همه سوالات در خصوص لیپوساکشن

همه سوالات در خصوص لیپوساکشن

همه سوالات در خصوص لیپوساکشن

لیپوساکشن یک عمل جراحی زیبایی است که می تواند چربی های موضعی را از نواحی مختلف بدن با کمک از یک کانولا نازک از طریق برش کوچک از زیر پوست خارج کند کانولاها به یک سیستم خلا متصل هستند که امکان دستیابی به بافت چربی اضافه را فراهم خواهد کرد. انواع مختلفی از لیپوساکشن وجود دارد و هر ساله روش های جدید و ایمن تری ارائه می شود. ما در این مقاله سعی داریم به تمام سوالات در خصوص لیپوساکشن پاسخ دهیم پس اگر می خواهید اطلاعات تکمیلی در خصوص این روش زیبایی و درمانی پیدا کنید با ما همراه شوید.

کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه

. جراحی لیپوساکشن چگونه است؟

لیپوساکشن بسته به شرایط فرد متقاضی و تشخیص متخصص می‌تواند به صورت بی حسی موضعی و با بیهوشی انجام شود در این روش یک لوله از جنس استیل با نام کانولا توسط پزشک با حرکات دورانی وارد بدن خواهد شد و چربی‌های موضعی را تحت نظر پزشک از طریق مکش تخلیه خواهد کرد در پایان جراحی فقط سوراغ بسیار کوچکی در بدن باقی خواهد ماند و هیچگونه برظی نیاز نیست احتمالاً سوراخ ایجاد شده برای خارج کردن مایعات اضافه باز نگه داشته خواهد شد. بسته به شرایط جراحی و تشخیص پزشک و همچنین بازگشت فرد به حالت طبیعی نرمال بعد از انجام لیپوساکشن و در گذشت چند ساعت شما می توانید به منزل بازگردید.

. نواحی و کاربردهای لیپوساکشن چیست؟

از جمله نواحی شایعی که با کمک لیپوساکشن می توانید آن را درمان کنید شکم، پهلو، پشت ران، باسن، بازو، قفسه سینه، خط گردن و غبغب می باشد.

ساکشن شکم یکی از کاربردهای لیپوساکشن می‌باشد در این روش با ساکشن چربی های شکم می توانید به فرم مورد نظر خود دست پیدا کنید با اعمال سوراخ های ریز در ناحیه شکم بدون ایجاد برش به وسیله دستگاه مخصوص میتوان اقدام به کشیدن چربی در ناحیه شکم را فراهم کرد. در کوچک کردن شکم توسط لیپوساکشن جهت کسب رضایت در نتیجه باید سالم بودن پوست را در نظر گرفت، در افراد جوانی که دچار شل شدگی پوست بعد از حاملگی و افزایش وزن شدید نیستند این جراحی می تواند پاسخ مناسبی برای آنها باشد زیرا بعد از ساکشن چربی پوست با کمک قابلیت ارتجاعی خود جمع می‌شود‌.

لیپوساکشن پهلو: لیپوساکشن پهلو نوعی جراحی زیبایی است که با ساکشن چربی ها در این ناحیه همراه است در این عمل شکم و پهلو چربی‌های سفت شده در پهلو ها که با انجام ورزش و رژیم غذای سنگین مقاوم شده‌اند به کمک لیپوساکشن تخلیه خواهند شد.

لیپوساکشن ران: وجود چربی های اضافه در این قسمت در خیلی از افراد مخصوصاً خانم‌ها ناخوشایند است این تجمع بیشتر در نواحی خارج ران مشاهده می‌شود وجود ران های پهن و چاق می تواند باعث کوتاه قد و همچنین چاق به نظر رسیدن فرد شود ساکشن چربی همراه با عمل لیپوساکشن شکم انجام می‌شود.

لیپوساکشن باسن: ناحیه باسن نیز از جمله نقاطی است که برای آب کردن چربی و رسیدن به فرم و سایز مورد نظر نیاز به زمان طولانی دارد بدین منظور با بهره مندی از ساکشن چربی در این ناحیه می‌توانید در رسیدن به فرم مورد نظر بدن و کاهش چربی اضافه به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

لیپوساکشن سینه: بزرگ بودن بیش از اندازه سینه در خیلی از خانم ها می‌تواند عوارض فیزیکی مانند کمردرد و گردن درد را برای آنها به دنبال داشته باشد به همین دلیل سالانه افراد زیادی علاقه به ساکشن چربی اضافه در ناحیه سینه خود را دارند این عمل تنها مختص خانم‌ها نیست و آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند, برداشتن چربی و ساکشن توسط کانولا در ناحیه سینه لیپوساکشن سینه نامیده می شود.

لیپوساکشن بازو: عواملی مانند افزایش سن، ژنتیک، افزایش وزن و جنسیت می تواند در انباشته شدن چربی اضافه در ناحیه بازو دخیل باشد با کمک لیپوساکشن بازو قسمتی از چربی های مقاوم در این ناحیه خارج خواهند شد و زیبایی به ناحیه بازو بازمی‌گردد.

لیپوساکشن ساق پا: در بعضی از افراد مقدار چربی اضافه در ناحیه ساق و مچ پا تجمع یافته که باعث بزرگ به نظر رسیدن پا نسبت به قسمت‌های دیگر بدن می شود همچنین باعث بروز مشکلات در نحوه قرارگیری پا و سلامت مفصل ها خواهد شد. شاید ناحیه ساق پا نیز مانند سایر نواحی برای برخی از افراد اهمیت نداشته باشد اما باید بدانید که زیبایی و فرم پاها می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی کل بدن و همچنین اعتماد به نفس در خانم ها داشته باشد ساکشن چربی از ناحیه ساق پا یکی دیگر از روش های مناسب برای رسیدن به فرم مناسب پا می‌باشد.

لیپوساکشن صورت: لیپوساکشن صورت در واقع همان روش مکش چربی از نواحی مختلف صورت جهت مشخص نمودن ناحیه گردن و خط فک می باشد با کمک از این روش چربی های اضافه و نامناسب در ناحیه فک, گونه، چانه، غبغب و گردن ساکشن می شود همچنین برای دریافت نتیجه مطلوب در برخی موارد همراه با سایر روش های جوان سازی در صورت استفاده می‌شود.

لیپوساکشن بینی: با توجه به جستجو های زیاد عبارت لیپوساکشن بینی می بایست در اینجا بیان کنیم که این عبارت صحت علمی ندارد و چیزی تحت عنوان این موضوع وجود ندارد اما از این عمل در زیبایی بینی میتوان استفاده کرد بدین صورت که چربی‌های ساکشن شده است از سایر نواحی بدن جهت فرم دهی و برجسته کردن قسمت‌های بینی میتوان استفاده کرد مثلاً با تزریق چربی در نواحی نوک بینی می توان افتادگی آن را تا حدودی برطرف کرد و باعث لیفت آن شد.

لیپوساکشن غبغب: با افزایش سن، افزایش وزن و همچنین عوامل ارثی افراد در ناحیه چانه و غبغب دچار تغییراتی می شوند این تغییرات شامل افتادگی،  شل شدگی پوست و تجمع چربی است که با کمک لیپوساکشن و انجام سوراخ های ریز می‌توانید چربی جمع شده در این ناحیه را ساکشن نمایید.

لیپوساکشن گردن: وجود خط گردن و تفکیک کننده صورت یکی از لازمات چهره جوان و زیبا می باشد با خارج کردن چربی های اضافه در ناحیه گردن توسط لیپوساکشن سبب لاغر شدن گردن و همچنین بهبود حالت خط فک می‌شوید در بسیاری از مواقع با تزریق چربی ساکشن شده در نواحی جانبی فک، گونه و لب ها می توان زمینه ساز تغییرات بیشتر شد.

. آیا لیپوساکشن روشی برای کاهش وزن است؟

باید گفت که لیپوساکشن روشی برای کاهش وزن نیست این نکته را باید در نظر داشته باشید که لیپوساکشن یک روش کاهش وزن نیست بلکه روشی است برای شکل دهی به بدن و کاهش رسوبات چربی که بعضی از افراد علی‌رغم داشتن رژیم غذایی درست و فعالیت بدنی نمی‌توانند آن را کاهش دهند. لیپوساکشن یک روش کاهش وزن خواهد بود و در افراد چاق یا کسانی که به شدت اضافه وزن دارند انجام نمی شود لیپوساکشن برای افرادی که به طور طبیعی وزن خود را از دست داده‌اند اما همواره با یک منطقه کوچک چربی درگیر هستند و می‌خواهند آن را از بین ببرند روشی عالی و موثر است.

. آیا چربی خارج شده می تواند برگردد؟

در طی لیپوساکشن سلول‌ها مسئول تجمع چربی از بین رفته هستند با این وجود حفظ رژیم غذایی سالم و انجام ورزش منظم ضروری است زیرا افزایش قابل توجهی از وزن می تواند باعث شود که چربی های باقی مانده در قسمت‌های تحت درمان از نظر اندازه افزایش پیدا کند.

. آیا لیپوساکشن سلولیت را از بین می‌برد؟

لیپوساکشن روشی برای درمان سلولیت به شمار نمی رود اگر چه با از بین بردن حجم چربی در نواحی مختلف بدن، از بین بردن نوار های فیبری و کمک به تخلیه غدد لنفاوی می تواند سبب پیشرفت چشمگیری در کاهش سلولیت ها شود اما به طور کامل از بین نخواهد رفت، سلولیت ممکن است بعد از انجام لیپوساکشن ناپدید شود اگرچه مناطق مهم سلولیت تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت.

. کدام قسمت های بدن قابل درمان با این عمل می‌باشد؟

لیپوساکشن را می‌توان در هر کدام از قسمت‌های بدن که تجمع چربی وجود دارد استفاده کرد مانند شکم، باسن، پاها، مچ پا، زانو ها، بازوها و … علاوه بر این لیپوساکشن به عنوان قسمتی از پیوند چربی به کار برده می شود تا بافت چربی های ایجاد شود برای این کار چربی ها بعد از پردازش برداشته خواهند شد و برای شکل دهی به مناطق دیگر می توانند استفاده شوند این روش می‌تواند مناسب برای افزایش حجم و برطرف کردن چین و چروک های پوستی شود.

. در طول انجام عمل از چه نوع بیهوشی استفاده می‌شود؟

نوع بیهوشی در این روش درمانی به مناطقی که تحت درمان قرار می‌گیرد بستگی دارد و همچنین به میزان چربی که باید از بدن خارج شود و ترجیحا فرد متقاضی و جراح تعیین کننده هستند اما در هر صورت در عمل لیپوساکشن از بی حسی موضعی استفاده می‌شود.

. از بیحسی موضعی می توان برای برطرف کردن چربی های بسیار کوچک و موضعی و سلول های چربی در ناحیه چانه، ناحیه شرمگاهی و همچنین برای اضافه کردن چربی لازم برای افزایش حجم در قسمت‌های مختلف صورت استفاده کرد.

. بیهوشی عمومی در مواردی استفاده می‌شود که عمل در مناطق بزرگ و پراکنده بدن انجام شود.

. بی حسی موضعی برای مناطقی که در قسمت تحتانی شکم و اندام های تحتانی هستند ممکن است از بی حسی اپیدورال استفاده شود.

. آیا این عمل به بدن آسیب خواهد زد؟

لیپوساکشن به خصوص در چند روز اول سبب ایجاد درد و ناراحتی می‌شود شدیدترین درد در هفته اول بعد از انجام این عمل اتفاق می‌افتد و معمولاً خیلی زود برطرف می‌شود اگر چه میزان درد از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است و به آستانه تحمل او بستگی دارد.

درد معمولاً با کمک از مسکن ها و داروهای ضد التهاب می‌تواند کنترل شود و با گذشت یک هفته درد بسیار کاهش پیدا می‌کند به طوری که معمولاً لازم نیست دیگر از مسکن استفاده کنید. فرد متقاضی حدود دو تا سه هفته بعد از انجام این جراحی می تواند به زندگی عادی خود بازگردد.

. آیا نتایج عمل به سرعت قابل مشاهده است؟

بلافاصله بعد از انجام این درمان شما دچار التهاب قابل توجهی خواهید شد که در هفته‌های بعدی کاهش پیدا می‌کند، بعد از گذشت یک ماه می توانید تغییرات را به خوبی مشاهده کنید اما هرچه التهاب به آرامی از بین می‌رود نتایج دائمی انجام این عمل نیز خود را نمایان می‌کند بنابراین اگر این عمل را انتخاب کرده اید باید صبور باشید، نتایج نهایی این جراحی زیبایی ۶ ماه بعد  ظاهر می شود.

. آیا نتایج عمل راضی کننده است؟

برخی از افراد ممکن است از نتیجه انجام این عمل راضی نباشند لازم است چون که لازم است آنها انتظارات واقع بینانه از انجام این درمان داشته باشند نارضایتی از نتایج لیپوساکشن معمولاً به دلیل عدم آگاهی از این روش یا عدم اطلاعات در مورد اهداف لیپوساکشن می باشد همچنین برخی از افراد انتظار دارند که بعد از انجام لیپوساکشن معجزه رخ دهد که اینطور نخواهد بود به همین دلیل ارزیابی اولیه توسط یک متخصص با تجربه که قصد انجام این عمل را دارد بسیار مهم می باشد جراح باید خیلی خوب برای فرد متقاضی که قصد لیپوساکشن را دارد مزایا و معایب عوارض احتمالی و نتایج واقع‌بینانه که این جراحی به دنبال دارد را توضیح دهد.

لیپوساکشن
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه – لیپوساکشن

. چه عوارضی ممکن است در جراحی ایجاد شود؟

مانند جراحی‌های دیگر لیپوساکشن نیز می‌تواند با عوارضی همراه باشد با این حال اگر این عمل توسط یک متخصص ماهر و با تجربه صورت گیرد عوارض آن می‌تواند به حداقل برسد و در زمان کوتاهی نیز برطرف شود. بعد از انجام عمل لیپوساکشن خونریزی، کم خونی و به ندرت عفونت می‌تواند اتفاق بیفتد از دیگر عوارض غیر معمول این روش درمانی می توان به عدم تقارن در مناطق تحت درمان و بروز بی‌نظمی‌های پوست، تغییرات بعد از بهبودی، از بین رفتن پوست یا تغییر و حساسیت پوست اشاره کرد شما با خیالی آسوده می توانید عمل لیپوساکشن را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و ناخواست در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

. مراقبت های قبل از جراحی لیپوساکشن شکم چگونه است؟

. انجام مجموعه آزمایشات لازم و توصیه شده توسط پزشک برای سلامت و سایر بررسی ها الزامی می باشد.

. در صورت استفاده از داروی خاص و یا بیماری خاص سابقه جراحی و ….. باید پزشک در جریان قرار گیرد.

. حداقل دو هفته قبل از انجام لیپوساکشن باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری شود مانند آسپرین.

. حداقل تا یک هفته قبل از انجام عمل باید مصرف دخانیات متوقف شود زیرا این دخانیات سبب افزایش دوره بهبودی و نقاهت می‌شود.

. قبل از انجام عمل باید استحمام کنید و بدن خود را تمیز کنید.

. در شب قبل از انجام لیپوساکشن شام سبک میل کنید و خواب مناسب نیز داشته باشید.

. حداقل ۸ ساعت قبل از انجام لیپوساکشن نباید چیزی میل کنید.

. داروها و گن مخصوص تجویزی پزشک را قبل از انجام جراحی تهیه کنید.

. روز جراحی لباس راحت و جلو باز با خود به دنبال داشته باشید.

. مراقبت های بعد از عمل لیپوساکشن چگونه است؟

بعد از انجام جراحی امکان ایجاد تورم، کبودی و درد وجود دارد که بعد از گذشت چند روز برطرف می‌شود و فرد امکان  فعالیت های روزمره خود را دارد.

. بعد از انجام جراحی لوله بسیار باریکی برای تخلیه خونابه در محل تحت جراحی قرار داده می‌شود که پزشک نوع جاگذاری و مراقبت های بعد از آن را برای شما توضیح خواهد داد.

. جهت کنترل درد بعد از انجام این جراحی باید از مسکن های تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.

. تجویز آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت الزامی است.

. استفاده از لباس های تنگ و یا گن شکم بند برای کنترل تورم تجویز خواهد شد.

. در هفته اول وجود شکل های نامنظم و ناهموار و تورم در ناحیه تحت درمان طبیعی می‌باشد.

. معمولاً بعد از گذشت ۴۸ ساعت امکان استحمام وجود دارد.

. تا یک ماه بعد از انجام لیپوساکشن نباید که ورزش های شدید بدنی انجام دهید.

. مصرف آب و مایعات فراوان در دوره بهبودی توصیه می شود.

. مصرف نمک می تواند باعث افزایش تورم شود و تا حد ممکن باید در دوره بهبودی مصرف نمک را کاهش دهید.

. بهتر است در روز جراحی لیپوساکشن یک نفر با خود به عنوان همراه داشته باشید.

دوره نقاهت بعد از عمل لیپوساکشن چقدر است؟

دوره نقاهت و بهبودی بعد از انجام لیپوساکشن ارتباط مستقیمی با موضوع درمانی و همچنین میزان چربی های خارج شده در بدن دارد، میزان مهارت و تجربه پزشک نیز در این امر بسیار دخیل می باشد، مراقبت های بعد از انجام لیپوساکشن که توسط پزشک به شما ارائه می شود و همچنین میزان استراحت نیز می‌تواند به راحت تر و سریع‌تر سپری شدن دوره نقاهت کمک کند عواملی مانند دوری از مصرف دخانیات نیز در بهبودی بعد از لیپوساکشن موثر است و همچنین توانایی بدن در بهبودی نیز می‌تواند از عوامل تاثیرگذار دیگر باشد.

به طور کلی بعد از انجام لیپوساکشن و بازگشت به منزل بسته به وسعت تحت درمان شاید نیاز باشد که چند روز استراحت داشته باشید که کبودی و تورم بعد از گذشت حدود ۲ تا ۳ روز ظاهر می‌شود و با رعایت توصیه‌های پزشک خیلی زود برطرف می‌شود شما باید با توصیه پزشک راه بروید و قدم بزنید تا از لخته شدن خون بعد از انجام جراحی جلوگیری کنید و همچنین گن‌های مخصوص را استفاده کنید تا بتوانید سبب کاهش تورم شوید.

. رژیم غذایی بعد از لیپوساکشن چگونه است؟

مصرف نمک تا حد ممکن باید حذف و محدود شود مصرف غذاهای چرب و دارای فیبر زیاد نیز باید در این دوران محدود گردد، مصرف مواد پروتئینی می تواند بسیار در این دوره به شما کمک کند، از مصرف غذاهای چرب و شیرین باید خودداری کنید، آب و مایعات فراوان بنوشید و همچنین مصرف شکر را کم کنید.

. عوارض عمل لیپوساکشن چیست؟

در جراحی لیپوساکشن می بایست توجه کنید که اگر توسط یک متخصص و در یک کلینیک معتبر و شرایط استریل انجام شود احتمال بروز عوارض می تواند به حداقل خود برسد و می‌توان از این روش به عنوان یک روش ایمن نام برد، از عوارض کوتاه مدت این جراحی می‌توان به درد، تورم، کبودی، نیاز به استراحت، خونریزی، عفونت، احتمال ایجاد بی حسی موقت در پوست، تغییر در رنگ پوست و جای زخم اشاره کرد البته همانطور که بیان کردیم اگر این جراحی در یک کلینیک معتبر و زیر نظر یک متخصص ماهر انجام شود این عوارض به حداقل خود خواهد رسید شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ی کلینیک به انجام لیپوساکشن بپردازید و در زمان کوتاه و با کمترین عوارض به نتیجه مورد نظر برسید؛ در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای آن انجام می گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

مزایای لیپوساکشن چیست؟

در صورت مراجعه به کلینیک معتبر این روش درمانی یک روش ایمن و موثر به شمار می‌رود شما می توانید در مدت زمان اندکی نتایج محسوسی از این روش درمانی را مشاهده کنید. امکان حذف چربی نقاطی از بدن که در مقابل رژیم و ورزش سخت مقاوم هستند در این روش درمانی وجود دارد، در این روش دوره نقاهت بسیار کوتاهی پشت سر گذاشته می‌شود همچنین امکان استفاده از چربی های ساخته شده برای پر کردن نواحی مختلف بدن نیز وجود دارد.

. آمبولی چربی لیپوساکشن چیست؟

در واقع به حالتی که چربی وارد خون شود و سبب مسدود شدن رگ‌ها شود آمبولی گفته می شود، بروز آمبولی می‌تواند خطرناک باشد و حتی می‌تواند گاهی موجب مرگ گردد این جراحی در کنار مزایا و کاربردی که دارد می‌تواند خطرناک نیز باشد اگر از رعایت موارد حیاتی چشم‌پوشی کنید می‌تواند خطراتی را برای شما رقم بزند این موارد شامل انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه، استفاده از تجهیزات مدرن و جدید، عدم برداشت بیش از اندازه چربی است که همگی می‌تواند در جلوگیری از آمبولی کمک کننده باشد.

. بهبودی جای زخم لیپوساکشن چقدر طول می‌کشد؟

بعد از پایان لیپوساکشن جای کوچکی از زخم روی پوست شما باقی خواهد ماند و به مرور ترمیم می شود. رعایت نکات زیر به بهبودی هرچه سریع‌تر جای زخم ها کمک خواهد کرد:

. اولین مورد رعایت رژیم غذایی مناسب می باشد با مصرف میزان کافی پروتئین به رشد پوست و اثر زخم ها می‌توانید کمک کنید.

. اگرچه یک هفته الی ده روز بعد از انجام لیپوساکشن شما  روال عادی روزمره خود را به دست می آورید ولی تا شش هفته امکان بروز عکس العمل هایی میتواند در بدن وجود داشته باشد پس به زبان بدن خود گوش دهید و نیازهای اولیه آن مانند خستگی، گرسنگی و تشنگی را رفع کنید.

. یکی دیگر از مواردی که می تواند تاثیر بسیار مهمی در رفع جای زخم ها داشته باشد ماساژ دادن ناحیه تحت درمان است بعد از ۶ هفته می توانید شما شروع به ماساژ دادن ناحیه تحت درمان با کمک انگشت و یا با دستگاه های ماساژ کنید ماساژ دادن ناحیه زخم ها می تواند باعث افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی زیاد شود.

. خطرات لیپوساکشن چیست؟

. آمبولی چربی

. ایجاد سطح ناهموار در پوست

. ایجاد عفونت

. هماتوم

. سروما(تجمع مایع)

. خطر و عوارض ناشی از بیهوشی

. عوارض قلبی و ریوی

. از بین رفتن حس پوست

. آسیب رسیدن به عروق عصب ها از عضلات و ارگان های بدن

. تورم کبودی

. درد.

آیا پوشیدن گن لیپوساکشن ضروری است؟

پوشیدن گن های مخصوص بعد از انجام لیپوساکشن از اهمیت زیادی برخوردار است به حدی که نتیجه جراحی را می تواند تحت تاثیر خود قرار دهد استفاده از این گن ها معمولاً در هفته اول بعد از انجام جراحی توصیه خواهد شد. فشار یکسان وارد شده توسط گن روی پوست باعث سفت و صاف شدن پوست می شود و می تواند تا حد زیادی التهاب و تورم بعد از انجام عمل را نیز کنترل کند.

. نتایج لیپوساکشن چگونه است؟

به طور کلی نتایج جراحی تا برطرف شدن کامل التهاب و تورم قابل مشاهده نخواهد بود در برخی از افراد تا چند ماه التهاب می‌تواند وجود داشته باشد اما معمولاً تورم و التهاب به وجود آمده از لیپوساکشن بعد از یک ماه تا حد زیادی برطرف خواهد شد، در نظر داشته باشید که همواره افرادی که از نتیجه لیپوساکشن رضایت کامل دارند که علاوه بر رعایت کردن اصول دوره نقاهت و مراقبت های لازم در مرحله اول پزشک و کلینیک معتبری را انتخاب کند، ورزش و رژیم غذایی مناسب نیز تاثیر بسیار زیادی در حفظ نتایج این روش درمانی دارد، افزایش وزن در افرادی که لیپوساکشن انجام داده‌اند می تواند باعث تغییر در توزیع چربی شود لذا چربی ها در قسمت های دیگری از بدن که مورد لیپوساکشن قرار نگرفته است تجمع پیدا می‌کند.

. چه افرادی کاندیدای مناسب لیپوساکشن هستند؟

. افرادی که بالای ۱۸ سال هستند.

. افراد جوانی که پوست آنها سفت و قابلیت انعطاف پذیری خوبی دارد.

. افرادی که دارای چربی های مقاوم در برابر ورزش و رژیم غذایی دارند.

. افرادی که فاقد هرگونه بیماری هستند.

لیپوساکشن
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه – لیپوساکشن

لیپوساکشن برای چه افرادی مناسب نیست؟

. افرادی که دارای پوست افتاده و شل هستند

. افرادی که قصد کم کردن شدید وزن را دارند و یا کنترلی در تغییر وزن خود ندارند

. افرادی که سابقه جراحی در گردن را دارند و قصد لیپوساکشن در این ناحیه را نیز دارد

. افرادی که دخانیات استفاده می کنند

و در نهایت باید گفت این روش درمان چاقی و همچنین درمان رفع سلولیت نخواهد بود و پاسخ دهی این روش در افراد میانسال که پوست آن ها قابلیت ارتجاعی پایین دارد با افراد جوان متفاوت است و در افراد میانسال نیاز به جراحی های ثانویه برای لیفت پوست نیز وجود دارد.

. تورم بعد از لیپوساکشن تا چند روز ادامه می یابد؟

بروز تورم بعد از انجام این جراحی طبیعی می باشد این تورم می تواند بعد از ۴ هفته بهبود پیدا کند.

. عمل لیپوساکشن درد دارد؟

بله درد بعد از انجام عمل لیپوساکشن می‌تواند با کمک مسکن های تجویز شده توسط متخصص کنترل شود.

. برای جلوگیری از ناهمواری‌های پوست بعد از انجام لیپوساکشن چه کار کنم؟

استفاده کردن از گن های مخصوص، مراقبت ها و همچنین مهارت پزشک متخصص از بروز ناهمواری‌های پوست می تواند تا حد زیادی جلوگیری کند.

. برای درمان خارش محل زخم لیپوساکشن چه کار کنم؟

خارش زخم ها بعد از انجام عمل لیپوساکشن نشان دهنده خوب شدن جای زخم است به پزشک خود اطلاع دهید و در صورت نیاز می توانید داروهای مورد نیاز تجویز شده را استفاده کنید.

. چه مدت بعد از انجام جراحی به فعالیت های عادی روزانه خود برمی‌گردم؟

معمولاً یک هفته تا ده روز بعد از انجام جراحی لیپوساکشن می‌توانید به محیط کار و فعالیت های روزمره خود مشغول شوید.

. آیا عمل لیپوساکشن خطرناک است؟

در صورت مراجعه به یک متخصص با تجربه و حرفه ای و بررسی شرایط بدنی فرد احتمال خطر در این روش درمانی به صفر نزدیک است.

. نتایج لیپوساکشن بعد از چه مدت قابل مشاهده است؟

بعد از گذشت ۴ هفته تورم و التهاب تا حد زیادی برطرف خواهد شد اما جهت مشاهده نتایج کامل این روش جراحی نیاز به چند ماه زمان است.

. آیا ساکشن شکم عوارض دارد؟

در صورت مراجعه به یک کلینیک معتبر و انجام ساکشن شکم توسط یک پزشک ماهر احتمال بروز عوارض و خطرات جدی در این روش بسیار پایین است شما می‌توانید ساکشن برای هر قسمت از بدن خود را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک انجام دهید، در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو انجام می‌شود.

کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه
کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۰۰۴۳۶۳۰

۰۲۱۹۱۰۱۲۷۵۶

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۲ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.