کرایولیپولیزر برای چه افرادی مناسب است

کرایولیپولیزر برای چه افرادی مناسب است

کرایولیپولیز برای چه افرادی مناسب است

شاید برای شما عزیزان هم پیش آمده باشد که به دلیل مراسمی که در پیش رو داشته‌ اید به فکر ناگهانی کوچک کردن شکم خود به روش کرایولیپولیزر افتاده باشید. بیشتر اشخاص، حتی کسانی که اندام مناسب و خوبی هم داشته‌اند، احتمالا حداقل یک بار در طول زندگی خود به فکر شیوه های درمانی برای لاغری و کوچک کردن شکم بوده است. چرا که شکم و پهلو اولین جایی از بدن انسان می‌باشد که چاق و بد فرم می‌شوند و از طرف دیگر جزء سرسخت‌ ترین و کارآمد ترین چربی‌ ها می‌باشند. با ما همراه باشید تا با شیوه کمتر شناخته شده لاغری به نام کرایولیپولیز بیشتر آشنا شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

کرایولیپولیز چیست؟

شیوه درمانی کرایولیپولیز (Cryolipolysis)، شیوه ای است که در آن سلول‌ های چربی به گونه ای سرد و خشک می‌شوند که بدن انسان قادر می‌شود آن‌ ها را شکسته و به طور کامل دفع کند. در این شیوه درمانی، چربی‌ های ناخواسته که به شکل رسوب در بدن افراد قرار دارند، به روشی کنترل شده و غیرتهاجمی و ایمن شکسته می‌شوند.

این مورد تا زمان بهبود کامل کنترل‌ شده فرم بدن فرد ادامه می یابد. قرارگرفتن چربی های بدن افراد در معرض دما های بسیار پایین موجب می‌شود که رسوب چربی بدون آسیب و صدمه رسیدن به مابقی بافت‌، به طور کامل نابود شود. روش درمانی کرایولیپولیز یک جایگزین غیرتهاجمی و ایمن (بدون نیاز به عمل جراحی) برای شیوه های تهاجمی نظیر لیپوساکشن به حساب می‌آید.

روش درمانی لیپوساکشن در زمره پرطرفدار ترین و کارآمد ترین عمل های زیبایی نیز قرار دارد و شمار جراحی‌ های لیپوساکشن صورت گرفته در سرتاسر دنیا با سرعتی بسیار سریع در حال افزایش می‌باشد تا جایی که در سال ٢٠١۵ بر اساس آمار و ارقام جامعه و مردم عمل جراحی زیبایی پلاستیک آمریکا (ASAPS) شمار عمل های جراحی‌ شیوه لیپوساکشن در امریکا از مرز ٣٩۶ هزار رد شد.

این روزها اشخاص بسیار زیادی با معضل چاقی زیاد دست و پنجه نرم می‌کنند، از این رو جراحی‌ های کم شدن چربی روز‌ به‌ روز طرفداران بسیار بیشتری پیدا می‌کند و جای تعجب و نگرانی نمیباشد که تعداد بیمارانی که شیوه هایی نظیر کرایولیپولیز را برمی‌گزینند، در حال افزایش می‌باشد.

چنانچه مراحل سرمایش ادامه پیدا کند، شاهد کم شدن سلول‌ های چربی افراد خواهیم بود بی آن که به بافت‌ های پیرامون آن آسیب و صدمه ای وارد شود. این مراحل را انجماد انتخابی می‌نامند. نیاز است که بدانید روش درمانی کرایولیپولیز یک راه حل دائمی و ماندگار برای حل معضل اضافه وزن و چاقی نیست؛ این شیوه درمانی سلول‌ های چربی موجود در بدن افراد را تا حد بسیار زیادی کم می‌کند اما نمی‌تواند مانع بزرگ و حجیم شدن سلول‌ های چربی به جا مانده شود، از این رو شخص می‌بایست همگام با این شیوه درمانی از رژیم غذایی مناسب و ورزش به هیچ عنوان غافل نشود، در غیر این صورت می‌بایست عمل جراحی کرایولیپولیز را به طور مجدد تکرار کند.

همچنین می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید می‌توانید این روش درمانی را، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

نحوه عملکرد کرایولیپولیز

▪︎با شیوه درمانی کرایولیپولیز سلو‌ل‌ های چربی ابتدا به طور کامل شناسایی‌ می‌شوند و تا دماهایی که موجب از بین رفتن آن‌ ها می‌شود سرد می‌شوند.

▪︎با توجه به اینکه چربی (لیپید) موجود در سلول‌ ها در دمایی بسیار بالا تر از آب موجود در انواع مختلف سلول‌ های دیگر منجمد می‌شود، هیچگونه آسیب و صدمه ای به بافت‌ های دیگر نیز وارد نمی‌شود.

▪︎پس از انجام روش درمانی کرایولیپولیز، سلول‌ های چربی شروع به از بین رفتن کرده و وارد یک زنجیره مرگ نیز می‌شوند و به مرور زمان طی چند هفته یا چند ماه توسط سیستم ایمنی بدن افراد دفع می‌شوند.

▪︎ضخامت لایه چربی به طور بسیار چشمگیری کاهش می‌یابد.

▪︎کم شدن ضخامت لایه چربی در قسمت مورد هدف قرار گرفته موجب بهبود ظاهر پهلو‌ ها می‌شود.

نحوه انجام کرایولیپولیز

برای انجام روش درمانی کرایولیپولیز، یک کنداکتور روی ناحیه مورد نظر بدن افراد قرار داده می‌شود و بافت زیر پوست با استفاده از شیوه مکش نیز بالا کشیده می‌شود. سپس بافت چربی با تکنولوژی پیشرفته سرما دهی انتخابی سرد می‌شود. با استفاده از سرمادهی انتخابی بسیار سریع، بافت زیر پوستی به طور کامل رفع می‌شود. از آنجا که سلول‌ های چربی موجود در بافت زیر پوستی افراد حاوی مقادیر بسیار زیادی از اسید های چرب اشباع هستند، سرما راحت‌ تر بر روی آن‌ ها نیز تأثیر می‌گذارد.

با استفاده از این شیوه نوین و جدید می‌توان مواضع چربی موجود در قسمت های خاص به ویژه شکم، پا ها و پهلو‌ ها را نیز مورد هدف قرار داد. بعد از انجام، سیستم ایمنی بدن افراد سلول‌ های چربی برطرف شده را به‌ مرور زمان از طریق کلیه‌ ها و کبد نیز دفع می‌کند.

در کمتر از 6 هفته میتوان نتایج و عملکرد به دست آمده از روش درمانی کرایولیپولیز را مشاهده نمود. با توجه به اینکه سلول‌ های چربی به تدریج از بدن افراد خارج می‌شوند، پوست بدن خود را با فرم جدید و نوین اندام‌ هایی که لاغر تر شده‌اند تطبیق داده و به هیچ عنوان شل نمی‌شود. مزیت و کاربرد بزرگ لاغری با کرایولیپولیز این می‌باشد که سلول‌ های چربی بدون هرگونه آسیب و صدمه ای به پوست یا برخی اندام‌ ها یا بافت‌ های پیرامون حذف می‌شوند.

مزایای استفاده از کرایولیپولیز برای درمان لاغری

از مزایای بسیار مهم این شیوه درمانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

▪︎ممکن است که هم زمان بتوان چندین قسمت از بدن را درمان کرد.

▪︎تنها قسمت مورد نظر تحت تأثیر فراوان قرار می‌گیرد.

▪︎این روش درمانی کاملا عملی بوده و اثبات شده است.

▪︎غیر تهاجمی و ایمن بودن این شیوه درمانی از مهمترین مزایای این شیوه است.

▪︎غیر تهاجمی و ایمن بودن این شیوه درمانی موجب میشود که هیچگونه عفونتی ایجاد نشود.

▪︎هیچگونه زخمی روی پوست افراد ایجاد نمی‌شود.

▪︎در روش درمانی کرایولیپولیز پوست شل نشده و دچار افتادگی و شل شدگی نمی شود.

▪︎در هر بار استفاده از درمان بین 5 تا 10 سانتی متر سایز کم خواهید کرد.

▪︎کاملا بدون درد و خونریزی است.

▪︎این شیوه درمانی در کبد های چرب با گرید پائین نیز مورد استفاده است.

▪︎سلول های چربی با مکانیزم طبیعی و نرمال بدن افراد دفع میشوند .

▪︎تحت هیچ عنوان دوره نقاهت و ریکاوری بعد از درمان ندارد بنابراين نیازی به استراحت ندارید.

▪︎درمان به شیوه درمانی کرایولیپولیز، ایمن و بدون احتمال هرگونه عوارض جانبی است.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار کرایولیپولیز در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر دکتر متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض کرایولیپولیز چیست؟

بعضی از عوارض جانبی فریز کردن چربی شکم عبارتند از:

▪︎این شیوه درمانی تنها برای اشخاصی توصیه می شود که از سلامت عمومی خوب و مناسبی برخوردار هستند و هیچ اختلال عصبی یا ارتوپدی ندارند و به دنبال کم شدن چربی نقطه ای در نواحی خاصی از بدن افراد هستند. روش درمانی کرایولیپولیز برای اشخاصی که چاق هستند توصیه نمی شود.

▪︎این خطر وجود دارد که سطح پوست بعد از بهبودی نامنظم یا صاف نباشد.

▪︎امکان دارد بیش از یک جلسه جهت دستیابی به نتایج و عملکرد دلخواه شخص مورد نیاز باشد.

▪︎اگر به بیش از یک جلسه درمانی نیز نیاز باشد، جلسه بعدی را نمی توان تا 6 تا 8 هفته بعد از اولین جلسه انجام داد. این مسئله به این علت می‌باشد که مدت بسیار زیادی زمان می‌برد تا سلول های چربی آسیب و صدمه دیده از بدن افراد حذف شوند.

▪︎نتایج و عملکرد بلافاصله مشخص نمی شود. از آنجایی که سلول های چربی به مرور زمان از بدن افراد خارج می شوند، دستیابی به نتایج و عملکرد مطلوب و مناسب بین 3 تا 6 ماه زمان نیاز دارد.

▪︎یکی از عوارض جانبی نادری که امکان دارد رخ دهد، هیپرپلازی متناقض چربی می‌باشد. در این وضعیت نادر، اندازه سلول های چربی بعد از روش درمانی کرایولیپولیز افزایش می یابد.

▪︎بالا رفتن وزن بعد از انجام روش درمانی کرایولیپولیز امکان پذیر می‌باشد. چربی امکان دارد در نواحی دیگر بدن افراد رسوب کند.

شما می توانید با خیالی آسوده کرایولیپولیز را در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی مجموعه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

کرایولیپولیزر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کرایولیپولیزر

کرایولیپولیز برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که چربی موضعی دارند بهترین و کارآمد ترین گزینه جهت برطرف نمودن چربی با شیوه درمانی کرایولیپولیز هستند. توجه داشته باشید که این روش درمانی براي لاغري تمام بدن افراد و کم شدن وزن نیست بلکه یک شیوه براي کم شدن اندازه شکم می‌باشد. بنابراين اشخاصی که از چاقی شکم خویش رنج بسیار میبرند، میتوانند این شیوه را امتحان کنند و شکم خود را با دیگر بخش های بدن سازگار نمایند و اندامی بسیار خوش فرم داشته باشند.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب کرایولیپولیز به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید.

همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

معمولاً چند جلسه درمان کرایولیپولیز مورد نیاز است؟

امکان دارد در بدنتان فقط یک ناحیه مشکل دار داشته باشید که احتمال دارد تنها به یک جلسه درمان کرایولیپولیز نیاز داشته باشد. اگر بیشتر از یک ناحیه مشکل دار و دارای چاقی موضعی نیز داشته باشید، احتمال دارد نیاز به تعداد جلسات درمان بیشتری داشته باشید یا امکان دارد برای رسیدن به هدف مورد نظر خود به بیش از یک شیوه درمان مشخص در یک ناحیه خاص نیازمند باشید. بنابراین با پزشک متخصص خود برای طراحی یک برنامه و تعداد جلسات درمانی که به بهترین نحو ممکن اهداف مورد نظرتان را برآورده می کند، مشورت کنید.

چه کسانی نمی‌توانند از کرایولیپولیز استفاده کنند؟

▪︎اشخاصی که پوست شلی دارند.

▪︎اشخاصی که رنگ پوست روشن و ضعیفی دارند.

▪︎اشخاص درگیر عارضه جانبی کرایوگلوبولینمی (وضعیتی که در آن پروتئین‌ های غیرطبیعی خون در دمای سرد غلیظ می‌شود)

▪︎کهیر سرد (نوعی بیماری که در آن پوست در دمای پایین دچار کهیر می‌شود)

▪︎هموگلوبینوری سرد حمله‌ای (نوعی متفاوت از کم خونی که در آن وضعیت، گلبول‌ های قرمز در دمای سرد از بین می‌روند)

▪︎رینود

▪︎عدم تحمل سرما

▪︎بارداری و شیردهی

▪︎چاقی

آمادگی قبل از کرایولیپولیز

اولین کاری که باید پیش از جلسه انجام دهید، تعیین بسیار دقیق قسمت مورد نظر می‌باشد. در این رابطه باید با پزشک متخصص خود صحبت کنید. تا با کمک او، ناحیه به طور کامل نیز مشخص گردد.

پزشک متخصص افراد را معاینه خواهد کرد و به طور کامل سوابق پزشکی متخصص و همچنین دارو های مصرفی افراد را کنترل می‌کند. تا یقین پیدا کند که کاندیدای مناسبی جهت درمان کرایولیپولیز هستید.

شاید پزشک متخصص از شما بخواهد مصرف بعضی از دارو ها را چند روز پیش از جلسه به طور کامل قطع کنید. به طور معمول دارو هایی نظیر آسپرین که ضدالتهابی هستند، قبل از جلسات کرایوتراپی قطع می‌شوند.

بهتر است پیش از جلسات از ناحیه موردنظرتان عکس بگیرید. تا بتوانید با دقت و توجه بیشتری راجع به تأثیرگذاری درمان و نتایج و عملکرد نظر بدهید.

مراقبت بعد از کرایولیپولیز

تکنیک درمانی کرایولیپولیز درمانی تهاجمی نمیباشد و شما را اذیت نخواهد کرد. به همین علت برای ریکاوری به زمان خاصی نیاز نخواهید داشت و می‌توانید فعالیت‌ های روزانه خود را از سر بگیرید.

البته بهتر است یک روز استراحت کنید و فعالیت سنگینی انجام ندهید. شاید حس کنید در ناحیه تحت درمان احساس کوفتگی دارید که بعد از چند روز به طور کامل برطرف خواهد شد.

حدود سه هفته پس از جلسه، نتایج درمان را مشاهده کنید. حدود سه ماه بعد از درمان، زمان مشاهده نتایج و عملکرد نهایی است. در صورت صلاح‌دید پزشک متخصص درمان را به طور مجدد تکرار کنید. همه‌ چیز در نهایت به پاسخ بدن افراد نسبت به درمان بستگی دارد.

برای به دست آوردن حداکثر نتایج و اثرات، سبک زندگی سالم و سلامتی داشته باشید. ورزش کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

اثربخشی کرایولیپولیزر به چه شکل است؟

مطالعات نشان می‌دهد که کرایولیپولیز شیوه ای بی‌خطر و البته تأثیرگذار برای کم شدن چربی های موضعی به حساب می‌آید. این شیوه آسیبی به کبد وارد نمی‌کند و عوارض جانبی بسیار خفیفی برای افراد مراجعین خواهد داشت که بعد از مدت کوتاهی از بین می‌رود. به طور متوسط در هر دوره درمان کرایولیپولیز، حدود ده تا 25 درصد چربی‌ های موضعی از بین خواهند رفت.

شما هم می‌توانید از آثار و نتایج کرایولیپولیز در مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه انجام می گیرد که می توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را افزایش دهید.

هزینه کرایولیپولیزر چقدر است؟

حالا که کاملاً دانستید روش درمانی کرایولیپولیز چیست باید بگوییم هزینه کل این عمل سرپایی بسته به اهدافی دارید و می خواهید به آن ها برسید متفاوت است. به طور متوسط، هزینه یک برنامه درمانی معمولی بین 2000 تا 4000 دلار است.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این مجموعه تماس بگیرید ، با آنها گفت‌وگو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این مجموعه به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این مجموعه از آنها نیز بهره‌مند شوید.

کرایولیپولیزر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کرایولیپولیزر

سوالات متداول شما

۱. چه نواحی از بدن برای کرایولیپولیز مناسب است؟

سازمان جهانی غذا و دارو کرایولیپولیز را برای از بین بردن چربی در زیر چانه، بازو ها، قسمت داخلی و خارجی ران، شکم، لگن، پهلوف کمر و باسن تایید کرده است.

۲. سلول‌ های چربی چگونه از بین می‌روند؟

این تکنیک مبتنی بر این یافته است که سلول‌ های چربی نسبت به سایر سلول‌ ها، مانند سلول‌ های پوست، بیشتر در معرض آسیب ناشی از سرما هستند. دمای سرد به سلول‌ های چربی آسیب می‌رساند. این آسیب یک پاسخ التهابی توسط بدن ایجاد می‌کند که منجر به مرگ سلول‌ های چربی می‌شود.

مطالعات نشان داده‌اند که میانگین کاهش چربی بین ۱۵ تا ۲۸ درصد در حدود ۴ ماه پس از جلسه اول است. با این حال، ممکن است جوابدهی کرایولیپولیز از ۳ هفته پس از جلسه اول شروع شود. بهبود چشمگیر و لاغری پس از حدود دو ماه مشاهده می‌شود.

نتیجه گیری

اگر شما کاندیدای خوب و مناسبی برای لاغری با کرایولیپولیزر هستید، این روش مزایای زیادی نسبت به سایر روش‌ های حذف چربی دارد. این روش غیر تهاجمی است و هیچ جای زخمی پس از انجام آن وجود ندارد. همچنین نیاز به استراحت و ریکاوری ندارد.

اگر قصد انجام این روش در کلینیک های لاغری یا سایر شهر ها را دارید، بهتر است از قبل با پزشک مشورت کنید تا شرایط سلامتی و میزان چربی بدن شما ارزیابی شود. با مشورت یک پزشک می‌توانید این روش را با بدون عوارض و نتایج مطلوب انجام دهید.

کرایولیپولیزر که معمولاً به عنوان انجماد چربی شناخته می شود، یک شیوه مفید غیر جراحی برای کاهش چربی است که از دمای سرد برای کاهش رسوب چربی در نواحی خاصی از بدن استفاده می شود. این روش برای کاهش رسوبات یا برآمدگی های چربی موضعی که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند استفاده می شود.

شما می توانید با مراجعه به مجموعه بین المللی پوست و مو و زیبایی دکتر جان آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش کرایولیپولیز را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این مجموعه زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/AvZLX

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.