکثر خانم های آسیایی دیده می شود. در حقیقت بسیاری از خانم های چینی، حتی مردان، هم به دنبال پرشکان قابل اعتمادی هستند که بتوانند یک بینی زیبا و تیز تحویل بگیرند.در دنیایی که زندگی می کنیم روی سرعت تند جلو می رود، افراد به طور شگفت آوری به سمت روش های غیر جراحی رفته اند تا بزرگ کردن بینی.

کاملا ایمن و راحت این روش انجام می شود، بدون هیچ عوارضی.دو مورد هستند که برای برای بزرگ کردن بینی استفاده می شوند : لیفت بینی با نخ و پرکننده ها یا فیلرهای بینی می باشد.

‌امروزه  لیفت بینی با نخ اثرات بسیار مثبتی بر روی چهره می گذارد به نوعی که می تواند جایگزین مناسبی برای عمل‌های جراحی پرخطر و هزینه بر باشد. برای تغییر شکل ظاهر بینی، روش‌های متعددی وجود دارد. در گذشته افراد برای تغییر ظاهر بینی خود، حتما می‌بایست از عمل و جراحی بینی استفاده می‌کردند.

اما امروزه، روش‌های نوین‌تر و غیر تهاجمی برای اینکار به وجود آمده است که نیازی به جراحی ندارد. یکی  از این روش‌ها که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، لیفت بینی است. این روش، برای رفع قوز بینی یا افتادگی نوک بینی، بدون اینکه بخواهد ظاهر طبیعی بینی از بین برود و یا دستکاری شود، بسیار مناسب است. به همین دلیل، لیفت بینی و اثرات مثبت آن بر چهره بسیار زیاد است و می‌تواند تناسب بین بینی و سایر اعضای صورت را برقرار کند.

برخلاف عمل بینی، که نیاز به شکستن و برش دادن بینی دارد، در روش لیفت بینی با نخ هیچگونه شکستگی رخ نمی‌دهد چرا که توسط  نخ‌های مخصوصی انجام می‌شود.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

لیفت بینی با نخ چیست؟

لیفت با نخ را می‌توان یکی از بهترین راهکارها برای جوان‌سازی پوست و کند کردن روند پیری آن دانست؛ در واقع این روش و هیچ‌یک از روش‌های جوان‌سازی دیگر نمی‌توانند روند پیری را متوقف کنند اما بر روی سرعت آن و از بین بردن نشانه‌هایی که در اثر افزایش سن ایجاد می‌شوند تاثیر می‌گذارند.

لیفت با نخ را می‌توان یکی از بهترین و اثرگذارترین روش‌های جوان‌سازی بعد از جراحی دانست و افرادی که از جراحی می‌ترسند یا نمی‌توانند جراحی لیفت انجام دهند می‌توانند به سراغ این روش بروند.

به خاطر آخرین تکنولوژی هایی که در پزشکی شده، بینی حتی می تواند سایزش افزایش یابد؛ با استفاده از روش نخ های PDO که 100 درصد  سازگار و قابل جذب با هر بدنی می باشند.همچنین به عنوان عمل بینی lunchtime هم شناخته شده است. نخ PDO هم جز درمان هاییست که یک ساعته انجام می شود.

به خاطر عوارض کمی که دارد، بیمار می تواند بعد از آن بلافاصله به کارهای روزمره اش بپردازد .بعد از انجام بیحسی، پزشک نخ های جدید در پل هوایی بینی قرار می دهد، تا فرمی به بینی دهد.

نخ ها زیر پوست قرار می گیرند تا پل بینی و نوک آن با استفاده از شکل گیری کلاژن انجام شوند. در نتیجه یک لیفت پایدار صورت می گیرد.تعداد نخ هایی که نیاز می باشد، بسته به هر فردی متفاوت می باشد.

یک مشاوره اولیه نیاز است که مشخص شود شکل فعلی بینی و مدلی که قرار است شکل گیرد، به چه صورت می باشند. سپس در تعداد نخ ها تصمیم گیری می شود .نتایجی که در پی لیفت بینی با نخ می بینید، خیلی سریع و پایدار است.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت بینی

مراحل انجام لیفت بینی با نخ

مشاوره: در ابتدا یک جلسه مشاوره با پزشک خواهید داشت. در این جلسه، پزشک در مورد اینکه چه پیشرفت‌هایی برای بهبود ظاهر بینی شما لازم است و انتظار چه نوع نتایجی را باید از درمان لیفت بینی با نخ داشته باشید صحبت می‌کند.

ارزیابی اولیه: یک ارزیابی اولیه کامل از بینی گرفته می‌شود. این ارزیابی به پزشک کمک می‌کند تا تعداد نخ‌های مورد نیاز را تعیین کند.

وضعیت: در روز درمان، پزشک از شما می‌خواهد که طوری دراز بکشید که صورت شما به سمت بالا خم شود. پزشک یک بار دیگر تناسب و ساختار بینی را بررسی می‌کند و موقعیت نخ‌ها را برنامه‌ریزی می‌کند.

علامت‌گذاری: پزشک پس از انجام اندازه گیری‌های دقیق، صورت را علامت‌گذاری می‌کند.

ضد عفونی کردن پوست: به منظور کاهش خطر عفونت، پوست بینی به ویژه در نواحی که نخ‌ها وارد می‌شوند، ضد عفونی می‌شود.

بی‌حسی موضعی: بینی بی‌حس می‌شود تا این روش بدون درد باشد. برای بی‌حسی ناحیه از کرم بی‌حس کننده موضعی استفاده می‌شود.

 ایجاد نقاط ورود: از یک سوزن کوچک برای ایجاد یک نقطه ورودی کوچک در نوک بینی برای نخ‌ها استفاده می‌شود.

وارد کردن نخ‌ها: آخرین مرحله وارد کردن نخ‌ها در پل بینی و نوک بینی است. از یک کانول بلانت به منظور هدایت نخ‌ها برای قرارگیری صحیح استفاده می‌شود. پس از قرار دادن نخ‌ها، کانول برداشته می‌شود.

در روش لیفت بینی با نخ از چند نخ استفاده می‌شود؟

استفاده از نخ PDO در لیفت

استفاده از نخ‌های قابل‌جذب PDO جدیدترین و بهترین روش برای لیفت بینی، صورت و بدن است. برخی از درمان‌ها با این روش قابل رقابت با روش جراحی هستند اما با این روش فرد با عوارض و دوره نقاهتی که در انجام عمل جراحی وجود دارد مواجه نمی‌شود زیرا این موارد در این تکنیک، بسیار کوتاه‌تر و آسان‌تر از عمل جراحی هستند.

ماده اصلی این نخ‌ها، پلی دی اکسانون (Polydioxanone) است که سال‌هاست در جراحی‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بی‌ضرر بودن آن برای بدن به اثبات رسیده است

انجام این پروتکل درمانی نسبتاً آسان است و با یک جراح آموزش دیده و باتجربه خطر کمی دارد. این روش شامل قرار دادن تعدادی نخ است که هر کدام دارای خواص بی‌نظیری در قسمت‌های مختلف صورت هستند.

پس از وارد کردن نخ PDO در عمل لیفت بینی

پس از قرار دادن نخ، چیزهایی وجود دارد که باعث تحریک کلاژن سازی و سلول زایی در اطراف نخ می‌شود، اما این روش صرفاً یک روش کلاژن سازی نیست. این نخ‌ها قابل جذب هستند و بسته به نوع و مارک، زمان واجذبی متفاوتی دارند.

قرار دادن نخ‌های خاصی در زیر پوست باعث ایجاد واکنش التهابی خفیف می‌شود که منجر به ایجاد کلاژن و افزایش گردش خون می‌شود که به آن امبدینگ یا لیفت نخ گفته می‌شود. در روش امبدینگ، یک کاشت در زیر پوست ایجاد می‌شود که می‌تواند پوست را محکم نگه دارد.

در حدود 30٪ اثرات لیفت در چند روز اول قابل مشاهده است و بقیه اثرات حدود چهار ماه پس از قرار دادن نخ‌های تعبیه شده خود را نشان می‌دهند. پس از جذب نخ، کلاژن ساخته شده مسئول ادامه لیفت خواهد بود.

بسته به نوع نخ، نخ‌های قرار داده شده پس از چهار تا شش ماه کاملاً جذب می‌شوند، اما اثر لیفتینگ نخ‌های قرار داده شده، با کلاژن و بافت ایجاد شده در اطراف نخ، بین یک تا پنج سال باقی خواهد ماند.

بنابراین به راحتی می‌توانیم بگوییم که نوع و تعداد نخ‌های بکار رفته با دوام اثرات درمانی و لیفتینگ رابطه مستقیمی دارد.

نکته مهم این است که این نخ‌ها قابل جذب بوده و با نخ‌های غیرقابل جذب مانند نخ Silvit که قبلاً مورداستفاده قرار می‌گرفت و عوارض جانبی زیادی نیز دارد بسیار متفاوت است.

نخ‌های تعبیه شده، قابل جذب و بسیار ایمن هستند و جای نگرانی نیست.

در یک عمل لیفت با نخ، تعداد قابل توجهی نخ (به عنوان مثال بیش از 50 نخ درعمل لیفت صورت) در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف استفاده می‌شود.

بین 4 تا 8 نخ در هر طرف مورد نیاز است. نخ‌های PDO غیرخاردار نخ‌های ظریفی هستند که ظرفیت لیفت کمی ارائه می‌دهند و اصولا برای سفت کردن و جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. این نخ‌ها بسیار ارزان‌تر از نخ‌های PDO خاردار هستند.

انواع دیگر نخ ها

لیفت با نخ، فرایندی است که شامل بالا کشیدن قسمت‌های مختلف صورت با استفاده از نخ‌های خاص بوده و برخلاف لیفت کلاسیک صورت، به ایجاد برش‌های جراحی نیاز ندارد. لیفت با نخ ممکن است به نام‌های مختلفی شناخته شود مانند، لیفت با نخ آپتوس، لیفت کانتور، لیفت با نخ ابریشم، لیفت با پر و غیره. در این روش دو نوع کلی از نخ‌ها یا بخیه‌ها استفاده می‌شوند:

نخ‌های خاردار یا دندانه‌ای با شناوری آزاد که نیازی نیست برای نگهداشتن لیفت معلق شوند و نخ‌های نرم یا معلق که باید به یک ساختار ثابت از صورت یا پوست سر متصل شوند.

این فرایند، بهترین گزینه برای بیمارانی است که دچار بافت‌هایی با آویزانی خفیف تا متوسط بوده و معمولاً کسانی هستند که در میانه‌ی دهه‌ی سی تا پنجاه سالگی قرار دارند. لیفت با نخ معمولاً با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. بهبود حاصل از آن عمدتاً سریع است. هزینه‌های اختصاصی آن با توجه به مناطق تحت درمان، متفاوت می‌باشد.

نخ های کره ای بهترین نخ ها هستند که مورد تایید وزارت بهداشت بوده و لیفت با نخ های کره ای سفتی و جوانسازی پوست را به همراه دارد.

نخ بول کاگ کره ای چیست؟

نخ لیفت بینی نوبل کاگ ساخت کره جنوبی از معروفترین لیفتر های دنیای زیبایی به حساب می آید.

نخ لیفت نوبل

 بینی در لیفت و نگهدارندگی نوک بینی بسیار معروف می باشد. در طراحی و ساخت نخ های لیفت نوبل از روش‌ها و استانداردهای مدرن و به روز جهان بهره گرفته شده است.

این نخ دارای جنس و کیفیت یکسان با نخ های قبلی می باشد اما خارهایی را دارا می باشد که در پوست فرو می روند و چسبندگی بهتری دارند و در این مدت می توانند باعث بالا رفتن پوست و لیفت شوند. نخ کاگ گرانتر از سایر نخ ها بوده و انتخاب آن توسط بیمار صورت می گیرد.

ترکیبات شیمیایی بکار رفته در این نخها بگونه ای مورد تست و آزمایش قرار گرفت اند که امروزه می توان گفت این محصولات هیچ گونه ضرری برای انسان نخواهد داشت و ریسک و اضطراب به هنگام استفاده از محصولات نوبل تقریباً برابر با صفر است.

کاربرد نخ لیفت بینی کاگ نوبل

نخ لیفت بینی کاگ نوبل در دو نوع پلی دی اکسان و پی سی ال توسط برند نوبل کره جنوبی طراحی تولید شده است . از این نخ بیشتر برای لیفت و اصلاح نوک بینی و تغییر زاویه در محل ریبوپلاستی استفاده می گردد. هردو این محصولات با جنس پی دی او و پی سی ال دارای محصولات مختلفی می باشند.

محصولات لیفت بینی نوبل بیشتر از سوزن 19 جی با طول های متفوت بهره می برند. نخ لیفت پی دی او از لحاظ جذب شدگی بسیار سریع جذب بدن مش ود و در مقابل پی سی ال ها سریع تر جذب نمی شوند. اما از لحاظ نرمی بسیار نرم تر و کم عارضه تر و تقریباً بدون عوارض جانبی می باشد.

مزایای نخ بینی کاگ نوبل

نخ نوبل  بینی کاگ نوبل کره بسیار کم ریسک و سالم است. در ادامه به برخی از مزایای این نخ می پردازیم.

لیفت بسیار قدرتمند

ظهور نتایج در اسرع وقت

ایمنی بسیار بالا و بدون ریسک

استفاده از مدرن ترین تکتولوژی ساخت

ریکاوری سریع و بدون نیاز به استراحت

ماندگاری طولانی مدت

از این نوع نخ کاگ بیشتر برای اصلاح فرم بینی ، نوک آن ، ناحیه ریبو پلاستی و قوز بینی استفاده می شود.

برندهای محصول:

نخ‌های فیلامنت طلایی (پوست طلایی و نخ طلایی):استفاده از نخ‌های طلا با عیار ۲۴ برای جوان‌سازی پوست، به نام جوان‌سازی فیلامنت طلایی نیز شناخته می‌شود. برندهای نخ‌های طلایی که در انگلستان استفاده می‌شوند، شامل پوست طلایی و نخ طلایی می‌باشند.

نخ سیلوئت :

نخ نرم سیلوئت به عنوان یک روش لیفت صورت غیر جراحی، یک بخیه‌ای یا عروسکی شناخته می‌شود، بر اساس تعلیق بخیه با قیف‌هایی است که هم در جراحی بازسازی و هم در جراحی زیبایی استفاده می‌شود.

نخ‌های تکی، نوعی از رشته‌ی PDO تکی می‌باشد. این نخ‌ها نرم بوده و بدون خار ساخته می‌شوند که آنها را هرچه کمتر تهاجمی می‌سازد. چندین بار، نخ تکی در یک الگوی شبکه‌ای به پوست وارد می‌شود تا به بیشترین حد تأثیرات سفت کردن دست یافته شود. پس از وارد شدن به پوست، نخ‌ها، پیوندهای کلاژن را برای ایجاد سفتی تدریجی پوست و تأثیرات جوان‌سازی پوست، فعال می‌کنند.

با اینکه نخ‌های تکی، پوست را سفت می‌کنند، اما لیفت قابل توجهی را ایجاد نمی‌نمایند. این درمان‌های سفت کردن پوست، می‌توانند برای جوان‌سازی کلاژن و درمان پوست آویزان گردن، خطوط پیشانی و چین و چروک صورت استفاده شوند. این نخ‌ها همچنین می‌توانند به گونه‌ها حجم اضافه کرده و به طور میانگین ۱۰ تا ۳۰ نخ مونو معمولاً برای هر مکان مشخص درمان، استفاده می‌شود.

اگر به دنبال یک درمان غیر جراحی برای چین و چروک هستید، که مزایای سفت کردن و لیفتیگ را با هم داشته باشد، آنگاه می‌توانید از ترکیب نخ‌های تکی و نخ‌های کاگ بهره ببرید.

نخ‌های کاگ:

نخ‌های دندانه‌ای یا کاگ، مشابه نخ‌های مونو هستند با این تفاوت که حاوی خارهایی می‌باشند که به زیر پوست متصل می‌شوند. این خارها، یک پشتیبانی پیشرفته را برای ساختار پوست ایجاد می‌کنند تا بافت آویزان را بالا ببرند. این نخ‌ها، به طور مؤثر، تشکیل کلاژن در اطراف نخ‌ها و خارهای آنها را بهبود می‌بخشند.

نخ‌های کاگ می‌توانند به تنهایی یا در ترکیب با نخ‌های مونو برای تعلیق مکانیکی ساختارهای بافتی پوست استفاده شوند به شکلی که نتیجه، احساس و ظاهر نرم و صاف داشته باشد. این نوع نخ‌ها معمولاً با لیفت پوست آویزان در خط فک برای ایجاد یک صورت باریک‌تر استفاده می‌شوند. به علاوه‌ی ایجاد لیفت برای غبغب، نخ‌های کاگ می‌تواند لیفت نخ ابرو و لیفت نخ بینی را فراهم سازند.

نخ‌های پیچ‌دار:

اگر به دنبال اضافه کردن حجم بیشتر به چهره‌ی خود هستید، نخ‌های پیچ‌دار یک گزینه‌ی عالی برای شما می‌باشند. نخ‌های پیچ‌دار با یک یا دو نخ موجود هستند که برای تقویت نتایج، در اطراف سوزن به هم بافته می‌شوند. برای ایجاد یک صورت با حالت V، نخ‌های پیچ‌دار، به رفع نواحی فرورفته کمک کرده و یک لیفت صورت غیر جراحی را ایجاد می‌کنند. زمانی که دو نخ به هم بافته می‎شوند، این متد به نام چند پیچی شناخته می‌شود.

بسیاری از افراد یک چهره‌ی V- شکل را می‌خواهند، اما قادر نیستند که بدون کمک یک پزشک پوست متخصص، به آن دست یابند. نخ‌های PDO می‌توانند بافت‌های ناشی از پیری را بدون روش‌های تهاجمی مانند جراحی، سفت کردن، بالا برده و پشتیبانی کنند. این فرایند حداقل یک ساعت یا بیشتر، بسته به مناطقی که تحت درمان هستند با کمترین درد ممکن، انجام می‎شود.

نتایج حاصل از نخ‌های PDO معمولاً بین ۱۸ تا ۲۴ ماه به طور میانگین، باقی می‌مانند. اگر نگران شلی خفیف پوست صورت خود هستید، نخ‌های PDO می‌توانند به ایجاد ظاهری جوان‌تر به شما کمک کنند.

نخ‌های خاردار با تعلیق آزاد:

با استفاده از یک سوزن هدایت توخالی، مانند سوزن نخاعی، نخ‌های خاردار، از طریق نقاط برش کوچکی که توسط این سوزن ایجادشده و تقریباً 1- 2 میلی‌متر بوده و در راستای خطوط که قبلاً توسط جراح بر روی صورت شما علامت‌گذاری شده می‌باشد، به چربی زیر جلدی زیر پوست وارد می‌شوند. سوزن حاوی نخ، سپس برای فراهم کردن اصلاح مورد نیاز، مکان‌یابی شده و سپس خارج می‌شود.

کاگ‌های میکروسکوپی موجود در نخ، سپس به زیر پوست متصل شده و به آرامی پوست را بالا کشیده و آن را در محل مورد نیاز محفوظ می‌نماید. نخ‌های اضافی نیز تراشیده می‌شوند تا در بالای سطح پوست به چشم نیایند. تعداد نخ‌های مورد نیاز به تعداد مناطق تحت درمان، مانند لیفت ابرو، لیفت گونه یا غبغب و یا حتی لیفت گردن، بستگی دارد.

یک لیفت کامل صورت با نخ تقریباً به ۱۸ نخ خاردار نیاز دارد، گرچه از آنجا که همه‌ی افراد به لیفت کامل صورت نیاز ندارند، به صورت طبیعی شما به تقریباً دو نخ برای هر ابرو، سه نخ برای هر گونه، دو نخ برای هر خط فک و دو نخ برای هر سمت گردن نیاز دارید. زمانی که نخ‌ها در زیر پوست قرار می‌گیرند، تقریباً ۵ تا ۸ سانتی‌متر طول دارند و متناسب با خطوط صورت، بریده می‌شوند.

نخ‌های نرم یا معلق:

نخ‌های معلق با استفاده از یک سوزن استاندارد به پوست وارد می‌شوند، اما برای نگهداشتن لیفت، نیازی نیست که این نخ‌ها به به اصطلاح نقاط لنگری متصل شوند. نقاط لنگری، نقاط ثابتی از صورت یا پوست است هستند، و برای نقاط مختلف صورت و بدن با هم فرق دارند.

بنابراین، داشتن دانش کامل و جزئی از آناتومی بدن، به منظور یافتن قسمت‌هایی که لنگرهای مناسبی برای لیفت ایجاد می‌کنند، ضروری می‌باشد. همچنین باید از ساختارهایی که ممکن است پس از مدتی از جای خود تکان خورده یا کشیده شده یا شکل خود را از دست بدهند و در نتیجه، بر کار لیفت اثر بگذارند، پرهیز کرد. بنابراین، همانطور که متخصصان نیز می‌دانند، این بخش به تکنیک بیشتری نیاز داشته و به برخی از مهارت‌های پایه‌ای جراحی و دانش از آناتومی بدن نیاز دارد.

مزایای لیفت بینی با نخ

این فناوری ترکیبی از تأثیرات تزریق فیلرها (ژل یا بوتاکس) و جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) را در خود دارد. این روش غیر جراحی بوده و بنابراین ایمن‌تر است و اثرات طولانی مدتی را ایجاد می‌کند.

به بینی فرم و کشیدگی بهتری می‌دهد، ظاهر آن را بهبود می‌بخشد و به تقویت ظاهر کلی صورت کمک می‌کند.

باعث از بین رفتن انحنا و خمیدگی می‌شود و بینی شما را صاف و زیبا می‌کند.

لازم نیست که زمان زیادی را برای بهبودی و نقاهت بعد از عمل صرف کنید. در واقع می‌توانید درست بعد از عمل به کارهای قبلی‌تان برگردید.

به شرطی که تورم شما را آزار ندهد. دیگر نیازی نیست که برای مدتی از کارتان دور شوید.

نتیجه کاملاً طبیعی و پایدار است. دوستان و خانواده شما متوجه نخواهند شد که شما کاری روی بینی‌تان انجام داده‌اید، اما مطمئناً تفاوتی را در ظاهر شما خواهند دید.

به دلیل اینکه نخ‌ها جذب پوست می‌شوند، نتایج پایدار می‌شوند و باعث تحریک تولید کلاژن جدید می‌شوند. این امر نه تنها پوست شما را سفت‌تر می‌کند، بلکه اثر نگه‌دارندگی نخ‌ها نیز باقی می‌ماند.

این روش درمانی می‌تواند در هر نقطه از صورت و بدن ازجمله پیشانی، شکم، ساعد، گونه‌ها، گوشه چشم و خطوط خنده استفاده شود. برخلاف تکنیک‌های سنتی لیفت که کاربرد محدودی داشته‌اند.

نیازی به استفاده از بی‌حسی عمومی یا موضعی نیست.

این عمل بدون درد است.

در کمتر از 30 دقیقه می‌توان آن را انجام داد.

می‌توانید بلافاصله در منطقه تحت درمان مواد آرایشی استعمال کنید.

برخلاف فیلرها، نخ‌ها پس از قرار دادن، به طرفین حرکت نمی‌کنند و باعث پهن‌تر شدن بینی نمی‌شوند. حتی اگر به آن‌ها فشار وارد کنید، آن‌ها حرکت نمی‌کنند و به نواحی دیگر پخش نمی‌شوند.

این روش برای افرادی مناسب است که قبلاً از فیلر استفاده کرده بودند و از نتایج آن‌ها راضی نیستند. همچنین برای کسانی که نمی‌خواهند جراحی زیبایی بینی انجام دهند خوب است.

میزان رضایتمندی از عمل لیفت بینی با نخ در حدود 90 تا 95٪ است که این میزان بیشتر از سایر انواع عمل فرم دهی بینی است.

معایب لیفت بینی با نخ

به طور کلی تمامی عمل های جراحی زیبایی به تناسب یک سری تغییرات و مزایایی را در چهره افراد ایجاد می کند که معایبی را نیز برای شما به همراه دارد.

گرچه بالا کشیدن پوست بینی با استفاده از نخ صورت یکی از بی خطر ترین و امن ترین عمل های زیبایی برای افراد می باشد که تا به الان هیچ عوارض جدی برای این عمل گزارش داده نشده است اما باز هم در موارد بسیار نادر و بسته به عوامل گوناگون ممکن است که شاهد برخی از عوارض های خاص شوید .

برخی اوقات این معایبی هم فقط و فقط به مهارت پزشک جراح و نوع پاسخ دهی فرد بیمار به درمان محدود نمی باشد و به عوامل بسیاری بستگی دارد که از جمله آن ها را می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بعد از انجام این عمل زیبایی احتمال تورم و قرمزی در پوست بینی دیده می شود.

برای درمان تورم و قرمزی خود بهتر است که 3 تا 4 روز حتما استراحت داشته باشید .

نتیجه بعد از درمان کاملا مشخص می باشد ولی با جذب کامل این نخ ها و ترشح کلاژن نتیجه در صورت بهتر هم می شود .

احتمال کبودی در صورت و بینی نیز وجود دارد .

احتمال کبودی در افراد هر چند بسیار کم است اما در افراد وجود دارد .

احتمال مشخص بودن نخ از زیر پوست فرد در صورتی که یک نخ نا مناسب انتخاب شده باشد و عمق قرار دادن نخ ها کم می باشد نیز وجود دارد .

احتمال نا متقارن شدن لبه های تیغه بینی در صورت قرار گرفتن نا درست نخ ها نیز برای افراد وجود دارد که پزشک جراح مجرب از بروز این عوارض را تا حد زیادی جلوگیری می کند .

درد در نواحی درمانی در روز های اول کاملا طبیعی است و پزشک جراح برای حل این مشکل مسکن هایی را تجویز می کند .

بیشتر افراد مراجعه کننده از نتیجه این عمل جراحی نا راضی می باشند .

مدت زمان ماندگاری لیفت بینی با استفاده از نخ های غیر قابل جذب به هیچ عنوان به مدت چند سال نمی باشد و تنها بینی 1 یا 2 سال در افراد متغیر می باشد .

در برخی از مواقع گره نخ واکنش می دهد و یک حالت برآمدگی را در زیر پوست افراد ایجاد می کند که در چنین حالتی باید نخ از بینی افراد خارج شود .

افرادی که پوست بینی آن ها نازک می باشد نخ از پوست آن ها ممکن است که دیده شود و در چنین شرایطی نخ باید از آن خارج شود .

ایجاد فرورفتگی و یا چین خوردگی در سطح پوست

احتمال پارگی نخ در شما وجود دارد .

ترمیم باید هر چند ماه یک بار انجام شود .

ایجاد عفونت در محل گره بسیار وجود دارد .

صدمه های عصبی و پرش های عضلانی

بعد از مشاهده این معایب که نخ ها در بینی غیر قابل جذب می باشند نخ هایی روانه بازار شده اند که قابلیت جذب در بینی را داشتند که امروزه بسیاری از این نخ های قابل جذب برای لیفت بینی با استفاده از نخ مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از این نخ های لیفت بینی تا حدودی مشکلاتی مانند چین خوردگی ، فرورفتگی های سطح پوست و نمایان شدن نخ را از زیر پوست به خوبی رفع کرده است.

اما مشکلی که در این نخ ها وجود دارد این است که مدت زمان ماندگاری این مدل از نخ ها از نخ های غیر قابل جذب کمی کمتر می باشد اما به طور کلی حداقل به مدت 3 ماه نوک بینی را بالا نگه می دارد و بعد از آن نیز نوک بینی یک حالت افتاده پیدا می کند.

یکی از دلایلی که بسیاری از بیماران را به کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی سوق می‌دهد، اجتناب از خطرات همراه با انجام جراحی است. دانستن این مهم بسیار ضروریست که هر چند عمل‌ زیبایی بینی بدون جراحی، عملی با حداقل تهاجم و عوارض نسبتاً پایین به حساب می‌آید، ولی مانند سایر عمل‌های بینی، خالی از خطر نخواهد بود.

عوارض جانبی ناخواسته‌ی این عمل مانند کبودی، کاملاً قابل اجتناب نخواهند بود اما با انجام مراقبت‌های مناسب قابل مدیریت و کم شدن هستند.

خطر کبودی وجود خواهد داشت، کبودی همراه با عمل زیبایی بینی بدون جراحی معمولاً بسیار ناچیز است. در مقایسه با جراحی رینوپلاستی، درد و ناراحتی انجام عمل زیبایی بینی بدون جراحی، بطور قابل ملاحظه‌ای کمتر خواهد بود.

دلیل این امر به وجود یک ماده‌ی بی‌حس کننده در ترکیب پرکننده‌‌های پوستی بازمی‌گردد که می‌تواند ناحیه‌ی تحت عمل را برای 1 تا 2 ساعت کرخت کند. با این حال اندکی سوزش در ابتدای تزریق حس خواهد شد. هر گونه ناراحتی بعدی معمولاً خفیف بوده و پس از چند ساعت برطرف می‌شود.

بهترین کاندیدا لیفت بینی با نخ

به طور کلی این روش زیبایی برای بینی هایی که پره های بزرگ تر و یا نوک بینی افتاده تری را دارند بسیار مناسب می باشد ، اما برای انحرافات بسیار شدید تر این روش زیبایی کاربرد خاصی را ندارد.

لیفت بینی برای بالا کشیدن نوک بینی و یا تغییر شکل در پره های بینی کاربرد بسیاری را دارد که این درمان بدون هیچ گونه تغییر صدا و یا مشکلات رایج دیگر در عمل جرحی بینی صورت می گیرد ، این روش زیبایی بر روی استخوان های صورت هیچ اثری ندارد و این تغییرات به وجود آمده توسط نخ کاملا طبیعی می باشد .

غیر قرینگی نوک بینی و یا انحراف نوک بینی در افراد

افرادی که تو رفتگی و یا غیر قرینگی بر روی بینی خود دارند.

افرادی که مایل هستند نوک بینی آن ها یک حالت سر بالا داشته باشد.

افرادی که قصد دارند قوس بینی و یا قوز بینی خود را محو کنند .

افرادی که قصد دارند که بینی خود را تو رفته دارند و بینی آن ها کوتاه به نظر می رسد .

افرادی که در گذشته عمل جراحی بینی را انجام داده اند و از ظاهر بینی خود ناراضی هستند و قصد داریم بدون عمل جراحی اصلاحاتی را در بینی خود ایجاد کنند ، برای مثال تورفتگی و یا ناصافی ها را به خوبی درمان کنند می توانند از این روش زیبایی استفاده کنند .

هزینه های لیفت بینی با نخ

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین هزینه عمل لیفت بینی، کلینیکی است که در آن عمل انجام می دهید. کلینیک های معتبر قیمت های مناسبی دارند و هزینه کمتری برای جلسات مشاوره دریافت می کنند.

بررسی لیست قیمت لیفت بینی نشان می دهد که هزینه های عمل های غیر جراحی بسیار کمتر از جراحی است. البته باید هزینه های قبل از عمل شامل آزمایش، عکس و غیره را در نظر بگیرید.

در بعضی موارد، پزشک امکان دارد از چسب برای تثبیت نتایج استفاده کند. باید قیمت چسب لیفت بینی را به این لیست اضافه کنید. آنچه در مورد لیفت بینی مشخص است این است که هزینه این عمل بسیار کمتر از جراحی زیبایی بینی است و به همین خاطر می تواند گزینه خوبی برای بسیاری از افراد باشد.

در روش های غیر جراحی عواملی مثل نوع ژل یا بخیه مورد استفاده، مهارت پزشک، شهر محل زندگی و قیمت در تعیین قیمت مهم هستند. به عنوان مثال قیمت لیفت بینی در تهران با سایر استان های کشور کمی متفاوت است.

عوامل موثر در تعیین هزینه های لیفت بینی با نخ

تاثیر نوع نخ لیفت بر هزینه آن: نخ هایی که برای لیفت مورد استفاده قرار می گیرد، انواع مختلفی دارد که هر نخ قابلیت و ماندگاری متفاوتی دارد.

نخ های مونو: این نوع نخ، صاف و بدون خار هستند که برای سفت کردن پوست است ولی آن را لیفت نمی کند به همین دلیل برای از بین بردن چین و چروک و شلی پوست از ترکیب این نخ و نخ های خار دار استفاده می کنند. این نخ ها به پوست وصل می شوند تا تکان نخورند و ثابت بمانند.

نخ کاگ با خار دار: نخ هایی مانند یک قلاب هستند که به بافت های پوست متصل می شوند و چین و چروک را از بین می برند. این نخ ها با استفاده از خار هایش در پوست قرار می گیرد اما نخ های مونو یک جا برای ثابت ماندن ندارند.

نخ های پیج دار: این نخ از دو نوع نخی که در قسمت های بالا گفته شد بسیار گران تر هستند و برای پر کردن فرورفتگی هایی که در پوست موجود است استفاده می شوند. اگر پزشک از دو نخ پیچ دار استفاده کند، حجم قسمتی که در آن از نخ استفاده شده بسیار بیشتر می شود.

کلاژن: که در پوست تولید می شود، باعث می شود تا چین و چروک های آن قسمت از بین برود.

تاثیر تعداد نخی که در لیفت استفاده می شود:

تعداد نخ هایی که مورد استفاده قرار می گیرد: بستگی به نوع پوست و تجویز پزشک دارد.

لیفت کلاسیک: در روش لیفت کلاسیک از هشت عدد نخ ساده و کوتاه استفاده می شود که در پوست قرار می گیرد، نخ هایی که در این نوع استفاده می شود، نخ های کاگ هستند و باعث تولید کلاژن می شوند و حدود یک سال دوام دارند.

لیفت با نخ دوبل: در روش لیفت با نخ دوبل از نخ های بلند و کوتاه و خار دار کاگ به طور همزمان و دوازده عدد استاده می شود که جذب این نخ ها حدود چهار ماه زمان می برد ولی ماندگاری و تاثیر لیفت حدود یک سال دوام دارد.

لیفت با نخ VIP: از هجده عدد نخ کوتاه و بلند و خاردار به صورت همزمان استفاده می شود که این نخ ها را به طور هلالی در پوست می گذارند که استفاده از این نخ، دوام بسیار بالایی دارد، اما نسبت به تمام نخ های دیگر گران تر است.

تاثیر تجربه ی پزشک متخصص: برای استفاده از نخ های مونو، یک نقطه مشخص برای وصل کردن این نخ ها نیاز است. اگر پزشک متخصص دارای مهارت باشد، طوری این نخ ها را قرار می دهد که به هیچ عنوان قابل مشاهده نباشد. انتخاب و قرار دادن نخ ها، به مهارت و تشخیص پزشک بستگی دارد.

پزشکی که دارای سابقه و مهارت بالایی است، هزینه ی بیشتری هم برای لیفت دریافت می کند. همچنین هزینه لیفت با نخ به مکانی که مراکز درمانی در آن قرار گرفته است هم بستگی دارد.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ

برای انتخاب لیفت بینی با نخ باید قبل از انجام این روش اقداماتی را مد نظر خود قرار دهید که عبارت است از:

ابتدا باید یک پزشک متخصص را برای این کار در نظر بگیریم زیرا که عمل لیفت بینی با نخ باید زیره نظره یک متخصص ماهر و با تجربه انجام گیرد.

قبل از انجام لیفت از پزشک خود بخواهید تا عکسهای قبل و بعد عمل شما را برای شما نگه دارد

تعداد عمل هایی که انجام داده است را از ایشان هست بپرسید.

تعداد نخ هایی که به کار می برد را نیز بپرسید

و حتماً در مورد عوارض که تاکنون برای بیماران رخ داده از ایشان بپرسید و هر آنچه که لازم است در مورد لیفت بینی با نخ بدانید را از دکتر متخصص خود قبل از انجام روش حتماً بپرسید.

مراقبت های بعد از لیفت بینی با نخ

حتماً به فکر انجام اولین عمل بینی خود هستید و مشتاقید تا این عمل شروع شود، اما همچنین شاید از خودتان سؤال می‌کنید که پس از آن چه خواهد شد. اکثرا شاید فقط این را بدانند که هنگامی که از مطب خارج می‌شوند، همه چیز تمام نشده است. مدت نقاهت بخش مهمی از روند این عمل است و باید توصیه‌های پزشکتان را جدی بگیرید. توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بسیاری دراین‌باره وجود خواهد داشت.

به همان اندازه که این روش بی‌ضرر است، نکاتی وجود دارد که باید برای جلوگیری از عفونت‌ها و تسریع در بهبودی رعایت کنید، به همین دلیل به نفع شماست که دستورالعمل‌ها را مو به مو دنبال کنید. در اینجا به مهم‌ترین نکات مربوط به مراقبت از عمل زیبایی لیفت بینی با نخ که شما باید بدانید اشاره می‌کنیم.

24 تا 48 ساعت اول

بلافاصله بعد از عمل، ممکن است تمایل پیدا کنید که کمپرس سردی را روی ناحیه سوزن زده شده قرار دهید تا تورم و کبودی را تسکین دهد.

اگر درد دارید، پاراستامول یا داروهای مسکن دیگری را مصرف کنید. بهتر است از داروهای ضد التهاب – مانند داروهایی که تحت عنوان ناپروکسن، ایبوپروفن و آسپیرین هستند – خودداری کنید، مگر اینکه برای علائم بالینی مورد نیاز باشند.

شما به این بخش التهاب احتیاج دارید زیرا این التهاب است که باعث تولید کلاژن می‌شود. نگران این درد و ناراحتی نباشید، این عارضه برای مدتی طولانی نخواهد ماند.

اجازه ندهید که نور خورشید به پوست شما برسد. از یک کرم ضد آفتاب با SPF 30 درصد به بالا به عنوان یک پوشش محافظ استفاده کنید که آن قسمت‌های حساس را از صدمه حفظ کند. بهتر است هرگونه روش برنزه کردن در آفتاب را لغو کنید، زیرا این کار ممکن است منجر به افزایش فشارخون پس از التهاب (PIH) شود.

اگر پزشک آنتی بیوتیک برای شما تجویز کرده است، باید تا زمانی که به شما گفته شد این دارو را مصرف کنید.

اگر درد بعد از دو روز همچنان باقی بماند، با کلینیک و پزشک خود تماس بگیرید.

هفته اول

اکنون می‌توانید مواد آرایشی مینرال (بر پایه مواد معدنی و طبیعی) را استعمال کنید.

ممکن است برای مدتی طولانی، لبخند زدن یا زیاد باز کردن دهان برای شما کمی مشکل باشد بدون این که احساس کششی در ناحیه بینی داشته باشید. اشکالی ندارد؛ این مشکل به سرعت برطرف خواهد شد.

در دوره‌ی بهبودی باید از انجام هرگونه فعالیت بدنی شدید خودداری کنید. در این زمان بدن شما نیاز به استراحت بیشتری نسبت به حالت عادی دارد تا بتواند سریع‌تر بهبود یابد.

یکی دیگر از دلایل منع انجام کارهای سنگین این است که ممکن است به خودتان صدمه بزنید یا حتی بدتر – کاری کنید که باعث جابجایی نخ‌ها شود. این باعث می‌شود که نخ‌ها شل شوند و نتایج عمل به خطر بیفتد.

به همان دلایل فوق، باید از ساییدن و مالیدن شدید بینی‌تان یا پوست اطراف آن و همچنین ماساژ دادن و یا اعمال فشار بر محلی که نخ‌ها در آن تعبیه شده است خودداری کنید.

از ویتامین‌های E، A و C خودداری کنید زیرا این ویتامین‌ها رقیق‌کننده‌های طبیعی خون هستند. در این شرایط این ویتامین بجای سودبخشی باعث آسیب و ضرر می‌شوند، یعنی باعث خونریزی شوند.

از مصرف داروهای ضد انعقاد خون (مانند آسپیرین) خودداری کنید، مگر در مواردی که متخصص زیبایی شما تجویز کرده باشد.

ممکن است همه شما این نکته را بدانید اما این نکته شایان ذکر است که تا یک هفته بعد از لیفت بینی، الکل مصرف نکنید.

هنگام خوابیدن، مراقب باشید که صورتتان رو به بالا باشد تا فشاری روی ناحیه عمل شده وارد نشود. از دو یا چند بالش برای بالا نگه داشتن سر خود استفاده کنید، این کار به کاهش فشار خون در منطقه کمک می‌کند. مراقب باشید که به پهلو نخوابید.

14 روز بعد

بینی (و صورت) خود را در معرض دمای خیلی بالا قرار ندهید قرارهای سونا و آب گرمتان را برای زمان‌های بعدتر موکول کنید. در این زمان از هر گونه حمام گرم، سونا، جکوزی یا دستگاه‌های تولید گرما مانند IPL و لیزرها خودداری کنید. می‌توانید بعد از دو هفته، آن‌ها را انجام دهید.

شما همچنان باید از قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب خودداری کنید. در هنگام بیرون رفتن و قرار گرفتن در فضای باز کرم ضد آفتاب کافی استعمال کنید.

در صورت نیاز دیگر می‌توانید داروهای ضدالتهابی مصرف کنید.

احساس کشیدن و سوزن سوزن شدن در ناحیه تحت درمان شروع به فروکش کردن خواهد کرد.

احساس خراشیدن کاهش می‌یابد.

فراموش نکنید که مطابق برنامه ریزی پزشکتان، برای معاینه پیگیری نزد او مراجعه کنید.

3 تا 4 هفته بعد از لیفت بینی با نخ

صرف‌نظر از این که شما یک عمل بینی داشتید، توصیه می‌شود که از انجام درمان‌های دندانپزشکی یا جراحی اجتناب کنید، به خصوص مواردی که مجبور هستید ساعت‌ها دهان خود را باز نگه دارید؛ این کار بر بینی شما تأثیر خواهد گذاشت.

ماساژ صورت هنوز یک چیز بزرگ است.

اثرات و نتایج لیفت بینی با نخ

نتیجه این روش که یکی از روش های غیر جراحی لیفت بینی است، 1 تا 2 سال ماندگاری دارد و پس از آن نیاز به ترمیم دارد. در این روش پزشک از بخیه های کوچک داخل بینی استفاده می کند تا آن را به دلخواه شما بسازد.

پزشک با توجه به شکل بینی و محل درمان، بخیه ها را در جای مناسب قرار می دهد و با کشیدن و فیکس کردن آن ها، شکل بینی را اصلاح می کند. نخ های مورد استفاده در این روش از انواع بخیه ها بوده و ضخامت آن ها 0.12 میلی متر می باشد. این نخ ها پس از مدتی جذب بدن می شوند و به همین خاطر نتایج این روش ماندگار نیست.

پزشکان در این روش از بخیه های پیدوا، گاگ، پلیکولید یا هوریکان استفاده می کنند. لیفت بینی با نخ پیدوا جدیدترین روش است و در بعضی موارد نتیجه آن تفاوت چندانی با جراحی ندارد. استفاده از نخ های دیگر به تشخیص پزشک و ناحیه درمان بستگی دارد. لیفت بینی با نخ عملی بدون درد است.

زیرا پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند. زمان عمل با این روش حدود 15 دقیقه است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان و منزل ندارد. پس از لیفت بینی با نخ می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

لیفت بینی با نخ برای درمان انواع مشکلات بینی استفاده می شود و موثر است. می توان میزان موفقیت آن را بالا دانست. اما در بعضی موارد که آسیب در اثر شکستگی یا انحراف استخوان بینی باشد، نمی توان از این روش استفاده کرد. نتایج این روش خیلی زودتر از جراحی نشان داده می شود و دوره نقاهت بسیار کوتاهتر است. هزینه های آن بسیار کمتر از هزینه های جراحی است.

دوره نقاهت لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ یک روش غیرتهاجمی جهت فرم دهی بینی است و به همین دلیل دوره نقاهت خاصی ندارد. درواقع شما پس از انجام لیفت بینی با این روش به سرعت می‌توانید به کارهای روزمره خود بازگردید. اما بهتر است هفته اول مراقبت های بعد از امبدینگ را انجام دهید.

دوره نقاهت لیفت بینی با نخ معمولا یک هفته طول می کشد، اما برخی مراقبت های ویژه برای رسیدن به نتیجه دلخواه لازم است رعایت شوند. در 24 ساعت پس از لیفت بینی با نخ، بیشترین مراقبت از بینی نیاز است.

در صورت داشتن درد، می توانید از قرص های تجویز شده توسط جراح متخصص زیبایی خود استفاده کنید؛ اما توصیه می شود به صورت سر خود از هیچ دارویی استفاده نکنید. بهتر است تا سه روز در معرض نور مستقیم و داغ آفتاب قرار نگیرید و در صورت بیرون رفتن از خانه مرتبا از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

تا حدودا دو هفته پس از لیفت بینی با نخ نباید در معرض گرمای شدید قرار بگیرید و به همین دلیل رفتن به سونا و جکوزی در این مدت توصیه نمی شود. فعالیت های شدید بدنی که باعث تعریق زیاد و بالا رفتن دمای بدن می شوند نیز بهتر است تا مدتی انجام نشوند. از بینی خود در برابر فشار های مختلف و مالش به سطوح دیگر مراقبت کنید.

استفاده از عینک و ماسک های که به بینی فشار وارد می کنند، ممنوع است. از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند ویتامین های E، A و C یا داروهای ضد انعقادی مانند آسپیرین خودداری کنید. در صورت داشتن هر گونه درد یا علائم غیر طبیعی و آزار دهنده بهت است سریعا با جراح متخصص خود تماس بگیرید.

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ

قط یک جلسه لازم است! نتایج به نوع نخ ها، تعداد انها و تجربه پزشک زیبایی بستگی دارد. اگر این روش زیبایی به خوبی انجام شود، نتایج درست پس از انجام لیفتینگ قابل مشاهده خواهد بود.

توصیه های اساسی برای ماندگاری نتایج لیفت با نخ

برای اینکه بتوانیم ماندگاری نتایج عمل لیفت با نخ را بالا ببریم ملزم به رعایت برخی نکات می باشیم؛ اما نمی توانیم بعد از انجام این نکات یک مدت زمان دقیق برای دوام عمل لیفت نخ را ارائه کنیم زیرا برای گفتن یک زمان دقیق باید نکاتی را در نظر بگیریم که همه ی افراد در این نکات با یکدیگر یکسان نمی باشند و تفاوت هایی را با یکدیگر دارند برای مثال جنس افراد ار نظر مرد یا زن بودن باعث تفاوت می شود.

از مهم ترین فاکتور هایی که باعث افزایش ماندگاری عمل لیفت با نخ می شود این است که پس از انجام لیفت نخ فرد می تواند صورت خود را مورد شست و شو قرار دهد اما باید این کار با نهایت احتیاط و بدون فشار آوردن به صورت انجام دهد همچنین اگر پس از انجام عمل صورت فرد بیمار دچار التهاب شد می تواند از یک کمپرس یخ و به مدت 20 دقیقه یک بار استفاده کند.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که پس از انجام عمل لیفت با نخ افراد باید مایعات بیشتری بنوشند و در کنار آن باید پس از انجام لیفت نخ در زمان خواب و به مدت 3 روز الی 2 هفته از بالش هایی که مخصوص گردن می باشد استفاده کنند این کار برای این است که زاویه خوابیدن فرد نسبت به حالت عادی باید کمی بیش تر مثلا 30 درجه بیش تر باشد.

همچنین در کنار رعایت نکات ارائه شده فرد باید از انجام ورزش های سنگین و یا به طور کلی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کند. رعایت این نکته به دلیل تجویز دارو های آرام بخش توسط پزشک می باشد که باید آن را رعایت کرده و باعث دوام بیشتر عمل لیفت با نخ (Lift with yarn) شوید.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

عوارض لیفت بینی با نخ در تهران

بهترین مرکز جراحی بینی در تهران کجاست ؟

بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران

نتیجه گیری

اول از همه، باید بدانید که لیفت بینی با نخ نمی‌تواند ساختار یا شکل بینی را تغییر دهد. بلکه تنها قادر به تغییر بافت بینی است. در واقع، این روش فقط کاری می‌کند که قسمت‌های خاصی از بینی شما، باریک‌تر یا سر بالاتر به نظر برسد. در نتیجه، ماندگاری لیفت بینی با نخ زیاد نیست.

در این روش، جراح با محدودیت‌های بسیاری مواجه است. چرا که بینی، یک عضو نسبتاً سنگین صورت محسوب می‌شود. به همین دلیل، با بخیه‌های کوچک و قابل جذب، خیلی قابل تغییر نیست. بنابراین، انتظار نداشته باشید که ماندگاری لیفت بینی با نخ طولانی‌مدت باشد یا این‌که نتایج این روش، تغییر چشمگیری در صورت شما ایجاد کند.

زیبایی بینی یکی از مسائلی است که امروزه زن و مرد را درگیر کرده ولی اکثر افراد بدلیل هزینه‌های بالای عمل‌های جراحی بینی یا عوارض و دوره نقاهت طولانی آن‌ها، بدنبال راه‌های طبیعی و بدون دردسر برای لیفت و فرم دهی بینی خود هستند. روش توضیح داده شده در این مقاله یکی از روش های فرم دهی و لیفت بینی بطور طبیعی با نرخ بازدهی و رضایت 95 درصدی مراجعان است.

این درمان ممکن است هیچ عوارض جانبی نداشته باشد فقط شاید عفونتی ایجاد شود که بندرت اتفاق می‌افتد. از این گذشته، شما هرگز نمی‌دانید که سیستم شما بدن چه واکنشی نسبت به جسم خارجی که یک نخ بینی می‌باشد نشان می‌دهد. با استفاده از تکنیک‌های استریل در طی عمل و استفاده از آنتی بیوتیک ها بعد از آن می‌توان از بروز عفونت جلوگیری کرد.

شاید بزرگ‌ترین چالشی که پیش رو خواهید داشت، تخصص پزشک انتخابی‌تان باشد. اگر پزشک هیچ تجربه‌ای در انجام این عمل را نداشته باشد یا به اندازه کافی واجد شرایط نباشد، ممکن است نخ‌ها را در جایی و به روشی نادرست قرار دهد. ازاین‌رو نتیجه همان‌طور که انتظار می‌رفت نخواهد بود و از نتایج کار بسیار ناراضی خواهید بود.

بزرگ ‌ترین مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که خارج کردن و برداشتن نخ ها دشوار است و باید منتظر ماند تا آن‌ها به خودی خود حل شوند. دو سال سر کردن با یک بینی بدفرم حتماً آن چیزی نیست که هنگام تصمیم ‌گیری برای این عمل تصور می‌کردید.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://www.doctorjaan.com/eq2k

لینک آپارات:https://aparat.com/v/P8jSa

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/eZ4O5r2b

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.