کاشت ابرو طبیعی در اصفهان

کاشت ابرو طبیعی در اصفهان

کاشت ابرو طبیعی در اصفهان

یکی از موثرترین و پرطرفدارترین روش ها جهت زیباتر کردن حالت ابرو ها و ایجاد یک حالت طبیعی و خوش فرم  انجام کاشت ابرو طبیعی می‌باشد.

شاید اینطور به نظر برسد که تنها روش جهت زیبایی و پرپشت تر کردن ابروها بیشتر برای خانم ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی باید این را بدانید که استفاده از این درمان در بین آقایان نیز مشتری ها و طرفداران پروپاقرصی دارد، چرا که زیبایی زن و مرد نمی‌شناسد و تمام افراد به دنبال راه‌هایی جهت داشتن ابروهای زیبا و خوش فرم هستند.

انجام کاشت ابرو طبیعی در اصفهان را می‌توانید در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تحت نظر بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید .

ما در این  محتوا سعی داریم شما را با انجام این روش درمانی کاربرد، مراحل و مزایای آن بیشتر آشنا سازیم  پس تا انتهای این  محتوا ما را همراهی نمایید.

مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

کاشت ابرو چیست ؟

تصور بیشتر خانم ها و آقایان جهت داشتن ابروهای خوش فرم و زیبا انجام روش هایی مثل تاتو و هاشور می باشد، اما این تصور معمولاً به دلیل عدم آشنایی با روش های زیبایی و مزیت ها و معایب آن است.

انجام تاتو و هاشور به‌عنوان روش‌های موقتی هستند و شاید باعث ایجاد یک ظاهر طبیعی در ابروها گردند ولی نمی توانند به صورت مادام العمر باعث ایجاد زیبایی در ابروها شوند.
انجام تاتو و هاشور با استفاده از مواد شیمیایی صورت می پذیرد و نتایج با موهای طبیعی ابرو بسیار متفاوت است و همچنین ممکن است که فرد مجبور گردد که جهت تمدید در مدت زمان کوتاه اقدام مجدد نماید.
در هر بار تمدید مجبور به تحمل زخم های ناشی از انجام تاتو و هاشور گردد و در نتیجه ممکن است که نتایج دلخواه خود را به دست نیاورد.

ولی در مقابل استفاده از روش های جدید و نوین تر همچون کاشت ابرو به عنوان یک روش زیبایی نتایج کاملاً طبیعی و دائمی به همراه دارند .
جهت کاشت ابرو از موهای نواحی اطراف سر و کناره های گوش استفاده می گردد و پس از برداشت از این نواحی در ناحیه ابرو کاشته می شوند.

نتایجی که همراه با انجام این روش زیبایی می باشد کاملاً طبیعی و نچرال خواهد بود.

انجام کاشت ابرو تقریباً شباهت زیادی با کاشت مو دارد  و می توان این نوع روش را به عنوان یک روش کاشت مو دانست فقط در ناحیه ابرو صورت می پذیرد.

جهت انجام این فرآیند علاوه بر موها، ارگان های کوچک تولید کننده مواد مورد نیاز جهت رشد تار مو نیز به محل مربوط انتقال داده می شوند.

به همین دلیل نتایج کاشت ابرو برای همیشه باقی خواهد ماند و باعث می‌گردد تا ابروهای طبیعی و نچرال حتی بهتر از روز اول برای فرد ایجاد شود.

موهایی که جهت کاشت ابرو باقی می مانند کاملا شبیه به موهای طبیعی هستند و مثل موهای طبیعی رشد می کنند، بنابراین شما نیاز دارید که اصلاح و کوتاهی ابرو پس از کاشت را انجام دهید.

چرا ابروها می‌ریزند؟

علت های متعددی باعث ریزش ابروها می گردد .

مهمترین اقدام جهت رفع کم پشتی و افزایش تراکم موی ابرو انجام کاشت است که حتما باید قبل از این درمان علت ریزش ابروها پيدا شود،زیرا در غیر این صورت اگر انتخاب کاشت به عنوان یک روش موثر نیز باشد قبل از اینکه علت ریزش مو درمان گردد باعث می شود تا موهای کاشته شده  ریزش پیدا کند.

به این موضوع توجه کنید که موهایی که در ناحیه موردنظر کاشته می شوند کاملاً شبیه موهای طبیعی هستند و فرایند رشد در آنها صورت می پذیرد و اگر علت ریزش مو درمان نشده باشد این موها همچون موهای ابرو شروع به ریزش خواهند کرد چرا که با موهای طبیعی تفاوتی ندارند.

دلایلی که ممکن است باعث ریزش ابروها گردد دلایلی مثل مشکلات ژنتیکی می‌باشد که در اکثر موارد نمی توان این موارد را درمان کرد،اما شاید بتوان به کمک روش‌های درمانی آن را کنترل کرد.

از دیگر عواملی که می‌تواند باعث ریزش ابروها گردد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وجود بیماری های تیروئیدی، افزایش سن،  بیماری های سیستمیک عمومی یا آلوپسی آره‌تا، ایجاد سوختگی ، انجام تاتو و هاشور در ابرو، ایجاد عفونت و برداشتن بیش از حد ابروها ، اختلالات رشد در ابروها به صورت مادرزادی و  وجود مشکلات ارثی و ژنتیک.

به هر حال دلیل کم پشتی و ریزش ابرو هر یک از مواردی که باشد بهترین راه جهت ایجاد نتایج مطلوب پس از انجام کاشت ابرو و داشتن ابروهای ضخیم درمان علت ریزش مو می باشد، زیرا انجام کاشت به عنوان یک روش موثر و مناسب می باشد.

انجام روش هایی همچون تاتو استفاده از هاشور می تواند باعث گردد تا حد زیادی ظاهر ابرو بهبود پیدا کند ولی در ایجاد ابروهای ضخیم و طبیعی ناتوان می باشد.

روش‌های مختلف کاشت ابرو:

استفاده از کاشت ابرو به عنوان یک راه حل ایده آل جهت پرپشت کردن ابرو ها و کم پشتی ابرو ها به شمار می رود.
انجام این روش زیبایی بهتر است که در کلینیک ها و مراکز معتبر صورت بپذیرد که قبل از انجام درمان متخصص برای شما جلسات مشاوره در نظر خواهد گرفت .
حضور در جلسات مشاوره قبل از انجام کار می‌تواند به شما کمک کند تا با ترکیب چهره و صورت بهترین مدل جهت طرح ابرو را انتخاب نمایید .
پزشک، بهتر می‌تواند در این جلسات موهای مورد نظر جهت استخراج را مورد بررسی قرار بدهد و در طی این جلسات مشخص می‌کند که موهای برداشته شده در چه محلی و با چه زاویه ای قرار داده شود.

جهت انجام کاشت ابرو از روش‌های متعددی استفاده می گردد که در این بخش از محتوا انواع مختلف روش‌ها جهت کاشت ابرو را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

روش کاشت نواری یا FUT:

یکی از قدیمی ترین روش ها جهت کاشت مو انجام روش کاشت نواری می‌باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد.
استفاده از این درمان هم اکنون نیز به عنوان یکی از پرطرفدار ترین روش ها به شمار می رود.
ابروهای کاشته شده به کمک این روش جلوه ای طبیعی را به خود می‌گیرد و حالت وز و شانه‌ای پیدا نخواهند کرد .
در این درمان پزشک با دقت بالا باعث می‌گردد تا ابروها در نواحی مورد نظر جایگذاری شوند و در نهایت رشد ابروها در جهت مناسب باشد و زاویه رشد موها با موهای ابرو تفاوتی ندارد به همین دلیل باعث  ایجاد یک حالت طبیعی در فرم ابروها می گردد.

جهت انجام این روش معمولاً از موهای پشت گوش و سر برای برداشت استفاده می شود.
در واقع بعد از برداشت مو متخصص یک برش نواری در نواحی مورد نظر ایجاد خواهد کرد و سپس موهای برداشته شده را در برش های ایجاد شده بخیه می‌زند.

کاشت ابرو به روش FUT:

انجام کاشت ابرو به روش FUT همانند انجام روش نواری می‌باشد.
در این روش، گرافت‌های برداشت شده به کمک سوزن های مخصوص با دقت و تمرکز پزشک در ناحیه مورد نظر کاشت می شود .
پزشک با توجه به جهت خواب ابرو ها باعث ایجاد حالت  طبیعی و بهتر شدن زاویه رشد موها می گردد.
انجام این درمان تحت نظر پزشک باعث ایجاد نتایج طبیعی می گردد و مو ها هیچ تفاوتی با موهای قبلی نخواهند داشت.

ابروهایی که در این نوع روش کاشت می گردند طبیعی هستند و مانند ابروی طبیعی رشد خواهند کرد.

پس از ایجاد نتایج کاشت ابرو های خود را همچون قبل می توانید اصلاح نمایید.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد خدمات مربوط به انجام کاشت ابرو تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام می پذیرد.
با انجام این خدمات می توانید در کمترین زمان ممکن شاهد ایجاد ابروهای ضخیم پرپشت و زیبا گردید.

روش غیر جراحی FUE:

از دیگر روش ها که جهت کاشت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد انجام  روش غیر جراحی  FUE  می باشد.
با برداشت مو به صورت  نواری و جراحی در محل مربوطه باعث ایجاد نتایج مطلوب می گردید .

انجام این روش هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یکی از بی دردسر ترین روش ها جهت کاشت ابرو است.

در این روش، پزشک تارهای مو را از ناحیه پشت سر استخراج می‌کند زیرا مو در این ناحیه تراکمش  بیشتر می باشد و قطر کمتری نیز دارند .
شباهتی که این موها به موهای ابرو دارند نیز بسیار زیاد است .
علاوه بر این موارد ظرافت موها باعث ایجاد یک حالت طبیعی در فرم ابروها می گردد و متخصص دقت بیشتری را جهت انجام این کاشت صرف خواهد کرد .

این روش جراحی بسیار سبک تر از روش FUT صورت می پذیرد، بنابراین دوره نقاهت بسیار کوتاه‌تری‌ نیز به همراه دارد.

پس از اتمام این درمان هیچ‌گونه جای زخم بر نواحی استخراج و جایگذاری ابرو ایجاد نخواهد شد و به راحتی می‌توانید به کارهای روزانه خود ادامه دهید.

جهت انجام این روش متخصص برای استخراج فولیکول و انتقال آن به ناحیه مورد نظر جهت انتقال تنها یک فولیکول را برمی دارد و پس از زاویه سازی مناسب و قرار دادن در محل مورد نظر مجدداً فولیکول  بعدی را استخراج خواهد کرد، بنابراین انجام این درمان هیچ‌گونه درد و ناراحتی زیادی را به همراه ندارد و به عنوان یک جراحی کم تهاجمی است و هیچگونه زخم و خونریزی برای افراد را به همراه ندارد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های جهت کاشت مو به شمار می‌رود.
انجام این روش برای کاشت ابرو هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فولیکول مورد نظر جهت استخراج از نواحی مورد نظر را داشته باشند .
در این روش، جراح تکنیک های متعددی برای استخراج فولیکول و کاشت صرف خواهد کردولی انجام هر یک از این روش ها هیچگونه نیازی به برش، زخم و حتی خونریزی ندارد.
علاوه بر آن نتایجی که انجام این روش درمانی به همراه دارد کاملاً طبیعی و از طرفداران زیادی برخوردار است، به همین دلیل انجام این روش به عنوان یکی از روش های پرطرفدار برای کاشت ابرو ها به شمار می رود.

بهترین کاندید کاشت ابرو:

کاشت ابرو برای افرادی که به صورت مادرزادی ابروهای نازک و کم پشتی دارند می توانند به عنوان یک روش موثر و مناسب باشد.

اگر به دلایل مختلف دچار کاهش ابرو شده‌اید قبل از درمان بهتر است ابتدا علت را شناسایی و سپس به عنوان کاندیدای مورد نظر جهت انجام کاشت  اقدام به انجام این درمان نمایید .

همچنین برخی از افراد ممکن است که فرم ابروهای آنها بی حالت باشد که به دنبال روشی جهت ایجاد فرم  در ابروها می‌توانند از کاشت ابرو بهره مند گردند.

انجام اصلاح بیش از اندازه باعث ایجاد ناقرینگی در ابروها می‌گردد که استفاده از کاشت ابرو می تواند این مشکلات را رفع نماید و باعث ایجاد فرم و قرینه سازی در ابروها گردد.

انجام کاشت ابرو برای تمام افرادی که به دلایل ارثی و وجود بیماری هایی همچون آلوپسی آره آتا یا آلوپسی توتالیس دچار ریزش ابرو شده اند به عنوان یک روش موثر نمی باشد و نمی‌تواند از کاشت ابرو استفاده نمایند .

در مورد بیماری‌های دیگر باید تا زمانی که بیماری ها کنترل نشده و بهبود پیدا نکرده است کاشت ابرو استفاده نگردد.

علاوه بر این موارد افرادی که دچار سوختگی و شکستگی در ابروهای خود هستند و این عوامل باعث شده تا به طور کامل ابروهای خود را از دست بدهند.

کاشت ابرو میتواند به عنوان یک راه حل موثر باعث ایجاد نتایج و بازگشت ابروها به حالت قبل خود شود.

افرادی که شرایط زیر در موردشان صدق می‌کند به عنوان کاندیدای مربوط جهت انجام کاشت ابرو به شمار می‌روند:

انجام این درمان برای افرادی که به صورت مادرزاد و ژنتیک دچار ابروهای کم پشت شده اند  و یا ابرو‌های آن‌ها ریزش کرده و رشد ابروها صورت نگرفته می‌تواند به عنوان یک درمان موثر باشد.

انجام این درمان برای افرادی که از فرم و حالت ابروهای خود رضایت ندارند مناسب می‌باشد.

استفاده از این درمان برای افرادی که به علت های متعدد همچون سوختگی، انجام جراحی و بخیه دچار از دست دادن قسمتی از ابروی خود شده اندمی تواند به عنوان یک راه حل موثر و مناسب باشد و جای زخم و بخیه را به طور کامل پوشش دهد،ولی اگر دچار بیماری‌های زمینه‌ای همچون اختلال غدد تیروئید هستید یا بیماری‌های زمینه‌ای و پوستی و ریزش ابرو دارید بهتر است که ابتدا بیماری را کنترل و سپس اقدام به انجام کاشت ابرو نمایید.

انجام این روش درمانی برای خانم هایی که بیش از حد ابرو‌های آن‌ها دچار نازکی و کم پشتی شده می تواند مناسب باشد.

انجام این درمان به افرادی که از تاتو و هاشور استفاده کردند و می‌خواهند ظاهر طبیعی در ابروها ایجاد کنند به عنوان یک روش مناسب می‌باشد.

شما نیز می‌توانید جهت مطلع شدن اینکه آیا انجام کاشت ابرو برای شما ایده آل می باشد به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد مراجعه نمایید و پس از انجام معاینه و مشاوره های لازم ابتدا علت ریزش و یا کم پشتی ابرو را مشخص و سپس اقدام به انجام کاشت ابرو نمایید.

کاشت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کاشت ابرو

اهمیت مشاوره صحیح قبل از کاشت ابرو:

قبل از انجام کاشت ابرو حضور در جلسات مشاوره بسیار اهمیت دارد،زیرا فرد با انجام کاشت،انتظارات و نتایج واقعی کاشت ابرو را می‌ پرسد و نتایج کاشت ابرو در این جلسات مشخص می‌شود.

با حضور فرد در این جلسات نباید هیچگونه تعارف وجود داشته باشد و فرد متقاضی تمام اهداف خود از انجام این درمان را با پزشک در میان می‌گذارد.
در این جلسات به همه سوالاتی که در ذهن او ایجاد شده پاسخ داده می‌شود.

همچنین فرد متقاضی می‌تواند درباره انتظارات  انجام کاشت ابرو با پزشک صحبت کند و اگر مدل خاصی از ابرو مد نظرش است با پزشک در میان گذارد تا متخصص با توجه به تجربه و مهارت خود و ترکیب حالت چهره بهترین مدل را  پیشنهاد دهد.

در این جلسات همچنین پزشک سلامت عمومی شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت نیاز ممکن است برای شما دارو تجویز و یا انجام فعالیت خاصی را پیشنهاد دهد.
حضور در جلسات مشاوره قبل از انجام کاشت ابرو باعث می گردد تا ریخت‌شناسی ابرو به طور کامل و دقیق انجام بپذیرد.
در فرایند ریخت‌شناسی حالت فعلی ابرو و حالت نهایی ابرو کاملا مشخص خواهد شد و بهترین زاویه مناسب جهت کاشت ابرو تعیین می گردد.

دلیل اهمیت چهره شناسی در کاشت ابرو:

قبل از انجام کاشت ابرو ریخت شناسی اهمیت بسیار بالایی دارد.
ما در این بخش دلیل ریخت شناسی قبل از کاشت ابرو را بیان می کنیم:

جهت رشد موهای ابرو بسیار متفاوت است:

برخلاف موهای سر که همگی در یک جهت رشد می کنند موها در نواحی ابرو رشد متفاوتی دارند،به همین دلیل زاویه مناسب برای انجام کاشت بسیار اهمیت دارد.
اگر موهای ابروی خود را در آینه نگاه کنید متوجه خواهید شد که ابروها در قسمت سر، تنه و دوم زاویه مختلفی دارند.

علاوه بر این موارد، رنگ مو، ضخامت و طول موهای ابرو نیز متفاوت هستند به همین دلیل زاویه خواب برای کاشت ابرو بسیار حائز اهمیت است و موها جهت برداشت از قسمتهای مناسب استخراج می‌گردد.

موهای ابرو با زاویه خاصی نسبت به فولیکول رشد می‌کنند.:

موهایی که در نواحی ابرو کاشت می شوند باید به طور دقیق روی صورت بخوابند و هیچ فاصله‌ای با صورت نداشته باشند، به همین دلیل زاویه های آنها نسبت به فولیکول های اصلی متفاوت می باشد و این موضوع باعث می گردد که موهای ابرو رشد عمودی نداشته و در یک اندازه خاص رشد کنند.

مهمترین نکته همین ویژگی است که به پزشک کمک می‌کند تا بهترین محل جهت برداشت مو را انتخاب نمایند.
بهترین محل جهت برداشت فولیکول مو پشت گوش‌ها و ناحیه پشت سر می باشد که حالتی زاویه دار دارند و برای این روش مناسب هستند.

موهای ابرو تک تار مویی هستند:

در ناحیه سر معمولاً از یک روزنه چندین تار موی سر بیرون زده شده است که این نشان می دهد که موهای سر به صورت دسته ای رشد می‌کنند و واحدهای فولیکولی در این بخش با ابرو ها بسیار متفاوت هستند.

اما موهایی که در ابرو رشد می کنند به این شکل نیستند، به همین دلیل است که روش استخراج فولیکول به صورت نقطه ای انجام می پذیرد، زیرا انجام این روش نتایج موفق تری را برای کاشت ابرو به همراه دارد.

تفاوت چرخه رشد ابروها و موهای سر:

موهای ابرو بیشتر از یک اندازه خاص بزرگتر نمی گردند و دلیل بر این می باشد که زمان قرار گرفتن  چرخه رشد این موها نسبت به موهای سر بسیار کمتر می باشد.
همین موضوع ممکن است که به عنوان یکی از مهمترین دردسرهای کاشت ابرو باشد.
اگر متخصص از تجربه و مهارت کافی جهت شناسایی منطقه مناسب برای برداشت فولیکول را نداشته باشد موهایی که در این ناحیه کاشته شده نسبت به موهای طبیعی ابرو سرعت رشد بیشتر خواهند داشت و همین دلیل می‌تواند باعث گردد تا فاصله های زمانی بسیار کمی جهت اصلاح در نظر گرفته شود.

تعیین طرح ابروها قبل از کاشت:

قبل از انجام کاشت ابرو ریخت شناسی به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل جهت حضور در جلسات مشاوره می باشد.
حضور در این جلسات مشخص می‌کند که طرح ابرو برای شما چگونه باشد و فولیکول جهت برداشت دقیقاً در چه محلی  قرار بگیرد و زاویه آن چگونه باشد.

تعیین طرح ابرو با توجه به اصول زیبا شناختی بر اساس حالت فعلی ابروها و چهره فرد توسط پزشک تعیین می شود.

پزشک با توجه به خصوصیات چهره حالت چشم و هماهنگی ابرو بهترین مدل را انتخاب می‌کند.
در این فرآیند باید نقطه شروع ابرو مشخص گردد و ابروهای کاشته شده هم خیلی به هم نزدیک نشوند و فاصله زیادی از هم نداشته باشند.

کاشت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کاشت ابرو

در روز عمل چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از انتخاب کلینیک و حضور در جلسات مشاوره و مشخص شدن طرح جهت ابروها و تکمیل معاینات تاریخ جراحی توسط پزشک تعیین می گردد .

در روز انجام جراحی پزشک بانک موی تعیین شده را بر می دارد و آن را به محل مورد نظر  در ابرو انتقال می‌دهد.

جهت انجام کاشت ابرو معمولاً بانک مو از نواحی پشت سر،گردن و پشت گوش انتخاب می گردد.
مهمترین نکته این است که فولیکول‌های استخراج شده حتماً باید به شکل تک تار موی باشند در غیر اینصورت متخصص باید فولیکول استخراج شده را ابتدا تجزیه نمایند و آن را به تک تار موی تبدیل نماید.

برای انجام کاشت ابرو تعداد گرافت حدود ۴۰۰ عدد می‌باشد اما با توجه به تراکم در ابروها ممکن است که تعداد آن کمی بیشتر یا کمتر باشد.

پس از برداشت گرافت از محل مورد نظر نوبت به انجام کاشت ابرو می رسد.

. برداشت گرافیت به کمک سوزن های بسیار ظریف صورت می پذیرد، به همین دلیل هیچ گونه زخم و خونریزی در محل برداشت ایجاد نمی گردد.
گرافت‌های برداشت شده برای انجام کاشت آماده می گردند . (این کار را کادر درمانی انجام می دهند.)

پس از آماده سازی گرافت متخصص به کمک تیغ ابتدا سوراخ های بسیار ریزی را در محل های مورد نظر ایجاد می‌نماید و گرافت ها را در این سوراخ ها قرار می دهد .
همچنین زاویه کاشت مو ها را تعیین می نمایند، زیرا زاویه کاشت مو حائز اهمیت می باشد و عدم توجه به این موضوع می‌تواند باعث بد فرمی در ابرو گردد و حالت فرم ابرو ها را بر هم بریزد.

متخصص جهت گذراندن همه این مراحل از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند و نیازی به انجام بیهوشی ندارد،بنابراین هیچ عوارضی ناشی از بیهوشی را تجربه نمی کنید و دوره نقاهت بسیار کوتاهی را پشت سر خواهید گذاشت.

مراحل کاشت ابرو:

طراحی ابرو :
اولین مرحله جهت انجام کاشت ابرو طراحی ابرو می باشد که از متقاضی خواسته می شود تا شکل ابروی دلخواه خود را روی صورت ترسیم نمایید.

سپس جراح پس از بررسی طرح و اندازه گیری های مختلف و ایجاد تقارن بهترین طرح را انتخاب و باعث ایجاد یک حالت طبیعی در وضعیت ابرو و از ایجاد حالت غیر طبیعی در ابروها جلوگیری می کند.

استخراج گرافت‌ها :

جهت انجام کاشت ابرو معمولاً از ناحیه های پشت سر برای استخراج استفاده می گردد،زیرا مو در این نواحی  ظریف و کوتاه تر می باشند و واحدهای فولیکولی تک تار مویی بیشتری دارند و جهت کاشت ابرو بسیار مناسب تر هستند.

کاشت گرافت‌ها :
پس از استخراج گراف کادر درمانی گرافیت ها را در زیر میکروسکوپ آماده جهت انجام کاشت ابرو می نماید .
جراح پیش از شروع به انجام کاشت مو ها محل ابرو را به کمک بی حس کننده های موضعی آماده می نماید.

سپس به کمک تیغ و ایجاد برش های بسیار کوچک در ناحیه ابرو گرافت ها را در محل قرار می‌دهد .

در این مرحله متخصص باید به رشد موها و همچنین زاویه آن نسبت به پوست دقت کند.

اگر به این موارد دقت نداشته باشد نتیجه کاشت ابرو غیر طبیعی و نامطلوب خواهد شد.

آیا برای کاشت ابرو می‌توان از موهای بدن استفاده کرد ؟

بله، می‌توان از موهای بدن جهت کاشت ابرو استفاده کرد ولی توصیه میشود که موهای بدن برای کاشت ابرو استفاده نشود، زیرا درصد کمتری از گرافت های کاشته شده در جای جدید رشد می کنند و حتی اگر رشد کنند امکان فر خوردن این موها وجود دارد.

مراقبت های قبل از انجام کاشت ابرو:

قبل از انجام کاشت در مورد کلینیک و مهارت متخصص تحقیقات کافی را انجام دهید زیرا به عنوان مهم‌ترین مراقبت ها قبل از انجام کاشت به شمار می‌رود.

قبل از انجام کاشت از مصرف انواع مشروبات الکلی خودداری نمایید.

از مصرف انواع دخانیات کشیدن سیگار به مدت چند هفته قبل از انجام جراحی خودداری شود.

از مصرف کردن انواع داروهای رقیق کننده خون خودداری نمایید .

اگر دچار بیماری هستید و یا داروی خاصی مصرف می نمایید حتما متخصص را از مصرف دارو یا بیماری خود آگاه سازید .

مراقبت‌های بعد از عمل کاشت ابرو:

کاشت ابرو به عنوان یک روش جوانسازی نیاز دارد تا پزشک از مهارت و تخصص بالایی جهت برداشت و کاشت گرافت برخوردار باشد .

مراقبت های بعد از انجام کاشت ابرو نیز به همان اندازه که متخصص باید مهارت داشته باشد بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد، زیرا اگر مراقبت ها به درستی صورت نپذیرد باعث می‌گردد تا موهای تازه کاشته شده آسیب ببینند و حتی از بین بروند و فولیکول های کاشته شده دچار ریزش گردند .

بنابراین مراقبت ها و توصیه های لازم بعد از کاشت ابرو بسیار حائز اهمیت می باشد.

بعضی از این مراقبت ها شامل موارد ذیل هستند:

پانسمان هایی که بعد از انجام کاشت مو بر نواحی مورد نظر انجام می پذیرد تا دو روز باقی خواهند ماند.
در این مدت باید به طور مرتب پانسمان ها را تعویض نمایید و ناحیه مورد نظر را تمیز نگه دارید .
هنگام برداشتن پانسمان باید دقت فراوانی کنید تا به این ناحیه هیچ آسیبی وارد نگردد.

پس از انجام کاشت ابرو متخصص برای شما از اسپری مخصوصی استفاده می‌کند که باید دو الی سه ساعت یکبار این اسپری را بر روی ابروهای خود مورد استفاده قرار دهید.

بعد از انجام کاشت ممکن است که در محل های جراحی پوست یا لخته های خون بر روی ابرو وجود داشته باشد که از دست کاری کردن آنها خودداری کنید و اجازه دهید تا به طور طبیعی برطرف شوند.

ایجاد تورم و التهاب پس از انجام کاشت طبیعی می‌باشد جهت کاهش التهابات می‌توانید از کمپرس سرد استفاده نمایید،اما نباید یخ را بیش از چند دقیقه بر روی محل قرار دهید.

عوارض کاشت ابرو:

معمولا انجام کاشت ابرو عوارض جانبی به همراه دارد که شایع‌ترین عوارض قرمزی، تورم ، التهاب ، کبودی و خارش در محل کاشت ابرو می باشد که کاملاً طبیعی هستند و پس از مدت زمان معین شده برطرف می گردند ولی باید به این موضوع توجه کنید که در این دوره نباید ابروهای خود را دستکاری کرده و یا خودسرانه از داروهای مختلف استفاده نمایید، زیرا انجام این روش‌ها می‌تواند به موهای کاشته شده آسیب وارد کند و فولیکول ها را دچار ریزش کند.
اگر کاشت ابرو در کلینیک های معتبر تحت نظر متخصصین با تجربه و ماهر انجام داده شود عارضه‌های چندانی با شما همراه نخواهد بود.

اگر انجام کاشت ابرو را در کلینیک ها و مراکز نامعتبر انجام دهید، معمولاً عوارضی از جمله عدم تقارن در ابروها، رشد نامناسب در موهای ابرو،  تفاوت رنگ موهای کاشته شده با موهای ابرو ، عدم رشد گرافت‌ها یا ایجاد نشدن نتایج دلخواه را تجربه خواهید کرد.

همچنین در مواردی ممکن است که پس از انجام کاشت جای برداشت و کاشت گرافت ها دچار عفونت یا زخم گردد.

این زخم ها معمولاً در مدت زمان طولانی درمان خواهند شد و در بعضی از موارد نیز جای آنها باقی خواهد ماند، پس حتماً در انتخاب کلینیک و تبحر پزشک دقت کافی را داشته باشید.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد خدمات مربوط به انجام کاشت ابرو زیر نظر بهترین متخصصین پوست و مو انجام می پذیرد .

در این کلینیک هیچ گزارشی مبنی بر عوارض پس از اتمام کار نشده است،بنابراین با خیال راحت و آسوده می توانید اقدام به انجام این روش درمانی نمایید.

هزینه کاشت ابرو در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

انجام کاشت ابرو به عنوان یک روش کاملا تخصصی می باشد،بنابراین باید حتماً در کلینیک ها و مراکز معتبر توسط متخصصین بسیار ماهر و با تجربه صورت بپذیرد،زیرا  با انجام یک اشتباه بسیار کوچک در حین برداشت فولیکول و جایگذاری و انتخاب زاویه کاشت می توانید فرم ابروها را بر هم بریزید یا حتی باعث شوید تا فولیکول ها پس از مدتی دچار ریزش گردند.

هزینه های مربوط به انجام کاشت ابرو تا حد زیادی به حق الزحمه متخصص و انتخاب کلینیک بستگی دارد.
علاوه بر این موارد انتخاب نوع روش و تعداد گرافت ها جهت استخراج و جایگذاری در ابروها می تواند در هزینه های انجام این روش زیبایی تاثیر گذار باشد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام این روش درمانی می توانید با کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی آراد تماس حاصل بفرمایید و پس از انجام مشاوره های لازم با کارشناسان این کلینیک با رزرو نوبت  و حضور در کلینیک توسط پزشک مورد معاینه و با توجه به انتخاب نوع فرم و نوع روش جهت کاشت ابرو از هزینه‌های انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید .

آیا ابروهای کاشته شده دائمی است؟

بله.

انجام کاشت ابرو به عنوان یک راه حل دائمی می تواند به رفع نازک شدن ابروها کمک کند و باعث گردد تا فرد رشد ، ریزش و بازسازی طولانی مدت همچون ابرو های طبیعی را تجربه نماید.

مدت زمان عمل کاشت ابرو چقدر است؟

مدت زمان جهت انجام این روش زیبایی معمولاً به میزان پیوند ها و استخراج گرافیت از ناحیه های مورد نظر بستگی دارد که برای هر فرد متفاوت می باشد، ولی با این حال جهت انجام این روش درمانی اکثر بیماران حدود ۴ الی ۵ ساعت زمان نیاز دارند.

خدمات مربوط به انجام کاشت ابرو در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی آراد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام می پذیرد .

شما می‌توانید با حضور در کلینیک و انجام معاینه های لازم بهترین طرح جهت فرم ابروها را انتخاب نمایید و با انجام کاشت ابرو باعث ایجاد شده حالت طبیعی در فرم ابرو های خود شوید.

زمان بهبود چقدر است؟

انجام کاشت ابرو با استفاده از ابزارهای ظریف و استفاده از تکنیک های تهاجمی کم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین بیمار می‌تواند به طور معمول پس از ۴۸ ساعت از پیوند ابرو فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرد و نیازی به استراحت طولانی مدت ندارد ولی در این مدت سعی کنند که از حضور در فعالیت های شدید یا ورزش های سنگین خودداری نماید.

اثرات و نتایج

نتایج و اثرات انجام کاشت ابرو را می‌توان حدود ۴ الی ۶ ماه بعد از انجام کاشت مشاهده نمود.

علاوه بر این باید انتظار ریزش پس از ۵ الی ۷  هفته  پس از انجام کاشت را داشته باشید.

این ریزش کاملاً طبیعی است و نتایج نهایی حدود ده ماه بعد از انجام کاشت به طور کامل آشکار خواهد شد.

آیا محل سوختگی یا شکستگی با کاشت ابرو مخفی می‌شود؟

عوامل متعددی از جمله شکستگی، سوختگی  و بریدگی می‌تواند باعث گردد تا فولیکول های مو به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد و یا از بین برود.
این عوامل می تواند باعث شود تا ابروها فرم طبیعی خود را از دست داده و یا تحت تاثیر قرار بگیرند و بخشی از موهای به طور کامل نابود گردد ولی خبر خوش این است که با انجام کاشت ابرو می توان باعث شد تا این محل های آسیب دیده درمان گردد و دوباره موهای ابرو در این مناطق رشد نماید و فرمی طبیعی و خوش حالت بگیرند .
ولی به این موضوع توجه کنید که آسیب دیدگی این محل ها باعث شده تا فولیکول  به طور کامل از بین برود .

در نتیجه اگر فولیکول مو مجدد در این ناحیه قرار بگیرد، ممکن است که دوباره رشد کند به همین دلیل پزشکان به افرادی که بر اثر آسیب‌های متعدد باعث شده‌اند تا فولیکول ابرو از دست داده شود کاشت ابرو را پیشنهاد می دهند.

آیا می‌توان بر روی تاتو یا هاشور ابرو کاشت ؟

بله.

با توجه به نظر برخی از پزشکان انجام کاشت ابرو بر روی تاتو و هاشور می تواند باعث ایجاد شده نتایج طبیعی تر گردد.

موهای مناسب برای کاشت ابروها از کجا برداشت می‌شوند؟

جهت انجام کاشت ابرو بانک موی مناسب معمولا از پشت سر، پایین گردن و پشت گوش ها برداشت می‌شود.
موهای سر به دلیل ضخامت بیشتری که دارند رشد آنها سریعتر است و نمی توانند به عنوان یک گزینه مناسب و خوب جهت کاشت ابرو باشند.
چرا که احتمال رشد این موها در مکان جدید بسیار کم می‌باشد و حتی امکان تغییر حالت در آنها نیز وجود دارد.

نتیجه گیری:

انجام کاشت ابرو به عنوان یکی از موثرترین روش ها جهت پرپشت تر کردن ابروها و زیباسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

انجام این روش درمانی را باید در کلینیک ها و مراکز معتبر به دست افراد با تجربه و ماهر صورت دهید زیرا اگر پزشک از تجربه و مهارت بالایی برخوردار نباشد و اگر زاویه خواب ابرو را درست انجام ندهد باعث می‌گردد تا رشد ابروها طبیعی به نظر نرسد.

جهت انجام کاشت ابرو معمولاً از موهای نواحی پشت گردن و  پشت گوش استفاده می شود زیرا این موها ضخامت کمتری دارند و شباهت بیشتری به موهای ابرو دارند.

نتایج پس از انجام کاشت ابرو به مدت ۳ الی ۶ ماه بعد قابل مشاهده می باشد و پس از ۳ الی ۵ هفته موهای کاشته شده دچار ریزش می گردد که کاملاً طبیعی است و فولیکول های کاشته شده مجدداً شروع به رشد خواهند کرد و نتایج نمایان می گردد.

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام کاشت ابرو در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره مند گردید.

با حضور در این کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران مورد مشاوره قرار گرفته و پس از انجام معاینه و انتخاب نوع طرح اقدام  به انجام کاشت نموده و باعث ایجاد فرم متناسب برای ابروهای خود گردید.

مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
مشاوره رایگان و حضوری کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/OlT0u

نماشا:https://www.namasha.com/v/TBqxDvQN

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.