ژل لب نورامیس

ژل لب نورامیس

ژل لب نورامیس

لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن حجم لب کم شده ،ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب نورامیس می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت.

لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود.

لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند. با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و در صورت استفاده از روژلب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می دهد.

بطور معمول لب تحتانی حجیم تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. می توان گفت لب تحتانی حدودا دو برابر لب فوقانی می باشد. در حالیکه لب بالا و پایین نسبت به هم بعنوان خواهر در نظر گرفته می شوند.

نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می شوند و وجود تقارن در این دو نیمه بسیار مهم و اساسی می باشد. در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب جذابیت و زیبایی صورت بیشتر می شود.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

ژل لب نورامیس چیست؟

فیلر هایی هستند از جنس هالورونیک اسید غیر حیوانی، و از نظر زیستی تخریب پذیر هستند. این فیلر ها راه حلی کامل برای درمان خطوط و چروک چهره و افزایش حجم لب ها هستند.

فیلر های نورامیس همچنین با بهبود ویژگی های طبیعی صورت، می توانند در فرم دهی به این ناحیه نیز استفاده شوند. این فیلر ها ۶ نوع بوده که به صورت موثر و سریع، اغلب نیاز های بیمار و چین و چروک های صورت او را برطرف می کنند. در ادامه مقاله، مطالب بیشتری را در مورد ژل لب نورامیس مطرح می کنیم.

ژل نورامیس ، یکی از پرکننده های پوستی بر پایه هیالورونیک اسید است که تحت انحصار شرکت مدیتوکس کره جنوبی تولید و عرضه می شود. کاربرد اصلی ژل نورامیس؛ حجم دادن به صورت و رفع چین و چروک های پوستی است.

همانگونه که مستحضر هستید؛ هیالورونیک اسید با افزایش سن کاهش می یابد. کاهش هیالورونیک اسید به مرور باعث افتادگی پوست صورت و همچنین ایجاد چین و چروک می شود؛ البته در ابتدا چین و چروک ها سطحی است اما با گذشت زمان عمیق تر می شود.

جهت جلوگیری از افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک، باید میزان هیالورونیک اسید پوست افزایش پیدا کند و از آنجایی که تزریق مستقیم هیالورونیک اسید مفید فایده نیست و سریعا جذب و تجزیه می شود؛ باید محصولی تزریق شود که با استفاده از فرآیند اتصال متقاطع، باعث افزایش ماندگاری محصول می شود.

ماده اصلی تشکیل دهنده این ژل، هیالورونیک اسید است و از آنجایی که این ماده از بدن خود انسان تأمین می شود، استفاده از آن، امنیت بسیار بالایی دارد.

برای ساخت این ژل از تکنولوژی منحصر به فرد shape استفاده شده است؛ این تکنولوژی منجر به پایدار شدن پیوند های متقاطع شده، میزان BDDE، به عنوان کراس لینکر، به حداقل میزان ممکن می رسد و پروسه خالص سازی محصول تشدید می شود.

انواع ژل نورامیس

نورامیس دیپ Neuramis Deep

Neuramis پرکننده پوستی اسید هیالورونیک برای ایجاد چین و چروک های عمیق و ثابت ، حجم و جوان سازی پوست است.

محصولات Neuramis با استفاده از فناوری ارتباط متقابل دوگانه Medytox ، فن آوری SHAPE تولید می شوند.

اتصال متقابل و فرایند تصفیه پیشرفته دو مرحله ای دارد.

BDDE مرتبط با uncross را به حداقل می رساند و ۳ مقدار را تضمین می کند:

ایمنی پیشرفته ، تأثیر طولانی مدت ، رضایتمندی بالا

دوره: اسید هیالورونیک (۲۰mg / ml)

سوزن مناسب برای نورامیس دیپ : ۲۷G x 1/2 “(13 میلی متر)

نورامیس
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-نورامیس

نورامیس دیپ برای چه بخش هایی مناسب است؟

چین و چروک های عمیق و کانتور صورت

ژل نورامیس دیپ با لیدوکائین Neuramis Deep Lidocaine

این ژل Neuramis پرکننده پوستی اسید هیالورونیک برای ایجاد چین و چروک های عمیق و ثابت ، حجم و جوان سازی پوست است.

محصولات Neuramis با استفاده از فناوری منحصر به فرد اتصال مضاعف Medytox ، فن آوری SHAPE ، ساخته می شوند تا از ژل های پایدار ساخته شوند. این BDDE بدون اتصال را به حداقل می رساند و ۳ مقدار را تضمین می کند.

دوره: اسید هیالورونیک (۲۰mg / ml)

سوزن: ۲۷G x 1/2” (۱۳mm)

ژل نورامیس دیپ برای چه نواحی مناسب است؟

چین و چروک های عمیق و کانتور صورت

تفاوت آن با نورامیس معمولی وجود ماده بی حسی است که درد آن را در زمان تزریق ژل کم می کند.

ژل نورامیس ولوم با لیدوکائین Neuramis Volume Lidocaine

Neuramis پرکننده پوستی اسید هیالورونیک برای ایجاد چین و چروک های عمیق و ثابت ، حجم و جوان سازی پوست است.

محصولات Neuramis با استفاده از فناوری منحصر به فرد اتصال مضاعف Medytox ، فن آوری SHAPE ، ساخته می شوند تا از ژل های پایدار ساخته شوند. این BDDE بدون اتصال را به حداقل می رساند و ۳ مقدار را تضمین می کند.

دوره: اسید هیالورونیک (۲۰mg / ml)

سوزن: ۲۷G x 1/2 “(13 میلی متر)

ژل نورامیس ولوم برای چه نواحی مناسب است؟

چین های بینی

خطوط پیشانی

خطوط اخم glabellar

خطوط خنده (اطراف لب)

فیلر نورامیس لیدوکائین Neuramis Lidocaine

این فیلر نورامیس هم پرکننده پوستی اسید هیالورونیک برای ایجاد چین و چروک های عمیق و ثابت ، حجم و جوان سازی پوست است.

محصولات Neuramis با استفاده از فناوری ارتباط متقابل دوگانه Medytox ، فن آوری SHAPE تولید می شوند. مرحله اتصال متقابل و فرایند تصفیه پیشرفته دو مرحله ای دار. BDDE مرتبط با uncross را به حداقل می رساند و ۳ مقدار را تضمین می کند:

ایمنی پیشرفته ، تأثیر طولانی مدت ، رضایتمندی بالا

دوره: اسید هیالورونیک (۲۰mg / ml)

سوزن مناسبر برای فیلر نورامیس : ۳۰G x 1/2 “(13 میلی متر)

مراحل تزریق ژل لب نورامیس

ژل نورامیس با یک سوزن بسیار نازک مستقیماً به پوست تزریق می‌شود. این تزریق با اضافه کردن بی‌حس کننده موضعی به محصول در حین ساخت آن، راحت‌تر انجام می‌شود. قبل از درمان، آرایش صورت شما پاک می‌شود. انجام دهنده تزریق در حین انجام آن برای تعیین میزان اصلاح مناسب، شکل پوست و واکنش آن را کنترل می‌کند.

این روزها تزریق ژل لب به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای داشتن لب‌هایی خوش‌فرم و برجسته تبدیل شده است. تزریق ژل لب یکی از ساده‌ترین و آسان‌ترین تکنیک‌های زیبایی سرپایی به شمار می‌آید.

با این حال برای رسیدن به فرم ایده‌آل خود باید ظرافت و دقت لازم در کار توسط یک شخص کاربلد رعایت گردد. مراحل انجام تزریق ژل لب نورامیس به صورت زیر است:

آماده‌سازی فرد که شامل اعمال بی‌حسی در صورت لزوم و استریلیزاسیون لب و نواحی اطراف آن است.

تزریق ژل به نواحی خاص لب و در حجم مورد نیاز انجام می‌شود تا لب به مدل دلخواه برسد.

فرم‌دهی به لب در حین تزریق، توسط پزشک متخصص در این زمینه صورت می‌گیرد.

مزایای تزریق ژل لب نورامیس

ژل نورامیس با سه مزیت قابل توجه همراه است که به شرح زیر می‌باشد:

1- یک محصول با ایمنی بسیار بالا است و منشاء هیالورونیک اسید، تخمیر میکروبی و فقدان ترکیبات جانوری به حفظ امنیت بیشتر این محصول کمک کرده است. هیالورونیک اسید و وزن مولکولی مورد تایید آن توسط سازمان غذا و دارو باعث شده به یک محصول معتبر و قابل اطمینان تبدیل شود.

2- این محصول ماندگاری بالایی دارد و نتایج قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

3- بیمارانی که تحت درمان با این ژل قرار می‌گیرند رضایت بسیار زیادی از نتایج به دست آمده دارند.

نورامیس
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-نورامیس

معایب تزریق ژل لب نورامیس

برخی ژل های تزریقی عوارض غیرقابل جبرانی به همراه دارند. مثلا تزریق برخی ژل های تزریقی دائمی در بسیاری از افراد عوارض سوء شدیدی ایجاد کرده و آنها را با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است.

مثلا عده ای از پزشکان می گویند در این ژل ها از مونومرهای سرطان زا استفاده شده است که می تواند احتمال ایجاد سرطان را در افرادی که این ماده را تزریق می کنند، ایجاد کند.

همچنین بعضی از افراد که این ماده را تزریق می کنند دچار حساسیت شده و سیستم ایمنی شان در مقابله با این ماده به مبارزه می پردازد.

در بعضی دیگر نیز این ماده می تواند ایجاد گرانولوما کند؛ در واقع این امر زمانی اتفاق می افتد که ژل سفت شده و به طور کامل درصورت ایجاد تورم کند. بنابراین قبل از تزریق حتما با پزشک تان درباره انتخاب ژل مناسب و استاندارد مشورت کنید.

عوارض ناشی از ژل های تزریقی کاملا بستگی به نوع ژل دارد. ژل هایی خوب هستند که نخست بدن به آنها واکنش ندهد و بعد به مرور زمان قوام و شکل خود را زیر پوست محل تزریق از دست ندهند.

مثلا ژل هایی وجود دارند که بعد از تزریق تا چند ماه هیچ مشکلی ندارند ولی بعد از چند سال گلوله گلوله می شوند و در این صورت تخلیه آنها از پوست هم بسیار مشکل است لذا مراجعه کننده باید از پزشک خود نوع و مارک ژل را بپرسد.

البته مواردی از عارضه هم وجود دارد که ربطی به کیفیت بد آن ژل تزریقی ندارد بلکه به علت تکنیک غلط تزریق است. مثلا اگر موضع خوب ضد عفونی نشود و شرایط تزریق استریل رعایت نشود در محل تزریق ممکن است عفونت ایجاد شود که البته در این موارد می توان با درمان مناسب ضد میکروبی مشکل را حل کرد.

البته در بعضی موارد عوارض جزئی کوتاه مدتی در 2 تا 3 روز اول تزریق نیز به وجود می آید مثل تورم و التهاب محل تزریق یا حتی کبودی و خون مردگی که بعد از چند روز خوب می شود.

کاربردهای ژل نورامیس

ژل نورامیس و به نحوی طراحی شده که بتوان آن را به لایه میانی یا لایه‌های عمیق پوست تزریق کرد تا به سرعت از تعداد و شدت چین و چروک و خطوط روی صورت کاسته شود.

به لطف ساختار بهینه شده این ژل بیماران پس از تزریق دچار هیچ گونه عارضه جانبی جدی نخواهد شد. ژل نورامیس دوان یک مرطوب کننده بالقوه عمل میکند، پوست را لطیف و نرم نگه م یدارد و تا چند ماه به جوان سازی آن کمک می‌کند.

افزایش حجم صورت بدون نیاز به عمل جراحی یکی از مزایای بالقوه تزریق ژل نورامیس محسوب می‌‌شود. برخی از کاربردهای این ژل به شرح زیر می‌باشد:

1- کاهش چروک متوسط صورت

2- برطرف کردن خطوط عمیق صورت

3- افزایش حجم لب

4- برجسته کردن استخوان گونه

5- زاویه سازی چانه

بهترین کاندیدا تزریق ژل لب نورامیس

تقریبا همه افراد می توانند از تزریق ژل لب بهره ببرند برای زیبایی هر چه بیشتر لب و حجم دهی که مورد نظر زیبا جویان عزیز می باشد.

البته در مواردی کسانی هستند که باید از اینکار  اجتناب کنند که در این زمینه پزشکان و متخصصان کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه با  ارایه  یکسری مشاورت و ازمایشات ان را تعیین می کنند. از دسته کسانی که نمیتوانند چنین تزریقاتی را انجام دهند میتوان:

1- زنان باردار و شیرده

2- کسانی که انواع بیماری های پوستی دارند.

3- کسانی که بدنشان نسبت به انواع ترکیبات واکنش های آلرژیک نشان میدهد.

4- افراد دارای بیماری‌های خود ایمنی شدید مانند لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیک

5- افرادی که سابقه بیماری‌های خود ایمنی همچون آسم و آلرژی دارند.

6- افرادی که از داروی آسپیرین یا وارفارین استفاده می‌کنند.

7- افرادی که به خاطر بیماری قلبی از دارو‌های مختلف استفاده می‌کنند.

8- قبل از تزریق ژل حتما با متخصص خود مشورت کنید.

9- افرادی که مبتلا به بیماری‌ دیابت هستند.

10- افراد مبتلا به عفونت‌های باکتریایی پوستی و تبخال نباید این روش درمانی را برای رفع چروک‌های پوستی خود انتخاب کنند.

11- نوجوانان زیر 18 سال از این روش درمانی استفاده نکنند و اجازه دهند تا کمی از سن رشد آن‌ها بگذرد.

هزینه تزریق ژل لب نورامیس

هزینه تزریق ژل لب به عوامل مختلفی بستگی دارد که تعیین کننده قیمت نهایی ژل لب هستند. عواملی همچون:

1- میزان ژل مورد نیاز برای ناحیه تزریق

2- مارک ژل لب، نوع ژل و کشور سازنده

3- میزان ماندگاری و دوام ژل لب

همانطور که گفتیم هزینه ژل لب به موارد بالا بستگی دارد و حتما باید توسط پزشکان و متخصصان کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه ویزیت شوید تا هزینه نهایی برای شما در نظر گرفته شود.

مراقبت های قبل تزریق ژل لب نورامیس

پزشک و متخصصان کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه قبل از تزریق ژل لب  نورامیس به طور کامل به بررسی سابقه پزشکی شما می‌پردازد و در جلسه مشاوره شما می‌توانید همه سوالات خود را از او بپرسید.

پزشک قبل از تزریق ژل از شما می‌خواهد فرم رضایت نامه را امضا کنید. شما باید به منظور کاهش ریسک بروز تورم و کبودی در محل تزریق از نکات زیر پیروی کنید:

1- حدود یک هفته قبل از تزریق ژن از مصرف داروهای رقیق کننده از قبیل آسپرین، موترین، ایبوپروفن و الوو خودداری کنید. در صورتی که به دلایل پزشکی از آسپرین استفاده می‌‌کنید باید به پزشک تان اطلاع دهید.

2- به مدت سه روز قبل از تزریق ژل بعد از مصرف محصولات موضعی از قبیل ترتینوئین، رتینول، رتینوئیدها، گلیکولیک اسید یا محصولات ضد پیری اجتناب کنید.

3- حدود یک هفته قبل از تزریق باید از مصرف مکمل‌هایی مانند گل راعی، جینکوبیلوبا، جینسینگ، سیر، ویتامین ای و روغن گل مغربی خودداری کنید.

4- حدود 3 روز قبل از درمان از موم انداختن، بند انداختن یا استفاده از کرم موبر در ناحیه ای که قرار است درمان شود خودداری کنید.

5- در صورتی که شما دچار تبخال هستید احتمالاً که سوزن مورد استفاده باعث سوراخ شدن تبخال و انتقال آن به سایر نقاط صورت شود وجود دارد به همین دلیل در صورت ابتلا به چنین اختلالی باید به پزشک خود اطلاع دهید.

6- هنگام مراجعه به کلینیک از استفاده از لوازم آرایشی خودداری کنید و صورت خود را کاملا بشویید.

7- پزشک به منظور پیشگیری از بروز درد در هنگام تزریق ژل از کرم بی حس کننده استفاده می‌کند و در برخی موارد خاص داروی بی حسی به درون و اطراف نقاطی که قرار است درمان شود تزریق می‌گردد.

نورامیس
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-نورامیس

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب نورامیس

1- پس از تزریق ژل شما دچار مقداری قرمزی، کبودی، تورم، حساسیت و خارش در اطراف محل تزریق خواهید شد. شما باید از خاراندن، ماساژ دادن و دستکاری کردن محل تزریق ژل خودداری کنید زیرا این عوارض طی مدت چند ساعت تا چند روز بهبود پیدا می‌کنند. در صورتی که این علائم پس از سه روز از بین نرفتند باید به پزشک خود اطلاع دهید.

2- پزشک به شما استفاده از کمپرس یخ، قرص و کرم آرنیکا و قرص بروملین را توصیه می‌کند که به کاهش کبودی صورت کمک خواهند کرد.

3- شما می‌توانید در ۶ تا ۱۰ ساعت اول پس از تزریق ژل برای کاهش درد خود از استامینوفن استفاده کنید.

4- پس از تزریق ژل از انجام دادن فعالیت‌های جسمانی سنگین خودداری کنید زیرا ریسک بروز کبودی بیشتر را افزایش می‌‌دهند.

5- تا زمانی که قرمزی و تورم ناحیه تزریق ژل از بین رفته است باید از گرم شدن این ناحیه خودداری کنید. قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب، برنزه کردن پوست، رفتن به سونا، حمام داغ یا استفاده از موم داغ از جمله مواردی هستند که باید به شدت از آنها خودداری کنید. در فصل زمستان نیز از اسکی یا سایر ورزش‌های زمستانی اجتناب نمایید.

6- پزشک برای کاهش کبودی صورت استفاده از پماد موضعی آرنیکا را به شما توصیه خواهد کرد. این محصول طبیعی باعث کاهش کبودی خواهد شد. شما می‌توانید برای تهیه این محصول به داروخانه مراجعه نمایید.

7- پس از تزریق ژل باید میزان حرکات ناحیه درمان شده کاهش پیدا کند. در صورتی که در ناحیه درمان شده یک توده کوچک به وجود آمده می‌توانید با حرکات خفیف نوک انگشت آن را ماساژ دهید. با توجه به نوع محصول مورد استفاده و قسمتی که درمان شده است شما سفتی پوست خود را احساس خواهید کرد که معمولاً طی مدت 1 تا 2 هفته این وضعیت بهبود پیدا می‌‌کند.

8- پس از تزریق ژل شما می‌توانید از کرم ضد آفتاب و لوازم آرایش استفاده کنید و به کمک یک پاک کننده ملایم صورت خود را تمیز نمایید. پزشک به شما توصیه می‌‌کند از پاک کننده مخصوص پوست حساس استفاده کنید تا از التهاب بیشتر صورت جلوگیری شود.

اثرات و نتایج تزریق ژل لب نورامیس

تزریق ژل لب نورامیس می تواند اثرات و نتایج شگفت انگیزی برای زیبا جویان عزیز داشته این نوع ژل لب بدلیل کیفیت بالایی که دارد در زیبا سازی و حجیم سازی که مورد نظر زیبا جویان عزیز می باشد کارایی بسیار زیادی دارد.

دوره نقاهت تزریق ژل لب نورامیس

به خوبی سطح آب بدن خود را بالا نگه دارید و پس از تزریق ژل لب حتما آب زیادی را به صورت روزانه بنوشید. همچنین از انجام تمرین و ورزش های سنگین خودداری کنید و حد الامکان تا چند روز پس از تزریقات صورت به اتاق های بخار نروید.

نتایج کامل و نهایی تزریقات زیبایی و ژل برای پوست صورت و لب ها معمولا تا چند هفته پس از انجام تزریق پدیدار نمی شوند. دلیل نیز آن است که فیلر های تزریقی برای این که به خوبی با بافت های درون لب و زیر پوست ادغام شوند به زمان نیاز دارند.

درست است که پس از تزریق گوشه ای از نتیجه نهایی را در صورت خود می بینید، اما معمولا برای دیدن نتایج کامل پروسه زیبایی خود باید حتما کمی صبر کنید ( و فراموش نکنید که این نتایج معمولا بین 4 تا 10 ماه پس از انجام تزریق پایدار باقی می مانند که این موضوع به فاکتور های مختلفی بستگی دارد).

بالا بودن سطح آب بدن برای گرفتن بهترین نتایج ضروری است چرا که کم بودن آب بدن می تواند بر روی تاثیر ژل و فیلر های پوستی تاثیر بگذارید.

پس حتما پس از انجام تزریق پوستی روزانه آب زیادی بنوشید.

و در نهایت به هیچ وجه پس از انجام تزریق ژل لب تمرین و نرمش سنگین نداشته باشید و وارد اتاق های بسیار گرم نظیر اتاق های بخار نشوید.

انتظار نداشته باشید که پر بودن و جذابیت اولیه لب و صورت به همان شکل باقی بماند همچنین دستورالعمل های ارائه شده توسط تزریق کننده خود را پس از انجام پروسه درمانی پیگیری کنید.

تمامی تزریق کننده های حرفه ای مواد زیبایی و ژل انجام ماساژ را پس از تزریق پیشنهاد نمی کنند، اما بیشتر آن ها این پیشنهاد را می دهند.
این موضوع می تواند بسته به برند یا نوع فیلر و ژل و همچنین آناتومی بدن شما متغیر باشد. اما با این حال برخی از نتایج درخشان بزرگ تر شدن لب ها در طی چند روز کمتر می شوند و این موضوع دو دلیل دارد: معمولا میزان این ورم کم است و کمی از ژل های لب در داخل بدن حل می شوند.

انتظار بروز درد و ناراحتی و یا حساسیت تا چند روز پس از تزریق را نیز داشته باشید

در روز های اولیه پس از تزریق باید انتظار کاهش حجم لب به نسبت روز اول را داشته باشید و ورم اولیه کم کم حل می گردد. همچنین بروز حساسیت و کمی درد نیز کاملا طبیعی است.

برای از بین بردن ورم صورت بعد از تزریق ژل می تواند تا 3 روز به مدت 15 دقیقه در هر روز از کمپرس یخ بعد از تزریق ژل لب استفاده کنید.

ممکن است تعدادی نقطه ریز قرمز بر روی نواحی تزریقی پدیدار شوند که این نقاط قرمز رنگ نیز با گذر زمان حل می شوند. اما اگر هر گونه نگرانی جدی و خاصی دارید – به عنوام مثال قرمزی، ورم و یا ورم داغ و دیگر علائم – حتما خیلی زود با کلینیک خود تماس بگیرید.

نکاتی که بعد از تزریق ژل لب باید به انها توجه کنید

1- تبخال بعد از تزریق ژل لب

در بسیاری از افراد، بروز تبخال بر روی لب پس از تزریق ژل و فیلرهای لب مشاهده شده است. لازم به ذکر است افرادی که سابقاً تجربه تبخال لب را داشته اند، باید قبل از جلسه تزریق ژل، قرص تبخال خود را مصرف کنند و اگر باز هم شاهد تبخال بعد از تزریق ژل بودند، این مورد را به پزشک خود اطلاع دهند.

2- خشکی لب بعد از تزریق ژل

برخی ژل های قدیمی، بیمار را دچار خشک شدن لب پس از تزریق ژل لب می کردند. اما ژل ژوویدرم این عارضه را ندارد و در صورتی که فردی پس از تزریق ژل لب دچار خشکی پوست شود، می تواند به دلایل دیگری باشد و می تواند با نظر پزشک از داروهای نرم کننده لب استفاده کند.

3- غذا خوردن پس از تزریق ژل لب

پس از تزریق ژل لب مشکلی بابت  خوردن غذاها وجود ندارد. اتفاقاً حرکت کردن لب به پخش شدن مناسب فیلر تزریقی در لب کمک می کند. تنها توصیه این است که از غذاهای نرم در روز اول بعد از تزریق ژل لب استفاده کنید و مراقب باشید که لب خود را گاز نگیرید.

4- علائم عفونت پس از تزریق ژل لب

عموماً عفونت با علائمی همچون ورم، قرمز شدن و سوزش و درد در ناحیه لب مشخص می شود. اما مشاهده هر یک از علائم الزاماً به معنی وجود عفونت نیست.

بنابراین اگر پس از گذشت چند روز باز هم شاید این علائم بودید می توانید به پزشک مراجعه کنید. یکی از قطعی ترین علائم عفونت وجود تب و حرارت بالا در ناحیه لب است. از مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها بپرهیزید و پیش از هر کاری حتماً به پزشک مراجعه کنید.

نورامیس
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-نورامیس

تعداد جلسات تزریق ژل لب نورامیس

تعداد جلسات تزریق ژل لب معمولا به تشخیص کادر مجرب و متخصص کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو  الهیه بعد از ویزیت ابتدایی مشخص و به زیبا جویان عزیز اعلام می گردد.

نتیجه گیری

در زمانهایی که انسان هر چه بیشتر برای زیبایی چهره خود ارزش قایل می شوند. تزریق ژل لب یکی از مواردی است که می تواند هر چه بیشتر در این زیبایی به زیبا جویان عزیز کمک برسانند و این نوع تزریق بدلیل اینکه دوران نقاهت کوتاه مدتی دارند و از هزینه های به صرفه بهره می برند.

روش بسیار مناسبی برای زیباسازی می باشند و ژل لب نورامیس البته یکی از ژل های بسیار کارامد و مفید در این زمینه است. به دلیل اینکه دارای ایمنی مناسبی می باشد و این بخاطر استفاده از اسید هیالورونیک غیرحیوانی که از طریق تخمیر میکروبی تولید شده است.

این نوع ژل دارای ماندگاری بیشتری برای پیوند متقاطع گونه با ثبات تری از اسید هیالورونیک است. در ضمن اثربخشی ان می توان نتایج فوری قابل مشاهده بالافاصله بعد از تزریق را ذکر کرد.

این محصول بر اساس وزن مولکولی توسط EDQM و سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده است که این تضمین کننده اطمینان پذیری این محصول است. و زیبا جویان عزیز می توانند با مراجعه به کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه با کادری مجرب و متخصص از مشاوره بهینه در این مورد بهرمند گردند.

دکتر جان
مشاوره رایگان خدمات پزشکی-دکتر جان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.