هزینه تیپ پلاستی بینی در اصفهان

هزینه تیپ پلاستی بینی در اصفهان

هزینه تیپ پلاستی بینی در اصفهان

به عقیده سایر پزشکان جراحی پلاستیک نوک بینی به علت اینکه تأثیر بسیار مهمی می تواند بر روی چهره اشخاص بگذارد از این رو یکی از جراحی های چالش برانگیز به حساب می‌آید. علاوه بر این متقاضیان بسیار زیادی برای عمل جراحی زیبایی بینی اقدام میکنند که به هیچ عنوان نیازی به رینوپلاستی ندارند و تنها با تغییر بسیار کوچک نوک بینی، به بینی بی نقص و عیب مورد نظر خود دست پیدا میکنند. هزینه تیپ پلاستی از عمل بینی کمتر می‌باشد و ایمن تر و کم تهاجمی تر نیز میباشد.

در خاورمیانه و همچنین کشور ما ایران یکی از مشکلاتی که در چهره عامه افراد وجود دارد نوک بینی پهن و سر پایینی می باشد که تأثیر بسیار زیادی در چهره افراد می گذارد و حتی از زیبایی اشخاص می کاهد، از این رو با پیشرفت علم و ظهور شیوه درمانی جدید و تازه ای از عمل جراحی بینی پزشکان جراحی پلاستیک به آسانی و بدون دست کاری برخی قسمت های بینی می توانند نوک بینی را ترمیم و بازسازی بخشند. با بالا رفتن سن و تحلیل رفتن آرواره ها و تغییرات صورت افراد معمولا بینی حالت افتاده ای به خود میگرد و حالت سربالای خود را به طور کامل از دست می دهد. عمل جراحی تیپ پلاستی بینی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای برطرف نمودن و اصلاح این موارد نیز باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

عمل تیپ پلاستی چیست؟

عمل جراحی تیپ پلاستی نوعی عمل جراحی بینی بوده و به بیانی دیگر زیر مجموعه این عمل جراحی زیبایی نیز به شمار می رود، هدف از انجام عمل تیپ پلاستی رفع نمودن و اصطلاح عیب و نقص های موجود در نوک بینی افراد می باشد. با توجه به گفته های فوق می توان اشخاصی که تمام بخش های بینی جزء نوک بینی شان بدون نقص و عیب می‌باشد را به عنوان بهترین و مناسب ترین افراد روش درمانی تیپ پلاستی معرفی نمود.

بهترین پزشک جراح بینی در عمل زیبایی نوک بینی تلاش می کند با به کارگیری روش های گوناگون، غضروف های نوک بینی را تعدیل و با این کار اختلالاتی نظیر افتادگی را رفع نموده، پهنای زیاد آن را کم کرده و در صورت بزرگ و پهن بودن نوک بینی آن را کوچک نماید.

همچنین می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید می‌توانید این روش درمانی را، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

عوارض عمل تیپ پلاستی چیست؟

عمل جراحی کردن نوک بینی نیز نظیر برخی جراحی ها چنانچه توسط یک پزشک جراح بینی با تجربه و کاربلد صورت گرفته و همچنین اشخاص دستورالعمل ها و مراقبت های قبل و بعد از آن را به درستی رعایت نمایند هیچگونه عارضه جانبی و خطر جدی را برای اشخاص به دنبال نخواهد داشت. تنها عارضه جانبی ناشی از عمل جراحی کردن نوک بینی مقداری کبودی، تورم، درد و التهاب می‌باشد که کاملاً طبیعی و نرمال بوده و با گذشت زمان رفع می شود. لازم به ذکر می‌باشد که دوران نقاهت و ریکاوری رینوپلاستی نوک بینی نسبت به عمل جراحی بینی کامل نیز بسیار کوتاه تر می باشد.

شما می توانید با خیالی آسوده تیپ پلاستی بینی را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی مجموعه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

کاندیدای مناسب جراحی تیپ پلاستی

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت که لازم می‌باشد ذکر گردد این است که همه اشخاص کاندیدای مناسب و خوبی برای عمل جراحی تیپ پلاستی نمی باشند و در صورت انجام این عمل جراحی حتی امکان دارد نتیجه و عملکرد موفقیت آمیز و مطلوبی را دریافت ننمایند. اشخاص واجد شرایط برای عمل جراحی تیپ پلاستی عبارتند از:

  • اشخاصی که قوس بینی آنها کم باشد.
  • اشخاصی که به دنبال زیبایی بسیار بیشتری می باشند.
  • اشخاصی که اختلال انحراف بینی نداشته باشند.
  • اشخاص بیماری که نوک بینی آنها دچار غیر قرینگی نباشد.
  • اشخاصی که در عمل جراحی پیشین بینی خود رضایت کافی نداشته و تصمیم به ترمیم و تغییرات جزئی داشته باشد.
  • متقاضیانی که اختلال پولیپ بینی نداشته باشند، چرا که این عمل جراحی هیچ هدف درمانی ندارد.
  • اشخاصی که علاقه دارند که نوک بینی سر بالا تر و حتی در مواردی سر پایین تر داشته باشند.
  • اشخاصی که اختلالی در ساختار بینی خود ندارند و هدف آنها از عمل جراحی فرم دادن به نوک بینی می باشد.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تیپ پلاستی بینی به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

تیپ پلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد – تیپ پلاستی

مزایای جراحی تیپ پلاستی کدام است؟

▪︎بالاتر بردن و زیباسازی نوک بینی برای آن دسته از اشخاصی که در جریان عمل جراحی رینوپلاستی بینی دچار افتادگی نوک بینی شده‌ اند.

▪︎بالا بردن نوک بینی برای آن دسته از اشخاصی که در اثر بالا رفتن سن دچار افتادگی و بد فرم شدن نوک بینی شده‌اند.

▪︎دوران نقاهت و ریکاوری بسیار کمتر و هزینه پایین تر به نسبت عمل جراحی رینوپلاستی عمل بینی از مزایای دیگر روش درمانی تیپ پلاستی بینی می‌باشد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تیپ پلاستی بینی در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر دکتر متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

دوره نقاهت و ریکاوری تیپ پلاستی بینی

عمل جراحی تیپ پلاستی نیاز به بخیه و بانداژ جزئی و بسیار کم دارد تا افراد بیمار در صورت تمایل بتوانند روز بعد به محل کار خود باز گردند. بخیه های این روش معمولا جذبی می‌باشند و به ندرت در بدن افراد جذب می شوند و امکان دارد 3 تا 5 روز بینی تان نیز بانداژ شود. گاهی اوقات می توان از آتل های سیلیکونی جهت نگه داری نوک بینی و بخیه ها نیز استفاده کرد و پس از حدود شش روز برداشته می شود. با رعایت نکات مهم زیر به بهبودی سریع تر خود کمک کنید:

▪︎تورم و کبودی و التهاب پس از 1 الی 2 هفته کم می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی نمیباشد.

▪︎از خم شدن و فعالیت های سنگین پرهیز کنید.

▪︎انجام فعالیت های ورزشی برای مدت بسیار محدود، ممنوع می باشد.

▪︎طبق گفته های بهترین پزشک جراح بینی، بهتر است از مصرف الکل و استعمال دخانیات در این مدت پرهیز کنید.

▪︎از فین کردن در دوران نقاهت و ریکاوری پرهیز کنید.

▪︎اگر عمل  جراحی سپتوپلاستی را در کنار روش درمانی تیپ پلاستی انجام دهید، اسپلینت های سیلیکونی بینی یا پانسمان ها در عرض 3 تا 5 روز برداشته می شوند.

▪︎سرفه یا عطسه شدید انجام ندهید، زیرا می تواند آسیب و صدمه به بینی تان وارد کند.

▪︎به ناحیه زخم و بخیه ها دست نزنید.

اقدامات قبل از جراحی نوک بینی

پیش از عمل جراحی، فرد بیمار باید پزشک جراح و متخصص بیهوشی را که عمل جراحی را انجام می دهد، از تمام جزئیات کامل مربوط به دارو های موجود و وضعیت سلامت عمومی خود مطلع سازید.

باید پزشک جراح خود را از عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی، تب، سرفه، گلو درد، درد شکم، آنفولانزا، سرماخوردگی، تبخال که امکان دارد داشته باشد مطلع سازد.

 مصرف دارو های رقیق‌ کننده خون تظیر آسپرین، دمنوش‌ های گیاهی، روغن ماهی را به طور کامل متوقف کنید و از مصرف دارو های گیاهی خاص یک هفته پیش از عمل پرهیز ی کنید.

به شما عزیزان توصیه می شود 2 تا 3 هفته پیش از عمل جراحی سیگار کشیدن را محدود کنید زیرا سیگار تأثیر یسیازمنفی بر روند بهبودی دارد.

مراقبت های بعد از جراحی نوک بینی

عمل جراحی نوک بینی افراد در مقایسه با برخی عمل های جراحی بینی، کمی راحت تر با دوره نقاهت و ریکاوری کوتاه تر است. فرد بیمار می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد.

به شما عزیزان توصیه می شود پس از عمل جراحی نوک بینی از اسپری بینی برای تمیز کردن و مرطوب کردن داخل بینی استفاده کنید. با استفاده از کمپرس سرد، تورم و التهاب به سرعت در عرض 2 روز شروع به فروکش می کند. بعد از روز هفتم، شخص به آسانی می تواند فعالیت های کاری خود را از سر بگیرد. از دست دادن حس در بینی امکان دارد تا 1 یا 2 ماه دیگر ادامه یابد. بهبودی سریع در 3 ماه اول و بهبودی کامل در 6 تا 12 ماه حاصل می شود.

روش های غیر جراحی تیپ پلاستی چیست؟

▪︎پر كردن

مواد پرکننده که برای حجم دهی بینی استفاده می شوند، نظیر اسید هیالورونیک، با روش های بسیار مناسب به ناحیه بینی نیز تزریق می شوند. بنابراین، حفره‌ های بینی، فرورفتگی‌ ها، کمبود های کانتور و عدم تقارن به طور موقت و کوتاه مدت درمان می‌شوند. شیوه پر کردن باید در فواصل زمانی مشخص تکرار شود.

▪︎بوتاکس نوک بینی

این شیوه شامل تزریق عضلانی بوتاکس به نوک بینی می‌باشد . در این شیوه با شل و افتاده شدن عضله در اثر بوتاکس مقدار مشخصی افزایش در نوک بینی ایجاد می شود.

▪︎بلند کردن نوک بینی با استفاده از نخ

این شیوه ای است که با بخیه های مورد استفاده در جراحی ها استفاده می شود و ماندگاری و دوام طولانی مدت را فراهم می کند.

هزینه تیپ پلاستی چگونه محاسبه می شود؟

روش درمانی تیپ پلاستی یکی از شیوه های پزشکی عمل جراحی زیبایی بینی نیز می باشد که اختلالات نوک بینی فرد بیمار را از جمله افتادگی بزرگی و پهنی بینی را بدون هیچگونه تغییری در برخی قسمت های بینی افراد ایجاد نماید، رفع خواهد کرد.

هدف از عمل جراحی روش درمانی تیپ پلاستی برطرف نمودن و اصلاح اختلالات مربوط به غضروف بینی، پل بینی، سقف بینی و استخوان بینی نمی باشد. بنابراین یک عمل جراحی بسیار ایمن تر و سبک تر نسبت به عمل جراحی زیبایی بینی می‌باشد. هزینه روش درمانی تیپ پلاستی نیز از عمل جراحی زیبایی بینی بسیار کمتر می‌باشد.

از آنجایی که شکل و اندازه بینی و همچنین جنس غضروف بینی اشخاص با هم متفاوت می‌باشد، شرایط عمل جراحی نیز برای افراد باهمدیگر متفاوت خواهد بود. هزینه روش درمانی تیپ پلاستی با در نظر گرفتن فاکتور های گوناگونی نیز محاسبه می شود که برای هر فرد بیمار، رقم مختلفی خواهد داشت.

به عنوان مثال: میزان پهن و بزرگ بودن نوک بینی در بینی های گوشتی یکسان نمی‌باشد و بینی هر فرد، نیاز به مقدار تعیین شده خاصی از برداشت غضروف دارد. میزان غضروفی که باید از نوک بینی فرد بیمار برداشته شود تا به فرم و اندازه متناسب و ایده آل و دلخواه برسد، از عواملی می‌باشد که در تعیین هزینه این روش درمانی تأثیرگذار می‌باشد.

علاوه بر این موارد زیر نیز به نوبه خود در تعیین و مشخص شدن هزینه روش درمانی تیپ پلاستی نقش دارند:

▪︎هزینه آزمایش ها و ویزیت های پیش از روش‌ درمانی تیپ پلاستی

▪︎دستمزد جراح

▪︎نوع و میزان تغییراتی که بینی فرد زیباجو به آن نیاز دارد

▪︎هزینه داروی بیهوشی و خدمات کلینیک درمانی

▪︎هزینه های جانبی بیمارستان یا کلینیک

▪︎هزینه پانسمان و دارو های پس از عمل جراحی

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این مجموعه تماس بگیرید ، با آنها گفت‌وگو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این مجموعه به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این مجموعه از آنها نیز بهره‌مند شوید.

تیپ پلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد – تیپ پلاستی

سوالات متداول شما

۱. آیا جای زخم عمل نوک بینی با اسکار و زخم جراحی بینی متفاوت است؟

برش های به وجود آمده در نوک بینی افراد با برش عمل جراحی زیبایی دماغ تقریبا یکسان می‌باشد و جای زخم و اسکار یکسان باقی می ماند.

۲. نتایج و عملکرد جراحی نوک بینی چه زمانی نمایان می شود؟

بعد از عمل جراحی تیپ پلاستی، بیشتر تورم و التهاب ها حدود 4 تا 6 هفته از بین می رود و نتایج و عملکرد عمل جراحی ظاهر می شود، اما نتایج و عملکرد نهایی پس از 9 تا 12 ماه نمایان می شود.

۳. حداقل سن برای عمل جراحی تیپ پلاستی چقدر است؟

رشد بینی در دختران زود تر از پسران نیز کامل می شود. رشد بینی در پسران تا سن 18 سالگی ادامه دارد، در صورتی که در دختران رشد بینی، معمولاً در سن 16 سالگی پایان می یابد؛ بنابراین دختران در صورت نیاز می توانند پس از 16 سالگی عمل زیبایی نوک دماغ را انجام دهند، اما پسران پس از 18 سالگی می توانند عمل جراحی نوک بینی را انجام دهند. اشخاص بالغ در صورت مشکل یا بیماری هیچ مانعی برای انجام عمل جراحی مذکور ندارند.

۴. آیا بعد از جراحی نوک بینی جای زخم باقی خواهد ماند؟

در روش باز که در رینوپلاستی استفاده می‌شود، برش کوچکی بین سوراخ‌ های بینی ایجاد می‌شود. بنابراین ممکن است جای زخم غیرقابل تشخیصی در این قسمت از بینی باقی بماند. از آنجایی که بهبود زخم از شخصی به شخص دیگر متفاوت می‌باشد، این اسکار ممکن است در برخی اشخاص به طور کامل محو شود و قابل توجه نباشد.

۵. ورم و کبودی پس از عمل جراحی چقدر طول می کشد تا بهبود یابد؟

ماسک های خنک کننده پس از عمل جراحی شیوه بسیار مؤثری برای جلوگیری یا به حداقل رساندن تورم و کبودی هستند. هرگونه تورم و کبودی که ممکن است بسته به ساختار بافتی بیمار و حساسیت یا عدم حساسیت آنها علیرغم تمام اقدامات احتیاطی ایجاد شود. اما این تورم و کبودی پس از گذشت حداکثر یک هفته تا 10 روز کاملا برطرف می شود.

۶. آیا جراحی نوک بینی باعث از بین رفتن حس بویایی می شود؟

ناحیه عمل از قسمتی که بینی عملکرد بویایی خود را انجام می دهد دور است. به عبارت دیگر هیچ مداخله ای اعم از برش و غیره در آن ناحیه انجام نمی شود بنابراین این عمل تأثیری بر عملکرد بویایی ندارد.

نتیجه گیری

اگر به بینی ایده آل خود بسیار نزدیک هستید و فقط ظاهری ناراحت کننده در نوک بینی یا سوراخ های بینی دارید، یک مداخله جراحی جزئی با استفاده از فناوری مدرن برای رفع مشکل شما کافی است. تیپ پلاستی یا جراحی زیبایی نوک بینی، می تواند به شما کمک کند تا در مدت زمان کوتاهی به راحتی تغییر را تجربه کنید. این جراحی که با هدف تغییر شکل نوک بینی انجام می شود. این جراحی معمولاً بر تغییر شکل و کاهش اندازه نوک بینی و اطمینان از متناسب بودن آن با بقیه اجزای صورت متمرکز است.

اگر دچار شرایطی مانند نوک بینی پهن، نوک بینی پیازی، نوک بینی بلند یا کوتاه یا به طور کلی ناهمواری نوک بینی هستید، می توانید از روش جراحی نوک بینی یا تیپ پلاستی بهره مند شوید.

شما می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش تیپ پلاستی بینی را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۰۳۲۳۲۹۲

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/F0gry

نماشا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.