ژل لب روو فیل

ژل لب روو فیل

ژل لب روو فیل

تزریق ژل لب یا فیلر لب برای پر کردن، حجم دهی به لب ها و نیز اصلاح طبیعی فرم لب ها توسط متخصص پوست و مو در کلینیک تزریق ژل لب صورت می گیرد. تزریق ژل لب به مدل های متفاوتی مانند: مدل عروسکی یا باربی، مدل روسی، مدل توپر و غیره انجام می شود که بیشتر به خاطر شباهت لب ها با چنین مدل هایی، نامگذاری شده اند.

با این حال بهترین حالت، تزریق ژل لب طبیعی و نچرال است که علاوه بر زیبایی طبیعی، بتواند نافرمی های آن را اصلاح کند. با ما همراه باشید و در این مطلب از کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه با کادری مجرب و متخصص همه چیز را درباره تزریق ژل لب را بخوانید.

امروزه تزریق ژل لب از محبوبیت زیادی برخوردار است. استقبال از این روش به درستی نشان‌دهنده فواید این روش است. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد فواید تزریق ژل لب می‌پردازیم.

مهمترین فایده تزریق ژل به لب، حجم دهی به لب‌ها است. با این روش می‌توانید لب‌های حجیم‌تری داشته باشید. از دیگر فواید آن می‌توان به این مورد اشاره کرد که در صورت نا متقارن بودن دو سمت لب آن را متقارن می‌کند. از آنجایی که میزان تزریق ژل لب انتخابی است، به راحتی می‌توانید میزان حجیم شدن لب‌ها را کنترل کنید.

به طور کل اگر مراقبت‌های بعد از فیلر لب را رعایت کنید، تزریق ژل یک روش سازگار با بدن محسوب می‌شود که عوارض بسیار کمی دارد. لازم به توضیح است که این روش بدون عوارض گزارش شده است مگر اینکه عدم رعایت مراقبت بعد تزریق ژل لب سبب بروز عوارض شود.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

ژل لب چیست؟

بیشتر ما لب های درشت و برجسته را می پسندیم که ممکن است از نعمت خدادادی آن محروم باشیم. خوشبختانه در دنیای امروز و پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی می توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه به این زیبایی دست پیدا کنیم. با تزریق فیلر لب (ژل لب) می توانید به لب های برجسته و خوش فرمی که همیشه آرزویش را داشتید برسید.

یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی صورت، تزریق فیلر لب است و به همین دلیل متاسفانه این عمل زیبایی در اکثر اماکن مانند سالن های آرایشگاه، مطب پزشکان عمومی و یا حتی منزل خانه همسایه انجام می شود.

لازم است این نکته را به شما یادآوری کنیم که عمل تزریق فیلر لب جزء عمل های حساس است و اگر به درستی انجام نشود ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید و عوارض بسیار خطرناکی را تجربه کنید.

پزشک متخصص پوست و مو برای انجام عمل تزریق فیلر، ابتدا با بی حسی موضعی لب ها را بی حس می کند و سپس با استریل کردن ناحیه مورد نظر عمل تزریق را با سرنگ مخصوص که بسیار ظریف و نازک است انجام می دهد.

پزشکی که عمل تزریق ژل به لب را انجام می دهد باید با دقت تمام در ناحیه مشخص شده و زاویه درست ژل را تزریق کند. مقدار ژل مصرفی به عوامل مختلفی مانند مقدار دلخواه زیباجو، نوع و مارک ژل و تشخیص متخصص بستگی دارد.

ژل لب روو فیل چیست؟

ژل رووفیل (REVOFIL) یکی از پر کننده‌های ساخت کشور کره هست که در سه مدل Ultra – Fine – Plus طراحی و تولید می‌شود. این محصول به عنوان اولین نوع و انقلابی‌ترین ژل یا پرکننده پوستی برای جوانسازی و بازسازی پوست، طراحی و تولید شده و به طرز چشمگیری باعث بازسازی پوست میشه و تمام توقعاتی که از یک ژل یا فیلر  دارید رو برآروده میکنه!

ژل رووفیل حاوی مواد ایمن و بی خطر بوده و از ترکیباتی که دقیقا مشابه با مواد طبیعی موجود در بدن هست، ساخته شده و به همین دلیل، اثربخشی فوق العاده‌ای بر روی پوست داره. بنابراین اگر به دنبال یک روش مطمئن برای لیفت صورت بدون جراحی و از بین بردن چین و چروک صورت با ظاهری کاملا طبیعی هستید، استفاده از ژل رووفیل میتونه گزینه مناسبی برای شما باشه.

ژل رووفیل با تنظیم کلاژن درون زا و اسید هیالورونیک، باعث افزایش سفتی و لیفت پوست صورت میشه و کمک میکنه تا پوستی فوق العاده جوان و شاداب داشته باشید.

از بهترین کاربردهای ژل رووفیل میتونیم به کاهش و صاف کردن چین و چروک‌های صورت و ناحیه اطراف چشم و افزایش حجم و بهبود شکل لب‌ها، بینی و دست‌ها اشاره کنیم.

ژل رووفیل، دارای خاصیت تک فاز و دو فاز هست و به همین دلیل دارای غلظت یا ویسکوزیته بالایی نسبت به سایر فیلرها و پرکننده‌ها هست، خاصیت ارتجاعی بیشتری داره و همین ویژگی باعث شده تا ماندگاری بیشتری ( 10 تا 12 ماه) هم داشته باشه.

انواع ژل رووفیل

انواع فیلر رووفیل به شرح زیر است:

رووفیل اولترا

رووفیل اولترا برای حجم دهی و پر نمودن خط های عمقی کاربرد دارد و باتوجه به عمق تزریق که در عمیق ترین لایه پوست است دارای ماندگاری بالاتری نیز مس باشد و تمدید آن بعد یکسال انجام می شود. کاربردها و نواحی تزریق آن شامل:

پیشانی

پل بینی

خط خنده

لیفت لب

چانه و زاویه سازی فک

اندازه سوزن برای تزریق، G27 می باشد.

رووفیل پلاس

در این نوع از فیلر رووفیل حجم دهی ملایم بوده، تزریق در لایه میانی پوست انجام می گیرد و ماندگاری تا 10 ماه می باشد. کاربردها و نقاط تزریق شامل:

پیشانی

پل بینی

گونه

لیفت لب

زیر چشم

خط خنده

گردن

چانه و زاویه سازی فک

اندازه سوزن برای تزریق، G27 می باشد.

ژل لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-ژل لب

رووفیل فاین

از رووفیل فاین برای خطوط سطحی و ریز مانند اطراف چشم استفاده می گردد تزریق در سطحی ترین لایه پوست با سوزن بسیار ظریف بدون درد انجام می گیرد. ماندگاری این نوع فیلر به دلیل تزریق در لایه سطحی پوست از دو فیلر اولترا و پلاس پایین تر می باشد. نواحی تزریق شامل:

استخوان ابرو

زیر چشم

گونه

گردن

روی دست ها

اندازه سوزن برای تزریق، G30 می باشد.

رووفیل آکواشاین

رووفیل آکواشاین عموما برای جوانسازی پوست از طریق آبرسانی و روشن سازی با ترکیبات کمپلکس پیتید، اسیدهای آمینه، مواد معدنی و ویتامین ها اثر می نماید.

اندازه سوزن برای تزریق، G32 می باشد.

رووفیل آکواشاین BR

رووفیل آکواشاین برای رطوبت رسانی و جوانسازی با کوکتل ضد پیری طراحی گردیده و آکواشاین BR بر روی کوکتل ضد رنگدانه ای و روشن کنندگی پوست تمرکز دارد.

اندازه سوزن برای تزریق، G32 می باشد.

مراحل

برخلاف روش‌های معمول تزریق ژل لب، در این روش ماده‌ی فیلر از ناحیه پایه‌ی لب‌ها به صورت عمودی تزریق می‌شود. در واقع تفاوت این روش‌ با سایر روش‌ها این است که تزریق از میانه به سمت حاشیه لب‌هاست. در حالی که در سایر روش‌ها فیلر از مرز لب‌ها به سمت داخل تزریق می‌شود.

تزریق ژل لب روسی به همراه مراحل آماده‌سازی پیش از کار بین 30 الی 45 دقیقه و حداکثر 1 ساعت طول می‌کشد؛ بنابراین این روش برای فرد چندان زمان‌گیر نخواهد بود و نیازی نیست یک روز کامل را برای این کار تعطیل کنید. در فرآیند تزریق ژل روسی قطرات ریز ژل با سرنگ‌های مخصوص به صورت عمودی و به ‌آرامی وارد لب فرد می‌شود. اولویت تزریق ژل در روش روسی تنظیم و تمرکز روی خطوط لب‌ها است. با برجسته سازی و تنظیم تقارن خطوط لب جلوه ویژه‌ای به لب‌ها بخشیده می‌شود.

مزایا

از مزایای تزریق ژل لب می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

کبودی کم

تزریق ژل لب به طور معمول، میزان کبودی و هم‌چنین تورمی که در اثر تزریق ژل به لب ایجاد می‌شود بسیار کم است. به ویژه این عامل در زمینه ژل‌های هیالورونیک اسید از بقیه این محصولات بیشتر گزارش شده است.

ماندگاری مناسب

در بیشتر موارد، تزریق ژل به لب‌ها تاثیر دائمی ایجاد نمی‌کند و به طور معمول این تاثیر موقت است و به زودی از بین خواهد رفت. اما می‌تواند در طول این مدت زمان، میزان رضایتمندی بالایی را برای فرد تزریق کننده به وجود آورد. این دوام در بسیاری از مواقع در حدو ۶ ماه است.

کنترل آسان حجم لب

در روش تزریق ژل به لب‌ها پزشک متخصص می‌تواند میزان حجم لب را تحت کنترل خود در بیاورد تا نتیجه دلخواه شما اتفاق بیفتد. بخاطر داشته باشید شما با تحقیق بسیار در انتخاب متخصص زیبایی می توانید احتمال بروز عوارض تزریق ژل لب را به حداقل برسانید.

کاربردهای ژل لب روو فیل

حجم دهی و فرم دهی لب ها

پر نمودن چین و چروک های عمیق پوستی

ایجاد جلوه شاداب و صاف در پوست

حجم دهی و برجسته سازی گونه و نواحی مختلف در صورت

فرم دهی در چانه و زاویه فک

فرم دهی بینی

معایب

خوشبختانه تاکنون هیچ عارضه جانبی جدی در اثر تزریق ژل رووفیل گزارش نشده است اما با این حال، تزریق ژل بر روی پوست ممکنه در افراد مختلف، نتایج مختلفی رو به همراه داشته باشه و در برخی از افراد شرایطی رو مانند موارد زیر به وجود بیاره:

قرمزی

سوزش

کبودی

ورم خفیف

این عوارض جانبی معمولا بسیار خفیف هستند و تقریبا بعد از گذشت 1 تا 3 روز بعد از تزریق از بین خواهند رفت و پوست شما به حالت طبیعی برمیگرده.

بهترین کاندیدا

بخشی از روند پیری، فرایند کلاژن سازی در پوست شما شروع به کاهش می‌کند. نتیجه نهایی این است که پوست شما شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی خود می‌کند.

هم چنین کاهش حجم نیز امری شایع است که یا به صورت تورفتگی‌هایی در صورتتان بروز می‌کند یا با کم شدن حجم و مقدار برجستگی که لب هایتان داشته است. اگر به مرور زمان شاهد این تغییرات را در لب‌هایتان شده‌اید، تزریق ژل به لب می‌تواند راه‌حل مناسبی برای شما باشد.

اگر تا به حال لب‌هایی حجیم و قلوه‌ای نداشته‌اید و می‌خواهید آن را امتحان کنید، می‌توانید به سراغ تزریق ژل لب را بروید. تزریقات ژل به لب معمولاً دائمی نیستند و باید در فواصل زمانی بخصوصی تکرار شوند.

می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید این کار موقتی باشد تا بفهمید که آیا از نتیجه کار راضی خواهید بود یا نه یا می‌توانید نوعی تزریق را انتخاب کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد.

هزینه

هزینه بزرگ کردن لب با تزریق چربی و هزینه ژل لب در ناحیه‌های مختلف متفاوت است و به نوع ماده‌ی تزریقی و تجربه متخصص زیبایی بستگی دارد. بنابراین هزینه تزریق ژل در افراد متفاوت است. هزینه درمان براساس تعداد سرنگ‌های ژل محاسبه می‌شود؛ معمولاً دو سرنگ برای اکثر بیماران کافی است.

برند های آمریکایی ( ژوویدرم و رستیلن) دارای بالاترین قیمت هستند و برندهای اروپایی قیمت متوسطی دارند و ژل های چینی و کره ای پایین ترین قیمت را دارند. بعنوان مثال هزینه تزریق ژل لب ژوویدرم که ساخت شرکت آمریکایی آلرگان است از اسکین فیل که ایتالیایی است بالاتر است .

چنانچه هم لب بالا و هم لب پایین احتیاج به برجسته سازی داشته باشند ممکن است تا 2 سی سی ژل احتیاج شود که هزینه تزریق بیشتر می شود و بر اساس مورد محاسبه می شود.

هزینه تزریق ژل به نوع ژل و شدت نیاز صورت به جوانسازی بستگی دارد.

هزینه تزریق ژل معمولاً برحسب تعداد سرنگ‌هایی محاسبه می‌شود که برای دستیابی به نتیجه مطلوب تزریق شده است.

هرچه چین و چروک عمیق‌تر باشد، به ژل و پول بیشتری برای پر کردن آن نیاز است.

به علاوه ژل‌هایی که برای خوش فرم و چاق کردن صورت به کار برده می‌شود، معمولاً گران‌تر از ژل‌هایی است که فقط برای رفع خطوط تزریق می‌شود.

گاهی اوقات، به ویژه اگر خطوط در بخش فوقانی صورت باشد، لازم است که ترکیبی از چند ژل یا ترکیبی از ژل و عامل‌های دیگری مانند بوتاکس تزریق شود.

به علاوه برندهای مختلف ژل، مانند رستیلان، پرلن، رادیس و ژوویدرم با قیمت‌های مختلفی به کلینیک‌ها و متخصصین فروخته می‌شود.

چگونه موفقیت در تزریق ژل لب را زیاد کنیم

به نقل از متخصصین کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو ابتلا به برخی بیماری‌ها و مشکلاتی در سلامتی ممکن است شما را از بهترین کاندیدا بودن برای عمل بزرگ کردن لب باز دارد. به طور مثال، بیماری دیابت می‌تواند بر توانایی بدن شما برای التیام و بهبودی تأثیر منفی بگذارد.

اگر دیابت تان به سختی کنترل می‌شود، پزشک ممکن است به علت افزایش خطر خونریزی یا نتایج ضعیف، عمل حجیم و برجسته کردن لب‌ها را به شما توصیه نکند. اختلالات بافت پیوندی، اختلالات انعقاد خون و لخته شدن خون مانند کم‌خونی داسی شکل نیز ممکن است بر توانایی‌های التیام بدن شما تأثیر بگذارد.

تب‌خال دهانی یا ویروس هرپس ساده نوع 1-  که عموماً به عنوان آفت‌های دهانی مزمن شناخته می‌شوند ممکن است بر نتایج عمل حجیم کردن لب نیز تأثیر بگذارد. درباره دفعات ابتلایتان به این تب‌خال‌ها و زخم‌ها و هر داروی ضدویروسی که شاید برای کاهش احتمال ابتلا به این آفت‌ها مصرف می‌کنید با پزشک خود صحبت کنید.

برخی از فیلرها و ژل‌های تزریقی برای حجیم‌تر کردن لب، از منابع غیرانسانی گرفته می‌شوند. به طور مثال، کلاژن گاوی جزئی از فیلر نوع Artefill است که یک پلاستیک مصنوعی ریزدانه است که نتایج طولانی‌تر و ماندگارتری از کلاژن به تنهایی را ارائه می‌دهد.

البته وجود مقداری کلاژن گاوی می‌تواند خطر بروز اثرات مضر را برایتان افزایش دهد. اگر قبلاً واکنشی آلرژیک نسبت به مواد حجیم سازی لب داشته‌اید، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. فیلرها و ژل‌های بسیاری وجود دارند، از جمله آن‌هایی که از بدن خود بیمار برداشت می‌شوند (تزریق چربی) که قطعاً منجر به بروز واکنش آلرژیک نخواهد شد.

ژل لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-ژل لب

مراقبت های قبل

پزشک قبل از شروع تزریق ژل با شما در خصوص هدف از درمان، نتایجی که به دست می‌آید، نکات حائز اهمیت و مراقبت‌های قبل از درمان صحبت می‌‌کند.

سپس سابقه پزشکی شما و داروهایی که مصرف می‌‌کنید را ارزیابی خواهد کرد تا بتواند عوارض احتمالی آنها را بررسی کند. پزشک باید به بیمار خود بگوید که تزریق ژل لب در همه افراد نتایج یکسان را به وجود نمی‌‌آورد و از آنجایی که هر فرد شرایط جسمانی متفاوتی دارد ممکن است تزریق ژل لب روسی در یکی از بیماران نتایج حیرت انگیزی را ایجاد کند و در یک بیمار دیگر فاجعه به بار بیاورد.

مشاوره قبل از تزریق ژل کاملاً ضروری است تا پزشک بتواند اطلاعات لازم را در ارتباط با شرایط بیمار خود به دست بیاورد و بیمار بداند که پس از درمان چه چیزی در انتظار او است و انتظارات واقعی داشته باشد.

برای پیشگیری از خون مردگی بعد از تزریق فیلر لب، قبل از تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید.

قبل از تزریق ژل به لب از مصرف داروهای ضد انعقاد خون، ویتامین E، امگا3، مسکن هایی مانند ناپروکسن، آسپرین و ژلوفن پرهیز کنید.

فرم لب بعد از تزریق ژل باید به اندازه ای باشد که با سایر اجزای صورت متناسب باشد.

تزریق دو طرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لب صحیح نیست.

طبق اصول زیبایی شناسی، لب فوقانی باید 20 درصد کوچک تر از لب تحتانی باشد.

تخصص و تبحر پزشک و انتخاب بهترین مارک ژل در تزریق فیلر بسیار مهم است.

مراقبت های بعد

اثر بی حسی بعد از تزریق ژل به لب ممکن است به مدت یک ساعت حفظ شود. به همین دلیل امکان گازگرفتگی و آسیب به لب هنگام خوردن و آشامیدن وجود دارد. بنابراین بهتر است تا قبل از بین بین رفتن بی حسی از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید.

برای جلوگیری از خون مردگی و ورم بعد از تزریق ژل به لب از انجام فعالیت های سنگین بپرهیزید، در معرض گرمای شدید قرار نگیرید و همچنین از مصرف نوشیدنی های الکلی که باعث تشدید تورم و التهاب می شود خودداری کنید.

مقداری تورم در روزهای اولیه پس از تزریق فیلر طبیعی است.

پس از تزریق مصرف روزانه آب به مقدار زیاد می تواند بسیار مفید باشد.

چنانچه نیاز به تزریق ثانویه داشته باشید، حتما باید دو هفته بعد از تزریق اولیه انجام گیرد.

اثر بی حسی بعد از تزریق ژل به لب ممکن است به مدت یک ساعت حفظ شود. به همین دلیل امکان گازگرفتگی و آسیب به لب هنگام خوردن و آشامیدن وجود دارد. بنابراین بهتر است تا قبل از بین بین رفتن بی حسی از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید.

برای جلوگیری از خون مردگی و ورم بعد از تزریق ژل به لب از انجام فعالیت های سنگین بپرهیزید، در معرض گرمای شدید قرار نگیرید و همچنین از مصرف نوشیدنی های الکلی که باعث تشدید تورم و التهاب می شود خودداری کنید.

مقداری تورم در روزهای اولیه پس از تزریق فیلر طبیعی است.

پس از تزریق مصرف روزانه آب به مقدار زیاد می تواند بسیار مفید باشد.

چنانچه نیاز به تزریق ثانویه داشته باشید، حتما باید دو هفته بعد از تزریق اولیه انجام گیرد.

اثرات و نتایج

بسیاری از ما پس از گذشتن از مرز سی سالگی خطوط ظریفی را روی چهره‌مان می‌بینیم که غالباً پی‌آمد افتادگی یا فعالیت عضلات است. هنگامی که کلاژن کاهش می‌یابد و تجزیه می‌شود، خطوط ظریف و فرورفته‌ای روی صورت پدیدار می‌گردد.

چروک‌های دور چشم غالباً نتیجه فعالیت عضلات است و با تزریق بوتاکس از بین می‌رود. اما اگر این خطوط به دلیل افتادگی پوست بسیار عمیق باشد، مانند خطوطی که از بینی تا گوشه‌های دهان کشیده می‌شود و به خط خنده موسوم است، بهتر است ژل یا فیلر تزریق شود تا خطوط کمتر شود یا حتی کاملاً از بین برود.

شایان ذکر است که هرچند تزریق ژل روشی مناسب برای جوانسازی موقت چهره است، اما نتایج آن به چشمگیری درمان‌های جراحی نیست. از نتایج و اثرات ان می توان گفت:

از بین بردن خطوط پیری ظریف روی صورت

رفع چین و چروک یا ناهمواری‌های روی صورت

چاق کردن صورت

پر کردن فرورفتگی‌های صورت یا گودی‌های مربوط به اسکار و جای زخم

خوش فرم کردن صورت و مشخص‌تر کردن خطوط و انحناهای ظریف صورت

بزرگ و برجسته کردن لب‌های باریک

ژل لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-ژل لب

دوره نقاهت

تزریق ژل ، دوره نقاهت نداشته و افراد بلافاصله پس از انجام آن می توانند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند ؛ لازم به تذکر است که امکان بروز کمی تورم و کبودی در اثر تزریق ژل وجود دارد ، که با رعایت نکات و مراقبت های مورد نیاز سریعا برطرف می شود.

تعداد جلسات

معمولااتزریق ژل لب روو فیل اگر در کلینیک معتبری هماندد کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه زیر نظر کادری مجرب و متخصص انجام بگیرد، زیبا جویان عزیز مکی تواند در یک جلسه به نتیجه دلخواه خود برسند.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicelahieh.com/%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d9%85%d8%af%d9%84-%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a7%db%8c/

https://clinicelahieh.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86-2/

https://clinicelahieh.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d8%b9%d9%84%db%8c/

نتیجه گیری

روس‌ها چهره‌های زیبایی دارند و به عنوان یکی از زیباترین نژادهای جهان شناخته شده‌اند. این تکنیک به حجم لب‌ها اضافه می‌کند و در عین حال، ظرافت این تکنیک به حدی است که در نهایت، لب‌های بیش از حد باد شده، ایجاد نمی‌شود. این روش می‌تواند ظاهری مشابه با مدل ‌های طبیعی را به صورت افراد هدیه کند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تا به حال تزریق ژل لب انجام نداده‌اید و یا ژل لب روو فیل را امتحان نکرده‌اید، ممکن است نگران درد تزریق ژل لب مدل روسی باشید. نکته مهم این است که  تزریق ژل لب مدل روسی هیچ دردی به همراه ندارد.بدلیل اینکه بدون حجم زیادی از مواد بی حسی انجام می گیرد.

با تزریق ژل لب روو فیل ظاهری شبیه به یک عروسک برای زیبا جویان عزیز بدست می اورند. حاشیه های لب، تیز، پر و کشیده می شوند .

مرکز لب، پرتر و شکل ظاهری کلی لب بیشتر شبیه به قلب می شود. در برخی از افراد خطوط بالا و پایین لب مشخص نیست و این مسئله در افراد مسن که به علت روند پیری و بالا رفتن سن حجم و شکل طبیعی لب خود را از دست داده اند بیشتر به چشم می‌آید. و تزریق ژل لب روو فیل می تواند در بدست اوردن آهر دلخواه کمک زیادی به زیبا جویان عزیز کند.

توجه داشته باشید که بروز تورم، التهاب، قرمزی یا خونریزی جزئی پس از تزریق در روی لب‌ها طبیعی است. در چنین شرایطی مصرف آنتی بیوتیک‌ها و دارو‌های مسکنی که پزشک و متخصصان کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه با کادری مجرب و متخصص تجویز می کند.

کمک زیادی می تواند در بهبودی زیبا جویان عزیز کند. تورم لب‌ها در این روش نهایتا تا 72 ساعت بعد به طور کامل از بین رفته و لب‌ها شکل و فرم خاص خود را حفظ می‌کنند.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.