چشم گربه ای و روباهی صددرصد تضمینی در کلینیک الهیه تهران

چشم گربه ای و روباهی صددرصد تضمینی در کلینیک الهیه تهران

چشم گربه ای و روباهی صددرصد تضمینی در کلینیک الهیه تهران

چشم گربه ای یکی از زیباترین مدلهای چشم است .اما متاسفانه عوامل گوناگونی مانند افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آفتاب، پیروی از یک شیوه نادرست زندگی، عوامل ارثی یا وارد شدن ضربه به چشم‌ باعث تغییر فرم چشم‌ها خواهد شد.

اگر به دنبال تکنیکی کم تهاجمی برای تغییر فرم چشم‌هایتان هستید؛ اگر از نتیجه جراحی قبلی خود راضی نیستید و قصد دارید از یک روش ترمیمی برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده کنید؛ ما روش کانتوپلاستی «Canthoplasty » را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

داشتن چشمهای افتاده دلایل گوناگونی می تواند با خود به دنبال داشته باشد که ممکن است به دلیل افزایش سن ، مبتلا شدن به بعضی بیماری ها و مشکلات ارثی و ژنتیکی ، سبک زندگی نادرست و غیره اتفاق افتاده باشد.

حتی در بعضی مواقع بیماری‌های عصبی مانند سکته یا تومورهای مغزی می تواند سبب بروز این مشکل شود در هر صورت اگر شما با این مشکل روبرو هستید باید از متخصص زیبایی کمک بگیرید.

برخی افراد به دلیل عدم آگاهی نسبت به روش‌های مختلف و درمان افتادگی چشم تنها راه داشتن چشمان زیبا و جذاب را عمل جراحی می دانند.

در صورتی که تغییر فرم چشم ها ، حالت کشیده و جذاب می تواند با روش‌های غیر جراحی نیز انجام شود در طی این مقاله علاوه بر عمل چشم گربه ای یا کانتوپلاستی برای شما بیان خواهیم کرد که چگونه می توانید با روش لیفت با نخ ، چشم روباهی زیبایی داشته باشید و اگر می خواهید با این روش پر کارآمد آشنایی کامل داشته باشید پیشنهاد داریم که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

دکتر جان

عمل چشم گربه ای و روباهی چیست؟

چشم گربه ای

کانتوپلاستی به عنوان یک عمل زیبایی بازسازی یا تغییر شکل کانتوس جانبی (گوشه بیرونی چشم) است. اگر شما می خواهید چشم‌های کشیده و گربه ای داشته باشید می توانید این عمل را انجام دهید.

کانتوپلاستی در گوشه بیرونی چشم (کانتوس)، در قسمتی که پلک پایین و پلک بالایی به هم می‌رسند، انجام می‌شود که از نظر پزشکی به آن کانتوس جانبی گفته می‌شود که منجر به یک شیب مایل به سمت بالا می شود و چشم حالت بادامی پیدا می کند.

کانتوپلاستی ممکن است در صورت لزوم با سایر جراحی های پلک و دور چشم مانند بلفاروپلاستی، جراحی پتوز، لیفت ابرو و لیفت میانی صورت ترکیب شود.

همچنین این عمل ممکن است برای افرادی که پلک‌هایش افتادگی دارند یا پلک‌هایش ناصاف به نظر می‌رسند، مناسب باشد.

این روش ممکن است برای اهداف زیبایی یا پزشکی انجام شود و می تواند شکل چشم را بادامی یا گربه ای کند یا اثر افتادگی چشم (پتوز) یا کیسه های چشمی را که با افزایش سن ایجاد می شود کاهش دهد.

همچنین ممکن است برای اصلاح ناهنجاری پلک تحتانی یا شلی ناشی از ضربه یا جراحی قبلی پلک (بلفاروپلاستی) انجام شود.

با افزایش سن، پوست اطراف چشم به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و در نتیجه باعث افتادگی پلک پایینی (اکتروپیون) می شود که ناشی از شلی تاندون پلک پایین است.

این مشکل مرتبط با افزایش سن اغلب با کیسه های زیر چشم همراه است که می تواند افراد را خسته یا غمگین نشان دهد.

فقط روند پیری نیست که می تواند باعث افتادگی پلک ها شود، سایر عوامل ممکن است شامل قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید بدون محافظت کافی از پوست و همچنین انتخاب سبک زندگی مانند سیگار کشیدن یا مصرف زیاد الکل باشد یا شرایط ارثی، ضربه به چشم باعث این مشکلات شود.

علاوه بر این، برخی از بیمارانی که نیاز به کانتوپلاستی دارند، این کار را برای اصلاح یک عمل جراحی قبلی چشم انجام می دهند که باعث ایجاد عوارض پلک تحتانی آن ها شده است.

چشم روباهی

افتادگی چشم ها اثرات ناخوشایندی را می تواند بر روی زیبایی و شادابی چهره داشته باشد یکی از دلایل مهم افتادگی چشم افزایش سن می باشد که در خانم ها با حساسیت بیشتری همراه خواهد بود.

امروزه متخصصان زیبایی با روش های گوناگونی برای تغییر مدل چشم ها می توانند نتایج خوبی را رقم بزنند لیفت با نخ از دیگر روش های پرطرفداری است که بدون جراحی گوشه چشم ها بازسازی و اصلاح خواهد شد.

تا این روش زیبایی راهکاری موثر برای درمان افتادگی پلک و پف زیر چشم باشد ، اگر شما هم به هر دلیلی چشمان افتاده دارید و همواره چهره شما خسته و کسل به نظر می‌رسد به شما توصیه می کنیم که لیفت با نخ را یکبار تجربه کنید ، این روش زیبایی راهکار موثری است که به جای عمل جراحی می توانید انجام دهید و با کشیدن پوست کنار چشمان خود چهره جوان تر و جذاب تری را برای خود رقم بزنید.

همچنین در کنار تغییر مدل چشم ها یا کشیدگی پوست ، فرایند کلاژن سازی نیز افزایش پیدا می‌کند و این فرآیند می‌تواند به جوانسازی پوست و بازسازی آن کمک بسیار بزرگی کند.

همانطور که می دانید تولید کلاژن با افزایش سن در بدن کاهش پیدا می‌کند که با قرار دادن نخ های مخصوص در زیر پوست مجدد پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک خواهد شد و شما می توانید اثرات بی نظیر لیفت چشم را در پوست اطراف چشم به خوبی مشاهده کنید.

حتی اگر شما در سنین جوانی هستید و افتادگی چشم شما بر اثر ارثی بودن یا ژنتیک یا سبک زندگی نادرست می باشد می توانید از این روش درمانی و زیبایی استفاده کنید و در طی دو تا سه سال از شادابی و جوانی خود لذت ببرید.

مراحل انجام چشم گربه ای و روباهی

چشم گربه ای

کانتوپلاستی در سمت خارجی رواج بیشتری نسبت به کانتوپلاستی در قسمت داخلی چشم دارد و عمل شایع تری می‌باشد. جراحی کانتوپلاستی به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود که عبارتند از :

کانتوپلاستی با اهداف درمانی : همانطور که گفته شد کانتوپلاستی به معنای دستکاری و بازسازی کانتوس است که بازسازی کانتوس ممکن است به علل متفاوتی انجام شود و اغلب با اهداف درمانی صورت می‌پذیرد.

در سمت داخلی چشم با توجه به وجود مجاری اشکلی، دستکاری خاصی روی کانتوس امکان پذیر نمی‌باشد؛ و بیشتر، در افرادی که فرم چشم آسیای شرقی دارند؛ یعنی یک فولد یا چین پوستی اضافه در قسمت کانتوس داخلی و کناره بینی آنها وجود دارد؛ تحت عملی به نام اپیکانتوپلاستی که یکی از زیر مجموعه های کانتو است؛ قرار می‌گیرند.

این عمل باعث می‌شود چین آسیای شرقی چشم آنها حذف شده یا کاهش یابد. حدف یا کاهش چین آسیای شرقی موجب می‌‌گردد؛ چشم در ظاهر با فرم درشت تری، در سمت داخل دیده شود.

انواع جراحی های زیبایی و درمانی چشم، از جمله کانتوپلاستی جزو اقداماتی هستند که توسط پزشکان و کادر متخصص و ماهر کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه انجام می گردد.

چشم روباهی

لیفت با نخ یک روش غیر جراحی و کم تهاجمی است که به مهارت و تخصص بالایی نیاز خواهد داشت و شما باید برای انجام این روش زیبایی و درمانی به یک مرکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید.

قبل از اینکه فرآیند لیفت چشم با نخ برای شما صورت گیرد ابتدا شما باید در جلسات مشاوره شرکت داشته باشید تا پزشک دلیل افتادگی چشم و پلک های شما را مورد بررسی قرار دهد.

بعد از ارائه توضیحات کامل در خصوص این روش درمانی نحوه جایگذاری و مراقبت هایی که باید انجام دهید. مراحل تزریق آغاز خواهد شد این روش زیبایی نیاز به بیهوشی نخواهد داشت و تمام مراحل آن با بی حسی موضعی پشت سر گذاشته خواهد شد.

بعد از ضدعفونی کردن پوست اطراف چشم از بیحسی موضعی در این ناحیه استفاده خواهد شد پزشک متخصص محل دقیق عبور سوزن ها را مشخص خواهد کرد.

جایگذاری نخ ها در زیر پوست باید با دقت و ظرافت بسیار بالایی صورت گیرد تا به بافت‌های پوست اطراف چشم هیچ گونه آسیبی وارد نکند.

معمولاً پزشک متخصص به دلیل حساسیت پوستی در این ناحیه از نخ های بسیار ظریف و نازک استفاده خواهد کرد و با جاگذاری نخ ها در زیر پوست و کشیدن آنها گوشه چشم به طرف بالا کشیده خواهد شد.

این تغییرات معمولاً در پلک پایین بیشتر مشاهده خواهد شد و در پایان سر نخ‌ ها گره خورده می شود تا پوست سفت و محکم سر جای خود قرار گیرد.

این روش درمانی در حدود 35 تا 40 دقیقه زمان نیاز دارد البته جایگذاری نخ ها و میزان افتادگی پوست در مدت زمان انجام این درمان تاثیر گذار خواهد بود. بعد از پایان لیفت با نخ فرد متقاضی می تواند کلینیک را ترک کند و به منزل برود و دوره نقاهت را پشت سر بگذارد.

چشم گربه ای
کلینی بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-چشم گربه ای

مزایای عمل چشم گربه ای و روباهی

چشم گربه ای

با وجود اینکه اغلب متقاضیان صرفاً برای زیباتر شدن عمل زیبایی چشم گربه‌ای را انجام می‌دهند، اما کشیدن چشم‌ها با این روش مزایای دیگری هم به همراه دارد. از دیگر مزایای این عمل زیبایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رسیدن به چشم‌های گربه‌ای و کشیده

افرایش اعتماد به نفس

مناسب برای تمامی سنین‌

مناسب برای هر جنسیت

آثاری دائمی و ماندگار

مدت زمان جراحی و درمان کوتاه

زمان ریکاوری بسیار کم

عوارض بسیار نادر

ترمیم پلک افتاده

رفع شل شدگی پوست چشم

چشم روباهی

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم این روش غیر جراحی برای لیفت پلک چشم با نخ به دلیلی مزیت های زیاد و عوارض جانبی کمتری که نسبت به جراحی لیفت صورت دارد، طرفداران زیادی دارد. برخی از مهم ترین مزایای این روش درمانی را در ادامه برایتان گلچین کرده ایم:

خطر و ریسک کم

غیر تهاجمی بودن این روش میزان خطر آن را بسیار کم می کند.

همچنین بی حسی موضعی در حین عمل لیفت چشم با نخ، عوارض ناشی از بیهوشی عمومی را از بین می برد.

امروزه به غیر از جراحان پلاستیک، پزشکان دیگری نیز در حال انجام این درمان هستند. اگرچه لیفت با نخ نسبتا کم خطر است و فرآیندی آسان دارد، اما بهتر است برای جلوگیری از عوارض جدی به یک جراح پلاستیک خبره مراجعه کنید.

نتایج سریع و طبیعی

نتایج لیفت با نخ بلافاصله قابل مشاهده است. با این حال، به طور معمول، نتایج را تنها پس از 2 تا 6 ماه پس از عمل مشاهده خواهید کرد، زیرا پس از جذب نخ توسط بدن، احیای کلاژن آغاز می شود.

با این وجود، نتایج اولیه بلافاصله پس از درمان لیفت با نخ قابل مشاهده خواهد بود.

دوران نقاهت کم

در مقایسه با سایر درمان ها، این درمان کمترین زمان بهبودی را دارد و زمان استراحت فقط تا 3 روز است. پس از لیفت گوشه چشم با نخ، می توانید به راحتی به روال عادی خود بازگردید اما از شرکت در فعالیت های سنگین خودداری کنید.

برای آشنایی با روش جراحی پلک مقاله جراحی پلک و هر آنچه لازم است بدانید را پیشنهاد میدهیم.

معایب عمل چشم گربه ای و روباهی

چشم گربه ای

عمل زیبایی چشم چون یک نوع جراحی است و برش های خاص خود را دارد امکان عوارض و صدمات عصبی هست.

این عمل چون عمدتا به دست افراد غیر کارشناس زیبایی انجام میشود به همین خاطر احتمال صدمه زدن به اعصاب صورت و باقی ماندن جای زخم در ناحیه پلک وجود دارد و همچنین احتمال دارد با ریزش مو و ابرو در محل و اطراف محل جراحی مواجه شویید .

حتی به غیر اصولی انجام شدن این جراحی ،پوست ناحیه عمل گرم شده و حتی گندیدگی پوست در ناحیه جراحی در برخی افراد دیده شده ، در صورت اسیب بسیار جدی در برخی از جراحی ها کوری هم دیده شده است.

اگر در جراحی ،پوست پلک برداشته شود احتمال به روز عوارض بیش تری هم است،احتمال اینکه فرد در پلک خود دچار مشکل شود هم هست .

عمل زیبایی چشم معمولا با اعمال بیهوشی موضعی انجام می شود به همین خاطر بهبودی بعد از جراحی کوتاه مدت است .

بهبودی کامل در این جراحی از بیماران مختلف متفاوت است اما عموما بین 2 تا 4 هفته زمان میبرد .

جراح وظیفه دارد بعد از عمل تمامی اطلاعات لازم درباره اقدامات و دستورالعمل های پس از جراحی و همچنین دارو های لازم برای مداوا کردن جای زخم را در اختیار شما قرار دهد .

بعد از جراحی امکان دارد پلک ها و چشم شما کمی درد و دچار تورم و کبودی شود به همین خاطر تا جاییکه امکان دارد شما باید استراحت کنید و برای کم شدن تورم سر خود را بالا نگه دارید .

اگر جراحی شما توسط یک متخصص با تجربه و کار بلد باشد خطر به جا مانده از جراحی بسسیار کم است.

اگر جای زخمی معمولا روی پوست شما باقی میماند و از بین نمیرود این موضوع را به جراح خود حتما اطلاع دهید که پس از جراحی دچار مشکل نشوید .

چشم روباهی

نکته مهم در مورد لیفت با نخ این است که این روش زیبایی جزو کم خطر ترین و کم عارضه ترین روش ها برای کشیدگی و زیبایی چشم و اطراف آن می باشد اما در این روش نیز مانند هر روش دیگری می تواند عوارضی ایجاد شود چند مورد از مهم‌ترین عوارضی که می‌توان به آن اشاره کرد:

کبودی

اگر چه این روش زیبایی نیاز به جراحی ندارد اما بعد از لیفت با کمی کبودی و التهاب می‌توانید روبه‌رو شوید در این روش سوراخ های بسیار ظریفی در محل ورود و خروج سوزد در زیر پوست ایجاد خواهد شد بنابراین ممکن است که میکروب ها و عوامل بیماری زا از این ناحیه به بافت پوست نفوذ داشته باشند و با مشکلاتی مانند عفونت همراه شوند.

در این شرایط سیستم ایمنی بدن برای مقابله با این مشکل فعال خواهد شد و با التهاب پوست در این ناحیه مواجه می شوید.

با ایجاد التهاب و فعالیت سیستم ایمنی خون بیشتری به سلول ها انتقال پیدا میکند ;i با کبودی و تورم روبه‌رو می‌شوید.

البته موقت است و نباید شما را نگران کند این مشکل بعد از گذشت یک هفته به طور کامل برطرف خواهد شد.

متخصصان برای سرعت بخشیدن به این مشکل از داروهای آنتی بیوتیک و داروهای ضد التهابی برای شما استفاده خواهد کرد.

خونریزی

همانطور که می دانید پوست صورت دارای گروه خونی متراکم تر از قسمت‌های دیگر بدن است.

بنابراین در زمان لیفت احتمال ایجاد خونریزی در این ناحیه می تواند وجود داشته باشد.

بنابراین مهارت پزشک در این مورد از اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت.

در حین وارد شدن سوزن به پوست احتمال آسیب به عروق خونی می‌تواند حاصل شود و ممکن است که سبب خونریزی در این ناحیه شود.

حتی ممکن است در بعضی مواقع با آسیب دیدگی عروق خونی این خونریزی طولانی مدت دچار خونریزی است و در انجام لیفت مشکل بزرگی به شمار نخواهد رفت و فقط شدت قرمزی و تورم را می‌تواند افزایش دهد.

در این شرایط ممکن است که ماندگاری لیفت با استفاده از نخ کاهش پیدا کند. این عوارض به ندرت اتفاق خواهد افتاد و تا کنون در کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه گزارش شده است.

بوجود امدن آلرژی

سیستم ایمنی بدن با هر جسم خارجی که وارد بدن می شود به مبارزه می پردازد بنابراین بعد از قرار گرفتن نخ ها در جای مخصوص خود برخی افراد دچار حساسیت و آلرژی می شوند.

در صورت بروز حساسیت باید پزشک را در جریان قرار داد زیرا عدم توجه به این مسئله می‌تواند مشکلات را افزایش دهد.

عدم تقارن صورت

عوارض ناشی از لیفت با نخ مانند روش‌های دیگر به مهارت و تجربه پزشک بستگی خواهد داشت.

اگر شما برای انجام لیفت به یک مرکز غیر تخصصی و افراد کم تجربه مراجعه نمایید نتایج خوبی را رقم نخواهد زد و سبب نامتقارن شدن چشم‌ها و ابروها در دو طرف صورت خود خواهید شد.

اگر که شما قبل از لیفت با نخ از مهارت و تجربه پزشک اطمینان داشته باشید هرگز با مشکلات روبرو نخواهید شد و چشمان شما زیبا و جذاب خواهد شد.

در کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه متخصصان با تجربه و حرفه ای در این زمینه وجود دارند که شما می توانید از تجربه آنها استفاده کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد. که می توانید از آن ها بهره مند شوید و نتایج عالی و رضایت بخشی را برای خود حاصل کنید.

حرکت نخ ها

در صورت به وجود آمدن این عارضه احساس درد و ناراحتی در بافت ها افزایش پیدا خواهد کرد این عارضه نیز به مهارت و تخصص پزشک بستگی خواهد داشت در صورت جابجا شدن نخ ها اثرات درمان نامتقارن می شود و حتماً باید پزشک را مطلع کرد.

بی حسی پوست

بی حسی در پوست مربوط به سیستم عصبی بدن می باشد که در صورت وارد شدن آسیب به اعصاب این عارضه می‌تواند به وجود آید.

در زمان جایگذاری نخ ها در زیر پوست ممکن است که اعصاب در زیر پوست تحریک شوند و یا دچار آسیب شوند.

بنابراین مهارت و تجربه پزشک در این زمینه بسیار مهم م یباشد با احساس بی حسی در پوست اطراف چشم حتماً باید پزشک را در جریان قرار دهید.

کاندیدا مناسب عمل چشم گربه ای و روباهی

چشم گربه ای

اولین و مهم‌ترین نکته برای داوطلبان عمل چشم گربه ای، داشتن سلامت عمومی است.

ازآنجایی‌که این عمل معمولا با بیهوشی عمومی انجام می‌شود، شما نباید منعی در این خصوص داشته باشید.

همچنین درصورتی‌که بیماری خاصی دارید، حتما آن را با پزشک در میان بگذارید تا در آینده مشکلی برای شما پیش نیاید.

درصورتی‌که تنها قصد دارید عمل کانتوپلاستی را انجام دهید، پلک‌های شما نباید افتادگی، پف یا چروک داشته باشد.

البته این به این معنا نیست که افراد دارای این مسائل نمی‌توانند این عمل را انجام دهند بلکه منظور این است که درصورتی‌که چنین مشکلی دارید، باید با استفاده از لیفت چشم و ابرو آن‌ها را نیز برطرف کنید.

توصیه ما این است که پیش از هر اقدامی برای انجام عمل چشم گربه ای حتما در جلسات مشاوره با پزشک شرکت کنید.

در این جلسات پزشک با نشان دادن عکس‌ها یا فیلم عمل چشم گربه ای انتظارات شما را واقعی‌تر کرده و نتایج عمل را به شما نشان خواهد داد.

ضمن اینکه در این جلسات پزشک همه توضیحات لازم در خصوص شیوه انجام عمل، محدودیت‌ها و مراقبت‌های قبل و بعد از آن را نیز به شما خواهد داد. همچنین مناسب‌ترین روش برای جراحی نیز انتخاب‌شده و پزشک در طول جراحی دقیقا می‌داند که شما چه چیزی می‌خواهید.

چشم روباهی

لیفت با نخ می تواند تغییرات بسیار شگفت انگیزی را برای چشم و ابرو و پوست اطراف چشم به وجود آورد.

اما همچنان افراد متقاضی باید نسبت به انجام این روش درمانی نتایج درک واقع بینانه ای داشته باشند نتایج به دست آمده از لیفت نخ طبیعی تر از جراحی می باشد.

زیرا استفاده از این روش روی لایه‌های سطحی پوست انجام می گیرد.

بنابراین شما باید نسبت به این موضوع مطلع باشید.

لیفت با استفاده از نخ برای افرادی که دچار افتادگی خفیف و متوسط در ابروها و چشم های خود هستند پیشنهاد خواهد شد.

متخصصان لیفت با نخ این روش را برای افرادی که در رده سنی بین 30 تا 50 ساله هستند روش درمانی مناسبی می‌دانند زیرا قبل از 30 سالگی همچنان جوانی و شادابی چهره حفظ خواهد شد و بعد از گذشت 30 سالگی کم کم تغییرات در پوست اطراف چشم و پلک ها مشاهده خواهد شد.

همچنین بعد از سن 50 سالگی کم کم تولید کلاژن در بافت پوست کاهش پیدا می‌کند و پوست می تواند از حالت ارتجاعی خارج شود و دچار افتادگی و چین و چروک شود.

بنابراین پزشکان برای افراد بالای 5 سال  جراحی را موثر تر و ثمربخش می دانند تا بتوانند به راحتی چین و چروک های عمیق پوست و افتادگی شدید در چشم و ابرو های خود را از بین ببرند.

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند سبب افتادگی پلک و چشم در افراد جوان تر شود دلیل عصبی و مشکلات عصبی می باشد و ممکن است حتی یکی از چشمان آنها را تحت تاثیر خود قرار دهد.

افتادگی پلک عصبی در جوانان سبب پیری زودرس در چهره آنها خواهد بود و سن آنها را بیشتر از سن واقعی نشان خواهد داد و لیفت چشم با نخ برای انها پیشنهاد خواهد شد .

این افراد جزو کاندیدای مناسب این روش درمانی به شمار می‌روند معمولاً این عارضه و افتادگی چشم می تواند در سن زیر 30 تا 50 سالگی شایع باشد که افراد می توانند با استفاده از آن جوانی و زیبایی چشم را برای خود به دنبال داشته باشند.

افراد بعد از معاینه توسط پزشک می توانند به انجام این روش درمانی بپردازند.

افتادگی چشم در برخی مواقع نیز به دلیل مشکلات قرینه چشم یا حساسیت های فصلی می باشد.

در این مواقع نیازی به لیفت با نخ نخواهید داشت و با تجویز داروهای مناسب به راحتی می توانید این مشکل را از بین ببرید.

به طور کلی لیفت با نخ برای افرادی که درگیر بیماری های خاصی نباشند و سلامت عمومی خوبی داشته باشند گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

پس اگر شما با بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا ، دیابت کنترل نشده ، بیماری های قلبی ، بیماری‌های خود ایمنی،  بیماری های مربوط به سیستم انعقاد خون و ….. مواجه هستید باید در مورد آن با پزشک خود مشورت داشته باشید.

اگر شما جزو کاندیدای مناسب این روش درمانی باشید می توانید زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه به انجام این روش بپردازید و به نتایج خوبی دست پیدا کنید و از بروز هرگونه عوارض ناخوشایند و احتمالی نیز جلوگیری کنید و انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک انجام می گیرد.

هزینه های عمل چشم گربه ای و روباهی

چشم گربه ای

باید گفت هزینه این جراحی ممکن است از پزشکی به پزشک دیگر متفاوت باشد.

برخی از پزشکان مبالغ غیر منطقی و بسیار زیادی را مطالبه می کنند. البته باید توجه داشته باشید که نباید صرفا به دلیل ارزان بودن یک مرکز و یا یک پزشک خاصی را انتخاب نمایید.

انجام کانتوپلاستی نیاز به مهارت خاصی است که تنها باید به دست جراحان پلاستیک متخصص انجام گردد.

در کل این جراحی نسبت به سایر جراحی های زیبایی کم هزینه تر است و می توان با هزینه ی متوسط آن را انجام داد.

به دلیل قرار داشتن کانتوپلاستی در گروه عمل های زیبایی شامل بیمه تکمیلی نمی شود و فرد باید به طور آزاد آن را پرداخت نماید.

بعد از انجام این جراحی ممکن است یک اسکار نازک و خطی بالای چشم شما باقی بماند که نیازی به نگران شدن ندارد و بعد از مدت کوتاهی به طور کلی از بین خواهد رفت.

در صورتی که کانتوپلاستی توسط افراد متخصص انجام نگردد، ممکن است بعد از جراحی دچار عوارضی گردید که گاهی جبران شدن آن ها تقریبا غیر ممکن می باشد.

باقی ماندن اسکار، عفونت کردن زخم و یا چشم، خشکی چشم و غیره از جمله عوارضی است که انجام جراحی به دست افراد غیر حرفه ای اتفاق خواهد افتاد.

در صورتی که کانتوپلاستی را در مرکز معتبری انجام دهید یک جراحی بسیار کم خطری خواهید داشت.

چشم روباهی

یکی از دلایل پر طرفدارس روش لیفت با نخ هزینه مناسب آن نسبت به انجام عمل جراحی می باشد در این روش نیازی نخواهید داشت که هزینه‌ای برای اتاق عمل ، بیهوشی ، بستری شدن در بیمارستان و مراقبت های ویژه را بپردازید.

عوامل مختلفی نیز مانند افتادگی در چشم ها ، تعداد نخ های جایگذاری شده در زیر پوست ، نوع استفاده شده ، مدت زمان انجام درمان ، تجربه و مهارت پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه‌های آن را میتواند تحت تاثیر خود قرار دهد.

در کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه خدمات زیبایی با تعرفه استاندارد و معقول ارائه خواهد شد اگر که می‌خواهید از هزینه و تخفیفات روزه روزانه کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه ای و با تجربه ما تماس حاصل کنید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

چشم گربه ای
کلینی بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-چشم گربه ای

مراقبت های قبل از عمل چشم گربه ای و روباهی

چشم گربه ای

کانتوپلاستی یک جراحی زیبایی و درمانی سرپایی است. عموما با دو روش بی‌هوشی کامل یا بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

این موضوع کاملا به خواسته بیمار، شرایط جسمی او، احتمال چند جراحی همزمان و تشخیص پزشک بستگی خواهد داشت.

پیش از شروع جراحی از شما خواسته می‌شود تا به نکات زیر عمل کنید:

مصرف هر دارویی که ممکن است خون شما را رقیق و احتمال خونریزی را افزایش دهد را قطع کنید.

روز قبل از جراحی یک وعده غذایی سبک بخورید.، بهتر است معده شما برای جراحی، سبک باشد.

در صورت نیاز به مصرف داروهای مخصوص خود، آن را با آب بسیار کمی مصرف کنید.

هیچ آرایشی در زمان عمل، روی صورت نداشته باشید.

اطمینان حاصل کنید، فردی برای همراهی شما تا منزل، با شما خواهد بود.

مصرف سیگار و الکل را از یک هفته قبل محدود و قطع کنید.

از یک هفته قبل در معرض تابش شدید خورشید قرار نگیرید تا پوست دچار آفتاب سوختگی نشود.

چشم روباهی

قبل از اینکه برای انجام این روش زیبایی بخواهید آماده شوید باید در مورد بهترین متخصص در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهید متاسفانه امروزه بعضی کلینیک ها پزشکان ماهر در این زمینه را ندارند و همچنین از دانش کافی برخوردار نیستند و می‌توانند شما را با مشکلاتی روبرو کنند و شما باید به این موضوع توجه ویژه‌ای نشان دهید.

قبل از انجام لیفت با نخ در جلسات مشاوره شرکت نمایید تا پزشک بتواند به بررسی و معاینه وضعیت پوست شما بپردازد و بر اساس اهداف و انتظارات شما تعداد مورد نیاز این نخ ها و همچنین نوع آن را برای شما انتخاب کند.

اگر شما قبل از لیفت با نخ روش های زیبایی دیگری برای پوست خود انجام دهید مانند بوتاکس و تزریق ژل باید پزشک را در جریان قرار دهید.

شب قبل از انجام لیفت ، پوست خود را به خوبی تمیز کنید و به حمام بروید.

چند روز قبل از انجام لیفت از اپیلاسیون کردن ، لایه برداری و لیزر کردن پوست اطراف چشم باید خودداری کنید.

هنگامی که برای لیفت چشم به کلینیک مراجعه می‌کنید نباید هیچ گونه آرایشی روی صورت خود داشته باشید.

دو هفته قبل از انجام لیفت نخ از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی باید پرهیز کنید.

دو هفته قبل از لیفت چشم با نخ از مصرف انواع غذاها و داروهای رقیق کننده خون ضد التهابی ، مکمل ها و ویتامین ها ممنوع است زیرا می تواند احتمال بروز خونریزی را در حین انجام عمل افزایش دهد.

چند روز قبل از انجام لیفت نخ مایعات و آب فراوانی بنوشید تا پوست شما هیدراته باشد.

اگر که بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را استفاده می کنید حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.

اگر نسبت به داروی بی حس کننده یا نخ های جذبی حساسیت دارید پزشک را مطلع کنید.

مراقبت های بعد از عمل چشم گربه ای و روباهی

چشم گربه ای

استراحت کافی داشته باشید.

بدون تجویز پزشک از داروهای مسکن یا سایر داروها استفاده نکنید.

داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف کنید.

هنگام خواب، سر خود را بالاتر از حد معمول بالا بیاورید تا به چشمان خود فشار نیاورید.

برای چند روز به صفحه نمایش گوشی، لپ تاپ یا کامپیوتر خود نگاه نکنید و مطالعه نکنید.

از نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

سعی کنید تا حد امکان از خانه خارج نشوید. در صورت خروج از خانه حتما از عینک آفتابی استفاده کنید.

تا چند هفته پس از جراحی از لنزهای طبی یا زیبایی در چشم خود استفاده نکنید.

تا 8 ساعت بعد از عمل به توالت نروید.

تا زمان بهبودی کامل از رفتن به استخر یا دوش گرفتن با آب پرفشار خودداری کنید.

بیماران معمولاً چند ساعت پس از جراحی به خانه فرستاده می شوند.

بخیه ها معمولاً 2 روز پس از جراحی برداشته می شوند و بیشتر تورم ها در عرض 2 هفته از بین می روند.

بیماران زمانی که روی 2 بالش دراز می کشند باید سر خود را بالا نگه دارند.

کمپرس سرد را می توان چندین بار در روز روی چشم ها گذاشت.

برای جلوگیری از آسیب چشم باید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام شود.

بیماران نباید اجسام سنگین را بلند کنند یا سر خود را کج کنند.

بیماران باید از قطره های چشمی، پمادها و سایر داروهای تجویز شده توسط جراح استفاده کنند.

چشم روباهی

مراقبت های بعد از انجام لیفت نخ میزان عوارض را به شدت کاهش خواهد داد و همچنین روند بهبودی را سرعت بیشتری می دهد.

پزشکان متخصص بعد از انجام این عمل در خصوص مراقبت ها و توصیه های آن توضیحات کاملی را به شما ارائه خواهند داد.

اگر بعد از انجام لیفت با احساس درد در این ناحیه روبه رو هستید می توانید از داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک خود استفاده کنید هرگز به استفاده از داروهای مشابه یا پماد های دیگر نپردازید.

بعد از انجام لیفت چشم با نخ یکی دو روز باید استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت های سخت دوری کنید و آرام آرام فعالیت های روزمره خود را انجام دهید.

در زمان استراحت زیر سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید این کار می‌تواند به کاهش تورم و کبودی کمک کند.

تا دو روز بعد از انجام لیفت با نخ از شستشوی ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

اگر که کبودی و تورم حاصل شد می توانید از کمپرس سرد برای کاهش آن استفاده کنید.

در این مدت آب و مایعات فراوانی بنوشید و می توانید برای نوشیدن آب از نی استفاده کنید همچنین از جویدن آدامس خودداری کنید.

تا سه روز بعد از درمان از آرایش کردن چشم ها و پوست اطراف آن خودداری کنید.

برای شستشوی صورت از آب ولرم و شوینده های مناسب استفاده کنید.

تا چند روز بعد از لیفت از خوردن غذاهایی که نیاز به جویدن بسیار دارد یا غذاهایی که سفت و شور است یا تند و چرب خودداری کنید.

تا 7 روز بعد از انجام لیفت چشم از فعالیت های شدید بدنی خم و راست شدن خودداری کنید.

لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید که زمان تعویض لباس ها هیچگونه فشاری به چشم و پوست اطراف چشم شما وارد نشود.

از فشار آوردن و ماساژ دادن ناحیه اطراف چشم خودداری کنید.

از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و محل های پر گرد و غبار دوری کنید و هنگام خارج شدن از خانه از عینک های آفتابی استفاده کنید.

در صورت مشاهده علائمی مانند نامتقارن بودن صورت ، ایجاد عفونت ، کبودی و تورم بیش از اندازه و گسترده ، پاره شدن نخ سریع پزشک را مطلع کنید.

اثرات و نتایج عمل چشم گربه ای و روباهی

چشم گربه ای

جراحی زیبایی چشم گربه ای چشم ها کشیده و بزرگ می شوند و بزرگ شدن چشم ها باعث می شود صورت فرد جذاب تر شود.اما در اینجا باید به این نکته نیز اشاره شود که زیبا بودن علمی با آن چیزی که به صورت عرف و مد بیان می شود تفاوت دارد.

زیبایی در علم به معنی تناسب داشتن اعضای صورت در کنار یکدیگر است. طبیعتا برای صورت کوچک داشتن چشم های بسیار بزرگ و کشیده مناسب نیست.

با اینکه شاید در جامعه داشتن چشم های گربه ای مد باشد اما افراد زیادی هستند که بعد از انجام جراحی زیبایی چشم گربه ای نه تنها زیبا نشده است بلکه از این عمل پشیمان شده اند.

از این رو بهترین کار گرفتن مشاوره از پزشکان دلسوز است. پزشکانی که برای داشتن منافع مالی دست به هر عملی نمی زنند و زیبایی بیمار را در اولویت کاری خود می دانند.

ایجاد تناسب به وسیله ابزار دقیق اری است که پزشک متخصص می تواند انجام دهد ، اگر در مشاوره پزشکی به شما گفته شد که داشتن چشم گربه ای شکل برای شما مناسب نیست بهتر است به مشاوره پزشک اعتماد کنید چرا که بعد از این عمل پشیمانی سودی نخواهد داشت.

چشم روباهی

لیفت نخ چشم روباهی یکی از روش های موثر و موقتی است که برای اصلاح گوشه چشم و بالا کشیدن ابرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این شرایط پزشک متخصص برای دستیابی به نتایج مورد نظر از نخ های مخصوص بخیه استفاده خواهد کرد.

در این روش پزشک برای ایجاد حالت کششی در پوست اطراف چشم نخ ها را به صورت شبکه منسجم در زیر پوست قرار خواهد داد و با کشیدن گوشه چشم همزمان دم ابروها نیز به طرف بالا خواهد رفت و مشکلاتی مانند افتادگی پلک و پف زیر چشم نیز می تواند تا حدودی برطرف شود.

یکی از اثرات بی نظیر در این روش درمانی تحریک پوست برای تولید کلاژن خواهد بود زمانی که نخ ها زیر پوست قرار می گیرند سیستم ایمنی بدن در صدد مقابله با آن فعال خواهد شد و بنابراین تولید کلاژن در زیر پوست افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

با ایجاد حالت کششی در پوست چین و چروک و خطوط در اطراف چشم به ویژه خطوط پنجه کلاغی از بین خواهد رفت ، خطوط پنجه کلاغی از نشانه ها و علائم پیری پوست است که در اطراف چشم خود را نشان می دهد.

در این شرایط چشم ها ریز و پیرتر به نظر خواهد رسید اثرات دیگر لیفت چشم با نخ برجستگی و پر شدن در گونه ها می باشد. که این امر می‌تواند باعث جوانی و شادابی در چهره شود اثرات اولیه لیفت چشم با نخ بلافاصله قابل مشاهده می باشد.

اما برای رسیدن به نتایج نهایی این روش زیبایی باید دو تا سه هفته صبر داشته باشید ، عوارض ناشی از قرار گرفتن نخ ها به طور کامل از بین می رود و نتایج به دست آمده از این روش کاملاً طبیعی است و برای افتادگی خفیف و متوسط چشم ها می تواند روش بسیار موثری باشد.

شما می توانید به مدت 2 تا 3 سال از نتایج بی نظیر این روش درمانی بهره مند شوید.

بعد از پایان دوره ماندگاری و جذب کامل نخ ها زیر پوست مجدد می توانید به انجام این روش بپردازید و چشمان خود را زیبا کنید.

پس بهتر است که شما برای حفظ نتایج برای ترمیم مجدد اقدام کنید لیفت چشم روباهی با نخ برای افرادی که دچار افتادگی های شدید در پلک هستند نمی تواند نتایج چندانی را رقم بزند.

معمولاً این مشکل در افراد مسن اتفاق می‌افتد و بهتر است برای اینکه چشمانی زیبا و خوش حالت داشته باشند جراحی را انجام دهند.

برای بازسازی گوشه چشم با جراحی عمل کانتوپلاستی صورت می گیرد.

در این روش پزشک متخصص با ایجاد برش در عضله حلقوی گوشه چشم تغییراتی را در پلک پایین ایجاد خواهد کرد و با کشیدگی پلک پایین به طرف بالا برای همیشه چشم ها می‌تواند حالت زیبا و خوش فرمی به خود بگیرد.

در کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه انواع عمل های زیبایی چشم مانند کانتوپلاستی ، بلفاروپلاستی وغیره توسط پزشکان متخصص و با تجربه در این زمینه صورت می گیرد.

شما برای بهره مند شدن از هر کدام از این روش های زیبایی می توانید با متخصصان با تجربه ما مشورت داشته باشید.

دوره نقاهت عمل چشم گربه ای و روباهی

چشم گربه ای

پس از جراحی، اگر شیلدهای محافظ چشم خود را بردارید، متوجه خواهید شد که دید شما تار شده است.

این اتفاق به دلیل پماد آنتی‌بیوتیکی است که روی چشم‌های شما استفاده می‌شود. تا از خشک شدن آنها در حین جراحی جلوگیری کند.

شما را با این پماد به خانه می‌فرستند و برای استفاده از آن، چند بار در روز در داخل چشم و بر روی برش به منظور جلوگیری از عفونت، دستورالعملی دریافت خواهید کرد.

به شما توصیه می‌شود فردی را به همراه داشته باشید تا پس از عمل جراحی شما را به خانه ببرد. همچنین توصیه می‌شود یک تا دو روز اول بعد از عمل، کسی در کنار شما بماند، زیرا بهتر است تا از شیلدهای محافظ استفاده کنید.

بهبودی پس از عمل زیبایی چشم گربه ای ، مشابه سایر جراحی‌های پلک است؛ دوره بهبودی معمولاً بین دو تا سه هفته طول می‌کشد.

اکثر بیماران تورم و کبودی را تجربه می‌کنند که در دو هفته اول تا حد زیادی کاهش می‌یابد، اما ممکن است چندین هفته دیگر طول بکشد تا به طور کامل برطرف شود. نتایج نهایی بعد از چند ماه مشخص خواهد شد.

پیروی از دستورالعمل‌های پزشک در این دوران برای جلوگیری از عوارض و زخم بافت نرم و ظریف اطراف چشمان شما بسیار مهم است.

برای جلوگیری از عفونت، علاوه بر اشک مصنوعی، ممکن است برای شما پماد یا قطره چشم تجویز شود. قطره‌های استروئیدی ممکن است برای رفع تورم چشم ضروری باشد.

بهبودی ممکن است در ابتدا کمی ناراحت کننده باشد. در صورت لزوم، پزشک می‌تواند داروی ضد درد تجویز کند.

به شما توصیه می‌شود حداقل تا یک ماه پس از جراحی حمام نروید و از پاشیدن آب به صورت خود و همچنین مالیدن چشم‌ها خودداری کنید.

حداقل دو هفته یا تا زمانی که پزشک شما را در مرحله پیگیری چک کند و بگوید انجام این کار بی خطر است، باید از ورزش شدید اجتناب کرد. آرایش چشم‌ها معمولاً بعد از دو هفته مجاز است.

چشم روباهی

یکی از بزرگترین مزایای درمان با نخ در مقایسه با جراحی لیفت صورت این است که دوران بهبود پس از آن بسیار کوتاه می‌باشد.

بیمارانی که تحت جراحی لیفت صورت قرار می‌‌گیرند باید بیهوش شوند و تا چند روز به استراحت در منزل نیاز دارند اما لیفت صورت بانخ با چنین مشکلاتی همراه نمی‌باشد.

بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند تا حداقل به مدت سه روز پس از عمل به کمک اعضای خانواده خود نیاز دارند به این ترتیب اگر بیمار فرزند کوچک دارد به پرستار نیاز پیدا می‌کند.

بیماران شاغل به یک تا دو هفته مرخصی نیاز دارند تا صورت آنها بهبود پیدا کند.

از سوی دیگر دوران بهبود از لیفت صورت با نخ به سرعت سپری می‌‌شود و از آنجایی که بیمار تحت بیحسی موضعی قرار می‌گیرد با عوارض حاصل از بیهوشی عمومی مواجه نخواهد شد و پس از اتمام کار پزشک می‌تواند خودش به منزل یا محل کارش برگردد.

اگرچه برخی از بیماران پس از لیفت صورت با نخ دچار مقداری درد قرمزی و تورم خواهند شد این مشکل معمولاً به سرعت برطرف می‌‌گردد آنها هیچ چگونه ممنوعیتی برای بازگشت به محل کار نخواهند داشت.

به ندرت پس از لیفت صورت با نخ مصرف داروی مسکن ضرورت پیدا می‌‌کند. لیفت صورت با نخ برای آن دسته از بیماران ضروری است که فرزند کوچک در منزل دارند یا به واسطه شغلی که دارند بسیار پر مشغله می‌باشند.

اگرچه دوران بهبود پس ازلیفت صورت با نخ به سرعت سپری می‌شود بیمار باید در دوران بهبود به چند نکته مهم توجه نماید.

مهمترین مسئله ای که بیمار باید در نظر داشته باشد این است که به هیچ عنوان صورت خود را دستکاری نکند. و حداقل تا یک هفته از تمیز کردن صورت خود یا استفاده از کرم مرطوب کننده در نواحی درمان خودداری کند.

بیمار باید کاملاً دقت داشته باشد و در هنگام خواب صورت خود را محکم روی بالش فشار ندهد تا از جابجا شدن نخ بخیه جلوگیری گردد.

لیفت صورت با نخ با عوارض بسیار کمی همراه است زیرا یک روش غیر تهاجمی باشد این روش باعث ایجاد بافت اسکار و کبودی شدید، خونریزی و سایر عوارض جانبی که در جراحی لیفت صورت مطرح می‌شود نخواهد شد.

در برخی موارد نادر ممکن است بیمار دچار التهاب، عفونت یا برجسته شدن نخ بخیه زیر سطح پوست خود شود که در چنین شرایطی پزشک به خارج کردن نخ بخیه می‌‌پردازد و صورت بیمار به حالت اول بر خواهد گشت.

در نهایت از آنجایی که لیفت صورت با نخ ارزان ‌تر از جراحی لیفت صورت می‌باشد طرفداران زیادی دارد.

تعداد جلسات لازم برای عمل چشم گربه ای و روباهی

چشم گربه ای

جراحی چشم گربه ای در یک جلسه انجام می‌شود معمولاً این عمل جراحی دو تا چهار ساعت زمان نیاز دارد.

در کلینیک بین‌المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه انواع روش‌های زیبایی و درمانی پوست و مو توسط پزشکان ماهر و باتجربه صورت می‌گیرد همچنین در این کلینیک تخصصی عمل چشم روباهی امکان‌پذیر است.

چشم روباهی

لیفت با نخ در یک جلسه انجام خواهد شد.

البته قبل از آن شما باید در جلسه مشاوره حضور داشته باشید تا پزشک به بررسی شرایط بدنی شما بپردازد و دلیل افتادگی چشم ها مشخص شود.

همچنین تعداد نخ های مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مورد نظر مشخص گردد.

استفاده از لیفت نخ که در حدود 30 تا 40 دقیقه زمان نیاز دارد انجام خواهد شد این فاصله زمان به تعداد نخ های جایگذاری شده در زیر پوست بستگی خواهد داشت.

بعد از پایان دوره ماندگاری لیفت با نخ شما می‌توانید برای تمدید مجدد و حفظ نتایج آن دوباره به کلینیک مراجعه کنید.

مشاوره

کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

نتیجه گیری

چشم‌ها پنجره روح هستند. هر چشم با توجه به جنسیت، ژنتیک، منطقه جغرافیایی و سن با یکدیگر متفاوت است. اگر دوست دارید برخلاف قومیت خود، چشمانی درشت و کشیده داشته باشید.

اگر به دنبال چشمانی شفاف و جذاب هستید. اگر کشیدگی چشم برای شما مهم است. اگر به دنبال تغییرات مثبت در چهره خود هستید، می‌توانید عمل چشم گربه‌ای را، امتحان کنید.

عمل چشم گربه ای یکی از ترندهای زیبایی پرطرفدار در دنیاست.

روش‌های مختلفی برای رسیدن به این چهره وجود دارد.

شما می‌توانید از روش جراحی چشم گربه ای یا کانتوپلاستی برای داشتن چشم‌هایی کشیده استفاده کنید.

این عمل برای کسانی که چشم‌های افتاده‌ای دارند و یا به‌دنبال بزرگ ‌کردن چشم‌هایشان هستند، روش مناسبی است. برای دریافت نوبت بهترین جراح چشم گربه ای می‌توانید همین الان اقدام کنید.

این عمل حدود 1 تا دو ساعت طول می‌کشد و عموما تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

مدت نقاهت این عمل حدود 7 تا 10 روز است و بعد ازعمل باید یک سری مراقبت‌های توصیه‌شده توسط پزشک را رعایت کنید.

اما اگر طرفدار روش‌های جراحی نیستید و به ددنبال روش‌های بی‌خطرتری هستید لیفت با نخ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لیفت نخ چشم روباهی یکی از روش های پرطرفدار در بین جوانان است که حتی برای افراد میانسال نیز محبوبیت خاصی دارد.

در این روش پزشک متخصص زیبایی با استفاده از نخ های مخصوص گوشه چشم را اصلاح و بازسازی خواهد کرد و مشکلاتی مانند افتادگی در پلک ، ایجاد چین و چروک در اطراف چشم و خطوط پنجه کلاغی ، پف زیر چشم و افتادگی دم ابروها را برطرف خواهد کرد.

همچنین همراه با رفع این مشکلات به جوانسازی و ترمیم پوست اطراف چشم نیز پرداخته خواهد شد.

در نتیجه شادابی و جوانی به چهره باز خواهد گشت با داشتن چشمانی زیبا و خوش فرم صورت شما جذاب تر خواهد شد حتی مشکلات بینایی که به دلیل افتادگی در پلک به وجود آمده رفع خواهد شد.

زمانی می توانید از مزایای بی نظیر این روش درمانی بهترین نتیجه را ببرید که به یک مرکز تخصصی و پزشک با تجربه و حرفه ای مراجعه کرده باشید.

جایگذاری نخ ها در زیر پوست اطراف چشم به مهارت و دقت بالایی نیاز خواهد داشت کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه لیفت با نخ برای قسمت های مختلف صورت مانند چشم‌ها و لب‌ها ، بینی ، چانه ، پیشانی ، گردن و حتی اندام های دیگر بدن توسط پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد.

هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت افراد متقاضی است که ارائه بهترین خدمات به زیبایی و به حداقل رساندن عوارض آن خواهد بود شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع روش های زیبایی پوست و مو در کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/eov4

لینک آپارات:https://aparat.com/v/KCexU

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/XJgE7rIv

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.