چطوری افتادگی پشت پلک را برطرف کنم بدون جراحی؟

چطوری افتادگی پشت پلک را برطرف کنم بدون جراحی؟

چطوری افتادگی پشت پلک را برطرف کنم بدون جراحی؟

آویزان شدن پوست صورت و مخصوصا پلک‌ ها تصوری است که بسیاری افراد از پیری دارند. افتادگی پلک نه تنها ظاهر را خسته و خواب‌ آلود نشان می‌دهد، بلکه احساس نارضایتی و حتی افسردگی برای فرد به ‌وجود می‌‌آورد. این مشکل تنها روی زیبایی صورت تاثیر نمی‌گذارد؛ در مواردی ممکن است ضعف بینایی را هم به همراه داشته باشد. خوب است بدانید که راه‌ های مختلفی مانند درمان افتادگی پلک با دارو های گیاهی، کرم رفع افتادگی پلک، درمان افتادگی پلک با پلکسر، پلاسما جت و غیره وجود دارد. آیا واقعا رفع افتادگی پلک بدون عمل جراحی امکان‌ پذیر است؟ با این حال، بعضی از افراد ترجیح می‌دهند از روش‌ های غیر جراحی استفاده کنند. اما جراحی افتادگی پلک به دلیل نتیجه‌ دهی سریع‌ تر و ماندگار تر از محبوبیت بیشتری برخوردار است. اگر شما هم به رفع افتادگی پلک بدون عمل جراحی تمایل دارید، با ما همراه باشید.

مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

آیا رفع افتادگی پلک بدون عمل جراحی امکان پذیر است؟

تنها روش دائمی و مطمئن برای رفع افتادگی پلک جراحی است. اما امروزه روش‌ های خوبی برای رفع افتادگی پلک بدون عمل جراحی به وجود آمده‌ اند که می‌توانند مؤثر باشند. البته تمام این روش‌ ها از جمله رفع افتادگی پلک با حرکات ورزشی از نظر پزشکی اثبات نشده‌ اند. با این حال، پزشک متخصص با معاینه پلک‌ های شما می‌تواند تشخیص دهد که چه نوع روشی برای بهبود پلک‌ های شما مناسب است.

بلفاروپلاستی پلک بدون جراحی با پلکسر

درمان افتادگی پلک با دستگاه پلکسر انقلابی در لیفت صورت در ناحیه اطراف چشم به حساب می آید. زیرا این روش غیر جراحی می تواند تأثیرات مثبت زیادی را در بافت پوست نواحی اطراف چشم ها ایجاد نماید. در روش بلفاروپلاستی با کمک جراحی بخش اضافی پوست پلک بالایی و بافت چربی آن به وسیله تیغ جراحی خارج می شود. سپس قسمت های باز شده به هم آورده می شوند و قسمت های آویزان پلک ها برای همیشه برطرف می شوند. بلفاروپلاستی به روش جراحی، خطرات و عوارض جانبی خودش را دارد.

پلکسر پلاس فرکشنال چیست ؟

پلکسر پلاس در واقع گاز های موجود در هوا را یونیزه کرده و پلاسما ایجاد می کند که موجب جوانسازی، لیفت و سفت شدن پوست بدون هیچ برش و آسیب به اطراف و یا انتقال گرمای ناخواسته در بافت می گردد.

دستگاه پلکسر پلاس با سه قدرت متفاوت کار می‌کند: پایین، متوسط و بالا.

برای ایجاد هر یک از این قدرت‌ ها سه ابزار مختلف وجود دارد که به شیوه‌ ای کنترل شده و دقیق پلاسما تولید می‌کند. این ابزار ها یک قوس کوچک شبیه به آذرخش ایجاد می‌کنند که در برخورد با پوست باعث بروز پدیده تصعید می‌شود. تصعید یعنی تبدیل جامد به گاز

به طور خلاصه، با پلکسر، سطح بافت تحت درمان بلافاصله به بخار تبدیل خواهد شد.

مجموعه تخصصی دکتر جان آراد آماده ارائه کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی به بانوان و آقایان محترم در ایام عید نوروز می باشد.

مراحل رفع افتادگی پلک بدون جراحی

پروسه بلفاروپلاستی بدون جراحی با پلکسر حدود 30 الی 40 دقیقه به طول انجامیده و شما می توانید پس از اتمام کار بلافاصله به فعالیت های روزانه تان باز گردید. کمی تورم و قرمزی دور چشم ها پس از بلفاروپلاستی با پلکسر طبیعی بوده و شما می توانید نواحی مورد نظر را با گذاشتن عینک دودی بر چشمانتان به خوبی پوشش دهید. این تکنیک معمولاً در یک جلسه انجام شده و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد.

جراح متخصص به منظور راحتی بیش تر شما در حین درمان از کرم های بی حسی و یا بی حسی های ناحیه ای در محدوده مورد نظر استفاده می کند. زمانی که این بی حسی ها اثر کرد، شما کوچک ترین دردی را احساس نخواهید نمود.

کاندیدای مناسب افتادگی پلک با پلکسر

پلاسما جت یا پلکسر بیشتر برای افراد زیر دارای محدودیت استدارد و اگر جزء این دسته از افراد قرار دارید، بهتر است قبل از هرگونه اقدام با یک پزشک متخصص مشورت کنید. این دسته از افراد به شرح زیر هستند:

▪︎خانم‌ های باردار و مادرانی که در دوران شیردهی میباشد.

▪︎افرادی که دیابت دارند.

▪︎افرادی که تپش قلب بالایی دارند.

▪︎افرادی که فشار خون بالایی دارند.

▪︎همانطور که گفته شد احتمال ایجاد لکه تیره بر روی پوست یکی از عوارض درمان مشکلات پوستی با پلکسر است. توجه داشته باشید که احتمال بروز این عارضه در افرادی که پوست تیره دارند بسیار بالا است.

▪︎بهتر است بیماران مبتلا به بیماری های خاص همچون صرع و التهاب های شدید از انجام این درمان صرف نظر کنند.

▪︎درمان مشکلات پوستی با پلکسر تحت هیچ شرایطی به بیمارانی که در بدن خود دارای یک شی فلزی مثل هولتر مانیتور یا دستگاه تنظیم ضربان قلب هستند توصیه نمی ‌شود.

اگر شما هم فکر می‌کنید از کاندیدای مناسب رفع افتادگی پلک با روش های بدون جراحی هستید، می‌توانید با مراجعه به مجموعه تخصصی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص قرار گیرید و در عید نوروز چشمانی جذاب و زیبا به خود هدیه دهید.

مزایای پلکسر پلک

مزایای پلکسر پلک به شرح زیر می باشد:

▪︎استفاده از بی حس کننده موضعی به جای بیهوشی عمومی

▪︎بدون بریدگی پوست و بدون به جا ماندن اسکار روی پوست

▪︎بدون نیاز به بخیه

▪︎روش بسیار ایمن و کم خطر

▪︎حداقل عوارض جانبی و دوره نقاهت بسیار کم

▪︎روش سریع و آسان، طوری که جمع شدن و سفت شدن پوست به راحتی صورت می‌ گیرد.

▪︎بدون نازک شدن پوست

▪︎صرفه جویی قابل توجه در هزینه

شما هم می توانید از مزایای بیشمار روش های بدون جراحی افتادگی پلک در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید و همواره در ایام عید نوروز جذابیت را ب چشمان خود بازگردانید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

افتادگی پشت پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد – افتادگی پشت پلک

عوارض رفع افتادگی پلک بدون عمل جراحی با پلکسر

عوارض پلاسما جت موقتی بوده و شامل ورم و قرمزی موضعی می ‌شود که ظرف دو تا سه روز برطرف می ‌شود. همچنین زخم رویه می بندد که به هیچ وجه نباید آن را دست کاری کرد و اجازه دهید تا خودش ظرف یک هفته بیفتد. البته گاهی اوقات، به ویژه اگر درمان بر روی پلک یا در ناحیه نزدیک به چشم انجام شده باشد، برطرف شدن ورم و قرمزی و دوران بهبود پوست بیشتر طول خوهد کشید. بهبود کامل برخی بیماران ۱۰ ـ ۷ روز زمان می ‌برد. آرایش کردن تا ۲۴ ساعت پس از درمان ممنوع است، اما پس از این مدت می‌ توانید عوارض عمل را با آرایش بپوشانید. نتیجه پلکسر آنی بوده و بهبودی کامل ظرف دو تا چهار هفته به دست می ‌آید.

شما می توانید تزریق رفع افتادگی پشت پلک را بدون جراحی با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی مجموعه تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر جان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

مراقبت های قبل از درمان

مرسوم است که جلسه مشاوره قبل از اصلاح پلک با پلکسر برگزار شود. پزشک کرم بی‌ حس کننده را روی ناحیه دور چشم می ‌زند. از بیماران خواسته می ‌شود که از پنج روز قبل از درمان از مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند ناپروکسین، ایبوپروفن و اسکال خودداری کنند. در صورت تمایل می‌ توانید از پنج روز قبل از عمل از قطره آرنیکا برای تسریع روند بهبود استفاده کنید.

مراقبت های بعد از رفع افتادگی پلک بدون جراحی با پلکسر

بعد از انجام بلفاروپلاستی با پلکسر، انتظار تورم پلک فوقانی را داشته باشید. برای این که این عارضه (که می ‌تواند تا ۵ روز هم طول بکشد)، زود تر از بین برود، هنگام خوابیدن سر خود را بالا تر گذاشته و بعد از درمان از کیسه یخ (هر ساعت ۱۰ دقیقه) استفاده نمایید. در ضمن محل برخورد جرقه‌ های دستگاه پلکسر (محل سوختگی پوست پلک) به‌ صورت نقطه ‌هایی برای چند روز باقی می ‌ماند.

در مدت چند روز دلمه ‌های نقطه ‌ای می ‌ریزند و پوست پلک شما حالت طبیعی پیدا می‌ کند. در این مدت بهتر است از تماس مستقیم با نور خورشید دوری کنید، در صورت لزوم از عینک آفتابی استفاده نمایید و از کرم پوشاننده ‌ای که پزشک برای شما تجویز کرده ، استفاده نمایید. استفاده از کرم ‌های کورتونی ضعیف مانند هیدروکورتیزون چشمی یا آنتی ‌بیوتیک ‌های موضعی مانند اریترومایسین (البته با نظر پزشک) می‌ تواند مفید باشد.

تعداد جلسات مورد نیاز جهت رفع افتادگی پلک بدون جراحی با پلکسر

تعداد جلسه ‌های پلکسر بستگی به میزان شلی پوست پلک فوقانی دارد و بین ۱ تا ۴ جلسه متغیر است. حداقل باید ۱ ماه بین دو جلسه فاصله بگذارید تا پوست پلک فوقانی به‌ طور کامل التیام پیدا کند. لازم است که در ماه قبل از انجام پلکسر از تماس مستقیم با نور خورشید، آفتاب گرفتن یا برنزه کردن خودداری کنید.

اثرات و نتایج افتادگی پلک بدون جراحی با پلکسر

ماندگاری نتایج بیش از دو سال است و پس از این مدت می ‌توان درمان را تکرار نمود. شما هم می توانید از اثرات و نتایج افتادگی پلک بدون جراحی با پلکسر را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

هزینه رفع افتادگی پلک بدون جراحی با پلکسر پلک چقدر است؟

پلکسر پلک همان طور که گفته شد، روشی غیر جراحی است که مزایای بسیاری نسبت به جراحی بلفاروپلاستی دارد. یکی از این مزایا، پایین تر بودن هزینه پلکسر پلک نسبت به روش تهاجمی است. هزینه پلکسر پلک بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. برخی از این موارد عبارت اند از نوع دستگاه پلکسر پلک، میزان افتادگی پلک و هزینه های جانبی شامل دارو های بی حسی و کرم های مراقبت بعد از پلکسر.

مجموعه زیبایی دکتر جان آراد با استفاده از کادری مجرب و با داشتن چندین سال تجربه و مواد عالی در اختیار شما عزیزان میباشد همواره زیبایی در ایام نوروز به چشمان خود بازگردانید.

در مجموعه زیبایی دکتر جان آراد با هزینه‌ای مناسب و بهترین مواد جذابیت را به چشمانتان هدیه دهید و زندگی لذت بخش به خود ببخشید.

افتادگی پشت پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد – افتادگی پشت پلک

سوالات متداول شما

۱. آیا جای پلکسر روی پوست می ماند؟

خیر ، با گذشت زمانی کمتر از یک هفته نقاط قهوه ای رنگ ایجاد شده بر روی پوست تغییر رنگ داده و به مرور محو می شوند. همزمان با این اتفاق، پوست پلک کشیده شده و لیفت و جوانسازی می شود.

۲. چه زمانی نتیجه پلکسر ظاهر می ‌شود؟

با کمک پلکسر بدون برش یا خونریزی یا صدمه دیدن بافت‌ های مجاور می‌ توان افتادگی پلک را درمان نمود. نتیجه بلفاروپلاستی پلکسر، کاهش افتادگی پلک فوقانی به‌ صورت طبیعی است که معمولا بلافاصله پس از انجام پلکسر مشهود است، اما معمولا یک هفته بعد از ریختن دلمه‌ ها بهتر مشخص می ‌شود.

۳. در کدام نواحی می توان از پلکسر استفاده کرد؟

پلاکسر نه تنها برای برای سفت کردن و لیفت پوست اطراف چشم مناسب است بلکه از آن می توان به طور موثر برای از بین بردن چین و چروک های دور دهان و گردن و لب ها استفاده نمود.

نتیجه گیری

این تکنیک یک متد مؤثر، ایمن و با کاربردی آسان بوده و برای انواع عیوب صورت کاربرد دارد. عوارض کم و هزینه مقرون به صرفه آن هر فردی را توجیه می کند تا از این تکنیک برای جوان سازی پوست صورت خود استفاده کند.

اگر تا بحال به فکر چشمان خود نبوده اید و احساس می کنید جوانیتان رو به زوال است دیگر نگران نباشید زیرا در ایام عید نوروز که مجموعه فوق تخصصی دکتر جان آراد در اختیار شما عزیزان میباشد و شما از این پس می توانید از چشمان و حتی پوست و موی خود به بهترین شکل ممکن نگهداری کنید و به دنبال جبران اشتباه هایتان باشید.

مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۰۰۴۳۶۳۰

۰۲۱۹۱۰۱۲۷۵۶

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۲ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.