هایفو واژینال روشی طلایی برای جوانسازی و تنگ کردن واژن

هایفو واژینال روشی طلایی برای جوانسازی و تنگ کردن واژن

هایفو واژینال روشی طلایی برای جوانسازی و تنگ کردن واژن

هایفو واژینال یک شیوه بسیار تأثیرگذار بدون عمل جراحی باکیفیت بسیار بالا و مطلوب به حساب می‌آید. هایفو واژینال جهت زیبایی و جوان‎سازی و زیباسازی دستگاه تناسلی زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه استفاده از شیوه های زیبایی به ویژه در بین بانوان بسیار شایع شده است. از آنجایی‌ که دستگاه تناسلی زنان یکی از اندام‌ های زنانه به حساب می‌آید؛ بنابراین با بالا رفتن سن و پس از زایمان‌ های طبیعی متعدد تغییرات بسیار فراوانی در ناحیه بیکینی زنان رخ می‎دهد. این تغییرات می‌تواند سبب ایجاد اختلالاتی نظیر کم شدن اعتماد به‌ نفس و ایجاد اختلال در روابط جنسی زناشویی شود. دستگاه هایفو واژینال یک امواج فراصوت با تمرکز و شدت بسیار بالا می‌باشد و در لایه‌ های مخاطی و عضلانی دستگاه تناسلی زنان متمرکز می‌شود. به‌ صورت کلی این شیوه یک عمل جراحی باکیفیت بالا و مطلوب به حساب می‌آید. که از شات‌ های انرژی آلتراسوند جهت نفوذ به پوست فرد در هر جلسه درمانی مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. این دستگاه با تحریک زیاد کلاژن‌سازی، لیفتینگ و تایتنینگ دستگاه تناسلی را ضمانت می‏کند. در این شیوه شات‌ ها باانرژی بسیار زیاد و بالایی در داخل پوست به عمق ۳ تا ۴.۵ میلی ‎متر در هر دقیقه نیز قرار داده می‌شوند. کاربرد و مزایای دستگاه هایفو به صورت همزمان برای کشیدن و سفت و محکم کردن دستگاه تناسلی زنان به‌ کار گرفته می‌شود. برای اثرات و نتایج بهتر در قسمت داخل شونده در واژینال باید از یک چرخش ۳۶۰ درجه استفاده شود.

مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

هایفو واژینال چیست؟

در ادامه مطلب تصمیم داریم یک تعریف کلی از هایفو واژینال را برای شما عزیزان بیان کنیم:

در حقیقت هایفو واژینال یک شیوه نوین و جدید و علمی جهت زیبایی و تنگ کردن واژن زنان به حساب می‌آید. در این متد از طریق تکنولوژی هایفوتراپی و امواج ماورا صوت اولتراسوند موجب استحکام و سفتی عمق لایه‌ های واژن می‌شود و ناحیه تناسلی از حالت شل شدگی و افتاده بودن بیش از حد خارج می‌‎گردد. استفاده از این شیوه بدون هیچ‎گونه درد و ناراحتی و عوارض جانبی همراه است.

همچنین می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر علاقه دارید هایفو واژینال میتوانید زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

‏هایفو واژینال به چه صورتی انجام می شود؟

سوال پرتکراری که تعداد زیادی از متقاضیان زمان برقراری تماس و انجام مشاوره از متخصصین مجموعه زیبایی آراد می‌پرسند، راجع به نحوه چگونگی انجام دستگاه هایفو واژینال می‌باشد.

همانطور که گفته شد با استفاده از تکنولوژی جدید و نوین هایفو واژینال، امواج اولتراسوند تأثیر بسیار مستقیمی بر روی لایه مخاطی و عضلانی اندام خصوصی زنان می گذارد.

با ایجاد گرما و حرارت زیاد توسط دستگاه هایفو و همچنین تحریک بسیار زیاد و کامل کلاژن های موجود در این قسمت سبب می شود که برنامه بازسازی و جوانسازی بافت فرسوده اندام خصوصی زنان انجام شده و در نهایت لیفت واژن انجام می شود.

خروجی که شما در نهایت مشاهده خواهید کرد، جوانسازی و تنگ شدن اندام خصوصی خواهد بود.

همانطور که در ابتدای این مطلب ما اشاره کردیم استفاده از تکنیک هایفو واژینال بدون عوارض و خطر خواهد بود، دقیقا مانند روش های دیگر هایفو مانند هایفو گردن که این شیوه به صورت کاملا ایمن و بدون خطر انجام می شود.

مزایای استفاده از دستگاه هایفو واژینال

یکی از علت های محبوبیت و استفاده بیش از حد این شیوه توسط زنان، وجود مزایا و کاربرد های قابل‌ توجه آن می‌باشد. در نتیجه پزشکان و بیماران به‌ راحتی می‎توانند این شیوه را به دیگر شیوه ‎های درمانی نیز ترجیح دهند. در ادامه به مهم‌ترین مزایای بیشمار استفاده از هایفو نسبت به دیگر شیوه ‌‎های درمانی اشاره می‌کنیم:

▪︎غیرتهاجمی بودن

این شیوه بدون عمل جراحی انجام می‌شود و هیچ‌گونه زخم و خونریزی ندارد. در نتیجه پروسه درمانی این شیوه برای فرد بیمار و پزشک متخصص بسیار ساده و بدون خطر است.

▪︎نداشتن دوره نقاهت طولانی ‎مدت

فرد بیمار پس از انجام جلسه درمانی می‎تواند به فعالیت ‎های روزمره خود به راحتی بپردازد، البته این نکته را در نظر داشته باشید که برقراری رابطه جنسی در ۳ روز اول به طور کامل ممنوع می‌باشد.

▪︎بدون درد بودن جلسه درمانی

با استفاده از این شیوه فرد بیمار بدون نیاز به بی‌حسی فرآیند سخت ، درمان خود را سپری می‎کند.

▪︎نبود نیاز به جلسات درمانی طولانی‌مدت

در صورت استفاده از این شیوه فرد بیمار می‎تواند نتایج و اثرات کار را بلافاصله مشاهده کند و از آن لذت فراوان ببرد.

▪︎قابلیت درمان تمام بخش های واژن

دستگاه هایفو واژینال شامل یک سر هندپیس و با امکان چرخش ۳۶۰ درجه می‌باشد. در این صورت پزشک متخصص می‌‎تواند تا تمام قسمت های داخلی و خارجی ناحیه تناسلی را هایفوتراپی کند.

▪︎نداشتن عارضه جانبی

از آنجایی ‎که هایفوتراپی یک شیوه غیرتهاجمی و بدون خطر به حساب می‌آید و عارضه و خطر جانبی ندارد؛ بنابراین به‌ همین دلیل این شیوه در میان پزشکان یک شیوه درمانی بدون خطر و بسیار ایمن شناخته شده است.

▪︎نبود زخم و اسوار و لکه‌ های پوستی پس از استفاده از این شیوه

▪︎بهره ‎مندی از هزینه مناسب و مشکلات کم ‎تر نسبت به عمل جراحی

▪︎داشتن اثربخشی و ماندگاری و دوام طولانی‌ مدت

شما هم می توانید از مزایای بیشمار هایفو واژینال در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد زیر نظر دکتر متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض هایفو واژینال

هایفو واژینال به عنوان یک شیوه غیر تهاجمی و بدون خطر و غیر جراحی اغلب عارضه خطرناکی و نامطلوبی در پی ندارد. امکان دارد بعد از پایان یافتن درمان کمی قرمزی یا التهاب در ناحیه تحت درمان مشاهده شود که طی چند ساعت به طور کامل رفع خواهد شد. همچنین به علت متمرکز شدن امواج در ناحیه، در سایر اشخاص کمی حساسیت به لمس مشاهده می شود که  امکان دارد چند روز یا چند هفته ادامه پیدا کند. در برخی موارد نیز کبودی و بی حسی موضعی مشاهده می شود.

درمان با انرژی هیگز بدون درد و ناراحتی و بدون هیچ عارضه و خطر جانبی انجام می شود و شخص بعد از پایان درمان بلافاصله می تواند به فعالیت های روزمره خود بپردازد و حتی رابطه جنسی برقرار کند.

شما می توانید با خیالی آسوده روش درمانی مد نظر خود را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

اقدامات لازم قبل از درمان هایفو واژن

هایفو واژن یکی از روش های درمانی غیرتهاجمی و بدون خطر جدید و نوین برای جوان‌سازی و زیباسازی محسوب می‌شود. استفاده از این روش نیاز به مراقبت‌ های سخت و دشوار دوران نقاهت و بهبودی طولانی‌ مدت ندارد، اما توصیه می‌شود یک ‎سری بررسی‌ و تحلیل ها و آزمایش‌ های ضروری از طریق پزشک متخصص زیبایی انجام شود. در نتیجه در صورت استفاده از این شیوه و بروز اختلال در این زمینه می‌توانید اقدامات لازم را انجام دهید. در ادامه تصمیم داریم به چند مورد از اصلی‌ ترین اقدامات قبل از درمان با استفاده از این دستگاه اشاره کنیم:

▪︎باید از طریق پزشک متخصص زنان بررسی و تحلیل شود که هیچ‌گونه عفونتی وجود نداشته باشد.

▪︎باید تست پاپ‌اسمیر را انجام دهید.

▪︎برای استفاده از این شیوه باید حداقل ۳ روز بعد از دوران ماهانه اقدام کنید.

مراقبت بعد از هایفو واژینال

مهم‌ترین مراقبتی که پس از هایفو می‌توانید انجام دهید، این می‌باشد که پزشک متخصص خود را در جریان همگی علائمی که دارید قرار داده و تمام دستورالعمل‌ های او را به درستی رعایت کنید. مطمئناً این کار به شما کمک بسیار زیادی می‌کند تا بهترین عملکرد و نتایج را از درمان خود بگیرید. در این‌دجا چند دستورالعمل کلی بعد از درمان وجود دارد که می‌توانید از آن‌ ها پیروی کنید:

▪︎حداقل ۲ تا ۳ روز بعد از درمان، از انجام فعالیت‌ های سنگین نظیر وزنه برداری، ورزش‌ های هوازی شدید یا پریدن پرهیز کنید.

▪︎برای ریکاوری ماهیچه‌ ها باید حداقل ۷ ساعت استراحت کنید و با مصرف آب بسیار فراوان، پوست ناحیه‌ی واژن خود را هیدراته نگه دارید.

▪︎توصیه می‌شود که به مدت یکی دو هفته از برقراری رابطه‌ی جنسی پرهیز کنید تا به واژن خود، فرصت کافی برای بهبودی بدهید. دخول جنسی بیش از حد بعد از درمان می‌تواند کلاژن و الاستین تولید شده در طول هایفو واژینال را معکوس کند.

کاندیدای مناسب هایفو واژینال

درمان از طریق هایفوتراپی واژن برای خانم های بالای ۳۰ سال مناسب می‌باشد و در دوران بارداری و شیردهی توصیه می‌شود از این شیوه درمانی استفاده نکنید. اشخاصی که زایمان طبیعی داشته‌ اند باید حداقل ۳ ماه صبر کنند، سپس اقدام نمایند. همچنین استفاده از انواع هایفو برای اشخاصی که بالای ۶۰ سال هستند، ممکن است نتیجه مثبت و مطلوبی نداشته باشد و شخص برای داشتن پوستی صاف و کشیده باید عمل لیفتینگ را صورت دهند. به طور متوسط نتایج و عملکرد هایفو بین ۲ تا ۴ سال ماندگاری و دوام دارد که ۲۰ درصد از اشخاص بلافاصله به نتیجه و عملکرد مزلوب رسیده‎‌اند و برخی دیگر پس از ۳ ماه نتایج و عملکرد مثبت و مطلوب را مشاهده خواهند کرد.

تعداد جلسات انجام هایفوتراپی از طریق پزشک متخصص مشخص می‌شود و برای هر فرد بیمار مختلف می‌باشد. معمولاً توصیه می‌شود که ۳ جلسه درمان در یک دوره ۱۲ ماهه انجام شود. هر یک از بیماران منحصر به‌ فرد هستند و قادرند جلسات درمانی کمتر یا بیشتری را با نظر خود انتخاب نمایند. به طور تقریبی زمان هر جلسه هایفوتراپی ۳۰ دقیقه است و بعد از آن ۲۴ ساعت باید مراقبت‌ های خاص را در دستور کار خود قرار دهید. یکی از مهم‎ترین مزیت‌ های هایفو صدمه ندیدن پوست و نبود جای زخم و اسکار می‌باشد. همچنین نیاز به ریکاوری و یا طی‌ کردن دوران نقاهت و بهبودی مراقبت ‌‎های پس از انجام این شیوه نیست و به بستری احتیاجی ندارد.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب هایفو واژینال به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

چه کسانی نمی توانند از هایفو واژینال استفاده کنند؟

از آنجایی که همه زنان شبیه به هم نیستند، بنابراین امکان دارد برخی زنان کاندیدای مناسبی برای هایفو واژینال نباشند. از جمله خانم هایی که نمی توانند از هایفو واژینال استفاده کنند، عبارتند از:

▪︎زنانی که دچار شلی و افتادگی بسیار شدید در ناحیه واژن هستند و کاندیدای جراحی به حساب می‌آیند.

▪︎وجود زخم های باز و ضایعات در اندام خصوصی

▪︎وجود اختلالات پوستی و یا زگیل در ناحیه تناسلی و واژن

▪︎داشتن پروتز فلزی یا ضربان ساز قلبی

▪︎ابتلا به اختلالات قلبی و عروقی

▪︎ابتلا به بیماری های خود ایمنی

▪︎دیابت

▪︎صرع

▪︎ایمپلنت فلزی در ناحیه تحت درمان

▪︎اختلالات خونی

▪︎خانم های باردار و شیرده

کاندیدای مناسب برای هایفو واژینال خانم هایی می‌باشند که:

▪︎از نظر سلامت عمومی بدن در شرایط مساعدی هستند.

▪︎بر اثر زایمان، کم شدن وزن و یا بالا رفتن سن دچار گشادی واژن شده اند.

▪︎به دنبال شیوه ای غیر جراحی برای جوانسازی واژن خود هستند.

استفاده از هایفو واژینال سن خاصی ندارد و اغلب از سن 18 سالگی به بعد بانوان می توانند از این شیوه استفاده کنند. به هر حال بهترین زمان برای انجام بعد از آخرین بارداری است، چرا که بارداری و زایمان سبب شلی مجدد واژن می شود.

استفاده از انرژی هیگز هیچ محدودیت سنی ندارد، اما اگر به منظور تنگی واژن از هیگز استفاده می شود، بهتر است بعد از آخرین بارداری انجام شود.

در نظر داشته باشید پیش از درمان با هیگز هر گونه عفونت واژینال درمان شود و پزشک متخصص نسبت به وجود تبخال تناسلی یا زگیل ناحیه تحت درمان را بررسی کند.

هایفو واژینال
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد – هایفو واژینال

تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی واژینال

تعداد جلسات هایفو واژینال بسته به تشخیص پزشک متخصص، شدت تخریب بافت واژن و میزان پاسخگویی بدن به درمان می‌تواند برای هر فردی متفاوت باشد. به‌ طور‌ کلی با انجام یک تا سه جلسه درمانی در طول یکسال، جوانسازی واژن انجام خواهد شد. هر یک از این جلسات نیز در حدود 20 الی 30 دقیقه زمان خواهد برد.

البته هایفو تنها راه جوانسازی و درمان افتادگی واژن نیست، شما می‌توانید از روش درمانی آر اف واژینال هم استفاده کنید.

میزان ماندگاری این روش چقدر است؟

بررسی‌ و تحلیل ها نشان داده که نتایج و عملکرد حاصل از انجام هایفوتراپی واژینال، می‌تواند بین دو تا چهار سال ماندگاری و دوام داشته باشد. بسیاری از زنان معمولا 3 ماه بعد از شروع جلسات درمانی، نتیجه و اثرات را مشاهده خواهند کرد. اما در حدود 20% از مراجعین، نتیجه و عملکرد فوری از این شیوه درمانی خواهند گرفت. بهتر است برای شروع یک پروسه درمانی درست و اصولی به یک کلینیک معتبر و نام آشنا در این زمینه مراجعه کنید که تجهیزات به‌روز را از مراکز فروش دستگاه های پوست و زیبایی معتبر تهیه کرده باشند.

علاوه‌ بر این، مراقبت های بعد از هایفو واژینال نیز می‌تواند در ماندگاری و دوام اثر این روش تأثیر بسیار زیادی بگذارد. پیش از انجام هایفو واژینال، باید توسط پزشک متخصص زنان آزمایش پاپ اسمیر را انجام داده و سلامت بدن از نظر عفونت و مشکلات دیگر باید بررسی و تحلیل شود.

دوره نقاهت پس از هایفوتراپی واژینال چگونه است؟

هنگامی که درمان با هایفوتراپی واژینال انجام می‌گیرد. نیازی نیست، پس از درمان مراقبتی انجام شود زیرا دریافتید که هایفوتراپی واژینال چگونه است و شیوه سخت و دشواری نیست.

اثرات و نتایج هایفو واژینال

دستگاهی که برای انجام این کار استفاده می‌شود، نوع پوستی که مراجعه کننده دارد و سن مراجعه کننده در نتیجه کار موثر است.  با توجه به میانگینی که گرفته شده است اشخاص در رنج سنی بیست و پنج سال تا پنجاه سال تا دو سال می‌توانند از ماندگاری و دوام هایفوتراپی واژینال مطمئن باشند. اما اگر اشخاصی دارای سن بیشتر از پنجاه باشند این ماندگاری و دوام کاهش می‌یابد و به شش ماه یا یک‌ سال تغییر می‌یابد.

شما می توانید از اثرات و نتایج هایفو واژینال در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

هایفو واژینال
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد – هایفو واژینال

هزینه هایفوتراپی واژینال

هزینه هایفوتراپی به عواملی متفاوتی بستگی دارد. تعیین هزینه این شیوه به عواملی از قبیل سن و نوع پوست اشخاص بستگی دارد. همچنین نوع دستگاه مورد استفاده شده نیز بسیار تأثیرگذار است. در برخی از کلینیک‌ ها برای کاهش هزینه‌ ها و جذب مشتری از دستگاه‌ های بی کیفیت استفاده می‌کنند که در این صورت سلامت بیماران را به خطر می‎اندازند. از آنجایی‌ که تعداد جلسات استفاده از این شیوه متفاوت است؛ بنابراین همین علت می‎تواند در تعیین قیمت بسیار تأثیرگذار باشد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان با مشاوران و کارشناسان حرفه ی کلینیک تماس بگیرید. و با آنها گفت‌وگو داشته باشید از هزینه انجام هر کدام از روش های مختلف و تخفیفات ویژه این مرکز زیبایی اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام درمان مناسب بپردازید.

سوالات متداول شما

۱. آیا هایفو واژینال درد دارد؟

خیر، این شیوه کاملا غیر تهاجمی و بدون درد است و شما بلافاصله بعد از هایفو واژینال می توانید به منزل مراجعه نمایید.

۲. آیا هایفو واژینال یک روش دائمی است؟

خیر، تأثیر هایفو واژینال می تواند بین 6 ماه تا یک سال باشد، و عواملی نظیر سبک زندگی، میزان مراقبت از پوست، مراقبت های جنسی، در ماندگاری هایفو واژینال تأثیر گذار هستند.

۳. دوران نقاهت تنگ کردن واژن چقدر است؟

بستگی به شیوه درمانی دارد. در صورت انتخاب شیوه درمانی با لیزر شما میتوانید بلافاصله به شرایط عادی روزمره خود بازگردید و برای جراحی یک هفته به استراحت و رعایت برخی موارد نیازمندید.

۴. هایفوتراپی واژینال به چه منظوری انجام می شود؟

زمانی که اشخاص پا به سن می‌گذارند و سن و سال آن‌ ها زیاد می‌شود، پوست آن‌ ها مانند قبل طراوت و شادابی خود را ندارد و خطوط چروک بر پوست اشخاص ظاهر می‌شود که اعتماد به نفس آن‌ها را پایین آورده و ظاهر زشتی ایجاد می‌کند. در گذشته ممکن بود این موضوع به عنوان یک دغدغه برای برخی افراد مطرح شود؛ اما اکنون تکنولوژی پیشرفت کرده است و متد ها و دستگاه‌ هایی ساخته شده اند که نگرانی افراد از مشکلات پوستی را برطرف می‌کند. با استفاده از دستگاه هایفو واژینال می‌توان بار دیگر واژن را جوان ساخت.

۵. هایفوتراپی واژینال چه تاثیری بر این ناحیه می گذارد؟

در روش هایفو واژینال ابتدا در ناحیه واژن، یک نوع ژل مخصوصی استفاده شود و سپس با استفاده از پروپ دستگاه امواجی که از نوع امواج فراصوت هستند وارد پوست می‌شوند. این امواج تحت عنوان یک ناحیه مرکزی به یک نقطه ای از واژن ارسال می‌کنند که این امواج اول از همه پوستی که آسیب دیده است را ترمیم می‌کند و پوست پیرامون واژن را به صورت لیفت در می‌آورد، در ناحیه واژن به تولید کلاژن کمک می‌کند، در ناحیه واژن اگر التهابی وجود داشته باشد، با کمک این شیوه برطرف می‌شود.

اگر کسی با مشکل عدم کنترل ادرار مواجه باشد پس از استفاده از این شیوه این مشکل او برطرف می‌شود، پوست اطراف واژن و ران را نسبت به قبل بسیار روشن‌ تر می‌کند.

نتیجه گیری

در پایان اشاره می کنیم که این شیوه به یکی از شیوه های پرطرفدار در این روز ها تبدیل شده است و در ادامه سوالاتی که از مجموعه دکترجان پرسیده می شود را پاسخ داده ایم. اگر سوالی در این زمینه دارید می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

مزایای استفاده از هایفو واژینال بسیار زیاد هستند، اما مهم‌ترین آن‌ ها تحریک تولید کلاژن است که در نهایت به جوانسازی واژن منجر می‌شود و لذت رابطه‌ی جنسی را نیز برای شما افزایش می‌دهد. این روشی ایمن است که بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود و طرفداران بسیاری نیز دارد.

شما می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش برای اندام خصوصی خود را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۰۳۲۳۲۹۲

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/oXL3r

نماشا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.